♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dt. feb. 20, 2018 9:23 pm

Bona nit wapes

Coaner m'alegro molt que hagueu trobat el gos!! >.-<:

Airyn vinga amb la SW!

Perséfone benvinguda! Crec que seguirem en aquest mateix post pel març, així benvinguda!! Suposo que en breu ja anirem donant totes les noves DNW!

No sé qui em va preguntar pel dentista del nen... li han tingut que empastar un queixal! Amb 4 anys! Comencem aviat :ufs:

PErdoneu si no personalitzo més, a aquests hores ja veig poc zz:-)

EGO: res per explicar, l'aventatge de saber que no has encertat és que el desepero no existeix... simplement toca esperar al nou cicle. Divnedres m'ha de baixar la W així que encetarem cicle.

Que acabau de passar bona nit!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. feb. 21, 2018 6:25 am

Noies! Ja està actualitzat el psot, les que vulgueu ja us podeu apuntar pel març!! :ok:

Piruleta Entenc perfectament el que dius :content: amb el temps la cosa es relaxa una mica.... però el desespero segueix desesperant jaja Ànims!!

Silvia Jaja paciència!!! Jo també sempre acabo caient a la temptació del test abans d'hora.... i mira, de vegades penso... fes-te'l i així et treus el mono i estàs uns dies tranquila :miko: jajaja :-o00m Tu prova a distreure't tant com puguis amb els treballs!! :oset:

Mimi Ja estàs apuntada! A disfrutar de la SW!!!! :globus:

Alivipa Ànims el desespero és horroròs!!! Doncs notem tota mena de símptomes! Però no t'amoïnis... Mira de distreure't que el DNW ja casi el tens aquí!!

Perséfone M'enrecordo de tu! Vam compartir mes de cerca al novembre!! Benvinguda de nou!!! Espero que la teva estancia en aquest psot sigui ben curteta!!! :-)(-:

Arigalma No ho donis tot per perdut!!! De totes maneres ànimsque si no heu encertat aviat començaràs un nou cicle amb noves possibilitats!! :globus:

Que passeu un bon dimecres noies!!! :-D
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dc. feb. 21, 2018 8:14 am

Bon dia noies!!

Cookita que estudies tu? Ànims! A mi també em fa mandra… però es la manera de no tenir temps per a pensar jajajaj

Mimi molta sort!!! I a gaudir molt dels pinxitos jajaj

Alivipa perquè no tens clara la DNW? Potser ho vas dir però tinc memòria de peix jajaj ànims, queda poquet per deixar de desesperar! :-o00m

Perséfone benvinguda! Jo també vaig dir això al setembre... fem sense protecció però sense agobio... i al final vam decidir que no, que començàvem 100% al desembre, perquè era impossible no estar pendent dels símptomes i demés...

Arigalma l’altre dia una amiga també em va dir que li havien empastat un queixal al seu nen de 4 anys! Hauré de portar l’Ariadna per quedar-me tranquil·la.



Ego: jo tinc una notícia a donar-vos! >.-<: >.-<: Ahir vaig notar-me rara durant la tarda… unes punxades que recordava de l’embaràs de l’Ariadna… i a la nit vam anar al llit i al acabar el xurri em va dir que notava tot molt calent (perdoneu per ser tan explicita jajaja), així que aquest matí he pensat… vaig a fer un TE que segurament sortirà blanc... però així em trec una mica l’ànsia i puc arribar fins dimarts més tranquil·la…

Doncs ha sortit la segona ratlleta… molt fluixeta, però allí estava… m’he ficat a plorar i he sortit a despertar el Ric… estem supercontents… jo no puc treure el somriure de la cara! :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Dissabte o diumenge repetirem TE, per comprovar que tot va bé… i ja demanar hora a la llevadora i demés!
Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dc. feb. 21, 2018 8:52 am

Bon dia!
Persèfone, benvinguda! Jo crec que si ho podeu controlar, buscar de manera passiva és el millor. Però a mi m'és molt difícil.
Sílvia!!!!! Enhorabona! Quina il·lusió!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :-)(-:
Doncs, no tinc clara la DNW perquè no em faig TO, i tot i que tenia els cicles regulars de 26 dies, els dos últims mesos m'ha canviat (no sé si perquè n'estic massa pendent o perquè tinc endometriosi i precisament aquests dos mesos sembla que va a més i potser ha afectat una mica a tot plegat...).
Arigalma, això del dentista, la infermera de pediatria em va dir que ara hi ha molts nens amb càries amb dos anys! De totes maneres, a mi em sembla que també em van haver d'empastar algun queixal de bastant petita...
Cookita, què tal?
Lluna, gràcies per actualitzar el post! :love:
Que tingueu un dia, trobadores!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dc. feb. 21, 2018 10:14 am

Moltes felicitats Silvia!!! Què bé! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cookita17 » dc. feb. 21, 2018 10:47 am

Bon dia!

Silvia!!! quina bona notícia!!! Un altre panxeta a la cole! I ja portem 3 i alguna més que ha de caure!!!!
Moltes felicitats bonica! A disfrutar de la panxeta!!! :-())

Perséfone, crec que et recordo de l'altre cerca! Benvinguda!! A veure si aquest cop és curteta!

Alivipa, és cert que una comencem a buscar sembla que el cos ens troleigi i es torni boig, a veure si es regula una miqueta.

Mimi, a per totes amb la SW

Jo de moment, tinc punxades a la panxa, però vaja, que no li dono gaire importància. Fins el 28 es farà molt llarg!!!!!
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dc. feb. 21, 2018 3:51 pm

Hola!

Enhorabona Silvia! :-()) quina bona notícia!!!

Una abraçada ben forta,

Eu
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dc. feb. 21, 2018 4:55 pm

Silvia moltissimes felicitats!!!! Quina alegria!!!

Persefone benvinguda!!

Alguna desespero mes que estigui a punt d’acabar? Vull veure més positius!!!

Mode ego: donat que al final ens quedem aqui la meva DNW es el 10 de març segons els meus ciclrs llargs pero crec que amb l’omifin arribarà abans... Per lo demés el gine crec q es va equivocar i en comptes d’ovular dilluns a la tarda he ovulat avui... estava tan amoinada amb que el dia que es suposava que ovulava no es marques res al to que avui he dit vaig a fer l’ultim, i aquest matí s’ha marcat molt mes que dies enrere, porto tot el dia amb més mal de ovaris que la resta de la setmana i ara he fet un altre to i es el primer positiu que veig en la vida... així q aquesta nit a veure si podem rematar SW i a desesperar perque hi hagi sort!

Una abraçada!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Perséfone » dc. feb. 21, 2018 7:10 pm

Noies, moltes gràcies per la rebuda!!

Si ens quedem aquí deixo les meves dades també :ok:

NOM: Perséfone
EDAT DELS DOS: 29 ell i jo 27
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r cicle
DNW: 15 de març
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Ens volem prendre ela cerca amb calma, però sé si ho aconseguiré perquè sóc una cagapresses :-o00m



Arigalma, tens raó amb el que dius. Jo el mes que vaig cercar vaig estar super nerviosa i crec que no el tacat raro va ser dels mateixos nervis... Aix, veurem a veure. Molta sort pel març! :cnen: :cnena:

LlunadeXocolata, moltes gràcies per els teus bons desitjos. Espero que tinguis raó :love:

Silvia.xikilla, a mi em sembla que em passarà el mateix, sóc una cagapresses i segur que començo a imaginar-me símptomes on no hi ha... i al final veuré que no arriba i ho voldré ja de ja! i... ENHORABONA PER L'EMBARÀS!

Alivipa a mi em dóna la sensació que es millor també fer la cerca passiva però jo no sé si ho aconseguiré... ell segur que és més "paxorra" : lasito :

Cookita17 gràcies! Ja et queda menys per sortir de dubtes, tot i que tens raó que es fa llarguet :ufs: Sort!

Airyn_jp gràcies bonica! Molta sort amb aquest "remate" final!!!


Jo vull fer-vos una pregunta a les que feu servir test d'ovulació... Quan us el feu? he escoltat que no es pot fer amb la primera orina del matí, però jo treballo i surto de casa a les 7 del matí i arribo a casa a les 19... Em vinc a referir que no sé si fer-me'l a la feina o què... què n'opineu?

Una abraçada :love:
Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dc. feb. 21, 2018 7:23 pm

Hola!

Moltíssimes felicitats Sílvia!!! A gaudir de la panxolina ;)

Benvinguda Perséfone! Això de pendre's-ho amb calma jejeje sip, jo tb ho pensava i em queda fins dilluns pq m'hagi de venir la regla i se m'està fent etern! Noto mil símptomes que segur que no existeixen i procuro no pensar-hi però coi què difícil!

Petonets a totes!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Perséfone » dc. feb. 21, 2018 7:58 pm

piruletademaduixa ha escrit:Hola!

Moltíssimes felicitats Sílvia!!! A gaudir de la panxolina ;)

Benvinguda Perséfone! Això de pendre's-ho amb calma jejeje sip, jo tb ho pensava i em queda fins dilluns pq m'hagi de venir la regla i se m'està fent etern! Noto mil símptomes que segur que no existeixen i procuro no pensar-hi però coi què difícil!

Petonets a totes!



Jajaja ja veig que sóc una ilusa no???
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dc. feb. 21, 2018 8:07 pm

Bona nit noies!

Silvia, moltes felicitats per aquesta panxeta!!! Ara a gaudir i que et cuidin!

Coaner, quins descans que el pelut hagi aparegut!!! Ens fan patir però s'els estimen tant que si els passa alguna cosa és horrible!

Benvinguda Perséfone, et recordo de novembre, a veure si ara agafeu carrerilla i fins el positiu sense aturades!! Segur que en breu el teniu.

Ànims als desesperos que hi han!

Modo ego: estic a +1 post DNW i de moment cap rastre de warry. Si avui CD29 no apareix la maleïda demà em faig TE. A casa ja estan celebrant el positiu (les úniques vegades que he arribat a CD29 era per embaràs). De símptomes pixanera i ara una mica de mal de ronyons, però també pot ser perquè he agafat fred en tornar de la piscina (espero no agafar res!). Demà sabrem si els 6è cicles abans de RA són els meus!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dc. feb. 21, 2018 9:17 pm

Bé noies, torno a comentar perquè he fet un TE per petició popular mooolt insistent (penseu en la meva millor amiga fent treure fum al Telegram) per a tenir-ho quan arribés el Lleó de treballar. Doncs bé.... ha sortit un positiu com una casa!!!!!!
Encara no m'ho crec i suposo que fins passades les 7 setmanes que va ser quan vaig tenir l'avort del 2n, no aniré tranquil·la però de moment estic en un núvol!!!

Gràcies per aguantar-me les neures i la meva desconnexió del fòrum, però estic segura que si no ho hagués fet no tindria aquí el positiu.

Ànims precioses!! Coaner, continuaré al fòrum per veure el teu positiu i poder-ho cantar ben alt, igual que els de la resta.

Silvia ens veiem a l'altra banda del fòrum!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Perséfone » dj. feb. 22, 2018 5:44 am

ENHORABONA LLEONA!!!!! :cnena: :cnen: :-())
Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dj. feb. 22, 2018 6:13 am

Enhorabona Lleona! Que bé! :p-) :p-) :p-) Molta sort! :-)(-:
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dj. feb. 22, 2018 6:18 am

Ole Lleona!!!! Moltissimes felicitats!!!!

Aixi dona gust!!!

Anims amunt per tothoooooom!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. feb. 22, 2018 6:24 am

Ufff noies!! Quina alegria entrar avui aquí!!!

Silvia Enhorabona per el positiu!!!!!! No saps com me'n alegro!!!! :content:

Lleona En el teu cas...encara més!!! Enhorabona! Has sigut una lluitadora i al final ho has acosneguit...Ben bé els 6è cicles són lo teu!!!! Felicitats!! :-)(-: :love:

Airyn Vols que et posi DNW 10 de març doncs? ànims i a rematar aquesta SW!!!! :content:

Perséfone ja ets al post :globus: En quant a lo de prendre's-ho amb calma... TU mateixa ho aniràs veient... Tampoc no és impossible però es fa difícil en especial els priemrs cicles de cerca.... Però si et conciencies molt i molt potser ho aconsegueixes jaja Sort!!!! :content:

Noies espero no deixar-me ningú!!!! El post està actualitzat...i poca broma!! Que que ja acumulem 5 positius!!!!!!! Això és la canya!! !jaja De fet ara mateix hi ha empat.... 5 positius i 5 W .... Les següents espero que seguiu cantant positius ben fort i ben alt!!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dj. feb. 22, 2018 6:26 am

Lleona!!!
Em fa mooolta il.lusió llegir que tens panxu!!! Quan estiguem una mica més tranquil.les ens trobem al post de mares! >.-<: :-())

Una abraçada gegant!

Eu
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dj. feb. 22, 2018 6:41 am

Eu, ja estic al post de mamis d'octubre però no t'he vist! A veure si ens trobem allà les 5 panxones maques!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dj. feb. 22, 2018 6:54 am

Moltíssimes felicitats Lleona!! Amb aquestes notícies dóna gust començar el dia!

Que tingueu totes un bon dijous!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::