✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dc. abr. 18, 2018 10:23 am

Bon Diaaaaaaaaaaaaa!!! :***: Que tal estàn aquestes futures Mamis ¿? :-())

Avui per canviar una mica començaré pel Modo EGO així en plan EGOista total... jejejeejeje Perdoneu que no he pogut escriure abans, aquests dies a la feina és de bojos... i no em queda ni un moment per :-o00m Sort que per fer deures si hem tingut algún momentet :love: Així que crec ens estem portant molt bé amb la SW :sex-|:

AIRUNI Jo no tinc massa idea sobre això dels TO perquè mai ho he fet però el que si sé és que els entrenos aquests de pinxitos van molt bé >.-<: Així que a continuar entrenant A TOPE :miko:

REDBERRY Vaja, al final ha estat la W...Però ja és el que volies així que ara ànims a per el proper cicle :p-)

MMINIL No ho donis tot per perdut, encara hi ha possibilitats... Si amb els TO no te'n surts sempre hi ha la opció de fer un SM a TOPE :sex-|: O fer-ho dia si - dia no.. i segur que algún encertes... ..::··

PERSÉFONE Espero no t'afecti massa a la feina això del Toys'r's i sinó sempre pensa que quan passa alguna cosa sempre té un motiu... així que si al final t'afecta més del compte segur que serà per portar-te quelcom millor, ja veuràs... Tot passa per alguna cosa :-()-)

AIRYN M'alegra molt saber que tot ha anat bé, i el que més m'agrada és llegir-te amb ganes de estar aquí i continuar... clar que si!!!! Molts ànims Preciosa :-()-) :-()-) :-()-)

NOSTRETA Com estàs ? Fa dies que no sabem res de tu.. Espero que estiguis millor, que ja hagi passat tot i que aviat estiguis recuperada i recuperis la il·lusió... :ok:

COANER Gràcies per tota la info de la fase lútea :love: Ànims amb el desespero, lo important és no perdre aquesta il·lusió que tens :love: El text que has passat...M'ha emocionat molt.. Sempre hi ha gent disposada a jutjar i a fer comentaris "fora de lloc" i "impertinents". Jo n'estic cansada la veritat, dels comentaris de les amigues que ja tenen fills, dels meus pares, de la meva germana, del meu entorn en general.... S'ha de tenir moltissima paciència... :-o00m Jo personalment trobo que hi ha preguntes que no s'han de fer mai... Amb la meva millor amiga he tingut moltes discussions per culpa d'això perquè no para de preguntar i no m'agrada gens... No se n'adonen que hi ha comentaris i preguntes que fan mal... i aquesta falta de empatía que té la gent a mi em toca bastant els ovaris... :-o00m

ARIGALMA Ho sento però m'ha fet molta gràcia lo del teu home amb el ginesengm... Perquè és el mateix comentari que hagués fet el meu i m'he sentit super identificada... Són homes... Santa paciència... :-o00m jejejejejeje Per cert, que he vist que feies un comentari sobre això, quan estàs en cerca és normal tenir descontrols ¿? Es que jo des de que estic en cerca molts dies tinc dolorets de ovaris (que no coincideixen ni amb la W ni amb ovulació), la W es va atrassar el mes passat quan mai ho havia fet, etc... i no sé si té alguna cosa a veure amb la cerca, amb l'abort que vaig tenir, o amb mi mateixa que m'estic tornant boja... :content: :content: :content:

Que passeu un bon dimecres Noies!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dc. abr. 18, 2018 3:02 pm

Bona tarda noies!!!

Arigalma Com ja t'ha dit la Nata, ho-meees!! :-o00m :-o00m Estic convençuda que si el meu hagués agafat res, no s'en hauria pres n'hi un dia més. I sent natural! Molta paciència!!
Red Berry Vaja.... Maleïda w!! Que passi ràpid i de seguida torneu a la cerca!! :-()-)
Nata Desprens alegria!! M'encanta!!!

Ego Tot bé... sense símptomes i desitjant que passi volant la setmana.

Petonets a totes!!!
Imatge
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dc. abr. 18, 2018 5:55 pm

Bona tarda noies!!!!! Ara sí que ha vingut la primavera!!! :***: :***:

Què tal anem??

COANER: Ja estem a dimecres!! I en res la setmana passa volant! :ok: :ok: Per cert, m'ha agradat molt l'article que has posat.. Realment és així!! A vegades penso, que hi ha molt tabú social sobre el tema de la cerca, de la no cerca, del parlar i de la comunicació sobre els sentiments, idees que podem tenir com a persones humanes en el moment de ser pares, voler-ho ser o no voler-ho ser, sigui com sigui, els sentiments que podem tenir. Gràcies!! M'he emocionat i tot! :-()-) :-()-)

NATA: Qué bé el teu egoisme!! A gaudir d'aquest SM!!! :love: :love: A la feina, crec que tots estem igual!! Necessitem vacances!!! :***: :***:

REDBERRY: Ànims bonica!! En uns dies segur que estàs més animada i plena d'energia! Una abraçada!

ARIGALMA: Espero que el teu maromo ja estigui millor!! Ja ens explicaràs si funciona el ginseng i la maca!! :love: :love: Per cert algún símtoma més?

AYRIN.
M'analegro que passés ràpid i espero que en breu ja vingui la W i puguis cercar de nou!! Una súper abraçada!!! :-()-) :-()-)

PERSÉFONE: Com va la teva SW? >.-<: >.-<:

Les demés com anem?? Crec que alguna de vosaltres estava en ple desespero o potser ja ha sortit de dubtes!! MEXT, Futuramami, LLuna?? Aishhh!! Espero que ens doneu molt bones notícies!!!!

MODO EGO: No estic gens desanimada! :ok: :ok: Sí que és veritat que tinc la sensació que aquest mes no serà el meu, però ho noto des de la calma. Espero que només sigui una sensació i m'equivoqui, però em noto la panxa inflada ( pot ser de l'estrés de la feina) i que tinc ganes de xocolata, no sòc gaire xocolatera, però a vegades abans de que em vingui la W, si que em ve de gust... Per aquestes petites sensacions, crec que no serà l'abril, el meu mes de positiu!! Però, espero que m'equivoqui!!! :-o00m :-o00m

Fins demà!!!
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: METX » dc. abr. 18, 2018 10:53 pm

Hola noies!!
Us vaig seguint pero encara em costa un pel personalitzar pq m enrredo ;-))) el text m ha agradat molt... descriu molt be molts del moments q vivim moltes... kina gracia amb el ginseng i el maromo... homes....les q preneu maca es en capsules?? Jo no me les puc empasar... vull mirar em pols xo no se com es pren. AIRYN m encanta llegirte be. NOSTRETA anims ja ens diras com vas.
Jo avui he començat a tacar, encara no ha baixat del tot la W pero dema la tindre aki del tot.... >.-<: >.-<: com abans millor pq aixi podrem començar la cerca de veritat. El mes passat vaig tindre un retras de W important i em van dir q era x 1 quiste a l ovari... finalment em va venir xo estic mosca... a final de mes tinc citologia aixi q ja em miraran.
Au ja us he fotut el rollo!! Un peto boniques i pepos x totes!! Ah! Les q esteu de SW AL ATAQUEEEE!!! :: orrr:: :sex-|:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. abr. 19, 2018 9:52 am

Bon dijous reines

Com aneu??
Jo amb la panxa tocada, diumenge nit vaig estar vomitant fins a l'últim sopar... i des d'ahir torno a tenir la panxa regirada.... :ufs:

Metx jo la maca la he comprat en càpsules si, per mi tot el que es pugui prendre en pastilla/càpsula millor. Encara no he començat, suposo que començaré la semana que ve, a més amb la panxa així tampoc crec que em valgi la pena prendre res nou.

Ahir ja vaig veure que el meu marit noes va prendre el ginseng :-o00m :-o00m :-o00m Diosss, com no li empapussi jo cada dia abans d'anar a treballar ja veig que m'hauré gastat els diners per res....

Nata, m'encanta la teva alegría!!!! :***: Lo dels descontrols que comentava quan estas en cerca és perquè, jo he sigut sempre hiper mega regular, i sempre que hem buscat, se'm descontrola... suposo que inconscientement els nervis fan la seva i fan que es retardi i tal... igual que lo de setir dolorets com els que diu, que no quadren ni amb ovulació ni amb res... simplement crec que és que estem més pendents del cos i ens fixem més...

Perséfone com vas a la feina???

Weno noies, ja aniré entrant a veure com van les coses. No tinc EGo, simplement esperant la W entre demà i diumenge... cicle descontrolat aquest després del retard del mes passat.... no sé per on sortirà pk no he pogut notar ni la ovulació :ufs: Vaig molt perduda...

Que passeu bon dia!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dj. abr. 19, 2018 8:26 pm

Hola a totes boniques!!!
Sembla que la primavera ja ha arribat per quedar-se!! :content: i casi casi l'estiu!!!

Entro un moment en mogo ego per dir que ja tinc a la W aquí... puntual com un rellotge aquest cop... Definitivament devia ovular aquell finde... amb els deures tan ben fets que vam fer!! I ja veieu...re de re!! :ufs:
Per la meva feina tinc moments d'estrés força elevats...d'aquells que no arribes a tot ... i sembla que et falta l'aire... No passa molt i molt sovint...però un o dos cops per setmana no falla... Crec que això pot ser un motiu de pes pel qual encara no he aconseguit el meu positiu ... De totes maneres aquest cicle ja si que m'en vaig a fer una visita a la llevadora... com a mínim per quedar tranquila ...
La veritat és que aquest cicle no se m'ha fet tan etern com altres vegades... El fet de no haver etiquetat cada fase "fase preescalfament" "fase desespero" ..etc m'ha ajudat molt en poer centrar-me en altres coses.... I trobar la meva estona per entrar aquí llegir-vos i parlar amb vosaltres era encara més especial! Així que si em permeteu aquest cicle seguiré per aquest camí...

La meva propera DNW és el 19 de maig ... No sé quan arribarà el moment però estic molt convençuda que cada vegada s'acosta més i que abans del proper ja haurà arribat! Aquesta és l'actitud amb la que començo el meu cicle número 9 de cerca... Si ens hi haguéssim quedat a la primera ja tindriem un bebe als braços! I això m'emociona... em fa pensar que tot és possible i que tal i com he dit... Arribarà, tard o d'hora.... Tan sols cal esperar...

Una abraçada a totes flors!!!!! Gràces per compartir la cerca!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. abr. 19, 2018 9:04 pm

Hola

Lluna sap greu la W, ànims! :-()-) M'alegro que aquest mes amb la mica de desconnexió que has fet hagis estat més tranquila i no s'hagi fet tant llarg el cicle. Si et va bé segueix així, nos per aquí estarem per quan vulguis dir alguna cosa.
Lo del estrés si que pot influir és clar... però com evitar estressar-te és complicat...
Ànims preciosa, a pel maig!! :: orrr::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dv. abr. 20, 2018 6:17 am

Bon dia boniques,

Mmnil Ànims!! I estem pendents de tu... a veure si tornem a agafar bon ritme de positius al post!!! :oset:
Metx Que passi ràpid aquesta w. I de seguida som al maig!! Ànims!! :-()-)
Arigalma Ja estàs millor de la panxa??
Lluna Molts ànims!! I que passi ràpid aquesta w. :-()-)

Ego Doncs jo una miqueta com la Lluna, hauré de desconnectar una miqueta del fòrum. N'hi molt menys per no estar pendent de setmanes d'ovulació, desesperos... perquè n'estic de totes, totes. Però vaig molt col·lapsada amb la feina, i veig que cada dia m'és més difícil escriure. Us aniré llegint tan com pugui, però ser-hi diàriament és complicat.

Abraçades per a totes!!
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dv. abr. 20, 2018 2:19 pm

Hola!
Us vaig llegint però feia dies que no podia entrar amb més tranquil·litat, vaig a tope amb la feina, avui hem de presentar impostos, per sort ja ho tenim tot enllestit però quina setmaneta...

Mminil ànims amb el desespero! ja queda poc :-o00m

Persefone espero que no t'afecti tot aquest tema de la feina. És un senseviure haver d'estar pendent així d'aquesta manera.

Airyn esperem que no es faci esperar gaire aquesta warry i que pugueu tornar a la cerca ben aviat, una abraçada :-()-)

Arigalma quina gràcia lo del teu home, el meu també diria que no s'ho pren més encara que no sigui culpa del ginseng :-D a veure que passa amb aquesta warry ja ens aniras informant.

Coaner ànims! quan és la NW? molt bonic aquest text jo no l'havia llegit mai i tal qual, facis el que facis sempre hi ha algú que ho criticarà o farà comentaris fora de lloc sense saber el que estas pasant, al final cadascu a casa seva sap el que té. Ànims amb la feina! Veig que anem totes igual.

METX com vas? Ha acabat de baixar? espero que no

Lluna molts ànims! que com tu dius arribarà, cada cicle estàs més a prop :-()-)

Redberry que marxi ràpid aquesta warry i així podeu començar a tope amb la cerca :p-)

EGO. Bueno pues amb tant lio amb la feina em van arribar els TO però lògicament no hi era a casa, ara miro a Amazon on està la comanda i em surt entregat i jo no ho he rebut :ufs: a veure que faig, haure de parlar amb Amazon o amb correus que ho localitzin, però clar ja hauria d'haver començat amb els TO perquè ovulo diumente en teoria...quan els tingui ja hauré ovulat... :ufs: igualment farem sexyweekend per si de cas.

Bon cap de setmana!!
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: nostreta » dv. abr. 20, 2018 2:21 pm

Hola guapes!

Us vaig llegint però em costa molt entrar i escriure, sobretot perquè no tinc temps de personalitzar i em sap greu entrar modo ego total! Com us ho feu vosaltres ? :-D

Veig que la primavera ha arribat i amb ella el positivisme, així m'agrada noies! La cerca ha de ser un procés dek que disfrutem també, si arriba la maleïda doncs un altre cicle per reconnectar a tope amb la nostra parella i disfrutar del :sex-|: (nata m'ha fet molta gràcia l'icone jaja).

Jo he passat una setmana molt xunga amb angines, també tinc el nen malalt així que estic una mica saturadeta, la primavera que dieu que ha arribat ni l'he ensumat encara!! :-o00m Ho compensarem aquest cap de setmana que celebrem el primer any de casats i farem algun plan romàntic :love:

Encara estem decidint si fem un paron en la cerca o no... Tenim molts fronts oberts, estem vivint a casa els meus pares xq estem fent obres a casa i haviem dit d'esperar-nos a tornar a ser a casa per tot l'estrès que comporta (el meu marit és molt manetes i està tot el finde treballant a la casa, i clar segur que els ..::·· estan ben cansats). Però per altra banda és allargar-ho tot, ens plantariem a l'estiu i jo no vull esperar tant, son dos mesos perduts que podriem haver aconseguit panxu. Vosaltres què faríeu? Creieu que els avortaments poden anar lligats a l'estrès? Les persones amb les qui he parlat tothom em diu que parem, respirem, ens retrobem... Però a mi el cor em diu una altra cosa, estic molt impacient!

És frustrant perquè el mes passat vaig fer mil rituals per aconseguir panxu: vaig meditar, vaig escoltar mantras de fertilitat, vaig encendre espelmes i donar la benvinguda a qui volgués venir.... En fi, que estic oberta i el que no entenc és perquè no es volen quedar, créixer i néixer...

Au... Super ego, ja m'he desfogat! Perdoneu el rotllo.

Una abraçada a totes :-()-)
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dv. abr. 20, 2018 2:47 pm

Holaaaaaaaa a Totessssssss!!!! :***: :***: :***:

MMINIL Jo també penso com tu que hi ha massa tabú amb tot aquest tema de la cerca, sembla que només sigui acceptable explicar tot lo bo i això no és positiu per ningú... La meva ginecologa m'ho va cometnar això i ara constament recordo aquelles paraules quan me n'adono de la raó que tenia... Desitjo que totes aquestes petites sensacions que tens no siguin de la W.... :-())

METX Ja ens explicaràs si ha baixat la W al final o no...

ARIGALMA Sempre tens la opció de triturar les pastilles i posar-li al menjar, com als nens petits... jejejejejeje :content:

LLUNA Jo he fet el mateix que tu aquest cicle, mirar de no estar tant atenta a tot ni posar noms a les fases ni controlar els dies, ni les setmanes ni res d'això i la veritat que entre això i que he tingut molta feina penso que m'ha anat molt bé :-o00m No sé si en el meu cas servirà d'alguna cosa però com a mínim m'ha ajudat a estar més tranquila...No dubto pas que cada vegada més està més a prop el teu moment... i sincerament m'ENCANTARÀ que cantis el teu positiu amb nosaltres :b-))) estic segura que serà bén aviat :-()-)

COANER T'enganyaria si no et digués que si no entres tant et trobarem a faltar :ufs: Però t'entenc perfectament, quan tinguis temps aquí seguirem... :ok: La veritat que és complicat entrar cada dia...

AIRUNI Quina llàstima això dels TO... :ufs: Potser és una senyal de que no els necessitaràs... >.-<: Jo hi crec molt en aquestes coses...

NOSTRETA Els abortaments bioquímics NO tenen RES a veure amb l'estrés ni amb cap altra cosa que depengui de tu o del teu home... Entenc perfectament tots els dubtes i preguntes i reflexions que ara tens i et fas perquè jo també hi vaig passar però de veritat que jo t'animo a que no el facis el parón.. Jo sóc partidària de que facis el que et diu el cor.. Mira, jo quan em va passar lo del abort vaig pensar mil coses que havía pogut fer malament o que haurien pogut influïr... davant de tanta incertesa i desconeixement i sobretot molt de shock per tot el que estava passant vaig agafar un full i un boli i vaig apuntar totes les preguntse que en aquell moment el meu home i jo ens vam fer i vaig anar a veure la meva ginecòloga, i així en "plan friki" que dic jo li vaig fer un "qüestionari" i entre d'altres coses em va explicar que això de l'abortament no té absolutament cap relació amb estrés, ni amb nervis, ni amb moviments que hagis pogut fer, simplement és una qüestió genètica, que els cromosomes al creuar-se alguna cosa ha fallat...No ets culpable de res... Així que no li dónis més voltes i continueu endevant... :-()-) :-()-) :-()-)

EGO: Poca coseta.. aquesta setmana no hem fet masses deures :ufs: entre la feina, que ahir vaig anar al cinema amb me germana i vaig arribar quan ja dormia, etc... només hem fet deures un dia :ufs: Així que aprofitarem aquest cap de setmana de primavera total i ens posarem en marxa :p-) :p-) :p-)

Gaudiu molt del cap de setmana noies :-()-) :-()-) :-()-) i aprofiteu que ja sabeu allò que diuen de LA PRIMAVERA LA SANG ALTERA... :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :sex-|: :sex-|: :sex-|:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » ds. abr. 21, 2018 5:52 am

Bon dia guapiiis!!

Torno a estar per aquí... si és que sóc un cas! :-o00m
Airuni Molta sort amb els pinxitos de cap de setmana!!! La meva data és el 26.
Nostreta Féu el que realment sentiu que heu de fer, el cós es recupera molt ràpid, però pensa que la ment hi juga un paper molt important. Jo si que el faria un parón... simplement per recuperar forces!! M'has deixat al·lucinada amb el tema dels rituals... jo seria incapaç de meditar... sempre tinc moltes coses en ment.
Nata Moltes gràcies bonica!! Jo també us trobaria a faltar a vosaltres, però últimament hi escrivia cada dia, i m'és molt complicat... ara mateix al tenir que entregar els trimestres veig que m'he distret massa, i tinc un munt de paperassa per fer, i com els papers em fan mandra de seguida em distrec. Per això hi seré però menys.

Ego El meu ego és un qüestionari per vosaltres... ;-))) Estic a res de la dnw i ara he començat a tenir el pit més inflat, aquest cop sense massa dolor. Quan no feia tractament d'estimulació ovàrica els meus símptomes eren super puntuals i sempre els mateixos, ara cada cicle em varien. Ser que la pregunta, podria ser perfectament "la pregunta del millón" perquè a totes ens fan la punyeta els símptomes i els psico- símptomes, però les que ja heu sigut mares, heu vist clar un canvi de símptomes abans del positiu???

Bon dissabte!! :b-)))
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » ds. abr. 21, 2018 5:42 pm

/Bona tarda reines

Coaner, en quant a símptomes, jo amb el primer embaras vaig tenir exactament els mateixos símptomes que tenia de regla en aquells moments, ni abans ni després, els mateixos, però cada dona és un món i cada embaras és diferent.
Si que et trobarem a faltar, però a vegades és necessari prendre una mica de distància.

Nostreta, jo faria el que et vingui de gust, si preferixes fer parón perfecte, sino, doncs endavant, si el gine t'ha donat llum verda la decisió és tota teva. Ànims amb el que decideixis. :ok:

EGO: Ahir ja va venir la W. Aixi que crec que ja puc apuntar la meva DNW de maig, que serà aprox 19/5. Així que res, a per un altre cicle... a veure si entre la maca, el ginseng i que ja no tenim l'excusa del desembre ens posem les piles... haurem de recuperar una mica les "rutines" amoroses sinó... mal vamos. De totes maneres, al juny anem a eurodisney, així que si al maig tampoc em quedo, mira, més bé que m'ho passaré ja que podré pujar a tot el que vulgui el peque allà de les atraccions, però llavors ja si que us dic, que si ara no arriba al juny ja atacaré al meu marit sense compassió jajajajaja :: orrr::

Que passeu bon finde.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airyn_jp » dg. abr. 22, 2018 2:05 am

Hola noies entro en mode soso total des de el mobil, i no puc personalitzar gaire... pero si volia respondre un parell de questions que han sorgit x aqui:

Nostreta: jo com bé saps acabo de passar per un avortament. Li vaig preguntar al gine i em va dir que lo mes habitual es per un defecte cromosòmic, que no té perque repetir-se. Respecte a la cerca, jo en quan pugui em tornaré a ficar, si a tu el cor et diu que endevant tireu milles, sense agobiar-se ni obsesionar-se, però crec que no hi ha una fórmula magica per tothom, uns voldran esperar i altres tornar a probar...

Coaner: respecte els simptomes: jo no vaig notar gaire cosa, un malestar de regla desde la ovulacio i prou, desprès ja va arribar algun dia d’estomag regirat, i moltissima son, pero abans de la no warry res destacable...

Mode ego: basicament no hi ha ego... de moment ni tan sols podem apropar-nos l’un a l’altre com dic jo, esta tot prohibit fins dilluns 30... i en teoria hauriem d’esperar la regla, pero no sé ni que farem, imagino que esperar xd aixi tambe farem la revisio amb el gine i que ens confirmi que tot esta be... ja us informare molts pepos per totes!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dg. abr. 22, 2018 9:39 am

Bon diumenge noies!!!! :-()-) :-()-)

AYRIN: Bonica, ja queda molt poc pel dia 30!! Segur que a la visita ja està tot bé, i us donen llum verda!! Molts PEPOS bonica!!!

ARIGALMA: M'ha agradat molt això d'atacar sense compassió!! >.-<: >.-<: I tant que si!!! Aquesta és l'actitut!!! I la maca, el ginseng i tot plegat, més aquest optimisme, segur que doneu amb la recepta encertada!!! :-()-) :-()-)

COANER:
Jo la veritat, és que amb l'embaràs del peque no vaig notar res d'especial, clar que jo vaig trigar dos setmanes en fer-me el TE, perquè pensava que era un retràs. Amb l'ectòpic, si que em vaig notar més marejada durant el dia... però tampoc et sé dir si van ser psicosímtomes o va ser real. Sí que és veritat, què estem molt més pendents de com ens sentim i el què notem, però també penso que és molt important coneixe'ns bé a nosaltres mateixes,i qui sap.... potser, aquesta pregunta és una pregunta molt encertada, perquè és una alerta del teu cos. Espero que sigui una gran pregunta amb un súper positiu com a resposta!!!! :-())

NATA: Espero que hagis aprofitat aquest finde a tope!!! :love: :love: :love:

NOSTRETA: Com et trobes bonica? Com et diuen les companyes, a vegades la ciència no L'encerta a la primera, i els cromosomes es salten alguna passa.... Fa molta tristor, però no és culpa nostra, i això no ho podem oblidar. Anem fent com podem, sense pensar gaire, potser és lo millor :-()-) :-()-) :-()-) Una abraçada molt forta!

AIRUNI: Al final et van arribar de nou el TO? Comvasdir,lo millor era fer deures per si de cas... Espero que hagi anat molt bé!! :love: :love:

LLUNA: Com estàs? Millor puntual, i tant!! Amb el tema feina, em sento molt identificada amb tu, porto unes setmanes que l'estrés em pot, que no arribo a tot... i crec que això fa que no em quedi... Ara que arriba el bon temps, anirem més tranquiles, i com tu dius, ja estem molt més a prop del nostre positiu!!!! :-()-) :-()-)

MEXT: Al final et va baixar la W? Aishh, ja ens diràs bonica!!

PERSÉFONE: Jefaa, com vas? Espero que tot estigui anant sobre rodes!! Ja ens vas informant!!!

I les demés? Com ha anat el finde?? Demà Sant Jordi!!!!!!!! >.-<: >.-<:

MODO EGO: Donc aqui estem!! jajajaja Avui DNW, però de moment res... Perquè imagino que a l'ovular més tart, vindrà més tart!! Així que con el desespero a flor de piel!!! jejjeje Em noto dolorets petits, i crec que ha de venir en breu, brevissim... Els pits, els noto súper grans, però també m'he engraixat, així que és un clar psicosímtoma! Sí, que ho tinc molt clar, que aquest més no serà el meu postiu, pels dolorets i tal... Però sempre hi ha una petita ilusió... : lasito : : lasito : : lasito :

Us vaig informant boniques!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dg. abr. 22, 2018 2:45 pm

Bona tarda noies!

Perdó per ser tan mala jefa però necessitava no escriure en uns dies...

Airyn me n'alegro que dintre del dolent tot anés bé. Ara amb energies renovades i positivisme. Tan de bo us pugueu ficar al lio el més ràpid possible.

Redberry que comenci la cerca! Tan de bo sigui curteta >.-<:

Coaner pels de punta amb el text...

Mminil tan de bo això que dius siguin símptomes però de positiu!

Metxcom vas? Ha baixat finalment la warry o segueixes tacant poquet???

Arigalma l'altre dia amb vòmits i esperant la warry? Començo a escalfar la gola???

Llunadexocolata sento que la warry hagi fet aparició, però m'agrada l'actitud que tens. S'acosta el moment per a tu, ho tinc molt clar. Entenc això que dius de l'estrès, a mi em passa igual però encara més sovint... ARa intento prendre-ho amb més calma ja que, per culpa de l'estrès, la ovulació se'm va avançar el mes passat... en fi, poc a poc. Un petó bonica :-()-)

Airuni has pogut trobar els TO? On eren?

Nostreta que interessant això que comentes de mantres per la fertilitat i meditació. Potser és el que hauria de fer jo per relaxar-me. No et puc ajudar perquè, per sort, no he tingut cap avort... però jo crec que l'estrès té més a veure amb el no concebre que no pas amb el tema avorts... però ja et dic que no en tinc ni idea, que això és una percepció meva..



MODE EGO: no tinc massa a dir, molta feina (per variar). De totes formes ovulo demà i ahir van caure dos pinxitos (mal fet perquè s'ha de esperar) així que avui no farem res i demà al vindre de la feina... li diré al meu príncep que salvi a la princesa del drac... :: orrr:: :: orrr::
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dg. abr. 22, 2018 2:47 pm

Pròximes NW... com anem?

19 d'abril - FuturaMami72
22 d'abril - Mminil
26 d'abril - Coaner
26 d'abril - Aquiver
26 d'abril - Xoxoneta
27 d'abril - Nata32
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 23, 2018 7:24 am

Boooon Diaaaaaa de Sant Jordi!!!!! ||*||

Aiiiii... quin dia més macu avui... hauria de ser festiu, no creieu ¿? :***: Jo ja estic desitjant que siguin les 19h per sortir de la feina i poguer anar a passejar amb el maromo per les paradetes :miko:

COANER A mi ja em costava de creure això de que no hi series tant.. jejejejeeje :content: T'entenc eh, sense volguer et distreus massa, a mi també em passa... És dificil estar concentrat :-o00m Tema símptomes no et puc ajudar jo... Les poques setmanes que vaig estar embarassada la única cosa que vaig notar és moltíssima sed al matí, marejos quan tenia gana, i molt dolors a la zona dels ovaris, semblants als de la W però intermitents i bastants forts, sobretot a la nit quan dormia, i poca cosa més... Com t'han dit per aquí suposo que cada dona és un mon i cada embaràs també i cadascú ho viu a la seva forma... Ojalà tot el que sentis no sigui la W... :cnena: Aquesta setmana sortirem de dubtes... :p-)

ARIGALMA Molts ànims amb aquest nou cicle.... :-()-) No perdis aquestes ganes i aquest positivisme :b-))) Aviat arribarà...

AIRYN Jo gairabé et diria que si no us ve de gust esperar, no ho feu.. A mie m va comentar la gine que quan et passa això és millor esperar a la W i també a la revisió per controlar que tot està bé però també em va comentar que si ho féiem sense precaució no passava exactament res... Fés el que et vingui de gust, el cos és molt intel·ligent i ell ja sabrà quan és el moment :-()-) I sinó esperar a la llum verda del gine per quedar-te tranquila també és una molt bona opció... Mirant-ho així, no ve de un mes, lo bo sempre es fa esperar.. Ànims bonica :-()-)

MMINIL No perdis l'esperança.. Tot el que comentes pot ser clarament un :-()) Espero que així sigui de debò... Ja ens aniràs informant eh.... >.-<: Mira d'estar tranquila i relaxada sobretot aquests dies de desespero.... :-o00m

PERSÉFONE M'ha encantat aixó del príncep i la princesa, que macu... :: orrr:: Espero que el teu home s'hagi llevat avui amb ganes de matar algún que altre drac... jejejejeje ..::·· ..::·· ..::··

MODO EGO: Aquesta setmana hi ha moltes DNW.... :p-) Quins nervisssssss.... :p-) La meva és el 27... Jo haig deconfessar que estic una mica desil·lusionada, sento que tampoc és el meu mes aquest, tinc la sensació de no haver fet els deures massa bé, i per altra banda també m'està fent massa la murga això de sentir que no ho fem bé i sentir-me culpable... Hem passat un cap de setmana no massa bo :ufs: Amb sopars, dinars, i compromisos, temps per tothom menys per nosaltres i això m'agobia molt... Sento que la W ja està a apunt perquè només que tinc ganes de plorar tota l'estona, no sé, estic massa sensible... La setmana passada no va ser una bona setmana... Intentaré agafar forçes per aquesta setmana, començant epr avui que és sant jordi i m'encanta aquest dia :***: Però si s'acaba presentant la W fa pinta que serà una altra setmana de M..... jejejejeje Ho sento noies, avui no estic massa optimista.... :ufs:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dl. abr. 23, 2018 7:57 am

Bon dia i molt bona diada de Sant Jordi wapes!!

Nata, no deixis que s'espatlli la diada bonica!! Que només és un dia a l'any!! Amunt aquests ànims!!
Entenc el que comentes de sentir-te malament per creure que no has fet bé els deures, a mi tb m'ha passat, però va, que l'Ànim no decaigui!!

Estaré pendent de les NW aquesta setmana!! Moltíssima sort a totes!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dl. abr. 23, 2018 9:26 am

No te'ls creguis quan et diguin que les princeses tenen els cabells llargs i rossos i la pell fina com pa d'àngel. Algunes tenen el cabell curt i rabiosament negre, i van a cavall o en bicicleta i es fan crostes als genolls i s'empastifen les mans i els peus i neden despullades en l'aigua gelada del riu i després s'eixuguen al sol com llangardaixos. I fan molt de soroll quan riuen. Tornen a casa pel camí del bosc, amb els peus descalços i l'olor de la terra adherida per sempre a la pell, als cabells, al ventre. Tornen a casa amb gana de lloba i mengen pa i olives i mel. I res ni ningú no els pren la vida.

Bona diada i especial a les "princeses"!!
FB_IMG_1524471923394.jpg
...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::