*** CERCADORES DE NOVEMBRE I DESEMBRE ***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Blue Moon
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

*** CERCADORES DE NOVEMBRE I DESEMBRE ***

EntradaAutor: Blue Moon » dl. oct. 23, 2017 5:21 pm

Hola noies, INAUGURO EL POST DE CERCADORES DE NOVEMBRE!!!! No hi som encara però així ens anem presentant...
Aneu passant i apunteu-vos!!!
Espero que aquest final de tardor i inici d'hivern ens dugui molta sort!!! Ànims i sort a totes!!!! A veure si per Nadal estem totes amb el nostre regalet neukiss-)

LLISTA DE DNW:
- Llunadexocolata: 2 novembre :-()-)
- Sa6: 2 novembre :-()-)
- Lleona: 5 novembre :-()-)
- Gemmam: 8 novembre :-()-)
- Perséfone: 9 novembre :-()-)
- Rosae7: 10 novembre :-()-)
- Peke25: 10 novembre :-()-)
- Bluemoon: 13 novembre :-()-)
- Floretta: 14 novembre :-())
- Eveve: 15 novembre
- Fio: 16 novembre
- MiMi_M_T: 18 novembre :-()-)
- Nostreta: 19 novembre
- Eia_: 22 novembre
- Cookita17: 24 novembre
- Llunadexocolata: 28 novembre

LLISTA DE DNW DESEMBRE:
- Lleona: 3 desembre
- Gemmam: 3 desembre
- Persefone: 5 desembre
- Rosae7: 9 desembre
- Bluemoon: 10 desembre
- MiMi_M_T: 18 desembre

Nom d'usuària: LlunadeXocolata
Edat dels dos: 27 i 33
Cicle de cerca: 3er
Nº fills: 0
DNW: 2 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Uff! Moltes coses jeje Aquest és el tercer cicle de cerca... Però fa ja molt de temps que tinc l'alarma del rellotge biològic en marxa!! Suposu que per això és fa tant llarg tot plegat!!
Ara mateix estic pluriempleada... Per dir-ho d'alguna manera... Estic tirant en davant dos feines... I no per gust precisament.. Si no perquè ha sorgit... una d'elles és la meva feina estable... L'altre una substitució que estic cobrint com a interina que com a molt tard acabarà per Nadal... M'interessa fer-ho per tal de guanyar punts... Però es clar... una para boja i això no ajuda gaire a la cerca :-:)
El Novembre és el mes del meu aniversari... És un mes que m'encanta... per això i per què es comença a olorar Nadal... que es sens dubte la meva època preferida de l'any!! M'encantaria que fos en aquesta època el moment del meu positiu!!! :b-)))

Nom d'usuària: Eveve
Edat dels dos: 31 jo, 32 ell
Cicle de cerca: 2º
DNW: 15 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: res en particular! simplement com la resta, desitjant amb moltes ganes sentir una nova vida dins meu. A veure si en aquest segon intent aconsegueixo panellet o castanyeta jaja. :oset:

Nom d'usuària: Lleona
Edat dels dos: 30 els dos
Nº fills: 1 nena de 13 mesos, una estel, una gossa i un gat.
DNW: 5 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Tinc una nena preciosa de 13 mesos que va trigar 27 cicles en arribar i va ser possible gràcies a medicació. Ara estem buscant al germanet/a i hem començat directament amb la medicació i la nostra sorpresa va ser quedar-nos a la 2a aquest estiu, tot i que a l'agost vaig tenir un avortament de 7 setmanes. Ara anem pel 2n cicle de cerca i esperem tenir tanta punteria com amb el 2n embaràs.

Nom d'usuària: Sa6
Edat dels dos: 34 i 35
Cicle de cerca: 4rt
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:
Crec que això m'està costant molt, sabia que no seria fàcil però sempre tens aquella esperança, i amb tan sols 4 mesos de cerca estic pensant en descansar fins l'any que ve... De moment ho intentem nov i desembre...

Nom d'usuària: floretta
Edat dels dos: jo 32 i ell 27
Cicle de cerca: serà el 3er
DNW: 10 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja anem a pel tercer mes de cerca, i estem il·lusionats per que arribi aviat!! La situació del pais crec que m'està generant un estat d'ànim no molt bo però confio en que arribarà aviat!! Així que cal ser positius i segur que sortiran panxus aquest mes!!

Nom d'usuària: Perséfone
Edat dels dos: jo 26 i ell 28
Cicle de cerca: 1er
DNW: 9 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: és el nostre primer mes de cerca però sense estressos! No ens volem obsesionar, que vingui quan vulgui :content:

Nom d'usuària: Eia_
Edat dels dos: ell 39 i jo 34
Nº fills: 1 filla preciosa de 2 anys i 4 mesos.
DNW: 22 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs això, que començem el 4rt cicle, a veure si fem diana en aquest. Amb la peque va ser molt ràpid, en el 2n, i creia que aquest seria per l'estil, però ja veig que no...però bueno, tenint un peque amb nosaltres es veu diferent la busqueda d'un segon, la vivim més amb la calma i no t'angoixa tant (ara dic això perque estic al 4rt cicle, quan vagi pel 6é ó 10é no sé si diré el mateix..!!).

Nom d'usuària: Rosae7
Edat dels dos: 35 els dos
Cicle de cerca: 5e
Nº fills: 1 filla de 3 anys i 7 mesos.
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: doncs he estat en els foros des de juliol i fa un parell de setmanes amb la última regla vaig decidir que necessitava parar. M’estava (estic) obsessionant i això ja m’estava afectant, tant en el descontrol alimentari (m’he engreixat el que havia perdut l’any passat), estava enfadada amb el mon i crec que la meva peke s’estava ressentint. Dissabte passat vaig decidir parlar amb el meu marit per dir-li que no volia continuar, que no tornaria a comprar l’àcid fòlic, just divendres acabava la caixa, però em va “convèncer” que no podia ser tant egoista, que tenir un fill és un procés, que si amb la nena va venir en el primer cicle de búsqueda doncs sort que vem tenir però que ara em d’aprendre a que vindrà quan vulgui venir, que sempre dèiem que mai tindríem un fill de finals d’any i neix el 31/12 doncs benvingut, que no m’he de ratllar que he de pensar que gaudim de la cerca i que no ens obsessionarem, que si vull puc continuar amb els TO per tal de intentar afinar, però que ens ho prenguem com algo que no ha de passar ara sinó que podem estar perfectament un temps, com si arriba al’any i ja decidim que fer, però que deixi de pensar en què com les coses no surten quan jo vull, ho deixem estar. La veritat es que no pensava que ell tingués tantes ganes de tornar a ser pare i això m’ha fet rumiar que ho faré per ell, per donar-li un germanet/a a la peke i per mi òbviament però sense estrès i aquí estic de tornada!! Sent bona, fen dieta, estant per la petita i ja pensant que si ve per Nadals, millor menys feina tindré de dinars familiars a casa, jeje. Divendres igualment tinc ginecòleg, no vull explicar-li exactament que passa perquè sé que es d’hora però fa molt de temps que no faig eco, només he fet citologies i m’agradaria que em miressin els ovaris, no sigui que hi hagi alguna cosa i aleshores també tinguem un motiu físic.
Torno amb il·lusió i amb ganes de compartir el viatge trigui el que trigui...

Nom d'usuària: Gemmam
Edat dels dos: 37 jo i ell 38
Cicle de cerca: 3e post avort.
Nº fills: 1 fill de 3 anys i 5 mesos.
DNW: 8 de novembre
De fet fa més d'un any que busquem el germà/na pel peque però per mala sort he patit dos avortaments. Tinc alts i baixos d'ànims però intento estar forta, m'han donat adiro i les vitamines prenatals per tornar a provar i en això estem. Amb els avorts i tot plegat he guanyat molt pes i no m'ajuda ni en els ànims ni en l'embaràs, així que m'he prpoposat portar-me més bé.

Nom d'usuària: peke25
Edat dels dos: jo 30 i ell 31
Cicle de cerca: 6e més de cicles difícil de dir amb el sop
Nº fills: 2
Anem a buscar el tercer a veure si hi ha sort,sempre amb il·lusió i positiva contra les adversitats!!!

Nom d'usuària: Cookita17
Edat dels dos: 37 tots dos
Cicle de cerca: 4t intent
Nº fills: 1
DNW: 24 de novembre

Nom d'usuària: nostreta
Edat dels dos: ell 28 i jo 25
Cicle de cerca: 3r
Nº fills: 1 fill de 2 anys i 8 mesos.
DNW: 19 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: tornem a començar un nou cicle amb il·lusió però també amb impaciència, amb el primer va ser al primer mes i m'està costant veure la warry cada mes... Ens relaxarem i que vingui quan hagi de venir!

Nom d'usuària: MiMi_M_T
Edat dels dos: Ell 36 , jo 34
Cicle de cerca: 8é
Nº fills: Un nen de 6 anys i un altre de 4 anys
DNW: 18 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:: a veure si tenim sort, i a part de fer diana, aconseguim que sigui nena :cnena:

Nom d'usuària: Fio
Edat dels dos: 27 i 38
Cicle de cerca: 12è
DNW: 16 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Bona tarda a totes! Nosaltres ja fa un any que busquem un bebé </;-) i encara no hi ha hagut manera... hem anat al gine i m'han dit que estic bé, ara falta mirar la meva parella. Fa 3 mesos que utilitzem els TO per apuntar millor! Començo a estar bastant impacient, m'ha ajudat trobar aquest fòrum perquè així em sento més acompanyada >.-<: A veute si tenim sort aviat

Nom d'usuària: Blue Moon
Edat dels dos: jo 37 i ell 39
Cicle de cerca: aquest serà el 5è
DNW: 13 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: És ja el nostre 5è cicle, i jo que em pensava que seria posar-nos i quedar-nos... estic començant Chi Qung per què la zona de la matriu estigui ben irrigada de sang (sóc de sang freda jo jajaja) i començaré en breu acupuntura, a veure si entre una cosa i l'altra em preparo bé perquè segons les proves bàsiques tot està correcte. Tenim moltes ganes d'afegir a la nostra família un petit o petita, al nostre voltant cada cop hi ha més i t'entren ganes. Per ara tenim un gosset de 20 anys i 3 gatets d'entre 6 i 13 anys, segur que la relació entre ells serà molt bonica :content:

Copio el DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA

CERCADORES/TROBADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Blue Moon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 17, 2017 5:59 pm, en total s’ha editat 36 vegades.
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 133
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: *** CERCADORES DE NOVEMBRE I DESEMBRE ***

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. oct. 23, 2017 7:08 pm

Nom d'usuària: LlunadeXocolata
Edat dels dos: 27 i 33
Cicle de cerca: 3er
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Uff! Moltes coses jeje Aquest és el tercer cicle de cerca... Però fa ja molt de temps que tinc l'alarma del rellotge biològic en marxa!! Suposu que per això és fa tant llarg tot plegat!!
Ara mateix estic pluriempleada... Per dir-ho d'alguna manera... Estic tirant en davant dos feines... I no per gust precisament.. Si no perquè ha sorgit... una d'elles és la meva feina estable... L'altre una substitució que estic cobrint com a interina que com a molt tard acabarà per Nadal... M'interessa fer-ho per tal de guanyar punts... Però es clar... una para boja i això no ajuda gaire a la cerca :-:)
El Novembre és el mes del meu aniversari... És un mes que m'encanta... per això i per què es comença a olorar Nadal... que es sens dubte la meva època preferida de l'any!! M'encantaria que fos en aquesta època el moment del meu positiu!!! :b-)))
Imatge

Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
eveve
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: eveve » dl. oct. 23, 2017 7:18 pm

Gràcies Bluemoon per encarregar-te del grup! :ok:

Nom d'usuària: Eveve
Edat dels dos: 31 jo, 32 ell
DNW: 15 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: res en particular! simplement com la resta, desitjant amb moltes ganes sentir una nova vida dins meu. A veure si en aquest segon intent aconsegueixo panellet o castanyeta jaja. :oset:
Lleona
:: gosset
Entrades: 433
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dl. oct. 23, 2017 10:21 pm

Aqui estic!! Espero que sigui començar el mes i petonejar el sant!!

Nom d'usuària: Lleona
Edat dels dos: 30 els dos
Nº fills: 1 nena de 13 mesos, una estel, una gossa i un gat.
DNW: 5 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Tinc una nena preciosa de 13 mesos que va trigar 27 cicles en arribar i va ser possible gràcies a medicació. Ara estem buscant al germanet/a i hem començat directament amb la medicació i la nostra sorpresa va ser quedar-nos a la 2a aquest estiu, tot i que a l'agost vaig tenir un avortament de 7 setmanes. Ara anem pel 2n cicle de cerca i esperem tenir tanta punteria com amb el 2n embaràs.

Vinga noies, que la tardor ens portarà molta sort!!!
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. oct. 24, 2017 6:04 am

Bon dia boniques!!
Que poquetes que som!!! Suposu que a mesura que novembre s'acosti anirem sent moltes més!!
Serà un plaer compartir la cerca amb vosaltres!!!

Jo segueixo igual que us vaig explicar a l'altre post... Però m'està passant una cosa molt rara amb la tempe... I no sé si és que sóc jo que no la prenc bé... El termometre no funciona bé o el meu cicle s'ha tornat boig!! A veure si em podeu ajudar... Aquestes han sigut les meves tempes:

DC 16 - 35,9
DC17 - 35.8
DC18 - 36.0
DC 19 36.0 (TO POSITIU)
DC20 36.1 (TO POSITIU)
DC 21 - No presa
DC 22- No presa
DC23 - 36.1
DC24- 36.0

Clar.. els dies de cicle 21 i 22 eren cap de setmana... i no me la vaig prendre perquè el finde solo dormir més hores... i a hores diferents... I ja m'ho estalviu directament... Però clar la tempe del 23 i 24 em desconcerten totalment... Normalment a aquests dies de cicle estic més amunt de 36.5 ... Sort dels TO que sé que he ovulat....
Què en penseu?? Alguna explicació? jeje ?-)
Imatge

Imatge
Sa6
Entrades: 51
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

EntradaAutor: Sa6 » dt. oct. 24, 2017 9:36 am

Hola guapes,

Nom d'usuària: Sa6
Edat dels dos: 34 i 35
Crec que això m'està costant molt, sabia que no seria fàcil però sempre tens aquella esperança, i amb tan sols 4 mesos de cerca estic pensant en descansar fins l'any que ve... De moment ho intentem nov i desembre...

Llunade Xocolata, jo també em miro la tempe però no sabria com interpretar el que comentes. Continua mirant i a veure si puja. Potser canviaria el termometre.

Ego: aquest serà el 4rt cicle de cerce però crec que salto directe al 5é perque nomé varem fer deures 1 dia de la SW... i crec q tinc el cèrvix baix i dur (encara no domino).
floretta
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

EntradaAutor: floretta » dt. oct. 24, 2017 12:53 pm

Hola boniques!!! :***:

En primer lloc, gràcies Blue moon per encarregar-te del fil de cercadores del mes, segur que seras una jefa genial!! >.-<:

Nom d'usuària: floretta
Edat dels dos: jo 32 i ell 27
Cicle de cerca: serà el 3er
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: ja anem a pel tercer mes de cerca, i estem il·lusionats per que arribi aviat!! La situació del pais crec que m'està generant un estat d'ànim no molt bo però confio en que arribarà aviat!! Així que cal ser positius i segur que sortiran panxus aquest mes!!

LlunadeXocolata jo no domino gens el tema de les tempes, així que em sap greu però no et puc ajudar. A veure si alguna et pot dir alguna cosa que t'ajudi a entrendre-ho!

modo ego: estic en SW o això crec jaja de moment no m'ha donat positiu el TO, però ja començo a notar CW, imagino que avui o demà em donarà positiu, per si de cas des de divendres passat ja anem fent deures!! No sé el pq però tinc les sensacions que aquest mes l'encertarem, espero que així sigui...ja m'imagino donant la notícia a la família i amics per Nadal, seria guai, no??

Molts ànims a totes!! ||*||
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dt. oct. 24, 2017 1:22 pm

Bon dia noies!!

Llum de xocolata, penso que si has ovulat la tempe hauria d'haver pujat. El que jo faria és confirmar amb un segon termòmetre si funciona el primer. Pren-te la temperatura al mateix lloc amb els dos i compara. La idea és que la temoe després de la ovulació es manté alta fins el fibal del cicle on es manté alta (embaràs) o baixa (warry). A veure com continuen les tempes i ai treiem l'aigua clara!

Sa6, el coll tancat i dur és bona senyal!! A més amb un cop hi ha prou!! En el meu segon embaràs va ser així. Un i prou i positiu!!! A veure si tens una sorpresa!!

Moment ego: jo estic a CD17 i 4PO i avui tinc unes ganes de vomitar i unes punxades a la part superior del pubis que m'he espantat i tot. No m'ha passat mai i estic força ratllada. No penso que sigui embaràs perquè és súper aviat tot i que sigui el 3r, potser alguna passa?? Alguna s'hi ha trobat?? Potser m'estic tornant boja!! Jajjaja
Imatge
Imatge
Sa6

EntradaAutor: Sa6 » dt. oct. 24, 2017 1:49 pm

Lleona gràcies pels ànims! No sabia q era bon senyal... Pensava q era al contrari! Quina alegria m'has donat, jeje seguim doncs amb el desesperooooooo, yupi!
Això q et passa pot ser un virus? A mi no m'ha passat mai. A veure què opinen les altres. Mira de menjar suau tipus bullits i sense fibra uns dies.
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dt. oct. 24, 2017 3:50 pm

Gràcies a vosaltres noies jeje, a veure si les que no han aconseguit panxu del post anterior s'hi afegeixen, encara queda 1 setmana ^^ Com s'hi apuntin tantes com al setembre igual no puc ni personalitzar, que em feia un lio jo sola!
Voleu que faci una llista a sota de les fitxes amb dates de NW per ordre?

Eveve, m'encanta lo del panellet o castanyeta jajaja, a veure si tenim aquesta sort abans del Nadal...

Llunadexocolata, jo la veritat tempes no n'he pres mai així que no et puc ajudar, però segons diu la Lleona cal tenir paciència i a veure com evoluciona! Estarem pendents!

Lleona, m'encantaria cantar la teva panxeta a primers de mes, ens ajudaria a tenir totes esperances jajaja, seria un molt bon començament! Els símptomes que comentes ni idea, se que hi ha una passa de gastroenteritis però no se si és el teu cas

Sa6 a mi em passa el mateix, creia que seria pim pam i no, ja anem pel 5è cicle... però cal tenir paciència, normalment es triga entre 6 i 12 mesos de cerca així que no desesperem! la pràctica és ben divertida almenys...

Floretta, estic igual que tu amb l'ambient polític... fa uns 10 dies que ni entro al FB, ni veig diaris ni notícies, i a casa està prohibit parlar-ne. Estic fent Chi Qung per ajudar a la relaxació i m'he apuntat també a acupuntura, tot el que ajudi a no pensar-hi va bé, ens hem de centrar en el nostre benestar ara mateix!

Mode ego: Jo estic en pre-SW, estic amb CW i ahir ja vam fer feina, però el TO encara no ha sertit positiu, a veure demà... vull fer mínim 1 dia de descans entre feines per deixar que regenerin els soldadets, és difícil enganxar just la data exacta argggg
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. oct. 24, 2017 4:00 pm

Hola a totes!!!

Sa6 Jo això del cèrvix no ho domino gens... De fet ni m' ho sé ni mirar :-o00m
Però veig que t'han dir que és molt bona senyal... així que ànims i a esperar!!! >.-<:

Floretta Doncs au!! A fer molts de deures i a sobretot a disfrutar-ho!! :b-)))

Lleona Ostres ni idea... Potser forma part del desajust hormonal... Crec recordar..potser em confonc, que vas comentar que la última regla t'havia durat més no? Potser has patit un canvi de cicle i això és un símptoma més... A saber... Sigui el que sigui és molt aviat per descartar embaràs així que..ànims!! :content:

Modo Ego: Ho sé..lo de la tempe és raríssim... Si no fos pels TO diria que ni he ovulat... però és que em van sortir ben marcadets!! I dies abans vaig estar amb símptomes d'ovulació (fluix... dolor als pits...punaxdes als ovaris...) Avui una noia m'ha comentat que no puc fer molt de cas a la tempe si no me la prenc sempre a diari (els caps de setmana no la miro.... :-o00m ) doncs no puc aconseguir un patró clar si no ho faig... A saber!! Estic fet un liu!! A veure com segueix... :-:) Això si!! El mal de pits no desapareix :camio:
Crec que dissabte em faré un test de bon matí!! jaja Ja sé que serà molt aviat....però ... :p-)
Imatge

Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dt. oct. 24, 2017 4:04 pm

Blue moon, m'agrada la idea de la llista de DNW, així és més ràpid de veure. Si vols un consell, posa-la abans de les presentacions o serà un oal baixar tot el post cada vegada per a buscar el llistat. Només és una idea!!! ;-)

Blue moon, el positiu deu estar al caure!!! Ves escalfant que en breu tindràs feina!!! Força per la SW!!

Llum, no caiguis a la tentació i espera a la DNW que si no et desil·lusionaras si surt negatiu! Quant et queda per la DNW?

Parlant dels meus símptomes amb dues amigues mares, resulta que elles en els positius van tenir també aquestes molèsties i en les mateixes dates i ara m'han fet il·lusionar-me!! Com sigui negatiu la patacada serà monumental!! :menjadonuts:
Imatge
Imatge
eveve
Entrades: 65
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: eveve » dt. oct. 24, 2017 4:04 pm

Hola noies!! Us he llegit a totes perquè m'agrada anar veient com evoluciona el tema... sobretot amb l'esperança que a la fi dels desesperos alguna ens doni una bona noticia... <:-<

Em sap greu no poder donar resposta ni al tema coll de cèrvix ni al tema de temperatures... no estic gens informada d'això i tampoc m'hi he fixat en el meu cicle anterior de cerca. Jo bàsicament tiro de TO i de valorar el tipus de fluxe...

Lleona, el que comentes bé podrien ser símptombes de panxu... però vaja... a dia 4PO potser és aviat per determinar, no? Jolines... quins nervis... ja ens aniràs dient com evoluciones eh!!

Bluemoon, si vols posar dies de NW per mi genial! Jo la no-espero pel 16-Nov >.-<:

Mode ego: suuuuper avorrida l'espera de la SW... tot i així, avui vull començar a fer deures per disfrutar també una mica del procés jaja :b-)))

No sé quina ho comentava, però jo també penso que seria molt xulo poder donar la noticia d'embaràs aquest Nadal, com a mínim a la familia més propera! A veure!

Petonets i ànims a totes!!!
Blue Moon

EntradaAutor: Blue Moon » dt. oct. 24, 2017 6:11 pm

Fet! I t'he fet cas Lleona, l'he posat abans de les fitxes, és més fàcil de veure...

La setmana que ve ja sortiu de dubtes 3 del llistat, quina velocitat... molta sort i paciència!!! :-o00m
Imatge
Imatge
Perséfone
Entrades: 13
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

EntradaAutor: Perséfone » dt. oct. 24, 2017 7:35 pm

Holaaa! Em feu un racó? Sóc la Persèfone i fa molt poquet que ens hem decidit a ser papis. Aquest mes serà el nostre primer de cerca, tot i que hem decidit no buscar en plan exhaustiu (de moment, sense mirar dates, quan vulguem) ens ho volem prendre amb tranquilitat.

Us deixo les meves dades:

Nom d'usuària: Perséfone
Edat dels dos: jo 26 i ell 28
Cicle de cerca: 1er
DNW: 9 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: és el nostre primer mes de cerca però sense estressos! No ens volem obsesionar, que vingui quan vulgui :content:
Imatge
Lleona

EntradaAutor: Lleona » dt. oct. 24, 2017 7:56 pm

Benvinguda Persèfone!! Que tinguis una cerca ben curteta i que en breu tinguis el teu positiu!! Qualsevol dubte, pregunta! Si podem t'ajudarem!

Blue moon, oi que va bé? Jo ho vaig fer després del llistat i era un rotllo. A veure si tens raó i en breu hi ha 3 positius?? Vaig a mirar qui som!
Imatge
Imatge
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. oct. 25, 2017 6:06 am

Bon dia noies!! Ànims que ja som a meitat de setmana!! :camio:

Blue Moon Gràcies per posar-hi la llista! Jo també penso que tal i com ja han dit, és bona idea!! Més fàcil de trobar per anar fent el seguiment de totes!!

Sa6 De moment som les primeres de la llista!!! Quina gràcia que coincidim :r) espero que poguem donar una bona notícia totes dues!!! Tot i que la meva data es aproximada... Compto entre el 31 i el 2 :globus:

Lleona Ja ho sé! Fer un test abans del DNW és una mica tonteria... Però noia... Jo no sé si aguantaré les ganes :-:) si més no per treure'm el mono! :miko: jeje Espero la W entre els dies 31 i 2... Així que més o menys em queda una setmaneta ara mateix..

Per cert... que bé això de comentes dels símptomes... En teoria tothom diu que els símptomes d'embaràs comencen a partir de la falta i que és impossible notar res abans... Però jo penso que potser hi ha petits canvis que es poden sentir abans... Sobretot quan estem taaant pendents del nostre cos, és fàcil que ens fixem en petits detalls... Per tant, segons el meu parer, podria ben ser Lleona!! Tocarà esperar uns dies més!!! :content:

Benvinguda al grup Persefone, esperem que aquest positiu no es faci gaire de pregar!!

Modo Ego: Bueno .. avui la tempe a 36,3.... Com a mínim va pujant i no baixant :-:) Sort que em vaig fer els TO noies!! Si no m'estaria tornant boja... De veritat!! :globus: Estic en fase desespero total!!! jaja

Que passeu un bon dimecres flors!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Sa6

EntradaAutor: Sa6 » dc. oct. 25, 2017 8:22 am

Benvinguda Persefone!

LlunadeXocolata, jo vaig descobrir amb els TO que la meva fase lútea és de 17 dies, i clavat! Tan de bo camtem les dues uns super positius! Ens queda una setmaneta... Que és farà llaaaaarga, jeje. Ànims!

Ego: les temperetures segueixen altes, he estat 5 dies a 36,8 i ara porto dos dies a 36,98 (quasi 37, tinc termometre de mercuri i fa de mal dir). La diferència amb els altres mesos és que mai havia tengut tempes tant estables, però si que rondava per aquests números. A veures si demà puja una mica més que m'estic fent il.lusions...
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dc. oct. 25, 2017 11:22 am

Nom d'usuària: Eia_
Edat dels dos: ell 39 i jo 34
Nº fills: 1 filla preciosa de 2 anys i 4 mesos.
DNW: 22 de novembre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Doncs això, que començem el 4rt cicle, a veure si fem diana en aquest. Amb la peque va ser molt ràpid, en el 2n, i creia que aquest seria per l'estil, però ja veig que no...però bueno, tenint un peque amb nosaltres es veu diferent la busqueda d'un segon, la vivim més amb la calma i no t'angoixa tant (ara dic això perque estic al 4rt cicle, quan vagi pel 6é ó 10é no sé si diré el mateix..!!).
Imatge
floretta
Entrades: 43
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

EntradaAutor: floretta » dc. oct. 25, 2017 12:47 pm

Hola guapes!!

persèfone Benvinguda i et desitjo que la cosa vagi ràpid!!

Blue moon falto jo a la llista!! :love:

Ai, quines ganetes de començar a llegir positius, vinga que la setmana q ve en caurà algun segur!! :p-) :p-)

Avui al 14 de cicle i encara no ha donat positiu el TO, el mes passat el 14 és el dia q va sortir, així que aquesta tarda me'n faré un altre a veure si enganxo el pic...per si de cas, anem fent deures jiji

Què acabi d'anar bé el dia!!! ||*||

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: