Déficit proteina S

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Déficit proteina S

EntradaAutor: Perséfone » dl. març 05, 2018 6:31 pm

Hola a totes,

Fa uns dies vam saber que la meva cunyada tenia dèficit de la proteïna S. El meu xicot se n'ha de fer les proves i saber si ell també la té o no.

En el cas de les dones si que sé com afecta i quines conseqüències pot tindre alhora de tindre un embaràs sa, però en el cas dels homes no sé ben bé com afecta ni si afecta. Sé que pot ser hereditari, es dir, que pot ser que el meu fill o filla (quan vingui) tingui el mateix dèficit, però no sé si pot afectar al fetus des del moment de la seva concepció.

Hem podeu ajudar?

Gràcies! :-()-)
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: Déficit proteina S

EntradaAutor: Arigalma » dv. març 09, 2018 9:01 am

Hola wapa

Ma germana té déficit de proteína S també, i està tenint problemes per aconseguir un segon embaras. No li poden asssegurar que sigui per aquest motiu perquè el déficit que té és molt petit, però de moment ja et dic que està tenint problemes (ja té un nen de 5 anys i mig), així que també pot ser que influeixi l'edat.
No sé si és hereditari la veritat, no em sona que ningú més de la familia ho tingui.
Tampoc sé com afecta als homes....

Vamos, que no t'he pogut donar gaire info :ufs:

Ànims :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: Déficit proteina S

EntradaAutor: Perséfone » ds. abr. 14, 2018 11:46 pm

Gràcies Arigalma guapa.

Si la teva germana s'ho pot mirar millor. La meva cunyada va tindre varis avorts per el tema de la proteïna S i la coagulació... Nosaltres estem pendents que truquin al meu maromo per fer-se les proves, però sembla que en el cas dels homes no afecta en el cas de l'embaràs (espermatozous defectuosos en aquest sentit em refereixo).
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::