✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mminil
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: ✿ Trobadores d'Abril i Maig 2018 ✿

dt. abr. 10, 2018 6:25 pm

Bona tarda noies!!!! :***: :***:

Que bé veure com s'anima el post!!! Moltes felicitats cullereta!!!!

AQUIVER: Entenc perfectament la vostra discussió, per nosaltres és com ara o mai... almenys, el que a mi em passa pel cap... I en canvi per ells,és tot més fluït... A veure si l'espelmeta ens dóna un cop de mà!! >.-<: >.-<:

COANER: Que bé aquests folis a punt d'esclatar!!!! >.-<: >.-<: Esperem que aquests deures ben fets, et facin no comprar més TO, durant nou mesos!! Ànims en la caça!! :love: :love: :love:

AIRUNI: Com vas? Has seguit tacant? Espero que no bonica, i que el teu somni fos premonitori. Ja ens vas explicant! Una abraçada!!!

PERSÉFONE: Si se't va avançar, vol dir que ja quasi ha marxat! Així que pel següent cicle amb força!!! :-()-) :-()-) :-()-)

I la resta noies? Com aneu?

MODO EGO:
Doncs jo aqui, barallant-me amb els TO :camio: :camio: De moment, pel que entenc no he ovulat... o sigui que les dues aplicacions q tinc han fet fallida... Si que sembla que ahir i avui es marca una mica més, però no tant com diuen les instruccions, per tant, penso que no ovulo... encara que em fa pensar, que potser no ovulo??? Aishhh, qué difícil!!! :-o00m :-o00m En fi... vam fer deures diumenge i ahir, por si acaso... i mira, almenys estem entrentinguts!!

Vinga noies!!! Que portem molt bon ritme!!! Una abraçada!!!
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

dc. abr. 11, 2018 8:43 am

Bon dia guapiiisss!

Personalitzo una miqueta:

Arigalma Jo et recomanaria al 100 x 100 el ginseng coreà per el teu home. Enllaçant una miqueta amb el que també a comentat l'Alquiver ells viuen la cerca d'una altre manera, de cara a la galeria tots són molt "homes", però en realitat molts són molt pupes. El meu, es que no t'ho pots pas imaginar... ja evitem dir-li que hi han passes de panxa o grips, etc... perquè l'endemà segur que ja ho ha agafat! I si no l'esquena, o el que sigui... la qüestió és queixar-se. Sempre li he dit que tot plegat és per haver estat un mimat, sempre ha sigut el nen de casa. Ell entén el que suposa la cerca.. però entre la feina i tot plegat li faltava una miqueta d'energia més... jejeje El cicle passat va provar l'Energysil Vigor (que conté un tan de ginseng) però no s' he li posava bé, dos dies i ho va deixar. I aquest s'ho pren des de dissabte passat es troba bé, i a fet un canvi... no cal dir-li res... sempre està predisposat!! :: orrr:: Jo em prenc la maca andina, perquè entre una mica agobiada i baixa de moral... i també crec que em va bé. Simplement el que em diu el pot: "Millora el to físic i mental" és ben bé així!! I dormo super bé!! Fins i tot alguna nit estic dormint sense munyequeres.
Alquiver Bonicaaa.... per aquestes discussions i em passat tots!! És el que li deia a l'Arigalma ells ho viuen d'una altre manera. Són homes! I no està pas malament la seva manera de veure-ho... però si veuen que no és pim pam, una mica més de seny tampoc els costaria res! Jo crec que interiorment sempre pensen que ells no tenen problemes, (això de que mentre miri cara amunt sempre podran ser pares s'ho tenen massa cregut) però la realitat és una altre! Són molts els que el problema el tenen ells.... i vingui d'on vingui aquest, tots dos hi heu de posar el mateix tan per cent de ganes. Jo fa uns mesos també li vaig haver de dir si es pensava que els nens venien de París! jejeje Paciència!!! : lasito : M'ha agradat molt la teva manera d'enfocar-ho... i és la millor opció! Despistar-los una mica i buscar aquest joc entre vosaltres!! Sort!!!
Mmnil No hi ha res més que et faci veure si ovules? Dolor al baix ventre, clara d'ou??? Però ves fent, jo també ovulo més tard del que em marquen les aplicacions. Gas!!! :sex-|:
Ego Anem fent deures!! És que aquest cicle no em semblen n'hi deures... :miko: I esperant to positiu...

Molts pepos a totes!!
Bon dimarts plujós!! :b-)))
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

dc. abr. 11, 2018 9:57 am

Bon dia per dir algo... pk amb la que cau...

Coaner, miraré de comprar el ginseng!! :ok: El meu marit tb és molt pupes... :-o00m El problema será que s'enrecordi de prendres-ho....I potser tb em compro per mi la maca andina a veure què tal.
A veure si encerteu aquest mes!!! ..::··

Alquiver: com et diuen aquests discussions són molt normals, jo tb eles he tingut amb el meu marit, i no fa tant... crec que va ser al febrer o març... a més és el que li vaig dir, que per molt que vulgui desconectar per estar més calmada el meu cos envía senyals quan ovulo i tal i llavors és imposible no pensar-hi... Ells ho veuen diferent i sembla que no siguin conscients del pas del temps i de les oportunitats perdudes.... ànims.

Ego: estic pensnt en comprar to... però em fa por que això em faci obsessionar-me... però aquest mes el cos m'està fent coses rares i em fa cosa que se m'estigui alterant el tema i perdre les oportunitats.... no n'he fet mai de TO... A veure si me'n surto. Els que compreu son els one step oi? Ahir vaig mirar a amazon i vaig veure pack de 20 TO + alguns TE (no recordó quants) per 9.99€, està bé de preu? I si no recordó malament el millor és fer-los a la tarda?? I sempre a la mateixa hora??

Anem parlant guapes.
Imatge

Imatge
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

dc. abr. 11, 2018 10:35 am

Bon dia noies!!
Us vaig llegint i posant-me al dia per poder seguir-vos.
Aixo de la maca andina jo he pensat en algun moment pendre'n pq el meu sempre esta apunt per la festa :sex-|: i potser soc jo la q va mes cansada i em costa mes.
Ahir vaig fer comanda de TO d aquesta oferta q dius Arigalma si la fas posa enviament estandar, ja q t ho emvien en 24/72 hores igual i l urgent te'l cobren... a veure si m hi aclareixo pq no nhe utilitzat mai.
Jo akest mes veig compicat el positiu, mes q com a cicle de cerca m ho prenc com a preparació ja que vam decidir posar-nos a la feina quan jo ja havia ovulat.
Sincerament, i no se si us passa... em fa por no quedar-me embaraçada... amb la Carla va ser de 2 pintxitos i sempre he pensat q el 2 em costaria mes... q pava soc... acabo de comnçar i ja penso aixo xo suposo q pors en tenim totes...
Ens anem llegint!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Nata32
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

dc. abr. 11, 2018 11:29 am

Holaaaaa Noiessssss Moooooolt Boooon Diaaaaaaaaa :***: :-()-)

MMINIL Jo amb això dels TO no et puc dir massa cosa perquè no ho he fet mai :ufs: De moment no vull fixar-me en aquestes coses i continuo esperant a que hi hagi un acte diví jejejejeejeje :-()) Si més no, tal i com dius, lo imporant és anar fent el sdeures i que sigui el que hagi de ser :ok: I mentrestant a gaudir-ho a tope :p-)

COANER Això que dius dels homes... Ja m'ho deia a mi la meva mare tota la vida, que no hi ha res pitjor que un home malalt... Santa paciència... :-o00m El meu home sempre està predisposat això si, ja pot estar malalt o haver corregut una marató que ell sempre té forés per això :: orrr:: De vegades, massa i tot... jejejeje Estic totalment d'acord amb tu amb això que dius per això de que ells es prenen la cerca d'una altra manera, a mi amb el meu em passa una mica, que per ell és pim pam i no sabia ni que existien els dies fèrtils, com que ell en el seu moment ja va tenir 3 filles amb la seva ex dona sense cap problema es pensa que sempre és així :ufs: I la veritat que em fa una mica de ràbia.. Perquè a vegades sembla que clar que amb ella era tot molt fàcili amb mi són problemes...Aiiiii homes.... :-o00m

ARIGALMA Totalment d'acord amb tu també... i continuant amb lo anterior, no entenen que nosaltres tenim senyals que ens envia el nostre cos i que per molt que volguem és impossible desconectar al 100%... Si t' animes amb el TO ja ens explicaràs, jo de moment encara no ho faré...

METX No ho donis per perdut.. Aquestes coses mai se saben.. Potser t'endús una sopresa... i sinó no pateixis, t'acompanyarem en la cerca :-()-) I t'entenc perfectament... Encara que faci poc no pots evitar pensar que potser et costarà i sense voler això t'angoixa.. Molts ànims :ok:

Sento si m'he deixat a algú, he entrat ràpid, no voila deixar un dia sense escriure >.-<:

MODO EGO: De moment seguim amb el SM i mirant d'aprofitar els dies que poguem :sex-|: Us explicaré una cosa que jo faig... jejejeejeje Jo sé quins són els dies fèrtils però no agobiar al meu home no li faig saber res d'això (i COANER sé que aquí em renyaràs per ser tant protectora...jejeejeje) perquè amb una que es posi nerviosa ja n'hi ha prou... No li dic res i com que ell tampoc en fa cas perquè es pensa que és pim pam el què faig és que aquests dies m'hi poso "a huevo" (més de lo habitual) per acabar fent pinxito :b-))) Sóc dolenta oi ¿? jejejejeje Es que no vull que s'agobi ni es posi nerviós ni amb tensió...
airuni
Entrades: 310
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

dc. abr. 11, 2018 2:07 pm

Bona tarda!!

Què tal la setmana? per aqui amb molta pluja, portem tota la setmana sense parar i encara queda dijous i divendres, sort que de cara al cap de setmana diuen que s'arregla una mica.

Nata m'alegro que estiguis amb tantes ganes, molta sort amb aquest SM!! Sobre lo d'anar al gine, no ho se, jo també crec que és aviat i 6 mesos entra dins del normal, a més ja t'hi has quedat, però tampoc perds res per anar-hi a veure que et diu.

Arigalma ànims!! segur que aviat arribarà, m'alegro que t'ho puguis prendre amb calma :-o00m

Nostreta cuida't molt, el primer ets tu i el cigronet, la feina és secundari.

Aquiver de veritat que ells van a un altre ritme, jo els envejo, per norma general són bastant més despreocupats i no són tant obsessius com nosaltres i per tant més feliços.

Mminil no tinc ni idea de TO però alguna vegada he llegit que de vegades la línia no es marca tant com diuen les instruccions, no se si t'adjudo o encara t'he liat més :-D a veure si les expertes en TO et poden ajudar, si no ves fent deures per si de cas

MACA ANDINA Jo també m'ho he plantejat però en el meu cas igual que la METX m'ho prendria jo perquè ell sempre està disponible, soc jo la que vaig molt cansada i arriba la nit i només vull dormir.

TO. Doncs m'apunto amb l'Arigalma i la METX per començar amb els TO, total ja veig que obsesionar-me, m'obsesionare igualment :-D a més a més amb això de que tacava poc, vaig pensar en fer-me TE (al final no el vaig fer) i vaig veure que només em queden 2 de l'altra vegada, aixi que aprofitaré i faré comanda de TE i TO, el que no se es si tornar a fer la comanda a Amazon o mirar una parafarmacia online perquè així compraria la maca andina i natalben que ja no en tinc. Potser comparo preus a veure si em surt a compte fer comanda de tot junt.

Res més aqui seguim amb la warry entre la pluja i la warry quina m...de setmana :ufs:
Imatge
FuturaMami72
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 14, 2015 3:08 pm

dc. abr. 11, 2018 3:30 pm

Bona tarde noies! Hem presento tot i que en realitat torno >.-<:
NOM: FuturaMami72
EDAT DELS DOS: 31 jo, 30 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 fill de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 19/04
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Dons com us deia en realitat torno. Vaig marxar del Forum al mes d’octubre ja que el meu home estaba pasant una época de bastant estrés a l feina i Vem decidir posposar-ho fins estar mes tranquils. Fa temps que controlo els meus periodes i he visto que en tinc de 27-31-27-31 i així successivament, així que aquest mes calculo que hauria de ser de 31 dies i la DNW sería el dia 19.
No he fet TO pero crec que nomes hem fet un pinxito en els dies claus, així que no tinc gaitas esperances en aquest cicle.

Vull aprofitar per donar l’enhorabona a la Nostreta i la Cullereta! Gaudiu molt d’aquesta etapa que comença per vosaltres :-())

Us he llegit i teniu un grup molt maco! Estic contenta de poder pasar aquesta etapa amb vosaltres! Ens anem veient per aquí :love:
RedBerry
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

dc. abr. 11, 2018 4:24 pm

Bon dia boniques! :-()-)

Avui crec que si que podre personalitzar una mica

Llunadexocolata Que tal va aquesta SW? Es el que dius lo mes important es disfrutar!

MminilCom va aixo dels TO? Segur que al final li pillas el truc :ok: Per fer deures de mes no passa res aixo que li donem al body!

Metx Benvinguda!! Penso com tu, el primer va ser en el primer cicle i ara ho veig un proces llarg, sobre tot per el tema temps. Tambe em fa una mica de por perque tinc gent molt a prop que els hi esta costant moltissim. tindrem que tenir paciencia i fer molts pinxitos.

Persefone Esta chuo el blog jefa! Que tal va la gateta? Per el tema feina, crec que avui dia estem massa condicionats per trobar una estabilitat, i al final es una mica falsa, es la tipica frase pero quan tens el baby la feina sol ser secundaria. No pensis en aixo i disfruta de la cerca i res el maig es un bon mes!

Airuni Si ja tens la maleida vol dir que estem mes a prop de començar la cerca!! :content: Amb lo de tacar abans ni idea a mi em baixa de sopte :-o00m De TO ni de TE tinc ni idea, pero el natalben recordo que surtia bastant car, el yodocefol es mes barat i si vas al de capçalera tel recepta.

Nata32Que tal va aquest SM? Aixo de les proves que dius normalment es fan a l'any de cerca, pero si tens privat i vols fer-te proves per quedarte mes tranquila tampoc crec que passi res, lo ideal es que no ens obsessionem. Es lo millor relaxar-se i res a fer molts pinxitos! es molt bona tactica aixo de no dir-li res al home perque no hi pensi.

Arigalma Tens tota la rao amb lo del proposit de principis d'any que no es compleix. Es falcil de dir que no et vols agoviar em passa igual! Encara no em començat la cerca i ja et vas fixant en les senyals del cos.

Coaner De folis no en tinc ni idea, pero per com ho dius te molt bona pinta :content: :content: Aixo per millorar la libido, que vas a l'herbolari i li vas comentar? o a la farmacia? No m'ho habia plantejat pero te molt bona pinta!

Aquiver Tens rao els homes son un mon apart, el millor es no pensar molt, encara que el TO surti positiu l'ovul dura 24h aixi que a l'endama no esta tot perdut i amb espelmeta de xocolata millor que millor.

futuramami72 Benvinguda de nou llavors!! Nomes cal un pinxito perfer panxu aixi que encare que es mes dificil no es imposible!

MiniEGO Nosaltres el que anat dient, anem super cansats, a la feina no parem, ens quedem tots dos dormits en el sofa, i com que a l'habitacio tenim el bressol sens fa dificil. Tinc ganes de que arribi la W per començar a cercar enserio, encara que ja fa pinxitos que ens oblidem les barreres. Sempre fora de la SW. A mi aixo dels TO no em convenç soc d'obsessionar-me rapid.

Noies petonsss ens anem llegint >.-<: :-()-) >.-<:
Coaner

dj. abr. 12, 2018 7:11 am

Bon dia guapes!!

Arigalma El tema dels To és molt personal. Jo al principi tampoc volia capficar-m'hi i no tenia tan present que les dates d'ovulació són els moments claus per aconseguir panxolina. Però passat aquest temps em convé fer-ho... Els To funcionen igual que els Te, però la millor hora per fer-los és a la tarda, jo miro de fer-los de 17h a 19h. L' última comanda que vaig fer crec que és aquesta de 9,99€ de One Step.
Metx Jo no et puc donar opinió en aquest tema, encara he de començar per el primer. Però si que trobo molt bé que comencis amb tranquil·litat.
Nata El meu quan vam començar tampoc sabia res de tot això! Trobo que ets super valenta!! Jo seria incapaç de duu aquesta relació... Amb tres fills, m'imagino perfectament la pressió. El meu no en tenia, però 7 o 8 anys abans d'estar amb mi va tenir una relació llargueta, sense convivència, només de caps de setmana i encara al principi m'havia tingut que empassar el seu nom ho trobar alguna foto per aquí casa... i em molestava molt. I més havent passat un munt d'anys. És que avui hi he somiaaat.... i m'he llevat descol·locada! He somiat que és liaven amb el meu home... i ara encara estic una mica nerviosa. Que n'hi es veuen, n'hi tenen gens de relació, tot el contrari. Però no sé perquè just avui he tingut aquest malson.
No et renyo, eh!!! Potser em contradic, però en aquest cas si que trobo que si ell no controla la data d'ovulació li fas un bé! Perquè per molt homes que siguin, això els creà una pressió que bo tampoc els hi és. Quan em toca el gine (Són un equip de 3: 2noies i un home) ell sempre recolza el meu home dient-li que nosaltres ho tenim més fàcil i ells duen més pressió! jejeje Quin rotllo t'he fomut!! :p-)
Molts ànims i a veure si podem ser companyes de desembre!!! :love:
Airuni No fa gaire també vaig demanar un Ovusitrol per "Farmacias1000" em va sortir molt bé la oferta, però no sé si són manies o el granulat era diferent. Moltssss moltsss pepos!!! Que de seguida ho tindràs passat això!!! :-()-)
FuturaMami Benvingudaaa!! Que tinguis una cerca ben curteta!!
RedBerry No li vaig comentar res a la senyora del herbolari, al contrari, que s' el hi va escapar un riure, i ho vaig trobar fora de lloc. La maca andina la recomanava la Lleona, la jefa del post de gener i el ginseng m'el ha recomanat varies vegades el fisio, però per el meu home.

Ego Doncs contentíssima perquè ahir vaig començar a veure to positiu, però no ben marcat, imagino que avui ovulo. Perséfone ara hi penso, em pots canviar dnw al 26 d'abril. La gine m'ha recomanat allargar aquests dies amb progesterona.

Bon dijous!!! :b-)))
Imatge
Imatge
Nata32

dj. abr. 12, 2018 8:43 am

Boooon Diaaaaa Futures Mamis :-()-)

Va, que avui fa solet, sembla que per fi ja va arribant el bon temps.... :***: :-()-)

COANER Alguna vegada has explicat lo de la clara d'ou quan ovules oi ¿? Dimarts i ahir vaig tenir fluix, i vaig recordar el què havíes dit, perquè era tipus clara d'ou i també vaig notar alguna molèstia las ovaris així que vaig intuÏr pel que havíes explicat que estava ovulant... Respecte a la nostra relació, te'n faries creus de tot el que vaig haver de empassar en el passat, i de tot el que hem hagut de passar per poguer estar junts... Hem patit molt, i ha estat un camí molt llarg i molt díficil, però em quedo amb què si estem junts és perquè res ni ningú ha pogut amb nosaltres, ho hem superat tot, i això crec que és prova de tot el que ens estimem, ha valgut la pena tota la lluita :love: És complicat acabar amb una relació tant llarga i amb 3 filles petites, he tingut sort perquè la veritat que són encantadores, són molt maques, m'han acceptat molt bé i per mi són la meva família : lasito : Sempre hem pensat que un fill comú, nostre, sería el fruit de tot el nostre amor, i també el que ens unirà definitivament com a família :o_o-o: Amb això i el rotllo que t'he fotut jo jajajajajaja el que et volia dir és que t'entenc, jo he somiat mil vegades que tornava amb ella, i me l' haig d'empassar dia si dia no, però amb el temps he aprés a controlar-ho, a que no m'afecti... i amb això també et volia dir que lo important és que està amb TU :sopant: T'ho dic només perquè això és el que em dic a mi mateixa... jejejejeje Oblida't del malson, pensa en positiu... :-o00m i aprofita a TOPE que estàs ovulant :b-)))

AIRUNI De moment no hi aniré al gine, tot i que vaig per privat :-o00m Esperaré, tinc bastantes esperançes dipositades en aquest cicle :love: I sinó com que el mes que ve m'hauré de fer la sitologia de cada any ja aprofitaré per comentar-li tot : lasito : Que passi ràpid la teva W i puiguis començar amb la SW :: orrr:: I de la comanda que facis espero que el que més servei et faci sigui el TE :love:

FUTURAMAMI72 Benvinguda de nou!!!! >.-<: Encantada de compartir etapa :-()-)

REDBERRY Segueixo i seguiré amb la tàctica de no dir res al meu home :b-))) i a fer tots els pinxitos que poguem :sex-|: T'entenc perfectament amb lo de que aneu cansants, a nosaltres també ens passa, treballem entre 9-10-11 hores cada dia, fem esport, i ens ocupem de les 3 filles del meu home, així que quan arriba el vespre si sec al sofà m'adormo :ufs: i no em queden ganes per res més que per anar fins al llit i posar-me a dormir zz:-) El que faig és que intento no seure massa al sofà, i aprofitar per feina a casa i aixi no aplatanar-me massa i estar activa :miko: :miko: :miko:

MODO EGO: Ahir vaig tenir una formació a la feina i vaig arribar tard, vam anar a sopar una pizza amb uns amics i quan vam arribar a casa estava esgotada zz:-) com comentava abans, només tenia ganes de dormir, i de res més zz:-) Però cap a les 5h del matí m'he desvetllat i no podia dormir :p-) Així que com tenia sospites que estava ovulant he despertat al meu home :sex-|: jejejeejejeje Serà aquest el definitiu ¿? >.-<: Ho seguirem intentant :b-)))

Ho sento si escric massa, ja m'ho diu el meu home, que no callo ni sota l'aigua :b-)))
Coaner

dj. abr. 12, 2018 3:52 pm

Nataaaaaa Siiiii, molt bé això de la clara d'ou!! >.-<: Però el que encara trobo millor que hagis despertat el teu homenet a les 5 del matí!! Ole tu!!! <:-) Pensa que aquest pinxito val per mil !!!! La qualitat dels bitxets segur que és immillorable!!
Tema nenes, sincerament crec que són els que s'adapten més ràpid a qualsevol canvi. I vosaltres dos per el que dius esteu la mar de bé i ell t'estima moltíssim... així que aviat família nombrosa.
I la fase lútia? La tens controlada? Així controlaràs més ràpid i exacte el dia dnw, que espero que no sigui fins d'aquí 9 mesos, però així controlaràs sense tan estrès.
M'agrada molt que xerris tan... :b-))) :b-)))
On sou la resta???
La Nata i jo us estem esperant!! :-.:·::
Imatge
Imatge
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

dj. abr. 12, 2018 5:32 pm

Hola guapes!

Aquest matí he començat a tacar, he anat al gine i m'ha dit que segurament estic tenint un avortament bioquímic, el més probable és que continui tacant i ho expulsi però que de totes formes d'aquí una setmana em faci un test, si surt negatiu ja està, si surt positiu que hi torni... Quina merda noies :ufs: :ufs:

És el segon cop en 5 mesos, m'ha dit que si aquest acaba siguent avortament s'haurà de fer un estudi del perquè...

Aquest cop m'ho estic prenent diferent, he plorat però no vull capficar-m'hi més... La gine m'ha "renyat" per fer-me el test tant aviat, diu que s'ha de fer a una setmana de la falta mínim, que si no me l'hagués fet hagués sigut com una regla (no sé a mi què em soluciona això, jo crec que fent-me'l tinc més informació i sabem que alguna cosa no va com ha d'anar...). No sé si desprès d'aquest tornarem a la cerca o farem un parón, ens ho pensarem, meditarem i decidirem si realment és el moment o és que la vida ens està dient que tirem cap a un altre camí. ?-)

En fi.. us vaig explicant els avenços però jo crec que s'acaba a aquí la cosa.

Una abraçada
Imatge

Imatge
Coaner

dv. abr. 13, 2018 7:19 am

Bon dia...

Nostreta Quin greu tot plegat! Jo tampoc acabo d'entendre la opinió del teu gine, no et fa cap mal haver-te fet te abans... van ser molts dies abans de la data prevista? Igualment així ets conscient del que passa i podeu fer proves i decidir el que més us convingui. Molts pepos i una abraçada amb molt de carinyo! :-()-) Ja ens aniràs informant!
Imatge
Imatge
Arigalma

dv. abr. 13, 2018 7:55 am

Bon dia

Ostres Nostreta, em sap molt greu. Molts ànims preciosa! Ja ens diras i passi el que passi si vols estem aquí pel que necessitis! :-()-)
Una abraçada molt forta!
Imatge

Imatge
Nata32

dv. abr. 13, 2018 9:12 am

Hola Noies.... :-()-)

NOSTRETA Sento molt el que t'ha passat... Entenc perfectament tot el que dius i com et sents perquè a mi també em va passar el mateix... :ufs: És molt dolorós... A mi la gine també em va repetir vàries vegades el tema del test d'embaràs (com si això fós lo important...). Jo penso que si que vas fer molt bé fent el TE perquè sinó no sabríes que és un abort i com bé dius no podríes detectar que potser alguna cosa està fallant i amb això tenir la oportunitat de poguer-ho solucionar...

Descansa i reposa molt i el cos es recuperarà de seguida ja veuràs :ok: T'animo a que no abandonis la cerca per això, entenc perfectamet el què dius, jo em vaig repetir mil i una vegades a mi mateixa que si he tingut un abort i tardem tant és una senyal de què no hem de tenir un fill però no és així... Penso que és una senyal de què no havía de ser en aquell moment precís i ja està, de que el cos va ser intel·ligent i ho va sapgiuer expulsar a temps, abans que no fós massa tard.. Confia, confia en tu, confia en el teu cos, i no perdis l'esperança... Sé que ara et cau el món a sobre però et recuperaràs i ho faràs ràpid i aviat tornaràs estar a aquí amb nosaltres... Ja veuràs...

T'envio una abraçada super foooooooooorta i moooooooolts Petons :-()-) :-()-) :-()-) No ho donis tot per perdut... Lluita.... :-()-)
FuturaMami72
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 14, 2015 3:08 pm

dv. abr. 13, 2018 3:44 pm

Nostreta ho sentó molt guapa! Igualment tot i que ja teniu la mala experiencia anterior, encara no es una cosa definitiva!
Ja ens dirás qué tal evoluciona! T’envio tota la mva bona energia!

Modo ego : soc una paranoies i o m’ha de venir l regla Avui o dema o estic prenyada! Porto des de ahir amb mal a la zona dels ovaris i no acostumo s tenir mai, nomes quan m’ha de venir la warry ..
Pot ser es una paranoia pero amb el primer embaraç hem va pasar algo semblant... igualment no hem vull fer gaires ilusions...
airuni
Entrades: 310
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

dv. abr. 13, 2018 7:09 pm

Bona tarda boniques!!

Primer de tot em sap molt greu Nostreta, ho sento moltisim, quina m.... :ufs: Jo suposo que els ginecolegs veuen pèrdues de tant poques setmanes continuament i per ells és el més habitual i suposo que per això tenen tant poca empatia, perquè quina tela, jo crec que és important saber que has estat embarassada, ara estas al cas i si no ho acabes d'expulsar tot i passa alguna cosa ho saps, per una altra banda tens la tranquilitat que no tens cap problema per quedar-te prenyi però si es repeteixen els avortaments pots mirar si hi ha algun problema, no se totes aquestes coses sense fer TE si et penses que és una regla no les sabries, en fin...que em poso de mala llet. Molts ànims bonica, fes el que hagis de fer tant si necessites descansar com si no aqui estarem. Una abraçada :-()-)

Benvinguda FuturaMami! esperem que siguin simptomes de panxu, molta sort! ja diràs.

Coaner a veure si heu caçat l'ovulet i aquest mes és el definitiu!

Nata a veure si el despertar-te a les 5 del matí va ser una senyal i ho encerteu :-D

Jo res a dir, crec que se m'ha descontrolat el cicle, la warry havia de venir dijous passat, porto des de llavors tacant molt poc, ahir i avui una mica més, avui amb molt dolor i amb la tonteria d'anar tacant porto més d'una setmana.
Jo he comptat de dijous primer dia de warry perquè uns 7 o 8 dies és normal, però si s'ha descontrolat és probable que el proper cicle vingui més tard, així que a patir :-o00m

Bon cap de setmana! esperem que s'arregli el temps, diuen que diumenge farà bon temps!! :b-))) :b-)))
Imatge
airyn_jp
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

ds. abr. 14, 2018 7:12 am

Hola noies!

Us he anat llegint a la ombra, felicitats a la nata i nostreta molts anims a veure si el sagnat para...

Jo no tinc bones noticies... ahir de 9+2 no hi havia bateg, es veu que es va parar fa un parell de dies... ara dilluns tenim el legrat, i quan ens donin llum verda ens tornarem a ficar i tornare a estar x aqui...

Molts pepos a totes les que esteu de sw i desespero!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma

ds. abr. 14, 2018 9:24 am

Ostres ayirin em sap greu... Molts ànims preciosa! :-()-)
Imatge

Imatge
Mminil
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

ds. abr. 14, 2018 10:32 am

Ayrin bonica.... Ho sento moltissim.... Pel que necessitis, aqui estem... Espero que tot això passi el més ràpid possible... Una abraçada molt forta :-()-) :-()-)

Nostreta, com estàs? Dessitjo moltissim que deixessis de tacar i que només fos un susto. Una abraçada molt forta :-()-) :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::