♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Helens » dv. març 23, 2018 3:59 pm

Noies!
Com aneu!?? com van aquests desesperos?

La meva data de NW és el 31 de març...la de la Coaner està a prop oi?

ànims! i descanseu les que pogueu!!
Imatge
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cloe85 » dv. març 23, 2018 4:27 pm

Bon dia noies!!

Divendreees!!! I estic d vacances fins el 3!! Q bé!quines ganes! A veure primer d tot molts anims a les q teniu ja teniu la W...se q és dur i ens decepcionem...però hem de ser fortes!! A veurere, jo segon l’aplicació woman hauria d’haver vingut la maleida...i en l’aplicació Flo avui...així q vaig perduda....i avui he tacat marró! I clar estic il.lusionada xq crec q vam fer bé els deures dos dies abans del dia fertil i el mateix dia! Així q nose....nose si fer TE ja i surtir d dubtes o espar...potser és molt aviat...aiix tinc molts dubtes...i tampoc se ben bé si eñ tacat d’implantació és color marror o no...o si és q em vindrá la W. A veure si algu m’ajuda!

Un petonet a totes! </;-)
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Helens » dv. març 23, 2018 4:33 pm

Ai Cloe!
A veure...amb el clearblue ja et sortiria +, però jo, m'esperaria 2 dies. Per si les mosques...no? tb depèn de com estiguis de nervi! i tingues en compte que aquest TE val 20 i pico...
Imatge
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cloe85 » dv. març 23, 2018 6:46 pm

Gracies x l’ajuda!
Tens tota la raó...amb el q val ...millor anar a segur. Mira, just ara he tacat vermell!!! Crec q hem baixarà.... :ufs: o la implantació també pot ser color vermell sang? Vigilaré a veure si va a més...pero joliin tenia moltes il.lusions!!! Haviem fet suuuper bé els deures!

Aiiix q desanimada estic ara mateix....
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Helens » dv. març 23, 2018 6:51 pm

Ostres Cloe...no en tinc ni idea de la implantació...a mi no m'ha passat mai... si és la W molts ànims! xocolata, mimitus, i a cuidar-se. Tu pensa que cada cop estàs més a prop del positiu! ànims!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » ds. març 24, 2018 6:33 am

Bon dia boniques,

Lluna Quin greu aquesta w!! Aprofita el cap de setmana i el dia plujós d'avui per descansar i que el maromo et faci molt mimitos! Una abraçada :-()-)
Lleona M'encanta llegir-te, ja ho saps!
Piruleta Quina me la maleïda!!! Molts pepos preciosa!!! :-()-) Ànims i a per el pròxim mes!!!
Arigalma M' en alegro molt de llegir-te més animada! Per el motiu que sigui... No em matis... però potser si que és una mica cosa de geminis. Jo no crec gens en prediccions (ni molt menys) però si que crec que ens defineix molt el caràcter. Jo sóc verge, i em considero una verge total. jajajaja <:-)
Mmnil És horrible si. Tinc un grau mitjà, però trobo que el puc controlar força, però per operar esperen ben bé que directament et caiguin les coses dels dits. Ara fa dues nits que dormo, he vigilat a no fer tanta força i pressions, i espero que em duri. Quina data tens de DNW? Pepos!!! :-()-)
Nata Aii bonica, quin greu... però com ja t'han dit tot es va posant al seu lloc... Nosaltres tenim uns amics que ella fa molts anys que té la germana a Suïssa i ara torna a estar embarassada, fan varies visites durant l'any i tenen comunicació constant. Però si dius que és un any... el temps passa volant. I perdona que m'hi fiqui... No voldria pas que t'ho agafessis malament, però crec que sobre-protegeixes molt el teu home, t'aniria bé compartir-ho tot amb ell, pensi el que pensi. Ell t'estima i t'ajudarà en qualsevol moment. Desprès ja t'he llegit molt millor, m' en alegro moltíssim!!!! :b-)))
Helens Siii.... demà tinc la data!!
Cloe Quina data tens?
Ego Fa dos dies que vaig de bòlit, i encara no entenc com el 23 no em vaig per te, bé si...... tinc por!!!!! Aquest cop em fa por veure el negatiu. Però perquè m'agradaria que no fos així. Tinc claríssim que tinc molts números que surti, però encara tinc aquella miqueta d'esperança. Tinc molts psíco símptomes: Aquell malestar del que parlava fa uns dies, no sóc gaire tetona i tinc els pits formosos, jajaja però no em fan mal. Cosa que abans de w, sempre els tinc molt sensibles. I dijous al migdia sortia del cotxe i vaig notar aquella punxadeta considerable de la que moltes parleu... Avui tinc curset d'aquí una estona, i a la tarda assaig de caramelles i sopar... així que estaré ben distreta i demà que sigui el que hagi de ser....
Molt bon dissabte per totes!!!
Una abraçada!
:b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Mminil » ds. març 24, 2018 7:36 am

Bon cap de setmana!!! I bona Setmana Santa!! :***: :***:

COANER: Qué bé que estiguis tant distreta!! >.-<: Millor així!!! Espero que vagi molt bé el teu dia! Ija ens diràs!! :-()-)

:CLOE Com vas bonica? Espero que finalment no fos la W, i si és així, i com diu la Helens, molts mimitos i xocolata!! Una abraçada! :-()-)

HELENS: Com vas tu? També entrant en ple desespero? Ànims!!!

NATA: Aishhh aquest tacadet... que té molt bona pinta!!! Ja queda moltpocpersortir de dubtes!!!

I les demés? A gaudir d'aquest finde!!!

MODO EGO: Avui estic molt més tranquila, :-o00m :-o00m Noto petits dolors de regla, a estones, i ja m'estic fent a la idea de que aquest mes, no serà el meu. Però estic bé!! Avui tenim cangur, i anirem a sopar que demà és el meu cumple!!! Així, que amb molta tranquilitat, i a l Abril ho seguirem intentant!!!!! :ok: :ok:

Una abraçada!!!!
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cloe85 » ds. març 24, 2018 10:18 am

Bon dia!!

Bé ahir vaig tacar al matí marró i a la tarda vaig tacar vermell i avui al mati al llevarme havia tacat a la nit tb una mica vermell...deu ser la regla....es vermell i te olor a sang...la regla m’havia d’haver vingut de dimecres segons una aplicació a ahir segons una altra. No és molt el q taco però clar...nose si això pot ser implantació....de fet me aixecat q volia anar a x un test( el més economic) i fer-me una prova....estava tant il.lusionada que no mu crec...val fer moltbé els deures!dos dies abans del dia fertil i el mateix dia fertil....i crec q tenia tantes bones vibracions q ara estic tan decepcioanda q no acabu d creurem q pugui ser la regla. Perquè el tema de la implantació tacar vermell q?esq x internet he lleguit de tot! I bé sintomes....em va mal a la esquena a baix d tot...
A veure si m’ajudeu una miqueta, estic feta un liu!

Petonets a totes! >.-<:
Asel
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 2:44 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Asel » ds. març 24, 2018 2:08 pm

Hola com van els desesperos!
Nosaltres fem vacances ja i amb bastant mal gust de boca pels empresonaments d'ahir....
M'havia d'haver baixat la w ahir però encara res de res.. .Ni gaires dolorets ni res. El mes passat se'm va retrassar 3 dies així que ja vindrà....no em penso fer cap TÉ pq estic convençuda que tinc retard.
Bé una abraçada i bones vacances!!!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Nata32 » ds. març 24, 2018 5:09 pm

Holaaaaaa Noiessss!!!

Entro en plan una miqueta “ranci” des de el mòbil...

CLOE veig que estàs molt neguitosa... Pot ser implantació totalment clar que si, hi ha dones que ho confonen amb la W... Però crec que un bon consell seria que ho analitzis bé tu mateixa, si veus diferències amb la W o no... No només amb el color de sagnat, que diuen que és marró o rosst però també pot ser vermell, sinó també amb els símptomes i altres coses que puguis diferenciar d’una W normal... si estàs molt nerviosa jo em faria un TE i avall... :ok: ànims bonica i molta paciència :-o00m

Coaner Tens raó, no t’enganyaré... tinc la mala costum de sempre estar protegint a tots els que m’estimo per no preocupar-los massa i és veritat que ho hauria de compartir més amb ell... Gràcies per el consell :love:

EGO: Noies, ahir amb el meu home vam fer uba mena de “despedida”.... vam anar a sopar a barcelona, a fer unes cerveses i desprès unes copes... :-()-) Ell està convençudissim que estic embarassada i diu que ahir havia de ser la despedida... diu que m’ho nota, que n’està segur... i jo espero de tot cor que no s’equivoqui... </;-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » ds. març 24, 2018 6:26 pm

Bona tarda wapes

Cloe jo no et puc ajudar gaire amb el sagnat pk no n'he tingut mai.

Asel, jotb de molt mala llet per lo d'ahir...

Ego total: de moment ni rastre de la W... i cap símptoma de res, ni de que hagi de venir ni de panxu... la meva DNW era ahir segons Womalog i segons un altre app és avui... m'he comprat TE... quan el faig? Demà ja? o espero més per si és retras per nervis???

Ens anem al teatre! Fins després!
Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: alivipa » dg. març 25, 2018 5:57 am

Bon dia noies!
Entro només en mode EGO, "per fi", avui ha baixat la w. La veritat, fa tants dies que, com diu la Lluna, al final tampoc no ha sigut tan decebedor. Tot i que fins que no ha baixat una mica bé, hi havia possibilitats, els indicis que baixaria la w cada vegada eren més: fa un parell de dies que taco un mica. Però això em passa amb la w de cada cicle... Suposo que finalment el cicle s'ha alterat una mica. Però, mira, potser estaré menys pendent dels dies exactes de res. Crec que l'abril optaré per fer SM :content:
Me'n vaig cap a l'abril, el nostre 8è cicle. La meva NDW és entorn del 21.
Potser aquest mes entraré una mica menys, que miraré de desconnectar una mica. Espero que no us ho prengueu malament. S'agraeix la companyia i trobo que és un grup molt bonic, però crec que necessito relaxar-me una mica.

Ànims a les que queden!! Que falten positius per arribar! :p-)

Ahhh! Tema sagnat d'implantació: jo en vaig tenir, però no us sabria dir gaire com diferenciar-ho, que no sigui deixar passar uns dies per veure com evoluciona (si va a més o no). Com veieu, encara dubto sempre els primers dies. El que si recordo és, que en el meu primer embaràs, deu n'hi do el que vaig sagnar. Evidentment no com una regla, però tampoc no van ser només unes taques. No sabria concretar gaire més...

Bona setmana santa, boniques!! :***:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Arigalma » dg. març 25, 2018 8:35 am

Bon día

A mí també m'ha baixat ja la W...
Aixi que res, seguim....

Perdoneu el modo soso total, entro des del telf.

Bon diumenge!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dg. març 25, 2018 12:16 pm

Bon dia guapes,
Entro en modo soso i ego total des de el mòbil. PERDONEU! Ahir a la tarda em vaig fer un te expressament, perquè estava convençuda que així veuria el negatiu. Aquesta nit he tornat a passar-ho fatal per el punyetero túnel carpià... sobre les 3 de la nit m'he despertat amb molta rampa a la mà dreta i he repetit te, negatiu. Estic molt de baixón! Entre les ilusions que t'acabès fent, no dormir i el calmant que m'he tingut que pendre... ara només tinc plorera i l'estòmac capgirat. No he n'hi esmorzat.... a la tarda mirarem de pujar a Vic amb uns amics. A veure si em distrec una mica...
Perdoneu el meu desànim, però ho necessitava dir. Miraré d'entrar aviat més recuperada.
Ànims Alivipa i Arigalma!
Bon diumenge de Rams a totes.
Imatge
Imatge
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cloe85 » dg. març 25, 2018 5:59 pm

Bon dia de Rams noies!!

Avui he intentat distreurem tot el que he pogut!!tot i que he estat amb les meves dues filloles de 3 i 1 anyet i estaven per menjarseles! Jeje i clar encara tinc més ganes d tenir un positiu! Com us vaig dir divendres vaig tacar marró, per la nit vermell com un xof, nose com explicar no molt però vermell, i ahir poquetes gotes i avui al matí una gota i prou...de moment res més...clar això per mi no és regla mai he tingut tan poc sempre quan tinc vaig amb el tampax taronja...així q nose...estic q no ser q pensar. Pel q fa a sintomes em fa mal la zona baixq de l’esquena com si fos els ronyons...

Alivipa, com dius clar no se si es W o no...però de normal no la tinc així quan baixa baixa a saco...per això dubtu si pot ser implantació...i si a algú li ha passat abans d tacar vermell....veig q a tu et va passar no? Doncs com vas saber que no era la W? Et vas esperar un dies?

Coaner!anims!se q un es desanima al màxim xq ho desitgem taaaant...però hem de mirar com moltes diuen x aqui que ja queda menys per veure el positiu...tot i q jo tampoc sóc la més adient x dir això xq també sóc negativa però estic intentant canviar una mica el xip!

Bé noies! Se que algunes no menciono però dsd el telf és molt difícil quedar-se amb tot. Però un petonet ben fort per totes!!

:cnena:
Asel
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 2:44 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Asel » dg. març 25, 2018 7:21 pm

Hola noies
Avui també és un dia trist....
Arigalma i alivipa ànims a veure l'abril si ens dóna més sort.

Coaner anima't i mira de desconnectar una mica guapa. Se q és fàcil de dir però intenta-ho



Encara estic a l'espera que em baixi la maleïda W, el cicle passat va ser de 31 dies i crec que aquest el supero. Tinc algun doloret però cap taca de w i la panxa inflada, ahir a darrera hora vaig veure un petit moc marronós però no semblava dels 1ers dies de regla....dema serà ja el 4t dia de retard. Estic tranquila perquè crec q és un retard però una mica rallada pq veig q tot això se' descontrolat.

Bé esperem que els dies que vinguin siguin millors ||*||
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dl. març 26, 2018 6:21 am

Bon dia guapes,

Mmnil Com vas guapa?
Asel Estem pendents de com acaba tot plegat!!! I el tema desconnectar, aquestes alçades ho veig una mica complicat. Evidentment no tinc la il·lusió del principi, però el tema hi és... i arribat aquest punt amb estimulació i quan em baixi la w, amb 31 cicles al darrere, cada negatiu per mi és un cicle més.
Nata Perdona bonica!! És que potser no hauria d'haver dit res... Però sóc així jo.... quan penso algo, sempre ho acabo dient. Esperem impacients el teu positiu!! Una abraçada!!
Alivipa Està més que bé. Cadascú a de fer el que necessita... Passar per aquí no és pas una obligació... però sempre que ens necessitis ens hi trobaràs. Una abraçada gegant!! :-()-)

Ego Esperant...

Bon dilluns!! ||*||
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. març 26, 2018 6:24 am

Bon dia noies!!! A per el dilluns jiji

Cloe Què tal amb el tacat? Va acabar sent més abundant o bé es va mantenir en poqueta cosa?
He sentit de tot amb el tema del sagnat d'implantació ...així que... qui sap!!

Nata Que guai llo de la despedida! Tan de bo tingui raó!! Ja et queda molt poquet per saber-ho!! :content:

Coaner Ànims! És un pal veure un negatiu... :ufs: i desmoralitza força! Potser era massa aviat per detectar la hormona.... o potser ha de baixar la W... :-o00m qui sap!! Tan de bo sigui la primera opció!! Mentrestants, t'envio una abraçada ben forta per donar-te ànims!!!

Asel Què tal vas? :oset:

Noies una manera de no passar-ho tan malament durant el desespero és coneixer ben bé la vostra fase lútea!! Això ho podeu saber si fer tempes o test d'ovulació, d'aquesta maner sabreu exactament quan se us retrassa la W. Per exemple jo tinc una fase lútea d'uns 12 dies.... és a dir, la regla em baixa 12 dies despres d'ovular.... clavat. Moltes vegades el que es retrassa no és la regla, si nó la ovulació, i per tant la W arriba més tard.


Vinga noies!!! Que març no està sent tant productiu com febrer!!!!! Espero que les que quedeu canteu totes un super positiu!!!! :p-)


Que tingueu un bon dilluns!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Nata32 » dl. març 26, 2018 7:56 am

Boooooon Diaaaaaa Noiessssss :***:

Cap de setmana de moltes males notícies :ufs: Així que aquesta setmana esperem que arribi el :***: juntament amb algun postitiu, a veure si hi ha sort :ok:

COANER Cap problema :content: Jo també sóc així, ho acabo dient tot, miro de contenir-me però al final acabo rebentant, és inevitable jejejejeje Però mira, em va anar molt bé per reflexionar al veritat... Així que Gràcies >.-<: Sento aquest negatiu... Potser com diu la Lluna era massa aviat per detectar-ho, qui sap, fins que no hi hagi W hi ha esperançes... ..::·· Molts ànims bonica, tot i que entenc, que de vegades, en aquest moment, no serveixin de massa, però buenu... aquí estem :-()-)

LLUNA Això de la fase lútea tampoc ho coneixia... Carai no paro de aprendre coses :b-))) jejejejejeje A mi la veritat que des de que em va venir la W fa 17 anys no ha fallat mai dels mais...Al 28e dia clavadissim... Inclús amb l'abort, que en teoria s'havía de descontrolar, ho va clavar.. No falla mai... Esperem aquest mes si que falli :p-)

ASEL A veure com acaba això... Jo aquesta setmana estic igual que tu, surto de dubtes.... :-o00m

CLOE No vull donar falses il·lusions però això fa molta pinta de que no és la W... Perquè no et fas un TE ¿? A mi la gine em va dir que no cal fer-se el ClearBlue que costa 20€, que si és que si qualsevol TE ho detecta, inclús el més econòmic... No sé així potser sortiries de dubtes i et quedaríes més tranquila...

ARIGALMA Molts ànims Guapa :-()-) A per el proper cicle!!!!!!

ALIVIPA Sento aquesta W... Entenc perfectament que potser ara mateix et vingui de gust desconectar una mica, però sàpigues que serem a aquí per quan vulguis tornar :-()-) Potser més endevant t'hi tornes a trobar amb ganes... :ok:

MMINIL Moltissimes Felicitats!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Espero tinguis un bon regal d'aniversari :-()) Quin dia és la DNW teva ¿? Aquest mes també ha sigut el meu aniversari, així que espero això ens porti molta sort i ens doni el nostre positiu com a regal :cnena:

EGO: Noies, demà és la meva DNW :-o00m :-o00m :-o00m Intento prendre-m'ho amb clama però la veritat que avui ja començo a estar bastant nerviosa, amb pànic tota l'estona de anar al lavabo i veure que he tacat... Tinc encara dolors d'estòmac, i punxadetes als ovaris, porto així dues setmanes... Si us dic la veritat ja no sé diferenciar si són símptomes pre-W o no... Ara mateix estic molt confosa... No tinc cap altre símptoma de res, només que avui estic una mica bastant de mala llufa :ufs: i això si em passa quan ha de venir la W... Aiiiiiiiiiii.. esperem que no... Demà és el gran dia :-o00m
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: Cloe85 » dl. març 26, 2018 9:35 am

Bon dia noies,

Bé ahir ja no vaig tacar re ni aquesta ni. Nomes vaig tindre el marronet divendres i tacat a la nit i algunes gotes dissabte. Així q estic il.lusionada per una banda però aterroritzasa x l’altre x si es una W alterada. Crec q faré el test i tal i com dieu no cal q sigui clear blue. Tot i q nose si fos embaras si sortiria ja tan d’hora.

Aiiiix no puc dels nervis!

: lasito :

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::