Embarassades a partir dels 42 anys?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
janau
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: janau » dl. ago. 13, 2018 12:54 pm

Moltes gràcies virolai!!
És un consol saber que hi ha més casos com el meu!! :-D
Avui vaig a fer-me l'analítica del test prenatal...creuem els dits!
Potxonet la meva mare em va tenir amb 45 i el meu marit va néixer quan la seva mare tenia 44...ens persegueix el karma familiar.. >.-<:
Maria Jorquera
Entrades: 4
Membre des de: dg. nov. 04, 2018 8:35 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Maria Jorquera » dg. nov. 04, 2018 9:33 pm

Hola!!! que be trobar aquest foro! estic a la mateixa situacio. Vaig pel tercer i tinc 43 anys...amb una mica de por pero m'he llencat a la piscina!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Apolonia » dl. nov. 05, 2018 6:52 pm

Jo embarassada del primer de 18 setmanes amb 45 anys. :-())
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dl. des. 10, 2018 11:49 am

Noies! Com aneu? Tot bé? Fa dies que no ens teniu al dia!
Desitjo de tot cor que tot estigui anant endavant. Jo ja he fet els 45 i després del meu nen que vaig tenir amb 42 ja no sembla que n'haguem d'intentar més.
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: AnnaSG » dc. maig 08, 2019 3:17 pm

Hola!

M’afegeixo tard al club!
Jo ja en tinc 41 i el meu marit 38. Tenim una filla de 14 i un nen de 9. Fa molt de temps que el meu marit volia un tercer, però a mi em feia mandra tornar a no dormir les nits senceres! :-D A més, fa quasi tres anys que vivim a l’estranger i l’adaptació no ha sigut fàcil, vaja.
Però no sé si per la millora de la nostra situació o la crisi dels 40, se m’ha despertat el cuquet del 3r fill, i aquí ens teniu, en el tercer mes de cerca!
Espero tenir un positiu ben aviat i que tot vagi molt bé, però hi ha coses que em preocupen.
Gràcies per llegir-me!
Sort a totes! >.-<:
:-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 08, 2019 4:49 pm

Hola, jo també m'afegeixo al club.

Anna, espero que tot et vagi bé i aviat tinguis bones notícies.

Jo en tinc 43 (mare meva, el més que ve 44!) I el meu home, 50; ens hem conegut tard i ens hi hem posat tard, ha anat així sense esperar-ho...
Estic embarassada de 16 setmanes i esperem bessons.

A veure si tot ens va bé
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: virolai » dv. maig 10, 2019 2:33 pm

Hola i benvinguda a les noves!

Doncs jo sóc la que va encetar el fil i aquí em teniu, amb la Joana de 4 setmanes a sobre meu mentre escric. és la tercera i l'he tinguda amb 44 anys, després d'un bon embaràs (només amb les molèsties del primer trimestre), sense diabetis ni cap altre problema, i després d'un part natural ultrarràpid de 5 minuts des que vaig entrar a la sala de parts. L'única cosa és que va estar en posició transversa molt de temps i per evitar una cesària em van fer dos cops la versió cefàlica externa (perquè després de girar-la el primer cop ella es va tornar a col·locar en transversa!).

Així que ànims, no per ser més grans les coses han d'anar pitjor o ser més complicades! I això que jo tinc un historial maco, maco, amb sis avortaments (dos d'ells entre el segon i la tercera), però precisament ella va arribar quan ja no la buscàvem, així que malgrat que la fertilitat baixi a partir dels 30 llargs, no desapareix!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 10, 2019 2:54 pm

Virolai, moltes gràcies per la benvinguda.

Enhorabona per la Joana, la teva experiència m'omple d'ànim. Gaudeix d'aquest regal.

Una abraçada
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Mum2b » ds. maig 11, 2019 7:00 am

Virolai, moltes felicitats :b-))) Quina il·lusió tenir la teva filla ja... I quin part més ràpid....

Jo en tinc 33 i el meu marit 36... A mi em van tenir als 39, que per l'època era més estrany, i cap mena de problema.

Així que si es vol, i sabent que avui dia tot és més controlat i mil proves per saber que el nen o nena ve bé, feu molt ben fet!

Moooolta sort a totes!
zz:-) </;-)
Zebra
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 19, 2018 8:17 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Zebra » dt. feb. 23, 2021 3:52 pm

Hola! He trobat aquest post de ja fa molt de temps que em defineix molt bé.. Tinc 42 anys i m'agradaria quedar-me embarassada. Fins ara n'ho m'havia plantejat que podria ser dificil (vaig tenir el meu petit amb 39 anys, i no ens va costar gens!), pero ara comenco a pensar.... i si? i si? Alguna experiència positiva recent d'embaràs natural a partir dels 42 anys que em doni forca ??? :-)
Hope_bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 15, 2021 2:11 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Hope_bcn » dt. març 16, 2021 8:29 am

Zebra ha escrit:Hola! He trobat aquest post de ja fa molt de temps que em defineix molt bé.. Tinc 42 anys i m'agradaria quedar-me embarassada. Fins ara n'ho m'havia plantejat que podria ser dificil (vaig tenir el meu petit amb 39 anys, i no ens va costar gens!), pero ara comenco a pensar.... i si? i si? Alguna experiència positiva recent d'embaràs natural a partir dels 42 anys que em doni forca ??? :-)


Hola! Jo també estic pensant en començar a cercar.... Tinc una nena de 4 anys y faré 41 en un no res...

Em quedo per aquí i així no em sento tan soleta jejeje :ok:
2015 - TE + >>> Marxes...
2015 - TE + >>> marxes... ectópic
2016 - TE + >>> Sep : neix la meva petita
2017 - 3 TE + >> se'n van....
2021 - Ho vull intentar de nou
Marieta-vola-vola
Entrades: 3
Membre des de: dg. nov. 21, 2021 2:41 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Marieta-vola-vola » dg. nov. 21, 2021 3:10 pm

Molta sort i ànims a totes! Enlloc està escrit que se'ns hagi acabat el "temps", malgrat això és el que penso en moooltes ocasions..
Us entenc a totes i comparteixo el que dieu.
Tinc 42a i estic buscant el 2n, i iniciant una FIV.
Ja sóc mare d'una nena de 4a, de forma natural.
Seguiré el fil perquè entre totes, fem pinya i ens fem el camí més planer!!
martins
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 23, 2015 5:01 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: martins » dt. feb. 14, 2023 12:00 pm

Hola a totes!
Reprenc aquest fil per animar totes aquelles dones que tinguin ganes de tenir un fill a partir dels 42 però que els faci por l'edat. Jo tinc 43 anys i acabo de ser mare per 2na vegada. He de dir que ja havíem desistit de provar-ho perquè l'entorn i la societat ens feia sentir ja massa grans per un altre fill. Tothom donava per suposat que ja no en tindríem més perquè se'ns havia passat l'arròs...i ens ho vam acabar creient. Fins que vaig veure que una coneguda tenia un altre fill als 43, també, i que no podia ser més feliç. Llavors em vaig adonar que tenia el coco menjat i que només nosaltres podíem decidir si érem massa grans o no...i els demés que diguessin missa!!!
I així és com ens vam endinsar en el món FIV i hem aconseguit el somni d'un segon fill. Hem sentit comentaris de tota mena però, en general, ningú ens diu gaire res negatiu
No podríem ser més feliços! Així que, ja ho sabeu, que ningú no decideixi per vosaltres!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. feb. 14, 2023 2:43 pm

Hola a totes,
Martins, em sumo als teus ànims i a la teva empenta. Jo encara vaig anar “més tard”. Amb 44 amb va arribar una parelleta de bessons meravellosa; d’això ja en fa 3 anys i mig i la nostra vida ha canviat de dalt a baix.
No deixeu de fer allò que realment desitgeu de tot cor.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::