♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 15, 2018 2:23 pm

Hola reines

Nostreta em sap greu aquesta W... tenia bona pinta!!

A veure si el mes de març ens porta més alegría i més sort a totes les que estem de baixón, que aquest mes sembla que no ens està sentant gaire bé a varies de nostaltres :ufs:

Eruga ànims a la banqueta... el temps passa molt ràpid i aviat et podras posar a buscar.

Silvia, ets tot optimisme! :ok:

Ànims a les que esteu en desespero.

Anem parlant!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. feb. 16, 2018 6:26 am

Silvia Què tal vas?? Ja queda menys!!

Eruga Gràcies per les teves paraules. De vegades penso en el que dius... fins l'agost jo estava com tu ... a la banqueta... esperant que arribes el meu moment... sense saber quan seria... També és una part feixuga del procés...
El cas és que tens part de raò,en alguns punts de la cerca oblidem la il·lusió de la mateixa cerca... però t'asseguro que hi és... Tan sols que mantenir l'esperit positiu de vegades costa... és una lluita constant... que es va repetint sense saber quan acabarà... jo just porto 6 cicles de cerca... i es fa dur... no em vull ni imaginar les que porten més ...
Gràcies per compartir la teva experiència amb nosaltres! Tan de bo te'ns uneixis aviat! :globus: :globus:

Nostreta Jolin!!! Quin greu.... Esperem que el març ens porti millor sort!!


[b]Modo Ego: [/b]Noies...avui allà les 3 del matí m'ha despertat un dolor fort a la zona del baix ventre... la regla ja picava a la porta... i efectivament, ja és aquí.... me'n vaig al 7é cicle de cerca que serà el Març :-o00m
Que passeu un bon divendres!!! :camio:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dv. feb. 16, 2018 7:23 am

Ostres, Nostreta i Lluna! Sí que tenia bona pinta, sí... Quin greu... A veure aquest març, si porta positius!
Eruga, ànims a la banqueta! Qui espera, es desespera. Sigui per una cosa o per una altra...
Sílvia, sempre va bé fer camí juntes. A veure si passa ràpid :)
Va, que ja és divendres i tenim el cap de setmana a tocar!
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dv. feb. 16, 2018 7:54 am

Hola noies!

Eruga, no sé que et fa esperar 1 any però… molts ànims! Aviat estaràs com nosaltres! Jo també he estat a la banqueta fins fa molt poquet. Cada etapa te el seu què i lo important es mantenir la il·lusió. Gràcies per les teves paraules

Nostreta ostres ets molt jove!! Quina me que ja estigui aquí la warry… una abraçada ben forta! :-()-)

Lluna tenia bona pinta aquest mes… molt ànims! :-()-)

Lleona, tenim novetats??

Ego: doncs ahir vam anar al Disney on Ice! Vam sortir a les 17.30h de casa i vam arribar justets per l’inici a les 19h… i a les 22h arribàvem a casa… la caravana i demés… així que avui estic mig morta! zz:-) zz:-)
Encara no tinc psicosímptomes… tot just estic a 10 dies del DNW… però tot arribarà jajajaja com ja us vaig dir, intento estar molt distreta i per ara se m’han passat els dies ràpid però com més a prop està el dia, més em costa distreure’m. :-o00m

Per cert, estic estudiant Administració i finances, el grau superior, per l’IOC. Es el 3r trimestre i encara em queden un parell més... ara estic organitzant tot el material i el 20 comencen els treballs i demés!

Passeu bon finde!!
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dv. feb. 16, 2018 8:16 am

Bon dia

Ostres LLuna em sap greu! Ânims wapa! A pel març!! Aquest mes de febrero no està portant gaire sort!! :-()-)

Ahir vaig parlar amb el meu marit i li vaig comentar lo dels dies de la SW, a veure si de cara al març està més per la labor... Mentres tant, doncs res, esperant el nou cicle. Demà tenim cita romántica, sense nen, llàstima que la SW ja hagi passat.

Bon divendres.
Imatge

Imatge
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Cookita17 » dv. feb. 16, 2018 8:26 am

Bon dia boniques!!!
Fa la tira que no em connecto però han sigut dies que necessitava pair els resultat...
Fa un parell de setmanes per fi em van donar els resultats de l'analitica i resulta que tinc la antimulleriana pel terra :ufs: :ufs: :ufs: 0:43. Això és indicador de la baixa reserva ovàrica. Cosa que em va deixar una mica xof, tot i que jo ja intuia que sortiria alguna cosa desequilibrada. La resta, tot ok, genoma i tiorides ok. Per sort la meva acupuntora em va dir que just la MTC és foça efectiva en aquests casos. Esperem que funcioni!
Per altra banda, després del cicle xungo amb el quiste del mes de gener, resulta que aquest mes no he ovulat fins el dia DC28!! I per sort em va coinciidir amb eco del gine per revisar lo del quiste i em va dir, ni rastre del quiste, el que tens un megaovul a punt de sortir!! Total que la meva nova data DW serà el 28 de febrer. Si he calculat bé serà un cicle de 42 dies! :-o00m :-o00m :-o00m
Ja porto tres dies amb les temperatures altes així que imagino que vaig ovular el mateix dimarts després de la visita! >.-<:

Papalloneta, sento molt que aquesta beta no hagi anat bé! Molts ànims bonica!

Eupatina, com estàs, tens alguna notícia més? Avui repeties eco??

Silvia, a tope amb les activitats i els estudis!!! Jo també estic estudiant on line, i aviat torna a començar el semestre.

Noies els maromos van a un alte ritme, no podem esperar que estiguin al nostre mateix nivell, perquè llavors ens fustrem i deseperem. Jo al final, el que millor m'ha anat és tenir jo clar els dies i anar marcant jo el ritme de pinxitos. Així que empoderem-nos!!! :()()::::

Les que us ha vingut la W molts anims, celebre-ho amb alegria, que tenim un altre cicle per intentar-ho. Una nova oportunitat per tenir un ovulet perfecte per convertir-se en un petitó perfecte i bonic!!

Em deixo coses, però us envio un petonàs a totes!!!

:-()-)
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dv. feb. 16, 2018 7:08 pm

Hola boniques!

Ja tinc resultats, la beta ha doblat i sembla que tot està bé. Avui si que m'han caigut les llàgrimes. Esperem que ben aviat ho confirmem amb una eco! :-())

Eu
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dv. feb. 16, 2018 7:15 pm

Felicitats Eu!!!! Quina bona notícia!! Segur que la eco surt perfecte. Ja has deixat de tacar? Moltes felicitats!!! :-())
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dv. feb. 16, 2018 7:39 pm

Oleeee!!! Felicidades Eu!! Despres entro a personalitzar mes! Un petoooo!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dv. feb. 16, 2018 8:07 pm

Lleona, encara taco una miqueta. Espero que pari...
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dv. feb. 16, 2018 8:25 pm

Jo conec una noia que va estar tot l'embaràs tacant i ara té una nena de 6 mesos preciosa! Ja veuràs com tot va perfectament!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dv. feb. 16, 2018 8:45 pm

No m'en puc estar de felicitar novament a l'Eu, n'estic segura que el teu cigronet estarà ben agafat a tu els 9 mesos que us queden i sortirà un petitó preciós. Petonets!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » ds. feb. 17, 2018 6:13 am

Bon dia guapisss!!!

Els primers dies de progesterona m'han donat més son del compte i si no aprofito aquesta estoneta la resta del dia vaig molt de bòlit.
Personalitzo una miqueta:

Lavida Ànims!! Tot s'acaba posant al seu lloc, i de seguida tindreu aquest positiu!
Silvia Nosaltres som només de St. Jordi... Si no fos per tot el tema comercial segur que n'hi hi pensaríem en St.Valentins. Les nenes segur que s'ho van passar pipa, així que val la pena aquest modo xof!! ;) Ànims amb el desespero guapa!!
Alivipa De fet a tots ens agradaria que fos més fluit... a mi no m'agrada pas gens que hagin de ser aquests tres dies perquè toca, però sempre ho poso fàcil i qui acostuma a tenir dolor al baix ventre sóc jo i tampoc dic res... però en fi, paciència! :) Jo també conec aquesta sensació de que tothom està embarassat... Algú a comentat que "que bonic la primavera" a mi és una de les estacions que més m'agraden (sóc una enamorada de les flors) però recordo l'any passat baixar a comprar al centre i tenir que marxar quasi plorant. Amb la sensació que al capdamunt del passeig regalaven cotxets i feien una gimcama passeig amunt i avall. Vaig passar molt temps pensant i jo... ( i ho penso) però he après a alegrar-me de la felicitat dels altres davant d'un embaràs. Una amiga em va dir... contagia't d'aquesta felicitat, el pensament positiu et serà molt més productiu a nivell personal. I és ben cert!! Que deixem tensions i tot flueixi és el més important durant la cerca!! (Quin rotllo t'he fomut.... jeje)
Papalloneta Molts petons bonica!! :-()-)
Ayrin Tens tota la raó
Lluna Quin greu aquesta w!! :( :-()-) Segur que el teu home et regala molts mimitos aquest cap de setmana, i renoves piles per el març! Una abraçada bonica!!
Eruga Gràcies! De fet tens molta raó... El temps passa ràpid i de seguida estaràs en busca del teu cigronet. Però també et dic que millor que també sigui ràpid aquest temps. :-()-)
Nostreta Quina me aquesta w!! :( Una abraçada bonica!! :-()-)
Cookita Que bé tornar- te a llegir!!! :) Molta sort!! I esperem acabar aquest febrer amb bones notícies!! ;)
Eu De moment ja en tenim de bones notícies!! I és fantàstic!!! Enhorabona preciosa!!! :-()) M' en alegro moltíssim per tu!! Espero anar-te llegint i que ens acabis de confirmar que tot va perfecte!! :love: :love:

Ego Vaig recuperant el meu ego... sort que tenim una bona base, ens estimem moltíssim, ara per ara no podria pas viure sense ell. I això si.... paciència!! Molta paciència mútua! Reconec que tranquil·litza molt quan veus passar la tempesta. Així que ànims amunt!! I si no és el febrer a per el març!! Si no recordo malament a "Trobadores de gener" Eu vas dir... penseu que sent de l'octubre no passareu tanta calor ( i mira... t'ha anat perfecte :) ) Doncs a les que ja aneu cap al març... penseu que el pròxim desembre tindreu un Nadal fantàstic!! (M'encanta el Nadal)

Bon cap de setmana!!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
dolçeta85
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 10:15 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: dolçeta85 » ds. feb. 17, 2018 7:19 am

Xiques vaig entrar fa dos dies i em vaig presentar no l'esperava x al 16 de febrer i hui he fet test i positiu! :-()) ! Feia sis mesos q ho provavem i ha arribat!!!
Molts ànims a les que busqueu bem aviat arribarà el vostre baby!!
Imatge

[url=http://dais


http://www.fertilityfriend.com/home/48919b" onclick="window.open(this.href);return false;
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » ds. feb. 17, 2018 8:08 am

Moltes felicitats dolceta per aquesta :-()) ! Ja ens aniràs informant de l'evolució! :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. feb. 17, 2018 11:03 am

Post actualitzat!! :ok:

Bon dia!!! Noies...així dóna gust entrar al fòrum!! Dos positius i el que és millor encara, ànims renovats!!! >.-<:
Per cert... anem amb bona ratxa aquest mes!!!! 4 W i 3 positius!!! I encara queda mes!!!!

Silvia Paciència! Ja veuràs que ens res ens plantem al teu DNW!!! :content: i esperem emportar-nos una bona sorpresa!!! :love:

Arigalma Que bé!! Doncs ara a veure si el proper cicle podeu fer deures i sobretot disfrutant-los molt!!! jiji

Cookita Ànims!!! Et queden doncs uns 10 dies de cicle... a disfrutar a tope i a fer pinxitus!!! Espero que el caceu!!!

Eu Definitivment...era massa aviat per veure el saquet!!!! Com me'n alegro!!!!!!! :-)(-: Enhorabona!!!!

Coaner Això és lo important! Estar bé amb tu i amb la teva parella! Me'n alegro moltíssim!!! Segur que això us porta millors vibracions pel proper cicle!!

Dolceta Enhorabona pel positiu!!!!! >.-<:

Modo Ego: Doncs res, jo a dia 3 de W :miko: Però m'ho he agafat prou bé jiji
Sabeu què penso a vegades? El moment en què neixes condiciona molt quines seran les teves amistats... companys de classe... fins i tot parella segurament... Així que quan no arriba potser també és perquè encara no està tot "a punt" per dir-ho d'alguna manera...
La meva cosina portava un parell d'anys buscant sense èxit...i just s'hi ha quedat l'any en què jo m'he posat a buscar...de manera que si m'hi quedo en els proper mesos seran del mateix any! I això ens fa moltissima il·lusió! Ella i jo ens portem un parell de mesos... Vull dir que de vegades les coses passen per alguna cosa : lasito :
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » ds. feb. 17, 2018 7:32 pm

Guapes,
No personalitzo gaire, però m'ha agradat molt llegir-vos. Sembla que poc a poc anem recuperant els ànims. I amb més positius >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Enhorabona, Dolceta! Eu, quines ganes d'aquesta eco! :-)(-:
Coaner, m'ha agradat molt això que m'ha dit de contagiar-te d'aquesta felicitat. Tens molta raó. És poder-la compartir i viure-la, en certa manera. :love:
Cookita, doncs sembla que tot està de cares per aprofitar aquest òvul tan bonic :-D
Mode ego: doncs sembla que començo amb símpotmes preW. Sempre hi ha esperances que siguin d'una altra cosa, però ara com ara em semblen més de W. En fi, ja us explicaré.
Que acabeu de passar un molt bon cap de setmana!
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Sa6 » dg. feb. 18, 2018 10:17 am

Moltíssimes felicitats Eu i Dolceta!!! :-()) :-())

Us he anat seguint des de l'ombre i ara fa molt que no us deia res, m'és impossible personalitzar.

Només dir-vos que ahir em va baixar la W... Al març espero poder participar més. Vinga a pel 8è cicle :-o00m
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dg. feb. 18, 2018 10:25 am

Moltes felicitats dolceta i EU! Ja anireu informant! A disfrutar de la :-())
Imatge

Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dg. feb. 18, 2018 5:39 pm

yuhuuuu! Com m'ha agradat llegir-vos :) després d'uns dies una mica desconnectada ha estat genial veure dos positius!. Moltíssimes felicitats Dolceta i Eu!

La resta sembla que poquet a poquet els ànims van millorant i d'aquí no res ens plantem al Març, una nova oportunitat per tonrar-ho a intentar!

Jo estic en fase desespero total... vaig comprar uns tests d'embaràs d'aquests d'internet ultrasensibles i com que encara em queda una setmana m'ho prenc amb filosofia però tinc psicosíntomes a tutiplen jejeje entre les punxades al pit i uns calfreds molt raros vaig passant els dies.

Vosaltres heu provat els tests aquests que te'ls pots fer uns dies abans de la regla?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::