<<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
between
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: <<< [[[[[ TROBADORES DE PANXOLINA AL SETEMBRE i OCTUBRE DE 2017 ]]]]]] >>>

EntradaAutor: between » ds. set. 16, 2017 4:48 am

Eiiiiii, que no us trobava! :love:

No se'm va ocorrer pensar que aquest post era la continuació de cercadores d'agost. Ho escrit allà, però ara que veig que sou totes aquí, us comento que era cercadora d'agost i ara... trobadora!
I no és broma... estic embarassada! Em meu DNW era 3 de setembre i em va enganxar de vacances. El dia 3 no va venir, ni el 4, ni el 5... i sumat al mal i augment de pits.. doncs estava força clar. Però no ha sigut fins que vaig tornar que m'he pogut fer el test i confirmar-ho.

Per a les que esteu en desespero, dir-vos que no vaig notar res estrany més enllà de dolorets com si m'hagués de baixar, fins i tot hi havia moments que notava com un "xof" i anava corrents al wc pensant que ja havia tacat.. i no. Res de res. Tampoc no havia estat una sexi week gaire productiva (2 pinxitos els dos primers dies de la setmana fèrtil), o sigui que en cap moment vaig pensar que haguessim fet diana.
I bé.... no m'ho crec encara... és estrany. Després d'un any i mig de cerca ja m'havia acostumat a tenir la regla cada mes i res, seguir fent la meva vida. Estava a punt de demanar hora a la gine per començar a fer proves i mira... ara ja he demanat hora però pel motiu contrari!

Mof, no sé si em vols apuntar a la llista ni que sigui per poder cantar una nova panxu al setembre?
jo 32, el betweeno 42. cap fill i any i mig de cerca. DNW 3/09

Us confesso que no m'he pogut llegir tooootes les pàgines.. quan anava per la 5 ja he començat a tirar endavant i a llegir entre línies. Però sí que m'he llegit amb molt detall el post de la LLUM i la resposta de la Bea sobre la resistència a la insulina. Sou les primeres aqui al fòrum que us veig parlar-ne i m'ha interessat molt perquè jo també tinc resistència a la insulina.
En el meu cas va ser l'endocrí qui m'ho va detectar, ja que hi anava per problemes de sobrepès, no per infertilitat. No em va fer la prova HOMA del líquid etc , sinó una analítica de sang on va posar, entre d'altres, específicament l'index HOMA. Si ho he entès bé, és una estimació. El resultat de l'anàlisi va mostrar que l'índex HOMA el tenia força més elevat i em va receptar metformina, una pastilla al dia.
Més o menys també per les mateixes dates (Nov 2016) vaig demanar hora a la gine i va ser ella que em va explicar (força malament) la relació entre la insulinoresistència i la infertilitat. Ràpidament, google!
Aclarir que la RI no és diabetis! Però si no es controla, és cert que hi pot derivar.

Ara estic una mica preocupada perquè he llegit que amb RI hi ha més probabilitats d'avort i que, si tira endavant, es considera embaràs d'alt risc. No tinc hora a la gine fins d'aquí dues setmanes i no estic prenent res de res, ni onagra, ni àcid fòlic ni res. Hauria d'anar a comprar àcid fòlic pel meu compte?

Gràcies per llegir-me i ànims a totes les trobadores!
Miketa
Entrades: 61
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:16 am

EntradaAutor: Miketa » ds. set. 16, 2017 6:23 am

Bon dia!!
Rave, sempre he llegit que implantació es pot confondre amb regla, aixi que deu ser perquè hi ha noies que deuen tacar molt... Tan de bo sigui el teu cas!!!
Between, enhorabona!!!! Que bé!! Quan menys t'ho esperes es quan passen les coses!! Respecte a la RI, jo també en tinc, però si et prens bé la metformina (a mi el gine em va dir que sobretot durant l'embaràs no la deixés) i vigiles dieta i vas caminant una mica, no te perquè passar res. Sempre he llegit que lo dels avortaments venia perquè amb RI tens moltes baixades de sucre, però ja et dic, amb metfor i dieta i tal, no pateixis. Anirà tot super bé, ja veuràs!!!
Jo encara al llit, però no puc dormir més... Ara aniré a fer un altre te.. Hahaha em faran VIP de one step!! La tempe avui alteta, d'ahir 36,3 a 36,5 avui... No crec que surti res perquè ahir era blanc nuclear, però per provar...
Ja informaré.
floretta
Entrades: 53
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

EntradaAutor: floretta » ds. set. 16, 2017 7:54 am

between moltes felicitats per la :-()) !!! Positivisme i tot anirà bé!!jo crec que si que hauries de pendre àcid fòlic, no?

Molt bon dissabte a totes!!
rosae7
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

EntradaAutor: rosae7 » ds. set. 16, 2017 8:19 am

Between moltes felicitats!! Tot anira genial, ja voras. Si et recomano acid folic, pots comprar acfol, que es el mes classic i ja si despres necessites algun amb mes complements la gine ja t'ho dira.
Modo ego: doncs continuo amb dolorets extranys, de vegades penso que si ho estic perque nose, estic rara, no tant d'anim com amb la nena pero en general el cos. O tinc psicosimptomes bestials o be aquest mes a warry sera heavy ja que els dolorets son punjadetes i jo mai en tinc... sigui el que sigui queda menys per saber...
Edito: ens han convidat dema a jugar a padel i he pensat bueno vaig a fer un test per si de cas... i soc molt tonta he posat el pipi a un got, he fet la prova i mentra esperava al netejar uns filets vermells... i la prova blanca obviament, si hagues netejat primer m'ho hagues estalviat... en fi ja se que aviat w. Ja actualitzare dates...
Mof
:: zebra
Entrades: 1395
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 3:57 pm

EntradaAutor: Mof » ds. set. 16, 2017 8:45 am

Bon dia!

Uau, Between! D'això se'n diu arribar (al grup) i moldre! Enhorabona!!! Ara t'apunto a la llista i així totes ens animem més. Gràcies a tu i a la Bea (de moment) veiem que la panxeta arriba. I totes les altres anirem caient també, eh? Molaria molt coincidir amb les mateixes als grups de mares de juliol o d'agost o quan sigui! :-())
Imatge

ImatgeImatge
Bea
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » ds. set. 16, 2017 8:52 am

Entro ràpid des de mòbil.

Enhorabona between!! Tranquila, si segueixes amb la metformina, una bona dieta i una mica d'exercici, tot anirà bé. El problema de la RI a l'embaràs és quan no es controla, però no és el teu cas.
Ens portem molts pocs dies d'embaràs, la meva DNW era el 7/9. A més a més de l'àcid fòlic, has de pendre iode si o si. No estem prou concienciats sobre la gravetat de no pendre iode les primeres setmanes d'embaràs, ara és el moment més important, el sistema nerviós es comença a formar. El iodocefol és l'alternativa més econòmica, però hi ha moltes més que agreguen altres vitamines.

Miketa, estarem pendents de tu!

Rosae7, molt ànims, fins que no baixa hi ha esperança. I si no a per l'octubre!

Petons
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix princesa gran
Set'12 TE+/Mar'13 Princesa petita marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 Príncep gran marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix príncep petit
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+
LlunadeXocolata
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. set. 16, 2017 9:27 am

Bon dissabte trobadores!!!!!!!! :***: No sé a vosaltres, però a mi les setmanes últimament em passen volant! No me'n adono que ja som de nou cap de setmana!!! :-o00m
Us hi heu fixat? A dia 16 de mes portem 16 pàgines de post!! jaja :content:
Vaig a intentar personalitzar!

Memy, benvinguda al grup!!

Miketa Potser és aviat per el test encara, mentre la tempe no baixi.... A mi em sol començar a baixar uns 3 o 4 dies abans de la W.
Avui és el teu dia de falta cert? Doncs demà un test ja serà més fiable, i com t'han dit per aquí... Si la W acaba baixant... No passa res!! A seguir-ho intentant!! :p-)

Floretta Potser la regla t'ha vingut "rara" aquest mes, en mesos d'ansietat o de grans canvis és força normal.... La meva llevadora sempre que m'ha passat una cosa així m'ha dit que ho compti com a regla i inici de cicle, si hi ha embaràs ja es sabrà i ja hi haurà una falta en el proper cicle. A mi comptar-ho així m'anava bé ja que d'aquesta manera deixava d'obsessionar-me i començava de nou. Ànims bonica!! :-()-)

Between Moltes felicitats!!!! >.-<: :-)(-: Quina ilusió tenir una panxu més de setembre!!!!
Sobre el que comentes de l'àcid fòlic, normalment el solen preescriure a totes les embarassades o noies que estan buscant... Potser podries anar a la farmàcia i explicarlis una mica, ells et sabran dir alguna cosa mentre esperes l'hora amb el gine. :content:

Rosae Ostres! Bueno, de totes maneres, si encara no t'ha baixat del tot i nomes han sigut uns filets vermells... :-o00m
I si no... Doncs cap a l'octubre! També és un bon mes per trobar el teu boletet!!! :love:

Mof Totalment d'acord!! Ara totes a anar caient i cantant panxus!! :-()) A veure si amb sort s'encomana!! :content:

Modo Ego: Doncs jo per fi estic finiquitant la fase de preescalfament!!! Por fin jeje Passat el cap de setmana comença la SW, i a veure que serà! Per què com us vaig dir, amb els canvis i les hores de feina.... Aniré un pèl agobiada... Tot i que miraré de portar-ho el millor possible per evitar provocar algun canvi en la ovulació :-o00m Aiiiii a veure!!!

Un petó ben gros a totes!!! :b-)))
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
Miketa

EntradaAutor: Miketa » ds. set. 16, 2017 10:26 am

Rosae, a veure com acaba, uns filets no són regla oficialment hehehe
En quant a mi, no se, noies... Si fos que si, amb un test de 10, alguna cosa s'hagues vist... Una ombreta, algo... No??
Aquesta matinada marxo de viatge, m'haure d'endur testos hahhaa
Atuchi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » ds. set. 16, 2017 1:26 pm

Miketa la veritat que es raro si, esperem que sigui un positiu que s'esta fent de pregar!
Bea que be que et trobessis amb gana d'aquesta pizza pqte una pintasa!
Floreta uns fils no son W! De fet jo estic igual ahir tacava, aquesta nit tambe, avui molt poquet...el cicle passat em va pasar el mateix aixi q no m'ilusiono i dono per fet w...
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 538
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » ds. set. 16, 2017 3:52 pm

Bona tarda noies!!!

Perdoneu la desconnexió però entre el primer cumple de la peque i que hem estat les dues malaltes no he pogut llegir-vos i menys escriure. No puc respondre a totes perquè han sigut 5 pàgines i ja no sé qui és qui, però vull respondre a diversos dubtes que han sortit:

Between, veig que ja t'has posat al dia! Jo prendria el fòlic des de ja. Es recomana mínim 3 mesos abans de buscar perquè és molt necessari als primers moments de la concepció i normalment encara ni sabem que estem embarassades. Ara pots anar a la farmàcia i comprar una capsa i després anar a la llevadora i demanar recepta per als següents mesos.

Algú preguntava pel funcionament dels TO. Normalment donen positiu 2 dies i vol dir que des de l'últim positiu, en 24h-36h s'ovularà. Es recomana fer pinxitos abans i després del TO per tal d'enganxar l'ovul, però fent dia si i dos no per a que els espermatozous es recuperin i siguin de bona qualitat. Com veieu que el TO surti positiu no vol dir que en aquell moment estiguis ovulant, si no que ho faràs imminentment (tot i que tot pot ser). Si teniu TO suficients es recomana que quan surt el primer TO + en feu un pel matí i per la tarda i així podeu concretar més el moment del TO més positiu. Espero que m'hagi explicat bé, jejeje. I si ja feu tempes encara concretareu més la cerca, ja que entre el TO+ i la baixada i pujada de tempe saps exactament quan has ovulat.

Per les que us ha vingut la warry, ànims!!! L'octubre és un gran mes, nosaltres ens vem casar el 5 i segur que us porta bona sort!!

A les que esteu en desespero, força per aguantar a les DNW per a fer TE!!! Ja veureu que tenim un munt de positius!! Trobadores al poder!!

Modo ego: us vaig dir a l'últim post que la gine ens va dir que acabava d'ovular o estava a punt. Doncs bé, segur que el Sandro Rey l'hagués encertat millor!! En uns 4 dies em va baixar la warry o sigui que la gine no sé què va veure. Just ahir em va marxar i ara començaré amb els TO per tal de saber com va el meu cos després de l'avortament. De moment ja he començat amb l'omifin. Si conto un cicle de 28 com els tenia abans de parir amb la medicació, la meva DNW és el 9 d'octubre. Espero que sigui una senyal que estigui tan aprop del nostre aniversari de noces. A veure si ho podem celebrar sense alcohol!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Miketa

EntradaAutor: Miketa » ds. set. 16, 2017 4:09 pm

Aaaaiii mare noies!! Tinc el cos ben tarat!!
Explico, per curiositat, faig to, però em truquen i he de marxar al cap d'1 minut. Ara torno i està super positiu! Faig te, i res, negatiu! Avui a més pensava que em baixaria o avui o demà perquè de vegades tinc mal de regla i els pits em fan mal... A mes tinc com sensació de febre. Estaré malalta? O tinc la Lh ben descontrolada i m'estic fent il·lusions...
Penso que si ho estic i encara surt negatiu,potser és que alguna cosa no va bé... Aix quin rotllo!
rave
Entrades: 55
Membre des de: dt. ago. 01, 2017 7:28 pm

EntradaAutor: rave » ds. set. 16, 2017 4:24 pm

Hola reines!
No puc personalitzar però... Between enhorabonaaaaaaa
Miketa, va que la pròxima a cantar ets tu!!!!
Modo ego... Ja passo de tot. Avui estic en plan... Si ve bé i sinó també. Segueixo amb mal de panxa i crec que aquesta setmana que entrarem tindré visita
Mof

EntradaAutor: Mof » dg. set. 17, 2017 5:01 pm

Hola! Tot un dia sense missatges? No m'ho puc creure! :r) No m'he pogut resistir i he escrit per trencar el record.

Cap test avui? Jo entro avui a la fase de desesperació tot i que aquest mes només hem fet feineta un dia de la SW. Això sí, el dia de lala ovulació! Mai diguis mai...

Petonets, trobadores!
Imatge

ImatgeImatge
LLUM7
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 30, 2017 12:07 pm

EntradaAutor: LLUM7 » dg. set. 17, 2017 6:04 pm

Hahaha! Q bona Mof! :b-)))

Estic contenta de poder llegir més sobre noies que també teniu Resistència a la Insulina, perquè això em dóna coratge, i més després de veure amb el vostre exemple que els embarassos arriben. Tard o d'hora arriben!

Modo ego: fa una setmana q vaig ovular aproximadament i tinc molt dolor, com si m'hagués de venir la regla. A més, aquest matí m'he despertat amb els pantalons del pijama amb 3 taquetes de sang marró i no he tacat més amb tot el dia. No sé què pensar, si sangrat d'implantació, si alguna cosa rara... tinc el test d'abblo de 5ml/u i suposo que a meitat setmana no.podré resistir el desespero i me l'hauré de fer (ara posaria la cara del monet del whatsapp que es tapa els ulls).

Que tingueu un bon inici de setmana a totes!
Mof

EntradaAutor: Mof » dl. set. 18, 2017 12:00 am

Llum, tens molt bona pinta! Ara seria massa aviat però potser a mitja setmana que ve ja es veuria. Per provar... I també he sentit a dirla que a l'hospital poden fer una anàlisi de sangla (no d'orina) que detecta l'embaràs molt aviat. No se sé com funciona i com es pot demanar. Algú ho sap?

Bona nit! : lasito :
Imatge

ImatgeImatge
LlunadeXocolata
Entrades: 267
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. set. 18, 2017 6:15 am

Bon dilluns flors!!! :***:

Llum pinta bé! A veure!!! :camio:

Modo ego: Aquest cap de setmana hem fet molts deures jaja Més que el métode margarita hem fet el métode mimosa, dia si i dia també :content: ens ha vingut així! jaja Ha sigut una bona manera de posar fi a la fase de preescalfament, avui comença la meva SW!! I just avui començo amb el tutte :-o00m estic nerviosa i tot !! :-:)
En principi crec que em toca ovular dissabte, però ja em vaig notant algun símptoma d'ovulació .. així que potser ovulo abans, a veure!

En fi noies, que tingueu un bon inici de setmana!!! :-()-)
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dl. set. 18, 2017 9:52 am

Bon dia reines!

Llum, això té molt molt bona pinta...aix... <:-<

Llunadexocolata, ajajaja "modo mimosa on", doncs apalé a donar-ho tot a la SW. Com anat el priemr dia de feina

Mof, em fas fer molt riure: "ja es queden embarasades olorant la tita", quin riure! :-D

Modo ego: Jo ja he estic en 7 DPO, de moment res de res de simptomes, pero res. Suposo que fins que no es dòna la suposada implantació no es comença a notar simptomes. seguirme ne desespero... :-o00m tot i què no sé perque penso que no em fet diana, al no notar res.

I la resta com aneu?
Imatge
Blue Moon
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

EntradaAutor: Blue Moon » dl. set. 18, 2017 9:55 am

Hola noies!
Uuuffff des del mobil es molt dificil personalitzar i som tantes... M'he perdut jajaja
Pero molta sort per totes, tenim moltes pendents encara, espero que moltes passeu al post d'embarassades en breu!

Mode ego: nosaltres vam començar ahir el preescalfament, aquest mes com treballem i anem prou cansats hem decidit no fer margarita, sino 1 dia si i 2 dies no, com ho veieu? Pel tema TO el mes correcte es fer feina el dia anterior i el dia posterior a la nit, oi? Per enganxar l'ovuñ just abans de sortir l recien sortit...

A veure si aquest doble post ens porta sort a les que no hem aconseguit panxa al setembre...
Imatge
Imatge
Cookita17
Entrades: 79
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

EntradaAutor: Cookita17 » dl. set. 18, 2017 1:58 pm

Bon dia!
no se com he perdut to el que tenia escrit....
Eia, estem igual, acabada la SW ara toca esperar si es produeix implantació i que no baixi la porca....A veure si heu fet diana!!!

Llunadexocolata em pixo amb el modo mimosa! Segur que així no s'escapa l'ovulet! El tindreu ben acorralat!!!
..::·· ..::·· ..::·· :love: A por ello!!!

Llum7, a veure com evoluciona el tema, però de moment vas bé! :miko:

Between moltes felicitats maca! quan arriba el positius depsrés de tant de temps ha de ser com una barreja de felicitat i incredulitat, difruta!!! :-())

La resta que esteu a SW per octbre a disfrutar, i les que estem en desespero molts :-o00m :-o00m :-o00m

Nosaltres de moment tranquils, perquè dubto haver enganxat el dia, no vam poder atinar el dia ovulació... així que crec que passarem a octubre, però ara cal esperar el 28 que arribi la W. :-:)

Bon inici de setmana!!!
Bea
Entrades: 313
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dl. set. 18, 2017 4:34 pm

Entro ràpid des de mòbil.

Com van els desesperos? Algun TE avui?? Sou unes quantes que esteu a punt i amb molt bona pinta >.-<: Va, que aquesta setmana cantem positiu segur!!!

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix princesa gran
Set'12 TE+/Mar'13 Princesa petita marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 Príncep gran marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix príncep petit
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET