✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dc. maig 30, 2018 4:52 am

airuni ha escrit:Hola boniques!

Intento personalitzar...

Mminil Molta sort! espero que vagi tot bé, vaja amb els del ambulatori, si això no és urgent...tu si no ho tens clar ves a urgències.

Coaner sobre les relacions no les centro en el dia del TO +, de fet en els dos mesos que porto el dia clau no em fet pinxito, fem únicament quan ens ve de gust i com que ovulo a mitja setmana normalment hem fet els deures el cap de setmana i com a molt dilluns o dimarts, dimecres ja començo a portar cansament i dijous i divendres estic que m'arrossego. Jo crec que hi ha poques possibilitats perquè en tota la setmana em fet 2 o 3. de totes maneres segons tinc entès l'ovul només està unes hores, en canvi els bixitos estan més temps, per tant els més importants són els pinxitos d'abans d'ovular no?
Si que soc bastant regular, entre 29 i 30 dies els cicles sempre igual per tant entenc que la ovulació encara que no ho hagi controlat fins ara també dec d'ovular sempre el mateix dia de cicle.

Bea enhorabona!!! espero que aquesta vegada sigui la bona :-())

Alivipa m'alegro hagis deixat de tacar, espero que vagi tot bé, ja ens informaràs.

Arigalma marxeu demà a eurodisney? o és el proper dimecres? bueno sigui com sigui que vagi molt bé i disfruteu molt!!

Rosae molts ànims amb aquest desespero, que no hagis tingut sagnat d'implantació mai no vol dir que mai en puguis tenir, jo no ho donaria per perdut del tot, encara és aviat perquè comenci la warry no?

Cloe moltes felicitats!!! :-())

Nata que extrany aixó de la warry, és veritat que quan estem cercant sembla que el nostre cos es torni boig.

EGO Vaig de cul amb la feina, ara ja fins l'agost és un no parar i quan arribo a casa no soc capaç d'encendre l'ordinador, us llegeixo amb el mòbil però escriure em costa una eternitat, i a sobre les que sou mares m'entendreu comencem el mes de juny, els nens tenen l'agenda a tope, és horrible, sembla que s'acabi el món, has de fer festes, celebracions per tot, ens hem d'acomiadar tots com si no ens tornessim a veure mai més a la vida, en fin quina paciència :-o00m
Sobre el meu cicle no tinc res a dir, no se res, he arribat tard tots els dies i d'altres ni he pensat amb els TO així que al final no he vist el positiu, la part bona és que vaig totalment perduda i em resulta més fàcil desconectar, em queda una setmana per la warry i estic super tranquil·la :-o00m
Ara entro al nou fil i poso les dades.

Ens anem llegint!!



Airuni Perdona, però tal hi com ho vaig llegir... vaig tenir aquesta sensació. Doncs de fet, és el millor que pots fer desconnectar.
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dc. maig 30, 2018 6:29 am

Bea ha escrit:Rosae, espero no donar-te falses esperances... però amb l'embaràs baixen les defenses per tal que el.cos no rebutgi l'embrió, i l'infecció d'orina és molt típica de l'embaràs, però no fa que s'avanci la regla... i si el sagnat fos per la infecció, et faria molt mal, no tindries dubtes. Primer de tot descarta infecció, ves al CAP un moment a fer-te una tira i t'ho diuen al moment.

Mal als ronyons i al baix ventre com de regla però dies abans, acompanyat de molt malestar a les cames i mugrons sensibles és justament com jo noto sempre que estic embarassada...


Si, durant l'embaràs de la peke vaig tenir infecció d'orina però ara em dona la sensació que és de vies altes, no baixes que si em podria escoure.
De totes maneres aquest mati he fet un TE i ha sortit blanc nuclear aixi que penso que el cap i les meves il·lusions m'han jugat una mala passada. Dissabte confirmo w.
Una abraçada.
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » dc. maig 30, 2018 11:01 am

Bon dia noies!!!!!! Entro super rapid sento no poder personalitzar!! Avui me he fet test clear blue i positiuuuuuuu :-()) i marca q estic de 2-3 setmanes!!!casi no mu crec!!!!quina felicitat!!!ara estic amb molts nervis i moltes poor però molt i molt feliç!!he trucat a la gine i m’ha dit q la setmana vinent visita!
Us vaig informant!! Molts anims a totes!!entro més tard per comentar a totes...sq estic avui amb mal de cap i malestar general q estic fatal....

Petonets :love:
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: alivipa » dc. maig 30, 2018 11:13 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Quin mes!!! :love: :***:
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dc. maig 30, 2018 11:29 am

MOLTES FELICITATS CLOE!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :b-))) :b-))) :b-)))
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dc. maig 30, 2018 12:24 pm

MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!! ENHORABONA CLOE!!!!

Quina alegría!!!! A gaudir molt bonica!!!!!!! >.-<: >.-<:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dc. maig 30, 2018 1:02 pm

Felicitats Cloe!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: RedBerry » dc. maig 30, 2018 3:13 pm

Enhorabona Cloee!!!

Quin final de mes!!! :-()) :-()) :-()) :-())
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dc. maig 30, 2018 3:28 pm

Felicitats Cloe!!! Gaudeix molt d'aquesta nova etapa.
Petons,
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dc. maig 30, 2018 7:59 pm

Enhorabona Cloe!!! :b-))) :b-)))
A gaudir de panxu!!! :-()) :-())

Una abraçada!!
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dj. maig 31, 2018 8:38 am

Hola noies, em sembla que acomiado maig sense bones noticies. He continuat tacant al eixugar-me, tot rossat i algo marronet pero aquest mati ja era sang roja amb algun coagul aixi que em baixara la w ben aviat, potser s'avança a dema. Aixi que el cap m'ha fet una bona jugada... Nose els símptomes eren tan reals... Ahir tenia moltes ganes de plorar, pensava que si l'embaràs hagues anat be em quedarien dos mesos... La meva cunyada esta ja de 38 setmanes i el naixement tant a prop em farà reviure emocions, però he de ser forta i pensar que juny és quan vem concebir a la peke...
Ens veien a cercadores d'estiu.
Molts petons
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dj. maig 31, 2018 8:55 am

Bon día noies!!

Entro amb el móvil per comentar que al final no ha evolucionat bé, i ja no estic embarassada. Sembla com un avort molt inicial... En fi, mha comentar q m'esperi dos mesos, q al tenir un nen pot entrar Dins de la normalitat, però q si tingués 2 avorts més, m'haurien de Fer proves.
No sé noies, ha sigut una patacada.... Però, crec q ara és moment de cuidar-me!! La feina m'estressa Massa, i potser no ajuda... No sé q dir.... Si seguiré o no.... Si finalment Ho aconseguiré o no... No sé res ara...
El que sí sé, és q m'he de cuidar i q seguiré entrant per cantar els postres positiu d'aquest estiu!!!!!!
Una super abraçada!!!!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dj. maig 31, 2018 8:57 am

Molts ànims ROSAE.... Juga molt males passades el cap, és complicat, jo intento desconectar i no pensar-hi però cada mes m'acaba fent alguna mala jugada, és díficil però s'ha de ser forta i no perdre la il·lusió, i bén aviat arribarà i haurà valgut la pena :-()-)

Jo també penso constanment en com hagués estat si l'embaràs hagués anat bé i no hagués acabat en abort, ara estaria de set mesos amb una súper panxu gaudint de l'estiu a tope i esperant al meu bebito, a punt de ser pares.. Però intento que aquests pensaments passin ràpid, no aferrar-me a ells i pensar en altres coses postives, pensar en què les coses passen per alguna cosa, i que de bén segur, la pròxima vegada que em quedi embarassada segur que anirà tot bé i tota la cerca, mals de cap, discusions, males jugades, psico-símptomes... tot VALDRÀ LA PENA, ja veuràs :love: T'envio una SUPER ABRAÇADA :-()-) :-()-) :-()-)
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dj. maig 31, 2018 9:01 am

Ostres MMINIL quin greu.... :ufs: Ho sento molt de debò... Però no et vinguis avall...Has de ser forta, i pensar que valdrà la pena, no abandonis la lluita... Espero de tot cor trobar-te al post de Trobadores d'Estiu.. Et necessitem... :-()-) :-()-) :-()-)

Molts ànims, descansa moltissim, cuida't tal i com dius i et desitjo de tot cor que et recuperis bén aviat :ok:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. maig 31, 2018 10:43 am

Bon dia noies

MMinil i Rosae em sap molt greu precioses! Molts ànims per les 2! :-()-) :-()-) No us desanimeu, el camí no ès fácil però la recompensa és enorme!
Aquí esn teniu per desfogar-vos quan ho necessiteu!

Una abraçada molt forta!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dj. maig 31, 2018 1:58 pm

Hola boniques!!

Enhorabona Cloe!!

Mminil ho sento molt...pren tot el temps que et faci falta, una abraçada :-()-)

Rosae quin pal, aquest cap ens juga molt males pasades, una abraçada :-()-)

Ara si que si, demà comencem el juny, canvi de fil.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Bea » dj. maig 31, 2018 5:48 pm

Ho sento molt Mminil, una abraçada molt gran. Dona't temps, d'aquí uns dies no ho veuràs tot tan negre, has de passar el dol.

Rosae, em sap greu. El cap de vegades ens juga molt males passades.

Jo marxo ja d'aquest fil també, però amb el vostre permís us aniré segunt a Trobadores d'estiu.

Petons,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dj. maig 31, 2018 10:10 pm

Mminil molts ànims bonica. Descansa i recuperat en tots els sentits. Ens tornem a veure amb bones noticies, segur.
Petons
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dv. juny 01, 2018 5:08 am

Rosae, Mmnil Us envio una abraçada gegant, amb molt. molt de carinyu!!!! I sobretot penseu que el temps o posa tot al seu lloc. I mai, mai... perdeu la il·lusió!! Us esperem a Trobadores d'Estiu!!! Pepos!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: alivipa » dv. juny 01, 2018 8:45 am

Bon dia, boniques,
Entro un moment per fer una forta abraçada a la Rosae i a la Mminil. Us envio un petó enorme i molts, molt ànims! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::