Clínica Corochan opinions

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
minnei
Entrades: 4
Membre des de: dv. març 09, 2012 2:00 pm

Clínica Corochan opinions

EntradaAutor: minnei » dg. feb. 18, 2018 5:36 pm

Després de una mala experiència amb el meu primer embaràs amb una professional de ginecologia que estem molt descontents en tot en general. Ens agradaria provar la Clínica Corochan en podeu recomanar algun ginecòleg/a hi ha que estem buscant un segon embaràs. Y com fan el seguiment de embaràs si que el ginecòleg tu faci tot no estiguis tot el dia cap un lloc a l’altre. El primer va ser cesària i no se sap si un segon pogués ser igual, el pare entre amb la mare. Moltes gràcies si en podeu ajudar. Es que la veritat tinc molts dubtes en aquesta segona espera si arriba aviat. Coses que abans com era novata no havia donat compte i ara ja ser on vaig. Moltes gracies si en podeu ajudar.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: Clínica Corochan opinions

EntradaAutor: rosae7 » dl. feb. 19, 2018 1:05 pm

Hola,

Jo vaig tenir a la meva peke a la Corachan i estic molt contenta. La meva ginecòloga ja no hi és així que no et puc recomanar a ningú perquè just he canviat de clínica per un tema d'ubicació.
La meva peke va néixer a la setmana 41+6, em van induir el part però vaig acabar amb cessaria demanada per mi. Jo ja veia que la inducció no anava bé i això que vaig ingressar un dijous a les 10 de la nit i la nena va arribar divendres a les 16h. En un moment donat vaig deixar de sentir el cor de la nena al monitor i es veu que va tenir una arítmia (cosa normal) però la sensació de no escoltar-li el cor al monitor, veure a la infermera que la buscava i que trucava al metge em va posar molt nerviosa i li vaig demanar que si us plau la traiessin ja, la matrona em deixa que podíem intentar-ho, que el que havia passat de vegades era normal però jo no podia suportar la idea de que la nena patís i no m’empanadeixo de demanar-ho ja que tinc la sensació de que igualment hagués acabat igual.
El meu marit va estar amb mi en tot moment inclús a quiròfan. La vaig poder veure en aquell moment, em van preguntar si la volien netejar i vestir.
L’únic que potser puc estar menys descontenta és que vaig estar a la reanimació molt de temps ( a mi se’m feia etern) perquè l’anestesista que m’havia de fer l’alta estava dins del quiròfan encara que van fer el possible perquè tingués una altre anestesista però donar-la.
Una vegada a l’habitació tot genial, molt atentes.
Òbviament que amb un segon ja saps el que vols i el que no vols per tant entenc que la cosa facilita molt més tot...
El seguiment de l’embaràs va ser perfecte.
Si vols preguntar alguna cosa concreta em dius!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::