♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dv. feb. 23, 2018 7:19 pm

Enhorabona, lavida!!!
Asel
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 2:44 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Asel » dv. feb. 23, 2018 9:01 pm

Bona nit boniques :-()-)
Felicitats lavida!!!! Quina bona notícia :p-)
Moltes gràcies per la benvinguda i les vostres paraules.
La veritat és que es fa molt llarga la cerca, em refereixo a que tot el cicle quan hi estàs pendent és fa una etrenintat.
Ja m'aniré aprenent els noms, una de vosaltres ha dit que és millor que no ho sàpiga ningú i cada cop més veig l'error q he comès. Avui a l'escola 3 mares m'han preguntat si ja estava embarassada :-o00m
Segueixo avui sense la W, i fins avui amb un restrenyiment de 4 dies de durada i dolorets que no semblen de regla i tinc una mena de fluxe blanc.... Em penso que dema no em faré el TE, em fa pal que surti negatiu ja seran 5 dies de retard .
També vull q passi el febrer i saber què .
A veure si m'aprenc els noms i entro amb l'ordinador.
Bona nit i una abraçada
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dv. feb. 23, 2018 9:23 pm

Bona nit boniques!

Asel. Benvinguda!!! No sé quin dia era el de la NW teu, vaig amb el mb i costa mirar-ho però un retard així, dolorets i fluxe pinta força bé, no? Va a veure si la indesitjada despareix durant almenys 9 mesos!

Piruletademaduixa. Intenta distreure't i que passi ràpid aquest desespero... a mi les punxades me les va fer una setmana abans del dia de la NW a veure si teniu sort! Molts ànims i no donis res per perdut!

Sa6. Doncs va, t'explico com ha anat aquest mes. Primer vaig fer visita a la gine i e va dir que per la meva TSH podia tenir problemes d'infertilitat (per aquet motiu vaig voler desconnectar tb del grup) i després, jo que soc molt tossuda, vaig dir que anavem a per totes. Total que TO en mà i quan es va començar a marcar vam fer eks deures durant 5 dies seguits i cames enlaire durant 10 min màxim. A més em van receptar uns ovuls (estil supositori vaginal) perquè tenia una inflamació i tb deia que era més complicat. Total que tb he estat més tranquila i desconnectada perquè tot i fer els deures no contava pas que aquest mes sigués el nostre. Ara veig que he fet un rollo de por... per qualsevol cosa ja ho saps! Ah tb em vaig veure un aquarius, havia llegit que ajudava a la implantació.

Alivipa. Si finalment es W aprofita per fer el que no podràs fer a partir del mes seguent i cuidar-te molt! Això vol dir que ja estàs més aprop pel teu positiu.

Silvia i Lleona: em fa molta ilusio compartir mes amb vosaltres! Heu sigut una gran ajuda en aquells moments de dubte. Jo no sé ni si sóc d'octubre o de novembre... segons una web que he trobat em surt 31 d'octubre. Quan vagi a la gine ja us ho confirmaré. Ens veiem a mamis!

Arigalma. Molts ànims... el març serà teu!

Lluna. Aquesta energia i positivisme que transmets ajuda i molt! Espero trobar-nos en aquest nou post de mamis2018, pinta molt bé i no tinc ganes de perdre el contacte...!

Coaner. Estàs a tope amb el cap de setmana! Així m'agrada! Sempre m'han agradat veure les caramelles tot i que no hi he cantat mai. Qui sap, mai és tard!

Cookita. Aquestes punxades a mi me les va fer una setmana abans de la NW i han portat sort! Espero que puguem tenir bones notícies, creuaré els dits!

I no sé si em deixo algú... en tot cas no penso marxar del post perquè falten molts positius per cantar i tinc ganes de celebrar-ho amb tots vosaltres!!! Així que tocarem fusta i estarem pendenta de totes aquestes panxus que estan per sortir! Petonets, sort i abraçades!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dv. feb. 23, 2018 9:45 pm

Moltes felicitats Lavida!!!! Quina bona ratxa portem!!! I tens dpp el mateix dia que jo!!! Això si que és anar de la mà!!

Coaner, ja no queda res pel diumenge i el dissabte el tens entretingut, segur que ajuda a passar-ho ràpid!

Asel, 5 dies de retràs i amb fluxe blanc?? Fes-te ja el TE!!! Segur que és un positiu com una casa!!! Va que em de guanyar per golejada als negatius!

Piruleta, aquests símptomes són d'aquells que pot ser una cosa com una altra, però jo també em sumo al club de punxades durant aquesta setmana abans del + quan jo no en tinc mai!

Alivipa pot ser prewarry com implantació. Esperem que sigui el 2n!! Creuarem els dits per a que continuem cantant positius!

Arigalma, quina merda, però és un cicle menys per al positiu!!

Cookita, tinc tots els dits creuats per tu!! Pinta molt bé!

Experiència abans del positiu:
Nosaltres anem directament amb medicació ja que la meva fase lútea és molt curta i no permet la implantació. He trigat 6 cicles com amb la neva peque. I no he fet res fora de lo normal a part dels TO. Quan em va donar positiu (2 dies) vem fer deures la nit del primer positiu i 2 dies després. No vem poder fer més però el que si que dic es que no van ser pinxitus geriàtrics i això ajuda. El que jo penso que ha sigut determinant és el haver desconnectat del tema cerca en general. Tot i que vaig fer TO estava taaan convençuda que anavem a RA (teniem cita per a començar avui) que em va fer relaxar-me. I és exactament el mateix que em va passar amb el 1r embaràs. Just va venir el + l'últim cicle quan estava convençuda de que anàvem a RA. Sé que ens ho diuen per totes bandes i que és mooolt complicat fer-ho, però estar relaxades és molt important, a part de gaudir amb els pinxitus (l'orgasme femení ajuda a que els bitxitos arribin millor al òvul!). Una altra cosa que penso que m'ha influït en tots 3 embarassos ha sigut controlar la ingesta de sucre i prendre inositol (el component del ovusitol) que controla el sucre en sang. No he fet cap posició després dels pinxitus.
També crec que el meu cos necessita uns cicles per a assimilar la medicació i quan ja fa efecte és quan em quedo.

Bé, després del totxo que he deixat anar, espero que ajudi a alguna!

Bona nit guapes i bon finde!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. feb. 24, 2018 8:10 am

Noies!!! Però quina emoció!!! :b-))) m'encanta!!![color=#FF8080] Lavida[/color] ENHORABONA!!! Una altra que ens deixa i passa a l'altre costat del forum!!! :love: M'en alegro moltíssim!!! Disfruta d'aquest super positiu!!!! :globus: <:-<
Si us plau futures mamis!!! Obriu ben aviat un post de mamiS 2018!! o fem un grup de cercadores i excercadores per no perdre el contacte!! jajaja :content:

Post actualitzat!!! Noies...quina il·lusió que em fa posar caretes de bebé al costat dels vostres noms!! z2:-) i de moment ja n'hi ha 6!!!! La cosa segueix estant molt 50...50... (6 z2:-) i 7 W) estem petant estadístiques!!! >.-<: I les que anem al març ho seguirem petant!! :***: jaja

Arigalma Alivipa No us desanimeu!! Ens quedem aquí al març i serà també un bon mes!! Ja ho veureu!!! :oset: :oset:

Silvia Més et val seguir entrant !!! jaja Jo us aniré llegint a les mamis octubreres des de la sombra!!

Sa6 Si! Ho vaig proposar en aquest fil, de fet vaig proposar un formulari rollu això.

Nom:
Cicle de cerca:
DNW:
Dia del positiu:
Alguna cosa a destacar del cicle:
(fer la margarita, un sol intent.... acunpuntura... omifin,..... el que sigui!! jaja)
Síntomes? :
Alguna cosa extra que vulguis afegir:


Piruleta Ànims!! Que ja et va quedant menys desespero!!! I ja veus que el mes està sent productiu :content:

Asel No pateixis.... jo també vaig cometre aquest error amb algú... i te'n adones tard!! Però amb el temps la gent també es relaxa i se'n oblida més... Tu mira de donar evasives quan et treguin el tema... que vegin que no et mola parlar-ne i a veure si així ...et deixen més tranquila ....

Lleona Gràcies per compartir la teva experiència!!!!! :globus:

Modo Ego: Ara feia dies que no feia un moment ego!!! jaja Es nota que estic en fase avorrida jaja Doncs res noies... dia 9 de cicle... Preescalfament total... Però...tinc bones notícies! jaja La meva parella té dies lliures que mig coincideixen en la meva setmana fèrtil (dic mig pq no hi coincideixen del tot... casi!! ) Ja li he dit que en vull un cada dia!!!! jajajaja :-D i estic pensant en comprar-me TO altre vegada :oset: ho haig d'acabar de rumiar!! jaja

Passeu un bon dissabte flors!!!!! :love:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: MiMi_M_T » ds. feb. 24, 2018 10:27 am

Mare meva! quantes panxus noves !! >.-<: >.-<:
MOLTES FELICITATS A TOTES !!!!!
Es ben be que tot arriba quan menys ho esperes.

He vist noves incorporacions.... Benvingudes :-()-)

A la resta... molts anims per totes

Modo ego: jo ja en fase de desespero. Com la Lleona, aquest es el ultim mes amb medicació ( a veure si tinc la mateixa sort compi) , i sino farem un descans, buscarem viatge de vacances i cap al setembre tornarem al gine a veure que fem.
De momento aquesta SW he exprimit el Mimo :love: a veure que pasará

Petonets per totes
Imatge


Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » ds. feb. 24, 2018 11:02 am

Felicitats Lavida!!! :p-)

A veure com acaba el mes , al final sembla que s'ha animat el tema.

No personalitzo que estic a la pelu amb el telf.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » ds. feb. 24, 2018 11:23 am

Hola Lluna!

Falto jo al post de març!! 12 de març!

Un petooo
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: nostreta » ds. feb. 24, 2018 5:22 pm

Uaaauuu fa dies que no entro i em trobo amb 3 POSITIUS que em fa molt molta il·lusió veure! Enhorabona LLEONA, SILVIA i LAVIDA!! Voto per fer el post de cercadores que han trobat panxa al 2018, no us vull perdre la pista!

Ego: Noies jo em prenc uns mesos de descans del fòrum, continuarem cercant però sense obsessió. Les dos últimes warrys han estat un shock i necessito desconnectar una mica.

Una abraçada
Imatge

Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Sa6 » ds. feb. 24, 2018 7:47 pm

Felicitats Lavida!!!

Moltes gràcies LLeona i Lavida per explicar-nos la vostra experièncua, prenc nota.
Nostreta, descansa i agafa forces!
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dg. feb. 25, 2018 6:52 am

Bon dia, noies!
Nostres, molts ànims! Segur que va bé el descans!
Lluna, i aquests dies lliures segur que també! Desconnectar i sense tan estrès. Aprofiteu-ho molt!
Ego: regla total... Amb l'endometriosi em costa una mica de baixar. Els primers dies és poca cosa i a més de color marronós. A més, confonc els símptomes, així que les esperances hi són. Però ja és W total des d'ahir... Així que cap al març! A veure si ens porta sort :)
A les panxolines, us desitjo molta sort. Espero que saber notícies vostres!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dg. feb. 25, 2018 6:57 am

Bon dia guapes,

Personalitzo una miqueta:

Lluna Jo discrepo una miqueta amb el tema de que ens entenguin o no... Les meves dues millors amigues estan en una altre fase, però entenen totalment el problema. Segur que al 100 x 100 no, qui ho pateix és sempre qui més et pot fer costat. Amb elles no ho puc compartir a diari com amb vosaltres, perquè el dia a dia fa que cadascú faci el seu camí, però som moltíssimes les que estem així i fa que poc o molt la visió del tema canviï. Comentàveu si dir-ho o no... jo no ho he escampat als quatre vents, però la cerca infinita a fet que ho hagi explicat a persones de molta confiança i no em soluciona res, però ajuda. Perquè en tinguis una idea, tinc una relació pèssima amb la meva mare i excel·lent amb la meva sogre. Em sap greu (però com sé que només m' en sabria a mi) m'he mare no té n'hi idea de que estem en cerca. I si sorgeix el comentari... "i un petit?" l'esquivo, i llestos. I la meva sogre m'hi va acompanyar un dia al gine, perquè el meu home treballava fora.
Amb aquest planning que tens segur que l'encerteu!! :: orrr:: Ja només em faltaria que em marxessis tu... em quedaré aquí de cercadora oficial... :()()::::
Arigalma Maleïda w!!! Que passi ràpid i a per totes aquest març.... Els dies de pelu sempre van bé per pujar ànims!!! :-()-)
Silvia Estic d'acord amb el que deies del grup de WhatsApp, o quelcom, encara que sigui virtualment ens em estat donant suport dia rere dia, i les lletres deixen veure molt de nosaltres. Com van, ara si, els símptomes? Espero que et trobis molt bé...
Alivipa Quina me aquesta w!!! Ànims!!! :-()-) Deies un 7è... que m'ha sonat a desànim... jo aquest serà el 30! I mira que deia... amb 30 anys seria perfecte poder ser mare!! Tonteries d'aquelles tontes que ens fem a vegades... a l'agost ja en faré 32.
Lavida Moltíssimes felicitats bonica!!! >.-<: Gaudeix molt d'aquesta panxu!!! :p-)
Asel Doncs potser no et caldrà aprendre't els noms.... pinta molt bé això!!! Esperem bones notícies també!! :p-)
Lluna Saps que segueixo els teus consells fil per randa.... i estic totalment d'acord amb el tema de que els pinxitos geriàtrics a vegades toquen, però no són els que funcionen. L'orgasme femení importantíssim per ajudar els bitxitos i que coi, a nosaltres mateixes desprès de tot el que hi patim amb el tema cerca que cerca... Però no sabia això del sucre! Ho tindré en compte!!
Nostreta Una abraçada!!! :-()-)
Modo ego Doncs TE negatiu. No podia esperar res més... així que avui deixo la progesterona i suposo que en un parell de dies tindré la w aquí. Calculant així per sobre, m' en vaig a DNW 25 de març. Però t'ho confirmo Lluna quan em facin l'eco de l'Omifin.
No sé com anirà aquest març, però si que espero quedar-me a "Mamis 2018" ja sóc al cicle 30 i tot i que veig la llum amb IA, tot plegat és molt desespero.
PERDONEU a vegades em llevo amb un rollassoooo!!! hahah :-.:·::
Bon diumengeeee guapis!!!!
Imatge
Imatge
Asel
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 2:44 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Asel » dg. feb. 25, 2018 10:05 am

Bon dia maques :-()-) intentaré personalitzar...

lavida. no m'aclareixo gaire amb les sigles que poseu, però si entenc bé la meva NW era el 20 F

Alivipa que vingui la W és una kk però, en el meu cas ja passo pantalla i cap al següent mes. Ànims i a veure si a la següent va la vençuda :ok: Això que comentes de l'endometriosis no se ben bé que és ,però segur que també influeix

MiMi_M_T a veure si l'expremuda fa el seu efecte >.-<: >.-<: >.-<:

Coaner guapa a veure si el març també ens porta molts positius :-()-)

LlunadeXocolata seguiré el consell de les evasives perquè si no em posaré nerviosa. Et donaré totes les dades quan acabi de venir la W. Això que dius del TO m'ahureu de fer una classe :camio:

piruletademaduixa ja ens diràs a veure que!! una abraçada :-()-)

Perdoneu si em deixo algú però no recordo més

Mode Ego: bé doncs ahir em vaig fer el TE de la llevadora i res negatiu :-o00m . Vaig estar feta una kk perquè m'estic veient que se'm destartalen els cicles. Després em va donar per repassar com havia anat la cosa amb la meva filla i vaig veure que el TE va sortir al cap de 4 setmanes del pinxito com dieu vosaltres ;-))) .... però ahir al vespre vaig anar al wc i al eixugar-me vaig veure una mena de fluxe rosadet (vaig haver de netejar una mica endins), llavors em vaig colocar la compresa perquè ha de baixar la W a més també tenia dolors com si m'hagués sentat fatal el sopar ... en fiii. Aquest matí res de res, ni rastre de fluxe rosa ni regla ni res de res :-o00m :-o00m :-o00m .
Us volia preguntar a les que heu fet diana, quan temps des del pinxito al positiu. En el meu cas només van poder ser dues opcions, perquè ja sabeu com van les coses a la SW (3/02 i 7/02).
Perdoneu el rollo però això no m'havia passat mai i estic molt descolocada
una abraçada
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Helens » dg. feb. 25, 2018 11:28 am

Hola Noies!!

Ja vaig entrar el mes passat, però no trobo mai el temps de tornar a entrar.

NOM: Helena
EDAT DELS DOS: 34 i 38
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: 4rt
DNW: 7 de març!
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR:La meva filla va venir de "sorpresa"pq portàvem molt de temps buscant i just aquell mes havíem de començar una IA. :) A veure si tenim sort!

A veure si em puc posar al dia amb tants missatges!!
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dg. feb. 25, 2018 11:32 am

Asel. no sé de quines sigles em parles... xerro molt i a vegades no sé ni el què he dit <:-) Pel què demanes del positiu, jo em vaig fer un a 2 dies de la NW i va sortir una ombra moooolt però que moooolt fluixeta. L'endemà igual, però potser una mica més forta (tot i així s'havia de mirar mil vegades perquè em pensava que era una paranoia meva), fins que finalment el divendres a la tarda va sortir ben marcat i fiable. És a dir, que si em va sortir 2 dies abans de la NW feia 2 setmanes que havia fet el Test d'ovulació i m'havia donat positiu. Llavors havíem fet els deures 2 dies abans del positiu i 3 dies després. No sé si m'explico...
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dg. feb. 25, 2018 12:33 pm

Hola boniques!! Entro ràpid amb el mbl jiji
Personalitzo poc...

Coaner és cert q hi ja qui hi entén més i qui menys... però per exemple la meva millor amiga, q és qui ho sap, té moments en què m’està més a sobre... o bé quan faig un comentari de ‘avui n estic fina d la panxa’ ja em deixa anar un ui ui uiiii i de vegades el que vols és no pensar-hi i això n ajuda gaire jaja també de vegades passa a l’altre extrem de ‘hi penses massa’ llavors.. de vegades penso q n li hauria d’haver explicat... en canvi ma cosina que ha passat per una cerca llarga actua de manera molt diferent... difícilment em treu el tema i quan en vull parlar m’escolta... potser també depèn de cada persona .... però segueixo pensant que com menys gent ho sàpiga millor jajajaja


Noies he vist que vàries heu comentat fer grup de whats app o això m’ha semblat ... fins fa poc era contrària a aquest tipus d grup d whats.... però ara penso que pot ser positiu.... no ho sé jajaja potser ens aniria bé per parlar tmb d’altres coses i n centrar-nos tant en la cerca però seguir fent pinya!!! Amb mamii i cercadores que hem compartit aquestes últimes cerques ... podria estar bé.... com vosaltres ho veieu!!!

Que passeu un bon diumenge flors!!!! Disfruteu que demà ja és dilluns!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dg. feb. 25, 2018 2:57 pm

Hola noies,

doncs ja m'ha vingut la warry... un dia abans del previst (gràcies a déu ha tingut la decència de venir abans i no fer-me patir més del compte).

Tinc cicles força curts, d'entre 24 i 27 dies, i l'app es torna una mica boja al dir-me els dies fèrtils, per això pensava que potser podria provar lo dels test d'ovulació. No acabo d'entendre com funcionen ni quins comprar... em doneu alguns consells? I el tema de la temperatura tp sé com va ni que us he sentit a parlar del tema alguna vegada però no sé ben bé com ho feu, us vé de gust explicar-m'ho una miqueta a veure si poc a poc en vaig aprenent?

Deixo les dades pel mes de Març:

NOM: piruletademaduixa
EDAT DELS DOS: 33 i 39
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 23 de març
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Espero portar millor el desespero aquest cicle ara que ja sé com funciona i no escoltar tan els mil psicosímptomes.

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Helens » dg. feb. 25, 2018 3:50 pm

Hola noies!
Ara he llegit que dieu això d'un grup de whats. Si em voleu, jo m'apunto, jeje. Per aquí em costa molt seguir-vos, i ho trobo fred. Per l'altre banda, seria més constant.
Nosaltres vam fer un grup de whats amb les mamis de febrer de 2016 del SocPetit i va ser genial! :)
Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dg. feb. 25, 2018 3:59 pm

Piruletademaduixa quina kk l'arribada d'aquesta indesitjada... em sap greu!
T'explico el que jo he experimentat tant amb tema TO com en Temp. Mira, primer em vaig comprar uns tests CB que representa que m'havia de sortir una cara contenta i no em va arribar a sortir mai, a part de que són més cars. Els que he utilitzat en aquest darrer cicle són els de Onestep, comprats a amazon i molt més econòmics. Aquests els feia a la tarda, aguantant l'orina entre 2 i 3h, vaig comprar gots de plastic petits i alla és on omplia l'orina, col.locava durant 10 segons la tira a dins i esperar 10 minuts per veure el resultat. En el meu cas sempre em va sortir una línia marcada fineta i el dia d'ovulació es veia clarament, la línia de test tenia la mateixa intensitat o més que la que et dona de referència. Jo em pensava que eren complicats de fer, però són molt fàcils. També els vaig anar enganxant a un paper amb la data i així veia l'evolució, si era més fort o no.
Pel que fa les temp tb me l'he estat prenent des del desembre, realment comença a pujar con ovules i després baixa amb la W. Tot i això, en el meu cas em baixava de graus el mateix dia de la W, abans no, per tant ja era evident... cada cos és diferent. Ara estant amb panxa em va sorprendre pq el dia que m'havia de baixar estava a 37.2, i de normal estava a 36.8...
Si necessites alguna cosa més o no m'he explicay bé ja ho saps.

:-o00m Ànims i a per totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. feb. 26, 2018 6:19 am

Bon dia noies!!

Post actualitzat! :ok:

Cookita Coaner Ja només falteu vosaltres!!!! Ànims i sort!!!! :content:
La resta aviat comencem els març...i esperem que sigui igual o més productiu!!!! :miko:

Que passeu un bon dilluns!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::