<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
eveve
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: eveve » dc. oct. 11, 2017 4:56 pm

Hola de nou a totes!

Llunadexocolata, m'he partit amb el teu comentari de la il·lusió que t'ha fet veure dues ratlletes en un test :b-))) Si t'ha sortit clareta et pots esperar 2 o 3 dies a fer la següent, com tu vegis!

FuturaMami72, molts ànims amb la decisió que heu près. Si no creieu que és el millor moment, segur que feu bé de deixar-ho per més endavant, tot arriba... quan ha d'arribar, penso jo. Així que molta força!! :ok:

Nostreta, si tens dubtes amb la data d'ovulació... perquè no fas TO? Van súper bé!! ..::··

Eia, és super aviat, efectivament... comença desespero del bo jaja, molts ànims!!!

A la resta, ànims amb les respectives fases del cicle... a veure si cantem més positius! Al final déu ni do, aquest octubre!!! >.-<: ..::·· >.-<:

Mode EGO: he fet un TO i m'ha sortit una ratlleta molt clareta (a part de la ratlla de control, està clar...) així que res... efectivament són testos confusos perquè he llegit que la hormona LH té una composició molt similar a la d'embaràs i un positiu simplement et diu que està detectant una de les dues hormones, però no pots discriminar quina és... així que passo d'anar gastant tiretes (millor les guardo pels següent cicles, que crec que em faran falta :-o00m ) i passaré a TE directament diumenge... marxo de pont, així que a desconectar del tema testos i diumenge ja veurem... :globus:

Petons!!!
Blue Moon
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dc. oct. 11, 2017 6:29 pm

jajaja eveve, llavors ara anem tu i jo a la par... diumenge dia de TE! Quin dia t'ha d'arribar a tu? a mi és el dissabte, esperem que no vingui en molts mesos :content:
Llunadexocolata, a mi la primera vegada que vaig fer TO també em va fer molts il·lusió veure les 2 ratlletes! Després amb els mesos ja ho vas normalitzant...
Imatge
Imatge
eveve

EntradaAutor: eveve » dc. oct. 11, 2017 6:50 pm

Bluemoon, em toca no-warry per diumenge/dilluns. Anem quasi a la part! Que hi hagi sort!! :p-)
bubi11
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. set. 28, 2017 9:36 pm

EntradaAutor: bubi11 » dc. oct. 11, 2017 11:17 pm

Ei guapes!!!!

Perdoneu que he estat super desconnectada!!! No podré personalitzar aquest cop, perquè érem més de 7 pàgines desde l'últim cop que vaig entrar..

Enhorabona per els dos positius del mes d'Octubreee!!!Que bé començar el mes així nenes!!!

Bea, una abraçada molt i molt forta, gràcies per seguir compartint amb nosaltres la teva experiència. Tant de bo, ben aviat puguis recuperar-te i continuar amb la cerca.

Futuramami, molts ànims i aquí t'esperem per quan estigueu apunt per reemprendre la cerca!

Com aneu els desesperos? Us puc explicar una mica el que em va passar a mi, tot i que veig que cada dona es un món i no es pot comparar ni esperar el mateix. Però almenys que no us soni a xino.

Després de la meva setmana fèrtil i haver fet els deures els dies 1,3 i 4 no vaig notar cap canvi de seguida. Durant la setmana seguent vaig començar a notar que els pits començaven a estar una mica sensibles... (tinc regles super irregulars i a vegades em passa). De moment no pensava que res pogués estar passant. Aquell mateix finde (8 dies despres de la setmana sexy) vaig començar a tenir alguns simptomes, així que em vaig fer un TE... boja de mi...i evidentment era negatiu... a la mateixa nit, vaig començar a sagnar... què coi! La regla se m'ha adelantat 10 dies! Tinc regles irregulars, però solen atrassar-se, o no venir durant uns mesos, però no sol adelantar-se... Tenir els típics dolors menstruals,test negatiu i estic tacant, així que mi gozo en un pozo... vaig pensar!

El curiós, es que aquest sagnat em va durar tant sols 3 dies, cosa que normalment em dura entre 5 i 7 dies... així que vaig començar a investigar, i per novata de mi.. vaig descobrir que existia la possibilitat que el sagnat fos per la implantació. Així que vaig començar a donar-li voltes i no m'ho acabava de creure que ho pogués ser... Així que vaig decidir esperar a que em vingués o la regla o no per saber què coi estava passant amb el meu cos... Doncs, espera que esperaras, els pits seguien igual sensibles, canvis d'humor... i res que la regla no baixava però en tenia els símptomes. Dos dies abans de la meva NW em vaig fer un test d'embaraç i negatiu.. blanc nuclear...Vaig decidir a esperar realment a que no vingués la regla i al nw més dos, me'l vaig tornar a fer. Positiuu!

Crec que compartir aquesta experiència amb les que esteu de desespero us pot ser útil... tot i que no tothom té els mateixos símptomes, però us pot ser d'ajudar saber (per les novates com jo), que un sagnat 10 dies abans de la regla, o 10 dies despres de la setmana sexy pot ser senyal d'implantació.

Una abraçada enorme i molts ànims! :***:
<:-< amb ganes de veure't!!
Miketa
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

EntradaAutor: Miketa » dj. oct. 12, 2017 10:43 am

Boneees!!!

Bubi!! Et vas trobant be?

Futuramami i rosae, ànims! És un camí molt dur, ho sé,i s'ha de fer quan un està preparat. Cadascú ha de veure la seva situació i valorar. I no hi ha decisions incorrectes. Espero que més endavant us vagi tot molt bé i ho aconseguiu.
Bea, com vas? Ets molt valenta portant-ho tot així! Un petó bonica!
Moxaina i Mimu!! ENHORABONAAAAAA!!!!! Que u vagi suuuuper beee!! Juny es un mes precios!!
Lluna de xocolata, espero que amb els to et vagi millor i aviat ho aconsegueixis!!!
Nostreta! A fer mooooolts deures!!!
Eia, ànims amb el desespero!! Sort que els dies passen ràpid!
Cookita! Has ovulat ja? Ànims i a mimar-vos molt!!
Blue moon,com vas?
Si em deixo algú perdoneu, m'ha costat posar-me al dia hehe
Demanaveu pel to per predir embaras. A veure, jo penso... El To te una sensibiltat de 10,almenys els que compro jo de one step, el te també té sensibilitat 10, per tant detectaran per igual, no??
No se, a mi això dels to no m'ha anat bé, em sortien positiu i nohi havia embaras... Suposo que culpa del sop...
Mode ego: noies, estic igual, ara amb utrogestan per fer baixar la maleïda. Dilluns tinc gine, a veure com ho veu tot plegat.
He passat uns dies xof, a part del tema polític, dilluns va fer 2 anys que em van posar al meu petito a dintre, 2 anys que vam començar una nova vida, que vam unir-nos per fi,que li vaig poder parlar, cantar... 2 anys que van començar els 3 mesos més feliços de la meva vida. El camí és dur,molt,a vegades massa, però fa 5anys que em vaig proposar ser mare, i no penso perdre l'esperança.
Amb això, us vull donar molts ànims a totes, que tard o d'hora tot arriba, i que cada pedra del camí només serveix per a fer-nos més forts!
Perdoneu pel moment baixon, però necessitava desfogar una mica, a casa intento no treure el tema...
Gràcies a totes! Un petó enorme!!
rave
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

EntradaAutor: rave » dj. oct. 12, 2017 4:26 pm

Uaaaaau 2 positivassos!!
Felicitats mimu i moxaina!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nenes, no puc personalitzar. He fet entrada-relampago per veure si hi havia bones notícies.
jessii-19
Entrades: 26
Membre des de: ds. nov. 21, 2015 9:29 pm

EntradaAutor: jessii-19 » dj. oct. 12, 2017 7:49 pm

Chicas!! Estoy desconcertada ya deberia a ver ovulado se supone por el calendario de las app (aunque se que esto no deberia hacer mucho caso) y porque me estado haciendo los test y se veian las tiras nada de nada luego un poco y apartir de ese poco a ido a menos y menos, k se ve k esta ahi pero como si no estuviera porque apenas se ve, osea de esos tres dias de esas tres tiras la primera se veia floja asi que fue negativa y apartir de esa a ido incluso a menos, no lo entiendo... No deberia ir a más? hasta que diera positivo me refiero...

Puede ser que yo como me hago uno al dia haya ovulado solo unas horas en las que no me hice y por eso ya esta desapareciendo o como lo interpreto?

Ya dije la regla me vino del 28 al 2 de octubre y me tiene que venir el 25
La verdad esque es la primera vez que los uso y no se si se ovula en unas horas y luego a fastidiarse... que creo que lei que daba positivo y luego se ovulaba, asi que menos lo entiendo porque ni siquiera a dado positivo los test de ovulacion, perdida total, alguna que me guie???? jaja

Besos a todas!!
floretta
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

EntradaAutor: floretta » dv. oct. 13, 2017 9:05 am

Bon dia guapes!! :***:

jessii-19 teòricament per considerar-ho positiu t'ha de sortir la línia igual o més forta que la de control. Pel que he llegit hi ha persones a les que no els hi marca tant, i llavors se suposa que el seu positiu és el dia que marca més fort, però suposo que això ho aniras veient quan hagis fet més d'un cicle de TO, per que de vegades també passa que algun mes no ovulem... No sóc experta en TO per que aquest darrer cicle és el primer cop que n'he fet servir, però pel que he llegit és el que puc aportar, potser algú et sabrà dir alguna cosa més... això si, tu per si de cas fes deures sempre i així segur que no s'escapa, jeje ..::··

Noies, ahir vaig tenir una mica de baixón, em va venir la w... a més d'aquestes fortes amb un mal de panxa que estava recargolada al sofà! Avui ja m'he despertat més positiva!! ja sabia que era un mes complicat x tota la tensió que hem viscut, però sempre hi ha esperança i la tenia que potser l'haviem encertat, però bé ara toca pensar en el proper cicle, així que cap a Novembre!! què calculo que la DNW serà el 10, ja afinaré més quan el TO doni positiu.

Haurem de crear el grup per novembre, no?

les proximes en arribar a la DNW qui sou? com aneu??

Petonets!!! ||*||
LlunadeXocolata
Entrades: 166
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. oct. 13, 2017 10:23 am

Floretta Ànims! Una més per novembre!!! Ens farem bona companyia! La meva DNW és 1 de novembre jaja També he pensat en lo del grup de novembre però potser millor esperar a que s'acosti una miqueta més... Si no se'ns farà molt llarg potser!! jaja :r)

La resta, com aneu? Què tal aquests desesperos? I les que esteu en SW?
Jo estic esperant el positiu del TO per començar la SW i espero poder trobar el moment per fer diana!! , de moment modo soso total!! :-o00m
Imatge

Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dv. oct. 13, 2017 11:42 am

Doncs una altra que salta al novembre :-:)
Jessi19, has de fer to cada dia des del cd11 i fins que surti positiu, ho veuras clarissim. Pot ser que ovulis tard o que no ovulis aquell mes, ja ho veuras quan passin els dies... Anims! El positiu avisa de l'ovulacio a les 24-36 hores, llegeis el prospecte per assegurar-te perque hi ha alguns que detecten des de 12 hores. Intenta fer-lo a la mateixa hora cada dia, entre les 12 i les 20 crec que eren les millors...
Imatge
Imatge
eveve

EntradaAutor: eveve » dv. oct. 13, 2017 2:51 pm

Hola noies! Sento no poder personalitzar, escric desde la muntanya i quasi sense dades al mòbil.

He llegit que ha baixat la warry a alguna, oi? :-((

EGO: jo la no espero per diumenge-dilluns. Per ara no sento cap mena de símpotme d’embaràs, sinó més aviat premenstrual, així que crec que em tocarà saltar a novembre també :ufs:

Molts ànims a totes, sobretot les que han acabat tenint W... i les q esteu en SW aprofiteu molt i a apuntar bé!!! :p-)

Petons!!!
Moxaina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dg. oct. 15, 2017 9:47 am

Moltes gràcies a totes!!!!! Us espero a l'altra banda!!!!
Imatge
Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dg. oct. 15, 2017 10:54 am

Bon dia noietes!
Primer de tot felicitar a les noves panxus ! :-())
A les de la warry, donar molts anims. Aviat tindrem la nostra panxu :-()-)
A les que están en desespero com jo, crec que aquesta es la pitjor fase ?-)
A les que están en SW, vamoooooooooos :p-)

Perdoneu que no personalitzi, pero entro desde el móvil i m'es imposible

MOGO EGO: jo no espero la warry per divendres dia 20. No noto res de res, ni que indiqui embaras, ni que indiqui warry, aixi que tocará esperar. Tinc moltes ilusions pq aquest mes he anat a revisio just el dia 13 del cicle, i vam veure un ovulito molt bo, a la nit va sortit el TO molt marcat i vam fer deures, i al dia següent, dia 14 de cicle, vam anar a un nou ginecoleg que també hem va fer eco i vam veure que había ovulat a la nit, aixi que a veure si tenim sort ! sino tenim sort, he de tornar a dia CD12 al nou ginecoleg pq farem una mica de control del creixament dels ovuls, per veure quina mida tenen al moment d'ovular i la qualitat.
Aixi que sino m'he quedat aquest mes, estic contenta de poder tenir aquest seguiment

Molts petons a totes :love:
Sa6
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

EntradaAutor: Sa6 » dg. oct. 15, 2017 5:34 pm

Enhorabona a les panxus noves!!!

MiMi_M_T segur q l'heu enganxat! Molta sort! Una pregunta... Com ho fan per mirar l qualitat de l'ovul?

A totes molts ànims q tot i q és fan esperar tard o d'hora arriben!
eveve

EntradaAutor: eveve » dg. oct. 15, 2017 6:08 pm

Hola de nou, noies!!

Bluemoon, què tal? Tu jo anàvem a la par, no? O vas dir que saltaves a novembre...?

MiMi, què guai aquest seguiment, no? a veure si heu caçat l'òvul!! :content:

Com aneu la resta??

EGO: el meu dia NW és demà. Avui, boja de mi, m'he fet TE i... blanc nuclear jaja a veure... la veritat és que tinc zero símptomes d'embaràs... ja informaré!!

Ànims a totes!!!
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dg. oct. 15, 2017 7:03 pm

Hola eveve! Jo salto al novembre, estic en plena W... Tinc pensat provar amb acupuntura aquest proper cicle i dema em diran els resultats del seminograma del Moono, a veure que tal i si hi ha algun problema o alguna forma de facilitar la diana de forma natural. Veurem que diu, jo espero que estigui tot correcte.
Per cert, he llegit en algun lloc que l'ortiga i el te verd son beneficiosos per quedar-se embarassada, en infusio o en capsula. I que els lactis i la iuta fan mes possible que hi hagi bessons per una ovulacio multiple, suposo que si algu no ovula cada mes aixo pot ajudar a que si ho faci. Ho deixo per si algu hi esta interessat jeje.
A veure si al novembre hi ha mes panxus, que estan sortint poquetes per totes les que estem!
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 166
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. oct. 16, 2017 6:06 am

Bon Dilluns boniques!! Què ràpid ha passat el cap de setmana! :-o00m

Veig que ja vam sent unes quantes per Novembre, ànims noies!! Ja veureu que serà el nostre mes!! :content: Aviat podrem obrir el fil!!

Eve Com vas? Alguna senyal de W?

Mimi et queden poquets dies per sortir de dubtes doncs!! M'encanta veure't tan positiva!! De fet la cosa pinta bé!! Però tal i com dius si no és aquest mes amb el seguiment que et faran no tardarà gaire més!!! :love:

Blue Moon Ja ens diràs què tal això de l'acupuntura, jo n'he sentit maravelles... Ja ens explicaràs!!
No havia sentit mai això dels làctics!! I lo del te... Imagino que deu ser abans de l'ovulació, perquè llavors amb la teïna no és perjudicial, al igual que la cafeína?

Modo Ego: Doncs aquí vaig noies!! Dia 16 de cicle, no he ovulat encara, i els TO no m'han donat positiu... però intuieïxo que això està al caure!! Tot i així haig de confessar que em fa por no encertar el dia!!! O bé que el TO em doni positiu i aquells dies no poder fer els deures!! :menjadonuts:
Aquest pont hem aprofitat per fer els armaris i llençar o donar un munt de coses o bé que no feiem servir o bé que ja eren molt velles... Ha sigut terapèutic! Com diuen, hem fet lloc per lo nou i ens hem desfet de lo vell!! >.-<: :-)(-:

Que passeu un bon dilluns!!!
Imatge

Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
Cookita17
Entrades: 46
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

EntradaAutor: Cookita17 » dl. oct. 16, 2017 7:49 am

Bon dia maques!!!
Sento les w que van arribant!!! Molt anims i posar ja la mira en el següent mes!!!
I les que esteu en desespero, molta calma i molts ooooommmmmmssssss!!!! :-o00m :-o00m :-o00m
I les SW, doncs a darlo toooooooo!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Mimi, qué bé aquest seguiment, aixi també et sentiràs més tranqui!
Bea com vas maca, un petonet fort!
Llunadexocolata, molt ben fet això de fer fora lao vell per deixar pas a les noves coses! Segur que us sentiu més allegurits!
Blue Moon, perquè es fa servir l'acupuntura? Ja explicaràs amb més detall!!!
Eveve, vinga que això té bona pinta!!!

Nosaltres vam donar per acabada ahir la SW. Vaig ovular dissabte, i vam fer "Sota, Cavall i Rei" (divendres, dissabte i diumenge :love: ) A més aquest cicle he fet TO i temperatura i estic com més tranquila que les coses van com ha d'ananr! Ara a desitjar que la cosa hagi cuallat.

Bon dilluns a totes!!!!
MiMi_M_T
Entrades: 931
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. oct. 16, 2017 10:24 am

Entro en modo ego directament desde el movil;
Doncs la veritat que si, que estic super positiva.sino ha sigut aquest mes, doncs sera el següent
Hem va explicar la gine, que per tal de que l’ovul sigui fecundat, ha de tenir una mida idonea. El problema que puc tenir, es que els meus ovuls siguin mes petits de la mida ideal i que per aixo no fecundin. Farem un control a CD9-CD11-CD13 i mirara com va creixent. Si arriba el dia i no te la mida, hem donara una injeccio per fer-lo creixer mes, i si es avans i ja te la mida, hem donara una altre injeccio per forçar l’ovulació. Aquesta es la teoria, despres ja veurem la practica
Us dic tambe que hem arrivat fins aqui porque amb els altres dos embarassos vaig prendre omifin, pero hi ha moltes possibilitats de fer un embraç de bessons, com ja tenim 2 fills, no volem 2 mes, per tan no em vull medicar. A veure que tal aquesta via
Ja us anire informant
De moment esperarem a dijous a veure que passa
Punxetes84
Entrades: 13
Membre des de: dt. ago. 29, 2017 6:50 pm

EntradaAutor: Punxetes84 » dl. oct. 16, 2017 11:34 am

Hola noies! fa temps que us vaig seguint, la veritat és que em sembla una página molt interessant per buscar informació i resoldre els dubtes que em van sorgint. Doncs bé, avui és el primer dia que m'he atrevit a escriure. Ús explico una mica, fa 3 cicles que estem intentant trobar, i aquest és el primer que tinc seriosos dubtes de que no ho haguem pogut conseguir ;-))). El dia de NW va ser el passat divendres 13 de setembre, i a dia d'avui encara res de res, no m'ha vingut a veure... per tant... estic pensant en comprar avui mateix un TE i demà fer-lo.
Tinc el cuquet de que será positiu, ja que desde que m'estic controlant molt més quan ha de venir o no... sóc molt puntual. Per cert, tinc 33 anys i novata en això de buscar bolet.

Doncs ja ús explicaré >.-<:
Esperant :cnen: :cnena:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: