~~Trobadores GENER 2018~~

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 18, 2018 6:38 pm

Lluna, quina me aquesta warry!! Almenys no ha sigut tant llarg com el cicle anterior! De mútues no et puc dir res (no m'agraden gens) però si el que vols és una bona revisió ginecològica, perquè no demanes visita a un gine privat i prou? També et pot fer seguiment d'embaràs i potser és més barat pagar la visita puntualment que una mútua mensualment. Jo ho vaig fer quan a la SS em van ficar a llista d'espera de RA i gràcies a ell tenim la nostra peque i anem a pel 3r embaràs! I només vaig pagar una prova+visita, una eco a les 7 setmanes i una eco de control de la cesària. Rumia-t'ho.

Per cert, t'ha vingut força abans la warry, no? A la llista tens la mateixa DNW que jo i encara queda una setmana!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 19, 2018 6:07 am

Bon dia,
Lleona M' en alegro molt que ja estigueu millor. Si no hi ha sort aquest mes, ho provarem, doncs.
Lavida Perfecte, Doncs, cadascú a de trobar la seva manera.
Silvia Ejem... I el test de demà? No hi penses? Potser et porta bones notícies!!
Lluna Ànims amb la w!!! Jo només faig servir mútua per tema laboral. Tot el relacionat amb gine per SS. I la veritat n'estic molt contenta.
Ego Ahir em vaig despertar molt inspirada, però avui no em trobo massa bé. Tinc molt malestar i petits dolors a la panxa... no ho relaciono amb res perquè els dolors al baix ventre de w sempre els he tingut quan ja tinc la w, mai abans. No sé... tinc molt coll avall això del negatiu, però sempre em queda aquella miqueta d'esperança.
A part, qualsevol mes serà benvingut... però per nosaltres el setembre és especial. Si tot anés bé seria fantàstic. :oset:

Bon divendres guapes!!!
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: lavida » dv. gen. 19, 2018 7:03 am

Bon dia de divendres! :p-)

Lluna, ànims amb aquesta W, almenys no s'ha fet esperar i així arribareu al proper cicle més aviat. Respecte lo de mútua no et puc ajudar gaire perquè soc muface...

Lleona, ja tens recuperada a la petita? Espero que sí i així podeu aprofitar al màxim el cap de setmana.

Coaner, ànims que ja queda poc per saber alguna cosa més i l'esperança hi ha de ser fins l'últim dia.

Modw ego: tot igual, molt tranquila perquè sé que aquest mes pràcticament l'hem perdut i amb ganes que si ha de venir vingui aviat i anar a pel seguent.
Petonets i pepos!
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dv. gen. 19, 2018 7:44 am

Lluna, es un royo que hagi baixat, però millor que sigui puntual si no ha de ser el mes!
Sobre el tema mútua, doncs jo en vaig tenir durant l’embaràs de l’Ariadna i va anar bé perquè cada mes tenia una ecografia. Lo únic es que jo no vaig tenir opció a mirar quina volia (la vaig haver de contractar per a que hem donessin la hipoteca) i els ginecòlegs que m’entraven tenien els aparells una mica antiquats… mira’t quins ginecòlegs t’entren amb Agrupació i si et convencen… endavant!

Coaner, doncs la veritat que no hi penso perquè porto 2 dies amb molts dolors de regla… així que estic segura que serà negatiu. Només me’l faré per poder dir a la llevadora que he fet un fa poc..
Ànims amb l’espera!

Com aneu les demés? Com van els refredats i els peques?


Ego: doncs jo poca cosa que explicar… seguim esperant que la regla vingui… des d’ahir amb moltes molèsties, així que tinc esperança que aquest finde sigui el dia.
Dilluns amb la llevadora comentaré que vull una revisió ben feta, ja que quan vaig anar a comentar-li que volíem ser pares, només em va dir que vale i em va donar àcid fòlic. Depèn el que em digui, ja tinc mirat un gine privat i els preus jajaj

Bon divendres! Petonets!
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Arigalma » dv. gen. 19, 2018 7:49 am

Bon dia reines

lluna quina me la W, però weno, que no decaiguin els ànims! A veure si febrer és el nostre mes!
Tema mútua jo tinc DKV, però he passat per varies (Sanitas, Axa...), al final més o menys tots serveixen pel mateix, és a dir per les coses normal, quan hi ha algo greu tots acabem a la SS (la operació per les complicacions de la cessària que em van fer va ser a Vall d'HEbron). Les mútues van bé per si necessites alguna prova extra i et corre una mica de pressa, tot i que a vegades tanbé toca esperar.

Ara sóc incapaç de personalitzar més... Avui el meu fill m'ha despertat massa aviat i estic una mica zz:-)

Com a modo ego no tinc gaire cosa a dir, mes perdut, doncs res, esperant ja que arribi la W i a tornar a començar la cerca.... I a veure si febrero ens porta més sort i tenim més possibilitats de fer els deures com deu mana.

Si no parlem abans, que vagi molt bé el cap de setmana!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: nostreta » dv. gen. 19, 2018 10:03 am

Bon dia guapes!!

Ostres noies què passa aquest mes? Vam començar molt bé i la cosa ha decaigut... no sé si ho heu vist però ja han obert el post de "mares de setembre 2018"!

Sempre que entro ho faig amb presses i no puc personalitzar però us llegeixo a totes, avui ho intento :)

Lluna: ànims amb la regla :-()-) el proper serà el vostre mes! Jo si és per l'embaràs et recomano sanitas per poder anar a la CIMA. Jo tinc medifiatc i estic molt molt descontenta, amb tot lo de l'avortament no em van deixar fer 2 ecos de control perquè eren massa seguides... i com vols que vegin els metges si hi ha restes o no? molt malament :ufs:
Silvia: si no hi ha warry hi ha esperança, sortirem de dubtes juntes!
Coaner: et dic el mateix que a la Silvia! NO l'esperem gens a la warry!
Lleona, com va el desespero?
[b]lavida[/b], perquè mes perdut? si heu fet algun pinxito hi ha esperança!

Ego: jo estic molt molt molt impacient, aquest mes tinc un presentiment i si em baixa la regla serà una super hòstia. El dia de la NW és diumenge però em sembla que m'aniré a comprar un test avui i me'l faré demà! Ahir vaig sortir a sopar amb els companys de feina i vaig passar molt de fred, avui estic amb dues herpes a cada comisura de la boca i una al nas, feta un cromo vaja... La meva mare s'ha emportat el nen per poder descansar una mica. Us vaig informant ;)

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: airyn_jp » ds. gen. 20, 2018 7:19 am

Bon dia!!

Entro em mode soso per preguntar-vos com han anat aquests tests que havieu dit que farieu avui, i les desdesperos?

No puc personalitzar que tic al movil...

Nosaltres gairebe donem mes x perdut, primer malata jo que encara no estic be del tot i desde ahir tinc al marit i al nen a 39 de febre, el marit fet un nyap tambe... aixi que dubto que fem deures i la sw sta al caure... ahi ja vaig notar cert canvi al fluxe tot i que el to donava negatiu...


En fi bona sort a totes!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Arigalma » ds. gen. 20, 2018 6:47 pm

Bona tarda wapes

Airyn, no donis el mes per perdut si la SW encara no ha començat, amb sort el teu marit es recupera una mica per fer deures quan toca, va ànims! :-()-)

Algun TE per declarar alguna? jajajaja, espero que si n'heu fet hagin anat bé, ja no recordo quiestava i qui no pedndent de TE....

Modo Ego:Jo ja donava el mes per perdut pels pocs deures fets.... però avui tinc la sensació que aquest mes o se m'adelanta la W... o hem fet diana miraculosament.... a falta de 1 setmana per la DNW tinc una mica de doloret i comença la molèstia al pit.... m'estic emparanoiant... pk amb els símptomes que us dic, igual pot ser W com panxu??? I a 1 setmana de la DNW no acostumo a tenir molèsties.... Aixxxx, jo que estava tant tranqui i ara m'entren tots els nervis de cop... pe`ro no, segur que és paranoia meva. :-o00m :-o00m Ah, i estic com molt de mala llet tb.... salto a la mínima amb el nen i amb el marit... :ufs:

Bon cap de setmana!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Coaner » ds. gen. 20, 2018 8:08 pm

Holaaa guapes,

Lavida Ànims!!
Silvia Com et trobes avui?
Arigalma Molts ànims també!! Estem totes igual!! :miko:
Nostreta Has fet TE?? No sabem res....
Airyn Fés recuperar ràpid el marit i segur que i sou a temps!! No donis el mes tant ràpid per perdut!!
Arigalma Jo no sóc mare, però estic segura que els símptomes tan poden ser per una cosa o l'altre... Segur que tot va molt bé!! Tranquil·la i paciència que el temps passa molt ràpid!

Ego Doncs si, el temps passa molt ràpid. Demà és el dia que hauria de visitar-me la w.... i no cal pas que vingui!! :miko: Segueixo sense símptomes!! És horrible això preferiria notar qualsevol cosa. Bé, el pit el tinc diferent noto molt les glàndules, però quan he de tenir w les tinc molt sensibles i ara no. Volíem fer una escapadeta amb el maromo perquè demà passi el que passi estar més relaxada, però està fomut també. Així que a casa i a relaxar-nos com puguem! :-o00m :-o00m
Si tot va bé dilluns faria el TE.
Una abraçada a totes!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: nostreta » dg. gen. 21, 2018 10:10 am

Hola guapes!

Modo ego total: divendres no vaig poder resistir-me i em vaig fer TE a 2 dies de la NW i com és evident Negatiu :ufs: . Des de divendres porto tacant marronet i no acaba de baixar, avui és el dia d la NW, per moments penso que baixarà i altres penso que hem fet diana.. He comprat TE x internet i m'arriben dimarts, si no m'ha baixat llavors me'n faré. Continuo al llit molt molt constipada i això fa que les hores em passin molt lentes i hi pensi molt...

Les altres desesperades com aneu??
Imatge

Imatge
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Krla » dg. gen. 21, 2018 10:51 am

Bon dia a totes!!

Com va les que esteu amb desespero? Molts d'ànims i a veure si algú pot cantar panxu!!! :love: :love:

Nostreta ànims! Si no hi ha W encara hi pot haver esperança! :-()-)

Ayrin si encara no estàs a la SW encara hi sou a temps! Esperem que el teu marit es recuperi aviat!! Ànims, no ho donguis per perdut encara! :ok:

Arigalma a veure si no baixa aquesta W i ens pots cantar un positiu! :miko: :miko:

Les que esteu amb la W molts d'ànims que això passa aviat i a recuperar-se per la SW!!! :***: :***:

El tema mútua jo l'any passat m'ho vaig estar mirant i vaig anar fent comparacions i al final em vaig fer d'Assistència Sanitària que era els que m'oferien les millors condicions i com a professionals n'hi ha de molt bons.

Modo ego: Doncs bé jo encara estic a la SW i estem fent els deures... Ja no tinc tant cansament com quan estava amb la W però encara una miqueta si. El que m'he trobat aquest cop es que amb les pastilles d'àcid fòlic que em prenc algunes vegades em noto que em creen moltes nàusees, cosa que no em passava abans. Algú si ha trobat?? El que he fet es pendre-les escalonadament però el dia que no en prenc tinc també estómac remogut...
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: lavida » dg. gen. 21, 2018 1:22 pm

Bon migdia a totes!
Com ha anat el cap de setmana? Espero que relaxa't i feliç.

Krla: continua fent els deures que el febrer serà vostre!

Nostreta: espero que no vagi a més i ens puguis donar una bona notícia quan t'arribi el TE. Pensa que te'l vas fer abans del DNW, que no és massa segur...

Coaner: com ho portes? Ja has trobat algun bon plan x desconnectar? Molts ànims bonica!

Arigalma: a veure si heu fet diana! Jo a 2 dies de la NW estic igual... dolorets i una mica de mala baba.. però a diferéncia de tu no tinc bon presentiment.

Ayrin_jp: venga cuida'l molt a veure si podeu fer els deures, que segur que sí!

A la resta ànims amb el desespero. Jo estic a 2 dies de la NW però en cas que no vingui m'esperaré a fer el TE, no tinc ganes de tornar a veure un blanc nuclear...

PePOs!
Imatge
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Helens » dg. gen. 21, 2018 9:06 pm

Hola noies!
Com aneu?
Veig que cercant, o esperant la w...o malalts. Com nosaltres. Estem en ple SW i re de re. Jo estic fatal...divendres vaig nar al metge i em va receptar paracetamol...porto prenent-me un paracetamol cada dia des de fa 1 setmana...no és normal. En fin... que haurem de passar a cercadores de febrer ja.
Sabeu si es pot entrar al SP des del mobil?és que el pc amb prou feines tinc temps d'agafar-lo amb la petita...
Algú estava pendent d'un TE oi???
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. gen. 22, 2018 6:27 am

Bon dia noies!!! Que durs que es fan els dilluns... :menjadonuts: Necessitem un finde més llarg!! jeje

Com aneu per aquí??

Lleona Si! La W se'm va adelantar com una setmana... he passat de l`últim cicle que van ser 50 dies a aquest que ha estat de 27!!! Ja no sé ni com agafar-m'ho :oset: I tu? Com vas? Algún rastre de W? Ja et queda poc per saber si aquest mes haureu fet diana!! >.-<: Tan de bo!

Coaner Has fet ja TE?? :globus:

Lavida Com vas? Tenim senyals de W?

Silvia Per aquest motiu també m'estic mirant el tema mútua jaja per què a la seguretat social t'hi has de barallar molt perquè et facin una revisió ginecològica completa!!! I que consti que són una gran defensora de la sanitat pública... Hi tenim els millor professionals i la gent que hi treballa és sovint d'admirar, però en tema de ginecologia.... jo em sento una mica "abandonada" en el sentit que costa que t'atenguin i quan t'atenen costa que et mirin més enllà de lo bàsic...
Va! Ànims! Ja ens diràs que et diuen!!! :miko:

Arigalma No ho donguis tot per perdut!!! Qui sap!! Ja queden pocs dies.... :camio:

Nostreta Jajaja entenc perfectament que no et resisteixis a fer un test!! jaja :content: Tranquila podria ser massa aviat per un positiu!!! A veure el dimarts que hi surt!!!! :***:

Karla A mi no m'ha passat mai... clar que sempre prenc les matiexes (natalben preconceptiu) podries comentar-ho a la farmàcia o al teu metge o gine... i a veure que et diuen!! Al igual canviant a una altre marca se't passa!!
Aprofita aquesta sw!!

Modo ego: Doncs res noies... a punt de començar la fase de preescalfament jaja

Que passeu un bon dia!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Cookita17 » dl. gen. 22, 2018 7:55 am

Bon dia noies!
Quin dilluns més dilluns.... :ttuga:
Lluneta, ànims a pel nou cicle amb energies renovades!! :miko:
Lleona, alguna novetat??
Silvia avui tens metge, oi?
Nostreta, a vereu si demà tens una sopresa amb el TE. Potser divendres era molt aviat!!!
Helens, no desesperis, a veure si en algun moment que us trobeu millor pots fer un arrejuntamineto ràpid! :content:
lavida, vinga que mentres no hi ha w hi ha esperança! A ser positives! I si no ha sigut aquest cicle, a disfrutar de la SW de febrer! :love:

Porto molts dies sense escriure ni seguir-vos gaire, però ha sigut una setmana complicada...
Dimarts per fi vaig anar a la gine, i em va dir que veia un quiste a l'ovari que segurament seria funcional i em va enviar a fer unes analisi completes, i divendres després de molts problemes amb les autoritzacions me les vaig fer. (Però al laboratori em van dir que trigaven un mes en tenir-ho tot) Alguna sap si això és així? Em sembla moltíssim!!! En fi haurem de tenir paciència i esperar tot un altre cicle per saber com estic. Em va demanar hormonal, cariotip i anti-mulleriana... Esperem que no tinguem males notícies.... :-o00m :-o00m :-o00m
Vinga noietes, a veure si aquesta setmana és una mica més tranquil·la que nosaltres també comencem amb el pre-escalfament!!

Bon dilluns!
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dl. gen. 22, 2018 8:13 am

Arigalma, vinga que ja falta poc per a sortir de dubtes!

Nostreta, com vas? La veritat es que quan tens coses a fer, treball i demés, el temps sembla que passa millor i no en penses tant, però clar, tot el dia malalta al llit es impossible no donar voltes…

Coaner, que tal? Has fet el TE?

Airyn, vinga pensament positiu! Segur que es recuperen i pots aprofitar la SW

Krla em passa el mateix amb les pastilles d’àcid fòlic! De fet avui li penso comentar a la llevadora, perquè em sembla raro… ara les he deixat de prendre ja fa 1 setmana i els primers dies estava com marejada i amb l’estomac molt remogut. Així que si he de prendre, que em doni una altre marca.

Lavida ja gairebé estàs! Com ho portes?

Helens aquest any la grip ha vingut forta, la gent s’hi passa més d’una setmana amb medicació i tot, així que paciència.

Lluna, doncs si, la falta de recursos a la sanitat publica te aquestes coses… que només poden mirar per sobre… però bueno, ja us diré que tal va avui
Vaig baixar-me la APP saludonnet i des d’aquí he mirat preus i demés i per visites puntuals, val més la pena pagar la visita que no pas la mútua cada mes..

Cookita potser triguen menys però et diuen un termini més llarg per si qualsevol cosa els resultats arriben més tard, no tenir-te esperant i trucant per preguntar cada dia... Ja ens aniràs dient el què


Ego: bon dia noies!! Doncs aquí estic, a la feina i desitjant que siguin les 15.30 per a poder anar a la llevadora. Segueixo sense rastre de warry i dolors només en tinc a estones… ara lo que tinc es molt mal de pits… bueno, van venint símptomes i van marxant jajajajaj depèn el que em diguin al cap, marxaré a l’hospital de Sabadell a urgències i els diré que em trobo molt malament i que em mirin…
Per cert, finalment vaig fer el TE divendres tarda-nit i, com ja sabia, negatiu. Avui dia 46…
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dl. gen. 22, 2018 8:38 am

Bon dia noies!
Perdoneu que no personalitzi però hi ha massa info i el finde he desconnectat. Si puc aquesta tarda personalitzo. De moment entro en modo ego:

La meva DNW és el dimecres 24,però porto tacant des de divendres. Va començar amb sang nova i després sang vella. En tots els casos ha sigut mooooolt poc i quasi no he tacat el salvaslip que m'he posat. Ahir només vaig tacar pel matí i ja no he tornat a tacar. Jo penso que la warey baixarà puntual. També he descobert que els cicles en que vaig tenir positiu el TO em va donar + a CD14 i la resta a CD11 o CD12 (com aquest cicle), o sigui que tot apunta a que no hem fet diana. El herpes que em va sortir al ull l'adjudico més a la grip que ha fet estralls per casa i que encara patim, que a un positiu, però ja ho confirmarem el 23 nit.

Sobre la peque, continua amb febre però ahir a l'hospital ens van dir que la grip aquest any dona febre entre 7 i 10 dies a part de tos, mocs i molt cansament físic. O sigui que ens ha confirmat que els 3 tenim la grip i que la peque, al venir d'un tractament d'antibiòtics, la ha agafat amb les defenses baixes i li està durant força. O sigui que anem enfeinadets.

Bé noies, que passeu un bon dilluns i si puc aquesta nit personalitzo!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: nostreta » dl. gen. 22, 2018 10:11 am

Hola guapes!

Després de 4 dies de fils marronosos, emocionant-me perquè podria ser sagnat d'implantació avui va i em visita la molt porca :ufs: Quina decepció... No m'acostumaré a això... Amb el primer va ser tant fàcil... Ja veieu que avui no és el meu dia, a més estic de baixa per sinusitis. Kit completo...
Imatge

Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Eupatina » dl. gen. 22, 2018 10:48 am

Hola noies!

Quin greu boniques! A totes a les que us ha vingut la maleïda, molts ànims! Et fas il.lusions...i tens mil símptomes i ve l'asquerosa a destrossar-ho de cop! A més, l'estat d'ànim pre-regla tampoc ajuda a estar positiu. A mi m'ha ajudat pensar que així no estarem taaant prenyades a l'estiu...i aquestes coses que consolen una mica. Si us consola, jo ja havia demanat hora amb la gine i tot! Pensant q estava prenyi...


Una abraçada boniques!

Eu
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Arigalma » dl. gen. 22, 2018 11:20 am

Hola wapes

Tinc la sensació que comencem una mica baixes d'ànims la setmana no?
No personalitzo que escric des del telf. Ànims a les que us ha baixat la W, a veure si el mes que ve arriben moooltes panxus.

Ego: avui tinc mal dia en quant a ànims (no només pel tema cerca, varies coaes) aixi que estic segura que dissabte arriba la W. Segueixo amb molèsties al pit i doloret de regla.

Anem parlant
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::