* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dc. jul. 18, 2018 3:15 pm

Bones!!

Faig un soso móvil.

Airuni el sap greu aixo de la ss li tindries que haber dit que ella no es qui pero explicarli coses personals. Molts anims maca ja ens dirás cómo avança la.cosa.

Arigalma que vagina rapidet aquesta w anims!

Sika si es rosadet por ser sagnat de implantacio, a veure si surt positiu el TE!!

Nata a veure si aquets dolorets no siguin de la w si no de un súper positiu!!

Montornag amb un bon pinxito ja Val! Anima.

Ego. De moment no tinc cap sintome, creurem els dits per continuar aixi.

Pepos!!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dc. jul. 18, 2018 4:39 pm

Hola Noies...

Ja està a quí la W... S'ha avançat un dia... :ufs:

A pel cicle 10...No tinc massa més a dir, només que ganes de plorar, i que estic bastant farta i cansada... :ufs:
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: lavida » dj. jul. 19, 2018 8:48 am

Hola noies,
Fa molt que no passava per aquí, suposo que fins que m'he vist forta x fer-ho. Em vaig quedar embrassada el gener d'aquest any i quan estava de 8 setmanes i 2 dies i el vaig perdre. Va ser molt dur però suposem el motiu de l'avortament, ja que em van detectar tiroiditis autoinmune i no havia començat amb la medicació. Ara que en principi ja està tot regulat suposo que a poc a poc anirà posant-se a lloc i podrem tornar a sentir l'amor d'aquells 2 mesos. Així doncs, és el segon mes que ens hi hem posat perquè fins que no s'ha regulat tot el metge no em va donar via lliure. Aquest mes he ovulat 4 dies abans del que tocava o sigui que entenc que el DNW passa de ser del 27 al 23... més o menys.

He començat en mode ego totalíssim, necessitava explicar una mica la meva situació. Amb algunes encara haviem coincidit en els forums d'abans, o sigui que això vol dir que este molt aprop del vostre objectiu. A la resta, molts ànims i desitjos positius pq la W no arribi fins l'any que ve.
Nata 32: no et desanimis, pensa en positiu i tingues la suficient força per vencer a la W. És dur i veus que el temps va passant, i tampoc consola el "tingues paciència..." però ben aviat segur que podràs cantar aquest positiu, potser és l'últim mes que t'enfades pq et ve la W. Ànims!

Petons i abraçades per totes!
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dj. jul. 19, 2018 8:54 am

Gràcies LAVIDA :love: i Benvinguda al fòrum!! :-()-) Jo vaig patir també un abort al desembre d'aquest any passat quan estava de 6 setmanes... i va ser molt dur perquè ja havíem anat a fer la eco i tot al gine i teniem molta il·lusió... era el primer mes de cerca... és molt dur i encara hi penso sovint, sobretot cada mes quan em ve la W.. Però a aquí seguim :ok: A mi m'ha ajudat molt compartir amb totes vosaltres l'experiència així que espero que a tu també t'hi ajudi i que bén aviat ens cantis aquest positiu esperat :-()-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dj. jul. 19, 2018 9:18 am

Bon dia

Nata preciosa molts ànims amb aquesta W :-()-) :-()-) :-()-) Plora, crida i desfoga't el que necessitis per treure la rabia i la pena i després ja cap endavant i a per totes!! Disfruta de l'estiu i de les vacances, cada cicle és un menys que falta per aconseguir la panxu!

Lavida sap greu el que va passar. M'alegro que ja s'hagi estabilitzat tot i ja tingueu llum verda. Espero que tingueu una cerca molt curteta :-()-)

REdberry doncs si, esperem que no apareguin molèsties. Jo la veritat és que amb el primer embaras no vaig tenir ni un sol símptoma d'embaras...

Anem parlant wapes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: nostreta » dj. jul. 19, 2018 3:21 pm

Lavida em sap molt greu... T'entenc perfectament i és molt dur. Vam coincidir en la cerca i des de llavors he tingut dos avortaments espontanis, però aquí seguim, esperant que aviat algun embriones es vulgui quedar amb nosaltres. Ànims i força en aquesta nova cerca, la por a que torni a passar estarà present però la il·lusió pot amb tot :-()-)

Nata, ànims guapa! Ara jo veus tot negre però aviat sortirà el sol :***: i tindreu una nova oportunitat.

Ego: jo estic a dos dies de la warry i normalment dos dies abans de la warry taco marrones i de moment res. Al cicle passat se'm va retrassar un dia i em vaig motivar així que fins dos dies després de la NW no em vull fer il·lusions.

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dj. jul. 19, 2018 3:48 pm

Lavida, vem coincidir també en un altre foro, espero que aquest cop ens contagiem de bones noticies!!
Nata, ànims és fàcil dir-ho però quan vius el moment... és complicat.
nostreta a veure si tenim sort, crec que ets la més propera en saber si hi ha bones noticies!!
modo ego: doncs aquí vaig en desespero, encara que ja tinc dolorets premenstruals, i com us vaig dir a l'ovular més aviat em baixarà la W també abans. Calculo que del 28/07 passarem entre el 22 i el 24 segons la mitja de fase lútea que tinc (entre 11 i 13 dies) Normalment tinc filets abans així que sortiré de dubtes aviat, de moment com us dic típics dolorets que he tingut cada mes tant la vegdada que vaig estar embarassada com tots els mesos que no però com continúo en plan zen :-o00m de moment no m'estic rallant, ahir li vaig dir al maridin que crec que no i em va dir, el que tu vols és marxar de vacances per menjar i beure (doncs si us dic la veritat, no m'importaria perquè així podria gaudir de les vacances, total l'amargament ja l'he tingut durant molts mesos)
Anem parlant, i espero tinguem panxus ben aviat.
Petons.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dv. jul. 20, 2018 9:28 am

Bon dia!!! :***: :***:

Nata Sento molt aquesta W!!! Molst PEPOS bonica!!! Aprofita i surt de festa pren un bons mojitos i disfruta de l'estiu!!!

Rosae Aixi m'agrada super positica :ok: :ok: :ok: Aquest mesos d'estiu no estan tant malament per la cerca perque si surt que no disfrutas a tope de l'estiu amb els gintonics i els mojitos, i si surt que esi disfruta igua pero amb cervesa 0.0l!!! Aixi que positivisme a tope!! :miko: :miko: :miko: Ja ens diras com va aquest desespero!!

Nostreta Aixo te molt bona pinta!!! Espero que no hagin surtit els filets sigui senyal de un positiu!!! De totes maneras esta super be que estiguis en modo zen :-o00m :content:

lavida Benvinguda!! Et desitjo una cerca corteta!!! M'alegro escoltar que estas mes animada i que estigui tot ok per començar la cerca de nou. Segur que ha tingut que ser dur, pero ara a mirar endevant i a disfrutar l'estiu a tope! :***:

Ens anem llegin PEPOS per totes!!! :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dv. jul. 20, 2018 2:09 pm

Us llegeixo, pero no tinc temps d'escriure, només dono senyals de vida i que continuo sense warry
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dv. jul. 20, 2018 4:44 pm

Entro rapid!

Airuni, son un munt de dies ja no? Has provat a fer TE de mes sensibilitat per si les mosques? Si no pots trucar al 061 que es el cat salut respon, i pots fer la consulta que vulguis o algo!

Ja ens diras com vas. Molts anims!! :-()-) :-()-)
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: lavida » ds. jul. 21, 2018 8:13 am

Bon dia!
Airun a mi l'altre vegada el cb no em va funcionar fins cap de 4 dies del dnw. Tot i amb això el one step se'm va veure moooooolt claret el dnw. No m'he llegit tots els missatges i potser ja ho has comentat abans, però per si de cas... ànims!

A la resta petonets i abraçades!
Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: METX » ds. jul. 21, 2018 9:35 am

Hola noies! Us vaig llegint pero no dono x mes... a mes avui estic molt xofff. Aki tenim la W en tot el seu esplendor... aixi q DNW 18/8. Aquest mes pensaba q l haviem encertat... res... sigue jugando com els rasca... Espero q tingueu mea sort q jo...
M es molt dificil aixo.... la meva filla va ser com per dir-ho d un... si ve no passa res i a la primera amb 1 pinxito panxu... i ara m estic frustant molt i aixo q porto poc...
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airyn_jp » ds. jul. 21, 2018 11:40 am

Hola boniques,

Sento tots aquests negatius...

Airuni quina poca empatia de veritat...

Arigalma a nosaltres ens ha passat això aquest cicle, ens ha agafat la ovulacio separats...

Nata quin greu de veritat molts ànims!!

Lavida benvinguda de nou, t’entenc molt, jo em vaig quedar al febrer i el vaig perdre de 9 setmanes...

Noies ànims amb les desespero...

Mode ego: sento estar una mica desapareguda pero ha estat un mes molt complicat... deures mal fets... aixi que practicament ni desespero estic tenint... pa warry hauria d’arribar entre avui i dilluns i ja a pel nou cicle, que serà el 3r despres de l’avortament... a veure el que...

Us envio anims mooolt forts!! Molts petons!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: nostreta » ds. jul. 21, 2018 7:02 pm

Mamis ego total!

Avui era el dia de la NW, normalment ja us vaig dir que taco dos dies abans i ni rastre, estic insoportable, tot el dia enfadada i això no és normal en mi... Així que m'he fet un test i crec que és POSITIU!! >.-<:

Adjunto foto, la ratlla molt molt fluixeta però comptant que encara no tinc ni una falta... Si hi ha ratlleta hi ha panceta diuen no?

Estic molt cagada, amb el meu historial d'avortaments vaig amb peus de plom. No em vull fer moltes il·lusions fins que vegi que tot va endavant.

Una abraçada!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: nostreta » ds. jul. 21, 2018 7:04 pm

nostreta ha escrit:Mamis ego total!

Avui era el dia de la NW, normalment ja us vaig dir que taco dos dies abans i ni rastre, estic insoportable, tot el dia enfadada i això no és normal en mi... Així que m'he fet un test i crec que és POSITIU!! >.-<:

La ratlla molt molt fluixeta però comptant que encara no tinc ni una falta... Si hi ha ratlleta hi ha panceta diuen no?

Estic molt cagada, amb el meu historial d'avortaments vaig amb peus de plom. No em vull fer moltes il·lusions fins que vegi que tot va endavant.

Una abraçada!
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » ds. jul. 21, 2018 7:46 pm

Nostreta!!! No veig que hagis adjuntat res pero es igual, si tu ho veus es que si hi ha panxeta. Quina iluuu, els teus deures a vacances estaven super ben fets.
Ens vas explicant, ja voras que tot anira be. Un petooo
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dg. jul. 22, 2018 11:10 am

Faig soso móvil

Enhorabona nostreta!! Tampoco veig la foto pero con has dit si hi ha ratlleta hi ha panxeta! Segur que aquest cop es el definitiu :-:) :-()) :-())
Pepos!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Mminil » dg. jul. 22, 2018 12:41 pm

Bon día trobadores!!!!!! :***: :***:

Sempre US vaig llegint, ja Ho sabeu!! I quan he vist el post de la Nostreta m'he emocionat MOLTISSIM!! Moltes felicitats bonica!!!
Encara q sigui fluixa, i com bé has dit, si hi ha ratlleta Hi ha panxeta!!!! :-()) :-())

Entenc perfectament la teva por, però ha d'anar bé!! Segur!!!!

Vingaaaaa!!! Que aquest estiu totes amb positiu!!!
lavida
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: ds. nov. 18, 2017 12:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: lavida » dg. jul. 22, 2018 7:03 pm

Felicitats Nostreta! Si hi ha ratlleta, per molt fluixeta que sigui vol dir que estaràs acompanyada durant una bona temporada! Quina alegria!!! Si no és molt preguntar.... has fet alguna cosa especial?

Mode ego: segueixo amb un desespero important... crec que tot i haver fet els deures ben fets aquest mes tampoc és el nostre... em fan mal els pits i suposo q és pq la W estarà al caure... l'altre vegada no vaig tenir ni un símptoma i això fa que encara comparis més... és fatal! En fi, tocarà esperar almenys fins dimecres.


Molts petonets i bona setmana per totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: nostreta » dg. jul. 22, 2018 8:02 pm

Lavida, hem marxat de vacances, desconnectat, no he mirat TO, ha coincidit la SW amb les vacances, hem fet deures 10 dies seguits a tope i s'han alineat els astres jejejeje
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::