Embarassades a partir dels 42 anys?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
janau
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. set. 02, 2011 11:41 am

Re: Embarassades a partir dels 42 anys?

dl. ago. 13, 2018 12:54 pm

Moltes gràcies virolai!!
És un consol saber que hi ha més casos com el meu!! :-D
Avui vaig a fer-me l'analítica del test prenatal...creuem els dits!
Potxonet la meva mare em va tenir amb 45 i el meu marit va néixer quan la seva mare tenia 44...ens persegueix el karma familiar.. >.-<:
Maria Jorquera
Entrades: 4
Membre des de: dg. nov. 04, 2018 8:35 pm

dg. nov. 04, 2018 9:33 pm

Hola!!! que be trobar aquest foro! estic a la mateixa situacio. Vaig pel tercer i tinc 43 anys...amb una mica de por pero m'he llencat a la piscina!
Apolonia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

dl. nov. 05, 2018 6:52 pm

Jo embarassada del primer de 18 setmanes amb 45 anys. :-())
Mirinda_Taronja
Entrades: 35
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

dl. des. 10, 2018 11:49 am

Noies! Com aneu? Tot bé? Fa dies que no ens teniu al dia!
Desitjo de tot cor que tot estigui anant endavant. Jo ja he fet els 45 i després del meu nen que vaig tenir amb 42 ja no sembla que n'haguem d'intentar més.
AnnaSG
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

dc. maig 08, 2019 3:17 pm

Hola!

M’afegeixo tard al club!
Jo ja en tinc 41 i el meu marit 38. Tenim una filla de 14 i un nen de 9. Fa molt de temps que el meu marit volia un tercer, però a mi em feia mandra tornar a no dormir les nits senceres! :-D A més, fa quasi tres anys que vivim a l’estranger i l’adaptació no ha sigut fàcil, vaja.
Però no sé si per la millora de la nostra situació o la crisi dels 40, se m’ha despertat el cuquet del 3r fill, i aquí ens teniu, en el tercer mes de cerca!
Espero tenir un positiu ben aviat i que tot vagi molt bé, però hi ha coses que em preocupen.
Gràcies per llegir-me!
Sort a totes! >.-<:
:-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Mar i muntanya
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

dc. maig 08, 2019 4:49 pm

Hola, jo també m'afegeixo al club.

Anna, espero que tot et vagi bé i aviat tinguis bones notícies.

Jo en tinc 43 (mare meva, el més que ve 44!) I el meu home, 50; ens hem conegut tard i ens hi hem posat tard, ha anat així sense esperar-ho...
Estic embarassada de 16 setmanes i esperem bessons.

A veure si tot ens va bé
virolai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1592
Membre des de: dt. març 22, 2011 7:49 pm

dv. maig 10, 2019 2:33 pm

Hola i benvinguda a les noves!

Doncs jo sóc la que va encetar el fil i aquí em teniu, amb la Joana de 4 setmanes a sobre meu mentre escric. és la tercera i l'he tinguda amb 44 anys, després d'un bon embaràs (només amb les molèsties del primer trimestre), sense diabetis ni cap altre problema, i després d'un part natural ultrarràpid de 5 minuts des que vaig entrar a la sala de parts. L'única cosa és que va estar en posició transversa molt de temps i per evitar una cesària em van fer dos cops la versió cefàlica externa (perquè després de girar-la el primer cop ella es va tornar a col·locar en transversa!).

Així que ànims, no per ser més grans les coses han d'anar pitjor o ser més complicades! I això que jo tinc un historial maco, maco, amb sis avortaments (dos d'ells entre el segon i la tercera), però precisament ella va arribar quan ja no la buscàvem, així que malgrat que la fertilitat baixi a partir dels 30 llargs, no desapareix!
Mar i muntanya
Entrades: 125
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

dv. maig 10, 2019 2:54 pm

Virolai, moltes gràcies per la benvinguda.

Enhorabona per la Joana, la teva experiència m'omple d'ànim. Gaudeix d'aquest regal.

Una abraçada
Mum2b
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

ds. maig 11, 2019 7:00 am

Virolai, moltes felicitats :b-))) Quina il·lusió tenir la teva filla ja... I quin part més ràpid....

Jo en tinc 33 i el meu marit 36... A mi em van tenir als 39, que per l'època era més estrany, i cap mena de problema.

Així que si es vol, i sabent que avui dia tot és més controlat i mil proves per saber que el nen o nena ve bé, feu molt ben fet!

Moooolta sort a totes!
zz:-) </;-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: