<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Elenatr
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 31, 2016 7:36 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Elenatr » dl. set. 18, 2017 9:03 pm

Bona nit noies,

Benvinguda Noemí! :p-)
Enhorabona Between :b-))) :b-))) Saber d'un altre positiu dón molt bones vibracions a que surtin més al grup.
Sabem alguna cosa de Rosae i de Miketa? La cosa pintava molt bé a les dues però no saben si ha baixat al final la regla.
Llum7 potser sí que aquests filets podrien ser implantacó, per dates quadra, no?

Modo Ego: Jo estic modo despespero plus extra :-:) :-:) . Estic a 12DPO i no m'he pogut estar i aquest matí m'he fet un TE. Blanc nuclear, como no! Tinc molts psicosimptomes (mal de pits molesties al baix ventre) i la temperatura no baixa, tot el contrari cada vegada més alta. Així que ja no sé que pensar... Ja us diré demà com va
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. set. 19, 2017 5:58 am

jejeje m'agrada que us hagi fet gràcia lo de fer la mimosa jajaja :r)

Per les que m'heu preguntat, el primer dia prou bé... Lo que just acabar empalmo amb l'altre feina... ahir eren dos quarts de 10 que acabava, i clar, estava baldada!! jeje Però bueno, durant un temps tocarà aguantar :-o00m

Eia_ No et desanimis per no notar res... És molt aviat! I de vegades no notar símptomes és un símptoma! Així que tranquila! :ok:

Elenatr Això pinta bé! però 12DPO és aviadet.... Tocarà esperar!!

Noies, molts ànims amb aquests desesperos!!!! :p-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dt. set. 19, 2017 8:24 am

Rànquing de les noies més desesperades :-D

Miketa Dia 16
Atuchi Dia 16
Rosae7 Dia 18
Mimi_M_T Dia 20

A part d'aquestes tenim la Piltrafa, l'Acidilla i la Llum7.

Espero no haver-me deixat a ningú! Aneu informant... Com esteu?

Us volia dir una cosa. Digueu-me sentimental... Ja sé que no ens coneixem realment i que entro poquet perquè treballo però saber que formo part d'aquest grup tan maco i variat on podem compartir les nostres inquietuds em fa moltíssima companyia. Potser és una amistat efímera però ara mateix m'encanta tenir-vos com a amigues de recerca. Només això! <:-)
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. set. 19, 2017 8:34 am

Hola hola
Entro rapid desde el movil per dir-vos que la meva porca ja esta aqui
Aixi que cap a l'octubre amb molta pena
A la tarda entro mes tranquila
Anims a la resta de desesperos d'aquesta setmana
Imatge


Imatge

Imatge
LLUM7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 30, 2017 12:07 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LLUM7 » dt. set. 19, 2017 11:15 am

Bon dia a totes!

Que bé, Mof! Penso exactament igual que tu!

Ostras Mimi...em sap greu però..endavant i a per l'octubre!

Aquest matí no ho he pogut resistir i m'he fet un test, i ha sortit blanc, però es clar...falten encara 5 o 6 dies per la DNW! Així que esperaré...

Petonets per a totes!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rosae7 » dt. set. 19, 2017 11:26 am

Hola noies,

La veritat es que es un grupet molt maco, és potser l’únic moment on podem desfogar-nos sense pensar si l’altre persona pensarà que estem boges, si som unes obsessives compulsives, etc. Totes tenim un objectiu comú i saber que passem per diferents etapes i els sentiments que ens suposa a totes, ens fa sentir-nos arropades.
Sento les que us hagi arribat la W com jo, a veure la resta si té sort!! Aquest setembre està sent raro però encara falta alguna per saber i segur que l’octubre apunta maneres!!
Modo ego: La W va venir puntual ahir… i la veritat és que bastant xof, tenia la sensació que les punxades podien ser alguna cosa… imagino que quan no estàs en cerca tot el que notes no li dones importància i potser sempre han estat…
He estat bastant ratllada, fins i tot ahir a la feina pensaven que m’havia enfadat amb el marit, perquè tenia una cara i un ànim…
Avui fem 14 anys de novios, així que divendres ho anirem a celebrar! Deixem la petita amb els meus pares (durant l’any ho fem 2 vegades, aniversari de novios i aniversari de boda) així que a menjar i a beure!
A veure com va el mes d’octubre, estic pensant que hauré de comprar més TO, només em queda algun del CB però no dels altres per encertar millor... i com hi ha mesos que ovulo més tard...
Espero poder estar més animada i no obsessionar-me! Serà possible??
Petons,
Ahh important nova DNW 16/10
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. set. 19, 2017 7:18 pm

Mimi ostres!!! Bueno!! A per octubre!!! :p-)

Llum Definitivament...és aviat!! Et toca esperar!! Ànims!!

Rosae Ànims! Quan veus arribar la W és inevitable desanimar-te una mica... Tranquila. Ara molts ànims i a disfrutar del vostre aniversari!!!! :***:

Mof Totalment d'acord amb tu! Hem fet un grup molt bonic, i com diu la Rosae, un espai on expressar-se lliurement amb gent que saps que t'entendrà i no et jutjarà en cap moment! És un plaer i m'encanta!!! :love:


Bona nit boniques!!! :lfantrose:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
pingu2015
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 09, 2017 3:34 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: pingu2015 » dt. set. 19, 2017 9:33 pm

Bona nit boniques!
Si, som un gran grup, i com dieu un lloc on sentir-nos a gust ja que totes compartim un moment molt important en les nostres vides, la cerca d'un fill!
No puc personalitzar, però vull donar molts ànims a les que us ha vingut la regla, jo he passat uns dies molt desanimada, em vaig plantejar de no fer TO, però encara el neguiteja més, així que m'anire fent tot i que sigui dia si dia no per a tenir una idea aproximada de quan ovulo.
Molts ànims també a les que esteu en desespero!!
Miketa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Miketa » dc. set. 20, 2017 7:08 am

Holaaaa!!
Per fi em puc connectar! Estic de viatge i entre la poca cobertura, que no parem i que casi ni miro el mòbil, us tinc abandonades.
Noies, a casa ja personalitzare, només us informo que la porca no m'ha vingut. Ahir vaig tornar a fer te i negatiu. La tempe no la miro perquè no vaig mai a l'hora, aixi que res, vaig pensant que com que he deixat de banda la dieta i l'exercici, ja s'ha trasbalsat tor, o fins i tot potser ni vaig ovular. Així que gaudiré les vacances i quan torni, exercici i dieta i metge.
Espero que aneu totes molt bé, molts ànims a les desesperants i a les que us ha vingut la w!!
Les panxus espero que tot bé també!!
Un petó ben gran!!! Ens veiem a la tornada!!!
FuturaMami72
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 14, 2015 3:08 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: FuturaMami72 » dc. set. 20, 2017 1:18 pm

Bon día noies! Quants dies sense pasar per aquí... enhorabona a la Betwen i molts anims a les que us ha arribat la warry! A per el próxim cicle noies!
No personalizo peque he llegit 5 pagines i es imposible jejeje
Modo ego: estic a 4DPO i aquest cicle no tinc gaire esperança ja que als dies fertils nomes vem fer deures el día que va sortir el positiu al TO, aixi que tot i que sempre tens esperança d'haver fet diana, soc realista i no hem vull fer ilusions.

Una abraçada boniques!
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dc. set. 20, 2017 2:51 pm

Futuramami, nosaltres també hem fetde feina només un dia de la sw (el dia de la ovulació) o sigui que tampoc tinc gaire números però mai diguis mai! Tenim menys probabilitats però moltes possibilitats d'haver-ho aconseguit! Jo estic a 6DPO i la "desesperació" va augmentant cada dia. Hehe

Llista actualitzada! He afegit aquestes noves porques que han arribat però no en vull afegir més eh? Que us quedi clar! :ok:
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: nostreta » dc. set. 20, 2017 7:41 pm

Hola guapes!

Estic en fase des espero i això és molt avorrit... Tinc la panxa inflada i gens de ganes de sexe.

Jefa apunta que no m'ha de venir la warry el dia 1 d'octubre!

Entro ràpid des del mòbil. Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
rave
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: rave » dc. set. 20, 2017 9:51 pm

Noies, sento no personalitzar.
Encara no ha vingut la warry però crec que demà al matí m aixecare amb companyia perquè em fa mal de baixar. En teoria tocava el 25 i pensava que em vindria el 18. Vindrà el 21, així que el cicle ha sigut més llarg del que em pensava. Fa el que li surt del potorro (amb tots els sentits)
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. set. 21, 2017 6:06 am

Bon dijous noies!!! Va... que casi som divendres!!! :p-)

Miketa Carai noia!! Es fa de pregar!!! Això, tu disfruta de les vacances ara!! Jo potser si cumpleixes la setmana de retràs em repetiria un test... Per si de cas :-o00m
Que acabeu de disfrutar d'aquest viatge!!!! :love:

FuturaMami Mai se sap!!!! :-o00m Tant possible és fer un pinxitu i fer diana, com fer-ne 10 i ni acostar-se!! A veure si has tingut sort!!! :content:

Mof Nostreta Ànims amb aquests desesperos!!

Rave Ja ens informaràs doncs... Tranquila, si no ha pogut ser aquest mes l'octubre també és un bon mes!!! No et desanimis! :oset:

Modo Ego: Noies! Crec que aquest serà un dels cicles "curts" crec que ja he ovulat, dic crec perquè encara no domino gaire això jaja Vaig començar la setmana amb la tempre 35,8, ahir dimecres 36,2 i avui dijous 36,5... A part, fa un parell de dies que em noto mal als pits i ahir vaig notar un parell de cops punxadetes als ovaris... A veure si l'enganxem!! :miko:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Atuchi » dj. set. 21, 2017 7:37 am

Bon dia!sento les noves w, a mi també em va venir jefa, nova data nw 16/10 encara que depen quan ovuli l'haure de modificar.
Molta sort als desesperos!
L'anterior cerca meva vaig fer algunes amistats tretes del socpetit, uneix molt tant els bons moments com els dolents. Espero que pasem totes als posts de mamis i ja veureu que divertit es!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dj. set. 21, 2017 8:36 am

Atuchi, apuntada!

Algú sap alguna cosa de l'Acidilla fora del Sóc petit? Ara li he enviat un missatge privat a veure...

||*||
Imatge

ImatgeImatge
Gemmam
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 10:51 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Gemmam » dj. set. 21, 2017 8:52 am

Noies portava molts dies que anava llegint-vos però no podia contestar...

Amb tants dies em costa personalitzar però vull donar-vos molts ànims als desesperos. A les que havingut la W forces perquè ja veureu que la pròxima si! I a les que estan a la SW molta energia per no defallir!

Com ja heu dit és maco tenir algú amb qui compartir aquesta cerca, t'ajuda a no sentir-te tan sola ;)

Mode ego: He passat alguns dies dolents, perquè el fet de decidir de tornar a buscar m'ha recordat les pèrdues però ara crec que ja remunto! M'ajuda llegir-vos.
Com ja us vaig dir no faig ni tempes ni TO per tant no sé ben bé quan ovulo però crec que ja aquest divendres entro en SW. No és que tingui moltes ganes de tema però a veure si fem algun dia feina.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Mof
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Mof » dj. set. 21, 2017 9:08 am

Hola, Gemman! Així m'agrada, remuntant amb positivisme! De fet sempre que veig la teva signatura aquí al fòrum penso que potser les dues que recorden les pèrdues penso sempre que potser seria millor posar només la del nen que tens. No per oblidar perquè això no passarà mai però sí per no tenir-ho tan present i mirar endavant. Però està clar que cada persona sap com prefereix gestionar les seves emocions i necessita temps per païr els cops. T'envio un petó molt fort i em diculpo si m'he ficat on no em demanen. <:-)
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Moxaina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Moxaina » dj. set. 21, 2017 10:14 am

Bon fia boniques!
Fa dies que no em passo per aquí, em agafat un refredat gran a casa i no veas quins dies i quines nits em passat... teòricament comença avui la meva SW segons l'app, però he començat a fer TO i de moment surt negatiu.
Ànims a totes!!! Només amb un pinxito a l'ovulació i han paperetes així que no defalliu!!
Imatge
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: Sa6 » dj. set. 21, 2017 10:51 am

Noies m'encanta llegir-vos però m'és impossible personalitzar.
Ànims amb els desesperos i les que esteu xof per la W penseu que tenim sort de poder-ho tornar a intentar i que tard o d'hora tindrem el super +!!!

Ego desespero: Crec que estic a DPO5 i per tant la regla no m'ha de venir el dia 03/10.
Tinc un dubte, si el TO va ser positiu el dia 16 i també vaig tenir punxades a l'ovari esquerra, i després el dia 18 vaig tornar a tenir punxades però més suaus, vol dir que vaig ovular el 16 o el 18? Lo curios és que aquest més he tingut molta CW del 14 al 20, i això crec que no m'havia passat mai, és normal?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::