✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dg. maig 20, 2018 7:14 pm

Bona tarda noies,

Alivipa Enhorabona!!!! M' en alegro moltíssim per tu!!! >.-<: >.-<: Gaudeix molt de panxolina!!! :-())
Airuni Sort amb els To, i a tope amb els pinxitos!! Va.... PINXITOS amb majúscules i segur que aquest serà el vostre cicle!!! :b-)))
Llunadexoco Estem pendents de tu... bonica!!! I que aquest novè et porti també sort!! I ara que a començat la cantada... ja no cal que parem!! ;)
Com esteu la resta???
Ego Algun psico símptoma ... :()():::: :()():::: Res important!!

Una abraçada!!!
Imatge
Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: alivipa » dl. maig 21, 2018 8:30 am

Moltes gràcies, boniques!
LLuna, tant de bo aquest novè cicle et porti tanta sort com a nosaltres! :p-) I a veure si s'encomana a les que estan en desespero :p-) :p-)
Una abraçada a totes, en especial a la Nostreta i a la Piruleta :-()-) :-()-)
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dl. maig 21, 2018 11:59 am

BON DIA!!!!!!!!!!!!!!!! :***: :***: :***:

Ja s'olora a estiuet!!!!!! >.-<: >.-<:

Primer de tot: MOLTES FELICITATS ALIVIPA!!!!! :-()) :-()) :-()) Quin goig llegir-te!! Vam coincidir en algún post de cercadores, i la veritat és que m'he alegrat moltíssim!! ENHORABONA!!! Ara a gaudir d'aquesta panxulineta tant esperada!!!!!!!!!!!

Vinga que això s'anima i no ha de parar!!!!!!! AMUNT, AMUNT!!!!! >.-<: >.-<:

LLUNA: Com vas? Intenta no desesperar!!! EStem pendents de tu!!!

MODO EGO
: Aqui anem noies!! Gaudint del mini-pont i esperant que no vingui el 25!! JAJAJAJA!!! Aquesta setmana ve forta!!! I espero que plena de positius, que això s'ha de seguir animant!!!! No tinc res especial a dir... Al dia següent vaig fer un TE, per veure de nou la ratlla imaginària... I res, aquesta vegada ni la meva ment se la va imaginar!! Així, que... Ja uns aniré explicant!!!!!!!!

PETONETS!!!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. maig 22, 2018 9:21 am

Bon dia reines

Primer de tot FELICITATS ALIVIPA!!! Disfruta molt de la panxu!!

Mminil ànims amb el dspespero, estarem pendents de tu, a veure si ens cantes un súper positiu!! :ok:

Coaner, quins psico psímptomes tens??? Paciència wapa, quanés la teva DNW? :-o00m
Què fort lo de la dieta aquesta que comentaves no? I pk fan lo del Ovitrelle?
Respecte a lo de BCN que comentes, si, anem molt al nostre rotllo, tot i que jo per ex, pel meu barri si que em vaig fixant més i saludo a qui coneixo, però clar, moltes vegades quan surts de la zona de "confort" ja vas per feina i no mires tant.

Lluna com vas?? Demà és DNW no?? Aixxx espero que no baixi :-o00m :-o00m

Perséfone, molts ànims preciosa!! :-()-) Aquí estem pel que necessitis i per quan us hi torneu a posar i en vulguis parlar (o escriure vaja).

Piruleta, em sap molt greu wapa, t'envio una súper abraçada. :-()-)

Nostreta m'alegro que seguiu amb la cerca, així que a per totes! :: orrr::

Redberry, sap greu aquesta W... a veure si el proper més és el bo (i per mi tb :()():::: )

No sé se si em deixo alguna, sorry.

EGO: doncs res, la W ja està aquí i esperant que marxi per encetar cicle nou i fer SW abans d'eurodisney, que ens anirà just... pk marxem el dia 6/6 i crec que ovulo cap el 4/6 o sigui que ho veig tot plegat molt justet... pk m'oloro que quan estiguem a eurodisney será impossible fer deures amb lo cansat.s que anirem.

Anerm parlant precioses, que passeu bon dimarts,
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: RedBerry » dt. maig 22, 2018 10:10 am

Bon dia boniques!! :-()-) :-()-)

Alivipa Moltissimes felicitats per aquesta panxuuu :-()) :-())
Arigalma Intenteu fer deures en casa per si esteu cansats al eurodisney, pero no ho descartis abans d'anari. Et tens que marcar l'objectiu pinxito parisi! :: orrr::
Mmnil Com va aquest desespero??
Coaner Quin psicosimptome tens??? Alguna novetat?
Llunadexocolata Era vui la DNW oi? Espero que no hagi aparegut, volem novetats!!

Aixo esta ple de desesperos, desitjo que es converteixen en positiusss!!! :-()) :-()) :-())

Ego Utilizo de app la de mi calendario, pero es mooolt justeta, va be per verure la dnw i prou. Aixi que ja me baixat el womanlog a veure que tal va. He canviat la maca que em prenia, ara es una d'herbolari en comptes de farmacia, i porten mes maca, i a sobres em vaig prenent 2 capsules gaire be tots els dies, i bueno ja puc dir que es nota :sex-|: :sex-|: Resulta que segons l'app la SW va començar el diumenge i ja la he estrenat, pero vamos no m'havia donat compte.

Bueno noies ens anem llegint!! :-()-) :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: rosae7 » dt. maig 22, 2018 10:53 am

Hola noies,

Alivipa moltes felicitats!!
Piruletademaduixa, molts ànims, com t’ha dit el metge si vosaltres voleu us podeu posar en quant vulgueu, només heu de tenir força per tornar-ho a provar. Molts petons.
Perséfone, si necessites un respir fer-ho, entec que no tingueu ganes de pensar en la cerca, encara que de vegades quan menys penses ocorre, potser podeu seguir sense pressions, lo important és tenir-ho clar.
SA6, he vist que estàs embarassada, moltes felicitats!! vem començar les dues al fòrum al juliol i encara que al novembre em vaig quedar, no va anar bé. Gaudeix molt de l’aventura!!
Arigalma, a eurodisney segur podreu gaudir, nosaltres ho hem passat de fàbula i encara que cansats, hem tingut els nostres moments, jeje. Si tens alguna pregunta que em vulguis fer sobre el viatge per privat m’ho comentes!!
A la resta, ànims a veure com van les DNW.
Modo ego: doncs ja vem tornar de eurodisney. Em vaig portar els TO (si, soc un cas) i no estic acostumada a fer-ho sinó és amb un got i així directe em resultava una mica difícil, jeje. Em va donar positiu divendres i dissabte i aquests dos dies em tingut els pinxitus, una mica geriàtrics tot s’ha de dir, per la situació que era una mica incòmode a l’habitació, jeje. Però bueno deures fets en part i com ja he pensat que no m’he d’obsessionar i he de pensar en positiu, de moment passaré un desespero relaxat sense trencar-me el cap. I res de TE, com normalment tinc senyals un o dos dies abans de la w, mes o menys podré intuir alguna cosa i així no malgastaré tires. Espero la NW per el dia 2 de juny, junys es un mes especial, L’1 de juny de 2013 va ser la meva última regla quan em vaig quedar de la nena i el 2 de juny de l’any passat quan vem decidir que li donaríem un germanet/a. Seria una bona noticia assabentar-me que ho estic o bé cercarem al juny com amb la peke i mira als cumples fem 2x1, jeje.
Anem parlant noies!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dt. maig 22, 2018 11:12 am

Ei, torno a ser aquí!

Redberry, que no m'he enrecordat, jo tb utilitzo Woman Log. I tb tinc baixada una que es diu Love Cicle crec... Els 2 es porten 1 dia de diferencia en la DNW...

Roase, privat enviat, gràcies :ok: M'alegro que us ho hagueu passat tant bé, jo ja em moro de ganes de ser allà. Tant de bo porteu un bebé de París! Seria molt xulo. >.-<: >.-<:
Jo el dia 05/06 (el dia abans de marxar) será el meu cumple i farà 5 anys que vaig tenir el meu positiu!! :p-) Quins records!

Nos vem comprar una altra marca de maca per internet, que com que vaig veue que portava menys extracte de maca ens estavem prenent 2 càpusles diaries i hem notat que ens costa més dormir-nos a la nit, així que hem tornat a biaxar a 1 càpsula. No he notat gaires diferències a nivell de líbido... però suposo que si no tens son a la nit és més fácil aprofitar el temps :sex-|:

Us deixo, anem parlant.
Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dt. maig 22, 2018 12:15 pm

Bon dia noies!!!!

Sí que comença intens el mes de juny!!!! Espero Arigalma i Rosae, que sigui molt bona senyal i que aquests bons records, es tornin a complir!!!! >.-<: >.-<:

MODO EGO: Doncs res, ja m'han començat els dolorets lleus de W, així que, cap al juny!! Lo bo, es que si no és puntual s'ha m'avançarà!!! Una mica xoof, perquè fa ràbia, però bueno... és lo que hi ha!!!

ÀNIMS A LES DEMÉS, I MOLTS PEPOS!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
peke25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dt. feb. 15, 2011 1:56 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: peke25 » dt. maig 22, 2018 2:26 pm

Hola noies!!
Fa molt q estic a l hombra em Passat una mala temporada de metges familia etc... Doncs el día 7 vaig anar a Ferme la citologia i el va dir q tenia l endometri de 8 mm molt bonic i un foli gran no se la mida... Últimament era de 3 o menys.... Avui m han arribat els test d Amazon i mireu la foto!!!
Screenshot_2018-05-22-15-22-57-049_com.miui.gallery.png
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
6/2/2012: 1era IAC (Fecunmed)
20/2/2012:BETHA +!!!(188)
24/10/2012:ja tenim el nostre petito
7/2/2014: 1era IAC (Ueg vic)
21/2/2014:BETHA-
6/5/2012:+++ (petit miracle)
Tindrem un altre nen pel desembre
25/12/2014:neix el petit de casa
Juliol 2021: + el tercer en camí :-)(-:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: airuni » dt. maig 22, 2018 2:53 pm

Entro rápid amb el mobil jo esperaría 1 día o dos i faría clear blue però sembla positiu, jo veig la linia i el TO també positiu
Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: METX » dt. maig 22, 2018 3:00 pm

Hola noies!!
L altre dia vaig personalitzar i no s ha publicat el missatge :miko: porto uns dies una mica atrafegada... ha mort la parella d una molt bona amiga i la veritat es q estem bastant descolocats... espero q entengueu q no personalitzi... us llegeixo cada dia xo no estic massa centrada.
Propera dnw 10/6... ens anem llegint!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. maig 22, 2018 7:33 pm

Peke enhorabona per aquest positiu!!! (Si!!! Veig un positiu claríssim!!!)

Doncs bé noies...ja tenim aquí a la W, puntual com un rellotge, això si!

Coses positives a valorar d'aquest cicle... bé, ara ja puc dir que conec al meu cos i sóc capaç de detectar casi bé el moment exacte en què ovulo i conec bé la meva fase lútea :-o00m Així que podem dir que ara la cosa es posa seria :miko:
Ah! I que no he gastat l clear blue digital jajajaja Esperava a fer-me'l demà si la regla no havia arribat jeje

Aquest cicle si que ja vull demanar hora amb la llevadora...

En fi.... a fer yoga, a beure vi i a fer uns quintos al sol! :***:
Enceto el meu 10è cicle de cerca!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dc. maig 23, 2018 3:44 pm

Booooonaaaaaa Tardaaaaaaaaa Noiessssssssss :***: :-()-)

Perdoneu, he estat MOLT MOLT MOLT desconectada de tot :-o00m 4 dies a Begur han donat per molt, però sobretot per descansar i relaxar-nos i aïllar-nos una mica de tot :ok: I m'ha costat molt tornar al món real, a la rutina, a la feina, al gimnàs... :ufs: Però espero que m'hagueu trobat a faltar... jejejejeejejeje :content:

ALIVIPA MOOOOOOOOOLTES FELICITATS!!! >.-<: >.-<: >.-<: Quina alegria això del llegir un positiu :b-)))

LLUNA Molts ànims en aquest 10è cicle... i esperem que definitiu... :-()-) Si més no, el fet de conèixer bé el teu cos tal i com dius de bén segur que us ajudarà molt, esperò aquest mes sigui el definitiu per fer diana ..::··

METX No et preocupis.. S'entèn perfectament, ara lo important és que féu molt de costat a la vostra amiga i que us repongueu com pogueu... :-()-) Una Súper Abraçada!!!!

PEKE No puc veure la foto.. em diu que no tinc els permisos necessaris no sé perquè :ufs: Pensava que no es podien enviar fotos per aquí... Bé, al grà.. jejejejeje SUPER FELICITATS!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Espero ens acabis de confirmar aquest súper mega positiu :love:

MMINIL Veig que sempre anem a la par... jo també he començat ja amb els dolors de W... Encara no taco però ja està al caure.. si que fa ràbia si.. molta.. desespera totalment... :ufs: Molts ànims :-()-) I a pel Juny!!! :p-)

ARIGALMA Tant de bo pogueu celebrar de nou aquestes dates el proper any :love: Aprofita la SW a tope i no descartis fer deures a París que segur que hi haurà bona energia a allà :cnena:

ROSAE Ojalà aquest juny et porti una altra sorpresa... Aquests deures tant bén fets a París són una molt bona senyal :cnena: :cnen:

REDBERRY Que segueixi amb força aquesta SW :: orrr::

COANER Quins psicosimptomes tens ¿? Estigues tranquila... :-o00m

NOSTRETA M'alegro moltissim de que contineu amb la cerca >.-<: Clar que si, si us sentiu preprats endevant!! No hi ha cap motiu aparent per aturar-ho si vosaltres us hi sentiu amb ganes... :-()-)

PIRULETADEMADUIXA Vaja, sento molt aquest bioquímic :ufs: Realment una setmana dóna per molt, moltissim. Però segur que bén aviat torneu a encertar i això només serà una part més de la cerca i de l'experiència que de bén segur per alguna positiva servirà :-()-)

PERSEFONE Espero que tot passi bén ràpid i que no sigui res greu... Quan s'ajunten tantes coses a vegades es fa molt díficil tot plegat, però us en sortireu ja veuràs, molts ànims!!! :-()-)

Noies, sento si m'he deixat a algú per personalitzar, he intentat llegir-vos a totes però heu escrit moltissim jejejejeje :b-)))

MODO EGO: La meva DNW és divendres 25... I la veritat que ja estic notant tots els símptomes, ja tinc dolors de W, la setmana passada els pits súper inflats i dolorits com sempre una setmana abans de la W (ara ja no), necessitat de menjar xocolata i dolç (no m'agrada i només ho faig quan tinc la W) així que res.. vaig cada dos per tres al lavabo amb pànic d'eixugar-me i tacar, tot i que ja tinc assumit que passarà... :ufs: I amb la W haurem arribat a la data límit... No ho hem parlat durant les mini vacances perquè el maromo està convençut que estic embarassada (vaia decepció s'endurà). Jo li he intentat explicar de nou que no serveix de res tots els pinxitos de després de la SW però res.. no hi ha manera de que ho ententgui.. em diu que és impossible.. jajajajajaajaja (més val riure que plorar la veritat...). Així que no sé que farem quan em vingui la W... Jo penso que continuarem però no ho tinc clar... També tinc pensat anar al gine perquè penso que ja fa masses mesos... Aquest serà el 8è cicle... Buffffffffff.....
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: alivipa » dc. maig 23, 2018 5:38 pm

Moltes gràcies, boniques! Però des d'ahir tinc una mica de pèrdues. Avui m'han dit que en principi no té perquè ser greu però s'ha de veure com evoluciona. Ara per ara, amb una eco encara no es veu res, només que l'endometri s'està preparant. Toca esperar.
Peke, jo tampoc no tinc els permisos per veure la imatge. Ho has confirmat?
Lluna, quina llàstima..! Molts ànims per aquest 10è cicle! :-()-)
I que aquests desesperos acabin amb positius!!!! :p-) :p-) :p-)
Un petonàs a totes!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dc. maig 23, 2018 7:12 pm

Bon vespre noies!!!!

Què tal anem?? Porto el dia llegint-vos, i dic, avui he d'escriure, sí o sí!! JAJAJAJA

ALIVIPA: M'analegro que tot estigui controlat i et vagin mirant que així sigui. Certament,hi han molt embarassos amb lleus pèrdues al principi, així que tranquilitat. Ja ens aniràs explicant!! Una súper abraçada!! :-()-) :-()-)

NATA: Pensava que havies desaparegut!!! JAJAJAJA Però si és per relax, i per acostumar-se al ritme de la feina, que així sigui!! Això dels dolorets menstruals, és una caca... però si el teu home està convençut de que estàs embarassada, esperem que tigui tota la raó!! >.-<: >.-<:

LLUNA: M'encanta això del ioga i dels quintos al sol!! Esperò que el 10è sigui el defiNitiu!!! :-()) :-()) :-()-)

METX: Ho sento molt!! Deuen ser moments molt durs... Pel que necessitis, aqui estem!!! :-()-) :-()-)

PEKE: Jo tampoc puc veure la foto!! Però pel que es comenta, pot ser panxu!! Aishh, a veure si ens ho confirmes, i el cantem ben alt aquest positiu!!!!! >.-<: >.-<:

Les demés com esteu? Coaner? Perséfone? Una súper abraçada a totes!!!!!!!!!!

MODO EGO
: Jo igual, amb dolors d'ovaris i esperant que arribi en breu... No crec que trigui!! Esperança? Ufff, sempre en queda, però vamos, és lo mateix de cada mes... Així que... la W és manifestarà en unes hores!! jajajajaj Us ho confirmo en quan faci acte de presència!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Coaner » dj. maig 24, 2018 9:38 am

Bon dia boniquesss!!
Entro rapidíssim des del mòbil.
Quin greu aquestes maleïdes!! :(
Metx, una abraçada gegant!
No recordo el nom de qui ha passat l'imatge, es veu! Però molt fluixet.... jo repetiria.
Ahir vam fer tres anys de casats i vam marxar d'escapadeta romàntica a Cadaques.
Tornem avui.... demà personalitzo com cal.
Pepoooos per totes!
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dj. maig 24, 2018 11:10 am

Hola Noies,

Ja està a aquí la W... :ufs: I per acabar-ho de amanir com que estic així en plan súper susceptible hem discutit amb el maromo :ufs: Així que el dia ve a ser lo que es diu una merda com un piano.. Però bueno.. Tot té solució :ok:

COANER Gaudeix moltissim a Cadaqués!!!! :***: és un lloc ídilic, preciós, per nosaltres és un lloc molt especial, i mínim dos o tres cops a l'any hi fem alguna escapadeta :love:

MMINIL Tant de bo les teves esperançes portin un positiu i no acabi de baixar aquesta W... Estarem pendents de tu... :p-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Arigalma » dj. maig 24, 2018 2:22 pm

Bona tarda wapes

Nata sap greu aquesta W! Si que és veritat que hi ha diez que smebla que tot vagi malament, però després sempre surt el :***: Així que ànims preciosa!!

Coaner disfruteu molt de l'escapada romántica, què guay! I Cadaqués és preciós. :ok: Ah, i felicitats per l'aniversari de noces!

Metx, sap greu el que ha passat, ànims wapa. :-()-)

Mminil estarem pendents de tu, tant de bo no baixi la W. :p-)

LLuna aixxx aquesta W... ànims wapíssima :-()-) i a pel juny!! I bon planning el que tens ioga vi i quintos al sol :b-)))

Peke, has repetit test??

Weno noies, sense ego, esperant a que marxi la W, així que res, anem parlant. Si m'he deixat alguna per personalitzar sorry!!!
Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Mminil » dj. maig 24, 2018 6:34 pm

Bona tarda noies!!!!! :***: :***: :***:

Per mi, ja és estiu!!! >.-<: >.-<:

NATA: Quin greu aquesta W... almenys ha sigut súper puntual!! Sí, que hi han dies, que són totalment... ufff CACA!! però sempre, acaben marxant i vénen dies súper xulos!!! :***: :***: :***: Una súper abraçada bonica!!! :-()-) :-()-)

ARIGALMA: Que marxi, que marxi!! I a tope amb el súper mes que ens espera!!!! :***: :ok: :ok:

COANER:
Cadaqués... és... PRECIÓS!! Gaudeix molt bonica d'aquesta celebració!! A la tornada ens expliques!! :-()-) :-()-) :-()-)

Com aneu les demés?? Preparant el Cap de setmana? >.-<: >.-<:

EGO: Doncs jo igual!! Demà és el meu dia de DNW ( l'oficial, perquè vaig una mica boja) Aquesta nit pensava, demà a mig matí em ve la W!! M'he aixecat, i res... sembla que taqui una mica a l'eixugar-me amb el paper, d'un color molt marronet claret. I he dit, ja está... Vinga que ja està aqui!! Durant el matí, igual... UN matí molt intens, i pensava avui se'm avança!! Res, de moment res... Està súper a punt, però s'està esperant al seu dia!! Em fan malt els ovaris, a estones més, i a estones menys, però sembla que em vol fer patir unes hores més!! Apa, quin rotllo us he fotut! Perdoneu! :-()-) :-()-)
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

EntradaAutor: Nata32 » dv. maig 25, 2018 10:22 am

Boooooon Diaaaaaaaaaa Noiessssssss :***:

Per mi casi que també és estiu ja, de fet demà tenim previst anar a passar el dia a la beach amb les nenes del meu home i dinar a la guingueta per estrenar que ja tenim l'estiu a aquí :***: :***: :***:

Jo estic com la MMINIL (ja t'ho vaig dir que anem molt al a par tu i jo jejejeje), i vull dir que en realitat no m'ha vingut la W encara. Ja fa des de dilluns que tenia dolors de W, i ahir realment només vaig tacar una goteta molt petitona de color marró, gairabé com una piga, i avui al matí quan he tornat de còrrer també havía tacat una mica marró però res més... i ja no tinc símptomes de W... ni mal de ovaris.. Així que res, a esperar... :-o00m De fet la meva DNW és avui, així que suposo que durant el dia anirà arribant... Mira que n'arriba a ser de punyetera eh la W... Ja que ha de venri, doncs que ho faci directament i no es faci tant la interessant... :content:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::