Jo vull un segon i ell no

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tulina
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Jo vull un segon i ell no

EntradaAutor: tulina » dg. ago. 27, 2017 7:54 am

A les que us passa, com ho heu portat?
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Jo vull un segon i ell no

EntradaAutor: garota » dg. ago. 27, 2017 10:21 am

Bonesss!!
Quines raons et dona per nola.voler un segon fill?
A mi m va anar bé Deixant passar una mica de temps, i deixar-li tenir contacte amb nadons jiji. Se li va encomanar al final! Ell ja estava bé amb el primer fill, tenia pors, pq al nostre peque el van operar, el postoperatori va ser complicat i vam patir una mica, i tenia por. Ja sabia el que és patir per un fill, i mira deia que no a un segon. Però a l'estiu passat, passejant amb la meva neboda que tenia.2 mesos llavors, va dor, ai, sí que vull un altre fill. I no li vaig deixar ni reflexionar q a la primera ens hi vam quedar (el primer fill ens va costar un.any i mig amb avortaments xl mig.....).
Ara tenim un.peque de casi 4 mesos i el gran de 4 anys, i genial, val molt la pena.
Mum15
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 346
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dg. ago. 27, 2017 1:26 pm

Tulina naltros sempre haviem dit que tindriem dos...tenim un petit de dos anys que es tremeeeendo, molt nervios, mogut, destroyer etc jeje i el meu home que te paciencia 0. Jo des de gener que ja li deia, a l'estiu a pel germanet...i ell que ni boig que es inviable si surt un altre aixi m'agafa algu etc etc...

Total que al juny va fer dos anys, i des d aquell moment que esta algu més tranquil...i li he fet veure que el nen necessita un germa x distreures, que ara fa el pallasset perq esta sol..no te ni cosins, s'aborreix...a la llar es veu q es un altre quan esta acompanyat...total que lhw convençut, ara anirem a pel 4t cicle de cerca a veure si ho ha sort q aqesta es un altra...ara q diu que vale.... No ve...en fi. Sort!
Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dg. ago. 27, 2017 4:32 pm

Jo pel segon no vaig tenir problema, els dos teniem clar que en voliem dos, aixi que endevant.
El tema va estar en un tercer. jo volia un tercer pero ell no. Era un no rotund i tancadissim, pero mica a mica va anar cedint. I quan van neixer les meves nebodes, al veure als nostres nens tant ilusionats amb les petites, va decidir que :ok:
Aixi que estem en busca i captura de la tercera panxu.
Raona-li molts els motius i deixar-li clar el que sents. A mi hem va funcionar.
Sort :-()-)
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dg. ago. 27, 2017 7:47 pm

A mi em va passar, que jo volia el segon i ell no.
En el nostre cas, quan jo vaig acceptar que ens quedaríem amb un fill únic i vaig deixar d'atossigar-lo, ell va canviar d'idea :-:) :-o00m
Devia tenir massa pressió..... i a la que jo ho vaig deixar estar, ell va començar a tenir-ne ganes :-o00m Homes !!!

Ara, amb el gran que té 8 anys, hem tingut el segon i estem encantats!
tulina
Entrades: 79
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

EntradaAutor: tulina » dj. ago. 31, 2017 2:03 pm

Gracies noies! A veure...jo de moment em vaig fent a la idea per si no canvia d'opinió...raons...ell diu no te massa paciència ni ganes de renunciar més a els seus hobbies...tema econòmic també...i tema parella

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: