* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dv. jul. 13, 2018 10:14 am

Bon dia boniques!!!! :***: :***: :***:

Com van aquests desesperos i les sW? :miko: :miko: :miko:

Airuni Has comprat ja el TE? Volem saber de tuuu!!! :-)(-: <:-<
Coaner Ens hem creuat!!! Les apps a vegades ens juguen males passades. Encare que saps que estas en SW a disfrutar a tope el pinxitos :love:
Quina "gracia" la cunyada, jo li hagues dit home quan toca i quan no toca :inthebed: Lo important es estimar-se molt i pinxitojear molt!! Esta clar que fins que no estas aqui en aquest mon no saps de TO o TE fase lutea etc etc , creec per lo menys en el meu cas que no hi penses.
Rosae Que beeee!!! Et veig super relaxada :-o00m :-o00m :-o00m Al final has anat al gine nou? Ja ens diras.
Nostreta Ole aquest deures!!! Com es nota que estem en modo estiu relaxing :***: :***: :***: Desitjo que cantis un super positiuu!! ..::··

Ego Segons els calculs em surt que es marcero/marcera! Jus començant la primavera aixi que em sembla molt bona epoca :-()-) :-()-) A veure si canteu molts positius i em podeu acompanyar :-()) :-()) M'agradaria fer el post de març pero em da una mica de nos e que i a part que no tinc molt temps, com ho veieu?

Petonssss!!! Ens llegim >.-<: >.-<:
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dv. jul. 13, 2018 11:10 am

Coaner, a mi em passa el mateix, els pinxitos de vegades són pensats per procrear i això fa, en el meu cas, que em possi com en una bombolla en plan, no encara no toca, el millor temps era quan no buscava i sobretot en els mesos postavortament que vem donar-nos un temps i era tot més maco, encara que he de dir que dins el meu nou rol de persona relaxada aquest mes hem profitat la SW i també hem aprofitat la no SW així que hem tornat a ser més pasionals i ho seguirem sent : lasito : .
Redberry, al final he cancelat la cita, penso que en tot cas aniré al setembre sinó aconsegueixo panxu. Si m'hagués quedat ara ja m'aniria al mes d'abril molt a principis encara que al venir d'una cessària no sé si no arribaria a les 40 i en tot cas, ojalà ens trobem i l'obrim amb les futures mamis que hi puguin haver aquest mes jeje.
modo ego: crec que la meva altre cunyada ens dirà que està embarassada, sé que porten un any buscant i mira arriba quan arriba, és la única que sap que vaig tenir l'avortament, a l'altre cunyada no li vaig dir perquè com estava embarassada de poquet no volia espantar-la. Potser el destí vol que la familia vagi ampliant-se poc a poc, jeje. Però estic molt contenta perquè sé que els hi engoixava no quedar-se, ja indigaré si han fet alguna cosa especial, jeje.
Per lo demés, en principi la meva DNW era el 27/07 però com s'ha avançat la ovulació crec que aquest cicle serà més curt.
Dona la casualitat que he vist per l'aplicació que l'any passat, al juliol just quan vaig començar a cercar, vaig ovular els mateixos dies que aquest any, i la regla va venir el 22/07. Així que sortirem de dubtes ven aviat.
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: alivipa » dv. jul. 13, 2018 11:18 am

Quina il·lusió! Enhorabona RedBerry! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :love:
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dv. jul. 13, 2018 11:49 am

Holaaaaaaaa Noiessssssssss :***:

Fa molts dies que vull escriure però he tingut una setmana de feina de bojos :content: Només em falta portar-me el sac de dormir al despatx i quedar-m'hi a dormir... jejejejeeje

Sobre el tema que comentes CONAER del sexe estic TOTALMENT d'acord amb tu. De fet, un dels motius per els que vaig decidir prendre-m'ho tot amb moltisima calma és precisament per això, perquè considero que sempre hem estat molt passionals, i hem tingut bon sexe, i sobretot sexe amb AMOR. I veia que potser estavem començant a entrar en la roda de fer pinxitus dia si i dia no perquè tocava, perquè sinó passava un cicle mes i m'hi vaig negar... ho vam fer durant un mes i prou... No vull que el fet de tenir un fill o de voler tenir un fill pugui d'alguna manera perjudicar la nostra relació de parella... Jo m'he donat marge fins a l'any, que serà a l'octubre... Per gaudir i estar tranquils... si passats un any no ha funcionat aleshores si que haurem de fer els que volguem però també quan toqui.. Així que el que t'ha dit la teva cunyada, que segur, i estic convençuda, ho ha dit amb tota la seva bona intenció, no és així.. i bén bé que fins que no t'hi trobes no saps el què se sent ni de què va... com amb tot a la vida. Per això jo sempre dic que més val no jutjar a ningú perquè mai podràs posar-te realment a la pell d'aquest algú... Com m'enrotllo.... :content: Per cert, gràcies per recordar-me lo de la vitamina D perquè amb això si que no hi pensava... miraré els que em vas dir i en compraré un >.-<: Tot i que com bé dius, això arriba quan arriba... :-)(-:

Noies ho sento perquè no puc personalitzar massa més... Si tinc temps, el cap de setmana us escriuré una miqueta més...

Però no volia marxar sense deixar-vos una cançó que M'ENCANTA... :love: Que a hores d'ara segur que l'heu escoltat ja un milió de vegades, però jo com més l'escolto més m'agrada... és posar-la i em vinc amunt... :b-))) Com em diuen les filles del meu maromo i ell mateix sóc una "flipada"... jejejejeje Però sabeu què imagino sempre ¿? Quan tinguem un fill i fer-me la "flipada" amb ell... cantar deixant-me la veu encara que quedi fatal i ballar... ballar molt... :p-)



A gaudir del cap de setmana de Noies!!!! :-()-) Les que esteu en SW a TOPE :sex-|: Les que esteu en desespero molta calma i pensament positiu :-o00m i per les que estigueu amb W molts ànims :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dv. jul. 13, 2018 1:45 pm

Bon dia reines

Nata, jo encara no he sentit mai aquesta cançó. a veure si quan arribi a casa l'escolto. :ok:

Coaner ànims amb la SW.

Respecte al comentari de la teva cunyada i tema de les relacions, quan hi ha gent que no passa per una cerca llarga (o potser no llarga però a contrarellotge) pels motius que sigui és molt fácil escandalitzar-se quan et diuen que hi ha relacions "sota calendari"... jo era una de les que pensava "k trist haver d'arribar a aquesta situació" i mira... per l'edat que tenim, pk el peque ja farà 5 anys al gener i pk cada vegada em fa més mandra sóc de els que ha passat a tenir una mica de relacions sota calendari... això no vol dir que la resta del mes no busqui res i no disfruti del moment, però evidenment, els dies que "toca" doncs intentem que no passi de llarg... fins i tot aquest cicle l'últim pinxito com a vaig dir va ser una mica dels de "avui toca per rematar". Reconeixo que no em mola gaire anar d'aquest pal però mira... aquest mes hem actuat així... pk a més, amb lo cansats que anem, si deixem fluir molt el tema... una nit m'adomro jo, una nit s'adorm ell, una nit estem enfadats... i van passen els dies sense res... jajajajaja, així que em sap greu però em toca calcular una mica que sinó, milagres a Lourdes :-o00m Potser com dius Coaner és un error, però a vegades costa sortir del "bucle".
Perdoneu el rotllo, m'explico fatal i a sobre avui no tinc gaire bon dia... crec que m'estic encostipant, tinc moltíssima son... i estic una mica marejada (cec que pk teinc les orelles una mica tapades). Vamos que aquesta semana sóc un cromo amb potes.

Rosae que bé que hagis detectat l'ovulet!! Així podeu fer deures guays! Molt sort i a disfrutar! :sex-|:

Nostreta molt bé aquests deures!! 10 dies seguits!! >.-<: >.-<: T'admiro! jajajaa, jo no podría aguantar el ritme crec. Paciència ara amb el desespero. :-o00m

Airuni tenim nótícies?? Jo no crec que pogués eperar tant sense TE si no baixa la W. Estarem pendents de tu!

No sé sie m deixo algú o algo, si és així, sorry, com he dit no tinc gaire bon dia avui (weno, ja porto un parell de dies així,...).

EGO: doncs res esperant... alguna punxadeta (normal de pre W) i ya ta... lo únic que m'emparanoia és la son que tinc aquesta semana (molt exagerada en varis moments del dia) però tb podría ser de la calor i de que no estic gaire fina... total que no volia psicopsíntomes i en tinc... Sóc lo pitjor... :ufs:

A veure si aquest finde tenim bones notícies de l'airuni... i ja per demanar, i com que sóc la següent en arribar la DNW, jo tb us puc donar bones notícies la semana que ve! :content: Weno, ja que demanem, demanem bé, que tinguem mooolts positius!!! i pogeum anar totes al grup de març!
Bon divendres i bon finde si no ens llegim abans.
Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dv. jul. 13, 2018 2:07 pm

Hola!!!
Entro ràpid amb el mobil, ahir vaig fer TE i negatiu, se m'ha descontrolat el cicle, siempre he sigut molt regular 29-30 dies i porto dos cicles fatal, quina m...

Despres intento personalitzar
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airyn_jp » dg. jul. 15, 2018 12:40 am

Hola noies,

Us segueixo una miqueta desde l’ombra, quan pugui entro amb el pc i personalitzo una miqueta mes, peoro no em podia esta de felicitar la RedBerry!!! Gaudeix molt de la pncu bonica!

A les noves x aqui benvingudes!!

I a totes milts pepos, molts anims i molta paciencia en les desespero...

I per cert, Coaner, tota la raó, qui no ho passa no ho pot saber i no es pot fer a la idea...

Un peto boniques!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dg. jul. 15, 2018 7:34 pm

Hola boniques!

Intento personalitzar.

Nostreta com a mínim els deures estan ben fets a veure si hi ha sort i heu encertat. Ànims amb la tornada de vacances.

Rosae m'alegro que estiguis relaxada, a disfrutar dels rebujitos i vacances! potser podries canviar la cita del gine per la tornada de les vacances.

coaner m'alegro que disfrutis d'aquests mesos abans de la IA. Nosaltres de moment no ho fem perquè toca, durant la SW anem fent però sense coincidr amb el dia de la ovulació, només quan ens ve de gust, però suposo que quan portes tant temps al final ho acabes fent.

RedBerry em sembla que al final tots els post acabent sense moviment perquè acabent marxant al wasap, no se si tindràs gaire feina, si et fa ilusió obre'l i a veure si et segueix alguna de les cercadores.

Airgalma quan és la teva NW? molta sort! a veure si cantem més positius.

Jo continuo sense warry, avui dia 35, el mes passat va venir el dia 35, així que la espero entre avui i demà. He tornat a demanar TO i no se si demanar cita al gine o esperar algun altre cicle, jo sempre els avia tingut de 29-30.
Sobre els TO si realment m'ha canviat el cicle i ara és de 35 dies quan començarieu a fer-los? perquè s'enten que també ovularé més tard no?


Ens anem llegint!!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dl. jul. 16, 2018 8:33 am

Bon dia... encara que sigui plujós...

Com anem?

Airuni, jo sempre havia sigut super puntual a cicles de 28 diez i porto 4 cicles que m'ha canviat, ara els tinc de 27-30-27-30 (aquest toca 30, per tanta la meva DNW que em preguntaves en ppi seria demà). Jo en els cicles de 30 diez ovulo cap al 15, en el de 27 dies ovulo cap al 13... si tens cicles de 35... jo començaria cap al 12-13 no? mica en mica aniras agafant el ritme i podras ajustar més i gastar menys TO per cicle.

Airyn com vas wapa?

I la resta? Com esteu?

EGO: doncs res esperant que baixi la W pk estic pre W total... sensació humitat abaix, algún doloret, ahir mal de pits.... així que res, suposo que anirem a pel nou cicle... la pua és que aquest mes ens pilla la ovulació un finde que estem tota la meva familia junts... vamos, ho vegi complicat no, el següent... i més pk dormirem amb el peque a l'ahbitació tb... :ufs:

Us vaig llegint,.
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dl. jul. 16, 2018 4:36 pm

Hola noies!!
Com aneu?? Arigalma a veure si tenim sort i els símptomes són d'un altre cosa...
Això està una mica paradet, imagino que l'estiu i que últimament hi ha poques panxus... segur ho animarem ben aviat!
Com us vaig dir amb les meves sospites, la meva altre cunyada ha confirmat que està embarassada! Em va comentar que ho ha conseguit al 9è cicle i l'únic diferent que ha fet és fer acupuntura! a veure si tinc la mateixa sort que ella, jeje. Ahir pensava que si hagués anat tot bé, les tres haguéssim tingut el bebé al 2018... però bueno segueixo animada i mira ja arribarà al 2019! Estic en desespero però que no ho sembla... En principi la meva DNW és el 27/07 però al ovular abans tinc clar que arribarà també abans, sobre el 23 o 24, serà d'aquests cicles curts.
Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dt. jul. 17, 2018 6:28 am

Bon dia boniques,

Red Berry Estic amb tu... la primavera és molt bona època. Ja ens aniràs explicant que tal aquesta panxu. ;) Una coseta, fa temps vam plantejar de obrir un post de cercadores i ex-cercadores, entenc que quan passeu a l'altre banda del fòrum fa cosa parlar de panxus i símptomes al post de cercadores (estic convençuda que per totes nosaltres encantades de saber com us va...) i si l'obrim?? Ja que si no al perdre la distància en mesos de panxu perdem el contacte!! : lasito :
Rosae Molt bona actitud!! I espero que l'acupuntura et porti la mateixa sort que a la teva cunyada!! ;) De 2018 a 2019 i tens res... Que bé que entre cosins siguin d'edats iguals. Nosaltres el més petit, ja en tindrà mínim 10.
Nata Si... i tant! Amb bona intenció segur que ho va dir. Però el que deia és que la cerca no l'entenen de la mateixa manera que nosaltres. Molt bonica la cançó!!
Arigalma Com vas??? A veure si aquests símptomes són d'una altre cosa i ens portes bones notícies!!! Pepos : lasito :
Airuni Quin greu aquest TE... a veure com evoluciona. Jo faria el que t'ha dit l'Arigalma començaria a fer TO a partir del dia 13-14 del cicle. Per ajustar-te una miqueta més. Ànims!!!

Ego Nosaltres bé. Tot i que no dono la sw per acabada. Però anem tan cansats que costa... Al meu home li queden 2 setmanes, encara no... de feina intensa i desprès si... que benvingut relax!!! :b-)))

Molt bon dimartsss!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: sika » dt. jul. 17, 2018 7:26 am

Hola noies!
Porto uns dies desapareguda, però entre que vaig fins a dalt de feina, i que aquesta setmana pasada ha estat l’aniversari de l’Arlet, no he tingut temps de res!

Entro des del mòvil per felicitar la Redberry. ENHORABONA bonica! Qué bé que senta llegir un positiu! Felicitats!

Moment ego: Dijous és la meva DNW, i estic plena de psicosímptones, sóc horrible. Em vaig dir que no volia obsessionar-me i ho estic fent. Ahir vespre vaig tenir punxades i cada día, tinc moltíssima son a tota hora.
El problema és que m’hi sento, però m’estic mentalitzant de que aquest cicle no, perque quan em paro a pensar veig que no, que tot està al meu cap amb l’estrés de la feina i el conseqüent esgotament... Avui estic molt desanimada...

Després passo a personalitzar!!

Petons a totes!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 17, 2018 8:03 am

Bon dia reines

Doncs res, aquí estic jo per trencar la desitjada ratxa de positius que voliem aquest mes :ufs: Ahir la nit ja va baixar la W! Almenys puntualíssima, i no s'ha fet esperar, és més, s'ha avançat 1 dia i tot. Així que res, començo cicle comlpicat perquè com vaig comentarm la SW ens pillarà en un finde que estem amb tota la familia i el peque dormint a l'habitació... Vamos, que ho veig fotut...

Sento aquest súper ego, després intento personalitzar. La veritat és que amb lo tranqui que estic amb la cerca, no sé, aquest mes m'ha fotut més del normal que baixés la W.... suposo que ahir tampoc vaig tenir gaire bon dia i va ser el remate final....

Després torno.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dt. jul. 17, 2018 11:21 am

Bon dia boniques!!!

Rosae Quina casualitat aixo de la DNW, a veure si es veritat y tenim aquest diumenge un super TE positu!! Jo crec molt en les casualitats aixi que et doni molt sort!!! :ok: :ok:

Nata32 Que be nata aquest pensament tant positu >.-<: >.-<: Es dificil quan portes temps en la cerca pero lo important tindria que ser disfrutar el proces encare que a vegades sigui mes dificil que d'altres.

Airuni A lo millor el cos per el motiu o sense motiu ha canviat els cicles i s'han fet mes llargs. Si es aixi no desesperis que a lo millor encare ets a temps de un TE positiu no? Mentres no hi hagi W hi ha esperança. :ok: :ok: :ok: Si no sempre pots anar al gine i comentar-li que opino que quanta mes informacio tenim del cos millor la veritat!!

Arigalma com sento que hagi arribat aquesta W, Aixi aquest estiu podras disfrutar dels mojitos i les cerveses!! Sempre hi ha que mirar el costat positiu. No et preocupis si el cap de setmana de la SW esteu fora amb el peque a l¡habitacio, podeu fer deures abans i despres tambe! :ok:

Coaner Que be!! ja teniu les vacances a tocar llavors no?? Et pillara la DNW de vanceces? :***: :***: :***: La veritat que si que es una pena perdre el contacte, per anar-se a l'altre banda del forum. Jo encare que he tingut el positiu continuo voltant per aqui :miko: :miko: M'agrada saber de vosaltres : lasito :

Sika A veure si aquest psicosimptomes son de :-()) :-()) En el embaras del meu peque vaig tenir tooots els picosimptomes del mon, i en canvi en aquest cap ni un.... Torno a dir mentre no hi hagi W hi ha esperança!!! No queda res per dijous!

Vinga noies anims amb aquests despesero!!!

Mols PEPOS!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dt. jul. 17, 2018 12:05 pm

Holaaaaaaa Guapissimessssssssss :-()-) :-()-) :-()-)

REDBERRY Que bé que encara segueixis per aquí :love: Què tal ¿? Com va aquest embaràs ¿? Explica'ns cosetes... :-()) A mi la veirtat és que m'agrada molt que no perdem el contacte i anar sabent de vosaltres encara que ja tingueu el vostre positiu!! I la veritat em fa molta pena quan es decideix passar a un grup de whatsap perquè penso que es perd tota l'essència del fòrum que és precisament, crec, compartir amb tothom les experiències i servir d'ajuda també per qui ens llegeix a l'ombra... Jo personalment si mai em quedo embarassada m'agradaria seguir a aquí... per whatsap no sé pas si m'hi afegiria...

ARIGALMA Sento aquesta W... :ufs: Però no et preocupis pel tema del cap de setmana que esteu fora amb la família, mireu de fer deures abans i després de marxar i així tindreu deures fets... Mai se sap... No ho donis per perdut :ok:

SIKA La meva DNW també és dijous.. Creuerem els dits... Jo la veritat que no m'hi sento de :-()) , de fet tinc tots els símptomes però de que baixarà ja la W... Així que espero que tu tinguis més sort :-()-)

COANER Vinga va dues setmanes i tindràs al maromo tot per tu... :love: Això ja s'acaba.. dues setmanes passen volant... Aprofiteu el que queda de cicle :b-)))

ROSAE Que no baixin aquests ànims... :p-) Encara no ha arribat la W així que encara hi ha esperançes...

AIRUNI Què tal estàs ¿? Encara no ha baixat la W ¿? Has pensat en repetir TE ¿?

AIRYN M'alegro de que segueixis per aquí , encara que sigui a l'ombra.... :-()-)

MODO EGO: La meva DNW és dijous... i la veritat.. estic pre-w total.. tinc tots els símptomes.. ja fa dies que tinc dolors menstruals i sento que ja està a punt de baixar.. . de fet crec que s'avançarà entre avui i demà... Per si de cas aquest matí ja m'he endut tampax a la feina... :ufs: Havía estat tot el mes molt tranquila però ara que s'acosta la DNW la veritat que estic molt nerviosa.. i em fa molta pena que una altra vegada vingui la maleïda... pensava que ho portaria millor però ara que ja gairabé està a quí ja no ho veig tot tant maco i positiu jejejejeje El maromo s'està fent moltes il·lusions... jo ja l'estic preparant des de ahir perquè no se'n faci més del compte...estic convençuda que entre avui i demà us escriuré per dir que ja ha baixat... :ufs:

Qui és que va dir que havía fet deures 10 dies seguits ¿???????? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Que li vull fer un monument... ||*|| jejejejejejeje
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: martonagc » dt. jul. 17, 2018 12:56 pm

Hola noies!
Vaig a intentar personalitzar una mica jeje!
Nata32 Espero que aquest Tampax al final l'hagis de tirar a les escombraries!
Airuni no ha baixat encara? Quan et faràs el TE?
Arigalma em sap molt de greu aquesta guarri però pensa que si ara tens vacancetes podràs aprofitar i fer uns bon mojitos i unes bones birres, hem de mirar el cantó positiu! Això si, vaia putada si et toca ovulació amb tota la family, a mi el mes que ve també pot ser que em toqui una setmana que estem al càmping (en una caravana) amb els meus pares, o sigui que també serà xungu xungu!
Sika uiii això de la son, jo amb el meu embaràs en tenia moltíssima! Tot i que també podria ser que t'estigui afectant la calor. Esperem que aquesta setmana ens puguis donar una bona notícia! I no et desanimis!
Coaner A acabar d'aprofitar la SW el màxim possible doncs!
Rosae7 A veure si et funciona això de l'acupuntura com la cunyada! Si t'hi quedes es portaran ben poc!

Modo Ego nosaltres ja hem acabat la SW però fatal fatal... només va haver-hi pinxito el diumenge de la setmana anterior i crec q vaig ovular dimecres o dijous, o sigui que està complicat, la resta de la setmana anàvem tan cansats que res de res i el meu home divendres que ho haguessim pogut rematar una mica va tenir sopar. I com li he dit a L'arigalma a l'agost els dies d'ovulació estarem de vacances però en família i serà encara més complicat. A no ser que aquest mes se m'avanci la regla i llavors potser rasquem algun dia... Aixxx.. a veure! M'apunto a fer un monument a la dels 10 dies seguits! jajajaja! :b-)))
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dt. jul. 17, 2018 1:35 pm

Hola!!

Espero que em deixeu fer un ego desfogament (perdoneu les faltes amb el movil).
Ahir un altre TE negatiu, crec que estic a día 36 o 37 ja he perdut el compte, he trucat al Cap per demanar hora amb la llevadora, m'han dit que si no estic embarassada no em pot donar hora, que les revisions fins despres de l'estiu no lrd programen i lo he dit que tinc una consulta urgent i que no puc esperar a despres de l'estiu, m'ha dit que si no es embaras no es urgent que com a molt em pot pasar per telefon, li he dit que ja em sembla bé, m'ha fet explicar-li abans de passar-me amb ella i m'ha dit que la llevadora no esta per això que vagi al meu metge.
Quina poca empatia! Tant li costava passarme amb ella? O com a mínim dir les coses de bona manera
Imatge
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: sika » dc. jul. 18, 2018 7:18 am

Ostres airuni! Si que tenen poca empatía, sí! Quin greu, reina!! Molts ànims bonica!

Jo estic molt nerviosa i estressada per la feina i just ahir que em vaig proposar no pensar gaire per no deixar-me influenciar per psico símptomes, desprès d’anar al lavabo i eixugar-me vaig tacar com rosaci. I durant la nit res de res. (vaja, durant la nit no m’he pogut adormir fins les 3 donant-li voltes!)
Què en penseu? DNW demà!! aish, aish!!

Com aneu la resta??

Després al vespre em passo a personalitzar! Que avui torno a estar amb el mòbil. :-.:·::

Una abraçada enorme a totes!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dc. jul. 18, 2018 8:10 am

Holaaaaaaaa Noiessssssssssss :content: :content: :content:

MARTONAGC Bén bé que és complicat eh a vegades trobar-se... entre la feina, la família, i tota la vida estressant que portem realment és molt díficil.. però buenu, a vegades amb un n'hi ha prou.. mai se sap... :ok:

AIRUNI Vaja.. realment em fa fins i tot vergonya que a vegades ens tractin així.. quin greu... no s'han de subestimar mai les preocupacions d'una altra persona, el que per tu no és important, per un altra potser ho és molt.. a mi em va passar el mes passat, que estava molt angoixada i vaig aconseguir (després de rogar) hora amb la gine i quan vaig fer totes les preguntes que tenia que fer ella em va respondre súper seca i amb cara de "que fots a aquí" i em vaig sentir bastant malament la veritat... :ufs:

SIKA Si la DNW és demà a veure què passa entre avui i demà.. si fós W en principi avui hauries de tacar.. a veure com avança.. Moltissimaaaaa sooooooooooooort :-()-)

MODO EGO: A mi encara no m'ha baixat la W... Demà DNW...Però segueixo amb els dolors, sobretot per la nit, i em costa dormir, després al matí quan em llevo, al cap d'una estona, se'm passa.. però vaja, fa tota la pinta de W total.. :ufs: Avui ja he sortit de casa amb el tàmpax posat, per si de cas.. però resant a cada moment perquè surti de color blanc... jejejejeejejeje
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dc. jul. 18, 2018 1:22 pm

Hola wapes

Com aneu? Perdoneu que estic una mica out aquests dies.

Nata espero que el tampax surti ben blanquet! Estarem pendents de tu! :ok:

Sika paciència i ànims que ja queda poc per sortir de dubtes! Molta sort! :-o00m

Airuni tela amb el tracte que vas rebre... tampoc deu ser tant complicat tenir una mica d'empatia no? Hi ha gent que de veritat tenen la capacitat d'espatllar el dia a qualsevol només amb una paraula :ufs: Ànims amb aquest cicle raro.

Martonagc... mentres no hi hagi W hi esperança, però si que és veritat que quan la SW va malament els ànnims ja decauen una mica... l'aventatge és que llavors el desespero és molt més tranquil... mirarem la part bona :-()-) Ànims, i si no és aquest mes, doncs el proper cicle ja ens explicarem com ens ho hem muntat per poder fer SW amb la familia al voltant ?-) Algo podrem fer espero... ja em veig baixant a la nit a la platja jajajajaja.

Redberry m'alegra veure que encara estas per aquí! Al final vas sortir de banqueteres més tard que jo i marxes de trobadores abans que jo! Hagués molat marxar juntes però weno, és lo que hay... Tens algún símptoma ja?? Ves explicant! :-())

Rosae ja queda menys per la DNW, espero que tinguis molta sort! :p-)

Coaner, ja queda poquet per vacances!! Podreu relaxar-vos i disfrutar! Nos tb comencem vacances el 30/7, a veure si desconnectem tb... i aconseguim enganxar l'ovulet.

EGO: doncs res noies, segueixo amb la W a saco, esperant que marxi cap a final de semana. En ppi he d'ovular cap el dia 28/7-29/7 i el 30/7 marxem a Menorca els 3 solets (el finde del 28-29 és el familiar), tampoc em podré anar fent To amb tota la familia per allà així que aquest mes anirem una mica a cegues... També aquest mes m'he comprat gestagyn preconcepción a veure què tal i tornarem a comprar maca crec a veure si entre això, les vacances i el relax (o no, pk amb el peque el relax no sempre s'aconsegueix quan tens un fill com el meu....) fem diana! ..::··

Si m'he deixat comentar alguna cosa ho sento!!
Us vaig llegint!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::