✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » ds. març 31, 2018 10:13 am

BENVINGUDES AL POST DE TROBADORES DE L'ABRIL I MAIG 2018!

A contra rellotge però ja estem aquí! Ha arribat el post de les trobadores de abril i maig, les TROBADORES DE PRIMAVERA .

No sé a vosaltres però a mi la primavera m'encanta! Els arbres florint, Sant Jordi, el caloret que ja comença a arribar, les tardes asseguda a un banc de la plaça menjat un gelat (si, jo ja començo d'hora amb els gelats :love: )...

I ara arriba el moment de posar les nostres DNW! us desitjo molta sort a totes i tan de bo aquest post s'ompli de z2:-) i de 0 :-()-) .

DNW D'ABRIL
08 d'abril - Nostreta z2:-)
11 d'abril - Perséfone :-()-)
17 d'abril - Metx :-()-)
19 d'abril - FuturaMami72
22 d'abril - LlunadeXocolata :-()-)
22 d'abril - Mminil :-()-)
23 d'abril - Melicanyella
26 d'abril - Coaner :-()-)
26 d'abril - Aquiver
26 d'abril - Xoxoneta
29 d'abril - Nata32 :-()-)

DNW DE MAIG
03 de maig - Najome
05 de maig - Perséfone :-()-)
06 de maig - Airuni :-()-)
14 de maig - Redberry :-()-)
14 de maig - Metx :-()-)
19 de maig - Arigalma :-()-)
22 de maig - LlunadeXocolata :-()-)
25 de maig - Mminil z2:-)
25 de maig - Nata32 :-()-)
26 de maig - Nostreta
28 de maig - Coaner
30 de maig - Bea

Per poder inaugurar aquest post, m'agradaria que entre totes féssim una llista frases motivadores (o el que vulguem apuntar) per aquests mesos de primavera, què us sembla? Així si apareix la maleïda W sempre podrem vindre a la primera pàgina i rellegir les frases que vam posar a l'inici. Començo:

** Si encertem seran els nou mesos més bonics de la nostra vida. I si no... "que nos quiten lo bailao!!!!" - Perséfone (31/03/18)

** Quan plantes coses boniques, creixen coses encara millors! - Aquiver (01/04/18)

** Amb alegria i un somriure, tot és possible!! - Mminil (02/04/18)

** Si demà s'acabés el món, jo avui encara plantaria un arbre - Najome (05/04/18)

** Canvia la forma de veure les coses i les coses canviaran - Nata32 (06/04/18)

** A l'abril pinxitos mil :sex-|: - Redberry (06/04/18)



També, com en mesos anteriors, us deixo el formulari per apuntar les vostres dades i que ens anem coneixent una mica millor, us sembla?

NOM:
EDAT DELS DOS:
N° DE FILLS I EDAT:
CICLE DE CERCA:
DNW:
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR:


LES TROBADORES ABRIL/MAIG 2018

NOM: Perséfone
EDAT DELS DOS: 27 jo i 29 ell
N° DE FILLS I EDAT: 0 fills humans (1 gateta de 7 mesos)
CICLE DE CERCA: 2on cicle
DNW: 11/04/18
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Aquest mes m'ho prenc amb molt d'optimisme i energia, que es noti que estem a la primavera :ok:

NOM: Nostreta
EDAT DELS DOS: 25 jo i 28 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 fill de 3 anys
CICLE DE CERCA: 9é cicle (5é post-avortament)
DNW: 08/04/18
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Nosaltres ja hem passat la SW, o sigui que "la suerte está echada", aquest mes hem fet una super SW, deures cada dia... A veure si fem diana!!! Tinc un bon pressentiment però a la vegada em fa mandreta que si ens hi quedem neixi a finals de desembre (que el part concideixi per nada amb els hospitals ple de metge s de guàrdia, que sigui el petit de la classe... Penso massa!!!). De totes maneres la primavera també m'agrada molt, per Sant Jordi fem 1 any de casats i 7 de parella o sigui que seria molt bonic que ens quedessim aviat!

NOM: Airuni
EDAT DELS DOS: 30 i 29
N° DE FILLS I EDAT: 1
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: segons aplicació 6/5 ja hoy confirmare quan baixi a l'abril
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: doncs el que ja he dit, esperem a començar la cerca a l'abril perquè preferim que no sigui del desembre i de moment no se si comprar TO o anar fent,no em voldria obsesionar.

NOM: LlunadeXocolata
EDAT DELS DOS: 28 i 33
N° DE FILLS I EDAT: 0!
CICLE DE CERCA:
DNW: 22 d'abril
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Al llarg d'aquests 7 mesos he mantingut l'optimisme a tope, però cada vegada em resulta més difícil... Sempre m'he repetit allò de "arribarà quan hagi d'arribar" però ... la cerca es fa pesada... i cada vegada que arriba la W és una bufetada... I em pregunto per què no arriba, la impaciència creix i creix...i sembla que no veus mai el moment en què per fi et toqui... Com veieu no començo aquest cicle amb els millors dels ànims... Però poca cosa més puc fer que seguir-ho intentant i disfrutar del camí... Així que ja que hi som, disfrutem-lo!

NOM: Helens
EDAT DELS DOS: 34 i 38
N° DE FILLS I EDAT: 1, de 2 anys!
CICLE DE CERCA: 4rt
DNW: 31 de març

NOM: Aquiver
EDAT DELS DOS: 35 ell 31 jo
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 4
DNW: 26/04
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Soc totalment nova en això! Però us he llegit i m'he animat a escriure perquè necessito el meu moment ego i m'ha encantat llegir-vos i poder compartir amb algú el que em passa pel cap! No fa massa que ens i hem posat, i de moment no hi ha hagut sort! Vam decidir comprar TO perquè no sóc massa regular i just aquest mes he tingut un retard de 4 dies i després de dos tests negatius, avui finalment m'ha vingut la warry :ufs:

NOM: Xoxoneta
EDAT DELS DOS: 35 jo, 37 ell
N° DE FILLS I EDAT: 2 (10a i 15m)
CICLE DE CERCA: es podria dir que es el 4
DNW: 26/04
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Em presento jeje, em dic Carmen, tinc 35 anys, soc mare d'un nen de 15 mesos, que s'ens dubte es l'home de la meva vida i també soc mamu d'un nen de 9 anys que al maig en farà 10, el qual em té boja jeje
No fa gaire que estem buscant el segon (per a mi), la veritat que ens ho agafem amb calma però sincerament, esperem que aviat podem cantar positiu.. >.-<:
Espero poder compartir molts moments agradables amb totes vosaltres, molts anims a totes!!!!

NOM: Mminil
EDAT DELS DOS: 34 jo i 41 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 fill de 3 anys!!
CICLE DE CERCA: 2on cicle ( Post embaràs ectòpic)
DNW: 22/04/18
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Aquest mes seguim amb la cerca!! Amb molta alegria i ganes, perquè la Primavera m'encanta!!! I amb molta calma a la vegada!! ( Intentant com sempre no desesperar gaire)

NOM: Coaner
EDAT DELS DOS: 31 (jo) i 43 (ell)
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 32
DNW: 22 d'abril
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Una cerca interminable... Desprès de passar el primer any sense sort, el següent ens van fer totes les proves pertinents, sempre per la s.s amb l'excusa de que al ser jo jove ja tenim temps... així aprofitem aquest temps per nosaltres i per estalviar, I el temps va passant... amb el resultat de totes les proves, l'única solució que ens donen és esperar per ia (estem en llista d'espera des de el 12 de desembre, una llista de 6 mesos... així que ja ho tenim a tocar) mentrestant estimulació ovàrica, ara tindria de començar el 4t cicle.

NOM: Najome
EDAT DELS DOS: 38 i 41
N° DE FILLS I EDAT: 1 (4 anys)
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 3/5/18
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: El nostre petit ha començat a demanar companyia, així que aquest més comencem la recerca d'un/a nou/va membre de la família!

NOM: Nata32
EDAT DELS DOS: 32 (jo) i 45 (ell)
N° DE FILLS I EDAT: No en tenim cap de comú. Ell té 3 filles.
CICLE DE CERCA: 6 (4 post abort)
DNW: 27 d'Abril
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: No perdo l'esperança. Després de 5 mesos, i amb un abort, crec que aquest pot ser el definitiu. Amb il·lusió, i amb ganes, però sobretot, amb molt d'amor.

NOM: Redberry
EDAT DELS DOS: 28 (jo) 31(ell)
N° DE FILLS I EDAT: 1 fill 8m3s
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 12/5
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Al primer embaràs nomes vaig fer 1 cicle fent SM, i ara no se el que trigarem,perque amb el petit, els encostipats, i l'esgotament, em veig fent pinxitos geriatrics. Tinc un cicle curt de 27 dies, i soc super regular, pero clar sense fer deures ho veig dificil. Volem que els petits es portin molt poc el que no se com ho farem amb la logistica.

NOM: Metx
EDAT DELS DOS: 36 i 37
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 7 anys
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 17/4

NOM: FuturaMami72
EDAT DELS DOS: 31 jo, 30 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 fill de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 19/04
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Dons com us deia en realitat torno. Vaig marxar del Forum al mes d’octubre ja que el meu home estaba pasant una época de bastant estrés a l feina i Vem decidir posposar-ho fins estar mes tranquils. Fa temps que controlo els meus periodes i he visto que en tinc de 27-31-27-31 i així successivament, així que aquest mes calculo que hauria de ser de 31 dies i la DNW sería el dia 19.
No he fet TO pero crec que nomes hem fet un pinxito en els dies claus, així que no tinc gaitas esperances en aquest cicle.

NOM: Melicanyella
EDAT DELS DOS: 35 i 38
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 23/04/2018
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Hola Noies, sóc la Melicanyella, ja havia entrat al socpetit durant l'embaràs del meu primer fill i em vaig sentir molt ben acompanyada amb el grup de mares d' aleshores. Espero poder compartir noves vivències amb vosaltres.Ens agradaria començar una nova recerca.
Hem trigat una mica massa en decidir-nos en buscar un segon, per pitus i flautes de la vida... però aquesta setmana ha sigut l'aniversari del petit de la casa i ens n'hem adonat que ja te 4 anys i ens han passat volant. Així que al tema!!! PD: Si aconsegueixo l'embaràs m'haureu de canviar el nom a: Sacarinaicanyella. Encara recordo els peus botits :-D

NOM: Bea
EDAT DELS DOS: 36 i 38
N° DE FILLS I EDAT: 2 (7 anys i 2,5 anys)
CICLE DE CERCA: 1er cicle post bioquímic, però a l'octubre vaig perdre també uns bessons quan portàvem 2 o 3 cicles intentant
DNW: 30/05
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Hem tingut molts dubtes sobre si continuar cercant, ja portem 6 pèrdues a les esquenes i tenim dos fills, però ens fem grans i és o ara o mai, i el dia de demà no ens volem penedir de no haver-ho intentat amb prou forces quan ja sigui massa tard

Per últim, donar les gracies a la LlunadeXocolata per portar el post de trobadores de Febrer i Març 2018 :-()-)

I ARA SI QUE SI, QUEDA INAUGURAT EL POST! A EXPRIMIR ELS MAROMOS NOIES!
Perséfone l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 27, 2018 9:50 am, en total s’ha editat 20 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » ds. març 31, 2018 10:14 am

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA

CERCADORES/TROBADORES = foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, que s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc.

PINXITO GERIÀTRIC = pinxitu que fem quan estem moooolt cansats, que no ens aguantem... però com que estem en SW i toca, doncs es fa el que es pot!

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

FUEGO A DISCRECIÓN: doncs vindria a ser atacar al maromo i disparar fins a trobar l'ovulet.

SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs

FER EL BATWOMAN=
mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final

BITXITOS= espermatozous. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.

TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)

TE= test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida que té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)

CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital

WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació

FF= FertilityFriend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació

CANTAR POSITIU = acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada

NW = no warry - data que no t'ha de venir la "warry", és a dir la regla

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació

FASE AVORRIDA: quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW. Estem totalment avorrides i desitjant amb totes les nostres forces que comenci la SW per sortir de l'avorriment mortal !!!

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)

PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!

MOMENT EGO: aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL: quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.


Postures super sexys per fer diana:

- postureta bitxobola: Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.

- postureta ratpenat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat

- tancar cames i dormir: Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...


Consells per aconseguir panxolina:

- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED
(lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: nostreta » ds. març 31, 2018 11:34 am

Uooo ja tenim aquí el nou post >.-<: nena com t'ho has currat! Em penso la frase positiva i la poso en uns dies...

Com ja vaig dir després d'un cicle de desconnexió aquest mes ens l'hem agafat amb molt d'optimisme i ganes! Estem super carinyosos i hem recuperat una mica de la xispa del principi després de tants mesos de monotonia.

NOM: nostreta
EDAT DELS DOS: 25 jo i 28 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 fill de 3 anys
CICLE DE CERCA: 9é cicle (5é post-avortament)
DNW: 08/04/18
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Nosaltres ja hem passat la SW, o sigui que "la suerte está echada", aquest mes hem fet una super SW, deures cada dia... A veure si fem diana!!! Tinc un bon pressentiment però a la vegada em fa mandreta que si ens hi quedem neixi a finals de desembre (que el part concideixi per nadal amb els hospitals ple de metge s de guàrdia, que sigui el petit de la classe... Penso massa!!!). De totes maneres la primavera també m'agrada molt, per Sant Jordi fem 1 any de casats i 7 de parella o sigui que seria molt bonic que ens quedessim aviat!

Una abraçada a totes!
nostreta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 31, 2018 12:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » ds. març 31, 2018 11:54 am

Hola!
Aquest mes d'abril comencem la cerca,us explico, fa just un any ho vam intentar uns messos però no m'hi vaig quedar i per temes de feina ho vam deixar i ara hi tornem, sembla superficial però preferim que no sigui de finals d'any, esperarem que baixi la warry en principi el 6/4 i començarem. Com que ja esta obert el maig deixo les dades, encara que la data de la NW serà de maig.
NOM: airuni
EDAT DELS DOS: 30 i 29
N° DE FILLS I EDAT: 1
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: segons aplicació 6/5 ja hoy confirmare quan baixi a l'abril
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: doncs el que ja he dit, esperem a començar la cerca a l'abril perquè preferim que no sigui del desembre i de moment no se si comprar TO o anar fent,no em voldria obsesionar.
Ens anem llegint!
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » ds. març 31, 2018 12:28 pm

Nostreta benvinguda! A vegades un parón fa bé per poder començar de nou amb més ganes :love: Ara mateix t'apunto a la llista :ok:

Airuni benvinguda a tu també! Ara mateix t'apunto a la llista, obro les dnw del maig i ja hi seràs :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: LlunadeXocolata » ds. març 31, 2018 5:45 pm

Primer de tot....gràcies Perséfone per agafar el relleu!!! Seràs una gran jefa i espero que quedis sense veu de cantar positius!!!!! :content:

M'apunto!! La meva DNW és pel 22 d'abril, però tal i com us vaig dir no entraré tan al fòrum com fins ara...necessito posar una mica d'espai... Sou fantàstiques i només vosaltres enteneu el que suposa la cerca... Però necessito que el meu cap s'ocupi amb altres coses!! :miko: De totes maneres, em comprometo a entrar ni que sigui un cop per setmana per veure tots els positius que surten!!!! :globus:

Omplo formulari:

NOM: LlunadeXocolata
EDAT DELS DOS: 28 i 33
N° DE FILLS I EDAT: 0!
CICLE DE CERCA: 8é
DNW: 22 d'abril
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Al llarg d'aquests 7 mesos he mantingut l'optimisme a tope, però cada vegada em resulta més difícil... Sempre m'he repetit allò de "arribarà quan hagi d'arribar" però ... la cerca es fa pesada... i cada vegada que arriba la W és una bufetada... I em pregunto per què no arriba, la impaciència creix i creix...i sembla que no veus mai el moment en què per fi et toqui... Com veieu no començo aquest cicle amb els millors dels ànims... Però poca cosa més puc fer que seguir-ho intentant i disfrutar del camí... Així que ja que hi som, disfrutem-lo!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Helens » ds. març 31, 2018 10:23 pm

Hola noies!
Que bé, nou post. :) A mi tb m'agrada moooolt la primavera!!!! >.-<:

NOM: Helens
EDAT DELS DOS: 34 i 38
N° DE FILLS I EDAT: 1, de 2 anys!
CICLE DE CERCA: 4rt
DNW: 31 de març

Si noies... li deixo temps de marge, i demà em compro el Te. Suposo k fa tanta por un negatiu que... :(

En fin! a descansar! :-o00m zz:-)
Imatge
Aquiver
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 01, 2018 12:34 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Aquiver » dg. abr. 01, 2018 1:04 am

NOM: Aquiver
EDAT DELS DOS: 35 ell 31 jo
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 4
DNW: 26/04
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR:
Hola noies!
Soc totalment nova en això! Però us he llegit i m'he animat a escriure perquè necessito el meu moment ego i m'ha encantat llegir-vos i poder compartir amb algú el que em passa pel cap! No fa massa que ens i hem posat, i de moment no hi ha hagut sort! Vam decidir comprar TO perquè no sóc massa regular i just aquest mes he tingut un retard de 4 dies i després de dos tests negatius, avui finalment m'ha vingut la warry :ufs: ha estat el primer mes que m'he desanimat! a més del meu voltant 5 amigues s'han quedat a la primera!! com pot ser? que fem malament?! :-o00m la meva parella no és preocupa tant perquè diu que no fa tant que ho intentem, però jo que soc una impacient ja no puc dormir pensant-hi!!
I ara a més em toca esperar que arribi la SW! Però agafaré tots els consells i "truquillos" que poseu per aquí i segur que llegint-vos l'espera es fa més agradable!!

Qualsevol recomanació me l'apunto!

Perséfone
!Mil gràcies pel diccionari bàsic de supervivència!! m'ha anat molt bé!jeje

"Quan plantes coses boniques, creixen coses encara millors!"
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dg. abr. 01, 2018 9:51 am

Bon dia noies!

LlunadeXocolata moltes gràcies guapa :love: Tot i que necessitis desconnectar no pensis que no ens enrecordarem de tu eh? Esperarem les teves aportacions com aigua de maig. Descansa, desconnecta tot el que puguis i pinxuteixa molt! :ok:

Helens que sàpigues que a tu t'apunto però a "regañadientes", no vull que vinguis!!!! Jo crec que demà ja hi seràs fora, però t'apunto igualment. Molta sort bonica :love:

Aquiver benvinguda al fòrum i al post! Que bonica que es la frase que has escollit!!! Jo crec que tens raó, que tot el que donem se'ns torna. Tu ets una impacient com jo jejeje farem bones migues! Nosaltres es el segon mes i si fos per mi ja estaria apunt per parir jajaja


Per cert... no sé si us interessarà però he descobert que en les tires "countdown" de lilypie no et deixa seleccionar la fase lutea però, en canvi, en les tires countdown de la pàgina "thebump" si et deixa. Jo l'he canviadaperquè tot i tindre un cicle regular de 27/28 dies, no ovulo el dia 14/15 del cicle, si no que ovulo més tard perquè la meva fase lutea es de només 11 dies. Per tant, avui estic ovulant i toca pinxitoooo! :: orrr::

MODE EGO: com us he dit avui estic ovulant, així que tocarà pinxito. Per cert, no sé que us sembla la idea (potser estic boja) però tinc la necessitat de cridar als quatre vents que estem cercant nadó. Com això no seria molt prudent per la meva part (per tot el que pot comportar) he decidit crear-me un blog on explicar les sensacions que vaig tenint a la cerca (que pot durar més o menys) i les coses que jo deia que no em passarien però que em van passant (els psicosímptomes del mes passat per exemple : lasito : ), això si, amb un toc d'humor perquè així em puc desfogar, no hi pensaré tant i si puc fer riure a algú....

A tot això he de dir que no es el meu primer blog... m'encanta escriure i n'he tingut tres anteriorment, tot i que "viu" només en queda 1...

Fins desprès!!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: xoxoneta » dg. abr. 01, 2018 10:15 pm

Bona nit trobadores!!!
NOM: Xoxoneta
EDAT DELS DOS: 35 jo, 37 ell
N° DE FILLS I EDAT: 2 (10a i 15m)
CICLE DE CERCA: es podria dir que es el 4
DNW: 26/04
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR
Em presento jeje, em dic Carmen, tinc 35 anys, soc mare d'un nen de 15 mesos, que s'ens dubte es l'home de la meva vida i també soc mamu d'un nen de 9 anys que al maig en farà 10, el qual em té boja jeje
No fa gaire que estem buscant el segon (per a mi), la veritat que ens ho agafem amb calma però sincerament, esperem que aviat podem cantar positiu.. >.-<:
Espero poder compartir molts moments agradables amb totes vosaltres, molts anims a totes!!!!
Avatar de l’usuari
Helens
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Helens » dg. abr. 01, 2018 10:19 pm

Noies,
entro a dir que m'ha vingut la warry. :ufs: El maromo fa res ha anat a comprar un TE...pobret. Anirem a zz:-) i demà ja li diré.
Imatge
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: xoxoneta » dg. abr. 01, 2018 10:23 pm

oohh!!!, quin greu!!, pero no et desanimis, ja veurás que en no res tindrás el teu positiu!!!
Anims cuca!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dl. abr. 02, 2018 10:56 am

Entro en modo soso...

Xoxoneta benvinguda! Després t’apunto a la llista.

Helens, em sap greu bonica... molts ànims i una forta abraçada.


Jo m’estic acabant d’arreglar que anem a dinar amb els meus pares. Entro per dir-vos que aquest mes si l’hem perdut... ahir ovulava i ens vam barallar per una bestiesa, però no hi va haver pinxito perquè encara seguim barallats... ja veieu quin percal! Així que tot i que que ho hem fet varies vagades durant el mes, va ser una tres dies abans d’ovular la que mes s’acosta, així que ho dono per perdut.
Imatge
Avatar de l’usuari
Perséfone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. set. 30, 2017 10:37 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Perséfone » dl. abr. 02, 2018 10:57 am

Per cert, que tingueu un bon dia de la mona!!!!
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dl. abr. 02, 2018 4:08 pm

Hola boniques!
Ja veig que hi haurà moviment, us vaig llegint pel mòvil però per contestar necessito trobar una estona a l'ordinador.

Lunadexocolata Ànims! es pesat veure com van passant el mesos, si necesites desconectar, fes-ho i tranquil·la que al final arribarà aquesta esperada panxu, diuen que les coses bones es fan esperar.

Helens ànims amb aquesta warry :-()-)

Aquiver és dur veure tants embarasos al voltant, nosalters ho vam intentar fa un any i si m'hagues quedat hauria coincidit amb una amiga, hauria estat xulo viure l'embaràs juntes i que els nens es portin poc temps, però no va poder ser. Molts ànims!

Perséfone potser amb una reconciliació avui encara ho encerteu no? i si no benvingut sigui el pinxitu de reconciliació.

A mi se m'està fent llarg esperar a que baixi la warry i que marxi per poder començar, com us deia no se si comprar TO ja que no se quan ovulo i segons les app no ho acabo de veure clar, perquè tinc la warry de 7 o 8 dies, segons les app ovulo uns 5 dies després i em sembla que es massa aviat i que potser ovulo més tard, per una altra banda se que m'obsesionaria i pel tema dels horaris no se si el podria fer cada dia, es poden fer cada nit per exemple?

Espero que paseu molt bon dia de la mona!!
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dl. abr. 02, 2018 5:40 pm

Bon mes de Trobadores!!!!! :-()-) :-()-)

M'encantaria tornar a compartir amb vosaltres aquesta cerca!! I amb aquesta alegria de Post segur, segur que ho aconseguim!!!!

NOM: Mminil
EDAT DELS DOS: 34 jo i 41 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 fill de 3 anys!!
CICLE DE CERCA: 2on cicle ( Post embaràs ectòpic)
DNW: 22/04/18
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Aquest mes seguim amb la cerca!! Amb molta alegria i ganes, perquè la Primavera m'encanta!!! I amb molta calma a la vegada!! ( Intentant com sempre no desesperar gaire)

FRASE: Amb alegria i un somriure, tot és possible!!

M'agradat molt aquesta proposta de les frases!! >.-<: >.-<:

AIRUNI: Ja queda poquet per tal que puguis començar la cerca! JO aquest mes començo tb amb els TO, però tinc entès que es fan de 12h a 20h. ( a veure si alguna de nosaltres t'ho pot acabar de confirmar) :-()-)

PERSÉFONE: Em sap greu aquesta discussió, espero que pogueu fer una molt bona reconciliació!! POtser encara l'enganxeu!! Això, a vegades no se sap, fins que s'encerta!! Saps que ovulaves ahir per APP o per TO? Tinc entès, que amb els TO són 24 a 36 hores després del positiu ( encara que és una aventura un xic desconeguda per a mi) Ànims bonica!!! :-()-) :-()-)
Qué guay això del blogg!! La veritat és que escriure va molt bé!

HELENS: Sento molt aquesta W! :-()-) Una abraçada molt forta i amb energia cap a l'abril! :-()-) :-()-)

XOXONETA: Ànims en la cerca i benvinguda!!!

AQUIVER: Esperem que aquest mes sigui el nostra, i poguem fer un bon ple de positius!!!! >.-<: >.-<:

LLUNA: T'entenc perfectament que aquest cicle puguis començar més baixa de moral ( jo tb vaig trigar 8 mesos amb el peque , i l'últim mes vaig passar de tot... i va arribar ) Però el 8 diuen que és un número màgic!! I qui sap... pot ser potser, és el teu!! No et desanimis més i amunt!!! Que estic convençuda que de qui res ens cantaràs un SUPERPOSITIU!!! :-()-) :-()-) :-()-)

NOSTRETA: M'encanta el teu bon presentiment!! ESpero que pogueu gaudir molt especialment aquest Sant Jordi!! :-()-)

MODO EGO: A punt de començar la SW!! Aquest mes la vull començar una mica abans i acabar-la una mica més tart... perquè pel que sembla el mes passat vaig ovular abans.. JAJAJAJA!!! Ànims!!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dt. abr. 03, 2018 9:40 am

Bon dia guapes,
Perdoneu... estic amb el mòbil i no puc personalitzar massa...
Perséfone... m'ha agradat molt el post. Ànims! No ho donis tan ràpid per perdut. I el nom del blog? M'agradaria llegir-te
Lluna... molta sort! Relaxar les neurones és tan important.
Perdoneu-me la resta... però així em va fatal per personalitzar i només m'he quedat amb això.
Jo tampoc estic massa bé... fa dies que llegeixo des de l'ombreta i no tinc masses ganes de res... ahir vaig començar amb l'omifin, i ahir també vam tenir una discusió considerable amb el meu home. Per una tonteria... però sé que inconscientment no ho deixo passar perquè arrossego molt darrere. Avui he decidit agafar el cotxe i marxar... que em toqui una mica l'aire. No sé com ho arreglarem... ara no tinc ni ganes de seguir amb l'estimulació aquest mes. Tampoc serveix de res.
Si canvia tot plegat... m'afegeixo amb vosaltres.
Un petonet
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. abr. 03, 2018 11:02 am

Bon dia wapes

Coaner, em sap greu que estiguis així, sempre et veía molt positiva! Ànims preciosa! Agafa aire, relaxa't, desconnecta i recupera l'alegria :-()-)

Lluna, ànims tu també... segur que agafar distancia et va bé per desconnectar :-()-) I com t'ha dit alguna, potser el 8 és el teu número! Així ho desitjo de veritat!

Airuni benvinguda al post de trobadores, ja us vaig dir al de banqueteres que aquí em trobarieu... tot i que crec que aquest mes no farem feina... no sé, no estic inspirada, i a mi em passa una mica com a tu, no m'agrada massa desembre.... però weno, no descarto res definitivament...

Sembla que algunes estem baixes d'ànim no?? Espero que l'alegria de les altres ens contagii a totes i que aquest mes sigui molt profitós, perquè març va ser una mica fluixet oi?

A les noves incoporacions benvingudes, a les que ja venim de mesos anteriors, ànims amb la cerca, a veure si aquest mes hi ha sort!! ..::·· :-())

Jo no sé si apuntar-me aquest mes.... m'ho pensaré una mica i us dic... però si no us sap greu aniré entrant per veure com us va a la resta i cantar els vostres positius!
Weno, tampoc m'ho puc pensar molt perquè ovulo aquesta setmana... vamos, que si al final em decideixo hauria de començar SW ja :ufs: ... Tot i que vaig una mica boja... al març vaig tenir retard de 2 dies, he tingut regla rara de només 3 dies i no tant forta com altres mesos, i no sé, em noto com molts dies doloret molt suau als ovaris.... A més, segons la data de la W anterior, hauria d'ovular diumenge però crec que ja he començat amb clara d'ou... vamos, com si el meu cos mantingués el seu calendari de sempre independentment de quan va venir la última W.... Tot plegat un embolic i jo amb poca alegría que tinc aquest mes... Weno, no us dono més la tabarra... supso que influeix la tornada a la feina....

Anem parlant.
Imatge

Imatge
Aquiver
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 01, 2018 12:34 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Aquiver » dt. abr. 03, 2018 12:59 pm

Hola noies!!

Alegria que és dimarts i aquesta setmana és més curteta!

lluna de xoco:
les coses arriben quan menys t'ho esperes! sents tantes històries diferents...que segur que tard o d'hora ha de tocar!costa vencer la impaciència! però a vegades tens raó que cal un parón, centrar-se en altres coses, agafar forces i tornar-hi amb més ganes!! molts ànims bonica! :ok:

Helens: ànims!!!la primavera la sang altera! esperem que la pròxima sigui la bona!!! :***:

Persèfone: t'entenc perfectament! jo també li diria a tothom que volem un nen ja!!!jeje m'encanta la idea del blog amb humor! el llegiria segur!
el millor de les discussions són les reconciliacions!així que espero que no trigui a arribar i feu molts pinxitos!! Molts ànims!!! :love:

Xoxoneta: Hola Carmen!!compartim data de NW!! a veure si tenim la sorpresa juntes!! >.-<:

Airuni: ÀNims!ja queda menys!! jo vaig decidir comprar TO perquè, igual que tu, amb l'aplicació no ho veia clar! ho faig als vespres entre 19.30h a 20h i de moment coincideix bastant amb el dia de O que diu l'aplicació amb el test!però a vegades el pinxito ve quan ve, perquè anar a "toc de pito"és una mica rotllo i intento no obsessionar-me gaire però no està de més la informació del TO!jeje

Minimil: m'encanta la teva alegria!s'encomana molt!! Sort i a gaudir al màxim de la SW!! :p-)

Nostreta: Que bé!!tant de bo que sigui el vostre mes!!creuem els dits!! molta sort bonica!! :-)(-:

Coaner: Molts ànims!! fa por això d'estancar-se però totes tenim dret a tenir un mal moment i no per això passa res!! a vegades cal fer 4 passes enrere, descansar, tornar a agafar carrerilla i correr amb més anims i energies que abans!! pren el teu temps i de segur que aviat estaràs millor!! :-()-)

Arigalma: Gràcies per la benvinguda!! tant de bo que t'afegeixis aquest mes! a mi em va passar que aquest últim mes la warry em va fer el tonto i em vaig fer il·lusions i al final res!jo crec que van ser els nervis de la feina i altres històries! així que ara estic en modo zen :-o00m anima't! i sinó a la pròxima amb més ganes!! ;-)))
Aquiver
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dg. abr. 01, 2018 12:34 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Aquiver » dt. abr. 03, 2018 1:02 pm

Modo ego: POqueta cosa a explicar!! ara tot just m'ha marxat la warry! fins la setmana que ve res!! haurem d'anar practicant pel moment! :b-))) no passen els dies!!jeje

Que passeu un bon dia!!! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::