<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. set. 12, 2017 9:30 am

Noies! Entro un moment en modo ego jeje
M'acaben d'oferir una substitució d'un mes a jornada completa, la cosa és que ho combinaré amb la meva altre feina... Així que em passaré el dia treballant! :-o00m En principi només durant un mes... La cosa és que veig que serà difícil fer diana!!! Hi haurà pocs moments per intentar-ho jaja i entre això i el ritme que portaré... Mai es sap però... ho veig difícl, la sort és que si els meus càlculs no fallen em toca ovular en cap de setmana... A veure si hi ha sort!!! :oset:
Això si, em passaré el dia rodejada de petitons!!! A veure si em donen sort!! jaja <:-<
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Eia_ » dt. set. 12, 2017 11:26 am

Bon dia bonqiues!

Benvingudes a les noves incorporacions!! Ja veieu quin post més xulo i de tant bon rollo! :content:

Pingu i Moixana, em sap molt de greu aquestes W :ufs: . Aquest octubre us el menjareu amb patates :p-) ,ànims boniques. :-()-)

Llunadexocolata, segur que aquests petits et porten bona sort!! <:-< :-)(-:

Moment ego: Jo estic amb SW, i en pricnipi segons els meus calculs i l'app hauria d'ovular el 14, però aquest diumenge (CD 11) em va sortir el primer dia de TO ben marcat i temp: 36.5 (com els 3 dies anteriors) i ahir dilluns (CD 12) el segon dia de TO positiu i temp: 36.4, i avui dimarts CD13 la temp ha pujat a 36.8, per tant ja m'imaginat que el dia que vaig ovular va ser ahir (vem fer deures el priemr i segon dia de TO +), però ara m'he fet un TO i m'ha sortit quasi bé igual de marcat que aquests 2 dies, i es positiu perque la ratlleta es igual que la de control. Potser que sortin 3 dies el TO +? Quan s'enten que és el dia que s'ovula, el dia que baixa o el de pujada?
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. set. 12, 2017 11:59 am

Eia Si!! esperem que m'en portin molta jeje :content:

Jo de de TOs no hi entenc, i la tempe... Tinc entès que puja el dia següent d'ovular, per tant seguint la tempe... Vas ovular ahir.
Clar que això també depèn de si te l'has pres a la mateixa hora de sempre, si t'has mogut molt abans... Però la pujada és força clara... per tant jo diria que vas ovular ahir... :ok:

A veure si alguna de les q entenen de TO et saben dir alguna cosa... : lasito :
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Miketa » dt. set. 12, 2017 2:38 pm

Holaaa!!
Aniiims que aquesta setmana comença casi a la meitat!!! Jo divendres per fi agafo vacanceeees!!! Hehehe quines ganes!!
Floretta, tens raó, perdona. Em faig un embolic amb els noms ;-))) ;-))) tu vas casi com jo pel que veig. A veure si tenim sort!!!
Ostres Moxaina!! Ho sento de veritat! Un pwto ben fort!! Ara,una pregunta d'ignorant total... Això de tocar-seel cèrvix, com va? Ho he intentat varies vegades però no arribo al tope! ;-)))
Algú demana per tempes, pel que he llegit, el dia de la ovulacio baixa i l'endema puja, es a dir, quan hi ha la pujada es que s'ha ovulat el dia anterior. Tema to no et puc ajudar perquè amb el SOP m'he trobat de tot...
Bea, gràcies, aixi no faré cas dels cabells. L'altre vegada em queien fins que vaig deixar l'estradiol, despresja va estar, aixi que vaig pensar que era l'estradiol.
Lluna de xocolata, tela! Quin munt d'hores que faràs!! I els peques cansen molt!! Ets una valenta!! Tan de bo et portinmolta sort!!!
Ah! Moxaina! Si,per allargar la FL amb progesterona ho arreglen, però és clar, potser ho hauries de comentar al gine...
De la Mof, que se'n sap?
Aixem deixo moltes noies ho sé!! Ho sento, tinc memòria Dory!! Espero que totes aneu bé! Us envio molts ànims!!!
Be noies, jo vaig igual, pensant que em baixa, però res de res, tot fluxe. Ara ja vaig més preparada hehe d'aqui una estona faré un To a veure que surt,si no, almenys em treure el mono de fer TE mentre no arriben! ;-)))
Si tinc un resultat interessant ja us informaré hehe
Un peto a totes!!!
piltrafa
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 14, 2017 10:59 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: piltrafa » dt. set. 12, 2017 3:45 pm

Us vaig llegint: enhorabona a les panxolinetes i ànims a les que passen al mes següent... :-()-)

El meu cos és digne d'un programa de Cuarto Milenio. M'havia de venir la regla ahir. Aquest matí m'he fet un TE perquè ja no m'aguantava i ha sortit blanc nuclear. :ufs: Quan he fet pipí el paper ha sortit tacat, així que he pensat que ja tenia i la porca aquí... Però ja no he tacat més en la resta de dia... Porto una compresa impecable.

He trucat al gine pq em va dir q després del 3r cicle amb Omifin, si no em funcionava, que hi tornés. M'ha donat hora per a la setmana que ve (només visita els dijous). Així que si finalment em ve la regla del tot, tornaré amb l'omifin, perquè si no, perdrem un cicle...

Buf! Quina rotllo! A vegades m'agradaria no menjar-me el cap, algú sap com es fa? ;-)))
I és només quan som una piltrafa que m'escric i me dibuix,
sé que per tu i jo una línea recta mos separa sempre junts.
Antònia Font.
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. set. 12, 2017 5:52 pm

Bones tardes trobadores;
com aneu per aquí?
Veig que han arrivat algunes warrys , molts anims per totes vosaltres, ara comença a fer fred i al llitet s'esta molt calentonet :love:
Panxulines tenim alguna nova? no he llegit enrera i no ho he vist

Modo ego: jo estic a DPO 10, amb molt mal de regla casi desde el 5e dia despres de ovular i ja no se que pensar. A veure que pasará. Encara hem d'esperar una semana per sortir de dubtes. Ho porto bastant be la veritat, pero he tingut un baixon considerable, pq els nostres millors amics sempre discutien si tenir un segon fill o no, total, que a mitjans d'Agost ens van dir que finalment s'hi posaven i patapam ! ja han fet diana :-())
Vaig plorar moooooolt pero bueno, es el que toca.
A veure si aviat tenim la nostra panxeta >.-<:
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. set. 12, 2017 5:54 pm

Bea ha escrit:Bona tarda!



Mimi_M_T, el que descrius podria ser implantació, creuarem els dits per a que acabi en positiu! Ha pujat la tempe?




Si si, al cap de dos dies va tornar a pujar i encara esta alta. Espero que ja no baixi :-D
Imatge


Imatge

Imatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dt. set. 12, 2017 7:06 pm

Hola a totes!
Noies, m és impossible personalitzar perquè escric des del mòbil.
Em sap greu veure tanta warry avui. Esperem que a la pròxima sigui un positiu com una casa.
Pregunta tècnica... El dia que ovules és el dia que et quedes?
Modo ego on. Segueixo amb l'embaràs psicològic. Avui he hagut de carregar un sac de 15 kilos que feia mal portar i ara tinc unes punxades... Em recorda a quan estava embarassada del meu fill, que vaig fer una mica d esforç i després em moria de mal de panxa (i encara no sabia que estava embarassada).
Crec que m'estic emparanoiant i veig fantasmes on no n'hi ha. Jo també vull el truc per no pensar hi
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. set. 12, 2017 7:54 pm

Miketa Gràcies! Però més que valenta...una mica kamikaze potser jaja :r)
Estem totes a l'espera de que t'arribin els TE!!!!!!! :b-)))

Piltrafa
Crec que això de no menjar-se el cap... És impossible!! Busca distraccions... surt a passejar.... Fes tot el que puguis per que l'espera es faci més curteta!! Ànims :love:

Mimi
Ja queda poquet per sortir de dubtes!!! Ànims amb el desespero!!!
I això dels teus amics, t'entenc perfectament... Quan veus gent que s'hi queda de seguida o per accident... Fa passar una mala estona... Jo ho he viscut des de la banqueta, i et vas preguntant quan et tocarà ... Però va, no pateixis que tot arriba!!! Com diuen, aquests petits arriben quan han d'arribar... ni més tard ni més d'hora, independenment de quan tu t'hagis posat a buscar-lo!! :globus:

Rave Una vegada ovules els espermatozous tenen unes 24h per enganxar l'òvul aproximadament... Si no m'equivoco (que les meves companyes em corregeixin) els dies més fèrtils en què tens més possibilitats són el dia abans i el dia després de la ovulació.... Per això recomanen fer dia si i dia no. No sé si t'he solucionat el dubte :camio:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dt. set. 12, 2017 8:29 pm

Gràcies llunadexocolata :ok:
A veure si tant que em menjo el cap i resulta que avui estic ovulant i per això les punxades. De fet en un cicle normal de 28 dies (dels que no tinc) hagués ovulat ahir. Així que... Avui perseguiré el rave per tota casa
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Bea » dc. set. 13, 2017 8:49 am

Bon dia!

Moxaina, ho sento, està ja confirmadíssim que era la regla no?

LlunadeXocolata, qué bé! així podràs estalviar dinerets per quan arribi el petitó :-) Tú fes deures quan puguis, pensa que els espermatozoos viuen fins a 5 dies.

Eia_, la pujada de tempe confirma que ja has ovulat, normalment el dia abans que la tempe és més baixa

Miketa, com vas? has fet TE?

Piltrafa, has seguit tacant?

Mimi_M_T quan et faràs TE? esperaràs al DNW? aquesta baixada de tempe i posterior pujada juntament amb el mal de regla fa bona pinta!

Jo ahir vaig tenir un mal dia, molta son i nàusees des del migdia, em va costar molt centrar-me a la feina. Avui sembla que m'he aixecat millor.


Petons,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dc. set. 13, 2017 9:49 am

Bon dia, guapes!

Escric més que res perquè no us penseu que m'he mort. :-D Perdoneu que us tingui tan abandonades però és que no dono abast aquests dies!

Les que heu començat a tacar, s'ha confirmat que era la porca? Pingu?

Benvingudes a les noves! He afegit de moment les dates de setembre a la llista però em falta alguna edat i si teniu fills o no. Me'ls podeu passar? Ja heu vist que aquí hi ha molt bon rotllo (tot i que la jefa vingui poquet...) però totes les noies que formen part del grup són meravelloses i ens ajudem en tot el que podem! :love:

Rave, teòricament la porca ve uns 14 dies després de la ovulació i això és en qualsevol tipus de cicle (llarg o curt, regular o irregular) o sigui que si et fas TO i aconsegueixes saber quin dia ovules, podràs saber quin dia NO t'ha de venir la porca. Això és que he llegit... T'has fet TOs aquest mes o algun altre mes per poder-ho comprovar?

Mimi_M_T, les amigues sempre es queden embarassades abans que nosaltres. Això és un fet comprovat com aquell del carril del costat a l'autopista que sempre corre més que el nostre. :content: Entenc perfectament aquesta ràbia que sents tot i que t'estimis molt la teva amiga perqùe jo també hi he passat. Per aconseguir l'altre embaràs vam tardar 3 anys i mig i mentrestant es van embarassar unes quantes noies i fins i tot la germana del meu marit. I tots casualment al primer mes. Va home, va! Pot ser veritat alguna vegada però que tothom s'hi quedi només de sentir la olor de la tita del marit no m'ho crec! En fi, millor intentar no fer-se mala sang i seguir buscant perquè el bolet perfecte per a nosaltres ens està esperant!

Us haig de fer una consulta d'organització: entrant poc no aconsegueixo actualitzar la llista com Déu mana. De fet estic actualitant només les DNW de setembre i estic deixant pendents les d'octubre. Com ho fem perquè les vegi més clarament? Potser em podeu enviar un missatge privat? Què us sembla si cadascuna m'envia un missatge només amb la data d'octubre. No cal que escriviu edat i fills si ja hi éreu al setembre perquè ho copiaré directament però les noves sí que necessitaria DNW, edat i fills. Us sembla bé? És que em perdo! :anec:

Per cert, edito per dir-vos com vaig jo en modo ego. Doncs representa que estic en plena SW i que demà passat aproximadament ovularé però de moment no estem fent feineta. Anem de cul i tenim algunes preocupacions que fan que no tinguem ganes de posar-nos-hi. Espero poder-lo enganxar un dia d'aquests però vaja, aquest mes veig complicat fer diana. És igual! Quan sigui, serà. Vaig on em porta el vent.

Espero poder anar entrant més sovint! </;-) </;-)
Imatge

ImatgeImatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 13, 2017 10:08 am

Hola noies!
Ja estem a meitat de mes! Molta força per a les que li ha baixat la W, l’octubre és el mes dels bolets, a veure si encetem un! Jeje.
A les que esteu en desespero com jo… aixx espero es passi ràpid.
Modo ego: Avui dia cd24, fa una setmana de l’ovulació i crec que ja he passat per quasi tots els símptomes possibles! El cap de setmana vaig tenir unes punxades al costat esquerra, vaig estar de bajon el diumenge (plorant i tot) que em va fer pensar que podia estar embarassada, amb la peke vaig saber-ho precisament per el canvi de l’estat d’ànim que vaig tenir, però ja m’ha passat... avui tinc doloret al costat dret, bastant intens i penso ostres potser ja està implantat i s’està agafant, després penso que també pot ser l’endometri que s’està preparant per que baixi la w... ara la veritat es que ja no recordo ni quins símptomes tinc quan ha de venir la regla ni quan em vaig quedar embarassada (únicament el que he comentat del canvi de l’estat d’ànim). En principi m’ha de venir dilluns si faig la mitja de tots els cicles, seria 28 dies, encara que al juliol es va avançar al cd24 i a l’agost cd31. No vull fer servir cap TE fins que tingui un retard de veritat... així que mínim esperaré una setmana més, ja és el tercer cicle cercant... aquest m’ho he pres més tranquil·la, ha coincidit que estàvem de viatge i no vem poder fer molts deures així que tampoc tinc gaire esperances però bueno, en principi octubre seria l’últim mes que ho intentaríem, sinó ja esperarem a l’any vinent.
Ànims!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. set. 13, 2017 10:52 am

Bea sii!!! Això és el que més em motiva! Fer calaix pel :-)(-: jajaja :love:
Bueno, pensa que al cap i a la fi aquest símptomes són senyal que el petitó s'ha agafat fort :content:

Mof em sembla bé! Ara mateix t'envio un privat :ok:
I no pateixis, de vegades potser amb una vegada n'hi ha prou! Qui sap :globus:

Rosae Ja et queden poquets dies!! Pel que dius tant podria ser una cosa com l'altre, però mala pinta no fa! Ànims i paciència!!
:: orrr::
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
LLUM7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 30, 2017 12:07 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LLUM7 » dc. set. 13, 2017 10:55 am

Mof sabíem que estaves bé, però pensàvem, com a mínim jo, que estaves molt liada! Se't gira feina amb el mes d'octubre, el grup cada cop és més nombrós! Que bé!

Bea ara de quantes setmanes estàs?

Mimi ànims! A mi la veritat és que em passa una cosa, que pel que veig és contrària a tothom, i és que m'entra una alegria immensa quan algú del meu entorn es queda embarassat o quan hi ha algun naixement! Ho desitjo tant, ho veig tan i tan bonic que m'emociona veure a la gent que estimo que ho aconsegueix! Així que, poc a poc, que ja veus...les experiències d'aquí són que TARD O D'HORA arriba el moment! i t'ho diu una que porta un any amb el tema i que ha tingut molts moments de desespero!

rosae7, això d'esperar a l'any vinent és per algun motiu en concret? o perquè voleu descansar de la cerca?

Llunadexocolata, déu n'hi do! Si que estaràs enfeinada, sí, Però bé, segur que això també et permetrà tenir alguns moment ínims i de relax encara que només sigui a la nit!

Modo ego: en teoria vaig ovular dissabte, vaig notar molt dolor de l'ovari dret des de dissabte a les 16 h fins diumenge a la nit. Noto molt els dolors de l'ovulació i distingeixo perfectament quin ovari és. Ara estic tranquil.la, esperant el dia 24. Com ja us vaig dir, tinc esperances, aquest mes hem fet la feina "crec" que molt ben feta i avui m'he motivat i he comprat per amazon el test ABBLO ultrasensible, per si tinc impaciència un o dos dies abans! Ara fa molts mesos que no me'n faig cap perquè tenia pciència!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 13, 2017 11:43 am

LLUM7 ha escrit:Mof sabíem que estaves bé, però pensàvem, com a mínim jo, que estaves molt liada! Se't gira feina amb el mes d'octubre, el grup cada cop és més nombrós! Que bé!

Bea ara de quantes setmanes estàs?

Mimi ànims! A mi la veritat és que em passa una cosa, que pel que veig és contrària a tothom, i és que m'entra una alegria immensa quan algú del meu entorn es queda embarassat o quan hi ha algun naixement! Ho desitjo tant, ho veig tan i tan bonic que m'emociona veure a la gent que estimo que ho aconsegueix! Així que, poc a poc, que ja veus...les experiències d'aquí són que TARD O D'HORA arriba el moment! i t'ho diu una que porta un any amb el tema i que ha tingut molts moments de desespero!

rosae7, això d'esperar a l'any vinent és per algun motiu en concret? o perquè voleu descansar de la cerca?

Llunadexocolata, déu n'hi do! Si que estaràs enfeinada, sí, Però bé, segur que això també et permetrà tenir alguns moment ínims i de relax encara que només sigui a la nit!

Modo ego: en teoria vaig ovular dissabte, vaig notar molt dolor de l'ovari dret des de dissabte a les 16 h fins diumenge a la nit. Noto molt els dolors de l'ovulació i distingeixo perfectament quin ovari és. Ara estic tranquil.la, esperant el dia 24. Com ja us vaig dir, tinc esperances, aquest mes hem fet la feina "crec" que molt ben feta i avui m'he motivat i he comprat per amazon el test ABBLO ultrasensible, per si tinc impaciència un o dos dies abans! Ara fa molts mesos que no me'n faig cap perquè tenia pciència!


Hola LLum7,

Doncs esperaríem perquè el meu marit té una feina on hi ha una part important de l'any que està amb reunions fins molt tard i amb una peke de 3 anys doncs penso que no és molt just per ella... vull intentar amb el nou peke tenir una lactància exitosa, cosa que no vaig tenir amb la nena, i clar contant que de vegades m'angoixo bastant doncs vull tenir l'escenari més ideal, ja de per si, el meu marit surt a les 20h de treballar així que si sumem les reunions doncs que vingui a les 9 o més tard doncs ho veig complicat. No vull carregar de feina els meus pares, que ja es van fent grans. A part la idea és que el meu marit s’agafi la jornada parcial, com va fer amb la nena i hauria de no coincidir en agost, bàsicament perquè ja té jornada intensiva, jo també i la veritat de vegades hem de fer números per veure què beneficia més temps tant els permisos de paternitat/maternitat, vacances, lactància acumulada, etc.. perquè sembli que estem més temps amb els pekes...
Sé que sembla una mica “orquestrat” però m’estimo molt la meva petita i vull que un dels dos li pugui fer sentir que res canvia amb el nou peke.
No sé si m’explico bé... la veritat que al quedar-me tant de pressa amb la petita vaig pensar que ho podria planificar per quan jo volgués i les coses no són així! He de ser coherent i realista!
Aix quina parrafada, ara rellegint tot semblo una boja del calendari. Potser seria tot més fàcil si deixes fluir i pendre decisions més tard... ai no sé...
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. set. 13, 2017 12:28 pm

rosae7 ha escrit:
No sé si m’explico bé... la veritat que al quedar-me tant de pressa amb la petita vaig pensar que ho podria planificar per quan jo volgués i les coses no són així! He de ser coherent i realista!
Aix quina parrafada, ara rellegint tot semblo una boja del calendari. Potser seria tot més fàcil si deixes fluir i pendre decisions més tard... ai no sé...


Hola Rosae!

Tranquila... És normal voler planificar-ho... i tan de bo fos tan fàcil!!
Jo també he provat a planificar-ho de mil maneres... De fet, haig de reconeixer que quan millor em va quedar en estat són aquests mesos entre setembre i novembre... I creu-me, he fet mil números intentant tenir-ho tot ben lligat, però és inútil.
Una amiga meva em va dir un dia que pares! Textualment em va dir " No hi haurà mai un moment en què puguis posar la teva vida en stand by durant un any o any i mig, desenganya't vindrà quan arribi i creu-me que ja t'ho sabràs manegar" I crec que tenia tota la raò, per mil plans que fem llavors hi ha mil imprevistos que no podem preveure....
Tu has de fer el que creguis més adhient per tu i els teus, però qui sap... potser fas mil plans... i just el moment en què deixes de buscar és just el moment en què t'hi quedes!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 13, 2017 12:58 pm

LlunadeXocolata ha escrit:
rosae7 ha escrit:
No sé si m’explico bé... la veritat que al quedar-me tant de pressa amb la petita vaig pensar que ho podria planificar per quan jo volgués i les coses no són així! He de ser coherent i realista!
Aix quina parrafada, ara rellegint tot semblo una boja del calendari. Potser seria tot més fàcil si deixes fluir i pendre decisions més tard... ai no sé...


Hola Rosae!

Tranquila... És normal voler planificar-ho... i tan de bo fos tan fàcil!!
Jo també he provat a planificar-ho de mil maneres... De fet, haig de reconeixer que quan millor em va quedar en estat són aquests mesos entre setembre i novembre... I creu-me, he fet mil números intentant tenir-ho tot ben lligat, però és inútil.
Una amiga meva em va dir un dia que pares! Textualment em va dir " No hi haurà mai un moment en què puguis posar la teva vida en stand by durant un any o any i mig, desenganya't vindrà quan arribi i creu-me que ja t'ho sabràs manegar" I crec que tenia tota la raò, per mil plans que fem llavors hi ha mil imprevistos que no podem preveure....
Tu has de fer el que creguis més adhient per tu i els teus, però qui sap... potser fas mil plans... i just el moment en què deixes de buscar és just el moment en què t'hi quedes!


Tens raó!! Però tinc tanta por de que la petitona noti grans canvis... ja de per si és complicat un nou germanet/a doncs s'hi afegim que el apre treballa bastant i que ja ha començat el col·legi i per tant va matí i tarda a l'escola...
Ho parlaré amb el maridet a veure que opina!
Petons,
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: floretta » dc. set. 13, 2017 1:05 pm

Hola boniques!! :***:

LLUM7 positivisme per davant de tot, i com et diuen en l'anterior post cadascú sabem com ens hem d'organitzar les coses i si creus que ha de ser així endavant, però també és cert que les coses venen quan han de venir i al final sempre ens adaptem de la millor forma possible. Ànims i a per l'octubre!!

rosae7 vinga molts ànims que ja queda poquet!!

Mimi i Miketa com aneu? alguna novetat??

piltrafa com estas? has tornat a tacar?

Doncs a mi aquesta nit m'ha vingut la warry :ufs: i acompanyada d'un mal de panxa que deunidó...Però bé més val que m'hagi vingut puntual, de fet s'ha avançat un dia, per que així abans aniré a per l'octubre. Mof et passo per privat el nou DNW, tot i que la idea el proper mes és fer TO i variarà. (ja us aniré preguntant per què és el primer cop que faré servir TO)


Molts ànims i forces a totes!!! :b-)))
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dc. set. 13, 2017 1:37 pm

Quin greu, floreta !

Em preguntàveu si m'havia fet mai un TO...no, no ho he fet mai i gairebé que prefereixo no fer me'n (d'aquí a dos dies ja em veieu comprant-ne) perquè tinc un caràcter superobsessiu i només em faltaria això (ja em ratllo prou jo soleta amb el tema de l'edat, de pensar si el rave serà estèril, si tinc els òvuls vells...)

Mof, ara t'envio un privi i et dic la situació

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::