♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: peke25 » dg. març 18, 2018 6:35 am

Bon dia noies!!!
Entro en modo ego total avui he tacat una mica rosadet així q no se si es implantació o inici de regla haurem d'esperar... de moment ni molestia de regla ni res... per si de cas avui no em pendre la progesterona per si es inici de regla q vingui ja i sinó demà em faig la betha i a veure...
Vosaltres heu tingut sagnat d'implantació jo en els meus anterios embarassos mai...aixi q no se però prenent progesterona penso q es estrany que em vingui...aixxxx estic feta un embolic..perdoneu la parrafada....

Després informo i personalitzo!!!!!
Petonets
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dg. març 18, 2018 6:40 am

Bon dia, Peke! No sé gaire com funciona això de la progesterona, però pel que dius entenc que si en prens no t'hauria de baixar la regla, no? Si és així és molt probable que sigui implantació!! Jo sí que en vaig tenir, de sagnat d'implantació amb el meu anterior embaràs (i deu n'hi do el que vaig tacar!). Tant de bo! Ja ens informaràs! :globus:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dg. març 18, 2018 6:59 am

Bon dia boniques!!

Personalitzo una miqueta:
Helens Però aquests dolors que deies han sigut immediats? Jo he estat comentant aquests dies que també tenia dolors (no sé si em vas llegir) vaig parlar amb la meva gine i em va dir: que degut a l'ovulació quan es trenquen els folis pot sortir una mica de sang, i aquesta al escampar-se és molt irritant per l'intestí. Però pensant-hi... si t'has posat ovitrelle ja no hauria de ser així? Estàs millor? Em va comentar que els dolors podrien ser molt intensos, i si eren així i continuats que anés directament d'urgències a l'hospital, que em farien una eco per confirmar.
Perséfone Quina me aquesta w! I si es fan doloroses encara t' en recordes més de que hi és. Jo diria que totes les app et calculen la possibilitat d'embaràs, jo faig servir womanlog i no em diu percentatges, però si la possibilitat d'embaràs.
Cloe Si els amics es fan pesadets... mireu de tallar-ho. Simplement perquè hi ha qui no és conscient de tot això... i vosaltres l'únic que aconseguiu és més pressió. Això de ser tu la culpable d'on t'ho has tret? Eiii, oblida't d'això!! Tenir canalla és cosa de dos... Nosaltres fins que no vam saber d'on venia el problema. era cosa de dos. I per sort (menys en algun moment de crispació) l'altre ho ha respectat, continuem tenint possibilitat d'embaràs, però més baixa. Si ens dediquem a buscar culpables, els altres o nosaltres mateixos, creem un clima que no convé... i no és per desanimar, però s'acaba convertint en un entrebanc molt gros per la parella. Comentant el tema (el meu home, dos nois més i jo...) ens van demanar si teníem fills, vam dir que buscàvem, i un d'ells va dir: oh! no hi patiu... mentre la dona estigui bé i sigui jove cap problema, nosaltres rai que fins els 60 podem tenir fills... ja- ja -ja Que en són d'incrèduls!!! Vaig callar per respecte al meu home!. En el nostre cas i en molts (jo en conec 2 més de ben a prop) el problema és d'ells!!! Perquè tenen esperma gandul i de poca qualitat. Així que no t'hi atabalis i feu pinya amb el teu home, perquè això, et repeteixo és cosa de dos.
Alivipa Deixem passar aquests dos dies. Ànims bonica! :-()-)
Lluna ?
Arigalma, Nata Com aneu??
Peke Jo no et puc dir massa res perquè no he tingut mai implantació. Però si que si no deixes la progesterona, (si ha de venir) no et baixarà la w. Jo faig 15 dies de progesterona, em faig TE i si em surt negatiu la deixo, i amb dos dies em baixa.
Ego Segueixo amb dolors força lleus. I entro oficialment a la última setmaneta de desespero.... :()():::: Només espero que passi ràpid!
Bon diumenge a totes!!! :b-)))
Imatge
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Mminil » dg. març 18, 2018 9:10 am

Bon diumenge!!! :-()-)

Vinga que avui ja no plou!!

PEKE: La veritat és que em dóna molt bona sensació aquest petit sagnat! Jo en vaig tenir al primer embarás, i eren taquetes roses. Jo vaig creure que ja estava aqui... però, no... NOmés me va durar un dia... A veure com evoluciona, i si no va a més potser pots fer TE demà matí... A veure, a veure...!!!! :globus: :globus: :globus: :globus:

COANER: Últims dies per sortir de dubtes!!! Estarem súper pendents de tu!! :love: :love:

ALIVIPA: Potser massa d'hora... Així que tranquila!! Tenim dos dies encara!!! No et desanimis, que ja queda molt poquet!!! :-o00m :-o00m

CLOE: Ja saps que aqui, moltes de nosaltres entenem i compartim tots aquests sentiments i sensacions que comentes. Doncs, la veritat és que és inevitable pensar i plantejar-se un munt de coses... Però eh, culpa teva?? QUE VA DONA!! Només faltaria, lo més dificil que hi ha és quedar-se a la primera, i el més normal és entre el 6 mesos i 12 mesos de cerca... ( això tinc entès ) Jo em vaig ratllar molt amb el meu peque, 8 mesos vaig trigar... I jo ja pensava de tot... He de dir-te, que moltes situacions existencials de la vida, no són com les películes... Així que tranquila, que 3 mesos és poc, i si el Gine et diu que TOT OK, TOT OK!!!! :globus: :globus: :globus: Anima't bonica!! Una abraçada molt forta!!!

PERSÉFONE: BOnica, sento aquesta W! Ànims i amb força pel proper cicle!!! :-()-)

HELENS: Com et trobes? Encara amb dolorets? Per cert, em vaig descarregar aquella aplicació que vas comentar... a veure que tal... Ja explicaré

NATA: Com ha anat el finde? Segur que súper be!! Ja ens explicaràs!! A veure si el teu marit té un sisè sentit,i ja et nota el positiuabans d'hora!! >.-<:

ARIGALMA: Com vas? També en pleno de desespero!!!! Aishhh... ÀNIMS QUE QUEDA POC!!! :love: :love:

LLUNA: Estem molt pendnets de tu!!! >.-<: >.-<: Ja ens diràs bonica!!!!

Perdó si em deixo algú!! :-()-) :-()-) :-()-)

MODO EGO: Donc fa uns dies que vam acabar la SW, i crec que els deures estàn ben fets!! Ara falta la màgia de la vida, i que tot surti bé!! és el més dificil.. ajajajja!!
Segueixo tranquila, de moment... m'ho vull prendre molt de relax... ja us aniré dient... :-o00m :-o00m
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Nata32 » dg. març 18, 2018 8:26 pm

Hola Noies!!!! :-()-)

Entro des de el mòbil en plan ràpid...

LLuna Encara no sabem res no? Espero que siguin bones notícies... :p-) i sinó molts ànims bonica, aquí estem! Tot i que espero ens cantis un positiu ... ..::··

Peke... Aquesta taqueta rosa.... AiAiAiAiiiiiiiiii quins nervis.... Pot ser sagnat de implantació itant... quina era la teva DNW? Ha anat a més?

Coaner a veure aquests dolors que són finalment... Si més no a veure si passen ràpid :ok:

Mminimil entro oficialment, igual que tu, en fase desespero total... I jo també, de moment, m’ho prenc molt en calma... :-o00m

Modo EGO: doncs ja hem tornat del cap de setmana rural i la veritat que molt bé, m’ha anat molt bé per relaxar-nos :-o00m i tornar amb energia i piles carregades :p-) La SW ja ha acabat així que només queda esperar, no puc evitar uba mica amb nervis i pensant en si haurem fet bé rls deures o no, però bé, que sigui el que hagi de ser... Ara fins la DNW encara hi ha possibilitats??

Bé Noies us envio molta força i ànims per començar demà la setmana :-()-) :-()-) :-()-) Bona Niiiiiiiiiiiiiiiiit zz:-)
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. març 19, 2018 6:25 am

Hola boniques!! Bon dilluns sento haver estat desconnectada!!! No tenia massa temps per entrar!! Però tot bé! Tranquiles!!! :content:

Cookita M'alegro que el resultat de la progesterona anès bé!!!

Persefone Quin greu aquesta W!!!!! Ara a gafar forces bonica!!! I ànims pel proper cicle, pensa que això acaba de començar!!! No et vinguis avall i a per l'abril!!! :: orrr::

Cloe Ànims!!! Quan el dia s'acosta és innevitable estar-ne pendents.... :oset:

Alivipa Que sigui lleu aquesta espera!!!! :miko:

Peke Com ha quedat aquest tacat? El que et diu l'alivipa és cert, la progesterona evita que baixi la regla, per això s'ha de deixar de prendre dies (no sé quants) després d'haver ovulat... O sigui que realment pinta força bé!!

Coaner Ànims amb aquests últims dies de desespero!!!!!!! Tan de bo acabem cantant un positiu!!!! :globus:


Modo Ego: Doncs noies.... dia 32 de cicle i res :-o00m M'he fet un parell de test aquest cap de setmana i :ufs:
De totes maneres el cicle molt de tant en tant se'm envà a 35 dies... així que fins passat el dia 35 de cicle no compto falta... per si les mosques!! Si no em baixes aquesta setmana el finde em faria un clearblue digital... :camio:
Ja veurem!!! jaja
Espero no haver-me deixat a ningú per personalitzar!!!

Una abraçada i bon dilluns flors!!!! :-()-) :love:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: peke25 » dl. març 19, 2018 7:41 am

Entro en modo ego total estic amb grip... ara taco color cafè i no tinc molèsties de regla només mal d'esquena però ambl la febrada q he passat aquesta nit...en fi m hauria d'anar a fer l'anàlisi de sang però no m hi veig en cor...així q ho deixarem per dema
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dl. març 19, 2018 10:27 am

Bon dia wapes

Lluna paciència, a veure si hi ha sort i a finals de setmana ens dones bones notícies.

Peke, vaja, recupera't aviat! Ànims wapa! A veure aquest sagnat què ens porta al final...

Cloe, per res et pensis que tú ets la culpable, com t'han dit tenir un bebé es cosa de 2 ja des del momento de buscar panxu, així que res de culpabilitats. :-()-)

Coaner com van els dolorets?

Ego: jo doncs res, aquí esperant la W a finals de setmana. Símptomes 0 (excepte algún petiti doloret de regla que com ja deia l'altre dia, suposo que seuen ser normal però ara m'hi fixo més).

Sento no personalitzar més-..

Que vagi molt bé el dilluns! Ja queda menys per Setmana Santa! >.-<:
Imatge

Imatge
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dl. març 19, 2018 12:27 pm

Hola noies,

sento haver estat desapareguda aquest mes. En part ha sigut pq vaig molt atabalada amb la feina, però sobretot pq just per la SW vaig tenir una discussió molt gran amb el meu xicot (de fet mai havíem discutit tant) i ho vaig portar fatal pq a més el tema de la discussió va se precisament el què em sembla que va comentar la Coaner el mes passat.

És biòleg i em diu que no n'era conscient de que fos tan important fer-ho durant la setmana que ets més fèrtil? Au va home! jejeje ara ric però en aquell moment no em va fer gens de gràcia. Total, que al final crec que la vam poder salvar una mica la setmana però ja es veurà.

El què sí que és veritat és que arrel d'això m'he pres aquest mes amb més calma, amb ibuprofenos, gimnàs i dentista... total ja el donava per perdut, peeero... com sempre quan entres en desespero comencen les paranoies oi?

M'ho he llegit tot del tirón, però responc al què recordo:

Peke: Espero que et milloris de la grip i que al final el tacat siguin bones notícies!

Lluna: aiiix ànims amb aquesta paciència! Sort que els dies passen volant i aviat sortiràs de dubte segur!

Coaner: Espero que estiguis millor dels dolorets! Ets una lluitadora nata, m'encanta llegir-te

Nata: amb els deures fets... pots continuar practicant igual per no perdre el ritme jejeje però en teoria les possibilitats són molt baixes

Ànims a totes les que esteu en desespero, aviat sortirem de dubtes >.-<:

EGO: Fa un parell de dies vaig tacar una miqueta rosa molt claret al eixugar-me i res més... i avui estic tot el dia amb descomposició ... segur que són els calçots del cap de setmana però jo sabeu com traiciona el cap! En fi, fins divendres és el meu DNW, creuarem els dits :)

Gràcies boniques! i feliç dilluns!
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cookita17 » dl. març 19, 2018 12:31 pm

Començo pel modo ego que estic atacà:

Bon dia boniques, estic com la Peke, desde dissabte tinc un taquadet marronet, molt fluixet, però que no para...Creieu que pot ser sangant d'implantació? Ara estic molt confusa....LA meva data de NW seria demà passat. :()()::::

Tinc alguns dolorets als ovaris, preregla...no se. De moment la temperatura no m'ha baixat, però tampoc s'ha disparat cap a dalt....

:menjadonuts:

A la tarda tenir hora amb la gine per parlar del pòlip, li expliciaré això, a veure que em diu. :-o00m

Després entro i comento més coses!
Un petonàs!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Mminil » dl. març 19, 2018 1:02 pm

Bon dia noies!!!!

Ja queda súper poc per Setmana Santa!!! >.-<: >.-<:

COOKITA: Aishhh!!! Quin tacadet més sospitós!! Pel que tinc entès, sí que pot ser implantació!! A veure que et diu la gine.... En res sortirem de dubtes!! Ja ens vas explicant!! >.-<: >.-<:

PIRULETA: SEnto aquesta discussió... I m'analegro que s'hagi arreglat!!! Tu també amb tacadet? Ai, ai, ai.... aquesta teoria dels calçots.. no sé no sé... A veure q passa.... :love: :love:

ARIGALMA: Quina emoció de desespero!! és cert que ara ens hi fixem més... a veure si és un bon símtoma!! >.-<: >.-<:

PEKE: Com et trobes? Intenta descansar i recuperar-te de la grip. A veure si demà pot anar a fer la prova, i et donen una molt bona notícia! :-()-) :-()-)

LLUNA: M'analegro que estiguis bé!! Estarem super pendents de tu!! A veure, que passa a finals de setmana!!! Ànims amb la paciència!!! :-o00m :-o00m

NATA: De possibilitats, sempre n'hi han.. encara que menys. I a més, va molt bé per relaxar-se :love: :love:

Pel que veig, moltes de vosaltres esteu en un punt molt semblant!! A mi em diu el cor, que a partir de demà ( quan comença la primavera) cantarem molts positius!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

MODO EGO: Igual...sense novetats, i intentant estar calmada!!! Qué dificil!! : lasito :

Bon dilluns!!!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Perséfone » dl. març 19, 2018 6:33 pm

Bona tarda noies,

Per fi puc seure i personalitzar una miqueta, per entrar des de l'ordinador i no dir bajanades per culpa de l'autocorrector :ufs: ...

Eveve, quina peneta la w! Jo penso com tu amb la reflexió, es un miracle que només facin deures un cop i facin diana... Però bé, segur que hi ha de tot. Jo també he estat massa pendent del que sentia, però sens dubte que l'Abril serà diferent...

Llunade Xocolata, ay ay ay... Tenim fe en tu!!!! Tan de bo sigui un posi com una casa!!!

Arigalma, jo tinc truc... suposo que com la majoria d'aquí. Deixo dos pestanyes obertes, una per anar llegint i l'altre contestant alhora que llegeixo, si no impossible!

Nata32, com ha anat el finde a la muntanya? Has pogut descansar? >.-<: Ànim amb el desespero!

Helens, jajaja, ens vam tatuar tranquil·les eh? El meu xicot diu que si cada mes que no arribi la panxu m'haig de tatuar... acabaré plena de tinta (quins ànims jeje). Merci per el nom de la app!

Cloe85, entenc el que dius... jo era el primer mes i també tenia ganes de quedar-me, perquè en el meu cap pensava que "o em quedo a la primera o m'hi costarà". No sé perquè penso això però bé... tot ens arribarà... i mentre a gaudir dels pinxitos :inthebed:

Alivpa, a mi em va passar el mateix, donava el mes per perdut i al final estava amb un desespero desesperant! Espero que tu tinguis més sort que jo aquest mes :cnena: :cnen:

Peke25 explica'ns!!! Espero que hagi estat implantació!

Coaner, ànim amb el desespero! Que tinguis sort :cnena: :cnen: :-o00m

Mminil, explica'ns el truc per prendre-ho amb calma! Jo ho necessito jejeje :-o00m

Piruletademaduixa, tan de bo no siguin els calçots!

Cookita, què t'ha dit el gine? Això té molt bona pinta!!

Tema tatuatje: en porto tres i la veritat és que sóc totalment primerenca. El primer me'l vaig fer al gener i dijous passat els altres dos... ahhh i la paraula no es unànime!!! Maleït corrector!!! Jajajaj volia posar que era la cara del meu gos i una paraula, no unànime paraula... Aixxx! A mi m'agraden molt de veure però de portar-ne m'agraden discrets... i els tres que porto ho són i molt! Quan pugui penjar foto ja us en penjaré.

Sobre les apps: ara m'he descarregat la que va dir la Helens, Woom, però no m'acaba de fer el pes perquè no pots editar els dies d'ovulació, i jo tinc comprovat que, tot i que el meu cicle és regular (27-28 dies) no ovulo el dia 14, si no el 16-17. La que faig servir jo es diu Clue, a mi m'encanta. Anteriorment també havia fet servir womanlog.

MODE EGO: pensava que l'arribada de la meva W em sentaria molt malament però... molt al contrari! he passat un cap de setmana divertidíssim amb amics, sortint a sopar, de festa... I dijous quan va arribar tampoc em vaig entristir (és el primer mes, suposo que és normal).. Aquest mes passat vaig fer to tots els dies per conèixer el meu cicle però aquest crec que només faré els 5 dies previs al que jo calculo que és la meva ovulació i "arreando". Ahhhh, i tot i que estigui de desespero total (quan arribi el moment) no faré cap comentari de símptomes, que segur que em menjo el cap i no vull estar igual de pesada que el mes passat (ja veurem si compleixo).

Per cert... La meva SW cau en plena setmana santa... pecarem una micona ;-))) ;-)))
Imatge
Cookita17
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: ds. set. 02, 2017 9:04 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cookita17 » dt. març 20, 2018 6:12 am

Bon dia!
Tot i que amb la nit que ha fet....no he pegat ull.
Modo EGO:
Noies al final ahir va caure un TE i....dues ratlletes!!!! :b-))) :b-))) :b-))) aprofitant que era el dia del pare li vaig posar dins una caixeta al cookito i li vaig dir “espero que t’agradi perquè no es pot tornar! “ ;-))) Quan ho va obrir va flipar!!!
Estem que encara no ens hi creiem i amb milers de pors....tants mesos, tantes històries i just el mes que se’ns va passar la estar a tope a setmana fèrtil i jo ja tenia el cap en treure’m el pòlip, pam!

Després Personalitzo que ara estic amb el mòbil i és una odissea. Petonets!
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. març 20, 2018 6:24 am

Cookita Enhorabona!!! Quina il·lusió!!! I quin moment més màgic devieu viure!!!! :love: :love:Ara mateix actualitzo la llista amb el teu positiu!!! >.-<:

Persefone M 'alegro que estiguis tant positiva!! Així és com en s hauriem de prendre sempre l'arribada de la W .. no deixa de ser un tornar a començar.... una nova oportunitat.... Així que, endavanat!!

Piruleta La cerca és complicada i de vegades crea conflicte.... M'alegro que ho hagueu acabat areglant! Ara ànims i a veure si potser amb sort vau fer diana igualment!!

Com aneu la resta amb el desespero??? :miko:

Modo Ego: Jo igual, cada vegada amb més símptomes de W, i avui ja m'ha baixat la temperatura... Així que... :-o00m
Ja ho havia assumit al veure els 2 TE negatius.... em quedava poca esperança la veritat :oset: i va ser força frutrant.... sempre ho és, però aquest mes havíem fet les coses bé.... Però com sempre...depén de tantíssims factors... :-o00m Tan sols puc repetir el que ja havia dit en altres posts... Arribarà quan hagi d'arribar, i aquell serà el millor moment pq això passi :love:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dt. març 20, 2018 6:51 am

Bon dia boniques!!!

Primer, Cookita Enhorabona preciosa Gaudeix d'aquests nou mesets tan màgics!! :-())
Mminil M'ha agradat molt això de la màgia de la vida... :love: Esperem que ens arribi a totes. ;)
Nata Jo el que si t'aconsellaria és seguir en plan love. Personalment em separat molt el cicle ( en sw, desesperos...) I estic convençuda que per a ells és frustrant. I nosaltres també ens en ressentim.
Lluna ja a començat la ratxa de positius... Espero i et desitjo de tot cor que aquests dos TE no ho hagin encertat, i ens donis una bona alegria també. Si no estic amb tu... les coses solen passar per algo, i quan arriba senyal que és "el moment". :-()-)
Peke Que passi ràpid aquesta grip! Estem pendents de tu, a veure que diuen aquests anàlisis.
Arigalma Si no hi ha w, hi ha esperança! Ànims!!
Piruleta El meu al principi em deia el mateix!!! Homes.... Al veure que no hi havia sort ja va anar entenent que els dies d'ovulació eren els claus, suposo que mai acaben d'aprofundir en certs temes. Paciència!!! ;) Jo també crec que en aquesta setmana, sempre ens acaba sortint aquella miqueta d'esperança. Gràcies per el comentari!! : lasito : I anem juntetes... :b-))) A veure si la Cookita ens obre les portes de la bona sort!! ;)
Aaaaah!!! I crec que els traïdors són els calçots! jajaja
Perséfone I perquè som aquí? Volem saber tooooots els teus símptomes, psico símptomes... i tot el que et convingui!! ;)
Ego Doncs ja he començat a baixar una miqueta les revolucions, per dos motius: perquè m'imagino un altre no... i prefereixo al·lucinar que no pas decaure. I per aquest coi de temps... tornem a tenir una altre nevada considerable aquí... avui tenia previst anar a comprar quatre floretes, perquè m'encanten i per començar a preparar pasqua i el que puc començar a fer és a treure la neu de la porta. Vull primaveraaaaaaaaaaa!!!! **--o-)

Bon dimarts!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: peke25 » dt. març 20, 2018 6:59 am

Bon dia noies!!
Cookita felicitats q be el dia del pare això ho recordareu b!!
Persefone sap greu la w però aquesta és l'actitud ànims amunt!!!
LlunadeXocolata a veure doncs si arriba i a tope amb el pròxim cicle tmb
Avui m he despertat amb una super regla però estic bé almenys així em puc dopar pel grip sense por... En fi a veure si el pròxim cicle tenim sort sinó a esperar pel maig q poguem fer medicació i aconseguir-ho d'una vegada q ja farà un any....aixxxx com passa el temps... i a dies q penso a part de sentirme culpable de que no faig b q potser ja no podem tenir més fills...no se pero a veure ho seguirem intentant i sinó que vingui quan vulgui...potser quan deixem de buscar surtira... aquest mes no faré ni to ni res a veure q passa!
Bon dia nevat a molts llocs!!!
Després personalitzo q m he deixat moltes em sap greu Desde el mbl i la meva memòria de peix....
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
Avatar de l’usuari
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: peke25 » dt. març 20, 2018 7:01 am

Coaner aquí tmb molta neu...de moment res de floretes jiji ànims bonica a veure si has tingut sort
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
piruletademaduixa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dc. gen. 31, 2018 7:15 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: piruletademaduixa » dt. març 20, 2018 7:37 am

Bon dia! Entro volant abans d'anar a treballar per felicitar a la Cookita!! Disfruta molt del moment! segur que estàs com en un núvol :)

Coaner, sense cap dubte que la Cookita ens ha obert el camí i a finals de setmana tindrem bones notícies ;) creuem els dits!

Petonets a totes!
Asel
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 2:44 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Asel » dt. març 20, 2018 8:42 am

Cookitaaaaa felicitats :b-))) :b-))) :b-)))
Una abraçada a totes
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Mminil » dt. març 20, 2018 8:51 am

Uehhhhh!!!!!!

Quina manera d'encetar la Primavera!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS COOKITA!!!!! :-()) :-()) :-())

M'analegro moltissim que no fóssin els calçots!!!

A gaudir molt!!!!!!!!!!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::