Aborts de repetició - embaràs feliç?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tuli35
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 22, 2018 11:22 am

Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: Tuli35 » dj. març 22, 2018 11:53 am

Hola a totes!

Us escric mentre espero a fer una eco que confirmi si he tingut un tercer abortament.

Us explico, fa dos anys vam començar a buscar un fill. Des d'aleshores hem passat per una Fiv i tres transferències. Anant per ordre, l'extracció d'óvuls va anar molt bé. M'han van treure 13 i 11 van arribar a blastos. Ens les donàvem de feliços fins que vem afrontar el primer embaràs ectòpic o abort espontani (mai vem veure el sac). Ens van dir que era mala sort i el cap de dos mesos vem fer una segona transferència pensant que seria la definitiva. El resultat, un altre ectòpic o abort espontani (tampoc vem veure el sac). Aleshores vaig començar acupuntura i el cap de 8 mesos vem fer la tercera transfer amb la que vem tenir el nostre primer negatiu. A partir d'aquí vem fer tot tipus de proves. Gràcies a elles vem descobrir que jo tinc el factor V de leiden. Així que de cara a la quarta transfer vem decidir fer de tot, DGP inclós. Vem canviar la medicació i jo m'he estat puntxant heparina i prenent adiro des d'abans de la transfer. El resultat una beta altíssima 12 dies post transfer (1.125). Tot i així 19 dies post tranfer (ahir) vaig començar a sangrar moltíssim i a treure coàguls de forma intermitent. Així que amb molta probabilitat he tingut un tercer abortament. Aquest cop més dur pq fa dos dies vem veure el sac per primer cop. La veritat és que estic feta caldo i ja no sé si tornar-ho a intentar. En fi, gràcies per escoltar-me!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: Gustineta » dj. març 22, 2018 12:09 pm

Hola Tuli,
T'acabo de llegir i només puc dir-te que em sap molt i molt de greu pel que estàs passant. És duríssim, és una impotència, un dolor i una frustració enormes i difícil d'afrontar. No et sentis gens culpable per estar feta caldo ni de sentir-te com et sents.

Jo estic en una situació semblant, les coses m'han passat en diferent ordre però també porto 3 avortaments i diversos tractaments que no van bé,
Els dos primers avortaments van ser d'embarassos naturals i l'últim avortament va ser després d'una FIV dolenta en què em van treure 23 òvuls, però només 1 va ser sa després del DGP. També em punxava heparina i prenia adiro, com tu. Va acabar en avortament bioquímic.

Hem fet moltes proves, no han aclarit gaire res, però. De tota manera, si es confirma l'avortament i no sabeu per on tirar, et diria que consideréssiu si us val la pena fer més proves. Quines heu fet fins ara?

Una abraçada molt forta
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Tuli35
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 22, 2018 11:22 am

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: Tuli35 » dj. març 22, 2018 1:53 pm

Hola Gustineta!

Gràcies per escoltar-me i explicar-me el teu cas. Em sap molt greu que també ho hagis passat malament.

Les proves que ens hem fet són moltíssimes: histeroscopia, biopsia, immunològiques, coagulació, cariotips, seminograma, DGP...

M'he visitat amb el Dr. Reverter (hematòlego) i la Dra. Sánchez Ramón (immunòloga).

Ja no sabem per a on tirar.

La clínica a on ens hem fet el tractament és bcnIVF. Molt contents des del principi però ara estem pensant altres opcions. Et puc preguntar a quina clínica estàs?

M'agradaria trobar a algú expert en avortaments. Sempre em passa exactament el mateix. El dia 32 del cicle tinc el sangrat. Alguna cosa falla però no sabem què és.

Gràcies de nou per escoltar-me.

Una abraçada MOLT forta.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: Dalilala » dj. març 22, 2018 8:50 pm

Noies,

Us falten proves de la part masculina. És bàsic que no hi hagi problemes de cadena de ADN dels espermatozoides. Si n'hi ha els embrions no tenen ADN correcte i es moren als primers dies o mesos. El 75% dels homes de parelles amb problemes ho tenen. I té solució.

No hi perdeu res aneu al CIMAB centre de fertilitat masculina.

http://www.cimab.es/es/

Sort i molts ànims!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: capseta » dj. març 22, 2018 9:18 pm

Bonica em sap molt i molt de greu tot pel que esteu passant!!

Nosaltres hem patt una pèrdua a els 31 setmanes i després un ectòpic, per sort en el nostre cas de moment no hem tingut problemes per acoseguir els embarassos.
Estic de nou embarassada i de baixa des de la setmana 4 per tacats i sagnats (en alguns moments molt abundants). Només et volia dir que creuo els dits molt fort per tu confiant que vagi bé i que com en el meu cas aquests tacats no vulguin dir el final de la història del vostre 3r embaràs.
Si continua ja t’aviso que no serà fàcil, i si vols parlar-ne aquí estic.
Sobre els teus dubtes.... no en tinc massa idea, també ens van fer cariotips i proves de coagulació it ambé tinc un problema de coagulació (dèficit proteïna S).

Una abraçada molt forta. Si vols parlar o el que sigui som aquí.

:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: Gustineta » dv. març 23, 2018 8:38 am

Hola Tuli,

Buff... com m'identifico amb tu quan dius "ja no sabem per on tirar". Quan ja t'has mirat i remirat tantes coses, ja només queden proves en les que no hi ha un consens i és quasi com un acte de fe.

En aquest sentit estem igual que vosaltres i la nostra opció ha estat canviar de clínica i ampliar l'estudi immunològic amb unes proves relacionades amb l'activitat de les NK (i alguna cosa de T1-T2) en les que no tothom està d'acord. També hem fet l'anàlisis de les antipaternals fa dos anys, però finalment ho vam descartar.

Dalilala, el CIMAB és una molt bona idea! Hi vam anar fa un parell d'anys, abans de començar amb els tractaments. Tuli, si no ho heu fet, és una opció a considerar.

I tant que et puc dir a quines clíniques hem estat! Hem fet dos IA per SS al Clínic. La FIV la vam fer a l'IVI i ara hem canviat a Gravida. La immunòloga de l'IVI ens van ampliar l'estudi que ens havia fet la Dra Sánchez Ramón (ens faltaven els KIR i els HLA) i a Gravida és on ens han fet el que et comentava de les NK.

El nostre proper pas és fer intralípids i cerca natural (+Adiro) mentre en duri l'efecte. Després, farem una altra FIV+DGP en què farem servir el Fertile Chip per a la selecció espermàtica (aquest va ser un dels motius pel qual hem passat a Gravida). Per a la transfer, cicle natural amb Adiro i heparina i prednisona. Paral·lelament faig acupuntura.

Tot plegat costa molt, com si no n'hi hagués prou amb perdre embarassos o no quedar-se embarassada... no, ens ha tocat tot junt.

De tota manera, per mi el més dur és Emocionalment, jo ja fa temps que estic fent teràpia primer sola i ara en parella. També he fet mindfulness. Des de fa quatre mesos també vaig a un taller d'ajuda en grup que imparteix l'Anna Escudé més o menys un cop al mes. Sola no puc afrontar-ho. Vosaltres teniu algun tipus d'acompanyament emocional?

T'envio una abraçada molt, molt gran i desitjo que a poc a poc pugueu trobar el camí per on tirar, sigui quin sigui. Som aquí per si et podem ajudar en res més. :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Tuli35
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 22, 2018 11:22 am

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: Tuli35 » dv. març 23, 2018 1:09 pm

Gràcies a totes per les respostes i per explicar-me les vostres experiències. Ahir vaig fer l'eco i el sac segueix. Això sí, el pronòstic no és bo ja que està rodejat de sang. En una setmana hem de tornar. De moment avui no sangro i he fet acupuntura amb la Dra. Lu (el centre a on em visito des de fa un any).
Gràcies de veritat per escoltar-me.

Gustineta, jo no faig teràpia. Tinc moments molt dolents i tristos però fa un any vaig descidir que no pararia la meva vida per aquest tema. Si no puc tenir fills serà una put*** però la vida segueix i la vull viure a tope. La felicitat depèn del nostre diàleg interior. Et recomano que et llegeixis els llibres del Rafael Santandreu. Jo vaig ser pacient d'ell fa 4 anys i em va ajudar a tenir la fortalesa mental que tinc ara. És un crack.

Molts ànims i MIL gràcies de nou a totes per escoltar-me ❤
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: capseta » dv. març 23, 2018 2:04 pm

Ai Tuli, quin greu que el sac segueixi però amb mal pronòstic. No sé ni què recomanar, que ho donis per perdut o que tinguis esperança, és tot tant complicat!!
En aquest embaràs una nit que vaig sagnar moooolt i amb coàguls ja el vaig donar per perdut i recordo tenir sensació d’alleugament, era dur pensar que l’havia lerdut, però estava patint molt, quan l’enemà van veure que seguia va ser estrany, no podia sentir-me contenta.

Una abraçada molt forta!!!

Ahhh, i sobre això de les antikillers i altres possibles camins per on tirar, segueixo una noia amb problemes de fertilitat i esterilitat i fa poquet va penjar alguns vídeos sobre aquest tema, potser et va bé veure-la ja que ho explica d’una manera prou clara i explica els diferents tractaments que poden haver-hi i tal, que com deia la gustineta, són un pèl “controvertits” (hi ha qui els defensa i qui diu que no valen per res, que són un acte de fe). A youtube es diu suddently_this. També té instagram i si hi parles en privat (si tinguéssis algn dubte o algo) et contestarà segur.
Ella també porta un llarg recorregut i també estan acabant de “cremar cartutxos”.


:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: Gustineta » dv. març 23, 2018 7:33 pm

Tuli, gràcies per la recomanació, estic segura que m'ajudarà! Jo no estic preparada per assumir la possibilitat de no tenir fills, encara sento que tinc possibilitats.
Molta força per aquesta setmana d'espera. :-o00m

Capseta, jo també vaig seguint els vídeos de la suddenly_this. El que li han vist a ella i a la seva parella són problemes immunològics relacionats amb els KIR i els HLA. En sap un niu i sap explicar-ho molt bé.
Ja investigaré si també parla de les NK que m'interessa!
D'altra banda, t'he anat llegint i em sap greu que aquest embaràs estigui sent tan complicat físicament. Emocionalment, m'imagino que també. Ànims i pas a pas. :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Aborts de repetició - embaràs feliç?

EntradaAutor: capseta » dv. març 23, 2018 8:33 pm

Gustineta, potser m’he liat amb lo dels antikillers, com que no hi estic posada pensava que parlava d’això al vídeo però he anat a revisar els vídeos i era sobre KIR i HLA, temes immunologics. Però com dius en sap molt! Han buscat molt, i sobretot ara després de que morís el seu nen a les 17 setmanes.
Si hi contacteu per instagram us ajudarà en el que sigui, és molt maca, parlem de tant en tant.
Ahh, i sobre el meu embaràs... què t’he d’explicar!!!! Haurien d’haver més grups com el de l’Anna Escudé (amb la que també he contactat, però em queda massa lluny) perquè gestionar nous embarassos després de pèrdues és....buffff!!!
Però espero de tot cor que totes hi passeu, valen la pena totes les penúries (ha de valer-ho).

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::