~~Trobadores GENER 2018~~

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 538
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dt. gen. 02, 2018 1:02 am

FELIÇ ANY NOU 2018!!!!

Avui comencem un nou any i amb ell una nova etapa on ens convertirem en mares :panxeta: d'uns cigronets ben macos. Obro el post de gener disposada a cantar molts positius.

És un mes fred x*x*x i que no dóna massa ganes de sortir de casa i..... Ho hem d'aprofitar!!! :sex-|: Agafem als maromos i deixem-los secs!!! A més, copiant-me d'una mega jefa que vaig tenir fa uns quants cicles i que transpiraba optimisme per tots els porus, no ens anomenarem cercadores si no trobadores. Pensament positiu fins i tot en el títol!!

Ara només queda que ens presentem per a conèixer-nos millor i a fer tribu!

LLISTA DNW:

Bluemoon :-())
Mimi :-()-)
Helena
1 - patmp :-()-)
5 - airyn-jp :-()-)
6 - eveve :-())
6 - silvia :-()-)
8 - Krla :-()-)
10 - triu :-())
10 - sa6 :-()-)
12 - Eia_ :-()-)
16 - eupatina :-()-)
17 - rubinat
19 - Rutty
20 - Kireta
21 - nostreta :-()-)
21 - coaner
21 - lila-dolça
23 - lavida :-()-)
24 - Lleona :-()-)
24 - Lluna de xocolata :-()-)
26 - Arigalma :-()-)
29 - cookita

NOM:
EDAT DELS DOS:
N° DE FILLS I EDAT:
CICLE DE CERCA:
DNW:
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:

NOM: Lleona
EDAT DELS DOS: 30
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 15 mesos
CICLE DE CERCA: 5è post avortament
DNW: 24 gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tenim una nena que va venir després de 27 cicles de cerca (els últims 6 amb omifin i progesterona) i al agost vaig tenir un avortament a les 7 setmanes després de 2 cicles de cerca. Actualment prenc omifin de CD3 a CD8 i progesterona de CD14 a CD26 i diàriament inositol i àcid fòlic.

NOM: Eupatina
EDAT DELS DOS: 36 (eupatino) i 32
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 16/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per motius de salut he estat alguns mesos a la "banqueta", ara ens hem animat a començar la búsqueda del nostre segon fill o filla! L'any 2014 vaig estar a "cercadores", va ser una bona experiència i espero que aquesta vegada també ho sigui!

NOM: Lavida
EDAT DELS DOS: 29 i 30
N° DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 23 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tenim moltes ganes de tenir el nostre petit/a i creiem amb totes les forces que aquest 2018 ens canviarà la vida i rns donarà el millor regal.

NOM: Eveve
EDAT DELS DOS: 31 jo i 32 ell
N° FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: tercer
DNW: 6 de gener
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: res en particular! Estem buscant amb molta il•lusió, com tothom i desitjant que el cigronet no es faci esperar gaire!

NOM: LlunadeXocolata
EDAT DELS DOS: 28 i 33
N° DE FILLS I EDAT: Cap!
CICLE DE CERCA: 5
DNW: 24 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vinc d'un cicle etern de 50 dies, feia anys que no em passava... però suposu que entre una cosa i l'altra es va destirotar! Començo el 5è cicle molt animada i tranquila... El meu mantra és "Vindrà quan decideixi venir... i aquest serà el millor moment perquè arribi"

NOM: patmp
EDAT DELS DOS: 30 jo i 29
CICLE DE CERCA: 2
DNW: ahir!!!
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: doncs seriosament ens hem posat fa dos cicles, una mica amoïnada perque al setembre em van dir que tenia endometriosis,
Però amb moltíssima il.lusió!

NOM: Rubinat
EDAT DELS DOS: 33 (dilluns els compliré!)
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de 20 mesos
CICLE DE CERCA: en sèrio crec q és el 3r però el segon el vam deixar escapar pq va ser un cicle de 49 dies i el vaig donar x perdut abans d'hora... aquest ha tornat a ser un cicle llarg però he fet TO durant setmanes fins q finalment he vist el positiu!!!! >.-<:
DNW: segons l'app 17 gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: buahhh m'agradaria explicar-ne vàries. A grosso modo us diré q sóc cercadora amb OP força cevera. Quan buscavem el primer el gine ens va enviar a RA pq res del qemdonava feia efecte (ovusitol, omifin, metformina... Abans de fer el pas a RA li vaig demanar a la meva parella de provar durant uns mesos acupuntura. Doncs em va anar súper bé i la primera em vaig quedar embarassada :love: Aquest cicle he tingut TO positiu durant 3 dies. Alguna s'hi ha trobat? He notat molt l'ovulació. Mal al baixventre, punxades súper fortes, ganes de vomitar.. en fi un quadre! Ara de tractament només prenc ovusitol i vaig un cop al cicle a acupuntura per regular el nombre de dies i per regular la warry q em ve molt abundant i em deixa ko. L'altra coseta q volia explicar és q estem cercant amb molta il·lusió i alegria de tenir un segon fill però jo estic bastant atavalada perquè vaig molt cansada, perquè el petit encara fa piti no veig el moment de deixar-ho, perquè està enganxat a mi q estendre una rentadora em costa mil hores! Hi ha dies q són tan terribles q em dic a mi mateixa q seré mare de fill únic, q no podré amb dos... sort q aquests són poquets però realment... em desvotllo a les nits pensant com m'ho faré! Alguna futura bimami q estigui com jo???

NOM: nostreta
EDAT DELS DOS: 25 jo i 28 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys i 10m
CICLE DE CERCA: 2n postavortament
DNW: 21 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Torno amb moltes ganes d'aconseguir la meva panxu. L'1 de desembre vaig patir un avortament a les 6 setmanes, va ser espontani i molt dur. Ara ja estic amb forces de tornar a començar i esperem que no triguiassa a venir. El primer fill va ser al primer cicle de cerca, el 2n embaràs al 4t cicle.

NOM: Silvia
EDAT DELS DOS: 31 ell i 30 jo
N° DE FILLS I EDAT: 2 (1 meva de 4 anys i 1 d’ell de 7 anys)
DNW: 06/01/2018
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: després de 3 anys, vam començar al desembre a buscar el nostre primer fill en comú. Amb moltes moltes ganes i disfrutant de la búsqueda!

NOM: airyn_jp
EDAT DELS DOS: 34 els dos
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 22 mesos
DNW: 5/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest mes vinc amb els deures fets pero dubto mooolt que hi hagi panxu... el nostre nen va arribar despres de 1 any buscant sense exit seguit de dos cicled de IA i un de FIV... d'aquesta fiv en tenim dos frigos x*x*x volem intentar probar sort a veure si sona la flauta i aquest segon ens ve gratis... pero ens ho prenem amb molta calma.. de moment ni to ni temperatures ni res, no em vull agobiar aixi que si arriba bé i sino segurem buscant... cap a finals d'any anirem a la clinica si no vol venir...

NOM: Coaner
EDAT DELS DOS: 31 (jo) i 39
CICLE DE CERCA: 28
DNW: 26 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: No gosava participar-hi perquè veig que la majoria ( o les que jo he llegit) no fa massa que us hi heu posat. Però sens dubte motiva més. >.-<: Jo aquesta setmana he començat amb Omifin, a l'espera de que ens avisin de st. Pau.

NOM: Triu
EDAT DELS DOS: 33 i 36
CICLE DE CERCA: 4
DNW: 10 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs aquest és realment el primer cicle que ens posem seriosament a fer deures i amb TO. Els altres per una cosa o una altra no va ser possible coincidir amb l'ovulació.
Igualment aquest cicle no em noto gens diferent als altres així que...no sé jo... Per la meva part estic preocupada per la TSH que sembla que si no està per sota de 3 causa dificultats de fertilitat ...això em va dir la gine...i a mi a les analítiques em sortia una mica per sobre...en fin, cal ser positives! així que aquest cicle intento estar el més :-o00m :-o00m :-o00m possible.

NOM: Sa6
EDAT DELS DOS: 35
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 6
DNW: 10/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest cicle i el pròxim no estem cercan de manera intencionada, però...

NOM: Rut
EDAT DELS DOS: jo 27, ell 28
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 1er despres abortament
DNW: 19 gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Agafo aquest any amb moltissimes ganes i il.lusio ja que crec que sera un bon any! Primer cicle de busqueda despres d'un abortament retingut a l'octubre (10 setmanes).

NOM: kireta (Anna)
EDAT DELS DOS: 34 i ell 39
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen del desembre del 2014
CICLE DE CERCA:1er
DNW: 20 Gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR:Doncs la veiritat es que el primer va costar 2 anys en arribar i al final vam necessitar ajuda(va ser per IA amb 2 intents).
vaig passar per mil probes,omifin etc i tot estava bé,el únic problema eran les meves regles ven irregulars i cicles eterns..per sort des de que vaig tenir el nen el meu cos a cambiat molt molt i ara soc bastant regular esperem que aixó m'ajudi!!

NOM: Krla
EDAT DELS DOS: 32 jo i 41 ell
N. DE FILLS I EDAT: Cap
CICLE DE CERCA: 3
DNW: 8/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Estem molt il•lusionats per tenir el nostre primer fill/a i ja sé que fa poc que ho provem però cada cop que apareix W fa baixar els ànims... Tot i així llegint-vos m’heu animat molt perquè veig que encara estic dins de la normalitat i que no tothom hi queda a la primera :-())

NOM: Cookita
EDAT DELS DOS: 37 anys
N° DE FILLS I EDAT: 1 petit que ens enamora
CICLE DE CERCA: 7è cicle
DNW: 29 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs que tenim moltes ganes d'acosneguir el positiu i doar-li un germanet/a al petit de la casa!

NOM: Eia_
EDAT DELS DOS: ell 39 i jo 34
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 5è cicle
DNW: 12 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs estem a la cerca del segon@ tresoret. En el primer embaras va ser al segon cicle, i aquest de moment anem pel 5é, amb certa "calma", a veure com va evolucionant. Es cert, que tenint un peque ja per casa, es viu tot totalment diferent, suposo que perque tambè portem pocs cicles.

NOM: Helena
EDAT DELS DOS: 34 i 37
N° DE FILLS I EDAT: 1a de 22 mesos
CICLE DE CERCA: és el 1r...massa bonic era per ser veritat...
DNW: ?
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vaig ser mare, de manera natural, tot i que prenia ovusitol i mil merdes més per millorar la capacitat ovàrica (no vaig ovular mai més d'un òvul per cicle...per tant, ja em direu de què cony servia), i tb em punxava allò que ja no recordo com es diu, com se sol fer en IA's. Nosaltres controlavem cicle, amb la fine i el dia abans d'ovular, m'havia de punxar i tenir relacions. O algo així... Vam descobrir que amb tanta medicació jo feia un munt de quistes, i per tant se m'alteraven els cicles. Vaig deixar-ho tot, per deixar-ho descansar ja que al juny començavem amb les IA's autèntiques. Aquell cicle, al dia 40 sense regla, em vaig dir. Això no és normal. Em vaig fer el test. I era positiu!!!Brutal. Soc mestra, va ser l'últim dia de cole, i va ser mooolt mooolt raro. :)
Ara ens hi tornem a posar per donar un germà/na a la nostra filla preciosa estimada, i esperava que fos més fàcil. O sigui que estic...convertida en una cercadora/trobadora? :) crec que algunes de vosaltres ens coneixem ejem, oi @airyn? i @coaner? va que això ha de ser divertit!!! ànims noies!

NOM: Arigalma
EDAT DELS DOS: 37 i 43
N° DE FILLS I EDAT: 1 de quasi 4 anys
DNW: 26/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per complicacions amb la cessària anterior hem estat molt de temps a la banqueta, i aquesta setmana ja hem tret les barreres!! Així que oficialment podriem dir que comencem la cerca.

NOM: lila-dolça
EDAT DELS DOS: jo 30 ell 32
N° DE FILLS I EDAT: 2 fills d 4 i 2 anys
CICLE DE CERCA: primer
DNW: 21 gen
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs, vem començar la cerca amb les mateixes ganes i il•lusió que els altres dos cops (en que vem fer encert en el primer cicle de deixar de posar barreres) i ara que m'ho veig a sobre estic carregada de pors de si podrem amb tres quan hi ha dies en q perdem.la paciencia amb dos? Odio tenir dubtes i em fan sentir molt mala mare ja que els altres cops no tenia cap dubte del q feiem i em sabria greu que si arriba la panxu aquest cop fos menys desitjada que els altres. Per aixo aqui estic per emocionarme i ilusionarme amb vosaltres d'aquesta cerca!!!
Lleona l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 26, 2018 2:54 pm, en total s’ha editat 19 vegades.
Imatge
Imatge
Imatge
Lleona
Entrades: 538
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ~~Trobadores GENER 2018~~

EntradaAutor: Lleona » dt. gen. 02, 2018 1:07 am

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA

CERCADORES/TROBADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment que es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

DNW = data de no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍMPTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...

Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Imatge
Imatge
Imatge
Eupatina
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

EntradaAutor: Eupatina » dt. gen. 02, 2018 6:22 am

Hola!

Moltes gràcies Lleona per obrir aquest post! Entro a mig cicle i amb els deures fets. Espero poder compartir amb vosaltres el desespero i que comencem el 2018 amb bon peu :-()) (o bona panxu!)

NOM: Eupatina
EDAT DELS DOS: 36 (eupatino) i 32
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys i mig
DNW: 16/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Per motius de salut he estat alguns mesos a la "banqueta", ara ens hem animat a començar la búsqueda del nostre segon fill o filla! L'any 2014 vaig estar a "cercadores", va ser una bona experiència i espero que aquesta vegada també ho sigui!

Ens llegim,

Eu.
lavida
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

EntradaAutor: lavida » dt. gen. 02, 2018 7:41 am

Bon dia!!! Mil gràcies Lleona per obrir el post i continuar el viatge amb nosaltres.

NOM: Lavida
EDAT DELS DOS: 29 i 30
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 23 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tenim moltes ganes de tenir el nostre petit/a i creiem amb totes les forces que aquest 2018 ens canviarà la vida i rns donarà el millor regal.
eveve
Entrades: 149
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: eveve » dt. gen. 02, 2018 10:48 am

Feliç any nou a totes!!! I gràcies Lleona per animar-te a obrir el post de gener!! Tant de bo aquest mes surtin moltes panxusss! >.-<:

Em presento doncs!

Nom: Eveve
Edat dels dos: 31 jo i 32 ell
Nombre fills i edat: cap
Cicle de cerca: tercer
DNW: 6 de gener
Alguna coseta de volgueu explicar de vosaltres: res en particular! Estem buscant amb molta il•lusió, com tothom i desitjant que el cigronet no es faci esperar gaire!

Ens anem llegint, tot i que al tocar-me la NW d’aquí a pocs dies, estaré poc temps al grup! M’animaré al febrer si aquest cicle no tenim sort!

Ànims a totessss!!!
LlunadeXocolata
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. gen. 02, 2018 11:18 am

Hola noies!!Primer de tot, gràcies Lleona per obrir post de gener!!!! Aquí estic de nou!! He fet un parón de fòrum perquè ha estat un nadal caòtic!! Ma mare amb bronquitis, la meva parella amb grip i ben enfebrat i la meva sogra ingressada des del dia 27 :-o00m Això si, vaig acabar l'any a la planta de maternitat, és a la planta on estava ingressada la meva sogra ... ja que tenia les defenses molt baixes per la quimio i l'havien d'aïllar en una habitació en una planta on no corressin masses virus en general... En fin... Espero que aquest 2018 sigui molt més tranquil i tornar a la planta de maternitat per motius ben diferents!! :camio:
En quant al tema d'embaràs, estic molt més tranquila... deu ser veritat que a la llarga ho normalitzes i et relaxes... Aquest cicle ni TOs ni tempes... Segur que algun TE abans d'hora jaja però res més... A part, aquest mes el meu xicot fa un altre horari, i serà molt difícil trobar moments ... Però ja us dic... Estic molt relaxada amb el tema... No puc negar què en algun moment m'entra la cosa aquella de "vull ja el meu embaràs!!" però suposu que és normal... En fi.. Omplo les dades!!

NOM: LlunadeXocolata
EDAT DELS DOS: 28 i 33
CICLE DE CERCA: 5
DNW: 24 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vinc d'un cicle etern de 50 dies, feia anys que no em passava... però suposu que entre una cosa i l'altra es va destirotar! Començo el 5è cicle molt animada i tranquila... El meu mantra és "Vindrà quan decideixi venir... i aquest serà el millor moment perquè arribi"
Un plaer compartir la cerca amb vosaltres!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
patmp
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

EntradaAutor: patmp » dt. gen. 02, 2018 1:55 pm

Hola noies. Primer de tot gràcies! I segon: us desitjo un any fantàstic a totes!

NOM: patmp
EDAT DELS DOS: 30 jo i 29
CICLE DE CERCA: 2
DNW: ahir!!!
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: doncs seriosament ens hem posat fa dos cicles, una mica amoïnada perque al setembre em van dir que tenia endometriosis,
Però amb moltíssima il.lusió!

Doncs bé, ahir m'havia de venir la W, soc bastant puntual, i de moment res, estic moooolt nerviosa :-o00m .També he notat fluxe clara d'ou, i això és molt estrany abans de la W, sabeu a què es deu?? No se si comprar un test o esperar un parell de dies més a veure què passa. A banda d'això tinc dolors com de regla però molt més lleugers que de costum.

Molta sort a totes!
Eupatina
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

EntradaAutor: Eupatina » dt. gen. 02, 2018 2:01 pm

Hola!

Això del fluxe clara d'ou em va passar amb l'embaràs! Tota l'estona em pensava que em baixaria la regla...i era aquest fluxe que dius...

Eu
Rubinat
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dt. gen. 02, 2018 2:22 pm

Hola hooooola!!!!!
Quina il·lusió més gran poder formar grup de trobadores de panxulina!!!! M'encanta la visió positiva q li dones, lleona!!! Vaig fer la intentona d'apuntar-me al setembre però no vaig poder participar gens... no donava l'abast llegint els posts i em sabia greu entrar de tant en tant i fer modo ego tan sols... ara encara tinc una setmana de vacances. A veure si puc escriure més.

NOM: Rubinat
EDAT DELS DOS: 33 (dilluns els compliré!)
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de 20 mesos
CICLE DE CERCA: en sèrio crec q és el 3r però el segon el vam deixar escapar pq va ser un cicle de 49 dies i el vaig donar x perdut abans d'hora... aquest ha tornat a ser un cicle llarg però he fet TO durant setmanes fins q finalment he vist el positiu!!!! >.-<:
DNW: segons l'app 17 gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: buahhh m'agradaria explicar-ne vàries. A grosso modo us diré q sóc cercadora amb OP força cevera. Quan buscavem el primer el gine ens va enviar a RA pq res del qemdonava feia efecte (ovusitol, omifin, metformina... Abans de fer el pas a RA li vaig demanar a la meva parella de provar durant uns mesos acupuntura. Doncs em va anar súper bé i la primera em vaig quedar embarassada :love: Aquest cicle he tingut TO positiu durant 3 dies. Alguna s'hi ha trobat? He notat molt l'ovulació. Mal al baixventre, punxades súper fortes, ganes de vomitar.. en fi un quadre! Ara de tractament només prenc ovusitol i vaig un cop al cicle a acupuntura per regular el nombre de dies i per regular la warry q em ve molt abundant i em deixa ko. L'altra coseta q volia explicar és q estem cercant amb molta il·lusió i alegria de tenir un segon fill però jo estic bastant atavalada perquè vaig molt cansada, perquè el petit encara fa piti no veig el moment de deixar-ho, perquè està enganxat a mi q estendre una rentadora em costa mil hores! Hi ha dies q són tan terribles q em dic a mi mateixa q seré mare de fill únic, q no podré amb dos... sort q aquests són poquets però realment... em desvotllo a les nits pensant com m'ho faré! Alguna futura bimami q estigui com jo???

Bueno anem llegint-nos i en la mesura q pugui participaré!
Imatge

Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dt. gen. 02, 2018 2:55 pm

A veure si puc personalitzar una micona...

x*x*x patmp!! Això té bona pinta! Jo fluxe no en tenia però sí dolorets pre W menys forts però constants i sense desaparèixer. Quin misteri!!! T'has plantejat quan fer-te el TE?

x*x*x Llunadexocolata: maremeva quin panorama! Esperem q el 2018 porti calma a la teva vida i un baby q doni llum! Una abraçada ben forta!

x*x*x eveve: uiii com va el desespero????

x*x*x lavida: de ben segur q arribarà!!!!

x*x*x Eupatina: em fa molta gràcia compartir cerca amb tu perquè quan vaig començar a llegir el socpetit tu estaves en la cerca del teu petit, així q et vaig seguir l'embaras també jejeje. A veure si comparti mes de mares!

x*x*x lleona: m'alegra molt veure q segueixes i q a més ho fas com a jefa! >.-<: moltes gràcies! :-()-) la teva valentia, força de voluntat, perseverança i optimisme faran q ben aviat siguis una súper bimami!!!!

x*x*x Mode ego: per Reis he preparat una xorradeta x cadascú. Al petit u barnús, permi un pijama i he pensat q al maromo li tocarà un clearblue! Jajajjaja quedara una setmana de desespero però... nenes tinc la corazonada q l'hem encertat... x això estic tan cagadaaaaa...
Imatge

Imatge
nostreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

EntradaAutor: nostreta » dt. gen. 02, 2018 3:00 pm

NOM: nostreta
EDAT DELS DOS: 25 jo i 28 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys i 10m
CICLE DE CERCA: 2n postavortament
DNW: 21 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Torno amb moltes ganes d'aconseguir la meva panxu. L'1 de desembre vaig patir un avortament a les 6 setmanes, va ser espontani i molt dur. Ara ja estic amb forces de tornar a començar i esperem que no triguiassa a venir. El primer fill va ser al primer cicle de cerca, el 2n embaràs al 4t cicle.
Imatge
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. gen. 02, 2018 7:06 pm

Patmp Esperem que no baixi!! Admiro la teva paciència!! Jo ja m'haguès fet uns quants TE!! :content: Ja fas ben fet... no està de més esperar una mica... i així t'assegures!! Estarem pendents!!!!

Rubinat Ens encanta tenir-te per aquí! Encara que hi puguis entrar poquet!!
Si noia... un bon panorama hem tingut aquests últims mesos... però vaja, tal i com dius... esperem que aviat canviï la cosa!! Una amiga meva diu molt sovint "2018... l'any de recollir el fruit!" jaja Esperem que no s'equivoqui!!
Per cert... molt bona la del clear blue :-D tan de bo aquesta corazonada sigui ben certera i aviat canteu un positiu!!!! :pandi:

Nostreta Que bé tenir-te altra vegada aquí!!! Molts ànims en la nova cerca!! Espero que aviat puguis aconseguir la teva panxu!!! :cnen:

Vinga noies.... Estic emocionada per començar a veure els primers positius de l'any!!!!!! Esperem que no es facin de pregar!!! xx:-D
Imatge
eveve
Entrades: 149
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: eveve » dt. gen. 02, 2018 7:37 pm

Hola noies!!

Com van els ànims? :content:

Nostretta, benvinguda de nou!! M’alegro que tornis a ser aquí fent pinya!!

Rubinat, a veure aquesta corazonada... ojalà sigui ben certa! Respecte a ho del resultat del TO, jo un cicle el vaig tenir positiu durant 2 dies seguits...

Patmp, noia quin aguante!! Tens falta d’un dia i sense fer-te cap TE, com t’admiro!! Ja ens informaràs! Això del fluxe pinta bé, no? Ojalà ens donis bones noticies aviat!!

Llunadexocolata, déu ni do els dies que heu passat, t’envio una forta abraçada! M’alegra llegir que estàs més tranquila i sobretot el teu mantra, és estupendo! Jo estic amb aquest mateix plan, i aquest cicle (després d’un de 52 dies) m’he negat a fer TO i m’he guiat únicament per la clara d’ou i el mal d’ovaris... veurem si ha resultat!

Lavida, que tinguis molta sort amb la cerca!!

Eupatina, ànims amb el desespero! Com vas?

Ego: jo sóc a uns tres dies de la w i no puc dir que senti res “especial”. Tinc el típic mal de pits pre-warry i de tant en tant punxades al baix ventre que bé poden ser també de la w. Així que res, a esperar amb molta paciència aquests darres dies!

Molts PEPOs a totes!!! :love:
silvia.xikillaa
Entrades: 70
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. gen. 02, 2018 7:49 pm

NOM: Silvia
EDAT DELS DOS: 31 ell i 30 jo
N° DE FILLS I EDAT: 2 (1 meva de 4 anys i 1 d’ell de 7 anys)
DNW: 06/01/2018
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: després de 3 anys, vam començar al desembre a buscar el nostre primer fill en comú. Amb moltes moltes ganes i disfrutant de la búsqueda!
Lluna quin final d’any més caotic! Espero que el 2018 sigui molt més tranquil. M’agrada el teu mantra, ojalá pogués aplicar-lo! Jajajaj
Pat molta sort! Potser tens ja el teu positiu  ja ens diràs si fas test!
Rubinat quin bon regal seria aquest del clearblue! Jo tenia només 1 filla i ara, de cop, en “tinc” 2, i amb molta paciencia, he tirat endavant… així que segur que tu també podrás! 

Modo ego: doncs res, estic en dies de desespero… a 4 dies del dia W! Ell està molt tranquil, diu que si no ve aquest mes, ja será un altre. Jo estic bastant nerviosa, em mata l’espera! Jajajaj a més, he passat tot el nadal de vacances i així sense tenir res a fer, el temps passa molt més lent! Sort que ara ja tinc les nenes a casa i potser aixi passa més ràpid…
He comprat els test OneStep per amazon i m’han arribat avui… em moro de ganes de fer un demà jajajaj però esperarem a tenir falta (o intentarem… si em quedo sola potser no aguanto jajaja)
Imatge

Imatge
airyn_jp
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 02, 2018 9:39 pm

Hola noies!

Lleons moltes gracies per obrir el port d'una manera tan optimista! Tan de bó hi hagin moltes panxus!

Us he llegit abans d'escriure pero estic escribint des d'el mòbil i no tinc clars tots els noms...

Respecte a la bimami estressada que no sap com s'ho farà jo estic igual, el meu petit te 22 mesos i té moments que penso i amb un altre com ho farem??

He llegit que algunha tingut un fi d'any mogudet... molts ànims!
Per cert bon any a totes!!!

Ara la info:

NOM: airyn_jp
EDAT DELS DOS: 34 els dos
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 22 mesos
DNW: 5/01
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest mes vinc amb els deures fets pero dubto mooolt que hi hagi panxu... el nostre nen va arribar despres de 1 any buscant sense exit seguit de dos cicled de IA i un de FIV... d'aquesta fiv en tenim dos frigos x*x*x volem intentar probar sort a veure si sona la flauta i aquest segon ens ve gratis... pero ens ho prenem amb molta calma.. de moment ni to ni temperatures ni res, no em vull agobiar aixi que si arriba bé i sino segurem buscant... cap a finals d'any anirem a la clinica si no vol venir...

En fi, un plaer compartir la desespero amb vosaltres, si us puc ajudar en alguna cosa...

Petoneets!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febre 16: Alan is here :cnen:

Imatge

Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dc. gen. 03, 2018 9:39 am

Bon dia!!!! :***:
Aprofito q pare i fill han marxat a comprar per sentar-me i dedicar-me uns minutets!!! Aquestes estonetes de relax són glòria!

:***: airyn_jp: aquests enanitos de dos anys ens porten de bolit oiiii???? El meu està a tope amb les rabietes!!! La última aquest matí q bramant al costat de la porta del pis deia q volia els "neneeees!!!" (Ahir vam anar al parc de Nadal i s'ho va passar pipa!). M'ha fet gràcia quan has dit q "a veure si aquest us ve de gratis" i és q el món RA passa factura a nivell emocional i econòmic... molta sort!!!!

:***: eveve: una de les coses q més em va xocar quan em vaig quedar embarassada va ser q els símptomes eren com els de la pre-w amb la diferència que la warry no venia. Dos dies de desespero! Estem pendents de tu!

:***: llunadexocolata: i tan q el 2018 recollirem els fruits! No ho dubtis! Lo del clearblue... ja us contare si li ha fet gràcia....

:***: nostretta: benvinguda!

:***: silvia.xikillaa: futura trimami! Q bonic és engegar un projecte de família i més quan el peque q ha de néixer us unira a tots amb llaços d'amor! Tan de bo els reis et portin un te+!!!

:***: Modo ego: jo nenes estic una mica preocupada. Nosaltres fem collit a mitges, és a dir, el petit dorm la primera tirada de la nit a la seva cuna i quan es desperta passa al nostre llit. Doncs avui m'ha pegat una patada al baixventre... q encara em fa mal ara... jo ja fent-me pel·lícules pensant q això no pot ser bo per la implantació... no res, q mhe ratllat però realment si fos així ara mateix poc puc fer... així q... PEPOS a tope!!!
Q tingueu bon dia!
Imatge

Imatge
patmp
Entrades: 15
Membre des de: dv. des. 22, 2017 1:42 am

EntradaAutor: patmp » dc. gen. 03, 2018 12:46 pm

Hola de nou! Com sabeu soc de viatge així que disculpes per avançat, perquè tot i que llegeixo tots els posts, des mb em costa molt poder seguir tot el fil i els nicks, em faig un lio vaja, només parlo de mi! Aquí són 6hores més, m'he llevat al matí i he trobat una farmacia, m'he fet el TE i negatiu....quin bajon! I tot el dia amb mal d'ovaris com si m'hagues de venir la W i ja és eç vespre i res...no se què pensar. Potser he fet malament elel test (nomes estaven les instruccions en thailandes i és el primer que em faig a la meva vida) o potser arribarà la W, quin neguit!

P.d. quan torni a casa aa finals de mes prometo posrme les piles amb ella forum i seguir-vos afer toteS! De debó, lluny de casa i sense ningu amb qui compartir a part de la parella, trobat-vos ha estat una gran sort.
Perdó per les faltes!

Ànims a toteessss!!!
LlunadeXocolata

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. gen. 03, 2018 2:17 pm

Eve Com vas?? Ànims i paciència!!! :content:

Silvia Tu també estàs a res del dia de la no W!! Com vas? :miko:
El que comentes... ells sempre estan més tranquils!!! Som nosaltres les del desespero jajaja Imagino que és normal... Som nosaltres les que anem notant tots els símptomes del cicle... Que si punxades a l'ovari, que si dolors menstruals... Mal de cap... son.... etc... Com per estar tranquiles!!! Ells si més no poden desconectar... Nosaltres ho tenim més difícil!!! :content:
Ànims bonica que ja et queda poquet per sortir de dubtes!!!

Airyn Tan de bo arribi aviat!! Comences amb la millor de les actituds!! Calma i paciència!!! Ben fet!!! Molt ànims en el desespero!!!

Rubinat No pateixis dona! Pensa que el més probable en el cas que l'òvul s'hagi fecundat és que just ara comenci a baixar per les trompes... li queden uns quants dies encara per implantar-se!!! No et preocupis!!
I per altres vegades... Pensa que són les nostres generacions que s'hi miren tant!! Que tampoc dic que estigui malament...però vull dir, les nostres mares i àvies no s'hi miràven tant i aquí estem!! jaja :b-))) Ma mare agafava pes sense problemes... i fins i tot en un embaràs va tenir una caiguda una mica brusca... I ja veus!! 3 embarassos la mar de normals i 3 fills ben sans... Ànims i gaudeix de la cerca amb els teus!!!

Pat Ostres!! Bueno... repeteix en un parell de dies si veus que segueix sense baixar!!! Qui sap!! Potser heu fet diana i era massa aviat per un test!! Gaudeix del viatge i mira de no pensar-hi!!
Per mi també és un plaer compartir la cerca amb vosaltres! En alguns moments fins i tot crec que entre nosaltres entenem alguns pensaments que ni la nostra parella pot comprendre... Això de la cerca pot arribar a ser una mica angoixant de vegades, i va genial tenir una tribu amb qui compartir-ho!!!!

Ego: Doncs jo noies vaig fent... Em queden uns dies per ovular encara... així que anem escalfant motors jaja Que també és igual de divertit!! :oset:
Imatge
lavida
Entrades: 59
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

EntradaAutor: lavida » dc. gen. 03, 2018 6:49 pm

Això de voler desconnectar és impossible! Quina xerrera teniu! jajaj i una que té ganes de llegir i rellegir doncs au, que desconnecti qui en sàpiga que per mi és molt difícil...

Vaig a personalitzar una miqueta.

llunadexocolata: entrena entrena, que mai se sap! Així quan arribi la SW ja tindreu el motor a punt i a fer diana! :miko:

patmp: a mi em va passar el mateix el cicle passat... tenia bastant clar que sí i al fer-me el TE tururú... però ànims, que el següent cicle és el teu!

[b]Rubinat[/b]: com dius tu PEPO, per tant la patada del teu petit segur que no ha fet que res anés malament... no et rallis i gaudeix de l'espera amb ell, que aquests bixitus ja saben la que els hi espera!el millor regal! jajaja m'agradaria veure la cara d'ell! El meu en té moltes ganes, però quan veu la prova ens entra el cangueli cada vegada! ;-)))

[b]airyn_jp[/b]: gaudiu de la cerca, com més desconnectats i preocupats esteu millor pels resultats. Potser el 2018 és el vostre any i arriba abans del què us imagineu, qui sap!

s[b]ilvia.xikilla[/b]a: et desitjo molta sort i una estada ben curteta! A veure si quan et fagis el TE cantes el primer positiu de l'any!

[b]eveve[/b]: venga va que ja acabes amb el desespero, santa paciència que hem de tenir...!!! :p-)

[b]nostreta[/b]: ànims i aprofitar la SW que segur que pinta molt bé! A més, gairebé coincidim amb el DNW, jo estic al 23... aiaiai!!!

Lleona: super jefa, com ho portes? molt ànims que m'encanta el positivisme que portes! Amb aquest nom del grup trobem segur! Yuhuuuu

x*x*x modo ego: aquest mes sembla que estiguem a tope, aprofitant cada dia que es pot! Això de fer vacances em prova molt bé... dilluns vinent per això tornem a la rutina. He començat avui amb els TE, al final vaig agafar els de CB, carets carets... però amb lo rallada que soc em veia mirant els altres mil vegades per entendre'ls... així que aquesta amb careta o no careta m'és més senzill i ja no ho dubto. Total que avui no m'ha sortit careta, a veure demà si hi ha sort i podem fer la carta als Reis! :oset:

:-()-) PEPOS per totes i amunt!!! :globus: (espero no haver-me liat amb els noms... perquè m'he fet un embolic considerable...)
Coaner
Entrades: 203
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dj. gen. 04, 2018 6:17 am

Benvingut 2018!!!

Benvingut i Brillant per a totes! :-()-)

NOM: Coaner
EDAT DELS DOS: 31 (jo) i 39
CICLE DE CERCA: 28
DNW: 26 de gener
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: No gosava participar-hi perquè veig que la majoria ( o les que jo he llegit) no fa massa que us hi heu posat. Però sens dubte motiva més. >.-<: Jo aquesta setmana he començat amb Omifin, a l'espera de que ens avisin de st. Pau.

:ok:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: