♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dj. feb. 22, 2018 7:27 am

Bon dia noies! Moltes gràcies a totes per les felicitacions! : lasito : : lasito :


Alivipa ostres, que passi això es un rollo! El cos es descontrola just quan més regular hauria de ser! :-o00m :-o00m

Cookita, com portes el desespero? Ja et falta menys! :-o00m

Airyn al final l’has enganxat el TO positiu!! Espero que ahir poguessis rematar la SW :love: :love: :love:

Perséfone, jo tenia el mateix dubte amb els TO. Vaig fer algun al treball però no em va resultar gens còmode… clar que amb el teu horari crec que no et queda més remei que fer-lo al treball! Jo els feia a les 16h i quan vaig començar a veure que es marcava més… a les 12, a les 16 i a les 19h

Lleona ole!!! Companya de cerca i companya d’embaràs! Moltes felicitats!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
He vist que tu estàs a mares d'octubre... en teoria jo soc del 2 de noviembre, així que no sé que fer! jajajaj

Lluna, aquest post tan xulo que vas obrir ens ha portat molta sort! Espero que al març canteu positiu totes les que falteu :content:


Ego: encara estic que no m’ho crec jajajja avui m’he fet un altre TE, segueix sortint una línia molt clareta, així que es real! El CB no sortirà positiu fins a tenir falta, oi?
Amb el vostre permís, seguiré per aquí per poder cantar els vostres positius. Ha estat un plaer passar el desespero amb vosaltres!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dj. feb. 22, 2018 7:32 am

Bon dia boniques,

Quina alegriaaaaaa Lleona i Silvia Us trobaré tan a faltar!!! Segons us anava llegint m'emocionava tan... Silvia has tingut una cerca perfecte amb il·lusió i molt d'amor i ens ho has tramès a totes. Abans de llegir el teu positiu Lleona ja pensava però si en el seu embaràs li havia funcionat així... Esperem que aquests dos mesets passin ràpid i que gaudiu molt d'aquestes panxolines. Heu estat unes companyes de cerca fantàstiques!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Mimi Que bé aquests folis!! Estem pendents de tu... crec que seràs de les primeres de març? i esperem començar-lo tan bé com l'acabem!!
Alivipa Jo intentaria fer un càlcul de la DNW... si no tindràs un desespero una miqueta caòtic!! :) Així et fas a la idea de si convé fer TE!!
Persefone Benvinguda!!! Jo de més joveneta també era una "cagapresses" com tu dius... però l'edat suposo que m'ha fet anar baixant de revolucions... i amb el tema embaràs millor començar amb primera. Millor que arribi ràpid, però no et plantegis un "ho vull ara, perquè si i perquè vull" perquè no funciona. Crec que també demanaves quan fer TO. Els TE si que és molt recomanable fer-los a primera hora, però els TO és molt millor a mitja tarda, jo si els faig és entre 17/18h de la tarda.
Arigalma Seguim juntetes aquest cicle.... va, que el següent segur que tenim més sort!! Jo ja li he posat les piles al maromo i d'aquelles que duren (Espero i desitjo) jajajaç
Cookita Ànims amb aquest desespero!!!
Ayrin Segur que heu fet diana!!

Ego Doncs amb moltes ganes que arribi diumenge!! No tinc gens de desespero, però vull que arribi per fer-me TE i si surt negatiu (que és el més probable) tirar-me de cap al març!! :)

Cosetes He pensat que si no existeix podríeu/podríem fer un post de mamis del 2018, així que moltes de les que ens quedem també coincidiríem amb les que marxeu i sempre no és tan tancat. M' en alegro tan per vosaltres, però em fa una llàstima que marxeu.... :love: :love:
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dj. feb. 22, 2018 9:45 am

Bon dia

Moltes felicitats Lleona!!! :p-)
Disfruteu molt de les panxus! Ja ens anireu informant de com us trobeu i com evoluciona tot!

Jo demà espero la W... ahir ja notava els ovaris i ja tinc el meu estat de nervis normal pre-warry.

A les que ens quedem aquí, a veure si març ens porta més sort!

Anem parlant!!
Imatge

Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Sa6 » dj. feb. 22, 2018 9:53 am

Moltes felicitats Silvia i Lleona!!!

Benvinguda Perséfone. Jo he fet to a les 21h i m'han sortit positiu. El que no recomanen és fer-lo a primera hora del dia.

Molts ànims als desesperos, vinga que no parin aquets positius!!!
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cookita17 » dj. feb. 22, 2018 10:08 am

Bon dia!
Nenes que estem en ratxa!!!
LLEONA, moltes felicitats!!! Bonica, a gaudir d'aquesta panxeta que tant s'ha fet esperar! I com bé dius, els 6èns son lo teu! M'alegro molt i us trobaré molt a faltar! Al final tants mesos compartint cerca, es nota!

Vinga noies, que encara falten W per no arribar! Així que podem millorar l'estadística! :ok: :ok: :ok:

Arigalma, a veure si al final no baixa i tenim un atre positiu!!

Coaner, esterem pendent de tu diumenge! Tant de bó dilluns obri el fòrum i vegi una altra panxolina!
I molaria molt lo de mamis 2018 per no perdre el contacte amb totes les que ens anem juntant per cercadores.

Silvia, em puc imaginar la cara de somriure total que deus portar! A disfrutar-ho molt! >.-<: >.-<:

Modo ego:
Doncs porto tota la setmana amb punxedetes a la panxa i com dolor d'ovaris suaus...Normalmente em comencen més aprop de la regla, però fins el 27 no m'ha venir...Suposo que són paranoies, però mira, ja em començo a posar nerviosa. :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dj. feb. 22, 2018 1:22 pm

Gràcies a totes noies!!! Sou la repera!!! I no penseu que marxo molt lluny perquè em penso quedar tot el mes a veure com canteu totes els positius!! Vaa que estem en ratxa!

Silvia jo tinc dpp el 31 d'octubre o sigui que depèn de les ecos potser sóc del 1 o 2 de novembre (molt més no crec que sigui perquè el TO no menteix ). Encara els tindrem el mateix dia!!

Lo del grup de mamis ho trobo molt xulo! Si es fa m'apunto!

Cookita, jo porto amb punxadetes al baix ventre tota la setmana i deu ser la implantació! En el. 1r i en 2n no em va passar, o sigui que tot pot ser!

Coaner, t'envio tants PEPOS pel finde que no sé ni com pots respirar!!! Va que en breu tindràs el teu positiu!!

Persefone, jo també utilitzo TO i els feia per la tarda. Pel matí, abans de les 10h, no es recomanable fer-los. Es sol començar a fer-los a CD10 si tens un cicle de 28 dies, si és més curt hauràs de començar abans (jo els començava a CD8 perquè em sol donar positiu a CD 11-12, per exemple) i quan la ratlla comença a pujar d'intensitat, em feia dos TO, un a les 15h i l'altre a les 20h, així encertava més el positiu. També has de fer cas del teu cos. Per exemple, el meu sempre ho fa tot per la nit, la ovulació, la regla, els parts... O sigui que ja intento fer els TO per la tarda. Si tu ets de matins et recomano que els facis entre les 10h i les 15h,per exemple. I per últim, el millor és fer-los sempre a la mateixa hora i així pots anar veient la pujada de la hormona.

Arigalma fins que no hi ha warry hi ha esperança! Mira'm a mi lo convençuda que estava de que anava a RA i mira!! Ànims noies!

Airyn segur que aquest cicle és el bo amb aquests folis tant macos! T'envio molts PEPOS!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Asel
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 2:44 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Asel » dj. feb. 22, 2018 3:48 pm

Bona tarda a totes
Sóc l'Asel, us porto seguint des del gener ja que jo també estic en cerca des de fa 2 cicles i ara estic veient que aniré a petar al Març i per fi m'he decidit a escriure. :camio:
Tinc una nena de 3 anys i mig que és un sol i d'ella em vaig quedar embarassada a la primera, com aquell que diu, però en aquesta cerca ja estic veient que la cosa és difícl.
M'he sentit identificada amb vosaltres , ja que en el món normal el consell, no demanat, per excel·lència és PRENT'HO AMB CALMA QUE ÉS MÉS FÀCIL :-o00m i en ocasions m'he sentit una mica bitxo raro...
Els psicosimptomes com els hi dieu, em porten boja. També m'he fet TE abans d'hora i totes aquestes coses.
Aquest cicle està sent molt estrany però ja estic fent el dol cap el març o quan sigui. La data que em tocava la regla era dia 20 i porto aquests 3 dies de retard. Em vaig fer un TE el dissabte que va sortir negatiu i un avui que també :-o00m :-o00m tot i que la llevadora em va dir que me'l fes aquest dissabte.... O sigui que ja veieu que serà un retard. Tot això dels cicles, les ovulacions i els testos diversos és nou per a mi i no se si és bon camí.
Bé gràcies per llegir-me, felicitats a les :-()) i molts ànims a les que seguiu esperant :-()-)
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dj. feb. 22, 2018 6:03 pm

Noietes! Estic força desconnectada, però us vaig llegint a l'ombra...

MOOOOOLTES FELICITATS A LA SILVIA I A LA LLEONA! Estic molt feliç per vosaltres!

No personalitzo perquè estic al cotxe i amb mobil i la cosa va de curves...

Mode ego. A 1 dia de la NW he fet TE... el del onestep m'ha sortit una ombra mooolt fluixeta però ens ho hem mirat i remirat amb el meu home i ens estem fent il.lusions! Després he fet un del CB digital i m'ha sortit un desagradable "No embrazada". O sigui que estic feta un sant embolic.. i demà al matí em faré un altre. A veure si tinc sort i tb puc venir a mamis d'octubre... uf...


En fi, molts pepos a totes i en especial a aquestes dues noves panxetes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dj. feb. 22, 2018 6:42 pm

La vida, quan l'has fet? Si ha sigut per la tarda prova pel matí i si ha sigut pel matí a la tarda. A vegades, depèn de la dona marca més en un o en l'altra. I a mi sempre m'ha sortit ratlleta molt fluixa un dia després de DNW o sigui que jo et dic d'esperar a la falta i una mica més si pots i segur que surt! Vinga que la ratxa continua!

Jo ja preparo la veu per a fer la cantada!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dj. feb. 22, 2018 6:51 pm

Lleona m'he fet les dues al matí. Si la de onestep la miro de costat, al latetal es veu més marcat. Estic entre contenta i amb por perquè si realment no ho estic m'enduré un xascu com una casa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dj. feb. 22, 2018 7:05 pm

Doncs prova de fer un ara aguantant una mica la orina, a veure si surt més clar! Jo ho vaig fer i va sortir el més marcat de tots els que m'he fet!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dv. feb. 23, 2018 5:41 am

Bon dia guapes,

Personalitzo una miqueta:
Sa6 A tope amb aquests pinxitos!! :miko: I com tu dius... que no parin aquests positius!!!
Cookita Molt relax :-o00m I deixa fluir aquests psico-símptomes.
Lleona Gràcies per els Pepos. jo també t'envio abraçades infinites. Gaudeix molt d'aquest cap de setmana que serà ben especial!! :-()-) Per cert, un Daisypath molt bonic! ;)
Asel Benvinguda!!! Això de prendre-s' ho amb calma és ben cert que és la frase més repetida. Costa moltíssim, però és important intentar-ho, perquè estar relaxat és un punt a favor. El que deies englobant cicles, ovulacions i testos... jo veig importantíssim estar-ne al cas, ja que durant la cerca et serà de gran ajuda. A veure com va aquest TE de dissabte!!! :b-)))
Lavida Bonica, esperem que sigui un altre positiu!! Creurem els dits per tu!!!! :b-)))
Lluna Com vas?

Miraré de treure el cap n'hi que sigui un momentet amb el mòbil, però demà tinc un dissabte complicat tot el matí de curset i la tarda d'assaig de caramelles. Però vull veure si podem cantar més positius i acabar el febrer com cal!! Us vaig llegint i us informo diumenge...

Molt bon cap de setmana!! :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. feb. 23, 2018 6:23 am

Bon dia noies!!! Vaaaa que ja som divendres!!!! :***:

Coaner Vinga!! Que estem en ratxa!! Per diumenge ja no et queda res !!!! Ànims!! :miko:

Arigalma Com vas? Tenim senyals de W?

Cookita Mai se sap! Tu intenta no desesperar massa i distreure't que ja veuràs que al 27 i arribarem ràpid!

Asel Beninguda!!! Jo de tu em repetiria test dissabte tal i com t'ha dit la llevadora... per si les mosques.. Però fa la pinta de desajust :-o00m Tu mira d'estar tant tranquila com puguis i que sigui el que hagi de ser...
Entenc molt bé el que dius ...la gent sempre té la mateixa cançó "això és perquè t'obsessiones" "t'ho has d'agafar amb calma si no no t'hi quedaràs'....etc Per això crec que quan comences a buscar com menys gent ho sàpiga millor...
Jo ho vaig explicar a una de les meves millors amigues imaginant que ho entedria i :ufs: que va!! O sigui que...paciència!!! Pensa que això només ho entèn qui ha passat per aquí ... :-o00m

Lavida :love: Tan de bo!!!!!!!!! Quan repeteixis el test ens informes!!!!! Sort!!!! :cnen:

Noies, a mi em passa el mateix! Trobaré a faltar a la Silvia i a la Lleona!! Vulguis o no mes rere es ens anem donant suport... i encara que no ens posem cara al final una s'encarinya i tot jaja :oset: Espero que ens trobem totes de nou en el post del que parleu...mamis 2018!!! :love:


Que passeu un bon divendres!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dv. feb. 23, 2018 7:59 am

Bon dia

Ja tenim aquí a la sempre puntualíssima Warry!! Actualitzo, la meva nova DNW és el 23/03/18. Apa, ja estic a març oficialment. Aixxxxxx

lavida espero que ens puguis donar bones notícies!!
Estarem pendents aquests dies a veure si febrer acaba bé per les que encara teniu possibilitats, molta sort!!
Imatge

Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dv. feb. 23, 2018 8:10 am

Bon dia noies! Divendres!! Teniu plans per al cap de setmana? Nosaltres estem solets, així que aprofitarem per veure alguna peli, sortir a passejar i poc més :***:

Coaner, vinga que ja queda poquet! I si heu d’anar al març, segur que es el definitiu! :-()-)

Arigalma, novetats?

Cookita, ja et queda poc i el cap de setmana passa ràpid!

Lleona estem molt a prop així que si no el mateix dia… molt seguidets :cnen: :cnen:

Asel benvinguda! Això dels desajustos es una mer… jo el cicle passat el vaig tenir de 49 dies, quan sempre havia sigut molt regular, de 29-30 dies! Així que paciència, i molta sort per demà si fas TE.

Lavida si el onestep surt ombra molt fluixeta, es normal que el CB sigui negatiu, perquè es menys sensible! Has repetit avui? >.-<: >.-<:

Lluna entraré a llegar-vos i a donar-vos ànims quan esteu de bajón! I quan tingueu el positiu, podem fer un grup de WhatsApp o un nou post de mamis 2018 o qualsevol cosa! Però hem de mantenir el contacte! : lasito :
Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dv. feb. 23, 2018 8:27 am

Bon dia,
Asel, benvinguda! Això de prendre-s'ho amb calma, és fàcil de dir, però de fer...
Ego: jo ahir vaig tacar una mica i avui ja sembla que tinc la W aquí... M'afegeixo al març: 7è cicle DNW: 20 de març, aproximadament.
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Sa6 » dv. feb. 23, 2018 12:12 pm

Hola guapes,

Alivipa quina me aquesta warry

Lavida, tal i com diu la Lluna el CB són menys sensibles, repeteix i a veure... pinta molt bé. Molta sort.

Crec que la Llunadexocolata fa temps (no sé si va ser en aquest fil) va proposar a les futures mamis que ens expliquessin els seus trucs per fer diana. Com que aquest mes està essent molt productiu, reprenc la proposta! Les panxetes que vulguin que ens expliquin per exemple quants pinxitos durant la sw, to, postures, si prenen algun suplement com la maca, etc.
A veure si ens funciona... Ja sé que cada cas és diferent però si veig que puc millorar alguna cosa m'animo una mica.
Sa6 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 23, 2018 12:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dv. feb. 23, 2018 12:15 pm

Hola noies!

aix, estic una mica sensiblera... sabeu que és molt maco veure les relacions que heu anat creant entre vosaltres al llarg dels mesos i la complicitat, suport i bon rotllo que transmeteu? : lasito :

Benvinguda Asel, compartim propòsit amb això de prendre'ns-ho amb calma, què fàcil dir-ho jejeje

Lavida diuen que si hi ha ralleta hi ha panxeta no? Els Onestep són més sensibles que els CB, o sigui que deu ser normal. Te l'has repetit avui? Espero que hagi sortit més marcada!

A totes les altres... a veure si s'acaba ràpid ja el mes de Febrer jejeje sisplau!!! diria que és el mes de Febrer més llarg que he vicut mai :-o00m

EGO: Fa uns dies que em vaig començar a trobar com una mica rara, sobretot calfreds i punxades a la part esquerra de la panxa. Els calfreds segueixen però les punxades han marxat i des d'ahir que he tacat una mica marró i estic com marejada i amb mal de regla però res exagerat. Em vaig fer un TE ni que la meva DNW és el dilluns, i ja començo a donar per fet que del marró passaré a la regla i ja està. Però vaja que volia explicar-vos-ho pq contiuo pensant que les punxades i els calfreds són reals... o és el meu cap? jejeje En fi, lo dicho, que passi ràpid el què queda de Febrer :P
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dv. feb. 23, 2018 5:00 pm

Bona tarda a tothom! Ja he fet el TE... i... un super positiu! Estic que no m'ho crec... és una sensació molt extranya barrejada amb llagrimes i felicitat. :-())

Després personalitzo que estic flotant...
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dv. feb. 23, 2018 7:01 pm

Oleeee!!! Moltes felicitats!!!

Com me n’alegro!!!

Quina ratxa tan bona portem!!

Despres entro a personalitzar una mica mes!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::