✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: RedBerry » dl. abr. 23, 2018 11:50 am

Bon dia noies!!! :-()-) :-()-)

Feliç diada de sant Jordi!!

La setmana pasada vaig personalitzar tot i ara al entrar veig que no s'ha guardat ni enviat ni resssss :-o00m :-o00m :-o00m

Coaner Espero que aquest dolorets siguin de panxu! ja ens diras :-()) :-())
Persefone Et dic el mateix!! a veure si aquet sicosimptomes son de panxu :-()) :-()) No diguis que ets mala jefa! Tan passat moltes coses es normal estar una micona mes ausent :content: :content:
Ayrin Et dic igual fes el que et digui el cor! De totes maneres segur que aquesta revisio va perfecte i per el 30 ja no queda res. :ok:
Mmnil Aixo que dius pot ser clarament panxu :-()) :-()) :-()) Hi ha ratre de la W? Quins nervis!!
Nata Et dic el mateix bonica! Aixo de estar mes sensible pot ser clarament una panxu que les hormones es revolucionin :-()) :-())
Airuni Has pogut fer deures aquest cap de setmana? Els to van apareixer? ja ens diras :ok: Arigalma Al ataqueee!! Al final faras els TO? O SM? Que sigui una cerca mooolt corteta :love: :love:
Llunadexocolata A veure si no me despitat... hi ha rastre de la w? ..::··

Quina setmana de desesperos a veure si cantem molts positius noies >.-<: >.-<: Fins que no hi ha W hi ha esperança :-()) :-())

EGO Perdo noies pero estic desapareguda en convat. La feina no parem, he tingut al nen malalto. Ja no hi ha rastre de la W, aixi que ja podem començar la cerca ..::·· ..::·· , perrooooo, l'altre dia vaig tenir que aguantar al peque a que al fesin una radiografia, i com no es parava de moures em vaig treure el devantal de plom, no se ara em fa una mica de cosa, encare que el raig x no eran per mi. Que fariau? Per internet he llegit que si ha afectat a un embrio no s'arriba ni a implantar, i sino no pasa res, i en altres llocs ja parla de embrio de poques setmanes. Tinc ganes de começar pero per altre banda em fa molt respecte que vagi algo malament. He estat llegint i crec que comprare maca per tots dos, llegint els efectes que te em sembla que es mes vigoritzan per ells que el ginsen. Ja us dire.

PEPOS :love:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dl. abr. 23, 2018 12:30 pm

Bona diada boniquesss ||*||
Moltes gràcies a totes per els comentaris respecte a símptomes!!
Arigalma Molta força per aquest maig, i espero que sigui el definitiu amb tema cerca.
Ayrin Ja ho tens això, de seguida tindràs el 30 aquí. Una abraçada!
Mmnil Ets la nostre esperança!! Estem pendents de tu....
Perséfone Ho fas molt bé, no pateixis!! I qui fa el que pot no està obligat a més!! Ànims amb aquests pinxitos, genials si són pinxitos de diada!! ;-)))
Nata És que us trobo a faltaaar!! :content: Soposo que em vaig atabalar perquè veia que no entregava els trimestres a l'hora.
Eii... no pot ser aquest estat d'ànim. I menys avui... Pensa que amb un pinxito n'hi ha prou!! A veure qui pot estar cada dia pinxito amunt, pinxito avall... amb el ritme de vida que portem. Ànims!!! Gaudeix de la diada i agafa força!! :-()-) :-()-)
Red Berry jo miraria endavant sense por!! Pepos

Ego Doncs jo m'he fet un te avui. Fa una estona tenia l'esperança de veure un positiu i que fós el nostre millor st.Jordi. Però continuem sumant negatius.... Si els hagués enganxat tots en podria fer un rotllo de paper de wàter... jajajaja Més val agafar-s'ho així.... de moment ho intento :-o00m :-o00m He passat una nit horrible avui (túnel carpià) sóc desperta des de les tres del matí, això tampoc m'hi ajuda... falten 2 dies, no sé... però tinc una sensibilitat a els pits horrible... i també ploro per res!! És a dir w total.

Cosetes El post de les princeses trobo que és ideal per nosaltres!! Valentes a no poder més!!! : lasito :
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dl. abr. 23, 2018 2:08 pm

Hola boniques! Bona diada de Sant Jordi!!!

Nostreta espero que esteu millor de salut i sobre els altres temes, és complicat, al final de tot ens sortim i si comences a pensar sempre hi veuràs problemes, nosaltres també hauriem de canviar de pis, el que estem ara és petit per un altre nen, m'hauria agradat trobar pis abans de començar la cerca però no en trobem,quan em quedi embarassada ja ho decidirem. Molts ànims i decideixis el que decideixis aqui estarem.

Coaner el meu simptoma va ser mal de panxa de regla, així que no et puc ajudar, jo ho tenia clar que d'un moment a l'altre baixaria la warry. Després si que algun dia vaig tenir l'estomac regirat i algun mareig però va ser més endavant. Potser és massa aviat per fer TE, prova un altre dia.

Arigalma mirant-ho així si et quedes ho podràs celebrar i si no també anant a eurodisney, pero al juny al ataque!! ..::··

Airyn ànims! que pasi tot ràpid i aviat pugueu tornar a la cerca

Mminil Espero que no aparegui la warry, molta sort! ja aniràs dient com vas.

Persefone sort! a veure si ho encerteu

Nata amb l'optimista que estas sempre no pot ser això, molts ànims! i no ho donis per perdut, mai se sap.

Redberry espero que el nen ja estigui bé amb aquests canvis de temperatura...Jo no faria res amb la radiografia el perill és si estas embarassada però si t'acaba de marxar la warry és impossible no?


EGO Vaig trobar els TO estaven a la bústia :-D :-D
En teoria segons les app ovulava ahir però va sortir negatiu perquè la segona linia practicament no és marcava, dubte, com funciona? representa que cada dia es marcarà més fins que surti més forta o pot ser d'un dia per l'altre? Això és molt complicat, nosaltres per si de cas vam fer deures, si ovulo avui ens servirien no? entre setmana ho tenim complicat de coincidir

Que paseu molt bona diada de Sant Jordi!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
melicanyella2206
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 9:28 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: melicanyella2206 » dl. abr. 23, 2018 4:50 pm

NOM: Melicanyella
EDAT DELS DOS: 35 i 38
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 23/04/2018
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR:

Hola Noies, sóc la Melicanyella, ja havia entrat al socpetit durant l'embaràs del meu primer fill i em vaig sentir molt ben acompanyada amb el grup de mares d' aleshores. Espero poder compartir noves vivències amb vosaltres.

Ens agradaria començar una nova recerca.
Hem trigat una mica massa en decidir-nos en buscar un segon, per pitus i flautes de la vida... però aquesta setmana ha sigut l'aniversari del petit de la casa i ens n'hem adonat que ja te 4 anys i ens han passat volant. Així que al tema!!!

PD: Si aconsegueixo l'embaràs m'haureu de canviar el nom a: Sacarinaicanyella. Encara recordo els peus botits :-D
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dl. abr. 23, 2018 9:33 pm

Bona nit noies!!!!

Com esteu ?? Espero que avui hagi sigut un dia ben bonic!!! :***: :***:

MELICANYELLA:
Benvinguda!! Espero que la teva estada sigui ben curta i ben aviat cantis un positiu!!!

AIRUNI: M'analegro que hagis fet els deures!! Pel que tinc entès, la linia es pot anar marcant, però es considera positiu quan és igual o més marcada que la de control. També diuen que quan estàs en els dies que toca, és bo fer dos controls al dia, per així agafar el pic de l'hormona!!! Ànims i a practicar!!! >.-<: >.-<:

COANER>: Hem pensat el mateix!! Aquest matí, he dit... va, em vaig a fer un TE... a veure si surt positiu i li dono una alegria ben maca al maridet... :love: :love: Però res, de res... blanc i blanquissim!! JAJAJA!! Ja som dues!!! Espero de debó que els teus psíntomes siguin de panxu, i en dos dies tornis a fer el TE, i cantem ben alt el teu positiu!!

REDBERRY: T'entenc perfectament amb el tema de les pors i preocupacions, però estic convençuda que a la propera ha d'anar be, segur!!! Ves practicant intentant no pensar-hi gaire ( sé que és molt difícil) i inicieu la cerca amb tota la tranquilitat possible!! ànims bonica!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

NATA: VINGA AMUNT!!! I tant que és possible!!! Si es presenta, doncs que marxi aviat,i si no, doncs ho celebrem!!! Una súper abraçada bonica!!!!

PERSÉFONE: Vinga aquests ànims!! Espero que el teu princep t'hagi rescatat avui de la feina!!! Són dies durs, però acaben passant!! No decaiguis! :-()-) :-()-)

MODO EGO: Doncs res noies.... aqui estem,segon dia Sense Warri!! :-o00m :-o00m Ànims?? jajajajajaj DEsprés de veure el blanc nuclear del TE... bueno... Sé que vaig ovular més tart, sé que el mes anterior es va avançar tres dies la W, sé que he anat molt enfainada i estressada... així, que intento convèncem de què ha de vinir molt aviat.... Aishhh... la ment, com juga amb nosaltres!!! En fi.... us aniré explicant!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: RedBerry » dt. abr. 24, 2018 9:15 am

Bon dia noies!!


Melicanyella Benvinguda!! Espero que la teva estada sigui ven curteta :content:
Mmnil Quins nervis!! Penso igual si vas ovular mes tard la W tindria que vindre mes tard, aixi que hi ha esperances per aquest super positiu!! :ok:
Airuni com va aixo dels TO? No et desanimis tambe pot ser que aquest mes hagis ovulat el cap de setmana i ja no ho hagis vist. Molt ben fet lo de fer deures per si les mosques.

EGO Ahir a la nit jo sola em vaig convencer que aquest mes anava a ser al primer si o si. A mes era Sant Jordi teniem l'excusa perfecte per anar practicant. Vaja xurru de nit. El petit que encara esta pixi pixa i per la nit no hi havia manera que es dormis, el meu marit va arribar a les deu de la nit, i encare havia que adormir el nen, fer sopar, rentavaixelles, bueno i unes cuantes coses mes. Us imagineu com va acabar el dia no? zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) :ufs:
Espero tenir mes sort aquesta nit! :sex-|:

Anims amb els desesperosss :-()-)
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dt. abr. 24, 2018 3:30 pm

Holaaaaaaaa a totes les Futures Mamissssssss :-()) :-()) :-())

REDBERRY Si encara no havieu començat la cerca quan vau anar a fer la radiografia no crec que et pugui afectar... No pateixis dona... :ok: I és normal que alguns dies acabin com el de ahir...és molt complicat conciliar-ho tot i a més trobar un moment per estar amb la parella... A mi em passa molts dies que quan arriba la hora de anar a dormir estic morta i només tinc ganes de zz:-) zz:-) zz:-) i no despertar fins 20 hores després... jejejejejeje

COANER Vaig llegir el teu missatge i et vaig fer cas ||*|| Vaig gaudir de la diada... >.-<: Vam anara sopar amb el maromo i molt bé >.-<: No hi ha res que no pugui arreglar un bon :sex-|: jejejejeje M'encanta que et prenguis les coses amb bon humor i que en facis broma, ha sigut "graciós" lo del rotllo de wàter... jejejeje Estic segura que tindràs temps de tenir els millors sant jordis, ja veuràs... Molts ànims :-()-) Encara hi ha esperança... :-o00m

AIRUNI M'alegro que trobessis els TO >.-<: No et puc ajudar sobre aquest tema perquè no en tinc ni idea :camio: Però tu per si de cas vés fent deures tant com puguis... :sex-|:

MELICANYELLA Benvinguda!!!! :b-))) I espero que bén aviat et poguem dir SACARINAICANYELLA... :ok:

MMINIL Encara queda esperança per tu també... :p-) La ment juga molt males passades si, ho sé... Mira de estar tot lo tranquila que puguis :-o00m i desitjo que no vingui la W, i si ve, tal i com dius tu doncs que marxi ràpid i a la carga altra vegada :: orrr::

EGO: Avui ja més animada :ok: Pensareu que estic boja.... :content: jajajajajaja I res, passant la setmana i a veure que ens depara el cap de setmana, si vindrà a visitar-nos al W o no... Aquest mes estic més tranquila en aquest sentit, com si ja hagués assumit que no podem quedar-nos embarassats.. De fet, amb el meu maromo fem broma i tot...Més val riure que plorar >.-<: Per altra banda estem pensant en canviar-nos de casa, deixar el pis on estem que només té 3 habitacions i anar a una casa amb 5 habitacions >.-<: >.-<: >.-<: així ens sobraria una habitació per fer un "despatx"..."Despatx" entre cometes perquè en realitat seria l'habitació del nou membre de la família z2:-) si es que em quedo :-()) abans de la menopàusia... jejejejeje Just ho hem trobat ara, fa molt que busquem i no trobem res, i penso que potser és una senyal, qui sap z2:-) Ja sabeu que jo crec molt en aquestes coses... Ja us aniré explicant...

Que passeu un bon dia noies i espero que cantem algún positiu aquesta setmana!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Helens » dt. abr. 24, 2018 4:25 pm

Hola noies!!!

Estic desapareguda amb les putes opos...
Tinc Data de Nw al 28 A...xo res, amb lo nerviosa que he estat, estic i estaré, no hi compto pas.
Veig que hi han molts possible +!!! vaaa dieu-nos alguna cosa!!!
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dc. abr. 25, 2018 9:44 am

Bon dia boniques!!!

Com esteu?? Estem molt relaxades, i això s'ha d'animar i cantar molts positius!!! Aquesta setmana ens quedarem afòniques!!!! :ok: :ok: :ok:

HELENS: Quan acabes les opos? Ves a saber, potser el 28 et portes una alegria!!! >.-<: >.-<:

NATA: Qué bé que estiguis més animada!!! Espero que sigui una molt bona senyal!! JO tb hi crec molt en aquestes coses!!! :-o00m :-o00m

REDBERRY: Com vas? Espero que ara millor i el peque us hagi donat treva, i hàgueu pogut celebrar el Sant Jordi, encara que fo una altra nit!!! :love: :love: :love:

I les demés? LLUNA, FUTURAMAMI.... Totes!!!

MODO EGO: Jo igual, igual, igual... de moment no ha vingut la W... I dolorets tampoc sé, si són o no... Segons una aplicació porto 4 dies de retràs, l'altra 2... Per mi, ha de venir entre avui i demà... atenent que vaig ovular tart, i que l'altra mes se'm va avançar tres dies... he fet un recompte a la meva manera, i crec que la cosa està al caer entre avui i demà... Ilusió... és inevitable pensar... ilusionar-se, però a la vegada em diu la meva intuició, que aquest mes no ha sigut possible... aishhh!!! Deixarem passar els dies.... L'única cosa que em manté la ilusió, és que em noto els pits com si tingués una pujada de llet, encara que no sorti res... Aishh.. odio els psicosímtomes!!!!! :-o00m :-o00m :-o00m

Seguim explicant!!!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dc. abr. 25, 2018 12:43 pm

Hola wapes

Mminil a veure si ens pots cantar el positiu en breu!! Fins quan esperaras per fer TE?

Helens ànims amb les opos!!

Benvinguda Melicanyella!! A vuere si estas poc per aquí i trobes ràpid la :-())

Nata, m'encanta veure't més aniamada. >.-<:

Coaner, com va??

EGO: avui m'arriben els TO i ja hem començat a prendre la maca... a veure què tal.
Referent als To, i ja sé que ho heu explicat més d'una vegada, però per si de cas: millor fer-los a la tarda i sempre a la mateixa hora oi? He d'aguantar el pipi una estona abans de fer-lo?? és que em fa cosa aguantar el pipi quan surto de la feina els diez que treballo per la tarda i després estar fent caravana i no aguantar al cotxe....
Segons WomanLog ovulo el finde del 5 de maig... quan començo a fer TO?


Anem parlant precioses!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dc. abr. 25, 2018 1:57 pm

Noies entro en mode ego total... aquesta tarda agafaré el portàtil i us llegeixo.


Vaig haver dovular divendres. Ahir vaig tacar marró Claret (poc, lo just per tacar una mica les calces) i avui tmb un filet marro al salvaslip (mooolt Claret). He anat a aixugarme i torno a tindre fluxe blanc, elàstic i una mica transparent. Estaré ovulant altre cop????? Estic com boja perquè mai m’havia passat...
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dc. abr. 25, 2018 7:55 pm

Hola
Perséfone, podría ser implantació?? Heu fet deures?? A veure si serà bona dental >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: METX » dc. abr. 25, 2018 10:00 pm

Hola noies!!!
He estat uns dies sense poder entrar.... al final a venir del tot la W... cosa q esperava completament. Aixi q comencem el 1 mes d cerca!!! >.-<: la Dnw es el 14 de maig.

PERSEFONE a mi em va passar aixo q dius fa 2 cicles... dspres vaig tenir retras de 10 dies i va resultar q tenia un quiste a l ovari.... espero q lo teu sigui implantació

MELICANYELLA Benvinguda

A les q teniu data de nw propera feu el favor de donar-nos una alegria i les q estem en SW al ataqueeee :: orrr:: :: orrr::
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dj. abr. 26, 2018 5:36 am

Bon dia boniques!!

Airuni No és complicat, jo acostumo a començar a fer-los un parell de dies abans de l'ovulació prevista, passaràs d'una ratlleta a dues. La segona de veure's ben poc a ben marcada, i al revés. I el canvi el veus clar en 3 dies. Guarda'ls i així pots comparar perfectament. Per tant si vas veure que es començava a marcar els deures estan molt ben fets. No vas repetir l'endemà??
Melicanyella Benvinguda!! Que tinguis una estada ben curteta!!!
Mmnil Esperem que el retràs de l'ovulació et faci veure el positiu ben aviat!!!! </;-)
Red Berry Si ja és complicat a vegades sense canalla, m'imagino que llavors tot encara es complica molt més!! Ànimsss!! I segur que trobeu el vostre moment!!
Nata Estar més tranquil·la t'ajudarà moltíssim!! Moltes vegades he comparat la cerca en pujar en una muntanya russa, sempre amb aquest puja i baixa de sentiments. Si controles una miqueta les pujades i baixades mai no en surt tan marejada. De totes maneres esperem el teu super positiu per cantar-lo ben alt!!! :()()::::
Helens Sort!!! Creuarem els dits per a tu, i perquè tot et surti rodó.
Arigalma Si que seria bo que aguantessis el pipi durant un parell d'hores. Mira de no veure massa i et resultarà més fàcil aguantar fins arribar a casa.
Perséfone No he tingut mai implantació, per tant tot el que pugui dir és sobre el que he llegit. Però fa pinta d'implantació, oi noies???? >.-<:
Metx Sort!!! I a veure si és el primer i l'últim!!!

Ego Doncs jo també tenia el pit com crec que a dit la Mmnil fins i tot ahir vespre comentàvem amb el meu home que abans les w i els símptomes eren sempre perfetament exactes. Aquesta pressió i dolor als pits em començava 5 o 6 dies abans i un dia abans em marxava, com per donar pas a la maleïda. Doncs avui ja els començo a tenir més meus... :sogra: No estic molt disgustada més aviat una mica mosca em fa molta mandra tornar a començar amb l'omfin. El cós crec que realment si que pateix uns efectes secundaris... i posats a canvis ja podria ser per quedar embarassada!! :miko:
Per tant faig l'última nit amb progesterona, i demà a primera hora faré te per confirmar.

Molt bon dijous!!! :b-)))
Imatge
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dj. abr. 26, 2018 7:55 am

Bon diaaa noies!!!!

Entro amb el móvil.... Ja està aqui la W.... Aixi que cap al maig!!!!!

Perséfone: pot ser implantació!!!!

Coaner: espero q sigui positiu!!!!!!

ANIMS I PEPOS!!!!!
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dj. abr. 26, 2018 8:47 am

Noies, volia entrar ahir des de l’ordinador i no vaig poder. Aquesta nit entro si o si.

Aprofito per fer un Update del meu status ara que estic esperant al metge (altres motius).


Crec que no serà implantació perquè es molt d’hora! El primer tacat va ser 4 dies post Ovulació i el segon 5 dies després... ahir em vaig fer un to per veure si estava ovulant però negatiu, això si, al fer pipi vaig veure un grumoll de color vermell... jo ja no se que pensar.


D’altre banda tinc mal de pits (punxades), mal d’ovaris (punxades tmb) i doloret de regla... i segueixo amb fluxe blanc elàstic. M’ha de vindre la regla dissabte de la setmana que ve, o sigui que deuen ser símptomes d’altres coses perquè es impossible sentir res a 9 dies de la dnw... en fi, el meu cos està boig.

Aquesta nit si entro amb el portàtil, ho prometo!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: RedBerry » dj. abr. 26, 2018 9:36 am

Bon dia noies!!

Persefone Cada cop que dius mes coses crec mes que es un sagnat d'implantacio!!! Pensa que al sorti l'ovul ja estaven els bitxets preaparat per atacar ..::·· ..::·· En el meu cas si que vaig tenir un sagnat d'implantacio i va ser en color rosa, pero bueno tambe pot ser marronet. Va ser quan faltava una setmana o por ahi per que vingues la W, i ja no va venir. Aixi que molts animss! :ok: :ok: >.-<:

Mminil & metx Sento lo de la W, a per el maig!!

Helens Que vagin molt be les opos! a veure si arriben amb regalet :-())

nata Que tal va el desespero? A lo millor la casa arriba la ideal de sobte i trobeu una que sigui amor a primera vista.

Coaner Estem pendents de tu!! Espero que aquest te surti positu :love:

EGO Ja hem començat oficialment la cerca!! Ahir començava segons aplicacio la meva SW. El petit ens va donar treva i es va dormir super rapid i d'hora. El marit ha començat la maca i jo començo dema que estic amb unes altres vitamines. Doncs ahir a la nit tot semblava com cada dia sopar, cansats i dormits al sofa, aixi que em vaig possar seria i li vaig dir al home que sene pinxito aqui no sopava ningu! :: orrr:: :: orrr:: i aixi que ja em començat amb els deures. Aquest pon ens anem d'hotel els 3 aixi que espero que en relaxem i fem mooolts deures :sex-|:

Ens llegim :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. abr. 26, 2018 11:59 am

Bon dia noies

Perséfone, per desgracia només pots esperar a veure si ve o no la W per saber si els símptomes que comentes són de panxu o no... perquè perfectament poden ser bones notícies. Paciencia :-o00m

RedBerry, molt bé això del sopar! jajajajaj! Jo ja li vaig dir al meu marit que aquest mes li dono una mica de calma, però que el mes que ve ja no el deixo en pau i anirem a per totes (o això espero). Que vagi molt bé el finde a l'hotel :love: :inthebed:

Coaner, espero que tinguis bones notícies al fer TE! Ja ens diras.

Mminil, sento la W. Ânims i a pel maig :-()-)

EGO: aix noies, ahir van arribar els To i al meu marit no se li acut res més que explicar-li al nen que son per saber si la mama té un bebé a la panxa, i el meu fill dient que ell no vol cap bebé, que no vol germanets :ufs: que no li agrada, aix deu, ja veig que será complicat el tema 8si al final aconseguim quedar-nos prenyats clar, sinó cap problema per ell).

Que passeu molt bon dijous, i aprofiteu el :***: que sembla que el finde s'espatlla :sogra:
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dj. abr. 26, 2018 1:27 pm

Holaaaaaaaaaaaa Noiessssssss :content:

Quina calor que faaaaaaa :***: Això ja comença a olor a estiuet... :ok:

HELENS Molta sort amb les opos :-()-) I mai se sap, aquestes coses a vegades, quan menys t'ho esperes... :cnena:

ARIGALMA Quants anys té el peque ? No et preocupis.. crec que és una reacció totalment normal, ara li sembla que està molt bé solet però quan tingui el germanet/a serà el més feliç del món >.-<: i es convertirà en el seu company/a d'aventures... :anec: és el millor que li pot passar!

PERSÉFONE és molt extrany això, pinta a sagnat d'implantació :b-))) Si més no, no fa gens de pinta de W...

METX Ànims a per aquest Maig!!!! :sex-|:

COANER Tens raó amb això de la muntanya russa.. durant aquests últims mesos m'he sentit així, dins un cocktail d'emocions...on realment si que n'he sortit marejada moltissimes vegades... Ojalà no et baixi la W aquest mes... Et desitjo moltisima sort... :-()-)

MMINIL Sento que finalment hagi estat la W... :ufs: És una ME això del psicosímptomes... juguen molt males passades. Molta força per aquest proper cicle :p-)

REDBERRY Que vagi molt bé aquest cap de setmana d'hotel >.-<: Quina sort, jo ara mateix fotia el camp on fós.. jejejeje A veure si teniu sort i el peque us dóna treva perquè pogueu fer deures :inthebed:

Modo EGO: Jo aquesta setmana i la passada vaig tenir també molt de dolor de pits, me'ls sentia molt inflats... és una sensació que sempre tinc una setmaneta abans de que vingui la meva estimada W, així que tenint en compte que diumenge és la meva DNW ja tinc més que assumit que així serà :ufs: A més, ja no em fan mal així que tot pinta a W...No tinc psicosímptomes, crec que he sabut controlar-los i també ignorar-los cada vegada que el meu cos intentava traïcionar-me enviant-me falses senyals :-o00m Sé que encara queda una mica d'esperança, i no la perdo, però haig de confessar que estic una mica agobiada, just avui fa 6 mesos que vam decidir emprendre la cerca i m'està agobiant tardar tant... Només faig que trobar-me gent que coneixo que s'ha quedat embarassada i començo a preguntar-me si potser nosaltres mai ho estarem... Potser la senyal que estic rebent és aquesta... Aiiiiiiiiiiiiix sona molt negatiu ho sé jejejejejeje Però ja sabeu com he dit abans que sóc una muntanya russa... :content: El que em passa és que s'acosta la DNW i m'entra com un pànic interior... Una altra vegada haver de dir al maromo que m'ha baixat la W se'm fa una muntanya... Però bé, si ve, de moment, aquí seguirem :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dj. abr. 26, 2018 6:48 pm

Bona tarda noies,

Per fi m'assec a l'ordinador...

Nata sens dubte, sant jordi sempre ha estat un dels meus dies favorits (i no perquè sigui el meu sant). Trobo que, com bé dius, hauria de ser festiu a tota Catalunya, per a que poguessim gaudir de lo maques que es fiquen les ciutats aquest dia :love: Entenc això que dius que a vegades teniu temps per als altres i no per vosaltres... a nosaltres ens passa casi cada cap de setmana, massa vida social : lasito : Per cert... NO SIGUIS BÈSTIA!!! Tens 32 anys nena, encara et queda molt per la menopausa (espero)! jo, si podeu, canviaria de pis... igual feu la mudança amb sorpresa :love: Com t'entenc amb això de trobar-te gent que no para de quedar-se embarassada al teu voltant... aquí a "Perséfone rodalies" ja en tinc 3... i una futurible 4ta z2:-)

Redberry moltes gràcies per la comprensió bonica :-()-) No em diguis això del sagnat d'implantació que m'emociono i em costa controlar-me :-o00m A tope amb la cerca nena! Tan de bo sigui ben curteta.

Coaner gràcies a tu també per la comprensió :-()-) Com van els símptomes? Tant pot ser warry com embaràs eh? De moment si no ha vingut és bona senyal, no t'avancis i descartem abans de saber alguna cosa definitiva :ok: Per cert... el post de les princeses és preciós! Espero que demà quan et facis el test ens donis una molt bona notícia :cnen: :cnena:

Airuni jajajaj i quant de temps portaven a la bústia? Exacte, s'ha d'anar marcant més fins que surti positiu, a menys que hagis ovulat ja.

Melicanyella benvinguda! Tan de bo t'hagem de canviar el nom :-)(-:

Mminil doncs la veritat és que si em va rescatar de la feina i vam anar a fer un tomb... aishhh, vaig vindre a aquesta ciutat per amor i cada dia m'enamoro més, d'ell i de la ciutat. Això dels pits "com una pujada de llet" m'ho has d'explicar jajaja. Què se sent??? Per cert, quan sàpigues la teva nova dnw diga'm i t¡apunto.

Helens com vas bonica? Dissabte ens has de dir alguna cosa!!!!

Arigalma tens els cicles regulars? jo començaria a fer-los 5 dies abans de la possible ovulació. I si... a vegades penso que haurien de fer com als "Sims". Hi jugava de petita i a la minima que feies el "nyiqui nyiqui" ja et deia si estaves o no prenyada.. picarols haurien d'inventar alguna cosa així a la vida real :-o00m

Metx gràcies per la teva experiència! Una cosa... si finalment lo meu és un quiste... vas anar al metge? Va marxar sol? La veritat és que em fa una mica de por....



MODE EGO... Gaire res a dir... DESESPERANT! per variar... Jo tinc al cap que no pot ser implantació, però clar... us llegeixo i em fa una mica d'il·lusió. Desprès la il·lusió deriva en mirar fotos (fastigoses per cert) de sagnat d'implantació a google, mirar simptomes pre-warry i pre-test i de voler que sigui ja la setmana que ve (el cap de setmana a ser possible) per sortir de dubtes.

Per cert, vaig començar a fer meditació/mantres per a la fecundació... Jo no sé si servirà o no, però que m'han ajudat a dormir tota la setmana com un bebè us ho puc ben assegurar.

I poc més a dir... 0 tacat, segueixo amb fluxe elàstic, mal de pits i tot el rotllo de psicosímptomes que us he dit aquest matí... carai, que algú inventi un test que es pugui fer al dia següent del pinxito!!!! z2:-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::