*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » dj. ago. 24, 2017 9:30 pm

Hola!!
Enhorabona Rutty!! moltes felicitats :-())
Galey lo siento mucho a ver si encuentran a que puede ser debido y te dan alguna solución. Ánimo guapa!

A mi m'està marxant la warry però em sembla que m'agafo uns mesos de descans i torno a la banqueta, continuo donant voltes al tema de la feina i bueno ara m'acaben de fer fixa, m'agradaria esperar uns mesos ja que no voldria quedarme ara embarassada i que pensin que ho he fet aposta, ja se que és una tonteria i que soc tonta i li dono massa voltes pero bueno no hi puc fer res més. En principi esperaria uns 2 o 3 mesos però com que ens hauria agradar que fos del primer semestre de l'any no se ja si tornar a esperar a l'abril, total ja no vindrà de tres mesos més. Espero que quan torni ja esteu totes amb les vostres panxus i no quedi cap de vosaltres per aqui.
Igualment us aniré llegint.
Una abraçada a totes!
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dv. ago. 25, 2017 11:25 am

Hola noies,

Moltes felicitats Rutty, segur que anirà molt bé!!
Ànims Galey, si creus convenient fer-ho així és possible que puguin veure la causa i ajudar-te, de vegades pot ser tema hormonal i així ajudar-te.
Modo ego: ja m’ha marxat la W així que començo el cicle, esperant a veure com és l’ovulació, com us vaig dir, la peke va venir a la primera sortint el TO positiu el cd 17/18. Al mes de juliol d’aquest any quan vaig començar la cerca, el TO va sortir positiu el cd 11/12 i la regla es va avançar... ara a l’agost el TO positiu va ser tard un altre cop el cd 18/19, provaré aquest cicle de setembre, potser cada mes és diferent segons l’ovari que madura...
Airuni, t’entenc perfectament, tot el que comentes, jo també pensava planificar-ho per l’any vinent entre altres coses per la feina del meu marit i que la nena l’any vinent ja va a l’escola i volia aprofitar la baixa maternal perquè estigués amb mi i no amb els pares, apuntar-la al casal sent tant petita em tirava cap enrere i la veritat voldria que el meu marit estigués el màxim a casa per tenir un bon postpart. He pecat de que amb la nena va ser tot tant ràpid i no ens hem posat abans precisament perquè a la feina actual, portava dos anys i amb menys temps doncs tampoc ho veia clar.
Que m’estic obsessionant ho tinc una mica clar, aquesta regla m’ha decepcionat bastant, no sé m’havia fet il·lusions que sí podria ser... per això estic pensant que potser ho provem aquest cicle i el proper i sinó o bé ho deixem per l’any vinent o bé ja ni ho intentem, no vull allargar-ho massa ni per edat ni per logística... però està clar que la decisions es prenen per alguna cosa i les coses van com van. De vegades em sento egoista per pensar això, quan no porto tant de temps de cerca... La meva data de NW seria el 18/09 (ja seria cercadora de setembre!)
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dv. ago. 25, 2017 12:18 pm

Hola boniques!

Aruni, si veus q poder ara no es el moment em sembla molt bé q aplaçeu la busqueda; jo no trobo q sigui una tonteria.

Rosae7, vinga bonica, anims amunt q segur q el setembre feu diana. Q porteu 3 cicles?

Moment ego: ahir bastant dolor a l ovari i baix ventre, semblava q m hagues de venir la regla pero no, aixi q seguim en desesperó .... :-o00m

Que tal les demes? Novetats?
Imatge
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Acidilla » ds. ago. 26, 2017 10:23 am

He estat bastant out aquest dies i m'estic posant al dia...
Felicitats a les noves panxus!! Em saben molt greu les vostres perdues, Galey i Lleona.. Son un pal molt gran, ho sé... Tot el meu amor per vosaltres.. :ufs:

Jo pel meu cantó finalitzada la sexy week...
TO positiu el dimecres 23... Deures fets el 19,21,22 y 24 , necessito un descans :love:
Hi ha alguna noia propensa a les infeccions d'orina?
Jo quan faig més deures de lo normal a la SW sóc bastant propensa i ja tinc totes les precaucions del mon.. Tenir tota la higiene possible, pixar després de les relacions..., em prenc capsuletes d'arandano, etc... Però ara per exemple ja començo a tenir molèsties..
Propera DNW 7 de setembre!

Com aneu la resta noies! Aviat s'acaba l'agost!
Imatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » ds. ago. 26, 2017 8:05 pm

Necessitem jefa de setembre!!! Qui s'anima?? :-o00m
Demà entro millor i personalitzo!
Imatge
Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: pingu2015 » dl. ago. 28, 2017 11:33 am

Noies en desespero, com aneu? Eia, més símptomes?
Moment ego: aquest mes TO+ a CD 11 i a CD12, vam fer deures el 11 i el 13, creuarem els dits!
Molta sort a totes!
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Eia_ » dl. ago. 28, 2017 12:11 pm

Pingu! Ja estas en desespero doncs no?! :-o00m Vinga, esperem que passi ràpid doncs i tenir panxona aviat. :ok:

Modo ego: Jo desde dijous (CD22)-divendres (CD23) mal baix al ventre, dolors d'ovaris, com si m'hagues de venir la warry...estrany en mi, ja què a mi quan ha de venir moltes vegades ni m'entero o com a molt em fa ml el mateix dia/moment que m 'ha de baixar, aixi que amb la sospita m'he fet tira de TE avui (CD26) i negatiu :ufs: , blanc com la neu x*x*x . Avui mateix m'esta fent unes punxades baix ventre/ovaris que o em baixa en breu o es panxu ....aix, seguirem en el desespero. :-o00m :-o00m

I els demes com aneu?
Imatge
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Mof » dl. ago. 28, 2017 2:13 pm

Hola, guapes! :b-)))

No em coneixeu però sóc una veterana del Sóc petit. Fa 4 anys vaig tenir les meves nenes bessones precioses i ara ens hem posat a buscar un germanet o germaneta per elles. Aquest és el segon mes de recerca.

Com que la data de no regla és l'1 de setembre representa que m'haig d'afegir al grup de cercadores de setembre. No s'ha creat?

Tinc moltes ganes de conèixer-vos!
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Bacilos » dl. ago. 28, 2017 5:48 pm

Hola noies,

sóc nova en això de les gràfiques.
He començat fa uns dies a prendre'm la temperatura, però voldria saber si també us feu els TO.
La gràfica l'he començat a fer manual perquè m'havia de venir la warry aviat i no em donava temps a informar-me de quina web era la que més em convenia.

Salutacions.
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dl. ago. 28, 2017 6:22 pm

Bemvingudes Mof i Bacilos!!!Eia aix pinta molt be, encara es d'hora per un TE. anim que queda poquet! Mof a mi tamb em toca el DNW l'1 de setembre, encara no hi ha fil obert, t'animo a fer-lo! modo ego: jo a 4 dies de la W i no tinc cap sntoma... be tinc el fluix blanc cremos per diuen que pot ser de W o panxeta... perdoneu les faltes , estic amb mobil i no te accetnts i va fatal.
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Mof » dl. ago. 28, 2017 9:41 pm

D'acord. Si voleu obro jo el fil de cercadores de setembre. M'encantarà recordar vells (i bells) temps fent d'amfitriona! Ei, si a totes usva bé eh? Que no em coneixeu de res i no vull prendre el lloc de ningú!

Ho intentaré fer aquest vespre o com a molt demà al matí. Bona nit, mames! :-()-)
Imatge

ImatgeImatge
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Mof » dt. ago. 29, 2017 12:20 am

Ja és oficial. El fil de SETEMBRE queda inaugurat! Passeu, passeu... <:-)
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Bacilos » dc. ago. 30, 2017 3:01 pm

Ningú em respon? snif snif
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Bea » dc. ago. 30, 2017 3:42 pm

Hola Bacilos,

Com que l'agost està a punt d'acabar, a no ser que la teva DNW sigui avui o demà, hauries de saltar al fil de setembre que ja està inaugurat.

Però també tens fils específics de grafiqueres que en saben més. Des de la meva opinió, tot i que ja no faig gràfiques perque ja em conec el cos, sempre va bé fer TO com a mínim els primers mesos. Com més informació, millor. A mi personalment el TO m'anava bé per saber la data d'ovulació amb precisió, i les tempes les feia servir per detectar possibles baixades entorn el 7DPO amb pujada posterior, que solen ser indicatives d'embaràs, tot i que no és una certesa és clar.

També és cert que el TO positiu no asegura l'ovulació 100%, però la tempe sí. Si pots fer totes dues coses, molt millor.

Jo et recomano Fertility Friend, però hi ha moltes més.

Una abrçada,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Moxaina » dc. ago. 30, 2017 6:46 pm

men vaig al post de setembre!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Bacilos » dj. ago. 31, 2017 2:06 pm

Bea ha escrit:Hola Bacilos,

Com que l'agost està a punt d'acabar, a no ser que la teva DNW sigui avui o demà, hauries de saltar al fil de setembre que ja està inaugurat.

Però també tens fils específics de grafiqueres que en saben més. Des de la meva opinió, tot i que ja no faig gràfiques perque ja em conec el cos, sempre va bé fer TO com a mínim els primers mesos. Com més informació, millor. A mi personalment el TO m'anava bé per saber la data d'ovulació amb precisió, i les tempes les feia servir per detectar possibles baixades entorn el 7DPO amb pujada posterior, que solen ser indicatives d'embaràs, tot i que no és una certesa és clar.

També és cert que el TO positiu no asegura l'ovulació 100%, però la tempe sí. Si pots fer totes dues coses, molt millor.

Jo et recomano Fertility Friend, però hi ha moltes més.

Una abrçada,

Bea.


Gràcies Bea per respondre'm.
Encara vaig una mica peix amb això. Aniré al post de setembre.
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: between » dv. set. 08, 2017 2:13 pm

Hola noies!
Fa molts dies que no passava per aquí i veig que hi ha novetats.
La meva enhorabona pels positius!
Lleona i Galey, em sap greu el que us ha passat però no us rendiu!

Ja sé que ja hem entrat a setembre i que heu obert el post corresponent, però com que em vaig apuntar per l'agost... Doncs si em permeteu el modo ego, estic a DNW+5... Mai havia tingut un retard! Vaig tenir símptomes de regla quan m'havia de venir: mal d'ovaris i de pits. Però no hi ha w!
Estic ara mateix força lluny de casa, al sudest asiàtic i estic esperant tornar daqui una setmana pee fer un test.
Noto alguna cosa pel baix ventre q no arrriba a ser dolor d'ovaris i els pits com a melons :( i em fan mal. No veig cap fluxe blanc. Què en penseu?
Vam fer dos pinxitos els dos primers dies de sw pero no vaig veure cap TO positiu.
Res, que en una setmana sortiré de dubtes suposo...
Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » ds. set. 09, 2017 11:08 am

Bon dia noies!

Ja sé que estem al setembre, però volia acabar cantant les xues panxus que m'he perdut oer estar de vacances:

MOLTES FELICITATS XENIA I RUTTY!!!! TINDREU UNS EMBARASSOS SÚPER MACOS!!!

Tampoc volia anar al fil de setembre sense dir-li a Galey que molts ànims i que amb les proves segur que aconseguiu solucionar el problema i tenir un cigronet bsn maco en breu. Una abraçada ben forta!!!!

I a la resta, ens veiem al setembre!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: between » ds. set. 16, 2017 3:41 am

Noies!

Us ho confirmo: el test ha estat positiu! :-()) :-())
no ho tinc encara paït del tot, no m'ho acabo de creure i alhora estic cagada!

Res, que us ho volia dir :) Un post força productiu aquest...
I ha desesperos o algú més amb notícies? Us volia nar seguint al setembre però no trobo cap Cercadores de setembre!


una abraçada
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » ds. set. 16, 2017 7:24 am

Moltes felicitats Between!!!!!

Si que hi ha un post de setembre però no som cercadores si no trobadores, però ara dóna igual perque tu passes a l'altre costat del fòrum!! A gaudir d'aquest embaràs!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::