* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dl. jul. 23, 2018 8:41 am

Bon dia

Primer de tot FLEICITATS NOSTRETA!!! :-()) :-()) Segur que aquesta vegada va tot molt bé! Els 10 die seguits de pinxitos han tingut bon resultat! >.-<: >.-<:

Lavida ànims amb el desespro! :-o00m En res surts de dubtes! Espero el teu positiu!

Airyn com vas??

Metx sap greu aquesta W :-()-) Ànims amb el nou cicle, a veure si les vacances ens porten a totes sort!

Coaner, Nata? com esteu? I la resta?

EGO: en ppi ovulo a finals de semana (aquest mes no faré TO). El finde estem amb la familia i diumenge ja baixem a BCN i la nit ja preparem maletes per marxar a Menorca dilluns el matí. Esperem poder fer deures en algún moment... I sino, doncs res, a disfrutar de les vacances! :p-)

Ens anem llegint.
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dl. jul. 23, 2018 8:48 am

Noiessssss entro un moment ràpid... No havia vist lo de la Nostreta.... :love: :love: :love:

MOOOOOOOOOOOOOOOOOLTES FELICITATS!!!!!! Quina ALEGRIA!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ja veuràs com aquesta vegada anirà tot moooooolt bé.... :-()-)

Entro més tard per personalitzar i fer ego... Petons a totes!!!!!!!!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dl. jul. 23, 2018 12:15 pm

Hola noies,

Ja tinc senyals de que la w arribarà en breu, ahir i avui una mica de bajón... i res a pensar més bé de cara al setembre ja que a l’agost el dono per perdut, el període fèrtil d’agost estaré amb uns amics a un apartament, no m’emportaré TO perquè tampoc podrem fer ús. Si coincidís amb la setmana que estiguéssim sols si estaria bé però bueno, és igual potser així em relaxo més i no estic tan pendent del meu cos... aniré passant per aquí però per llegir noves noticies, jo no tindré res que explicar.
Una abraçada,
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: martonagc » dl. jul. 23, 2018 12:36 pm

Bondia!

ENHORABONA NOSTRETA !!! :b-))) :b-))) :b-))) :-())

Arigalma espero que al final us coincideixi quan esteu sols, sinó vaia rollu!

rosae7 em sap molt greu, només espero que al final no siguin senyals de guarri, ànims bonica!

Lavida benvinguda de nou! Jo també fa poquet que hi sóc! Avui és la teva data NW? Alguna novetat?

Airuni alguna novetat tu?

METX em sap molt greu aquesta W, molts ànims!

Airyn_jp i tu? alguna notícia? Espero que no hagi baixat!

Modo ego: jo estic en desespero total! Sabeu que vaig dir que la SW fatal, jo em pensava que res de res però porto 2 dies amb molts símptomes! Dolor com si m'hagués de baixar (i no m'ha de venir fins finals de setmana), panxa inflada, els mugrons com si em cremessin, molts gasos, una mica de cansament (però això ja ho tinc de normal jaja) no sé, espero que no siguin psicosíntomes pq m'estic tornant boja... M'ha de venir el 29 però com vaig ovular abans suposo que la data NW serà abans o sigui cap el 26 - 27. Ahir em vaig fer un TE i tot per a veure si sortia alguna cosa però va sortir negatiu pq encara falta... aixxx no sé pas! Quins nervis!!
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dt. jul. 24, 2018 9:59 am

Bon dia!! :***: :***:

Avui si que puc personalitzar una mica :b-))) :b-)))

METX Sento molt aquesta warry. Encara que estem tranquiles per dins sempre ens diem aquest cop segur que si, hi ha mesos que a lo millor les hormones en juguen males pasades i estem mes tovetes. Aixi que mooolts anims!!! Una abraçada ven forta!!

Martonagc No vegis aquests psicosimptomes!!! Espero que el desespero pasi rapid i sortis de dubtes amb un super positiu!!! :miko: :miko: Ja ens diras.

Arigalma Encare que sigui dificl ja saps que amb 1 pinxito ja val, aixi que el dia que esteu soles aprofiteu que mai se sap quan enxampa l'ovulet!! ..::·· ..::··

nostreta Com vas bonica? :-()) Amb 10 dies seguits i el relax de vancances l'ovulet es va rendir ..::·· ..::··

lavida Anims amb aquest desespero!! Fins que no hi ha w hi ha esperança!!

Hi ha moltes desaparagudes, com aneu???

Molts pepos guapes ens llegim! :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dt. jul. 24, 2018 2:25 pm

Hola boniques!!

Nostreta Enhorabona!!! jo tampoc veig la foto però si hiha ralleta és panxeta!! :-())

RedBerry com va la panxeta? :-())

Martonagc ànims amb el desespero, ojalà sigui positiu, molta sort! ja ens aniràs informant.

Rosae fins que no hi ha warry hi ha esperança a veure si son senyals d'una altra cosa i sigui com sigui que l'agost puguis estar tranquila i a veure si arriba la panxu.

Arigalma que vagi bé el viatge, no pareu i a veure si podeu aprofitar una mica de SW i ho encerteu.

Lavida ja ens informaràs, molta sort! El Cb si el vaig fer amb un dia o dos de retràs però he fet els de one step molts dies després inclus amb més d'una setmana i res.

Airyn al final ha baixat la warry? he llegit ràpid i no he vist que ho hagi comentat, espero que no. Molts ànims!!

Jo continuo igual, això si que es desesperant, continua sortint negatiu, vol dir que impossible que sigui embaràs. Estrès tal i com pensava podria ser però ara ja començo a estar més tranquila i he tingut èpoques amb molt més estres i no m'havia pasat mai. La setmana qeu ve vaig al ginecoleg a veure que em diuen perquè em comença a preocupar.

Ens anem llegint!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dt. jul. 24, 2018 6:36 pm

Bona tarda boniquessss!!!!

Perdoneu la meva desconnecció... (Quina jefa més passota!! Crec que mai havia estat tan desapareguda com ara :ufs: ) Fa dies que pensava que havia d'entrar i no trobava mai el moment. <:-)

Primer de tot Nostreta preciosaaaaa, ENHORABONA!!!! No saps l'alegria que em fa cantar el teu positiu!!! >.-<: >.-<: Ja veuràs com tot anirà bé!! Ja ens aniràs explicant. Una abraçada gegant!!! :love: :love:
Nata Carinyoooo ànims amunt!!! Ja veuràs com aquest estat passa de seguida... la w, les hormones, el desitg i la il·lusió fan que tinguem aquests alts i baixos. Mira de mantenir-te ferma i pensar molt en tu. Una abraçada infinita!!! :-()-)
Metx Quin greu aquesta w!!! Va bonica... a per el nou cicle!! Ànims :-()-)
Airyn Com vas??
Lavida Estem pendents de tu!! Pepoooos
Arigalma Aquesta és l'actitud!! Sense estrés i a gaudir de les vacances!! Una abraçada guapa!
Rosae Molts molts peposssss bonica!!
Martona Esperem que aquest desespero ens porti a cantar el teu positiu també!!
Airuni Crec que com has dit l'estrès pot ser que t'estigui fent aquest retràs. Recordo una altre trobadora de gener que va tenir un cicle llarguíssim. LLavors tenia molt, molt estrés. Quan va visitar el gine i així es va relaxar una mica li va arribar la w. I al cicle següent panxu. Ja ens explicaràs que et diu el gine. Pepos!!

Ego Doncs també estic en desespero... però bé. El porto bé.... jejejeje No en tot moment, hi ha estones que penso: I si??... però res. Tinc bastant assumit que tinc un tant per cent molt elevat de que hi hagi w. Avui estic una miqueta millor, però feia dos dies que estava insuportable. Fins i tot jo m'en donava compte. Contenta perquè el meu home ja és a casa, i ja ens podem començar a plantejar vacances o si més no anem més relaxats.
Tribu Estic molt descontenta per el que comentava abans, perquè just ara és quan menys he participat... i aquest no és el plan. Però és estiu i reconec que també està molt bé que en gaudim. Crec que tampoc us he portat massa bona sort... Contentíssima per el primer positiu de la Red Berry i emocionada per la nostre Nostreta i que encara no em acabat i segur que en vindran molts més, però m'hauria encantat omplir l'estiu de positius!!! :cnena: :cnen: Us dic tot això perquè potser hi ha algú carregat d'energia positiva que vol engegar post nou aquest Agost??? Va animeu-vos!!!

Petonetss ;)
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dc. jul. 25, 2018 2:02 pm

Hola wapes

Coaner m'alegro que ja tinguis el maromo a casa i que a tingueu les vacances en ment!! ::upi: A disfrutar! i :-o00m amb el desespero!!
En quant a lo del fórum, tenint en compte les vacances i tot i que hi haurà menys moviment, potser podriem mantenir aquest pel mes d'agost no? De cara al setembre ja ens plantegem les que quedem si algú s'anima a obrir nou post (has deixat el llistó molt alt!!) >.-<: ! I si mantenim aquest no t'amoinis si no els pots actualitzar, ja anirem fent i totes entenem que no sempre es pot estar connectada i al 100%. I mira, tant de bo passat el mes d'agost no quedem ninguna aquí perquè haguem aconseguit totes la panxu a l'estiu! :content: :content:

Airuni quin rotllo, a veure si amb la visita al gine i et diu que eestà tto ok et relaxes i ja baixa la W. Ja ens diras. Pepos :-()-)

Reberry ja he vist que has obert el post de Març :p-) k guay! Nos vem fer grup de febrerencs 2014 i encara estem en contacte i hem quedat alguna vegada.

Martonagc ànims amb el desespero :-o00m :-o00m Tant de bo la SW no hagi anat tant malament com et pensaves.

Rosae, al final ha baixat la W? No sé si no ho he vist o m'he despistat i potser ja ho has dit...

Nata com estas reina?? Més animadeta??? Molts pepos wapa! :-()-) :-()-)

La resta com aneu? Perdoenu si em deixo algo per comentar.

Ens anem llegint!
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dj. jul. 26, 2018 8:09 am

Hola Noies!
Si, la W va fer presència ahir amb tot el seu esplendor... ara estic molt millor! Va ser diumenge que ja amb els filets em vaig posar una mica trista, i el maridin que en té tantes ganes i està tant convençut que arribarà... ahir em va dir, ho podem intentar fins que fem 40 anys (i en queden 4!!) a sobre li he dit que al viatge no m'emportaré TO, a part es que no tindrem intimitat i que més o menys amb la clara d'ou i els dolorets d'ovulació ho puc intuir i ha posat el crit al cel, jeje.
En fi, que l'agost relax i ja torno al setembre on fire!
Hi passaré igualment, encara que dilluns ja marxem de vacances, , a veure si llegeixo positius macos!! La meva propera NW seria el 22/08.
Molts petons!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dj. jul. 26, 2018 12:29 pm

Hola reines

Rosae em sap greu la W :-()-) A veure si aquestes vacances ens porten sort!! Nosaltres tb marxem dilluns!!! :p-) :p-) Veig que anem molt a la par! :content:

Jo aquest cicle tampoc estic fent To, però ja tinc clara d'ou i algún doloret (estic a D11), així que estem en SW però sense possibilitats de fer res fins demà la nit almenys (D12) i molt silenciós i tranquil haurà de ser... :-:) :-:) A veure com ens ho muntem tot plegat... espero que tu tinguis més sort amb les trobades íntimes :ok:

A veure si l'agost ens porta molta sort a totes les que quedem!!! Molts pepoooooooos!!! i a per totes :: orrr:: :: orrr::
Recordeu la frase, ànims amunt i calces avall!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dv. jul. 27, 2018 6:35 am

Bon dia guapes,
Escric en modo soso des de el mòbil.
Rosae, molts ànims guapa.
Arigalma, durant l'agost sóc per aqui així que puc continuar sense problema. De cara al setembre nova jefa, eh!
Actualitzo dades quan tingui un momentet des de el ordinador.
Necessitava escriure perquè estic taaaaaaan crispada.
Ahir van venir a casa una parella, parents del meu sogre, tenen més de 50 anys i no han pogut tenir fills. Duien un gosset, del qual deien que eren els "papis" i que el gosset era com un fill. Em van fer tantíssima llàstima. Ha de ser duríssim acabar en aquesta situació.
El cas és que nosaltres tenim gossos i un cadell de 3 mesos i de cop i volta la meva sogre em donava a entendre que per mi el cadell era el mateix, que per aquesta parella el gosset. Fins i tot, no sé que coi li va arribar a dir, perquè ella em va dir: tu ja m'entens si tens aquesta connexió amb el cadell.
Ho respecto, però per descomptat no ho comparteixo... un animal és un animal. No substitueix a cap fill. Però la meva sogre... no sé que dimonis s'ha cregut!!!
Estic empipada no! Lo siguiente!! Quins c..... que té!! Una falta de seny, de tacte increïble. I en tot moment posant el dit a la llaga. Vergonyós.
Per descomptat li vaig dir quatre coses. Però com encara no ho he paït, pot molt ben ser que n'hi digui quatre més.
Perdoneu el rotllo, però ho necessitava!
Petonets
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dl. jul. 30, 2018 9:26 am

Hola!!
Com es noten les vacances, ja no escrivim tant, però això vol dir que estem de desconnexió :-o00m

Coaner Jolin amb els sogres, quin poc tacte, s'ha de pensar abans de parlar, comparar un fill amb un gos que per molt que t'estimis i sigui con de la familia, no és un fill. Com va el desespero?
Jo també penso que podem continuar aqui aquest agost i a finals de mes ja obrirem setembre amb la tornada, suposo que la cosa s'anirà animant.

Rosae ànims! disfruteu de les vacances i a veure si podeu desconectar i aprofitar la SW.

Arigalma Espero que hagis pogut aprofitar una mica la SW.

Jo sense novetats, demà vaig al gine i ja farà 3 setmanes que havia de venir la warry, vaig tenint dolorets que sembla que estigui a punt de baixar però res...

Que paseu una bona setmana i disfruteu de les vacances
Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Mminil » dl. jul. 30, 2018 9:55 am

Bon dia boniques!!!!!!!!!!!!!!!!

Com ja sabeu us vaig llegint, i avui que estic més relaxada, he pensat en vosaltres!!!!! :love: :love: :love:

COANER: Sempre que t'he llegit, tant en l'ombra com activament, he flipat tant amb tu!!! Amb el teu optimisme, coratge i lluita constant!!! Últimament et noto més tristona i desanimada, i per aquest motiu et vull recordar que ets una gran guerrera i lluitadora!!! :-()-) :-()-) :-()-) Recordar-te que com a molt et queda un mes per començar a Sant Pau, i aconseguir el teu somni!! :-()) :-()) :-()) Estàs a tocar, bonica!! No et desanimis ara, i menys amb paraules que venen de gent que no s'ho mereix!! Estic convençuda que aconseguireu el vostre desig ben aviat!!!! Una abraçada enorme!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

AIRUNI:
Tens raó en què l'època de vacances, sempre es desconnecta més.. i això, també és bo!! En referència al teu retràs... Deu ni do!!! Vas repetir TE? Perquè tres setmanes... deus estar dels nervis!!! Espero que demà la gine et pugui donar una resposta !! Ja ens explicaràs bonica!!! ànims!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

ARIGALMA: Espero que el teu pinxitu silenciós sigui molt aprofitós!!!!!!!!!! Ja ens aniràs explicant bonica!!!! :***: :***:

NATA: Bonica, com estàs?? Espero que estiguis gaudint molt dels mojitos, vacances, mimitos i terrassetes!!! Perquè amb una mica de sort, aquest relax farà que a partir de setembre tocarà cuidar-se i beure sense alcohol. NO et desanimis, que ho aconseguiràs!!!! Segur que sí!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Les demés com esteu, Rosae, matonagc? Aishhh espero que estigueu gaudint molt d'aquest estiu, amb molt d'amor!!!! :love: :love: :love:

Bueno boniques, comentar-vos, que em trobo bé i que encara que no estigui sent activa al fòrum, us vaig agafar molta estima, i que us vaig seguint!!! No us desanimeu boniques!!! AMUNT AQUESTS ÀNIMS!!!!!! :ok: :***: :ok: :***:
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: martonagc » dl. jul. 30, 2018 1:14 pm

Hola noies!
Entro en plan una mica ràpid pq aquests dies entre que són els últims a la feina abans de vacances i el nen vaig de cul. Us volia informar que finalment el divendres va baixar la W, és increible el q el cap pot arribar a fer-te sentir però wenu que també era molt molt difícil que m'hi hagués quedat però notava tants símptomes que m'havia fet il·lusions, ara la pròxima data NW és el 26/08. Al final la SW caurà en dies que estarem sols (amb el nen això si) però de vacancetes o sigui que espero que aquest cop si que l'aprofitem!
Airuni a veure què et diu el gine, ja ens explicaràs!
Coaner és ben bé que hi ha gent que s'hauria de mossegar la llengua o tallar-li jajaja...
Espero que estigueu disfrutant molt totes de les vacances i les q encara estigueu treballant com jo penseu que ja ens queda poc!!
Ànims a totes i molts pinxitos i mojitos!
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dl. jul. 30, 2018 5:35 pm

Holaaaaaaaa Noiesssssssssssssss :content: :content: :content:

Feia molts moooooolts dies que no escribia... De totes maneres veig que això està molt molt paradet... :ufs: Imagino que algunes ja esteu de vacances i relaxades... :***: Jo he tingut un mes molt molt intens de feina, de alguns dies treballar entre 10 i 11 hores, no anar a dinar a casa, i plegar molt tard.. així que m'ha sigut impossible seguir-vos... :ufs: Així que ara intento posar-me una mica al dia perquè la veritat que tot i que no he escrit ni us he llegit us he trobat molt a faltar i he pensat molt en totes vosaltres....

REDBERRY Com estàs ¿? Com va l'emaràs ¿? Sensacions ¿? :-()) Quin estiu més macu passareu :-())

MARTONAG Sento molt aquesta W... El cap ens traiciona molt, a mi em sol passar cada mes, intento relaxar-me i no pensar-hi però a mesura que s'acosta la W començen a aparèixer tots els psicosimptomes... és horible... Molts ànims Guapa i segur que les vacances us aniràn molt i moooolt bé :-()-)

MMINIL M'alegro mooooltissim de llegir-te... :love: Gràcies per les teves paraules... I m'alegra saber que et trobes bé... Estic segura que aviat tu també aconseguiràs el teu somni... M'encanta saber que segueixes per aquí encara que sigui a l' ombra... Jo també us he agafat molta estima a totes :love:

AIRUNI Com estàs ¿? Ja has anat al gine ¿? Perquè 3 setmanes de retràs és molt.. Espero que tot estigui correcte :ok:

COANER M'alegro de llegir que ja tens el marit a casa :b-))) i a punt de marxar de vacances :***: Us ho mereixeu.. Disfruteu molt d'aquestes vacacnes en parella solets perquè i pensa que l'estiu que ve en sereu 3 z2:-) N'estic segura!!!!! >.-<: Respecte al comentari de la teva sogra ella sap que esteu en cerca ¿? perquè si ho sap encara ho trobo més greu..De totes maneres no vull fer més sang del que ja ha passat, perquè també penso que quan estàs en una situació així tot ens crispa de seguida, estem molt susceptibles a tot, a mi em passa.. que a qualsevol comentari ja em poso a la defensiva...és complicat... i s' ha de tenir moltissima paciència i potser no tenir tant en compte les coses que diuen els altres,encara que siguin propers i ens facin mal...i ja sé que és molt difícil.. Així que compta fins a 10 o fins a 1000 i pensa que no val la pena enfadar-se... i cada vegada que estiguis així ja saps que et pots desafogar amb nosaltres... Una abraçada gegant!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) Tema feina del maromo i tot això com esteu ¿? de vacances ja ¿?

ROSAE Sento aquesta W però ara toca gaudir de les vacances A TOPE i a agafar moltes forçes però sobretot desconectar i descansar... :***:

ARIGALMA Espero que hagueu pogut fer deures encara que siguins silenciosos :: orrr:: Estic d'acord amb tu que podem seguir en aquest post :ok: Espero que el proper mes ja no quedem ninguna i poguem seguir aquí però totes embarassades... jejejejejeje :love:

Sento si m'he deixat a algú...

MODO EGO: A punt d'agafar vacances :***: Ens queda aquesta setmana ia gaudir >.-<: Primer farem uns 10 dies sols i marxarem 5 dies a on ens vam casar :love: Ahir vam fer unany de casats per cert :b-))) I coincideix la SW amb els dies que serem a allà així que entre l'energia que crec té aquell lloc i que ens vam casar a allà espero que tot plegat faci un cocktail màgic :-()) Com a anècdota (i no té res a veure amb l'embaràs) us explicaré que ahir que féiem un any de casats el marit em va salvar la vida...i diguem que vaig tornar néixer... Bebent un granitzat de llimona em vaig ennuegar i em vaig quedar sense respiració...vaig estar molta estona sense respirar i el mariditu em va haver de fer els primers auxilis... Encara no sabem com va sapiguer fer-ho però va aconseguir que tornés a respirar... i amb tot això vaig ser conscient que la vida són instants, que avui hi ets i demà ja no, vaig sentir com en un moment la meva vida se n'anava quan vaig notar que no podia respirar i amb la desesperació del moment vaig creure que no me'n sortiria... i a tot això després a la nit vaig pensar que com sempre tot passa per alguna cosa així que intento trobar quina era la senyal i crec que la senyal era : gaudeix del moment... gaudeix de cada instant... perquè no hi ha res que sigui per sempre... :love:

Hi ha moltes més coses que volia compartir amb vosaltres però ho deixo per altres dies que ja sabeu que m'enrotllo molt i tampoc us vull aborrir.. jejejejeeje

Molts Mooooooooooooooolts Pepos per totes!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Nata32 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 31, 2018 11:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dt. jul. 31, 2018 11:02 am

Hola!

Entro ràpid per explicar la visita al gine.
Però primer de tot Nata quin ensurt,sort que el teu home va saber reaccionar ràpid.
Doncs resulta que tinc un quist, no he ovulat i s'ha format un quist, el gine no li ha donat imoortància diu que en 1 o 2 mesos hauria de desapareixer i baixar la warry. Però ara tinc dubtes,fins que no baixi la warry no ovulare o puc ovular igualment amb l'altre ovari?
Obrire un post a veure si trobo algu en la mateixa situacio
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dt. jul. 31, 2018 11:11 am

Ostres AIRUNI... Almenys ara ja saps que és el què passava... No et puc ajudar perquè no m'ha passat mai no sé de què va el tema.. però desitjo que et recuperis bén aviat :-()-)
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: alivipa » dj. ago. 02, 2018 11:11 am

Hola noies,
Feia molt que no entrava i us he llegit, una mica de pressa, ho reconec. Primer de tot, volia felicitar la NOSTRETA!! Creuem els dits per a tu. Segur que tot va bé! Molts ànims i endavant!
Airuni, això del quist, tampoc no sé com va. Potser el teu ginecòleg t'ho pot aclarir més i també pel que fa a la cerca.
Ànims a totes, amb els desesperos i amb les regles que ja han vingut. Jo estic passant la segona W després de l'avortament. Si tot va bé, quan hagi passat ens hi tronarem a posar. Aquests dos cicles han estat ben irregulars: el primer mes de 24 dies i el segon, de 37. Així que m'ho agafaré una mica així, d'observació i de prova. No m'hi vull trencar gaire el cap.
Boniques, ànims amb la calor i amb tot plegat. Si esteu de vacances, aprofiteu! I, si no, més ànims encara! :-()-)
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dv. ago. 03, 2018 9:04 am

Bon dia guapes!!

Com van aquests desesperos y les SW!!

Alivipa Et veig molt animada! :ok: :ok: :ok: Crec que es important prendre-s'ho en calma sobre tot amb aquestes dues W tan diferents.

Nata Moltissimes felicitats per aquest aniversari!!! Quin ensurt vas passar, menys mal que tot s'ha quedat en una anecdota :ok: Jo crec molt en les coincidencies i espero que tot aixo del aniversari i le SW volgui dir algo :love: ..::·· :love:

Airuni He llegit lo del quiste! Tampoc et puc ajudar, pero encare que sigui una p.... per lo menys el gine no le ha donat importancia i esta tot correcte tot i que la w arribara mes tard, com tant dit sempre pots trucar al gine i preguntali aquest dubte per telefon.

Martonac Sento molt la W, es una passada el que fa el cap amb el psicosimptomes, segur que amb l'estiu totes us relaxeu molt!! :ok: :ok:

Mmnil Guapa m'alegro que tot vagi be! A disfrutar de l'estiu :content:

Coaner Mare meva la teva sogra :sogra: Si féssim un post de sogres seria llarguissim!!!! A vegades no saps com la gent mes propera fica la pota d'una manera que no saps :-o00m :-o00m Acomentairs aixi ni cas. Disfruta del maromo, de l'estiu i de les vacances a tope!!!! >.-<: >.-<:

Arigalma Al final va ser profitosa la SW o van ser pinxitos recreatius???

Es nota que estem totes en modo estiu on :***: :***: :***:

Aqui la panxu continua creixent i amb moltes ganes de poder dir-ho a la familia!

Us desitjo a totes molt bon estiu i vancaces!!! I ja sabeu anims amunt i calces avall!!!! >.-<: >.-<:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » ds. ago. 04, 2018 4:27 pm

Hola wapes

Perdoneu que estic súper desconnectada aquests dies de vacances. I ara entro modo soso telf.

Nata Quin ensurt nena!!! Menys mal que estás bé! Ja saps, a disfrutar de cada moment!

Coaner ja de vacances?

Redberry que guay la panxu, com portes la calor?

Perdoneu que no recordo gaire cosa més.

Ego: la sw doncs no gaire bé, hem fet poca deures i no en les millor condicions, aixi que res, poca confiança en Fer Diana. En 2 setmanes aprox sortim de dubtes.

Que passeu bon dia, bones vacances i a passar la calor com es pugui, que és horrorós!!!

Us vaig llegint! Petonets
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::