✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dv. maig 25, 2018 12:07 pm

Hola noies,

Com esteu?? Alivia com vas??
Mminil, Nata32 ànims, la veritat és que la w mes val que arribi quan ho ha de fer...
Que xulo Coaner lo de Cadaqués, jo mai hi he anat, ho tinc com a pendent!!

Modo ego: doncs noies no recordava això dels psicosíntomes però ja estic paranoica total. Tinc bastant mal de pits, dolor d’ovaris, per una part recordo l’embaràs de novembre i els símptomes són bastant semblants però després penso que en la recerca també vaig tenir coses semblants i després va venir la w normal... que dolent és estar atenta al teu cos, a qualsevol doloret, encara que lo dels pits em fa tenir la mosca darrere de l’orella perquè a nivell premenstrual, dolors d’ovaris si he tingut però de pits com això no, em recorda inclús a la pujada de la llet... aquest nit he tingut bastant insomni i vaig al lavabo força sovint, vaja que sobre el manual podria semblar que si (inclòs em va sortir sang del nas abans d’ahir)
En fi, jo que no volia obsessionar-me ja ho tinc aquí, si es que no tinc paraula... el DNW és el proper 2 de juny, això si no penso fer un test abans... normalment un o dos dies abans ja tinc filets però mínim fins el dia 2 res de res.
També es veritat que vaig una mica de cul a la feina, estic bastant estressada i de vegades el dolor de pit pot ser ansietat així que he d'estar tranquil·la i deixar-me de tonteries.

Anem parlant guapes!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dv. maig 25, 2018 7:34 pm

Bona tarda boniques,

Personalitzo una miqueta:

Arigalma Jo amb la maca no n'he tingut d'insomni... però segur que varia d'un laboratori a un altre. Va doncs... que marxi la maleïda i a exprimir el maromo!!! :: orrr::
Mmnil Com vas???????? A veure si comencem el cap de setmana amb l'alegria del teu positiu!!! :love:
Metx Com estàs??
Lluna Jo també m'apunto a els sopars de terrasseta amb copeta de vi inclosa. Aprofita-ho bonica!!
Nata Com costa tornar a la rutina!! Ja ho pots ben dir!! I això que nosaltres vam estar-hi només 2 dies. A la tarda vaig pensar en tu... vam dinar d'hora a Sant Pere Pescador i vam passar la tarda a Aiguablava, a Cala Fonda a Begur!! Enamorada de l'Empordà estic... vaja, que m'hi hauria quedat!!!
Et dic el mateix que a la Mmnil estic desitjant cantar el vostre positiu!!!! PEPOS!!! :love:
Alivipa Com estàs??

Ego Doncs dies enrere em vaig desanimar molt, perquè vaig demanar a un post de IA que hi ha obert al fòrum, quina era més o menys la pauta que seguien a st.Pau, i em van respondre que 4 mesos.... 4 mesos més!!! Pufff... perquè et tonen a repetir proves i t'en fan moltes més. Una altre noia em va dir un mes, i al següent IA... així que ja veurem. Que passi el que hagi de passar... El meu maromo durant Juny, Juliol és quan més col·lapsat va, i no sé costa llavors pensar gaire en sw. Res... tot està per veure.
Em demanàveu símptomes... tinc els pits super sensibles, i vaig tot sovint al wc. I algun doloret al baix ventre.
Perséfone Amb el teu permís bonica.... enceto post!!

Bon cap de setmana!!! :b-)))
Imatge
Imatge
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » ds. maig 26, 2018 8:19 am

Bon dia noies!!
Sóc la Cloe! Fa uns mesos estava x aqui...i hem sap creu xq vaig desapareixer...em vaig rallar moooltissim xq portava uns mesos i no aconseguia el :cnena: Bé, espero a m’accepteu un altre cop per aqui!!! Veig q totes estem ara amb els anims a tope a veure su tenim sorpresa per l’estiu. Jo vaig tenir bajonazo total xq al meu voltant tothom s’està quedant embarassada i em pregunten...i pensu jope...xq jo no? Wenu ara estic motivada! Aquest mes hem fet els deures, el meu dia fertil era el dia 14, dilluns passat i vam fer el dia d’abans aquell mateix dia i algun despres. Però en principi aquest dimecres 24 m’havia de venir...però vaig tacar com dos gotes mitjanetes de color marro..vermellos...i dijous dues gotetes mooolt petites i ja res més. No se si podria ser implantació...i estic dels nervis!!ahir a la nit vaig fer TE de tires d’aquestes d’internet i re...nose si és molt d’hora o q...o no són molt efectius aquesta tests...q no els he fet servir mai. Nose noies q penseu? La veritat q les meves regles són abundants i duren una setmana...algu q m’ajudi una miqueta?

Petonets a tots i gràcies per tornarme a acceptar!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » ds. maig 26, 2018 1:11 pm

Bon dia boniques!!

Cloe M'en alegro molt de tornar-te a llegir. Si que a vegades atabala una miqueta el tema de veure embarassos per tot arreu... però tot arriba!!! :p-) Relaxa't!!!
Creuarem els dits per tu... i perquè aquest sagnat sigui implantació!! Jo sobre el tema no et puc ajudar massa... no n'he tingut mai.
Però si penso que tindries d'esperar i repetir TE.
Estem pendents de tu...
Una abraçada!!

Bon dissabte!! :b-)))
Imatge
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » ds. maig 26, 2018 1:36 pm

Bon dia boniques!!!

Avui entro amb el móvil, per fer ego... :-o00m

Ahir al matí, com us vaig explicar ,tacava marronet a l'aixugar-me. A la tarda ja no tacava res... I vaig pensar... Aishhh!! Vaig dir, bé demà matí em faig un TE de ONE Step i a veure si surt alguna cosa. Bé, l'he fet i ha sortit una linia molt, molt fluixeta... I li he dit al meu home, mira aqui i diga'm quantes linies veus.... Primer ha dit una, i después mha confirmat q veía una altra... Així, q no sabem ben bé.... :-o00m :-o00m
Mhe preocupat moltissim, perqué he pensat q si era positiu, potser l'estava perdent, tb he pensat q podia ser ectòpic altra vegada... I no së q fer!!! He de dir q taco a l'aixugarme pero no sembla ni sang ni res.. Com color marronet molt clar\ groguenc... Estic molt preocupada....

Perdoneu el súper ego, noies!!! No em vull fer ilusions!!!!
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » ds. maig 26, 2018 3:51 pm

Coaner moltes gracies!!!!siii se q no has de pensar en tot..i relax...però hem va poder...ara estic a tope!! Aiix gracies ojalá tinguis raó i tingui un positiu! Jo tb crec q potser haig d’esperar!xq si vaig ovular el 14 crec pel q he lleguit q la implantació és als 12 dies o així i encata seria d’hora però clar coincideix q aquest dimecres m’havia de venir...De fet aquest matí he tingut relacions amb la parella i he tacat una miqueta però despres ja res. Així q nose...les meves regles sempre són molt abundants i vaig tacar nomes 2 dies gotetes i res més...així q estic molt il.lusionada x si és implantació!!tot i q no vuig ferme il.lusions...xq si és q no....quin bajonazo. De fet j estava pensant en canviar d gine xq aquesta diu q fins q no passi 1 any de buscar-ho no mirarem res més...i ja estic en modo desespero total.
Mmnil per lo que he lleguit si veus una segona linia encara q sigui clareta és q és positiu. Mai m’ha passat però si estas així nerviosa i preocupada, xq no vas a urgències? Els hi dius q no et trobes bé....q t’ha sortit aquest linia...a veure si alla et confirmen el positiu i q estigui tot bé!!

Bé, esperarem a veure.....em moru x un positiuuuuu
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » ds. maig 26, 2018 7:35 pm

Si hi ha ombreta i hi ha panxeta!!! Jo també et diria que vagis a urgències. Però per altre banda, els últims comentaris de trobadores que s'han trobat així, els diuen que han d'esperar una setmana per fer TE.
Poc tacte! Però abans de continuar amb el dubte i preocupada com t'he llegit potser val la pena anar-hi.
Una abraçada gegant!
Espero que siguin 2 positius com una casa!
Imatge
Imatge
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » dg. maig 27, 2018 12:15 am

Bona nit noies,

Res de la W. Avui he tingut relacions i si tinc a prop la W sempre em ve de cop i estic sagnant a tope...i aquest cop no. Re de re...i hem nat a passejar i sopar amb uns amics. De fet dura el sopar me sentit molt mullada i a casa al anar al wc pensava q tindria la regla a saco i re, blanc blanc.... i me aixugat i tenia molt de fluxe transparent però ja esta. Tinc salvaeslip x aquesta nit controlar. Tema sintomes...la veritat q la panxa la tinc desinflada, ni dura i ni fa mal ni re...l’únic els pits una mica durets i prou. Nose... em fa dubtar...potser ve amb retras però cada cop em faig més il.lusions...
Aiix bona nit noies. >.-<:
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » dg. maig 27, 2018 8:56 am

Wapaaa has anat a urgències...sabem alguna cosa?ojala sigui un super positiu!!
Jo ja m’estic tornant boja i obsesiva jejej a veure necessito ajuda. Aquest matí me fet test ovulació i m’ha sortit positiu!! Cosa q a mi es marca nomes el dia fertil ...tot i q mai he provat quan ha de venir la regla...però com q he lleguit q hi ha noies q han tingut TO positiy i despres panxulina...me animat. He fet tb TE i a priori just al principi es veia negatiu tot blanc...però al cap d’una estona em sembla con si es veies una ombra...però no se si veig coses on no són. Q penseu dels TO positius? Podem predir un embaras??? Aiix estic dels nervis i re de tacar!!ni al aixugar-me vaig tacar com dos gotes el dos primera dies de regla i prou.....

Estic dels nervis!! I això no ho viu la parella....i no tinc amb qui explicar les rallades mentals...sort q aqui puc compartir tot el q hem pssa.

:-o00m
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dg. maig 27, 2018 9:19 am

Bon dia boniques,

Cloe Estem totes dels nerviiiisss!!! jejeje Vaaa... que això serà un super positiu!!! :-)(-: Si que he llegit en altres noies això del to. De fet, té la seva lògica que detecti alguna hormona, perquè a mi també només em surt positiu els dies del pic fèrtil. Crec que no fa pas gaire alguna altre noia va pujar una foto de to i te, però si no vaig errada tampoc a donat cap més resposta. Quants dies de retard portes?? 2?? I si repeteixes demà amb Clear Blue??
Una abraçada!! : lasito :
Imatge
Imatge
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » dg. maig 27, 2018 9:28 am

Bon dia Coaner!!
Estic dels nervis!!m’hauria d‘haver vingut la W (ojalá no) aquest dimecres o dijous...tinc dos aplicacions i una marcava un dia i l’altre un altera. El dia fertil el vaig tindre el 14 de maig i clar... si no he entrs malament x internet la implantació pot tringar fins 14 dies no?o 12... jo avui he fet TO i surt positiu he flipat...però TE negatiu...penso q potser és d’hora?xq clar el dimecres i dijous vaig tacar gotetes....potser si era implantació encara é d’hora x TE....no se això és un comecocos....però dsd ahir no taco re de re...i vaig tenir ahir relacions i vaig tacar just despres una miqueta suau i prou...nose....podria ser regla de gotetes? I el TO xq surt positiu? Algun altre cop me fet i negatiu i ma vingut la regla...llavors estic feta un liuuu pensava i tot pues vaig a urgencies i q em mirin tot i sortir de dubtes...però em pendran x boja i potser tampoc es veu re si fos realment embaras... sino yaure d’esperar a dijous q fara 1 setmana de retras i un altre TE...i estic dels nervis xq ara tinc esperances... i nose nose ojala sigui :content:
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dg. maig 27, 2018 10:08 am

Bon dia boniques,

Com esteu? Jo mig mig... ara us explico.

Però que llegeixoooo!

ENHORABONA MMINIL!!!! :-()-) :p-) :b-))) :-())

Mira, el sagnat una mica marró/groguenc és implantació, no et preocupis. I la línia fluixeta no és indicatiu de res, si l'estiguessis perdent et pot sortir perfectament la línia forta i estar perdent-lo, aixií que no et facis l'olla bonica, gaudeix!

Coaner Ovitelle per fer dieta? Ai senyor, la gent està fatal! :-o00m

Alivapa ENHORABONAAAAA! >.-<: >.-<: >.-<:

Rosae ostres, seràs la nostra bíblia si tens símptomes abans de la nw! Explica'ns que has sentit quant t'has quedat embarassada :content:

Arigalma bonica veig que finalment va arribar... bé, pensa que ja mateix marxes a eurodisney, estaràs allà quan ovulis? Igual tornes amb un francès a la panxa :ok:

Peke jo encara no puc veure la foto perquè no tinc els 100 missatges, però tan de bo sigui positiu! I molts ànims amb el tema metges/familia, aquí una que t'enten!

Metx bonica, ho sento molt... és una merda perdre a la gent propera i, pel que sembla, jove... :-()-)

LlunadeXoco sento la teva W bonica, el 10è serà el teu mes! :-()-)

Nata si no ho heu parlat es que cap dels dos té necessitat de parar la cerca, no? Ànims! :-()-)

Cloe Benvinguda! A mi també em passa, tinc ara mateix a 6 embarassades a prop... és un rotllo :ufs: Nena, fes-te un TE ja!!! Mare meva, quatre dies de retràs >.-<:




MODE EGO: A veure, per on començo? GRÀCIES A TOTES PER ELS VOSTRES ÀNIMS. El cert és que el meu pare porta ingressat des del dia 9 a dos hospitals diferents i entre pitos i flautes... no em dóna la vida. També us comento que demà informaré a la oficina que canvio de feina. Divendres vaig fer una entrevista i desprès d'acabar-la em van dir que m'agafaven, a 15 minuts de casa, no com ara... L'únic handicap que hi veig és que hauré de parar la cerca perquè no crec que sigui correcte entrar a una nova feina i quedar-me embarassada de cop. És el meu pensament... i com som joves i ens ho podem permetre... doncs a això farem. Depèn com tornaré desprès de l'estiu i depen com una mica abans, però si em deixeu, com ja li vaig dir a la Coaner, seguiré entrant, personalitzant i cantant amb vosaltres els vostres positius :ok:

Per cert, ja m'ha vingut la W... ahir... 23 dies de cicle... a lo loooooco!
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dg. maig 27, 2018 10:59 am

no tinc temps per a res entro ràpid amb el mobil.
Mminil enhorabona!! Jo repetiría TE a veure si puja la linia i si el sagnat va a mes aniria a urgencies.
Vaig llegir que de vegades la implantació es confon amb l'inici de la warry així que probablement sigui implantacio.
Cloe tinc entes que no es 100% fiable però que en cas de panxu surt el + abans al TO que al TE, aixi que podría ser, jo esperaría i repetiría TE, molta sort!

Persefone t'he contestat a l'altre fil.

Ego vaig de cul tota la semana us he llegit però no he pogut personalizar.
Se suposa que havia d'ovular aquesta semana però no he arribat a veure el TO +,però els he fet tard 9-10 de la nit i ahir ja no el vaig fer perqué eren les 11 de la nit quan hi vaig pensar. Potser ho provo avui pero si de cas.
Tampoc em fet gaire deures, només dilluns i dimarts,he acabat la setmana amb molt cansament i amb baixón, casi que ho dono per perdut
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dg. maig 27, 2018 2:23 pm

Bona tarda boniques!!!!

Primer de Tot moltes gràcies per les vostres paraules!! Anem per pams...
Aquest matí mhe fet un TE Digital i ha sortit EMBARAZADA 2-3!! :-())
Però com segueixo tacant, he anat a urgències, i com és tant aviar Tot el q es veu és normal, perquè encara no es veu res. Em faran controls ambulatoris amb ecos per veure com evoluciona, si és ectòpic o no. Així, q per una banda molt contenta i per l'altra morta de por.
Jo seguiré per aqui amb vosaltres i cantante els vostres positius!! Doncs encara no sé q pot passar!!

Moltissimes gràcies!!!!

ROSAE, NATA? AIXÒ PINTA A POSITIU!! VINGAAAAAA

A LA NIT PERSONALITZO!!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dg. maig 27, 2018 5:28 pm

Bona tarda noies...

Estic forera total!!! jejeje ... però he tingut el maromo treballant fora tot el cap de setmana i així aprofito!!! :-.:·:: (M'encanta aquest emogi jejeje)

Mmnil Enhorabona guapíssima Ara a gaudir molt d'aquesta panxu!! >.-<: >.-<:
Perséfone Aquests 23 dies sonen a estrés a tope!!! Segur que aquests canvis t'aniran genials!! Personalment m'agrada molt llegir-te... així que espero continuar fent-ho a "Trobadores d'estiu" ;) :-()-) :-()-)
Airuni Amb la meva experiència en la troballa et diria que no centris les relacions amb els TO positius, si estàs en la setmana fèrtil, tot i que no hagis vist el pic els dies següents són molt, o més importants!! No és veure el pic d'ovulació, i tenir relacions i pam, estic convençuda que encara podeu caçar l'ovulet!!! O pensa... que potser encara no has ovulat. Tens sempre tots els cicles exactes???

La Mmnil a tornat a obrir la veda, Nata i Cloe Com ho teniu??? :p-)

Ego Amb tan TO i TE estic per començar a fer-m'he un TO, així ja em vaig preparant també... jejeje
Imatge
Imatge
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » dg. maig 27, 2018 5:49 pm

Bé,

Dels nervis!! Malegro tant x aquest positiu!! Bunicamoltrs felicitats :b-))) jo estic q nose...ni rastre de tacar re...nomes gotetes dimecres i dijous q penso llavors q podria ser implantació...i q el TE era negatiu xq encara és d’hora....així q nose...estic come come el cap. Crec q esperaré a fer una setmana és a dir a dimecres vine t i fer un TE digital...o creieu q si demà faig un d tira....potSer en veu algu?...aiix tinc tanta por....vui un si...però no tinc sintomes...la panxa moltbé totalment desinflada...senSe dolor..així q això tb em fa dubtar tot i q molta gent ma dit q quan et quedes no tens sintomes i casi no et creus q ho estas...
Així q regum estic dls nervis... :-o00m
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Bea » dg. maig 27, 2018 7:00 pm

Bona tarda,

Primer de tot, ho sento, sé que estic desapareguda. Estic treballant moltes hores aquestes darreres setmanes, quan arribo a casa només tinc temps d'estar una estona amb els nens, sopar i anar a dormir. Us he anat llegint les estones que podia, però impossible escriure.

Mminil, enhorabona! Quina és la teva FPP? Si només taques una miqueta i el TE segueix sortint positiu, tranquil·la.

Cloe85, a mi em dona la sensació que potser vas ovular una mica més tard. EL sagnat d'implantació generalment és entorn el 7DPO - 8DPO. Un TE ultrasensible (de 10miu) et podria donar positiu a partir del dia 8, però és poc probable. Generalment no surt positiu fins el 10DPO-11DPO o fins i tot 12DPO. I els tests normals com a molt d'hora el 12DPO. Per tant té sentit que et surti negatiu encara, potser entre demà i demà passat sortirà positiu.

Perséfone, enhorabona per la nova feina! Entenc que et sàpiga greu un embaràs només començar, però pensa dues coses: 1. No saps el temps que trigaràs a aconseguir-ho 2. És la teva vida, l'empresa no mirarà per la teva vida, i si són humans ho han d'entendre, només seran quatre mesos de baixa i d'aquí quasi un any tot i que l'encertis ràpid. Hi ha temps per organitzar-se. I això t'ho dic com a empresaria, que està contractant dones en edat fèrtil sent conscient que es poden quedar embarassades en qualsevol moment. De fet tinc dues noies que porten un mes i mes i poc i parlen amb mi que aviat voldran ser mares, és normal, vull el seu talent igualment! SI a la nova empresa no ho entenen o s'ho prenen malament, que s'aguantin.

Nata32, al final ha baixat la W?

Lluna, em sap greu la W, ànims guapa

peke, enhorabona! És un positiu com una casa!

alivipa, enhorabona!

Sé que em deixo a moltes, ho sento, no recordo més després de tants dies...

Ego: doncs bé, la meva DNW és el dia 30, però ja porto 7 embarassos a les esquenes, em conec molt bé, i des del dimecres o dijous que sé que estic embarassada (a 7DPO o 8DPO). El dubte era si acabaria d'implantar bé. I sembla que sí, avui a 11DPO he fet TE hi ha sortit positiu. Ara a patir fins a la setmana 13 o 14 que tindré els resultats de la biòpsia de còrion, si és que aguanta tant. Disculpeu la falta de positivisme, però és que ja són moltes hòsties. Suposo que quan senti el batec m'animaré una mica perque serà passar una etapa.

Petons,
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Sa6
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. jul. 10, 2017 10:27 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Sa6 » dg. maig 27, 2018 9:07 pm

Mminil, enhorabona! Si taques marronet diuen que és normal. Segur que tot anirà bé.

Bea, espero que aquest cop sigui la bona, molta sort i enhorabona.

Cloe, jo també vaig fer TE abans d'hora a DPO12 i va ser negatiu, aleshores a DPO17 (tenia pànic a un altre TE-) i vaig fer TO, va sortir super positiu i aleshores vaig fer TE i ++++!!! Segurament hauràs d'esperar. Diuen que fins 7 o 10 dies de la falta potser que no surti el positiu. Molta paciència.
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » dg. maig 27, 2018 10:32 pm

Gracies formigueta! Ojala sigui així i tingui un bon positiu!! Esperaré el q dius 7 o 10 dies...q veure q tal...xq de monent sense tacar res de res. Intentaré els nervis q tinc...

Bona nit i bona entrada de setmana!! :-o00m
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: METX » dg. maig 27, 2018 11:47 pm

Mminil enhorabona!! hi ha moltes mamis q tenen perdues xo entenc el teu neguit
Bea enhorabona a tu tb!!
Cloe85 q veure com acaba....
Pepos x totes!!
X cert gracies a totes per les paraules d anim.... son moments dificils
METX l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 27, 2018 11:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::