♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

♣ Trobadores Febrer i Març 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. gen. 25, 2018 6:40 am

Hola a totes!! Obro un nou post de trobadores pel febrer!!! He optat per seguir amb el "trobadores" que va recuperar la Lleona en l'últim post... per què això és el que som! Trobadores que tard o d'hora trobaran el seu cigró! :oset:

Així que, comencem un nou mes, un nou cicle... noves il·lusions... D'aquest post en surtiran nous positius.... espero que molts! Però també ens tocarà veure algun negatiu.... No passa res! Tan sols hi ha una cosa molt important que hem de posar-nos al cap totes!! El cos és savi i hem d'aprendre a confiar en ell... Un embaràs no s'aconsegueix tan fàcilment com pensàvem a l'inici de la cerca... Vol el seu temps... Gaudim del camí! No ens fustiguem ni ens castiguem per no aconseguir-ho... No depèn de nosaltres... Són molts els factors que hi intervenen... per tant, estimem-nos, estimem-nos molt a nosaltres mateixes! I cuidem molt a aquest cos que algun dia portarà el nostre bebè!!! ! :oset: I quan arribi el moment tindrem unes 40 setmanes per disfrutar de la panxu i quedar-ne fartes!! I llavors....tot el temps del món per ser mares!!!! Tot arriba boniques! I a nosaltres també ens arribarà!!!!! z2:-)
Molta sort a totes en aquesta cerca... i tant de bo quedi afònica de cantar positius!!!!! :content:

Imatge

Dates DNW Febrer:

2 de febrer - Krla z2:-)
6 de febrer - MiMi_M_T :-()-)
9 de febrer - Airyn :-()-)
12 de febrer - Eupatina z2:-)
12 -16 de febrer - Sa6 :-()-)
16 de febrer - Dolceta z2:-)
17 de febrer - Nostreta :-()-)
19 de febrer - Lluna de Xocolata :-()-)
21 de febrer - Lleona z2:-)
22 de febrer - Alivipa :-()-)
23 de febrer
- Lavida z2:-)
- Arigalma
:-()-)
26 de febrer - Silvia z2:-)
27 de febrer - Piruleta :-()-)
28 de febrer - Cookita :-()-)
1 de març - Coaner :-()-)

*** Acabem el mes de febrer amb 6 panxus!!! Enhorabona a les futures mamis!!!***

______________________________________________

Dates DNW Març :

7 de Març - Helen :-()-)
8 de Març - Mimi :-()-)
12 de Març - Airyn_jp z2:-)
15 de Març
- Perséfone :-()-)
- Eveve :-()-)
17 de Març - LlunadeXocolata :-()-)
18 de Març - Peke25
20 de Març - Alivipa :-()-)
21 de Març
- Cloe85
- Cookita17 z2:-)
23 de Març
- Arigalma :-()-)
- Piruleta :-()-)
- Asel z2:-)
25 de Març - Coaner
28 de Març
- Mminil :-()-)
- Nata

Si us sembla, podem omplir el formulari que havíem fet servir el cicle passat, i a dalt aniré ordenant els noms de totes per la data de NW

NOM:
EDAT DELS DOS:
N° DE FILLS I EDAT:
CICLE DE CERCA:
DNW:
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR


______________________________________________
NOM: LlunadeXocolata
EDAT DELS DOS: 28 i 32
N° DE FILLS I EDAT: 0!!!
CICLE DE CERCA:
DNW: 19 de febrer


______________________________________________
NOM: Silvia
EDAT DELS DOS: 31 ell i 30 jo
N° DE FILLS I EDAT: 2 (1 meva de 4 anys i 1 d’ell de 7 anys)
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 26/02/18
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARdoncs el nostre primer cicle de cerca ha sigut molt estrany... estic un cicle etern que ja va pel dia 50 i encara no sabem quan podrem tornar a intentar, però continuem amb les mateixes ganes o més que el primer dia. Com diu la dita.. “lo bueno se hace esperar” i com que aquest bebè serà qui ens uneixi definitivament com a família, qualsevol temps d’espera es perfecte.


______________________________________________
NOM: Sa6
EDAT DELS DOS: 35
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: aquest serà el 7è
DNW: encara no ho sé, estic esperant el To+, la cosa està entre el 12 i el 16 (crec).
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR Em sumo a les trobadores encara que estic (en teoria) entrant a la pre-sw, no sé si la podrem aprofitar... Massa feina.
M'està costant això de veure la w mes rere mes... No em pensava que fos tant complicat, però tinc claríssim que arribarà el nostre cigronet, sigui com sigui.


______________________________________________
NOM: Krla
EDAT DELS DOS: jo 32 i ell 41
N° DE FILLS I EDAT: Cap
CICLE DE CERCA: 4
DNW: 2 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Amb ganes de que aquest mes sigui el bo i poder cantar positiu!! I ja sabeu que diuen... Que lo bo es fa esperar! :-)(-:


______________________________________________
NOM: Airyn
EDAT DELS DOS: 33 els 2
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de gairebé 2 anyets
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 09/02
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARbueno nosaltres estem aqui xinoxano, la SW ja ha passat i només hem fet un sexy day que la grip esta instaurada a casa... aixi que impossible fer mes... aixi que sincerament no tinc gaires esperances de que soni la flauta... a mes estan els nostres antecedents... amb el nen vam estar buscant 15 mesos i vam acabar a RA i fent FIV tot i que no van trobar cap motiu pel que no pogues ser...aixi que.... esperarem a veure que!


______________________________________________
NOM: lavida
EDAT DELS DOS: 29 i 30
N° DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: 4t
DNW: 23 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARdoncs com tothom esperàvem que això sigués un pim pam i de moment aquí estem, esperant que el nostre cigronet/a estigui molt aviat amb nosaltres i poder acabar l'any amb ell/a a braços...! z2:-)


______________________________________________
NOM: nostreta
EDAT DELS DOS: jo 25, ell 28
N° DE FILLS I EDAT:un nen de març 2015
CICLE DE CERCA: 3r post avortament
DNW: 17 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAREspero i desitjo que aquest sigui el mes defintiu... La última regla ha sigut un xoc anímic, s'han obert ferides de l'avortament q no estaven tancades. A veure si tenim sort! Encantada de compartir aquest espai amb vosaltres :)


______________________________________________
NOM: Lleona
EDAT DELS DOS: 30 els dos
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena preciosa de 16 mesos
CICLE DE CERCA: 6è post avortament i últim abans de RA
DNW: 21 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARAmb la nostra filla vem tenir el positiu al cicle 27 després de fer els últims 6 cicles amb medicació. Aquest estiu em vaig quedar embarassada al 2n cicle però vaig patir un avortament a les 7 setmanes. Ara comencem l'últim cicle abans de RA i amb el ritme que portem, no tinc gaires esperances. Ja penso en IA i tema econòmic però no deixarem passar l'última oportunitat de que vingui natural! Prenc omifin i progesterona, a part d'àcid fòlic i inositol diàriament.


______________________________________________
NOM: Eupatina
EDAT DELS DOS: 32 i 36
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 12 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR El meu primer embaràs va venir al segon cicle...tinc la sensació que aquest es farà esperar una mica més! De fet, tinc el mal presentiment (totalment infundat) que per culpa de la cessària em serà més difícil quedar-me embarassada. Aix... Prenc àcid fòlic des de fa 2 mesos.


______________________________________________
NOM: MiMi_M_T
EDAT DELS DOS: Jo 34 , ell 36
N° DE FILLS I EDAT: 2 nens (7 i 4 anys)
CICLE DE CERCA: he perdut el compte, pero crec que 8 o 9
DNW: 6 de Febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR doncs que aixo s'esta fent una mica llarg, pero els altres dos embarssados també ho va ser. Aixi que no perdem l'esperança


______________________________________________
NOM: Arigalma
EDAT DELS DOS: Jo 37 , ell 43 (som els viejunos del grup)
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen (4 anys)
CICLE DE CERCA: 2
DNW:
23 de Febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR doncs res, aquí estem, a veure si son la flauta aquest mes o s'allarga la cosa... el primer embaras va costar 4 mesos, i això que érem més joves... suposo que costarà una mica, però weno, intentarem fer millor els deures aquest mes.


______________________________________________
NOM: Cookita
EDAT DELS DOS: 38 anys
N° DE FILLS I EDAT:1 petit de 4
CICLE DE CERCA: Aquest serà el 8 cicle
DNW: 28 de febrer. Pot ser un sant valentí molt especial! :love:
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARDoncs estic a l'espera del resulats hormonals que em va demanar la gine a veure que diuen i veure si el quiste de l'ovari com està evolucionant. Esperem que tot estigui dins dels paràmetres correctes i sigui questió de seguir intentant-ho. Després d'un cicle boig amb pèrdues durant la segona part del cicle, confio en que aquest cicle sigui una mica més normal! :ok:


______________________________________________
NOM: Coaner
EDAT DELS DOS: 31 (jo) i 39.
N° DE FILLS I EDAT: Cap!
CICLE DE CERCA: 29
DNW: 1Març (Data prevista, però d'aquí uns dies et donaré la correcte, ja que amb l'Omifin em canvia)
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARDoncs desprès d'una cerca interminable, és el nostre segon cicle amb l'Omifin. Prenc progesterona també e Inofolic. Tinc ganes de parlar una miqueta d'aquesta cerca que no acaba mai... He passat molts alts i baixos per desitjar tan poder ser mare... els dies que em visitava la warry eren horribles... ploreres, mal humor desbordant, discussions que just no han acabat amb la relació de parella i ara en dono les mil gràcies, perquè tocant de peus a terra, no m'ho hauria perdonat mai. Cada resposta al problema (visita al ginecòleg, prova... ) ha sigut una llumeta al camí. Teníem molta il·lusió amb aquesta nova prova de l'Omifin, pensàvem que amb una mica de peixet... jaja però res. Ara mateix tinc claríssim que fins que no arribem a IA, res de res. Mentrestant no deixarem desaprofitar aquests 5 cicles que tenim per davant. Ah, estem en llista d'espera per IA, des de el 12 de desembre.
Més cosetes: Imagino que sou moltes les que llegiu des de l'ombreta... Animeu-vos a escriure!! Jo m' en he passat 27 quasi sense poder-ho compartir amb ningú... al meu entorn no hi ha ningú que es trobi com jo (o tenen canalla o n'hi s'ho plantegen) i tot i que m'entenen, no és el mateix. Va molt bé poder compartir aquest procés!! Estic convençuda que si m'hagués decidit abans hauria evitat moltes d'aquestes ploreres.
Bona cerca i bon febrer per totes!!! :-()-)


______________________________________________
NOM: Piruleta
EDAT DELS DOS: 33 jo i 39 ell
N° DE FILLS I EDAT: Cap
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 27 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARHola! fa dies que dormo fatal ...suposo que dels nervis només de pensar que és veritat que hem decidit ser pares :) però vaig tot el dia amb un somriure a la cara o sigui que ha de ser bona senyal sí o sí! Tinc una mica de por de que tardem bastant sobreot tenint en compte la seva edat, però a part d'això em fa moltíiiissima il·lusió. Em fa cosa compartir-ho amb segons qui pq no vull sentir-me pressionada ... ja ens pregunten a cada dinar familiar si esem embarassats i això que fins ara no ho havíem decidit, per tant si sabéssin que busquem seria una tortura!


______________________________________________
NOM:] Papalloneta
EDAT DELS DOS: 35 i 37
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 18 mesos
CICLE DE CERCA:
DNW:
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR
El primer embaràs va ser per FIV (per sort a la primera) i ara després d'uns quants mesos hem fet una altra FIV. I estic en beta espera, dels nervis :p-)
Però optimista pensant que si l'altra vegada va anar bé a la primera aquest tb!!!


______________________________________________
NOM: Alivipa
EDAT DELS DOS: 32 i 37
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 18 mesos
CICLE DE CERCA:
DNW: aproximadament el 22/02
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARqui espera, es desespera. He pensat que potser amb companyia serà de més bon passar. Espero que no faci que n'estigui més pendent. El primer embaràs ens va costar 6 mesos. Estic una mica tensa perquè esperava que aquest cop no ens costés tant i ja anem pels 6 mesos...



______________________________________________
NOM: Perséfone
EDAT DELS DOS: 29 ell i jo 27
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r cicle
DNW: 15 de març
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAREns volem prendre ela cerca amb calma, però sé si ho aconseguiré perquè sóc una cagapresses :-o00m



______________________________________________
NOM: Nata
EDAT DELS DOS: 32 i 46
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3 + 1 ABORT
DNW: 28 de març
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARDoncs amb molta energia positiva i ganes de trobar el positiu!! Al desembre vaig patir un embaràs ectòpic, i per sort el meu cos el va poder expulsar de forma natural. DEsprés de recuperar-me fisicament i psicologicament, m'ha vingut la segona regla, i ara ja tinc llum verda per començar la cerca!! Això si, amb molta por però amb valentia!!



______________________________________________
NOM: Mminil
EDAT DELS DOS:41( ell) i 23( jo)
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 3 anys
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 28/03
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICARDoncs amb molta energia positiva i ganes de trobar el positiu!! Al desembre vaig patir un embaràs ectòpic, i per sort el meu cos el va poder expulsar de forma natural. DEsprés de recuperar-me fisicament i psicologicament, m'ha vingut la segona regla, i ara ja tinc llum verda per començar la cerca!! Això si, amb molta por però amb valentia!!


______________________________________________
NOM: Eveve
EDAT DELS DOS: 31 i 32
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3+1 (post-avortament)
DNW: 15 de març
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR doncs em trobo en plena fase de desespero i he pensat que estaria bé compartir-la amb aquest grup tant xulo!! El passat 15 de gener vaig patir un abortament espontani estant de 5+3... va ser durillo, però al final, cal mirar endavant i seguir lluitant per allò que volem
LlunadeXocolata l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 31, 2018 5:34 pm, en total s’ha editat 41 vegades.
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dj. gen. 25, 2018 8:24 am

NOM: Silvia
EDAT DELS DOS: 31 ell i 30 jo
N° DE FILLS I EDAT: 2 (1 meva de 4 anys i 1 d’ell de 7 anys)
CICLE DE CERCA: 2
DNW: ???
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: doncs el nostre primer cicle de cerca ha sigut molt estrany... estic un cicle etern que ja va pel dia 50 i encara no sabem quan podrem tornar a intentar, però continuem amb les mateixes ganes o més que el primer dia. Com diu la dita.. “lo bueno se hace esperar” i com que aquest bebè serà qui ens uneixi definitivament com a família, qualsevol temps d’espera es perfecte.
Imatge

Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Sa6 » dj. gen. 25, 2018 4:35 pm

NOM: Sa6
EDAT DELS DOS: 35
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: aquest serà el 7è
DNW: encara no ho sé, estic esperant el To+, la cosa està entre el 12 i el 16 (crec).
QUALSEVOL COSA QUE VULGUEU EXPLICAR: Em sumo a les trobadores encara que estic (en teoria) entrant a la pre-sw, no sé si la podrem aprofitar... Massa feina.
M'està costant això de veure la w mes rere mes... No em pensava que fos tant complicat, però tinc claríssim que arribarà el nostre cigronet, sigui com sigui.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. gen. 25, 2018 5:40 pm

Silvia , Sa6 Hola guapes!! Quin greu trobar-vos en un post més de cercadores!!! Però mirem de tenir els ànims ben amunt!!! :camio:
Ara us afegeixo a la llista!! Quina il·lusió em faria cantar el vostre positiu!!!! :love:
Molta sort!!Per cert Silvia, t'afegeio les dades... i quan tinguis la dnw et poso a la llista!! Esperem que no es faci esperar massa i pogueu reprendre la cerca ben aviat!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Krla
:: puça
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 10:49 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Krla » dj. gen. 25, 2018 5:49 pm

Hola a totes de nou!

NOM: Krla
EDAT DELS DOS: jo 32 i ell 41
N.DE FILLS I EDAT: Cap
CICLE DE CERCA: 4
DNW: 2 febrer
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Amb ganes de que aquest mes sigui el bo i poder cantar positiu!! I ja sabeu que diuen... Que lo bo es fa esperar! :-)(-:
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: airyn_jp » dj. gen. 25, 2018 5:52 pm

Hola boniques!!!

Aqui estem de nou!

NOM: Airyn
EDAT DELS DOS: 33 els 2
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de gairebé 2 anyets
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 9-2
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: bueno nosaltres estem aqui xinoxano, la SW ja ha passat i només hem fet un sexy day que la grip esta instaurada a casa... aixi que impossible fer mes... aixi que sincerament no tinc gaires esperances de que soni la flauta... a mes estan els nostres antecedents... amb el nen vam estar buscant 15 mesos i vam acabar a RA i fent FIV tot i que no van trobar cap motiu pel que no pogues ser...aixi que.... esperarem a veure que!

Un petoo
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dj. gen. 25, 2018 6:18 pm

Llunadexocolata, superjefa! N'estic segura que et quedaràs afònica! Prepara't caramelets que els positius aniran a saco!!! :cnen: :cnena: :cnen: :cnena:

NOM: lavida
EDAT DELS DOS: 29 i 30
N° DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: 4t
DNW: 23 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: doncs com tothom esperàvem que això sigués un pim pam i de moment aquí estem, esperant que el nostre cigronet/a estigui molt aviat amb nosaltres i poder acabar l'any amb ell/a a braços...! z2:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: nostreta » dj. gen. 25, 2018 9:52 pm

Hola guapes!

Encara no hem acabat un mes que ja comencem el següent, això si que és eficàcia lluna! Gràcies! :-()-)

NOM: nostreta
EDAT DELS DOS: jo 25, ell28
N° DE FILLS I EDAT: un nen de març 2015
CICLE DE CERCA: 3r post avortament
DNW: 17 febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Espero i desitjo que aquest sigui el mes defintiu... La última regla ha sigut un xoc anímic, s'han obert ferides de l'avortament q no estaven tancades. A veure si tenim sort! Encantada de compartir aquest espai amb vosaltres :)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 25, 2018 10:16 pm

Bona nit!!
M'afegeixo al post tant optimista i maco que ha obert la Lluna. Trobadores al poder!!!

NOM: Lleona
EDAT DELS DOS: 30 els dos
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena preciosa de 16 mesos
CICLE DE CERCA: 6è post avortament i últim abans de RA
DNW: 21 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR:
Amb la nostra filla vem tenir el positiu al cicle 27 després de fer els últims 6 cicles amb medicació. Aquest estiu em vaig quedar embarassada al 2n cicle però vaig patir un avortament a les 7 setmanes. Ara comencem l'últim cicle abans de RA i amb el ritme que portem, no tinc gaires esperances. Ja penso en IA i tema econòmic però no deixarem passar l'última oportunitat de que vingui natural! Prenc omifin i progesterona, a part d'àcid fòlic i inositol diàriament.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dj. gen. 25, 2018 10:20 pm

Nostreta, molts ànims!! T'entenc perfectament i em de saber païr aquests sentiments que ens acompanyaran sempre. A mi em va molt bé parlar amb el meu company. Si vols parlar, ja saps on trobar-me!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. gen. 26, 2018 6:29 am

Bon dia boniques!! Post actualitzat :ok: Ja anem sent colla!!! M'encantaria poder cantar els vostres positius...amb algunes de vosaltres ja portem a les esquenes algun que altre cicle de cerca compartit ...us desitjo una bona diana aquest cicle!!!!!!! :content:

Molts ànims a totes! I va... que som divendres!!! :mu::
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 26, 2018 6:43 am

Bon dia,
Lluna Entro per felicitar-te, m'ha encantat l'entrada del post!!! Així va fantàstic començar un nou mes!!! >.-<:
La majoria ja sabeu com estic jo... amb un peu dins el febrer. De totes maneres, passi el que passi, si em permeteu m'encantaria anar entrant a cantar positiu. Em compartit un gener fantàstic plegades. Amb molts positius. I segur que aquest febrer serà igual!! :b-)))

Petonets
Imatge
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dv. gen. 26, 2018 7:51 am

Booon dia!!
Entro en modo ego total perquè.... m’ha vingut la warry!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) Jjajajaj mai havia estat així de contenta per veure-la, però ostres... per fi podem tornar a començar! Ahir a la nit vaig anar al lavabo i taco una mica rosita, encara no he vist sang abundant, però ja em va dir el ginecòleg que seria una regla molt escassa, així que estic tranquil·la.

Bé, Lluna, no tinc ni idea de quin dia baixarà al febrer (si es que baixa), però si el meu cicle fos de 29 dies, la DNW es 23/02/2018. Després ja anirem veient que fa...

Avui estic de supersubidón >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ... encara que tinc uns dolors de morir. Febrer serà el nostre mes noies! Som-hi! :cnena: :cnena: :cnena: :cnena: :cnen: :cnen: :cnen:

Passeu bon finde guapis! Ens veiem dilluns, que demà tinc examen i avui estaré estudiant tot el dia i demà l'examen i després cap de setmana solets i de molts mimitos :love: :love: :love:
Imatge

Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dv. gen. 26, 2018 11:16 am

Hola!

En primer lloc, Lluna,moltes gràcies per obrir aquest post tant xulo!!!

Em presento:

NOM: Eupatina
EDAT DELS DOS: 32 i 36
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: 12 de febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR El meu primer embaràs va venir al segon cicle...tinc la sensació que aquest es farà esperar una mica més! De fet, tinc el mal presentiment (totalment infundat) que per culpa de la cessària em serà més difícil quedar-me embarassada. Aix... Prenc àcid fòlic des de fa 2 mesos.


Ens llegim,
Eu
Avatar de l’usuari
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Lleona » dv. gen. 26, 2018 12:44 pm

Eu, no és per ser pessimista ni res, però saps que la cesària si que influeix en concepcions posteriors? T'has fet algun control post cesària? Jo ho vaig fer per descartar adherències i confirmar la correcta cicatrització interna. Si et sents més segura, fes-te una eco de control.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Eupatina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:48 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Eupatina » dv. gen. 26, 2018 1:09 pm

Lleona,

Fa gairebé un any em vaig fer un control i una eco, perquè volíem començar a buscar. Tot està bé! No he buscat info...vaig passar-ho molt malament durant la cessària( tenia una part de la panxa desperta quan me la van fer). I em costa pensar-hi o buscar info.

Gràcies!!!

Eu
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: lavida » dv. gen. 26, 2018 6:24 pm

silvia: por fiiiiin! Ara sí, a per totes!!! ..::·· ..::·· ..::·· i sort amb l'examen! Va que compartim DNW!

Eu: temps al temps... ja veuràs com tindràs una sorpresa abans del que et penses! Ànims bonica! :-()-)

Coaner: tot i que has entrat al febrer espero amb moooltes ganes que ens puguis cantar el teu positiu de gener! :p-)

Lluna: ho estàs fent molt bé eh això... per cert m'encanten els dibuixos d'en Turu, bona tria!


No hi ha mode ego perquè hi ha mode warry, o sigui que esperant a que marxi i començar a buscar de nou! L'octubre no m'ha agradat mai (no sé perquè), però ara me'l miro amb molt bons ulls... jajaja BON CAP DE SETMANA!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: Coaner » dv. gen. 26, 2018 8:26 pm

Entro en modo ràpid... m'és que res per felicitar la Silvia m'ha encantat llegir-te tan feliç!! Feu-vos molts mimitos i disfruteu molt del cap de setmana que t'anirà fantàstic per agafar forces! :b-)))
I gràcies Lavida he volgut entrar perquè us conec a totes i m'heu fet molta companyia aquest gener (estic convençuda que el febrer també)

Bon cap de setmana!! :miko:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. gen. 27, 2018 9:02 am

Bon dia de dissabte noies!!! zz:-) Com m'agrada el cap de setmana jaja Post actualitzat!! :ok:

Coaner Gràcies!! He tingut molt bones jefes en el que porto de cerca i alguna cosa he aprés d'elles jajaja :content:
Tan de bó no t'hi veiem aquí doncs!! jaja Però vaja... si al final hi has de ser, farem una bona tribu!!! I a veure si amb sort aquest ja és l'últim mes!! jiji

Silvia Enhorabona!! jaja t'entenc perfectament :r) quan vaig tenir l'últim cicle tant llarg el dia que va baixar la regla va ser (molt dolorós) però feliç jajaja Va!!! Comença un nou cicle!! Ara uns dies de calma i llavors a per totes!!!! Que tinguis molta sort!!!!! >.-<:

Eupatina Benvinguda!!! Ja ets a la llista!!!! Ànims amb aquesta cerca!!! Esperem que sigui curteta!!!! :oset:

Lavida M'encanten els dibuixos de'n Turu :love: a veure si aquest ens porta sort!! jajaja
Doncs a mi l'octubre m'agrada força!! La temperatura comença a baixar i fa aquella fred que no empipa i et deixa estar a gust amb una manteta al vespre però encara hi ha aquelles estones que el sol et toca i notes l'escalforeta... La tardor comença.... les castanyes, els bolets... jaja i jo que són tant tant xxsta:: ja començo a ensumar que el Nadal s'acosta jajjaja

Modo Ego:Jo fa un parell de dies que estic tinguent força fluix blanc, suposu que s'anuncia que en pocs dies ovularé :-o00m jo aniré fent tants deures com pugui per si de cas jajajja
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: ♣ Trobadores Febrer 2018 ♣

EntradaAutor: MiMi_M_T » ds. gen. 27, 2018 10:43 am

Nenes !! que no había vist que ja hi ha trovadores de febrer

LlunadeXocolata... moltes gracies per ser la super jefa i crear aquest super post.

Us deixo les meves dades, ja fa cicles que rondo per aquí, pero es lo que toca...

NOM: MiMi_M_T
EDAT DELS DOS: Jo 34 , ell 36
N° DE FILLS I EDAT: 2 nens (7 i 4 anys)
CICLE DE CERCA: he perdut el compte, pero crec que 8 o 9
DNW: 6 de Febrer
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR : doncs que aixo s'esta fent una mica llarg, pero els altres dos embarssados també ho va ser. Aixi que no perdem l'esperança


Modo ego: sense gaire cosa a explicar. Estic prenent la progesterona i sé segur que aquest mes vaig ovular amb l'omifin pq vaig veure clarament la clara d'ou. A veure si hem encertat. De moment res de psicosimptomes
Imatge


Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::