✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Coaner
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » ds. abr. 14, 2018 3:22 pm

Entro ràpid només per enviar abraçades molt fortes a l'Ayrin. Em sap molt greu bonica!!! Com t'han dit que passi tot molt ràpid... i per el que necessitis aquí estem!!!
Petonets
Imatge
Perséfone
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

EntradaAutor: Perséfone » ds. abr. 14, 2018 11:33 pm

Bona nit noies!!!

Estic viva!!!!! :b-)))

Sento haver-os tingut abandonades aquests dies però no han estat gents fàcils (tema feina). Avui estic més animada i puc entrar amb tranquil·litat, així que... vaig a personalitzar!!! (prometo no tornar a estar tants dies sense entrar i actualitzar la llista).

Airuni gràcies guapa! La veritat és que si que es fa dur. Al març els meus pares van haver de sacrificar al gos (tenia un vessament de pleura i un tumor al pulmó) i l'estimava tant i el trobo tant a faltar (feia 13 anys que el teniem) i em va fer tanta tanta pena... La veu de ma mare trucant-me per dir que ho havien hagut de fer i així de forma tant inesperada... aish... però bé, va tindre una molt bona vida. Amb la gateta també ho vaig passar fatal dissabte passat, però ara sembla que esta molt millor gracies a Deu!!! La medicació ha funcionat i torna a estar tant terrabastall com sempre. Amb la warry la veritat és que si, que com sabia que aquest mes no seria (de fet ni l'hem comptat com cerca) doncs ja m'ha anat bé que se m'avançes tres dies... tot i que la veritat es que suposo que s'ha avançat degut als problemes i nervis de la feina, però bé... ja queda menys per la SW! :p-) Jo també somio molt amb que tinc el meu positiu, últimament moltíssim. Jo crec molt en la interpretació dels somnis, has buscat que significa? Té molta raó jejeje. Sobre comptar o no la primera tacadeta... no et puc ajudar ja que a mi em ve i em ve bé... amb tot esplendor.

Nata gràcies guapa, tot i que tenia molt clar que aquest mes vindria segur segur, així que m'ho he pres super bé i amb molt ànim, res de tristeses... ja hi haurà temps. Ànim amb el SM! Segur que aconsegueixis estar més relaxada i no pensar-hi tant >.-<: Sobre el tema de les proves etc... jo també penso com tu, que no fa falta que en feu encara iq ue si et vas quedar el primer mes és molt bona senyal, tot i que desprès no anés bé. Altre cosa seria que tinguessis avorts per repetició o que no et puguessis quedar, així que jo no aniria encara al metge, si quan faci l'any de cerca no us heu quedat llavor si, però de moment... MAMBO! :: orrr::

Arigalma moltes gràcies guapa! Com li he dit a la Nata, tenia tant interioritzat que no m'havia quedat que ja ni l'he comptat com a mes de cerca :content: Per cert, jo també estic en el mateix plan... que vingui quan vulgui, tot i que jo no tancaré paradeta si no arriba al desembre. Suposo que son situacions diferents , però tens tot el meu ànim i suport. Jo estic segura que et tocarà abans de cap d'any :-)(-: Pel que fa als TO, jo compro els one step, 30 test d'ovulació i 10 d'embaràs, a amazon :ok: Jo crec que és depèn de com ho visquis tu. Jo els faig servir per conèixer el meu cos però sé que els deixaré de fer servir quan hagi fet uns quants mesos per saber quan ovulo segur de segur.

FELICITATS CULLARETA Ja et vaig dir que si hi havia ratlla hi havia panxa, així que enhorabona per segon cop >.-<:

Coaner moltes gràcies guapa. La veritat és que la gateta molt millor, espero que continuï així i no torni a donar-nos cap ensurt... ho vaig passar fatal! Jo també ovulo vora el 16 del cicle i la meva FL es d'11 dies. Així que no et preocupis, mentre ovulem... Provaré la maca andina perquè jo últimament també estic amb els ànims, la libido i la vida pel terra :ufs: Et modifico la DNW!

Aquiver doncs sí, vist i no vist, ja mateix começo la SW :sex-|: :: orrr:: Jo directament no li dic si ovulo o no ovulo... em fico una mica més picantona i a l'ataqueeeeer! Així no és ratlla tant (està comprovat que si li dic que ovulo ell "treballa" sota pressió i no és el mateix).

Mminil va marxar dimecres, així que ja tinc les piles carregades per poder estar a tope amb la SW! Dintre de no res la començo (segons la app el dia 23... el meu sant - i Sant Jordi - , a veure si entre roses i llibres cau un pinxito amb premi!) Sobre els TO no totes les dones tenim el pic d'hormona igual de fort. Has de mirar d'engantxar-los perquè igual a tu no et dóna igual de fort que a les instruccions. De totes maneres, el teu pic d'hormona seria el TO que més s'ha marcat del cicle. Igual també pot ser que ovulis més tard. Jo tinc cicles regulars de 27-28 dies i se suposa que hauria d'ovular el dia 14 i, en canvi, la majoria de cops ovulo el 16 (menys el mes passat que vaig ovular el 13)... és tot un món això dels TO.

Metx jo crec que és normal pensar en aquestes coses eh? Jo vaig pensar que, o em quedava a la primera o em costaria molt quedar-me. La veritat és que no em vaig quedar a la primera però espero que no em costi tant com vaig pensar en el seu dia :miko:

Futuramami benvinguda!!! Ara mateix t'apunto a la llista :p-) Que tinguis una cerca curteta!!!! Ostres, t'has fet un TE ja? Ai que serà arribar i besar el sant!!!! >.-<:

Nostreta quin greu que em sap això que dius... espero que si ha de ser avortament sigui el més ràpid possible i pugueu intentar-ho altre cop lo abans possible :ufs: :ufs: :ufs: T'envio una abraçada molt forta, de les que traspassen la pantalla :-()-)

Airyn_jp em sap molt de greu... com a la Nostreta, t'envio una abraçada de les que traspassen la pantalla. Ho sento molt bonica, molts ànims, tan de bo tot passi ràpid :-()-)

MODE EGO: desprès d'una setmana molt dura (feina + warry + gateta malalta) ja estic gairebé al 100%. Sento haver-os tingut abandonades però no he tingut temps de res... ni ganes la veritat. Cada dia he arribat a casa, m'he dutxat i m'he anat a dormir (mal fet el no sopar) però es que no tenia ganes de res, de debò... Crec que necessitava descansar. I ara es raro que estigui llevada encara a aquestes hores (son les 12.31 de la matinada). Hem sortit al cine, hem sopat i ara quan acabi d'escriure-us m'aniré al llit, començarem ja la SW tot i que per pur vici, que encara no ens toca... però... QUE NOS QUITEN LO BAILAOOOO :p-) :b-))) :: orrr::

FL: 11 dies
Cicle: 27/28 dies
16/02/18 - Iniciem la cerca!

Imatge
La cerca amb humor és millor: https://mamahumorada.blogspot.com.es/ :-.:·::
Perséfone

EntradaAutor: Perséfone » ds. abr. 14, 2018 11:37 pm

Per cert... aquesta setmana vinent hi ha moltes DNW!

17 d'abril - Metx
19 d'abril - FuturaMami72
22 d'abril - LlunadeXocolata
22 d'abril - Mminil

Com aneu? Què sentiu? Algun psicosintoma? :p-) >.-<: :p-) Sort noies! :love: :cnena: :cnen:

Imatge
LlunadeXocolata
:: peixet
:: peixet
Entrades: 256
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dg. abr. 15, 2018 8:46 am

Hola a totes boniques!! Intentaré personalitzar... a veure si puc després de tants dies jaja

Primer de tot Nostreta, quin greu!! És un pal quan passen aquestes coses.... :ufs: i mai entens el perquè...
En l'últim post us vaig comentar que jo vaig patir un abort bioquímic... és un tipus d'abort molt comú... en el seu moment la meva llevadora (un 10 com a professional i persona!) em va dir q això passava quasi a la majoria de dones mínim un cop a la vida, si nó algun més... I que la majoria de vegades ni se'n adonaven si no és que es fessin un test abans d'hora... si no, quedava com una regla rara... Segons el que em va explicar, i del que posteriorment jo em vaig anar informant i preguntant, l'abort o embaràs bioquímic (com també s'anomena) no té res a veure amb un abort espontani, en l'abort bioquímic no arriba mai a existir embaràs... l'òvul i l'espermatozou es troben i fan la seva feina...però per X motiu on s'implanta (malformacions, errors de cromosomes...) pel motiu que fos no era viable... El problema és que en el teu cos s'aixequen les alarmes d'embaràs... de manera que pots notar símptomes (jo anava hiper cansada i tenia nàusees!) i fins i tot pot donar positiu un test d'embaràs (tot i que dificilmen arribarà a marcar-se fort...) però en poc tot plegat va desapareixent i un test deixa de donar positiu...
El metge, a l'igual que la llevadora em van comentar que això és molt normal... i forma part de la reproducció humana, sempre us estic comentant que l'espècie humana es reprodueix fatal! De tots els mamífers...potser som l'espècie que pitjor ho fa! També som de les poques espècies que practiquem relacions sexuals per plaer... imagineu si ens reproduissim igual que algun altre mamífer com els gats o els conills!! :miko: La qüestió, és que la dificultat no és només encertar l'òvul... si no que això no passi... i s'implanti bé...
T'explico tot això perquè en el seu moment jo vaig anar molt perduda... no sabia que m'havia passat... perquè un test m'havia sortit positiu i als dos dies negatiu...també vaig arribar a tacar en poca quantitat... Conèixer el que passava, que m'ho expliquessin i sobretot, saber que era algu molt normal i que no tenia perquè representar cap problema, em va ajudar a passar-ho tot molt millor...
Molts ànims bonica!!

Airyn Quin greu....molts i molts ànims per tu també!!!! Una forta abraçada!!!

Mminil Què tal ho portes? Et van arribar a donar postiu els TO??

Nata Ole tu despertant al teu home a les 5!!!! >.-<: A al meu no hi hauria maneres de despertar-lo :content:
Tan de bo hagueu fet diana!!! :ok:

Persefone M'encanta llegir-te positiva!!!! Descansar és molt important així que .... cuida't!!!!
A mi em passa de vegades.... vaig tant cansada que ni temps ni ganes de sopar!!! I això, com bé dius no és gens bo!!! Més que res perquè llavors el cos passa moltes hores sense menjar, i el metabolisme es relantitza... Jo el que faig aquests dies és ni que sigui menjar un iogur o una peça de fruita... D'aquesta manera tampoc tinc l'estòmac buit... T'has de cuidar!!!! zz:-)
M'alegro que comenceu la SW amb tanta energia!! Disfruteu-la de valent!!!!!

Modo Ego: Doncs res... aquest mes no us sabria dir quan he ovulat... Si vaig ovular el finde passat, els deures estan molt ben fets jaja i la regla hauria d'arribar entre dijous i dissabte.. Si he ovulat a meitat setmana...els deures no estant gaire ben fets... per no dir que no estan fets vaja jeje i la regla hauria d'arribar un parell de dies més tard...
La qüestió és que per símptomes i temperatura cre que vaig ovular entre dissabte i diumenge passat... així que creuarem dits... I aquest vegada penso esperar al dia de no W per fer el test.... :-o00m i res de test de tires (em tornen boja...) un digital! jaja Així que ja us explicaré!!!!

Una abraçada a totes guapíssimes!! Molts i molts ànims!!!! :oset:
Imatge
9vè cicle de cerca... :cnen:

Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
METX
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

EntradaAutor: METX » dg. abr. 15, 2018 11:22 am

Bon dia noies!!
Nostreta sap molt greu.... ja ens aniras informant
Airyn molts anims es dificil el q vius jo vaig patir avort espontani casi de 10 setmanes i es dur pero s ha de continuar a la caça de l ovulet... la recompensa mereix la pena.

Jo desitjant q vingui la W per poder començar la cerca ja q akest mes no ho veig possible... El dilluns arriben els TO experimentarem... Hi ha algu q faci grafica de tempe?? En quina web ho feu?

Ens llegim boniques!! Bon diumenge!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dl. abr. 16, 2018 5:22 am

Bon dia boniques,

Ayrin T'envio molta força per avui!! Que passi tot molt ràpid. Ja veuràs com de seguida tornareu a la cerca.
Nostreta Com estàs?
Perséfone Siiii.... això de la maca andina funciona! Espero que tinguis una setmaneta molt més tranquil·la.
Metx No tinc gaire idea de com funciona el tema de les temperatures. Però si crec que fer-ho tot plegat potser si que fa obsessionar-te una mica, no? Vull dir to + temperatures.

Ego No tinc ego... :-o00m :-o00m

Bon dilluns!!!
Imatge
Nata32
Entrades: 50
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 16, 2018 9:48 am

Booooon Diaaaaaaa Futures Mamiiisssss :***:

Ostres AYRIN quina mala notícia... :ufs: Em sap molt de greu.... Motls ànims i segur que passa tot molt ràpid i aviat pots tornar aquí amb nosaltres a seguir amb la cerca, molts molts molts petons :-()-)

COANER Això de la fase lútea no ho tinc gens controlat no... Però tinc cicles molt molt regulars, com un rellotge suïs, no falla mai... al dia 28 arriba l'estimada W... :ufs: Espero tinguis aviat EGO... jejejeje :ok:

NOSTRETA Com et trobes ¿? Alguna novetat ¿? :-()-)

FUTURAMAMI72 Com va ¿? ha vingut la W o no ¿? Espero que no... :b-)))

AIRUNI Potser és interessant això que comenta la COANER de la fase lútea per controlar el cicle i no haver de patir tant, jo no sé de que va però segur que ella ens ho explicarà molt bé... >.-<:

PERSÉFONE M'alegro moltissim que la gateta estigui bé... la verita que com no deies res estava una mica preocupada, però ja em quedo tranquila sabent que esteu bé i que començes amb la SW :: orrr:: Que començi la festa :sex-|:

LLUNA Tant de bo no arribi aquesta W.... :b-))) Esperarem impacients les teves notícies... :-()-)

METX Que sigui curta aquesta espera de la W i que aviat pogueu començar la cerca i que aquesta també sigui bén curta ... :-()-)

MMINIL Tu com estàs ¿?

MODO EGO: Nosaltres aquest cap de setmana hem estat fora perquè el meu home tenia cursa i ens hem endut a la peque així que tot i coincidir amb la SW no hem pogut fer deures cap dia :ufs: Em queda de comodí el dijous a les 5h del matí de la setmana passada >.-<: i ens queda avui i demà per fer deures a tope i amb molt d'amor :love: Així que avui no se m'escapa.... :: orrr::
airuni
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dl. abr. 16, 2018 2:18 pm

Hola!!!

Primer de tot Airyn em sap molt greu, amb lo bé que haviem començat el mes...Una abraçada molt forta i molts ànims!! espero que aviat tornis a estar per aquí però que tornis per poc temps.

Perséfone ànims amb la feina, es passa malament quan no estas bé. On treballes?
M'alegro que la gateta estigui millor. Sobre el somni no ho he buscat mai el significat, però jo crec que és perquè tinc moltes ganes i alhora molta por i suposo que inconscienment m'obsesiono :-D M'alegro de llegir-te més animada!

METX a veure si no cal que començis amb els TO, molta sort!! jo no en tinc ni idea de grafiques, abans hi havia un post, potser hi pots fer un cop d'ull a veure si t'ajuda.

LlunadeXocolata ànims amb el desespero! molta sort! seria un bon regal de Sant Jordi.

Nata aprofita tot el que puguis per si de cas!

FuturaMami com va? alguna novetat?

Jo ja he acabat amb la warry per fi!! 10 dies... en principi ovulo aquest diumenge, per la nit compraré els TO per tenir-los aquest cap de setmana, quan les hauria de començar a fer? divendres? De moment anem fent pinxitos recreatius entrenant pel cap de setmana :love:

Bon dilluns! i que vagi bé la setmana!! ens anem llegint!
RedBerry
Entrades: 192
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dl. abr. 16, 2018 2:58 pm

Bon dia noies!

Primer de tots ayrin molts anims bonica espero que tot et vagi lo millor posible!!!
Nostreta Molts anims! A la gine ni cas, no esta mai de mes coneixer el nostre cos!

Coaner Que tal van aquest TO positius? Has pogut fer molts deures?
Nata32 Aquest pinxito de les 5 del mati son dels millors! Espero que hagi sort!!! :content:
Futuramami Volem noticies!! Heu fet TE? ho ha aparescut la W?
Airuni Ja t'ha marxat aquesta W? De TO no entenc res pero si s'ha descontrolat una mica aquesta W segur que et van molt be per saber quan estas ovulant. Ara a per la propera SW! :ok:

Perdo noies he personalitzat una mica rapid perque tinc un super EGO
No se molt be per on comçar a veure si podeu donar-me la vostra opinio. LA meva W en teoria m'hauria de haver arribat ahir 15 d'abril, pero ahir nomes vaig tacar una mica al aixugar-me i despres ni rastre de la W. La idea era que vingues aquesta i ja começar la cerca al abril-maig. El cas es que el mes passat un dia amb l'emocio no ens vam possar barreres, perque total, en teoria ja havia ovulat, segons el que diuen les aplicacions aquestes, mai he fet TO. Estic una mica flipant perque soc un rellotge els 27 dies baixa, pero ni rastre. No se que opineu? :camio: Tot son teories pero no hi ha w :-o00m

Que penseu?
Nata32
Entrades: 50
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 16, 2018 4:06 pm

Ostres REDBERRY!!!!!!! :p-) :p-) :p-) A veure si serà vertit això que diuen que quan més et relaxes.... PAM!!! ..::··

Jo et et dic el que jo faria... Jo no esperaria, davant de la incertesa i dels nervis que jo ara mateix em faria un TE ya.... :b-))) Però perquè jo sóc molt impacient i no sé esperar... Tu coneixes el teu cos i si mai fa això per alguna cosa serà.. També et dic que jo des de que estic en cerca no sé si pels nervis o perquè però útlimament em passen aquestes coses... que taco i deixo de tacar, tinc atrassos, etc...

Pots fer-te el TE i si surt positiu doncs PERFECTE >.-<: i si surt negatiu almenys et quedaràs més tranquila... :-o00m
Mminil
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

EntradaAutor: Mminil » dl. abr. 16, 2018 4:20 pm

Bon dilluns noies!!!!! :***: :***:

Com anem? Perdoneu que aquests dies he anat molt enfainada amb la feina i el peque, però us he anat llegint tots els dies! :-()-)

REDBERRY: AY AY AY!! Que me da que això de fer-ho sense fronteres t'ha donat un fruit inesperat!! Ja ens acabaràs d'explicar... :love: :love: JO crec que et podries fer un TE i sortir de dubtes...

AIRUNI: Que bé que s'hagi acabat la W!! i m'encanta això de fer pinxitus recreatius!!! :love: :love: Si tenes el TO, quan vulguis pot començar!

NATA: Penso com les companyes i el teu instint de despertar-te a les 5h matinada, pot ser molt bona senyal!! Ojalá sigui aixi!!! I amb molt d'amor... com tu dius, segur que funciona!!

COANER: Com vas bonica?

METX: Com has començat el dilluns? DE tempes, no et puc ajudar gaire, però segur que per aqui moltes companyes et poden informar súper bé!

LLUNA: Seguirem els teus símptomes, i esperem que vagis ovular el finde!! I si no, segur que aquests deures estàn súper ben fets i mab una mica de sort ho encerteu !!!

PERSÉFONE: A gaudir de... " Qué nos quiten lo bailao" que per això està! Espero que la feina estigui més estabilitzada!!! Ànims bonica!!

Les demés com esteu? Espero que poc a poc ens aneu donant bones notícies! :-()-) :-()-)

MODO EGO: Doncs jo, per aqui amb els meus TO... :-o00m :-o00m Sembla que vaig ovular dijous/divendres/dissabte... O això entenc jo... però clar.... NO sé si ho haurem encertat, és molt difícil tot plegat! Encara que em fa pensar que si vaig ovular més tart, la W m'haurà de venir més tart... així que imagino que aquest més vindrà molt més tart que el 22.. Quan?? NI idea... JO ja m'estic mentalitzant que aquest mes tampoc serà... així que.... Ja us aniré informant!!! :-o00m :-o00m

Una abraçada molt forta!!!!
Perséfone

EntradaAutor: Perséfone » dl. abr. 16, 2018 6:21 pm

Bona tarda noies!

LlunadeXocolata jo també ho faig això de menjar-me un iogurt o beurem un batut de fruites i llet... però la setmana passada estava tant engoixada que no podia tragar res... de fet vaig provar i em van entrar unes ganes de vomitar... :ufs: Tan de bo hagis ovulat quan has pogut fer els deures... ja ens informaràs si hi ha hagut sort :love:

Nata gràcies guapa :-()-) Ostres, tan de bo dijous hagi estat el dia! I aprofita avui i demà per exprimir al maromo a tope :content:

Airuni treballo de "compradora" a una petita multinacional del sector de les joguines. Estem tots tremolant perquè Toys'r'us ha caigut i nosaltres els hi veniem força quantitat... veurem a veure com va tot, jo tinc esperances que remunti! Doncs jo si he buscat i si, tens raó, el significat és aquest jejej el desitg de canvi, de un embaràs... Jo sóc un pèl creient en això dels somnis jejej

Redberry algun rastre més de la W? Mira-ho per el cantó positiu, potser no us hi heu de posar! :-()) Jo com la Nata, ja m'hagués fet un test, sóc una impacient ;-)))

Mminil si ovules més tard t'haurà de venir/no-venir més tard. Saps de quant son les teves fases lúteas?

Jo no tinc ego avui... estic contenta. Vaig a parar l'ordinador i a gaudir del maromo :love:

Imatge
airyn_jp
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

EntradaAutor: airyn_jp » dt. abr. 17, 2018 10:16 am

Hola boniques!

Redberry jo opino com la resta! Fes teeeest!!!

Moltes gracies pels anims, la veritat es que tot va anar molt bé, dintre del que era, i el meu gine es va portar super bé! Cada dia estic mes encantada..., ara he d’esperar que vingui la warry i ja podrem ficar-nos al tema un altre cop, aixi que aqui em quedo, que espero estar activa pel maig!

Un petonet!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febre 16: Alan is here :cnen:

Imatge

Imatge
silvia.xikillaa
Entrades: 69
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dt. abr. 17, 2018 11:21 am

Hola noies!
Fa molt que no entro perque per feina vaig fatal de temps. I com tampoc no em trobo gaire be... tinc 0 ganes de fer res quan arribo a casa!

Però al entrar he vist l'Airyn per aqui i m'he quedat gelada. Ho sento molt bonica! Tan de bo puguis tornar a l'altre banda del foro ben aviat. Una abraçada gegant.

Per la resta, molts anims i ojala no vingui la w!!!

En quant pugui entro desde el PC que el mobil es modo soso total! Petons!
Imatge

Imatge
Arigalma
:: gosset
Entrades: 455
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dt. abr. 17, 2018 12:20 pm

Bon dia noies

Feia dies que no entrava...

Airyn m'alegro que anés bé dintre de tot i que et quedis per aquí disposada a seguir la cerca ja després de la W.

Nostreta com estas??

Red_berry aixxxx, que haureu fet diana sense voler!1 Ja ens diras! :ok:

No puc personalitzar gaire més avui. Sorry.

EGO: Coaner, ja he comprat el Ginseng i la Maca, el meu marit ja ha començat a prendre el ginseng i se m'ha posat malalt :ufs: Espero que es recuperi aviat. Crec que tb li faré prendre una de maca al dia, i jo també començaré amb la maca. Esperarieu a acabar la W ja o començo ja?? En ppi la W arribarà aquest finde... després del retard del mes passat vaig una mica descontrolada... Molts dies tinc dolorets d'ovaris pe`ro mot poca cosa, amb lo qual no sé ni quan he ovulat ni res aquest mes....
El dia que em vingui la W compraré els TO crec, i així miraré aquest mes següent com va el tema.

Anem parlant, i perdoneu que he fet un modo soso bastant important.
Imatge
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dt. abr. 17, 2018 4:05 pm

Bona tarda boniques!!!

Personalitzo ràpid una micona...
Nata La fase lútea són els dies que tens entre l'ovulació i la warry. Si tens controlada l'ovulació (em to per exemple) sabràs el dia exacte de la warry. Aquesta fase no varia mai. I sol estar entre 14/16 dies. Corregiu-m'he la resta si veieu que m'he equivocat. Tan quan em vam parlar amb la Lleona com amb la meva gine ho vaig entendre així! :oset:
Airuni Molta força per aquests pinxitosss!!! :p-)
Red Berry Com vas???? Siiii... jo, deures fets!!
Mmnil Perquè et desanimes tan ràpid? Amb un pinxito n'hi ha prou!!!! Ànims amunt bonica!!! :-()-)
Perséfone Genial aquest ego!! :ok:
Ayrin M'en alegro molt que tot hagi anat ok!!! I encantada de llegir-te per aquí. Una abraçada!!
Silvia Bonica... no et trobes bé???
Arigalma Però de que tens el maromo fomut? Del ginseng?? Les dues coses sobretot que no s'he les prengui. Si li resulta com al meu anirà com una moto!!! :motu::

Ego Desesperant al màxim!! I amb mil il·lusions.... però que coi... que sigui el que hagi de ser!!! :cnena: :cnen: Ho veig clar, també eh! Aquest mes....... :lluita::

PEPOSSSS A TUTIII
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dt. abr. 17, 2018 4:42 pm

Hola

Coaner, els de l'herbolisteria em va dir que si que podía prendre les 2 coses a la vegada... per si de cas, si se la pren la maca, que es prengui només 1 de ginseng...
No s'ha posat malalt pel ginsengm suposo que ha sigut coincidencia, ahir estaba amb febre... però aj em va deixar anar el comentari de que "mira, just em començo a prendre el ginseng i em poso malalt" aixxxxx :-o00m De momento no ha notat gaire canvi.
Imatge
RedBerry
Entrades: 192
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. abr. 17, 2018 5:25 pm

Bona tarda!

Faig soso movil, al final ha baixat la W, começem el descontrol de la cerca :-o00m :-o00m Aixi que la meva
DNW sera per el 14-5!

Petons!
Coaner

EntradaAutor: Coaner » dc. abr. 18, 2018 8:02 am

Bon dia,
Us adjunto un text que acabo de llegir per fb:

bella reflexión ❤

En algún lugar hay una mujer de 30, sin hijos.
La gente le pregunta: “¿Todavía no tienes niños?“

Su respuesta varía de un día a otro, pero por lo general incluye sonrisas forzadas. ”No, todavía no“, dice sonriendo, amortiguando su frustración.

“Bueno, no esperes para siempre. Ese reloj está en marcha, ya sabes”, dice antes de partir aquel que se cree sabio. La mujer sostiene a su sonrisa. Sola, ella llora …

Llora porque ella ha estado embarazada y abortó 4 veces. Llora porque ella comenzó a buscar un bebé en su noche de bodas, y eso fue hace 5 años. Llora porque su marido tiene una ex-esposa que le ha dado hijos. Llora porque quiere desesperadamente intentar un tratamiento in vitro, pero no puede ni siquiera pagar el depósito. Llora porque la medicación que toma no le permite quedar embarazada. Llora porque este problema genera roces en su matrimonio. Llora porque el médico le dijo que ella está bien, pero en el fondo sabe que es ella el problema. Llora porque su marido se culpa a sí mismo, y porque esa culpa no le deja vivir. Llora porque todas sus hermanas tienen hijos. Llora porque una de sus hermanas ni siquiera quería hijos. Llora porque su mejor amiga está embarazada. Llora porque su madre sigue preguntando, ”¿Qué estás esperando?“ Llora porque sus suegros quieren ser abuelos. Llora porque su vecino tiene gemelos y los trata muy mal. Llora porque chicas de 16 años quedan embarazadas sin quererlo. Llora porque ella es una tía increíble. Llora porque ya tiene el nombre elegido. Llora porque hay una habitación vacía en su casa. Llora porque hay un espacio vacío en su cuerpo. Llora porque tiene mucho que ofrecer. Llora porque ella sería una gran madre, pero no lo es.

En algún otro lugar hay otra mujer de 34 años, con cinco hijos.

La gente le dice: ”¿Cinco? Bueno, ¡espero que ya hayas terminado!“ Y luego se ríen… porque ese tipo de comentarios son divertidos.

La mujer ríe también, pero no en serio. Ella cambia de tema, como siempre lo hace, y deja pasar de largo la falta de respeto. Otro día, sola, ella llora…

Llora porque está de nuevo embarazada y siente que tiene que ocultar la alegría. Llora porque siempre quiso una familia grande y no ve por qué la gente se perturba por eso. Llora porque no tiene hermanos y siempre se sintió sola cuando era niña. Llora porque su abuelita tenía 12 hijos y le encantaría ser como ella. Llora porque no puede imaginar la vida sin sus hijos, pero la gente la trata como si fueran un castigo. Llora porque no quiere ser compadecida. Llora porque la gente asume que esto no es lo que ella quería. Llora porque suponen que ella es irresponsable. Llora porque creen que no tiene voz. Llora porque se siente incomprendida. Llora porque está cansada de defender sus decisiones privadas. Llora porque ella y su marido son perfectamente capaces de apoyar a su familia, pero eso no parece importar. Llora porque está cansada de los comentarios “divertidos”. Llora porque a veces duda de sí misma y se pregunta si debería haber tenido solo dos niños. Llora porque los demás son rápidos para criticar, pero lentos para ofrecer ayuda. Llora porque la gente es grosera. Llora porque muchas personas opinan libremente sobre su vida privada. Llora porque lo único que quiere hacer es vivir en paz.

En otra parte hay otra mujer de 40 años, con un niño.

La gente le dice: “¿Sólo uno? ¿Nunca quisiste más?“

”Estoy contenta con uno”, dice con calma, una respuesta ensayada que ha dado más veces de las que puede contar. Bastante creíble. Nadie podría sospechar que sola, ella llora…

Llora porque su embarazo fue un milagro. Llora porque su hijo todavía pregunta por un hermano o hermana. Llora porque ella siempre quiso al menos tres. Llora porque su segundo embarazo tuvo que interrumpirse para salvar su vida. Llora porque su médico le dice que es “de alto riesgo”. Llora porque ella está luchando para cuidar al que ya tiene. Llora porque a veces uno se siente como dos. Llora porque su marido ni siquiera consideró la idea de otro. Llora porque su marido murió y ella no ha encontrado el amor de nuevo. Llora porque su familia piensa que uno es suficiente. Llora porque está en lo alto de su carrera y no puede alejarse. Llora porque se siente egoísta. Llora porque todavía no ha perdido el peso que ganó en su primer embarazo. Llora porque su depresión post-parto fue intensa. Llora porque no puede imaginar pasar por eso de nuevo. Llora porque ella está enferma y el embarazo sólo lo agrava. Llora porque tuvo que hacerse una histerectomía. Llora porque quiere otro bebé, pero no puede tenerlo.

Estas mujeres están en todas partes. Son nuestras vecinas, nuestras amigas, nuestras hermanas, nuestras compañeras de trabajo. Ellas no tienen por qué seguir nuestros consejos ni atender nuestras opiniones. Sus úteros son suyos. Respetemos eso.

#Compartemami

(Buen dato para tenerlo en cuenta)

Autora: Nadirah Angail

FB_IMG_1524035056062.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dc. abr. 18, 2018 8:13 am

Bon dia

Coaner, ja havia llegit feia temps aquest text.... està molt bé i mostra molt bé la realitat, i és que facis el que facis sempre hi haurà algú que farà comentaris sense saber la realitat que s'amaga darrera... així que el millor és viure cada una com pugui/vulgui i pasar del que digui la resta dl món. Cada una sap lo que hi ha a casa seva i lo que pot/vol fer i la gent és especialista en fer comentaris fora de lloc...

RedBerry benvinguda als descontrols menstruals deguts a la cerca, paciencia :-o00m A pel maig!! ..::··

Que passeu bon dimecres reines!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: