Embaràs i obesitat

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Embaràs i obesitat

EntradaAutor: DavidiAnna » dl. nov. 20, 2017 9:40 pm

Hola noies!
Tinc una nena de vint mesos, i després de l'embaràs m'han quedat vint quilos a sobre que encara no m'he pogut treure. Tinc 42 anys i m'estic plantejant d'anar a buscar el segon.
Diuen que no es bo quedar-se embarassada amb sobrepès, però he preguntat al meu ginecòleg i m'ha dit que tampoc és tant important, que com que el meu cos està be i sa, m'hi quedaré, que no em preocupi.
El que veig és que per baixar-me tots aquests kilos em portarà un temps i amb l'edat que tinc no puc entretenir-me gaire. Fins i tot he pensat en ferme algun tractament per quedar.m'hi i no passar més temps.
Alguna s'ha trobat en algun cas similar?
Gracies, una abraçada!!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Embaràs i obesitat

EntradaAutor: charito » dt. nov. 21, 2017 10:33 am

Hola, doncs jo em vaig quedar amb 15 kg mes del primer embaràs, i abans de buscar el segon vaig fer una dieta a un centre i vaig perdre 10 kg en 2 mesos i just al final del tractament ho vaig deixar perque em vaig quedar embarassada.

La veritat es que em va anar de conya, perque sino crec que se m'haguessin acumulat, si pots fer algo rapid fes-ho.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Embaràs i obesitat

EntradaAutor: giuletta » dc. nov. 22, 2017 3:48 pm

Charito, a quin centre vas a anar a fer la dieta? Jo necessito urgentment també treure'm uns quants kilos de sobre. He probat 1000 dietes i sempre me n'acabo cansant... AJUDAAA PLEASEE
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Embaràs i obesitat

EntradaAutor: charito » dj. nov. 23, 2017 8:42 pm

Un centre a Sta Coloma, mira http://www.bermejo.info/tratamiento/dietas-adelgazamiento-personalizadas/

Les dietes online no son tan riguroses, si pots anar personalment millor, es un cop la setmana i les tarifes son moooolt raonables!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Embaràs i obesitat

EntradaAutor: DavidiAnna » dv. nov. 24, 2017 9:11 pm

A mi la que em va anar molt be l'altra vegada va ser la Pronokal, em sembla que finalment repetiré!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::