* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dt. juny 19, 2018 2:00 pm

Holaaaaaaa Guapesssssssssss :love: :love: :love:

No he pogut escriure abans, aquesta setmana vaig molt molt molt cansada... :ufs: Espero que sigui pel canvi de temps i que ja definitivament es quedi aquí amb nosaltres l'estiuet :***:

COANER Tinc la DNW aquest divendres 23... I si, tinc tots els símptomes... :ufs: Millor que no hi pensis no en si funcionarà o no la IA... Ja veuràs com si...Estic segura que d'aquí bén poc si que haurem de dividir la compte entre 5... z2:-) Tinc un bon presentiment :love: Quan menys ens ho pensem estarem a l' altre cantó del fòrum compartint experiències :-())

REDBERRY Qué bé que estiguis tant motivada, >.-<: La veirtat que quan tens la senasció de que fas els deures bén fets tot es veu d' una altra manera... Continueu :p-) :p-) :p-) i com diu la COANER espero que les cervesetes de l'estiu siguin 0,00 >.-<:

ROSAE Què tal va aquest desespero ¿? Jo sempre dic que això de fer els deures amb amor i passió de bén segur que influeix :ok: Aquests són els millors deures de tots :love: I tant de bo que la cigonya faci cas al a teva peque :cnena:

AIRYN Alguna novetat ¿? Quins nervisssssssssss :p-) :p-) :p-) Ojalà demà ens cantis un SUPER positiu >.-<:

ARIGALMA Llàstima aquesta W.... :ufs: Ara a gaudir d'aquest Sant Joan i clar que si, un gin tonic, i dos... i a agafar forçes per al pròxim cicle :b-)))

Alguna més té DNW aquest setmana ¿?

MODO EGO: Doncs aquesta setmana és la clau, divendres 22 la DNW... Em sembla ja casi mentida com passen els mesos, i com arriba cada DNW una i altra vegada...:ufs: La veritat que ja estic notant els símptomes... Normalment la setmana abans de la W tinc molt de dolor als pits, però aquest cop fins avui no he notat res... és extrany perquè 3 dies o així abans de la W ja va de baixada i ara sembla que vagi de pujada i tinc els pits força durs... També estic molt cansada, hem tingut un cap de setmana molt intens. El maromo ha fet una cursa de muntanya per relleus que travessaves Catalunya (200km) i hem dormit molt poquet, 5 hores dissabte i 5 hores diumenge així que vaig arrossegant molt de cansanci :zzz: Avui al matí he anat a còrrer i als 30 minuts he hagut de parar i acabar perquè em moria, em costava molt respirar i em sentia molt molt cansada, així que la W ja està gairabé trucant a la porta :ufs: També tinc dolors de regla a estones des de ahir... i m'han sortit alguns granets, a la cara, i sobretot per al zona del coll (que mai me'n surten) així que o encara sóc a l'adolescència o està a punt de baixar la W o els nervis de la feina m'estàn afectant... La priemra opció no crec que sigui... jejejejejejeje :content: Els deures crec que estàn molt bén fets, així que no més queda esperar... :-o00m
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dc. juny 20, 2018 7:54 am

Bon dia reines

Nata aixxx aquests símptomes.... Espero que no siguin per la calor sinó per un súper positiu!!! >.-<: >.-<: Ja ens diras!!

Redberry molt bé aquests deures ben fets!! Espero que feu diana i que les cervesetes de l'estiu siguin 0,0 com et diuen! :ok:

Rosae ànims amb el desespero :-o00m

Airyn k?? tenim notícies???

Coaner tu tb en desespero? :-o00m

La resta com aneu??

No tinc EGO, esperant que marxi la W.. lo que si que estic molt contenta perquè la meva germana, que viu a Londres, per fi ha aconsegiut quedar-se embarassada del segon després de 4 aborts seguits... :p-) :p-) i sembla que aquesta vegada la cosa va bé!! S'ha de punxar heparina però si amb això aconsegueix que vagi tot bé, doncs a punxar-se!! Així que quasi milor que m'hagi baixat la W perquè sinó haguéssim parit massa juntes i ma mare ja patia , perquè quan neixi el meu Nebot/da (si tot avança) els meus pares marxaran un mes a Londres per ajudar a ma germana!!

Que passeu bon dimecres!!
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dc. juny 20, 2018 8:54 am

Hola noies,
Vaig a per l’ego total… ahir a la tarda vaig estar molt trista, amb ganes de plorar. El motiu principal no era no aconseguir panxu, sinó que els psicosímptomes m’estan matant. Torno a notar mal de pit, dolor d’ovaris, com de regla i no ho aguanto. Crec que alguna cosa he de fer perquè no puc estar així, fins i tot m’està afectant a la feina, que no paro de consultar per internet i això diu molt poc de mi a nivell professional. Imagino que les hormones m’afecten molt, perquè quan estic ovulant, estic com un núvol, tot és positiu i de color rosa i ara estic xof, ganes de plorar i penso que quan arribi l’agost (el mes que hagués tingut el segon) ho passaré fatal.
M’estic plantejant si realment em val la pena estar així i si puc fer algo per evitar-ho, potser hauria de posar ordre, pensar en el que tinc i aprofitar-ho... hi ha moments que m’agradaria llençar els TO, els TE, l’aplicació del mòbil, deixar de prendre l’ovusitol D i gaudir del que hauria de gaudir. M’estic amargant i sé que els pròxims mesos no anirien a millor sinó lo contrari. Potser és moment de dir prou.
Ho sento però avui estic tan negativa que no hagués anat a treballar i m’hagués quedat a sota els llençols tot el dia.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dc. juny 20, 2018 9:32 am

Boooooon Diaaaaaaaa a Totes!!!! :***:

ROSAE Estàs molt negativa i no pot ser... :ufs: Entenc perfectament tot el què sents. A mi em passa igual, quan estic ovulant estic sobre el núvol "kington" i després tot va de baixada.. l'estat d'ànim, les ganes de fer deures, tot va cap avall...de la mateixa forma que ho fa l'òvul que no ha estat fecundat i és una altra vegada tornar a començar... és dur, però després torna a sortir el :***: , sempre ho fa, una i altra vegada, i ens torna a escalfar, ens torna a donar llum, ens dóna energia i color i ens ajuda a tornar a obrir les ales de l'esperança... Així és el camí, pedregós, de vegades no va recte i agafa corriols, de vegades hi ha masses pedres enmig del camí, però al final totes arribarem al mateix destí.... Saps què penso jo quan veig que passa un altre mes ¿? Que un mes més que passa, és un mes menys que queda per arribar a l'objectiu :love: Tot arriba, tard o d'hora arriba, així que MOLTS ÀNIMS :-()-) :-()-) :-()-)

Veus, ARIGALMA, tot passa per alguna cosa, primer havia de ser la teva germana, i bén aviat seràs tu :-()-)
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dc. juny 20, 2018 10:27 am

Ara una miqueta de EGO:

Jo ja no sé si són psicosímptomes o què però a estones tinc punxadetes a la zona ovària, fortetes... I no em vull emocionar però em recorda molt a quan em vaig quedar embarassada. Perquè s'assembla a la W però no acaba de ser el mateix. Noto que és diferent. Se m'han inflat els pits i em fan molt de mal. I tinc MOLTA MOLTA MOLTA sed pels matins, la boca molt seca tota l'estona (això també em passava quan em vaig quedar embarassada), però clar també pot ser per l'arribada definitiva de la calor :***:

No sé.. Suposo que d'aquí dos dies o abans escriuré dient que ja ha baixat la W... jejejejeje La veritat que no estic nerviosa :-o00m Tinc com molt assumit que no tindré panxu aquest cicle... Però per altra banda és com si el meu cos no em parés de enviar senyals... i les vull ignorar.. Però no puc.... :content:

Això dels pits a mi em passa sempre però una setmana abans, no dos dies abans de la DNW... què en penseu ¿? és normal ¿? Pot ser que faci tot això perquè se m'atrassarà la W doncs ¿? Aquest mes tampoc no he notat en els dise de ovulació el tema de la clara de ou...
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dc. juny 20, 2018 2:01 pm

Bona tarda ja!

Rosae wapíssima, que xafadeta estas!!! Ànims preciosa, com diu la Nata, cada mes que passa és un mes menys per arribar al positiu! El que et passa és ben normal... som com muntanyes russes... ara a dalt i ara a baix de tot... És molt complicat no estar pendent de tot el que ens passa quan estem buscant, i fa molta ràbia... I si cal plores, i si vols cridar, doncs crides, d'alguna manera hem de passar aquests dies de desespero! T'envio una súper abraçada, i aquí estem pel que necessitis!!! :-()-) :-()-)

Nata, Nata, Nata... això que dius té mooooolt bona pinta!! Estic segura que aquest mes no baixarà la W!!! Molta paciencia aquests 2-3 dies!! :-o00m :-o00m Espero que per la revetlla pugueu celebrar el positiu!! :ok: :ok:

Ens anem llegint!!
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dc. juny 20, 2018 2:30 pm

Hola boniques!!

A veure si em puc posar al dia.

Nata quina m...lo de la feina però bueno quan tinguis el teu bebe ja decidiràs el que vols fer, pot ser llavors tens una altra oportunitat per canviar de feina i millorar.
Quina poca empatia la gine, suposo que estan acostumades i per elles tot és normal, però quan portes mesos de desespero ens posem nervioses i ens preocupem ho haurien d'entendre. Ànims amb el desespero, ja ens aniràs informant.


Mminil jo ho provaria lo de l'acupuntura, mal no et farà. Ànims!! :-()-)

Arigalma, Primer de tot felicitats per la part que et toca! en aquest cas ja no ha estat tant dur veure la warry. Sobre la anecdota a mi el que em passa és que hi ha gent que pregunta per a quan el segon i no se que dir, jo sempre dic que més endavant, però per dins penso potser ja ho estic, em sento malament perquè si d'aqui dos mesos em quedo es com que els he enganyat :-D pero bueno que no preguntin tant.

Airyn com vas? has fet TE?

Coaner si teniu la oportunitat pots intentar marxar un cap de setmana romàntic a veure si el relaxes. La meva DNW 9/07.

METX Que ha passat al final? Espero que sigui :-())

Rosae em sap greu que estiguis així, molts ànims! jo no crec que vagis a pitjor, al contrari de cara a l'estiu estaràs més tranquil·la i relaxada, de totes maneres encara és aviat i potser la cigonya li va fer cas i li porta un germanet :cnen:

RedBerry m'algro que estiguis tant animada a veure si l'heu encertat

EGO Doncs poca cosa, encara continuo amb la warry, porto 10 dies, ha tardat però ha vingut amb ganes i suposo que per tot això estic de bajon totalment. M'estic plantejant si continuar amb la cerca, no he comprat ni TO ni res, estic molt desganada i a sobre em tingut alguna discussió de parella que no ajuda, em sento molt sobrepasada perquè tot a casa nostra és responsabilitat meva i no se si vull o si puc soportat més responsabilitats. Suposo que les hormones em fan estar en una muntanya russa i d'aqui una setmana ho veure diferent.

Ens anem llegint!
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dj. juny 21, 2018 9:02 am

Hola noies,

Gràcies pels ànims. Un bajón, imagino que hormonal més que res...
Ahir a la tarda va néixer el meu nebot i estic contenta, avui em presentaré com a tieta. Estic contenta per la meva cunyada per què s'ho mereix. Just fa un any li van trobar un mioma a l'úter i li van treure i mira amb 40 anys i ha anat tot rodat, la vida que a vegades ens posa proves durilles.
Ahir vaig parlar amb el maridin, també m'estava agobian perqué de vegades em diu nom de nens i li he dit que potser hauriem de pensar que no ampliarem la familia, així podem ser conscients del que pot passar, no vull tenir expectatives, potser és la única manera de deixar de tenir psícosímptomes perquè com el mes passat, ja em sento embarassada un altre cop i no puc estar així cada mes... a sobre m'estic engreixant moltíssim, necesito fer un descans mental però és tan complicat...
Una abraçada,
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dj. juny 21, 2018 2:34 pm

Entro només un moment molt ràpid per dir que ja està aquí la meva amiga W.... :-o00m Ella tant maca, tant puntual, tant complidora, i tant simpàtica i agradable com sempre.... (no trobo cap emoji que expressi la meva ironia...)

Així que res... A per el 9è cicle...I a fer mojitos per Sant Joan :content:
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airyn_jp » dj. juny 21, 2018 5:54 pm

Hola noies!

Entro en mode rapid,

Rosae, molts anims!! Entenc perfectament el que dius, jo se que al novembre estare especialment trista...

Nata quina kk que ja hagi vingut! Molts ànims i a pel següent cicle...

Arilgama a veure si marxa aviat la guarry!!

Mode Ego: per aqui encare no ha aparegut la warry... jo calculava que havia de venir ahir pero res... de tota manera els te ahir a la tarda era negatiu aixi que tinc molt asumit que es un no embaràs! Però a veure si ve aviat.... ja us dire... perque a mes a mes, crec que la tensio dels ultima mesos ens està passant factura una mica i estem de bajon de relacio amb el marit... a veure si li passa aviat!

En fi, us anire dient!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dv. juny 22, 2018 8:03 am

Bon divendres wapes

Nata, em sap molt de greu aquesta W :-()-) :-()-) Buscant la part positiva, ha sigut puntual i no t'ha fet ballar el cap, i com jo, a la revetlla a brindar!

Airyn, ànims! A vegades desgasta tot el tema de la cerca i afecta a la parella... Paciència i intenteu recuperar la complicitat :love: Segur que ho aconseguiu!

Rosae reina, ànims!! :-()-) Et dono el consell que em va donar a mi la Coaner fa temps, has de ser positiva,... t'ho diu una pessmiista... però s'ha d'intentar :ok: Espero que t'animis aviat i tinguis el teu desitjat positiu! I quan necessitis desfogar-te aquí estarem!

Airuni com estas? ja ha marxat la W? Com vas d'ànims?

Coaner com vas?? Fa dies que no et llegim!!

Redberry?? Ja en desespero? O encara SW?

La resta?? Com aneu?

Si no ens llegim abans, que passeu molt bona revetlla!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dv. juny 22, 2018 11:14 am

Bon Dia noies!!!

Quina caloooorrr :***: :***:

Entro en modo cutre rapid!

Rosea bonica amunt aquests anims! Pensa que les hormones fan males pasades!
Sento molt aquesta W nNta, ara a disfrutar la revetlla de san joan a tope a veure cava!
Hi ha alguna en desespero?? Airyn si no hi ha W hi ha esperança!! A lo millor no pots disfrutar del cava de revetlla :-()) :-())

Em deixo de tot , desastre total :content: :content:

Aqui continuem en SW, ahir vaig notar unes punxades clarisimes de ovulacio, i no vam fer deures, pero abans d'ahir si, pero avui i dema el maromo no s'ascapa, coca cava i pinxito de revetlla!!! :: orrr:: :: orrr::

Molts petoneeets Que vagi mlt be boniques!!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airyn_jp » dv. juny 22, 2018 2:48 pm

Redberry molts anims amb aquesta sw!!

Entro molt rapid nomes per dir que la warry ja es aqui! La propera DNW es 23-7

Un petonas i molts pepos per totes
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. juny 22, 2018 5:40 pm

Hola boniques meves!!!!!!!!!!! Que abandonades us he tingut!!!!!! Haig de confessar que aquestes desconnexions del fòrum em van molt bé, però us enyoro i igualment m'enrecordo de totes vosaltres!!! De tant en tant feia una llegida des de l'ombra...creuant els dits per trobar-me amb algun positiu... :miko: quin greu no haver-ne vist cap!!!! Però no defallim, que ens arribarà!!!!!
Per cert, he vist sortir el meu nom i el d'altres foreres a l'ombra en algun post, quina ilusió que us enrecordeu de nosaltres!!!! Sou una tribu tan maca i especial :love: Gràcies!!!!

Bé doncs, la regla va arribar aquest cicle de nou... i creieu-me que aquesta vegada vaig fer un munt de coses perquè això no passes...deures super ben fets, he deixat la cafeína, exercici moderat (yoga, anar a caminar,...) 3 o 4 cops per setmana... bona alimentació.... etc I ja ho veieu!!! Ben bé... Quan hagi de ser serà per molt que una faci o deixi de fer.... :-o00m
Això si!! Us haig de comentar una cosa... sabeu que sóc una grafiquera jaja Ara ja començo a dominar més el tema de les tempes..i sé exactament quan ovulo i quan dura la meva fase lútea, doncs aquesta vegada la meva fase lútea s'ha allargat casi 2 dies!!!! Sort que al prendre'm la tempe i veure que ja anava de baixada ja tenia clar que no hi havia panxu... si no.. m'haguès fet ilusions envà... Us ho comento perquè jo estic farta de llegir per tot arreu que la fase lútea és inamovible, i que sempre dura el mateix!! Doncs ja ho veieu... Pot variar... això si...en un parell de dies no gaire més (si tens una fase de 12 dies no arribaràs a 16 però potser si a 14) He pensat que estaría bé compartir aquesta informació amb vosaltres :oset:

Més cosetes... vam anar a veure a la llevadora per comentar-li la situació, i la veritat molt maca!! Li vam comentar que encetàvem el 11è cicle de cerca i ens va dir (us faig talqual la transcripció) : "11 mesos? Bueno, vosaltres estigueu tranquils... no patiu... sé que es fa llarg i que ara mateix això us sembla molt de temps... però en realitat és molt poc... Si que és cert que hi ha qui casi sense tocar-se va, i s'hi queda... però això no és l'ho habitual...lo normal és el que us està passant a vosaltres... i no patiu, de veritat.... ja veuràs que t'hi quedaràs" Si us sóc sincera ... em van animar moltíssim les seves paraules, que al final són les mateixes que un es repeteix a cada cicle, però dit per ella ..que deu estar farta de veure parelles en aquesta situació i acabant amb final feliç.... una s'anima!!
Ens va donar algun consell...com cames amunt!!! Jo que no hi creia en això de les cames jajaja ara em tocarà provar-ho jaja i també el que ja havíem comentat per aquí...sobretot sobretot res de rentar-se després de les relacions!!!! Així que em tocarà fer bondat i provar els seus consells jaja :oset:

Ens ha enviat per fer alguna prova i així mirem també que tot estigui a lloc... ja us aniré informant!

Estic força animada! No sé si queda lluny o a prop el cas és que sé que tard o d'hora arribarà... clar que espero que sigui més d'hora que tard jajaja però són coses que no podem controlar... així que... a seguir difrutant de la cerca, i com ha dit alguna per aquí, a brindar amb cava per la revetlla!!!!!


Sento l'ego total!!! A veure si aquests dies em puc anar connectant més i puc anar personalitzant!! Una abraçada molt i molt grossa per totes!!!!! Noies.... que estem intentant crear VIDA!!!!!!!!! I això sol ja és bonic per si mateix!!!!

Gaudiu moltíssim de la revetlla!!!!!! :-()-) :content:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dv. juny 22, 2018 10:00 pm

Hola precioses....
Perdoneu la desconnexió però estem a tope de feina i tinc el maridin tot el dia fora... fins que no passin uns dies i em centri, em costa arribar a tot arreu.
Entro en modo cutre com a dit la RedBerry... no ho he pogut acabar de llegir tot i no tinc massa temps, demà contestaré com cal. Però no podia llegir-vos i no dir res... i més desprès del que he llegit de laRosae em sap molt greu aquest baixón. Però com dius és cosa d'hormones, i del maleït temps, aquest temps que ens imposem i ell també s'imposa davant nostre. No deixis que et faci la guitsa!! L'únic temps aprofitat és aquell que destinis a tu mateixa. Costa molt, i és molt fàcil de dir... però desprès de 33 cicles de cerca i sense cap fill et ben asseguro que és a la única bona conclusió que he arribat. Viu per tu, després per tu, i la següent tu. Brillaràs!! I és tot el que necessites per menjar-te el món. Per ser feliç! La resta ve rodat!!
Nata Nata em sap molt greu aquesta w!! Seguim!!! I la resposta anterior dedicada a la Rosae de 10!!! >.-<:
Airuni, Llunadexoco M'ha agradat molt tornar-vos a llegir.
Arigalma A per el cicle de Juliol!!!
Ayrin Sento aquesta maleïda
RedBerryQue no pari la sw!!!

Demà actualitzo post i faig ego!!
Va noies.... ànims!! A veure si anem canviant el roll!!

Mil abraçades!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: METX » ds. juny 23, 2018 9:46 am

Hola noies!
Perdoneu la desconexio xo estic bastant rallada. La W segueix sense apareixer porto 12 dies de retras i començo a pensar q no vaig ovular... L altre dia vaig anar al gine, em va repetir te q va sortir negatiu i em va dir q no hi ha ni rastre del quist. Que els ovaris estan be, que en 10 dies em repeteixi el test si no ve la W, xo aixo es desesperant, crec q el no tindre un motiu per NW encara m afecta mes, el meu cap corre molt i pensa coses rares.... mai he tingut 1 cicle sense W a no ser x embaraç i em fa por tenir algo q no em permeti tornar a ser mare....
Perdoneu el rollo xo estic molt Xof.
Sort a totes
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dg. juny 24, 2018 7:40 pm

Hola!!

Rosae enhorabona per la part que et toca com a tieta! i molts ànims, espero que estiguis millor! :-()-)

Ayrin i Nata Quima m...aquesta warry. Ànims i a pel proper cicle.

LlunadeXocolata m'alegro de llegir-te sobretot tant animada, m'alegro de que us hagi anat tant bé amb la llevadora perquè llegeixes cada cas...espero que totes les proves sortin bé, ja ens informaràs.

METX no t'han dit perquè pot ser aquests retràs, si no és embaras espero que vingui aviat i no et faci patir més.

Espero que hagueu gaudit molt de la revetlla i que aquesta nit màgica ens porti moltes panxulines que en general tenim els ànims molt baixos. De moment mirem de guadir de l'estiu de fer molts gintonics, de beure molta sangria...de prendre el sol, de fer una mica més de esport aprofitant les vancances i més temps lliure i desconectar, quan menys ho esperem arribaran les nostres :-())

Una abraçada! :-()-)
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dt. juny 26, 2018 7:32 am

Hola noies.
Estic al metro i no puc personalitzar gaire, ho sento. Moltes gràcies per els ànims, sou uns soletes. Els últims dies he estat millor en el sentit de psicosimptomes, he tingut tregua i almenys l part fisica superada. La visita a conèixer al meu nebot va està plena d'emocions, ja us imagineu... Però bueno, el maridin continúa dient que ho seguim intentant encara que triguem anys, ell no entenc com em sento i inclús diu que tampoc portem buscant tan de temps ni tan en serio... Con ell no es fa els to, ni te, ni mira aplicacions, jeje. Avui tinc hora amb l'acupuntor, a veure con va. Principalment vull tractar l'ansietat, espero que això ajudi a la resta, tema sobrepès, fertilitat, tristor... Ja us explicaré a veure que hi diu.
Per cert ja tinc les senyals de w con sempre... Crec que s'avançarà un dia o aixi.
Propera DNW 26/7
Petons!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dt. juny 26, 2018 10:29 am

Bon dia guapes!!! :***: :***:

Aixo esta una mica paradet.
Rosae Que be escoltarte mes animada!!! >.-<: >.-<: Desitjo que l'acupuntura et vagi molt be i sobre tot t'ajudi a relaxar.te. Sento molt aquesta W, pero tens rao si te que venir que vingui i punto i no ens tornem boges.
Metx Com vas maca alguna novetat??
Coaner Que tal vas?? Encare a tope a la feina? :miko: :miko:
Llunadexocolata Quan de temps sense saber de tu. M'alegro que estiguis tant animada i que la llevadora t'hagi donat tantissima confiança.
Ayrin Sento mol la W, ara toca atacar al maromo al proper cicle!!

Al fina no vam fer tants deures com volia, pero bueno no em queixo perque ens ho vam passar molt be de revetlla.
Noies amunt aquests anims, Atacar als maromos amb deures i pinxitos recreatius!!! :content: :miko: :content:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dt. juny 26, 2018 11:35 am

Bon dia guapes!!

Feia diea que no passava per aquí.

LLuna m'alegra veure't per aquí!! I que anés tan bé amb la llevadora!! >.-<:

Redberry a veure si els deures que heu fet, encara que no sigui tant com volies són efectius!! :ok:

Rosae m'alegra veure que estas una mica més animada. Ja diras què tal la acupuntura! Segur que et va molt bé! :ok:

Metx com vas? Novetats? No pensis que no podras tornar a ser mare! Segur que és un desajust temporal i ja està,. :-()-)

Coaner K tal?? Com vas d'estrés??

NAta, k tal?' Ja ha passat la W? preparada pel nou cicle ja?? :: orrr::

Segur que em deixo alguna cosa, sorry.

EGO: doncs res, encetem SW... Avui dia 10 de cicle començaré a fer TO, però ja calculo que toca ovular el finde :p-) així que será més fácil fer deures que quan cau entre semana. Espero que no es retardi molt la ovulació pk sinó ja ens pilla a diluns/dimarts que ve...

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::