✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: alivipa » dl. maig 28, 2018 8:28 am

Hola, boniques!
Mminil, ENHORABONA! Quina il·lusió! Com ja us vaig comentar jo també he estat tacant aquesta setmana i també em van dir que no tenia perquè ser res, que potser era de la mateixa implantació. Quina il·lusió! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Bea! Espero que tot acabi la mar de bé! De moment, també et dono l'enhorabona! I creuem el dit perquè tot vagi bé!
Cloe, esperem un positiu! ;)
Perséfone, molts ànims! I enhorabona per la nova feina! A veure com evoluciona i si us podeu posar a buscar aviat!
Metx, espero que estiguis millor!
Coaner, espero que hagueu gaudit molt d'aquests dies per l'Empordà! Sempre va bé desconnectar i carregar piles.
Boniques, segur que em deixo molta gent... Ego: vaig deixar de tacar i estic més tranquil·la, però sempre es pateix una mica. És tan d'hora...
Un petonàs a totes!!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: RedBerry » dl. maig 28, 2018 11:24 am

Bon dia!!!

Enhorabona Mnil i Bea!!! :-()) :-()) :-()) :-()) La mes sincera enrhorabona a totes dues!
Persefone enhorabona per la feina nova!!

Bueno crec que em deixo tot pero vaig de cul

PEPOS!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dl. maig 28, 2018 2:20 pm

Bon dia noies

PErdoneu que vaig una mica descnnectada i m'he trobat molts missatges!

Primer de tot FELICITATS A LES NOVES :-()) Bona manera d'acabar el mes de maig, amb tants positius confirmats o pendents de confirmar :ok:

Perséfone feliciats per la nova feina >.-<: Que vagi molt bé i ja ens diras quan tornes a cercadores! Jo encantada de què seguixis aquí amb nosaltres!! :-()-)

Segur que em deixo moltes coses però amb tant de missatge m'he perdut una mica.
Jo en teoría ovulo diumenge/dilluns que ve, i marxem a Disney el dimecres!! Així que crec que començarem ja la SW fins dimarts a la nit (intentaré dia si dia no...)

Anem parlant. Que passeu bon dia/setmana!
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dl. maig 28, 2018 2:45 pm

MMINIL MOLTISSIMES FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Me'n alegro moltissim per tu de debò, gaudeix moltissim del moment i tranquila, seguir que tot anirà molt bé ja veuràs!!!! :ok: Espero que ens vagis explicant eh... :love:

CLOE Caraiiiii quins nervisssssssssssssssssssssssssssss :p-) :p-) :p-) A veure si surts de dubtes bén aviat, però això té molt molt molt bona pintaaaaaaaaaa :b-)))

BEA FELICITATS per tu també :love: :love: :love: Ojalà tots els jefes fóssin com tu....Ojalà...

Noies, seguim parlant en el nou post d'estiu, petons per totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dl. maig 28, 2018 3:56 pm

Hola noies,

Mminil Bea moltes felicitats!! Com s’anima això!!
Persèfone, jo quan la meva filla tenia 1 any vaig canviar de feina i encara que no buscàvem de seguida si vaig voler esperar, també pel fet d’anar aconseguint algun augment salarial, ja que amb el canvi en vaig perdre bastant... al final la cosa ha fet que hagi trigat 2 anys en decidir-ho i que l’embaràs no hagi arribat encara així que ja porto 3 anys... jo estava com tu, encara que realment després em fixava i una noia de Madrid es va quedar al any d’entrar, va estar de baixa gairebé des de el primer dia perquè no es trobava bé i la meva empresa ho ha portat genial, així que de vegades cada empresa és un mon... a l’anterior jo portava quasi 10 anys i al tornar de la baixa em van tractar fatal fins que van forçar a què marxes...
Cloe85, jo només vaig provar al novembre fer un TO mentre estava embarassada però no em va donar positiu, no sé si perquè ho vaig fer d’hora, però diria que el TE si havia donat positiu. Però es veritat que diuen que sol predir l’embaràs.
Bea, jo només he estat embarassada dos cops però em passa com a tu... i ara ve el meu súper ego.
Jo també penso que estic embarassada, i sinó ho estic em portarà un pam de nassos per flipar, o que tinc un embaràs psicològic (no sé si les humanes ho poden tenir això...) el fet és que des de fa uns dies vaig notar una punxada forta a l’ovari esquerra i des de aleshores tinc un dolor sord a tota la part de l’úter, igual igual que al novembre. Els pits els tinc com dolorits com si la sang passés ràpid per tot arreu i els tinc durs. Quan no sento això es tornen més fofos. I vaig cada hora, hora i mitja al lavabo. Amb l’embaràs de la peke fa tant de temps que no recordo al 100% que fos igual però si recordo la sensació anímica de que estava com estranya.
Fins dissabte no és el meu DNW, no vull fer cap test perquè encara es d’hora i tampoc TO perquè potser no m’ho prediu... la qüestió també és que al ser el primer cicle de cerca post avortament el meu cap recopila tota informació que he anat llegint anteriorment, si sagnar pel nas, la punxada a l’ovari, pits...
Vaja noies que estic bastant fotuda, en el sentit que el que pensava que no m’obsessionaria i aquí estic, calculant quan naixerà...
Si em bé la W, haurà estat uns símptomes premenstruals heavys... però Bueno per això està aquest fòrum, per compartir penes, alegries i anades d’olla :miko:
Ens veiem a trobadores d’estiu!
Cloe85
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. març 08, 2018 10:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Cloe85 » dl. maig 28, 2018 5:40 pm

Noies entro super ràpid q tinc exam d’un master q estic fent!! A veure...res de res de tacar...i tinc fluxe transparent..així q no he pogut més i ara he fet TO i m’ha sortit més marcat q ahir...i he fet servir tb una tira de TE amb l’emoció i es marca una segona linia moolt clareta...q em fa por...nose si és un sí o pasa algu raru...així q dels nerviiiiiiiis. Potser demà al matí a primera hora faig prova TE? Q penseu?
Dspres tornu q haig d fer exam >.-<:
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Bea » dl. maig 28, 2018 6:23 pm

Enhorabona Cloe85! Si hi ha ratlleta és positiu, no hi ha falsos positius. Ja quadra amb els dies que vas tenir sagnat d'implantació, deus estar aprox a 12DPO com jo. D'aquí un parell de dies et sortirà més marcat, l'HCG es duplica cada 48h. Però no esperis veure igual de marcat que la linia de control fins com a mínim 5 setmanes llargues d'embaràs!

rosae7, això pinta molt bé! Potser demà o dimecres et podries fer un test si en tens de 10miu.

Petons a la resta que he de marxar
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dl. maig 28, 2018 7:44 pm

Bona tarda noies!!!

Ja quasi estem acabant el mes, i no he pogut entrar i personalitzar!! Vinga va!!!

BEA: Com vas?? Aquest super positiu s'ha de celebrar!!! MOLTSSIMES FELICITATS!!!!!!! :-()) :-()) Molts ànims i segurque aquesta vegada surt genial!!!

CLOE: Seguríssima de que és un GRAN POSITIU!!!!!!! No tic dubtes, si hi ha ratlleta hi ha panxeta!!! Així, que... ENHORABONA!!!!!!!!!!

ROSAE:
Estic esperant que et decideixis a fer el TE, perquè jo tb estic súper segura de que tens un POSITIU com una CATEDRAL!! Però, serem prudents uns dies més i t'esperem que et decideixis!!!! >.-<: >.-<:

NATA: Moltes gràcies per les teves felicitacions!! I pel teu optimisme, espero que així sigui!! I també, que si ha vingut la teva W que durant nou mesos més no vingui, i al juny a CANTARRRR!!! Una súper abraçada!!! :-()-) :-()-)

ARIGALMA: Ja està a tocar aquest viatge tant desitjat!!! ESpero de tot cor, que el gaudiu increiblement!!!! ÀNIMS AMB AQUESTS DEURES!!! Pensa que París és màgic!!!! >.-<: :love: :love:

REDBERRY:Com vas? Ànims amb aquesta feina!! :-()-) :-()-)

ARIGALMA: Qué bé que hagis deixat de tacar!!! JO espero que també sigui així!! Una súper abraçada!!!! :-()-) :-()-)

COANER: Com portes el desespero?? Quasi ja surts de dubtes!!! A veure si ens cantes ben fort!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

PERSÉFONE:
M'analegro molt d'aquest canvi de feina! I Moltes felicitats per aconseguir-ho! Ara intenteu anar per pams, de mica en mica, i a veure que passa!!! POtser ara és el millor moment, no ho sé, quansigui ho serà!!!! Vinga, aquests ànims amunt!!!!!!!!!! :-()-)

Les demés, com esteu? ÀNIMS I MOLTS PEPOS!!!!!!!!!!!Ç

MODO EGO: Doncs bé, aqui anem, mirant el paper cada vegada que vaig al lavabo, i cada vegada em trobo una taqueta marronossa... La qüestió és que al final vaig anar a urgències, i com era d'esperar és massa d'hora per veure res. En un primer cop d'ull, tot sembla normal, i el sagnat, pot ser implantació. Però clar, amb els antecedents d'ectòpic, m'envien a fer controls a l'ambulatori en 1/2 setmanes per veure si es veu sac. Vaig a l'ambulatori avui, i me diuen que com no és urgent, no me poden donar hora fins juliol!!! :-o00m :-o00m I m'he enfadat molt, i m'he quedat molt xoofff!! Ara em queda esperar, esperar no tacar, i si segueixo tacant hauré de tornar a urgències la setmana vinent. SEmbla que la història és repeteixi de nou... Estic bastant xoof, encara que a vegades intento ser positiva... En fi, us aniré informant boniques!!!!!!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dl. maig 28, 2018 8:40 pm

Noies!!

Entro en modo soso, ego, desespero ràpid des de el mòbil jejejejeje

També ho he posat a l’altre post, només he tacat de W dos dies, i pam, ha desaparegut, aix com per art de màgia... ja no taco i és extrany, sempre em dura tota una setmana i taco molt... creieu qje és normal???
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: alivipa » dl. maig 28, 2018 8:53 pm

Entro per felicitat la Cloe: enhorabona!!!
Nata, això pinta molt bé!
Mminil, t'envio molts ànims. No té perquè passar el mateix. Entenc que es pateix molt, i més si tens antecedents així. Però pensa que has deixat de tacat. Una abraçada ben forta!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dl. maig 28, 2018 8:56 pm

Bona nit de nou!

NATA, té Tota la pinta d'implantació!!!!!! Et podríes Fer un TE??

Aishhhh, quins nervis!!!! Ja ensayo diràs bonica!!!!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dt. maig 29, 2018 9:39 am

Boooon Diaaaaaa Noies :content:

Avui quan m'he llevat m'han vingut de nou punxades als ovaris, com si em vingués de nou la W i ja he tornat a tacar. Poc però he tacat... tot i així com que tenia un clear blue a casa i la mosca darrere l'orella no me n'he pogut estar i m'he fet un TE i evidenment ha sortit negatiu jejejejeje Suposo que les mateixes ganes i il·lusió de veure coses on n'hi ha ha fet que se'm tallés la W i ara la torni a tenir.

De totes maneres no deixa de ser una W extranya, i com que el dia 11 tinc hora al gine per fer la revisió i la sitologia aprofitaré per comentar-li tot una mica. Gràcies Noies!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dt. maig 29, 2018 9:56 am

Us escric en modo soso des de el mòbil.
Cloeeeee.... enhorabonaaa preciosa! A gaudir de panxu!
Nata... quin greu bonica! :( Jo ahir vaig fer to per concienciar-me, negatiu. Avui he fet te i negatiu també.
Després de dinar personalitzo més bé... ara si ja des de Trobadores d'Estiu!
Pepos a tutti!
Muaaaaaa
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dt. maig 29, 2018 12:22 pm

Hola noies,

Ja ho deia ahir que el batacazo podia ser important… acabo d’anar al lavabo i al eixugar-me he vist algo rosat, dins dels símptomes que he tingut d’embaràs mai he tingut sagnat d’implantació així que ho dono per descartat i a part gairebé sempre abans de la W ja començo amb filets... així que el cap m’ha fet una bona jugada. Ara mateix em sento molt tonta, menos mal que ho comparteixo només aquí, sinó el meu marit hagués pensat que estic boja i li hagués donat falses esperances... ja us confirmaré però Bueno m’estalvio utilitzar TE... a sobre em fot perquè continuo amb un mal de pits i ovaris i jo que sempre tinc regles “silencioses” en fi...
Sento el modo ego total.
Petons
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dt. maig 29, 2018 1:12 pm

ROSAE no et vull donar falses esperançes però no està tot perdut, fins que no baixi del tot la W encara podria ser implantació...quina era la teva DNW ¿? Que no hagis tingut sagnat de implantació en els anteriors embarassos no vol dir que ara no en puguis tenir... Jo per això m'he fet el TE aquest matí i així m'he quedat tranquila :-o00m Encara que no contenta perquè ha sortit negatiu... :content: Espero tinguis més sort que jo :ok:
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dt. maig 29, 2018 1:16 pm

MMINIL Com estàs ¿? Ahir amb la meva pròpia desesperació vaig oblidar escriure't.. en plan egocèntrica total... :content: Segueixes tacant ¿? Vas per la seguretat social ¿? és que no sé com funciona la seguretat social, jo tinc assegurança privada, i quan taques et fan anar de seguida cap a casa i fer eco urgent... Això que diuen que no és urgent...no m'extranya que t'enfadessis... això de urgent sembla ser relatiu, jo penso que si que ho és de urgent. En fí, espero de tot cor que vagi molt molt molt i molt bé i que tot segueixi el seu curs normal i segueixi endevant, sigues positiva que això segur que ajuda i molt... ànims bonica!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Bea » dt. maig 29, 2018 5:39 pm

Rosae, si no recordo malament, la teva DNW és dissabte. Si control·les ovulació i et quadra aquesta data, un tacat ara no pot ser la regla, és massa d'hora. En canvi estàs just al periode d'implantació. Que no l'hagis tingut a un altre embaràs no vol dir res, jo crec que fa pinta a positiu!
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dt. maig 29, 2018 6:58 pm

Hola boniques!

Intento personalitzar...

Mminil Molta sort! espero que vagi tot bé, vaja amb els del ambulatori, si això no és urgent...tu si no ho tens clar ves a urgències.

Coaner sobre les relacions no les centro en el dia del TO +, de fet en els dos mesos que porto el dia clau no em fet pinxito, fem únicament quan ens ve de gust i com que ovulo a mitja setmana normalment hem fet els deures el cap de setmana i com a molt dilluns o dimarts, dimecres ja començo a portar cansament i dijous i divendres estic que m'arrossego. Jo crec que hi ha poques possibilitats perquè en tota la setmana em fet 2 o 3. de totes maneres segons tinc entès l'ovul només està unes hores, en canvi els bixitos estan més temps, per tant els més importants són els pinxitos d'abans d'ovular no?
Si que soc bastant regular, entre 29 i 30 dies els cicles sempre igual per tant entenc que la ovulació encara que no ho hagi controlat fins ara també dec d'ovular sempre el mateix dia de cicle.

Bea enhorabona!!! espero que aquesta vegada sigui la bona :-())

Alivipa m'alegro hagis deixat de tacar, espero que vagi tot bé, ja ens informaràs.

Arigalma marxeu demà a eurodisney? o és el proper dimecres? bueno sigui com sigui que vagi molt bé i disfruteu molt!!

Rosae molts ànims amb aquest desespero, que no hagis tingut sagnat d'implantació mai no vol dir que mai en puguis tenir, jo no ho donaria per perdut del tot, encara és aviat perquè comenci la warry no?

Cloe moltes felicitats!!! :-())

Nata que extrany aixó de la warry, és veritat que quan estem cercant sembla que el nostre cos es torni boig.

EGO Vaig de cul amb la feina, ara ja fins l'agost és un no parar i quan arribo a casa no soc capaç d'encendre l'ordinador, us llegeixo amb el mòbil però escriure em costa una eternitat, i a sobre les que sou mares m'entendreu comencem el mes de juny, els nens tenen l'agenda a tope, és horrible, sembla que s'acabi el món, has de fer festes, celebracions per tot, ens hem d'acomiadar tots com si no ens tornessim a veure mai més a la vida, en fin quina paciència :-o00m
Sobre el meu cicle no tinc res a dir, no se res, he arribat tard tots els dies i d'altres ni he pensat amb els TO així que al final no he vist el positiu, la part bona és que vaig totalment perduda i em resulta més fàcil desconectar, em queda una setmana per la warry i estic super tranquil·la :-o00m
Ara entro al nou fil i poso les dades.

Ens anem llegint!!
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dt. maig 29, 2018 8:49 pm

Bea ha escrit:Rosae, si no recordo malament, la teva DNW és dissabte. Si control·les ovulació i et quadra aquesta data, un tacat ara no pot ser la regla, és massa d'hora. En canvi estàs just al periode d'implantació. Que no l'hagis tingut a un altre embaràs no vol dir res, jo crec que fa pinta a positiu!


Hola Bea, doncs començo a sospitar que tinc infecció d'orina. Vaig molt a fer pipi i no acabo de buidar i el dolor ara s'esten a l'esquena, tipus ronyó... així que em fa pensar també que una baixada de defenses pot afavorir que la w es presenti abans. L'únic que no em quedaré tant es el dolor de pits però això ja és filar molt prim. Esperaré dissabte a veure com es presenta el dia. Fer un TE abans no té molt sentit...
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Bea » dt. maig 29, 2018 9:32 pm

Rosae, espero no donar-te falses esperances... però amb l'embaràs baixen les defenses per tal que el.cos no rebutgi l'embrió, i l'infecció d'orina és molt típica de l'embaràs, però no fa que s'avanci la regla... i si el sagnat fos per la infecció, et faria molt mal, no tindries dubtes. Primer de tot descarta infecció, ves al CAP un moment a fer-te una tira i t'ho diuen al moment.

Mal als ronyons i al baix ventre com de regla però dies abans, acompanyat de molt malestar a les cames i mugrons sensibles és justament com jo noto sempre que estic embarassada...
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::