♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Coaner
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dt. març 13, 2018 5:03 am

Bon dia guapes,
Cookita Pensa que és molt important primer estar bé. Desprès tot arribarà.
Eveve Siii... sonava a ovulació. Però segons els to res. Confio en el que em va dir la gine... si no el pròxim cicle (esperem que no faci falta) em posaré ovitrelle. Passaran volant aquests 2 dies, mira de desconnectar i en res estarem aquí per celebrar-ho amb tu. I no t' em de perdonar res... per això i som. :-()-)
Alivipa S' et trobava a faltar! ;)
Nata Cert que les preguntetes sobren... Però qui no ha passat per això i depenent molt de cadascú també, els hi aniria bé una miqueta de tacte. Segur que aquests batwomens porten bones noticies.
Blue Moon En certa manera ens passem bona part de la nostre vida patint. Gaudeix molt d'aquesta panxolina.

No tinc ego

Quines som les cercadores que quedem fer finals de mes? Recordo la Arigalma... algú més?
Ara ens vindran un seguit de positius brutals i nosaltres desesperant topeeeeee jajajaj :()()::::
Imatge
LlunadeXocolata
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. març 13, 2018 6:21 am

Cookita Jajaja A veure... seria molta mala llet que aquest mes no s'haguessin ni creuat el ..::·· i l'òvul jaja però bueno...tot i així podria ser que no acabès amb panxu... Ja queden menys dies per saber-ho.....

Eve Ja casi casi ho tenim aquí!!! Quins nervis! jaja :***: Bueno la cosa pinta bé... tot i així paciència... en res sortiràs de dubtes! Molts ànims bonica!!! :globus: :oset:

Alivipa Ànims! No ho donis per perdut! Fins q no hi ha W..... :miko:

Nata A gaudir de la SW!!! Jo de vegades tmb hi penso amb el tema bessons... La meva àvia en va tenir, i una cosina meva de segon grau també! Em faria entre pànic i il·lusió jajajaja :content:

Peke Anem casi a la par! Ànims amb aquest desespero! Ara t'afegeixo a la llista de març!

Asel T'afegeixo també a la llista! :ok:

[color=#FF80BF]Blue Moon[/color] M'encanta que ens vinguis a visitar!!!! :love: Qur fort!! Ja casi tens acabat el primer trimestre!!!!! Enhorabona per aquesta nena!!!! :content: Ja teniu noms al cap??
De vegades li dic a la meva parella, quan s'agobia pel tema de tant buscar, que algun dia ho trobarà a faltar jajaja i veig que és veritat que despres els hi passa jaja :content:

Modo Ego: Noies desespero total jaja :miko: he començat la part aquella de ... Símptoma de W o Símptoma de panxa? jaja
Ahir em vaig trobar fatal de cop i volta, cap al migdia quan plegava per anar a dinar...em va entrar un mal de cap terrible i se'm va remoure tota la panxa... Es clar que podria ser una migraña i prou... :-o00m I avui al matí m'he llevat amb molta i molta gana.... em feia mal la panxa i tot de gana, jo normalment no sóc de menjar de bon matí...necessito que hagi passat una estona des de que m'he despertat...
En fi noies... a esperar, quin remei! Com us he dit també p odrien ser símptomes preW... A fer molts ommmmss :-o00m i a esperar el dia 17!! jaja

Que tingueu un bon dimarts!!
Imatge
10è cicle de cerca... :cnen:

Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
eveve
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

EntradaAutor: eveve » dt. març 13, 2018 8:54 am

Bon dia noietes!!! :***:

Bluemoon! M’alegro que estiguis a punt d’acabar el primer trimestre i que tot estigui anant bé! Segur que seguirà sent així el que queda de panxu, ja veuràs!! >.-<:

Lluna, compi!! Estem igual! Ànims que el dissabte està cada dia més a propet!!

Peke, benvinguda! Veig que estàs en desespero! Com va??

Nata, a donar-ho tot en aquesta SW i a fer molts batwomans! Jajaj

Alivipa, el cicle no està pas perdut dona! Les molèsties que tens podrien ser panxu perfectament! No decaiguin els ànims!!

Perséfone, què tal els psicosímptomes? Anem a la par!! :content:

Ego: jo avui no tinc tantes molèsties de warry ni de ronyons per sort. La temptació de fer un TE és enorme, però el meu home és molt de sang freda i vol esperar rigorosament al DNW :-o00m
Quina sensació més estranya la del desespero eh? Perquè tot el que sentim i notem tant pot ser panxu com warry... estem ben fomudes! Jaja :miko:

Apa, ànims a totesssss! A pel dimarts 13!!! :p-)
peke25
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

EntradaAutor: peke25 » dt. març 13, 2018 9:37 am

Bon dia noies!
Eveve doncs ara només tinc mal com de regla els pits quasi ja no em fan mal a veure q serà. ..
Tu surtiras de dubtes abans espero q tinguis sort tmb
Ànims boniques falta poc pel positiu!!!
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
Buscant la nena :cnena: :love:
Cookita17
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

EntradaAutor: Cookita17 » dt. març 13, 2018 12:12 pm

Jefa, que ara veig que no t'havia donat la DNW: 21 de març

Bluemoon, enorharbona per aquesta baldufeta! Ja de tres mesos!!! a tu se't deu fet etern, però a mi em sembla que era ahir que cantàvem el teu positiu! :content: :content: :content:

Eveve, Lluna, vinga paciència que dissabte ja el tenim molt aprop!! En 4 dies sabreu el què!!! Jo tinc bones vibracions amb vosaltres dues!! :ok: :ok:

Peke, a veure aquests psicosíntomes que ens tornen boiges! A veure dilluns la beta que et diu! Esperem que sigui ++++

Nata a gaudir de la SW! I si són bessons i vols tenir més d'un fill, per ells ha de ser molt macu. <:-< <:-<

Coaner, a veure si aquest ovulet que et van veure és el definitiu. Quin dia tens la DNW?

No se si em deixo algú....

MODO EGO:
Doncs a l'espera que dilluns em visiti la gine demà em faig analitica per veure la pregesterona a DPO 7 i el cookito aquesta setmana es farà espermiograma, que el gine ens va demanar per acabar de valorar-ho tot.
Bon dimarts a totes!!! :***:
peke25

EntradaAutor: peke25 » dt. març 13, 2018 3:01 pm

BluemooN q b una nena disfruta de l'embaràs!!!!
Cookita ja tmb en desespero q vagi b la visita!!!
Nata a tope amb la SW!
LlunadeXocolata i Eveve dissabte ja és aquí mateix!!! Sort molts pepos
A totes molts petons segur q aviat ho aconseguirem!!!
Modo ego:
Quan he deixat els nens m ha fet una punxada q m he quedat sense respiració aixxx amb la primera ia tmb em va passar... a veure si es implantació només queda esperar i no tornar-nos més lokes jijiji
eveve

EntradaAutor: eveve » dt. març 13, 2018 3:11 pm

peke25 ha escrit:BluemooN q b una nena disfruta de l'embaràs!!!!
Cookita ja tmb en desespero q vagi b la visita!!!
Nata a tope amb la SW!
LlunadeXocolata i Eveve dissabte ja és aquí mateix!!! Sort molts pepos
A totes molts petons segur q aviat ho aconseguirem!!!
Modo ego:
Quan he deixat els nens m ha fet una punxada q m he quedat sense respiració aixxx amb la primera ia tmb em va passar... a veure si es implantació només queda esperar i no tornar-nos més lokes jijiji

Ostres Peke! A mi amb l’anterior embaràs (el primer i únic, que vaig perdre estant de 5+3) també vaig notar una punxada molt heavy a mitja nit, pocs dies abans de la DNW, que em va despertar i tot!

I aquest dissabte estava sopant i prenent algo amb unes amigues i també vaig tenir una tanda de punxades que em van fer veure les estrelles uns moments... però vés a saber! Pot ser tot i res! :-o00m
Arigalma
Entrades: 493
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dt. març 13, 2018 4:19 pm

Bona tarda reines

Ostres, heu parlat molt, no puc personalitzar sorry.

Veig molts desesperos, ànims i paciència :-o00m algunes sortireu de dubtes en breu!! Però pel que he llegit varies feu molt bona pinta... segur que hi haurà molts positius aquest mes. >.-<:
I les que esteu en SW aprofiteu.

Bluemonn, disfruta molt de la panxu. Felicitats per aquesta :cnena:

EGO; jo no tinc ni desespero, estic tant convençuda de que no hem fet bé els deures que avui me n'he anat a zumba tan tranquila a saltar i ballar. Intentaré ser positiva, al estar tant segura no cal ni que pateixi per si tinc simptomes o no... alguna cosa bona he de trobar....

Anem parlant wapes.
Imatge
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dt. març 13, 2018 9:21 pm

Holaaaa guapisss!!!

Torno a estar per aquí, el meu homenet avui encara treballa i jo estic desesperant a més no poder... Necessito parlar-ho i que algú em faci tocar de peus a terra!! :()()::::
Primer vosaltres:
Lluna Això serà un vist i vist... segur que tot va molt bé i cantarem totes el positiu de la nostre jefaza!!! :oset:
Eveve Siii... Ens ho podrien posar més senzill i tenir símptomes totalment diferents.
Cookita És importantíssim que us mirin bé a tots dos. Nosaltres ens emportem més proves, però encara que no ho reconeguin molts tenen problemes de qualitat d'esperma i tot plegat fa que vagi més lent. Al meu n'hi van fer 2 amb tres setmanetes entre mig. Creuarem els dits per tu bonica i que tot el vagi molt bé.
Peke Sort!

Ego Doncs el que us deia... estic desesperant. I no vull!!! M'havia promès a mi mateixa que no patiria més per aquest tema, ja que l'únic camí segur és arribar a IA. Però ara dubto... vam començar el cicle amb la tonteria de va que a la tercera va la vençuda... i no sé, avui la intuïció femenina m'està rallant. : lasito : Us deia que no havia tingut cap To positiu, (n'he fet més aquests 5 dies que en mesos...) el del divendres és més marcat que la resta., però pensant-m'ho bé... si la gine estava tan convençuda de que ovularia el mateix divendres, dient-n'hi relacions controlades algo deuen controlar. (Tot això m'ho dic a mi mateixa per animar el desespero i pensar que si he ovulat... jeje) Els dies clau han anat molt bé... ahir vaig començar a tenir molt dolor al baix ventre al costat dret (on tinc els folis) i avui tot el dia que en tinc a tot el baix ventre.
Vull baixar del núvol :lluita:: i no il·lusionar-me i menys tan d'hora.

Perdoneu la parrafada... Ho necessitava!

Nanit!! :oset:
Imatge
LlunadeXocolata
Entrades: 261
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dc. març 14, 2018 6:25 am

Bon dia noies!!

Eve T'entenc perfectament.... les ganes de fer un TE augmenten i uff com costa resistir-se :-:) A tu ja et queda res pel DNW! ànims!!! Tan de bo toqui cantar positiu!!! :love:

Cookita esperem que vagin bé les proves!!! Ja ens diràs com ha sortit tot! :globus: :globus:

Peke Ànims amb aquest desespero!

Arigalma Això, intenta ser positiva! Creuarem els dits per tu igualment aquest cicle... qui sap, potser amb un cop n'hi ha prou! Però entenc perfectament la sensació... Algun cicle tambe m'havia trobat en aquesta situació.... així que ànims!! Si no baixa bé! I si baixa tranquila i a pe proper cicle!! :content:

Coaner Tan de bo! Però tinc els meus dubtes jiji :camio:
Ànims amb aquest desespero....es fa tant llarg!! :ufs: Esperem que aquests dolors siguin una bona senyal!!! :content:

Modo Ego: Com he dit a la Coaner....es fa tant llarg el desespero!!!! : lasito : No sé amb què acabarà això noies!! :miko: :oset:
Sort a totes !! Que passeu un bon dimecres!!
Imatge
10è cicle de cerca... :cnen:

Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
eveve

EntradaAutor: eveve » dc. març 14, 2018 8:19 am

Bon dia noietes!!!

Ja és dimecres, i com sempre ha dit ma mare, ja tombem la setmana!! :b-)))

Com van aquests desesperos? En tenim molts!! :miko: volem positius!!

Coaner, segur que sí que has ovulat!! A vegades els tests aquests enganyen una mica, però jo confiaria que el més marcat és la ovulació! A veure si teniu sort!! Ànimssss!!

Arigalma, si et venia de gust fer zumba perfecte, cal fer vida normal aquests 15 dies de desespero per poc que es pugui. Veig que no estàs gaire concençuda dels deures que heu fet... mai se sap!! Ànims!

Lluna, compi! Paciència també per a tu!! :-o00m

Ego: jo avui em sento la panxa totalment pre-warry, així que no em sorprendria gens que aquest vespre ja aparegués la maleïda... almenys m’hauré estalviat un TE! jajaj ::upi:

Anem parlant boniques!!! :-()-)
alivipa
Entrades: 86
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

EntradaAutor: alivipa » dc. març 14, 2018 8:28 am

Ai, noies,
No sé què ha passat. He escrit i ara no veig la meva resposta per enlloc...
Res, només deia que hi ha molts desesperos. A veure si alguna surt de dubtes aviat! Eveve, ves a saber! Tant de bo sigui símptoma d'una altra cosa! Peke, i aquesta punxada? Perséfone, com vas?
Lluna, Coaner, a veure si aquesta intuïció no s'equivoca i març és el mes definitiu!!
Cookita, que vagin molt bé aquestes proves! Molts ànims!
Ego: no dono pas el mes per perdut, però sí que ha sigut un cicle estrany i m'ha desconcertat una mica. Ara que ja s'acosta el DNW ja estic en mode desespero total... I encara falten dies...
Ja estem a mitja setmana!! :p-)
Cookita17
Entrades: 79
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

EntradaAutor: Cookita17 » dc. març 14, 2018 9:41 am

Bon dia!
Analisi de la progesterona i estradiol fetes! :ok: En una setmana tindré els resultats :-o00m
Coaner, t'ha passat una mica com a mi. Divendres 2 de març al gine em va fer eco per veure folicles antras i em va dir, ui, però si estàs a punt d'ovular! I els pu*** TO que no sortien positiu...Al final per temepratura vaig veure que havia ovulat dimecres...En fi, qui ho entengui que ho compri. : lasito : Et prens temperatura per poder verificar que ja has ovulat? Sino, estira una mica la SW i assegura! >.-<:

ARigalma, estem igual, se que aquest mes no he fet bé els deures, així que m'espera un desespero light. I penso si fent els deures quna toca no em quedo embarssada, fent-los fora dels dies claus ja ni te cuneto.... Jo miro la part positiva, menys nervis, i si pots aprofita per fer allò que no faries si tens els dubte més present. Molt bé aquesta classe de zumba!!! :miko:

Peke, aquesta flibada, té molt bona pinta! a per totes!!!!!

Eveve, aquests dolorets de panxa poden ser tant de w com de positiu! Vinga, mantignuem l'esperança!!

Bon dimecres!!!
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dc. març 14, 2018 10:33 am

Bon dia boniques!!!

Personalitzo una miqueta:
Lluna Quins dubtes tens? T'explico els meus al modo ego... ;) Per cert em pots canviar la DNW al 23 de març. Estic convençuda que vaig ovular la nit del divendres 9. Per cert havies comentat lo del grup de cercadores i ex-cercadores... Et sap greu si obro el post? O tenies previst fer-ho tu? És que a part de mantenir el contacte tinc algun símptoma que alguna ex cercadora crec que també a tingut i aniria fantàstic per resoldre, o intentar resoldre dubtes.
Eveve Esperem que no arribi doncs. Si no a per el pròxim cicle.... Ànims amunt que aquesta primavera promet! :-()-)
Alivipa Molts PEPOS bonica!!! :-()-)
Cookita No em miro temperatures, no ho he fet mai. Però si que el meu homenet em va dir que tenia la temperatura vaginal molt alta. Ara penso que el To m' el vaig fer abans de migdia i ja el tenia molt marcat i la tarda s' em va complicar i ja no vaig fer-ne més. :love: Espero doncs que realment ovules aquella nit...

Ego Continuo amb aquets dolors a tot el baix ventre. L' únic que em fa dubtar són els TO no gaire clars, però i lo bonic que és pensar que potser estem embarassades. Avui hi pensava... ens passem els cicles pensant: He ovulat? Ara toca! Dolor als pits, al baix ventre, inflades... mil psico símptomes, ens vindrà la w? I si la tenim pla. Ara per ara, penso si et quedes embarassada no hi pensaràs més amb tot això. És llarg, i es fa duu... però també és un moment molt especial per nosaltres i la nostre parella. Jo he tingut moment de caure en picat i aquest cicle que l'estem portant a molt bon ritme em sento feliç... perquè estic a dos de IA, però penso: que més bonic que ho aconseguíssim de manera natural.

Bon dimecres!! :b-)))
Imatge
peke25

EntradaAutor: peke25 » dc. març 14, 2018 2:09 pm

Noies com va el dimecres?
Eveve demà dnw oi?? A veure si aquest dolor es pel positiu!!
Jo estic igual inflada i molt mal constant estic ben xof mal al baix ventre i de esquena i ronyons... En fi només esperar....es fa llarg encara fins dilluns :ufs:
Lluna com ho portes?
Totes heu acabat la sw? Ara només toca desesperar vinga pensaments positius..
Jo estic estones de tot penso q seria genial q ho aconseguíssim i q aquest mes si i despres penso no segur q no tindras tanta sort i la patacada es mes gran pq molts mesos de pensar aquest si i dsspres no.....En fi sinó com tu coaner pel mai medicació de ia.... esperem que haguem encertat :b-)))
alivipa
Entrades: 86
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

EntradaAutor: alivipa » dc. març 14, 2018 2:14 pm

Boniques,
Entro altra vegada amb mode ego total: ja us havia comentat que era un cicle estrany. No vaig veure la clara d'ou quan tocava i fa un parell de dies que tinc bastant flux. No sé si és que estic ovulant ara, una setmana més tard (!?), o què. En canvi, tinc dolor a la zona baixa de l'esquena també des de fa un parell de dies, i els dolorets que tenia als ovaris que pensava que ja eren símptomes de la w... No entenc res... massa pendent?
Peke, tens raó! Fa por fer-se l·lusions... Que hi hagi sort!
Coaner, et veig tan animada! Contagies energia positiva!
Va, ja he entrat prou per avui!
Molts petons!!
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dc. març 14, 2018 3:34 pm

alivipa ha escrit:Boniques,
Entro altra vegada amb mode ego total: ja us havia comentat que era un cicle estrany. No vaig veure la clara d'ou quan tocava i fa un parell de dies que tinc bastant flux. No sé si és que estic ovulant ara, una setmana més tard (!?), o què. En canvi, tinc dolor a la zona baixa de l'esquena també des de fa un parell de dies, i els dolorets que tenia als ovaris que pensava que ja eren símptomes de la w... No entenc res... massa pendent?
Peke, tens raó! Fa por fer-se l·lusions... Que hi hagi sort!
Coaner, et veig tan animada! Contagies energia positiva!
Va, ja he entrat prou per avui!
Molts petons!!

Alivipa Doncs si tens dubtes fes- te to o passa simplement a l'acció!! :: orrr:: :: orrr:: Així mai serà un mes perdut... Estem molt pendents del nostre cós i em d'aprendre a relaxar-nos. Ànims bonica!!! Tens raó... estic una mica "flower power" jajaja : lasito :
Aprofito per dir que havent arribat fins aquí només em permet entendre el meu passat, entendre els desesperos i els baixons quan hi havia maleïda. Quan vaig començar mai m'hauria pensat arribar fins aquí. No recomanaria pas a ningú acabar amb medicació però és una de les solucions tan per un primer, un segon... o els embarassos que vulgueu. Entendre i pair que el camí pot ser llarg és duu, però ajuda a relaxar moltíssim!! M'hauria encantat haver descobert el fòrum abans, perquè a part de compartir s' en aprèn molt de cada cercadora.
Així que gaudiu de la cerca!!
Imatge
Perséfone
Entrades: 76
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

EntradaAutor: Perséfone » dc. març 14, 2018 7:41 pm

Noies! Entro en mode ego total, estic molt estressada últimament (tema feina) i no tinc gens de ganes de agafar el portàtil.

Entro per dir-vos que demà en principi es la meva dnw i estic molt confusa (tot i que bé, una mica desesperada però bé jejej).

Fa uns dies us vaig explicar que tenia mil símptomes per watts (setmana 3 de cicle), després van parar i ahir van tornar a començar. El que si noto es que tinc la boca com si hagués llepat un ferro i les olors... avui portava el tu per al cotxe i olorava molt a pit de pollastre. He fet entrar a una companya i ella em deia que no olis a res... i el pipi tmb sento com olor forta (no se si pot ser símptoma de res).

He de confessar que ahir em vaig fer un test perquè demà em faig un tatuatge i em fa una mica de cosa (tot i que en principi no passa res) i va sortir negatiu, però clar... la meva dnw es demà o divendres, així que no ho dono tot per acabat. De totes formes ja sabeu que jo dono el mes per mig perdut... si apareix em sabrà greu però no passa res, es el primer mes, si ens fiquem així ja...

Ah i al anar al lavabo a fer pipi al aixugarme surt fluxe groguenc i alguna taqueta petita i fluixeta de marro moooolt Claret. Tota la pinta que demà ja la tinc aquí però bé, paciència i fins que no baixi hi ha esperança dieu oi? Jejeje

Eveve, Lluna, com aneu????

FL: 11 dies
Cicle: 27/28 dies
16/02/18 - Iniciem la cerca!

Imatge
La cerca amb humor és millor: https://mamahumorada.blogspot.com.es/ :-.:·::
Perséfone
Entrades: 76
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

EntradaAutor: Perséfone » dc. març 14, 2018 7:42 pm

Volia dir pre warry no per watts jajaja maleït iPhone! Escriu el que vol :-o00m

FL: 11 dies
Cicle: 27/28 dies
16/02/18 - Iniciem la cerca!

Imatge
La cerca amb humor és millor: https://mamahumorada.blogspot.com.es/ :-.:·::
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dj. març 15, 2018 5:14 am

Bon dia,

Persefone Ja ho tens això... no t' atabalis amb els psico símptomes. Que et tatues?? A mi també m'agraden molt els tatos... però així en plan discret.
Molts pepos :-()-)
Ego Estava tan pendent d'aquest dolor perquè recordo haver llegit a l'Ayrin que comentava haver tingut un dolor similar. Ahir vaig aconseguir parlar amb la meva gine i he pogut resoldre dubtes... Amb l'ovulació és trenquen els fol·licles i a vegades pot sortir una mica de sang, i aquesta és irritant per l'intestí... si en surt massa es va escampant i es va fent més molesta. Però això no vol dir que hagi anat n'hi bé n'hi malament. Ara m'ha afluixat molt el dolor... Esperarem que passi el temps. :-o00m :-o00m
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: