✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dj. abr. 26, 2018 6:52 pm

VOLEM UPDATE AVIAT!!!!
Algun símptoma? Vinga, que vull fer un "pleno" de la llisteta d'aquí abaix!!!!!


19 d'abril - FuturaMami72
23 d'abril - Melicanyella
26 d'abril - Coaner
26 d'abril - Aquiver
26 d'abril - Xoxoneta
29 d'abril - Nata32
Perséfone l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 28, 2018 11:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dj. abr. 26, 2018 9:02 pm

Noiessss... Disculpeu-me, entro un momentet ràpid des de el mòbil i en plan EGO...

PERSEFONE La meva DNW és el 29!

Avui a la tarda a la feina he anat al lavabo i quan m’he eixugat he vist que sortia un color rosa molt molt claret... he mirat de forma inconscient i per sopresa he vist això... ara acabo de anar u he vust que havia tacat una miqueta marró... molt poc... Aiiiiiiiix.... :-o00m Ja ataca em cos amb els psicosímptomes... em vol tornar boja... :-o00m el mai a la vida s’ha m’ha avançat la W 3 dies, mai... però per altra banda tampoc mai se m’havia atrassat i el mes passat vaig tenir un retard d’una setmana... pot ser que ara tingui un avançament? Ho trobo extrany.. Aiiiii senyor estic dels nervis... també tinc alguna molèstia als ovaris... No vull fer-me falses il.lusions...
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dv. abr. 27, 2018 7:59 am

Bon dia

Nata reina, molta paciència amb aquests símptomes o psicsímptomes!! :-o00m :-o00m Pot ser qualsevol cosa, o que s'avanci o que sigui panxu, o simplement que els nervis et juguen una mala pasada. Jo espero que sigui una súper panxu :ok: JA ens aniras informant.

Jo sempre he sigut súper regular, abans de l'embaras tenia cicles de 31 diez. ra els tinc de 28 dies, però l'estiu passat vaig tenir un cicle de 21 dies. I ara que estem en cerca el mes passat retard de 2 diez i aquest cicle passat ha sigut de 27 diez... sembla que vulgui compensar...

Perséfone crec que em preguntaves tu l'edat del meu peque, 4 anys té. I estic d'acord amb tu, haurien d'inventar algo que digui segur i rapidet sense haver d'esta pendent dels símptomes si hi ha panxu o no....

Ara mateix no puc persnalitzar més, sorry.
Anem parlant i a veure si anem cantant positius que aquest mes està una mica paradet....
Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dv. abr. 27, 2018 1:32 pm

Bon dia boniques!!!

Ja estem a puntet del pont!!!!

Entro desde móvil...

NATA: Amb el meu peque vaig tenir sagnat d'implantació i era rosa molt claret... Així q creuo els dits perqué sigui aixo!!!
Jo el mes passat se'm va avançar tres dies i aquest s'ha compensar amb un retras de 3- 4 dies... Així... Q no se, si es la primavera o que!!!!

Vinga noies q volem cantar!!!!!

PERSÉFONE: Has seguir tacant?

Un petonarro a totes!!!
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dv. abr. 27, 2018 2:23 pm

Hola boniques!!
Us vaig llegint però no he tingut temps de contestar, intento personalitzar.

Melicanyella. Alguna novetat? Has fet TE?

Mminil Ànims!! sort pel proper mes :-()-)

Redberry Ja està recuperat del tot el nen? al final t'has d'obligar una mica a trobar moments perquè si no, no hi ha manera.

Helens sort amb les opos! i espero que no vingui la warry, ja ens diràs, com a mínim amb les opos estas distreta i no hi pensaràs tant, s'ha de buscar la part positiva de tot!

Arigalma jo vaig al lavabo sobre les 18 i quan torno a casa sobre les 19:30 torno a fer pipi amb el TO. Intenta fer pipi amb temps perquè al arribar a casa puguis tenir ganes però tampoc és qüestió que pasis tot el camí amb ganes. Quines idees el teu home de dir-li, pobre, ara que no ho vagi explicant a classe :-D

Persefone ojalà sigui implantació, jo no n'he tingut mai, no et puc ajudar, que llarg aquest desespero... Els To debien de portar 2 o 3 dies a la bústia i els vaig trobar perquè vaig mirar si m'havien deixat paper per anar a buscar-los i si no trucar a Amazon a veure on eren els meus TO :-D . com que gairebé tot arriba per email i sempre entrem amb el cotxe pel parking no acostumo a mirar la bústia.

METX Ànims! a veure si aquest mes hi ha més sort.

Coaner has fet TE? creuem els dits

Nata no ho donis per perdut, podria ser sagnat d'implantació no? i al final 6 mesos tampoc és tant no? si que desespera però es bastant habitual.

EGO doncs us explico les meves aventures amb els TO, segons l'app havia d'ovular diumenge, vaig començar a fer TO divendres, tots negatius, una desesperació a més el meu home insistint que a veure quan ovulo que si no fem pinxitos cada dia no ens hi quedarem...dimarts es va començar a marcar una mica més i dimecres ja es veia igual que la linia de control i ahir va tornar a veure's més fluixeta, així que vaig ovular dimecres, he mirat amb l'app i si no marco que em va venir la warry els primers dies que vaig començar a tacar em coincideix la ovulació amb els TO, serà qüestió de marcar que ha vingut warry quan baixi a saco, llavor m'ha descolocat la DNW si compto el primer dia que vaig començar a tacar seria el 7/5 si no el 9/5, per si de cas faré tots els esforços per aguantar fins el 9 sense fer TE. Doncs res aqui teniu la meva crónica amb els TO i dono per obert el meu desespero.

Que vaig bé el pont i el cap de setmana a les que com jo no fem pont :-()-)
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Sa6 » dv. abr. 27, 2018 8:14 pm

Noies, perdoneu però entro en EGO total!
Doncs per fi, després de 9 mesos de cerca, tenim el nostre positiu :b-)))
Encara no m'ho crec... Realment venen quan han de venir!
Estem super contents
||*||
Petonets a totes i ànims que arribarà :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dv. abr. 27, 2018 8:21 pm

Menos mal que s'anima la cosa. Enhorabona!!! >.-<: :-())
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » ds. abr. 28, 2018 8:31 am

Felicitats Sa6!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Que bé!!!!! Vinga que això no pari!!!! :b-))) :b-)))

Com anem noies??

PERSÉFONE: La meva DNW és el 25 de maig, si no hi ha cap altra desajust!!! jajajjaja Tu com et trobes?

AIRUNI:
M'agradat molt la teva crònica i estudi sobre els TO!! Prenc nota!! Esperem que hàgiu caçat el dimecres, i que al maig ens donis una de les primeres alegries!!!!

ARIGALMA: A veure si es comencen a reajustar aquestes regles, crec que aquests mesos ens ha passat a unes quantes això. Esperem que hagi sigut el canvi d'estació, i ara ja estigui regulat! :***: :***:

NATA: Com vas?? Va parar el tacat? Aishhh quins nervis bonica!!! Vinga que aviat sortiràs de dubtes!!! >.-<: >.-<:

REDBERRY: CRec que marxàveu de pont!!! A GAUDIR!!!! :love: :love:

COANER:Al final vas fer TE? Aishhhh..... Espero que els psímtomes que deies fóssin d'una molt bona panxu!!!!

NO TINC MODO EGO... :ok: :ok:

Vinga, que em diu el nas que acabem el mes afòniques de tant cantar els positius que queden!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dg. abr. 29, 2018 6:51 am

Booon dia guapes!!!

Entro rapidíssim per felicitar a la Sa6.... Enhorabona bonica!!! A gaudir de la panxu!!! :-())
Nata, esperem el teu....
Tenim uns dies mogudets de celebracions familiars, i he estat molt entretinguda... Perdoneu que no hagi pogut personalitzar més!!!
Ego Vaig fer te, i negatiu!! Avui imagino que em vindrà la w. Estic molt, molt ploranera... no sé, una cosa exagerada. Crec que és cosa d'hormonar-me... les que heu estat o esteu amb Omifin us heu trobat mai així?

Una abraçada a totes!

I bon diumenge! :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dg. abr. 29, 2018 9:40 am

ENHORABONA SA6!!!!! :p-) :b-))) :-())

Al final et va anar bé no apuntar-te al post >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dg. abr. 29, 2018 9:55 am

Bon dia de diumenge!

Tot i que per aquí esta força nubladot...

Nata ho sento! Quin mega error. Ja ho he canviat :ok: Avui és la teva DNW doncs... com estàs? què tal et trobes? Això del tacadet té molt bona pinta!!!

Mminil doncs la veritat és que no, cosa que em fa estar més amb la mosca al nas de què ha hagut de ser finalment...

Airuni doncs menys mal que estaven a la bústia! A mi no em passa perquè no tinc pàrquing, però vaja, que al pis on vivia abans en tenia i si, t'entenc perfectament, podia passar dies sense passar per la porta d'entrada. Amb els TO has d'anar en compte. Jo tinc/tenia els cicles super regulars però no ovulava el dia 14, si no el 16. Jo tinc la app CLUE que et deixa seleccionar de quan son les teves fases lúteas i així et personalitza la ovulació sense haver de modificar la data de la warry, a mi personalment em va molt bé i té moltes opcions per ficar símptomes, tacats, fluxe...

Mminil apuntada!! Jo desesperada total... però ja falta poc per sortir de dubtes :-o00m

Coaner qui sap, tot i que el TE sigui negatiu potser no et ve i el pròxim surt positiu... no? no s'ha de perdre l'esperança fins que no arribi la w... i espero que a tu no t'arribi </;-)




MODE EGO: doncs això, jo estic totalment desesperada. Segons els meus càlculs vaig ovular dijous-divendres. Els meus cicles sempre han estat regulars de 28 dies. Desprès de deixar les anticonceptives a l'octubre, van passar a ser de 27-28 dies. La cosa es que, tant el cicle passat com el cicle del gener-febrer se'm va avançar. El cicle del gener-febrer van ser 21 dies i el cicle del mes passat van ser 25. Coincideix amb els mesos de més estrès a la feina. Com que la durada de la FL no pot variar d'un cicle a un altre (tinc entès que el que s'avança és la ovulació, no s'allarga o s'acurta la fase lútea) entenc que, tant al gener com a l'abril se'm va avançar la ovulació.

On vull arribar? Si el meu cicle d'aquest més hagués estat normal, hauria d'haver ovulat el dia 23 d'abril, cosa que no va ser perquè el dilluns 23 ja tenia el moc cervical elàstic i espès. A més a més, coincideix amb el dia que vaig tacar i el dia següent (dimarts 24). Doncs bé, entenc que si vaig ovular dijous o divendres (19-20), m'hauria de no vindre entre el 2 i el 3 de maig... (tot i que la meva dnw inicial es el 5 de maig). Com que sé que aquest més també he tingut molt d'estrès a la feina, entenc que també serà per aquestes dates ja que se m'haurà avançat la ovulació. Doncs això...

Per altre banda el tacat jo crec que no ha sigut implantació, si no que ha estat tacat d'ovulació. Llavors no em coincidiria amb la data de dijous-divendres. tot i que si fos així, nosaltres vam tindre relacions dijous i dissabte (pot ser que ovulés divendres i pillessim l'ovul pel camí).. Ai no sé...

A més a més, continuo amb tot tipus de molèsties, algunes que tinc clarament abans de la warry i altres similars però que no acaben de ser igual... a més, tot i que em fan mal els mugrons no noto una inflor de pits com em sol passar... i últimament (des de dijous passat) tinc el ventre regirat (no és diarrea però si que vaig tova) i faig molt molt de pipi (jo puc estar 5-6 hores sense pixar i per la nit encara més... però en canvi ja porto dos nits que a mitja nit m'haig d'aixecar.


En fi, que desprès d'aquest mode ego etern el que vull dir-vos és que... tot i que pot ser que estigui (o que no) no em vull fer gaires il·lusions. No vull que la batacada sigui forta en cas que no ho estigui...


Un petonàs i a gaudir del que queda de pont! :-()-)
Imatge
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Sa6 » dg. abr. 29, 2018 10:22 am

Gràcies Airuni, Mmnil, Coaner i Perséfone!

Perséfone això pinta molt bé!!!

Jo encara estic que no m'ho crec. Ho he passat molt malament, pensava que tenia algun problema i que hauríem d'anar a començar a fer proves, els 35 anys pressionen.

En aquests 9 mesos de cerca m'anava bé llegir a les futures mamis, saber que havien fet per aconseguir-ho. Així que us explico una miqueta el que hem fet aquest mes.
En primer lloc vaig canviar l'àcid fòlic pel Gestagyn preconcepció, porta DHA, ferro, zinc, àcid fòlic, vitamina D i altres vitamines i minerals. I el maromo prenia maca, però d'aquella manera que fan ells... Avui sí, demà no me'n recordo, un desastre.
Tema SW, van caure 3 pinxitos. Dos abans del to+ i un l'endemà del to+. Després del pinxito a dormir i res de cames amunt.
Símptomes que em van fer sospitar... No tacar, jo sempre taco marronet un i dos dies abans. Després el cèrvix estava tancat i com diferent però tenia el fluix normal. Per últim la temperatura, una cosa rara... Jo sóc de tenir la tempe alta i força constant durant la fase lútea, doncs aquest més m'ha fet dos alts i baixos a uns 5 dies de la w em va començar a baixar va passar de 37.1, 37, 36.9, 36.8 i 36.7, aquí jo pensava que em vindria la maleïda però a l'endemà va tornar a 37.1 i al dia seguent igual. Així que a dia de la suposada falta vaig fer TE i positiuuuuu. Després he començat a notar les tetis més adolorides i dolorets de warry però diferents.
Sé que cada cas és diferent però espero haver-vos ajudat, si més no, a no perdre l'esperança, que encara que costi veure la warry mes rere més al final arriba.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dl. abr. 30, 2018 9:17 am

Bon dia guapisss,

Ja tinc la w aquí!! M'en vaig cap al maig... 32 cicles de cerca. Vaja, que ja podria tenir un xic a punt d'anar a l'escola.... Dnw: 28 de maig.

Entro més tard per personalitzar!!!
Naaaaataaaa .... volem novetats!!!! Desitjo de tot cor que siguin bones ;)

Petonets...

Fins ara!
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 30, 2018 11:26 am

Booooon Diaaaaaa Noiessssssssss :***: :***: :***:

Abans de res...

SA6 :-()) MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLTES FELICITAAAAAAATS >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) I GRÀCIES per explicar en detall tot el que vas fer aquest mes passat, a mi m'ha anat molt bé llegir-ho, agafaré moltes coses.. jejeje i espero tenir la mateixa sort que tu :love:

Ja era hora que començessim a cantar positius eh.. que aquest mes està molt paradet :ufs:

Nenessssssss a mi em va venir la W eh.... Avançada de 3 dies... :ufs: Què hi farem... El mes passat es va atrassar 6 dies i aquest s'ha avançat 3... :ufs:

ARIGALMA Crec que m'hi hauré de acostumar a aquestes compensacions.... :-o00m

MMINIL Si que deu ser la primavera si això.. tants canvis, tantes coses, tantes emocions, el cos va boig... :miko:

AIRUNI Ojalà hagis de abondonar bén aviat la teva aventura amb els TO... :p-)

PERSÉFONE Aiiiiii.. ojalà hagueu agafat un òvul pel camí.... ..::·· No desesperis ni perdis l'esperança.... :-()-)

COANER Molts ànims Guapa amb aquest proper cicle :-()-) :-()-) :-()-) Imagino que deu ser molt complicat després de tants mesos però tens una cosa que m'encanta i és el teu optimisme i la teva il·lusió.. de bén segur que seràs recompensada :-()-)

Més tard, entraré per explicar-vos en detall el meu EGO...
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dl. abr. 30, 2018 12:50 pm

Bon dia noies,

Nata, Coaner... sento molt aquestes w... maleïdes!!

Sa6, moltes gràcies per explicar-nos tot el que has fet! Tan de bo tinguis raó i compartim novetats a l'altre banda del fòrum.


MODE EGO: desprès de tot lo d¡ahir poc més a explicar... el mal de cap ha tornat amb força. Segueixo amb tot el que us vaig dir ahir tot i que les molèsties han disminuit força... ah , i he entrat al lavabo (net de dissabte) i m'ha vingut una olor molt forta a pixum. Li he preguntat al maromo si ell també ho notava i em diu que no... jo per si de cas he tornat a netejar-ho tot amb lleixiu... I molta pudor a les aixelles. Em dutxo cada dia i sento olor forta... inclús avui a la dutxa me les he netejades i, al cap d'una estona m'ha tornat a vindre la pudor i m'he tornat a fregar... no sé. El meu cap dona voltes, fijo que no estic preñada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dl. abr. 30, 2018 12:52 pm

Noies, alguna novetat?????

19 d'abril - FuturaMami72
23 d'abril - Melicanyella
26 d'abril - Aquiver
26 d'abril - Xoxoneta



Najome,
tu com vas? et toca per passat demà! algun símptoma d'alguna cosa?

03 de maig - Najome
05 de maig - Perséfone
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dl. abr. 30, 2018 1:32 pm

PERSÉFONE la meva DNW és (si el cos no em fa coses rares com últimament) el 25 de Maig! Aiiiiiiii aquesta sensibilitat a les olors... aquest mal de cap... aquests dolorets... :b-))) No et vull fer falses il·lusions però no puc evitar pensar que potser :-()) ... ojalà....

Ara entro una mica en modo EGO que abans no he tingut temps...Us volia explicar que aquest mes no m'he pres tant malament lo dela W... Ni una llàgrima... vaig jurar-me a mi mateixa que no en deixaria caure ni una i així ha estat...Evidenment m'entristeix però la veritat que no sé si és perquè ja ho tinc molt assumit però miro de que no m'afecti tant per estar més tranquila... :-o00m

Per altra banda, per tal de motivar-me i sobreportar la cerca de la millor forma possible m'he fet una llista de totes les coses "positives" què en puc treure de no haver encertat encara aquest cicle o AVANTATGES DE LA ENCARA NO PANXU i són les següents:

1. Més temps per passar a soles amb el maromo en plan "nòvios" :sopant: ja que quan hi hagi el fillet/a costarà més.

2. Més temps per dedicar-me a mi mateixa

3. Fer esport a TOPE :miko: i així estar en forma i preparada per quan estigui :-()) De fet, a partir de demà aniré tots els dies al gimnàs abans de anar a treballar (abans només hi hanava 3, ara hi aniré 5 més el que faci el cap de setmana)

4. Mentre no hi hagi panxu, ara que fa bon temps :***: i que les guinguetes ja començen a obrir puc fer mojitos i daikiris :b-)))

5. Menjar Pernil acompanyat d'una copa de vi.... :love:

6. Més temps per anar estalviant i fer una mica de calaix per quan arribi el <:-<

I com a DEURES per aquest més m'he posat els següents:

1. Tornar amb el Gestagyn.. L'havía deixat així en plan passant de tot, passant de la medicació, de la SW, de tot...pensant que de totes totes només amb amor i per acte diví m'hi quedaria de seguida (quantes il·lusions perdues.. jejejeje)

2. Piles a TOPE per la SW :: orrr:: Mirar bé quins són els dies fèrtils i aprofitar-ho al màxim...

3. No sé que fer amb el tema TO.... No volia fer-ho per no obsessionar-me però ara que han passat 6 mesos m'ho estic plantejant.. Tot i que em fa cosa dir-li al maromo perquè tinc por que pensi que m'estic obsessionant... Què en penseu ¿?

Ja sé que sembla una tonteria jejejejeje :content: Però miro de buscar el costat bo de les coses per tal de motivar-me i no perdre la il·lusió :love:

Petons per totes!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dl. abr. 30, 2018 7:44 pm

Nata ara mateix t'apunto la nova dnw. Me n'alegro que t'ho hagis pres tan bé! Aquesta és l'actitud!
Imatge
silvia.xikillaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dt. des. 19, 2017 11:09 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: silvia.xikillaa » dl. abr. 30, 2018 8:12 pm

Hola noies! Bona nit!
Com esteu totes?? Sé que entro poquet i mooooolt de tant en tant, però m'enrecordo molt de vosaltres jejej he vist que hi ha algun positiu més, ojalá maig us doni moooolta sort! :-()-) :-()-)

Jo estic de baixa aquests dies perquè els vòmits em tenen baixa de defenses, de tensió i de tot jajaja


Avui ja he anat a comprar-me roba premama, un vestit i uns pantalons, perquè ja no soc capaç d'anar bé amb la meva roba... es nota que es el segon, perquè la panxa puja que no veas!!


Petonets per totes guapis!!!
Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dl. abr. 30, 2018 9:47 pm

Bona nit noies!!!!

Com van aquests dies?? Jo la veritat, que desconnectant molt de la feina... m'està sentant molt bé!! >.-<: >.-<:

SILVIA: M'encanta que ens segueixis llegint i que passis a saludar!! Quina ilusió començar a comprar robeta!!! :-()-) :-()-) :-()-)

NATA: M'agradat molt els teus pros i contras!!! M'has donat molt positivisme!!! M'encanta aquesta actitut!!! :-()-) :-()-) Segur que aquesta projecció tindrà molts resultats!! JO, lo dels TO, me'ls vaig fer justament per aquests avaçaments i retràs amb les regles... per tenir una mica més controlada la bogeria.. JAJAJAJA!!! ànims si et decideixes!

COANER: Preciosaa!! Et llegeixo, i sincerament admiro la teva serenitat i optimisme!! Aquest ha de ser teu mes, i el maig espero que cantis per " todo lo alto" UN POSTIU com una casa! T'envio una súper abraçada!!!!

PERSÉFONE: JEFAAAAA!!!! No vull donar falses esperances ni ilusions.... però a mi me dóna que .. :-()) :-()) :-()) !! Espero no equivocar-me.... però entre el tacat i aquestes olors que comentes... Em dóna que una alegria s'amaga!!! :love: :love:

SA6: Gràcies per compartir el teu PRE!! :-()-) :-()-) :-()-) Ja ens aniràs explicant!!!!!

MODO EGO: Doncs res noies, la W està marxant... així que.... A TOPEEEE!!!! Vull fer una mica de dieta i exercici, que com diu la Nata, això ha d'anar molt bé... En uns dies començaré de nou amb els TO, per veure quan ovulo!!

UNa abraçada enorme!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::