*~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dl. jul. 10, 2017 12:07 am

Ara que ja m'he posat al dia i que ja he actualitzat el post amb les noves incorporacions vaig a per feina:

Rutty, com van els desesperos? Ja ha caigut algun TE? Algun símptoma?

Bluemoon, veig que la boda va anar genial, com me n'alegro!!! Deus tenir al maromo mort!! Això si que és un SM!! Molt ben fet, així segur que heu agafat la SW!! A veure si com a regal de nices teniu el positiu!

Rosae7, això que has explicat de pinxitus perquè toquen són els que anomenem pinxitus geriàtrics! Jejeje posicions jo n'he fet de totes però la que es sol recomanar més és la que el pwnis penetra més. I també després del pinxitu, de potes a munt!! Així sembla que ajudes als soldadets a trobar el camí. No crec que tinguin cap base científica però els riures cauen segur!!

Fleur bonica acabes de descriure a la perfecció el que nosaltres anomenem desespero. Això no sol canviar de cicle a cicle, però el que pots fer és no pensar en els dies que queden fins a la DNW, tu fes altres activitats que et mantinguin entretinguda i et passarà més ràpid. I calma, mooolta calma!!!

Mimi, felicitats per l'aniversari!!! Et desitjo que vingui amb un positiu ben gros!!

Piltrafa molt benvinguda!! Jo també sóc omifinera! A veure si la medicació ens ajuda i ens quedem ràpid sense més problemes!! A mi em va trigar 5 mesos a fer efecte i al 6è em vaig quedar o sigui que paciència que ja veuràs que el positiu arriba!!

Xenia, molt benvinguda!! Ànims en aquesta cerca i ja veuràs que tot anirà bé. Fora aquests pensaments negatius i molts de positius (PEPOS) segur que el positiu arriba ràpid i el cigronet s'agafa ben fort.

Airuni, quina merda aquesta warry!! Ara a passar ràpid aquests dies i a agafar forces per a la SW!! A l'agost segur que arriba!! (si poses la nova DNW, la poso al post inicial)

Ir26, cada embaràs és diferent, no tiris la tovallola per no tenir símptomes. T'envio molts PEPOS a veure si t'emportes una sorpresa!!

Tema TE i TO:

TO: com ha dit la capseta el positiu és quan surt igual o més fort que la linia de control. Però com t'han dit mai acaba de ser igual i per això cal guardar, enumerar i comparar els TO per a veure quan ovules realment. Si fas la comparació es veu clarament. I com t'han dit, t'has de fer un cada dia i quan surt positiu, en 24-36h s'ovula. (Penseu que els soldadets duren uns 3 dies al nostre interior i es recomana dia si i dia no per tal de que siguin de qualitat. A vegades també diuen que dia si i dos no). Els més sensibles són els de 10mlU/ml però he trobat un link on explica que millor són els de 20mlU/ml. Us el deixo i decidiu. Jo sempre he comprat els de one step que surten perfectes. Ara he comprat un pack d'una altra marca (em vaig equivocar) i són una merda. A veure si els gasto i compro els bons. Aquí us deixo el link de les sensibilitats per tal que escolliu la que més us interessi:

[url]https://www.libertytest.es/blog/test-de-ovulacion-de-sensibilidad-20mluml/
[/url]

Bé, espero no haver-me deixat a cap, que som un munt!! Poso els següents desesperos a veure si tenim més positius! Aquesta setmana hi ha un fotiment de desesperos i això vol dir que tindrem molts positius:

Rutty: 9 de juliol
Matrioshka: 12 de juliol
Fleur: 13 de juliol
NaRoNa: 14 de juliol
Blue Moon: 15 de juliol
Pingu2015: 15 de juliol
Ir26: 16 de juliol
-juno-: 16 de juliol
Miriam24: 16 de juliol

Moment ego: com us he dit abans, aquests TO que he comprat no serveixen per res i no m'han marcat bé la ovulació per tant vaig a cegues. Nosaltres hem anat fent feineta, però no tinc gaires esperances. El que hagi de ser, serà.

Bona nit a totes!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dl. jul. 10, 2017 1:07 pm

Hola!
Ahir em vaig fer el test d'ovulació, bé vaig haver-ho de repetir dos cops, la primera no va sortir bé.
De moment ha sortir negatiu, avui estic en el CD14, tornaré a fer-ho a la tarda i a veure...
En l'anterior embaràs no em va sortir fins el CD17 així que veurè si continúo ovulant més tard, la veritat és que no em noto res diferent quan en teoría estic ovulant, ni el em fixo en el moc... us aniré informant.
A veure si tenim bones noticies totes aviat!!
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Blue Moon » dl. jul. 10, 2017 1:24 pm

Com aneu, noies? Rutty, la W ha aparegut o ve amb "retard"?
Jo estic notant petites molèsties al ventre, però no se si són psicosímptomes o què jajaja, qualsevol coseta que se surti del normal ja et fa estar atenta! A més aquesta nit he somiat que em feia un TE i sortia ratlleta, m'he aixecat bastant nerviosa la veritat... serà hormonal o imaginari? :miko:
Amb quants dies d'antelació se suposa que apareix la ratlleta dels TE del One Step? en tinc 5 i estic desitjant provar-los... serà una setmana llarga aixxxx :-o00m
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dl. jul. 10, 2017 8:39 pm

Rutty com va la DNW? T'ha sortit un positiu tan gros que del trasbal no has pogut escriure-ho? ;-))) diga'ns algo!!

I la resta de desesperos, com van?
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » dl. jul. 10, 2017 9:14 pm

Hola!!!
Lleona la meva nova DNW es él 6/8.
Rutty con vas? Alguna novetat?
I les altres? Aquesta setmana tenim un munt de desesperos.
Jo avui estic de baixon, continuo donant voltes al tema de la feina cap companya ha fet les 16 setmanes de maternitat, esta malament vist ser mare...
Imatge
-Juno-
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dl. juny 27, 2016 7:54 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: -Juno- » dl. jul. 10, 2017 10:45 pm

Moltes felicitats Porotin!!

Benvingudes les noves incorporacions!

Airuni, què vols dir amb això de les 16 setmanes? Les teves companyes s'han incorporat abans d'acabar la baixa? Perquè? Hi ha risc que et fotin al carrer si fas la baixa sencera o què? És que em sembla molt fort!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dt. jul. 11, 2017 7:14 am

Hola! Ahir el test d'ovulacio em va marcar molt la ratlleta, diria que estava quasi igual que la de control pero ahir no vem fer deures... I avui a veure perque el meu marit te reunio, vindra tard, agobiat I potser enfadat aixi que... avui en fare un altre test a veure si encara ha de marcar mes I tinc mes marge... sino doncs ja ens posarem a l'agost que coincideix en plenes vacances I estarem mes relaxats.
Airuni, no pensis, ja 16 setmanes son poques... I no es perque nomes sigui un dret sino perque en aquelles setmanes no nomes et necessita el bebe sino necessites recuperar-te fisicament I emocionalment de tot. No entenc la mania de les empreses en no aprofitar que si es contracte una sustitucio de maternitat la empresa no paga seguretat social aixi que al final s'estalvien diners...
Molts anims a totes!!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dt. jul. 11, 2017 10:44 am

Airuni, ja està actualitzada la twva DNW. I sobre la baixa ho trobo molt fort. Tu tens dret a les 16 setmanes i que les altres no les vulguin aprofitar no t'han de fer modificar la teva desició. A més si t'acomaiden estant de baixa és acomiadament improcedent i t'han d'indemnitzar. Però espero que no hagis d'arribar a aquests extrems. I en què treballes (si ho vols dir)? Igualment et diria que ara no et preocupis per aquest motiu i que aneu cercant tranquil·lament i quan arribi el positiu a veure com està el panorama laboral. Potser canvia el cap i et donen totes les facilitats!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dt. jul. 11, 2017 1:44 pm

Hola guapes! 16 setmanes son el minim nomes faltaria! Em sembla molt fort la pressio k posen les empreses! Hi ha mes positius????? Jo tinc un dubte molt gran noies... a mi i a la meva parella ens agrada molt fer muntanya (alpinisme) i aquesta setmana haviem planificat anar als alps... i ara m'estic preocupant pk penso k si faig molt esforç fisic i x casualitat hi ha cigronet potser no s'enganxa be... creieu que es una iresposabilitat?
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dt. jul. 11, 2017 1:54 pm

Si et serveix com exemple jo era tècnica d'escalada quan em vaig quedar embarassada. El metge em va dir que no passava res si no utilitzava arnès. No sé quin esport feu concretament, però si és excursionisme, kaiak... I ho fas normalment, no hi ha cap contraindicació en els primers mesos. Això si tens un embaràs normal i el metge no et posa cap inconvenient. Jo ho vaig deixar estar perquè al haver necessitat medicació no me la volia jugar, però el metge em va dir que cap problema.

Edito per a comentar, segons recordo del meu metge, que lo dolent no és l'esforç (i menys si estàs acostumada a fer-los) si no els cops o caigudes. Si feu escalada això és el que més pot influir, però si fas alpinisme sense escalada no li veig problemes. Igualment et recomano que li preguntis al teu gine o llevadora i així surts de dubtes.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dt. jul. 11, 2017 2:01 pm

XèniaAP ha escrit:Hola guapes! 16 setmanes son el minim nomes faltaria! Em sembla molt fort la pressio k posen les empreses! Hi ha mes positius????? Jo tinc un dubte molt gran noies... a mi i a la meva parella ens agrada molt fer muntanya (alpinisme) i aquesta setmana haviem planificat anar als alps... i ara m'estic preocupant pk penso k si faig molt esforç fisic i x casualitat hi ha cigronet potser no s'enganxa be... creieu que es una iresposabilitat?


El mínim realment són 6 setmanes. Les altres 10 setmanes les pots donar a l'altre peogenitor o no fer-les, però sempre a voluntat de la mare, no de l'empresari. Si estàs afiliada et recomano que et posis en contacte i que t'informis dels teus drets. Hem de lluitar-los i mantenir-los perquè si no, cada vegada anirem a menys.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
XèniaAP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. març 16, 2017 10:31 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: XèniaAP » dc. jul. 12, 2017 6:57 am

Gracies lleona!!! finalment si que vaig a fer muntanya... pk sino hi vaig i despres em ve la W em fera molta rabia!!! Espero que quan torni dela Alps hi haguin molts mes positius :-()) :-())
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Halia » dc. jul. 12, 2017 7:29 am

Bon dia mamis,

Doncs estic en SW i amb TO positiu! :p-)
Entro en modo Ego total, perquè estic a la feina i no puc escriure massa...

L'enhorabona per a totes aquelles panxus noves i molts PEPOS per les que esteu en desespero!!

Aviam si començo amb les vacances i puc deixar-me caura més per aquí, que sóc un desastre!!! :ufs:
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: rosae7 » dc. jul. 12, 2017 8:45 am

Hola noies,

Ahir em vaig tornar a fer el test i va sortir positiu de nou. I ahir si va haver pintxito!! Contant que ho vem fer diumenge, ahir i segurament avui... a veure si encertem, sinó doncs ja nem cap a l'agost. M’hagues agradat que dilluns també hagués passat jeje i cobrir ja més dies, encara que si els bitxitos viuen temps... al haver donat positiu dos dies no sé com compta l’ovulació.
Almenys he confirmat que l'ovulació tardia del primer embaràs potser va ser casualitat.. sembla que aquesta vegada si ha estat a la meitat del cicle, tal i com pronosticava el womenlog. Ara a esperar...
Per cert, ahir mentre dormia a la peke (dorm al seu llit però sempre la tinc que acompanyar) pensava que potser tenir un altre fill, no la gaudiria tant i no li prestaria tant atenció, no sé va ser un moment pànic...
La resta com aneu??
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Blue Moon » dc. jul. 12, 2017 8:57 am

Jo estic a 3 dies de la DNW i avui no he pogut més i he fet un test, però ha sortit negatiu :ufs:
Se que fins que no baixi hi ha esperança però no pinta bé... esperarem a veure com acaba el cicle i continuarem amb la cerca (el Moono encantat de la vida per això jajaja). Seguirem amb el mètode SM almenys mentre tinguem vacances, quan comenci la feina altre cop suposo que ja anirem molt mé cansats i ens limitarem a la SW.

Molta sort a la resta!
Imatge
Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: pingu2015 » dc. jul. 12, 2017 11:58 am

Hola! Aquí en desespero també -3NW i algun dolor, mal pits i sabor metàl·lic. Així que entretinguda:)
Però dubto estar-ho només vam poder fer un pinxito el mateix dia del to+
Amb ganes de tenir vacances i poder fer mes pinxitos en dies clau.
Molts ànims a totes i especialment a les compis de desespero!
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Lleona » dc. jul. 12, 2017 7:50 pm

Xenia, si tingués la opció de tornar als Alps, ni m'ho pensaria! Encara que fos per seure sota un avet i ficar els peus a un dels seus milers de rierols! :love: Gaudeix tot el que puguis!!! :p-)

Halia, a tope amb la SW!! Pinxitos a tope!!! :sex-|: i passaquan puguis, no et preocupis!!

Rosae, tot i que no hagis començat aviat la SW, no passa res si has enganxat el positiu. Molta força per aquests pinxitus!! Sobre lo de no gaudir a la peque per anar a buscar el germà/na penso que com tot té els seus punts a favor i en contra. Potser ja no la gaudeixes tant (perquè la gaudiràs igualment però de forma diferent) però li donaràs un germà que té molts avantatges també. Suposo que al final és llençar-se a la piscina i gaudir del dia a dia amb el que tenim en aquell moment. Carpe Diem! ||*||

Bluemoon, no et desanimis que fins que no apareix la warry hi ha esperança, i més si no has arribat a la DNW. Vaa que aquest cicle heu fet molta feina i tens molts números de que tinguis positiu!! :ok:

Pingu2015, amb un pinxito hi ha prou i més si ha sigut amb el TO+. A més aquests psico-símptomes pinten molt bé. Ànims que ja queden poques hores per al DNW!! :-o00m

Rutty, digues algo preciosa!!!

Matrioshka, avui és la teva DNW, com vas??

I la resta de desesperos??
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: airuni » dc. jul. 12, 2017 8:33 pm

Hola boniques!!

Rosae i Halia a fer deures i que siguin productius.
Xenia jo tinc entes que pots fer vida normal fins que no arriba el positiu que vagi bé pels Alps!!
BlueMoon encara no està tot perdut, a veure si no baixa la warry, ànims amb el desespero!
Pingu Ànims!! ja aniràs dient.


El tema feina, treballo en una oficina, i el problema no és que em facin fora, el pitjor és l'ambient, com que totes han renunciat a part de la maternitat ho veuen com normal, jo la primera vegada que ho vaig veure vaig alucinar i em van contestar que si totes ho havien fet a aquella noia també li tocava :ufs: fins i tot està malament vist casar-se, és increïble perquè són les pròpies companyes les que ho diuen, quan ens hauriem d'ajudar entre nosaltres i ja no parlem d'agafar la baixa abans del part o demanar permís per lactancia.
I sobre la cerca continuo amb la warry suposo que per això ho veig tot tant negre :-D

Petonets!
Imatge
Fleur
Entrades: 3
Membre des de: dc. març 22, 2017 10:28 pm

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Fleur » dc. jul. 12, 2017 9:08 pm

Hola noiess!!!

Airuni que fort lo de que estigui mal vist fer 16 setmanes.... i més si són les mateixes companyes!! és al·lucinant!! doncs què malament ho passarien a Suècia!!!!! ?-)

Doncs a mi ja m'ha baixat la W aquest matí.. He tingut una mica de baixón... però és normal suposo... La part positiva és que m'ha vingut un dia abans, i que no m'ha donat falses esperances.

Així que la meva nova DNW és el 09/08. M'he comprat tests d'ovulació per Amazon que m'arribaran la setmana que ve i a veure si afinem mes la punteria el pròxim mes!

De moment, a preparar amb il·lusió el viatge de l'estiu, que marxem tots 4 i creuem l'atlàntic per primer cop! O sigui que espero el pròxim mes estar ben distreta i sense ni pensar-ho quedar embarassada >.-<:

Bona nit guapes!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: *~*~*~ CERCADORES DE JULIOL I AGOST 2017*~*~*~*

EntradaAutor: Sa6 » dj. jul. 13, 2017 9:32 am

Al final m'he decidit a participar!
Felicitats a les noves panxetes i força pinxitos a la resta.

Nom: Sa6
Edat dels dos: 35 ell i 34 jo
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er, molt irregular 30-35
Nº Fills: 0
Data NW (importantíssim!): entre el 30/07 o 4/08
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Ja tinc els TO a punt, tinc uns cicles llargs i irregulars però espero que això no sigui un problema, de moment tindrem una llarga SW que això sempre és bo.
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no aconseguir la panxu aquest mes (i per donar un tomb positiu si apareix la W): Continuar buscant, tot just comencem.
||*||

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::