<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Moxaina » dj. set. 21, 2017 10:14 am

Bon fia boniques!
Fa dies que no em passo per aquí, em agafat un refredat gran a casa i no veas quins dies i quines nits em passat... teòricament comença avui la meva SW segons l'app, però he començat a fer TO i de moment surt negatiu.
Ànims a totes!!! Només amb un pinxito a l'ovulació i han paperetes així que no defalliu!!
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Sa6 » dj. set. 21, 2017 10:51 am

Noies m'encanta llegir-vos però m'és impossible personalitzar.
Ànims amb els desesperos i les que esteu xof per la W penseu que tenim sort de poder-ho tornar a intentar i que tard o d'hora tindrem el super +!!!

Ego desespero: Crec que estic a DPO5 i per tant la regla no m'ha de venir el dia 03/10.
Tinc un dubte, si el TO va ser positiu el dia 16 i també vaig tenir punxades a l'ovari esquerra, i després el dia 18 vaig tornar a tenir punxades però més suaus, vol dir que vaig ovular el 16 o el 18? Lo curios és que aquest més he tingut molta CW del 14 al 20, i això crec que no m'havia passat mai, és normal?
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: floretta » dj. set. 21, 2017 12:03 pm

Hola boniques!! :***:

porto una mica de desconnexió per temes de feina i no us he anat seguint com fins ara...

molts ànims a les que us ha vingut la W i positivisme per l'octubre!! i a les que ens ve la SW alegria!!! ..::·· ..::··

Com va els desesperos?? :-o00m

Jo demà marxo de cap de setmana llarg a celebrar l'aniversari de boda, i avui a dia 9 de cicle començaré a fer TO per veure com va, és el primer cop que ho faig, però crec que m'anirà bé per afinar més!!i a veure si amb una mica de sort enganxo la ovulació de viatget i relaxada...

A veure si puc dedicar una mica de temps en anar llegint-vos i personalitzar!!! :love:

Petonets!!
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Gemmam » dj. set. 21, 2017 3:41 pm

Mode ego total: Mof no em molesta gens que facis el comentari, al contrari agraeixo molt l'interès i les ganes d'ajudar. Però els tinc a la signatura perquè ara com ara necessito sentir que hi han sigut, els vaig perdre de molt poques setmanes, poca gent ho sabia i encara amb menys he sentit la complicitat per poder-ne parlar.
El juny quan hagués hagut de nèixer la meva primera engruna també em vaig entristir i entenc que ara que s'acosta l'octubre quan hagués nascut la segona engruna i la nova cerca em posen el sentiments a flor de pell. Entenc que no s'entengui perquè a vegades no m'entenc ni jo...
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. set. 22, 2017 6:00 am

Hola boniques!!
Ja som divendres!! Ànims enlaire i a gaudir del cap de setmana!!!

Ànims amb els desesperos i les que esteu en SW, a disfrutar sense agobiar-se!! :miko:

Un petó trobadores!! :r) :b-)))
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Elenatr
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 31, 2016 7:36 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Elenatr » dv. set. 22, 2017 9:54 am

Hola noies!

Us llegeixo cada dia però som un grup tan gran que m'és impossible personalitzar.
Jo també penso que s'ha format un grupet molt maco. Em sento acompanyada en les meves paranoies i espero impacientment que algú canti un positiu. Això és curiós, perquè últimament quan algú m'ha dit que està embarassada acostumo a posar-me trista i impotent per no haver-ho aconseguit (això em fa sentir fatal perquè són gent que m'estimo molt i penso que hauria de estar feliç per ells però no puc). Però quan ho canteu vosaltres em poso igual de contenta com si fos meu >.-<: >.-<:

Doncs confirmat, la W m'ha arribat avui mateix. :ufs: Des de fa 2 dies que la tempe anava baixant,però com no he dormit molt bé, pensava que podrien ser errors de lectura. Aquest cicle havia posat moltes esperances de que seria el bo. Això d'apuntar-me al grup amb vosaltres creia que em donaria molta sort. Ara m'heu de donar sort pel següent! :: orrr::

Doncs res, ara fer net i agafar energies per la SW ;-))) La meva nova NW serà el 20 d'octubre.

Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Eia_ » dv. set. 22, 2017 10:32 am

Bon dia boniques,

Totalment d'acord, el grup fa un recolzament molt gran, et sents acompanyada i compresa.
Elenatr, ho sento molt per l'arribada de la W :ufs: ...segur que el següent mes hi ha més sort. :love:

Modo ego: Jo estic a DPO11 aquets mes vaig ovular super aviat, 4-5 despres de tenir la W, diria que mai m'havia passat, realment quan estem en cerca el cos es torna verdaderament boig. Doncs, tot i fer els deures quan toca, avui m'ha baixat la tempe, i el TE m'ha sortit negatiu :ufs: , ni ombreta ni res. Ja dono el cicle per perdut i a esperar que baixi la W. Ara noto dolorets com si m'hagues de baixar la W, tot i ser molt d'hora (CD23).

Us poso el link de la gràfica perque li feu un cop d'ull:

https://www.FertilityFriend.com/home/52f29b

A tope amb aquestes SW, ànims amb els desesperos i ales que ha baixat la porca, l'octubre serà un bon mes!

Bon finde! :b-)))
Imatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dv. set. 22, 2017 12:53 pm

Eia, em sap greu. No sé res sobre gràfiques.

Noies, encara no m'ha vingut la regla. En teoria no toca fins el 25 (si el cicle era de 28 dies) però normalment se m avança bastant.
No crec que estigui embarassada (no me n'hi sento gens) perquè tinc doloret de regla i no és com el que tenia un dia abans de saber que estava embarassada del meu fill.
Ni tinc mal als pits com els dos embarassos anteriors, que van acabar en avort.
I en certa manera tinc ganes que em vingui, ja per deixar de jugar al és i no és.
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Lleona » dv. set. 22, 2017 2:04 pm

Bon plujós dia!!

Eia, veient la teva gràfica si que sembla que et vindrà la warry, però també pot ser per no haver dormit les hores necessàries o algun canvi que hagi afectat. Tot i així penso que és molt aviat. De quant són els teus cicles?

Elenatr, ànims per aquesta warry!! I els sentiments que tens en vers la resta d'embarassos són molt normals, i més si t'està costan quedar-te embarassada. I penso que no sents el mateix amb els positius del SP perquè estem fent la cerca plegades, i amb els positius de fora no saps la historia i pensem que ho han tingut molt fàcil. És una teoria meva, e? Però a mi em va passar i es fa molt dur.

A la resta que han vingut la Warry, molta paciència i a agafar forces per la SW!!

I les que esteu en desespero, molts ànims i els TE ben amagats per no caure a la tentació!!!

Modo ego: jo aquest cicle no estic fent TO, però anem fent margarida i buscarem amb la calma. Igualment, si m'he de fixar en els cicles anteriors, estic a l'inici de la SW o sigui que intentarem fer pinxitus els dies claus. Vaaaa noies, que a l'octubre ho petarem segur!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Eia_ » dv. set. 22, 2017 2:18 pm

Lleona ha escrit:Bon plujós dia!!

Eia, veient la teva gràfica si que sembla que et vindrà la warry, però també pot ser per no haver dormit les hores necessàries o algun canvi que hagi afectat. Tot i així penso que és molt aviat. De quant són els teus cicles?


Els meus cicle solen ser de 28-29 dias, però aquest mes he ovulat mooolt aviat (CD12) aixi que entenc que serà més curt.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Lleona » dv. set. 22, 2017 2:24 pm

No et pensis, els meus són així i els tinc regulats amb medicació. Ho trobo força normal. O sigui que potser es de 28 i el TE a sigut molt aviat, però també penso que la baixada de tempe és molt aviat també. Bé, a veure com van aquests dies i si torna a remuntar la tempe i et dóna una bona sorpresa!! Per cert, ara no hi ha grup de grafiqueres?? Fa uns anys érem una bona colla!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: pingu2015 » dv. set. 22, 2017 6:24 pm

Hola boniques!
Impossible personalitzar però passo a enviar molts ànims i petons a les que us ha vingut la W :-()-)
Eia no ho donis per perdut encara fins que no baixi, tant de bo no ho faci.
A les que com jo esteu en SW, molts pinxitus diana!
I molta paciència en els desesperos!
I ja només em queden les que estan en fase avorrida, a escalfar motors!
Que passeu un bon cap de setmana!
Una abraçada !!!
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: pingu2015 » ds. set. 23, 2017 10:21 am

Bon dia! Tenim algun desespero que estigui a punt de DNW?? Vaaa que volem cantar positius!!
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: pingu2015 » ds. set. 23, 2017 10:21 am

Bon dia! Tenim algun desespero que estigui a punt de DNW?? Vaaa que volem cantar positius!!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. set. 23, 2017 10:23 am

Bon dia!!
Entro en modo ego total!!!

Estic a dia 21 de cicle, o bé acabo d'ovular o bé estic a punt d'ovular (ni idea! la veritat!)
Ahir em vaig passar el dia amb una mica de tos... que a poc a poc era més forta, fins la nit, que s'hi va sumar el mal de coll, mal al pit, el cap..... Total, que he enganxat un bon costipat!! :menjadonuts:
Lo que em sento molt agafada del pit i prefereixo que em vegi el metge, no fos cas que no en faci prou amb fer repòs.
Però clar... buscant embaràs no sé si em convè si em recepta medicaments i històries... :-o00m
Tot i que per altre banda entre una cosa i l'altre estic segura que aquest mes no l'enganxem :-:)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Miketa » ds. set. 23, 2017 10:41 am

Bon dia noies,
Perdoneu que entro modo ego total pero m'estic menj a nt molt el coco...
To positiu l'altre dia, ahir vespre i avui mati, dijous te negatiu. Ahir vespre amb Dolors a la ingle, tinc molta son i avui tinc com mal cos. Només em queda un te fins que no arribi a casa dimecres, aixi que no se que fer...
Per altra part penso... Si fos ectopic, el test donaria positiu igual, oi?
Potser només tinc la Lh alterada i per això dóna positiu el to i no em ve la w... Aix noies no se pas que fer, en teoria estin a 23 Dpo, aixi que el test hauria de ser fiable ja, i defectuosos no són perquè he fet de 2 marques diferents, tots 2 ultrasensibles.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Bea » ds. set. 23, 2017 10:53 am

Bon dia!

Miketa, pots tornar a penjar la teva gràfica? Progesterona no estás prenent oi? Com tens el fluxe aquests darrers dies?

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Miketa » ds. set. 23, 2017 11:05 am

Hola!
Te la penjo, però des que estic de vacances que no la miro... Si que ara m'he posat el termòmetre i estic a 37, però és clar, ara no vol dir res...
El fluce el tinc liquid,però com blanquet, i en tinc bastant. Tinc els pits infladets i més durs que de normal.
Progesterona fa temps que no en prenc.
http://FertilityFriend.com/home/4c5921/
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: pingu2015 » ds. set. 23, 2017 11:10 am

Llunadexocolata jo estic igual, costi para i amb molt dolor d'angines, aquest mati no he pogut més i m'he pres un ibuprofè, jo test ovulacio positiu abans d'ahir i ahir, així que imagino que avui ovulo. Que et milloris ben aviat!
Miketa això pinta molt bé! Jo potser me'l faria demà o dilluns. Molts ànims bonica!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Bea » ds. set. 23, 2017 11:12 am

I fluxe tipus clara d'ou has notat quan et van donar positiu els darrers TO? O durant aquestes darreres 2 setmanes?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::