* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: nostreta » dc. ago. 08, 2018 2:04 pm

Hola boniques, com va l'estiu? Esteu molt callades!

Jo no tinc bones notícies... Diumenge vam anar a urgències per un lleu sagnat i ens van dir que tot estava bé, vam poder sentir-li el cor a les 6 setmanes, no ens ho podíem creure perquè venint de dos avortaments previs ens temien el pitjor. Dilluns a la nit vaig notar unes punxades molt fortes i vaig començar a sagnar, l'endemà el sagnat es va anar reduïnt i vam tornar a urgències, el cor ja no bategava, s'havia aturat. Em donen dues setmanes per expulsar-lo per mi mateixa... El dia 21 torno a tenir hora.

És el tercer, per tant algo no rutlla, veurem si continuem amb la cerca, si em de fer més estudis de fertilitat, no entenem res. Ara mateix estic de bajón total...
Imatge

Imatge
alivipa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: alivipa » dc. ago. 08, 2018 3:58 pm

Hola Nostreta,
Em sap molt, molt de greu sentir això. No sé si ara mateix t'ajudarà o no, però quan vaig tenir l'avortament em van dir que fins a tres avortaments espontanis seguits pot ser ben normal. No ho sé. A veure què et diuen al control.
T'envio molts i molts ànims! Una abraçada ben forta :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dc. ago. 08, 2018 9:18 pm

Nostreta ho sento molt. Molts ànims bonica :-()-)
Espero que aviat ho pogueu tornar a intentar i sigui la definitiva.
Us vaig llegint desde l'ombra continuo sense warry, avui ja 30 dies...
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airyn_jp » dc. ago. 08, 2018 10:37 pm

Hola a totes!!

Sento estar desconectada pero amb el peque de vacances es impossible... a mes el mes passat va ser un mes xungui...

Sento aquestes warrys! Anims amb el seguent mes!!

Coaner: quins picarols la sogra ! Normal que estiguis enfadada!!

Airuni: ara com a minim ja tens el motiu, no se que dir-te de si ovularas amb l’altre o no, perque com depen de les hormones...

Arigalma: sigues optimista! Si hi ha hagut pinxitos hi han opcions!!

Nostreta: ho sento moltissim!! Una abraçada ben forta!! A veure que us diuen de quin rs el següent pas, però de ben segur que ho aconseguireu! Anims!!

Mode Ego:

Torno a demanar disculpes per estar desapareguda... el mes passat entre ser fora i una crisi existencial de l’airuno obviament va baixar la regla i jo no tenia força anims...
Aquest mes tot just hem passat la SW i crec que hem fet be els deures... el gine em va dir ahir que havia ovulat dilluns de dos folicles... a veure si hi ha sort. Aquest es el 4t cicle despres de l’avortament... tinc bones vibracions amb ell, si em quedo ara i tot va bé hauria de neixer just quan va marxar l’altre i la veritat em faria molta il•lusio... a la vegada em fa molta por perque a la que estigui embarassada em vindran tots els mals... pero bueno, benvinguts siguin, vull tenir la mentalitat positiva, i pensar que els deures estan ben fets i que hi ha un petito formant-se...
La meva data de no warry es el 22 d’agost... a veure si pot ser que al seu pare li regalem un superpositiu pel seu cumple que es el 29!!

Us envio a totes molts Pepos!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dj. ago. 09, 2018 7:06 am

Bon dia boniques!!

Nostreta Quina me*** ... Es que m'he quedat sense paraules, al llegir-te. T'envio una abraçada infinita.
Nata Quin ensurt!! A vegades no som gens conscients del que tenim... Potser ja no hi sóc a temps... Molt bones vacances! :love:
Airuni Que bé que com a mínim sortissis de dubtes. Jo tampoc et puc ajudar massa... perquè et diria, però no ho sé del cert. ;(
Alivipa Que bé llegir-te!!! Ànims! Que ja ho tens a tocar.
Arigalma Amb un cop n'hi ha prou!! Ànims : lasito :

Perdoneu les que no he comentat, us vaig llegir fa dies, però no vaig tenir temps. I la desconnecció en general.

Ego El tema del gosset continuo pensant que és molt fort, però va ser així. Vaig tornar a parlar amb la meva sogre i em deia que no va dir res. No m'ho crec, però en escriure i relaxar-me i que l'endemà ja em va venir la w. Ja ho veia tot d'una altre manera.
Per molt que aquests dies hagi desconnectat del fòrum el tema cerca m'ha anat passant la mà per la cara continuament. Conegudes embarassadíssimes, més contacte amb nadons... sempre entre converses de canalla. No sé com explicar-ho, però potser perquè porto un temps molt nostàlgica, tot aquest temps s'em ha fet costa amunt.
Vam marxar 4 dies a la platja, però varis entrebancs, ens han fet estar molt tensos, distants i molt malhumorats. A veure si mica en mica la situació va canviant.
Començo sw, i només espero que tot flueixi una miqueta més.
No m'agrada entrar amb tan poc positivisme... però també us trobava a faltar. :love:
Les que ja esteu de vacances disfruteu molt.

Miro de captar dades d'agost.

Una abraçada!!
Imatge
Imatge
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: martonagc » dj. ago. 09, 2018 8:12 am

Nostreta em sap molt greu... Molts ànims i una abraçada ben forta!
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dv. ago. 10, 2018 8:32 am

Bon día wapes

Primer de tot Nostreta em sap molt de greu... Em recorda molt a ma germana, que ha tingut 4 aborts seguits i per fi ha aconseguit la seva panxu. A tu tb t'arribarà el moment. Una abraçada molt forta.

Coaner a veure si milloren aquests dies i la sw la disfruteu. Ah, i que no t'ho vaig comentar crec però lo de la teva sogra... Aix deu, Hi ha gent que no hauria de dir res...

Airyn bé per aquests deures ben fets! Tant de bo sigui el teu mes!

Airuni vaya Pal aixo de la W... A veure si Baixa i pots començar nou cicle.

Nata com vas??

No sé si em deixo algo, sorry , estic de del telf i costa una mica.

Ego: doncs res, ara estem a la Cerdanya amb la fesqueta i esperant la W la setmana que ve. Ja us diré.

Molts pepos per totes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dg. ago. 12, 2018 12:18 pm

Bon dia boniques!!
Nostreta, el que et diu l'Arigalma. Molta força! Ja veurà's com aviat arribarà el vostre moment.
Arigalma, em sona haver-ho dit ja... però sóc una enamorada de la Cerdanya! Passeu-ho molt bé.
:love:
Ego, Ja tinc els ànims a lloc, crec que les hormones de tan en tan s'enriulen de mi. De moment la sw anava molt bé. Però porto tot el mati al llit amb una gastroenteritis. Aixxxx... quin diumenge! :(
Sou totes de vacances?

Abraçades!
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dl. ago. 13, 2018 8:01 am

Holaaaaaa Guapissimessssssss :content:

Com van les vacancetes ¿? :***: Jo he fet uns 10 díes de vacances (per això la meva total desconexió) i aquesta setmana treballem. Però divendres tornem a agafar vacances :love:

NOSTRETA Em sap molt de greu aquesta notícia... :ufs: T'envio una súper abraçada :-()-) i sobretot molts i molts ànims... Ara el més important és recuperar-te físicament i també mentalment i no perdre mai l'esperança ni el positivisme, de bén segur, que vosaltres, també tindreu el vostre moment :-()-) :-()-) :-()-)

COANER Molts ànims amb aquesta gastroentiritis... :ufs: Espero que aquestes vacances al final hagin evoucionat cap a millor i aquests entrebancs i malhumor hagin desaparegut.. Aprofiteu molt bé tots els dies que tingueu per estar solets i alimentar i reforçar bé la parella perquè potser seràn les últimes vacances solets... :cnen: :cnena:

ARIGALMA Quin dia és la teva DNW ¿? És aquesta setmana oi ¿? Espero estigueu gaudint molt de la cerdanya i de la fresqueta... :ok: Nosaltres hem estat 5 díes per la zona del Cadí i la veritat que ha estat un regal estar a 15 graus, bén fresquets i relaxats...

AYRIN A veure si aquests deures bén fets dónen el seu resultat... Creurem els dits perquè així sigui :p-) En tot cas, el més important, és mantenir aquest positivisme :love:

MODO EGO: Doncs nosaltres vam tenir una molt bona SW... :b-))) Deures bén fets així que si baixa la W no serà perquè no hi hem posat de la nostra part >.-<: Des de després de la SW he tingut gairabé tots els dies dolors ovàrics.... La DNW és el 15 (dimecres) així que bén aviat sortirem de dubtes... El Nato (l'he batejat amb aquest nom al maridiín que m'agrada molt jejejejejeje :content: ) està convençut i il·lusionat que estic embarassada i constanment fa alusió a aquest estat però jo no ho tinc massa clar... Hi ha dies que penso que si.... Crec en el presentiment que tinc de que si... La meva germana marxa d'aquí 10 dies i penso que la naturalesa (ella tant capritxosa) ens donarà aquest regal ara :-()) i així la meva germana podrà conèixer al seu nebot just d'aquí 9 mesos que és quan torna... ;-) Però avui estic tenint altre cop dolorets, tinc mal de cap, i els pits inflats i adolorits així que molt em temo que en qualsevol moment em visitarà la meva estimada amiga... :ufs: Però no perdo l'esperança... :p-)
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: sika » dl. ago. 13, 2018 11:35 am

Hola noies! Com esteu??

Jo encara a la feina... demà últim día i no he parat! No he tingut temps de conectar-me, ni tan sols per móvil!! Moltíssima feina a la oficina, i quan arribo a casa, em dedico en cor i ànima a l'Arlet.

Al final, res de res... merda de psico-símptones... :( un rotllo. La w va venir tan puntual com sempre.

I ara, doncs ni idea. Vaig intentar relaxar-me, i en principi entre demà i demà passat ha de tornar la w, però fa 2 dies que taco marró i només al netejar-me. No sé que pensar així que intento no pensar en res!

Ara he llegit per sobre i he vist lo de Nostreta, quin greu nena!! Ho sento moltíssim!! Una abraçada enorme, reina!! :-()-)

I la resta com aneu?? Espero que bé, que continueu cercant i que les vacances ens portin allò que cerquem amb tant d'amor!!

Aquesta tarda intento posar-me al día i personalitzar una micona!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dl. ago. 13, 2018 1:39 pm

Hola noies!!
Avui he tornat a la feina després de dues setmanes de vacances, ara la propera al setembre!
Us comento, espero no oblidar-me a ningú:
Nata, quina angoixa lo del granissat, jo amb 12 anys vaig tenir xoc anafilàctic i la sensació de quedar-me sense respiració, buff, ho recordo i la pell de gallina.. Aviat surts de dubtes, a veure si la SW ha donat els seus fruits.
Airuni, jo crec que es pot ovular igualment si hi ha un fol·licle dominant i no està obstruït pel quist, el que passa que normalment es posa on es sol ovular i potser per això no ovules i tampoc et baixa la w.
Airgalma, anem a la par en moltes coses, jeje incloses vacances, l'únic que jo no he anat a la Cerdanya, jeje. Jo tampoc he tingut la SW en les millors condicions, però bueno amb un hi ha prou, no??
Nostreta, ho sento molt. Normal que estiguis de bajón. Jo crec que si que estaria bé que poguéssiu fer les proves que calguin, de vegades pot haver cosetes, tipus tiroides o falta de progesterona i ho pugueu solucionar, quedar-t’hi et quedes així que potser un estudi us anirà bé.
Airyn_jp, sort amb les bones vibracions, si les tens potser és una senyal!!
Coaner, genial aquesta SW, espero que aquest malestar sigui per un altre cosa!!
Ego: doncs com ja estava previst la SW m’ha agafat a l’apartament amb els amics i la nena. 0 romanticisme i algun pinxitu geriàtric... no tinc moltes esperances encara que amb 1 hi hagi prou però vaja que seria la concepció més estrepitosa del mon!
El que si he notat es que la molèstia de l’ovulació em dura bastants dies, i si faig balanç amb mesos anteriors si per exemple em dona positiu el TO dilluns i dimarts, tinc dolors fins divendres (de vegades algun dia més) jo ja no sé si és que estic tant pendent del meu cos que ho escolto tot o que realment l’ovulació és més lenta, ai no sé m’ha donat per pensar això. En fi, el 22 surto de dubtes... i diumenge seria la DPP, espero no estar trista... quin regal tan maco seria saber que en dates properes al que seria el part tinc l’esperat positiu...
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dt. ago. 14, 2018 8:19 am

Booooon Diaaaaaa Guapessssss :***: :***: :***:

ROSAE Ojalà tinguis aquest esperat regal... Aquest Agost també ha estat la DPP que tenia si l'embaràs hagués seguit el seu curs... De fet, tinc una amiga de tota la vida, que just va donar a llum aquest dia... molta casualitat.. i també molta nostàlgia... Però no estic trista, penso en el que vindrà i nosaltres, tard o d'hora, també tindrem el nostre regal :love: Així que molts ànims, amb un n'hi ha prou, no fa falta ni romanticisme... jejejeejeje :-()-)

SIKA Ja ens informaràs de com ha evolucionat aquest tacat de marró.. Estarem pendents de tu i ojalà ens dónis bones notícies :b-)))

EGO: Jo segueixo amb el malestar al baixventre... Aquesta nit he tingut unes punxades molt molt fortes al baixventre, ni al costat dret ni al costat esquerre, just al centre.. he cridat i tot... el Nato s'ha bén espantat.. jejejejeje M'he aixecat, he caminat una mica i he fet un pipi i m'ha passat... A algú li ha passat mai ¿? Avui segueixo amb molèsties habituals (com de W), i demà DNW... La veritat, i sent sincera, estic bastant nerviosa... Tinc esperançes tot i que aquests dolors apunten a W... Però us enganyaria si no us digués que ara mateix tinc tots els psicosímptomes... :ufs:
Avatar de l’usuari
sika
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: sika » dt. ago. 14, 2018 8:45 am

Bon dia noies.

Jo estic una mica desanimada. Avui m'he despertat amb la W. Un horror! En cap cicle he tacat marró i en aquest sí. No ho entenc.

Suposo que com amb l'altre embaràs va ser tot tan fàcil, em desanimo molt facilment. A més, como ara tinc hipotiroidisme, vaig convençuda que tot serà més complicat i tinc una barreja entre ànims positius i negatius.

Però vaja, cap al 3er cicle, a veure que passa...! Avui agafo vacances, espero que amb el descans tot flueixi millor! :-o00m

Nata! Espero que demà cantem victòria, guapa! Molta energía positiva!! =0-0-)

Vosaltres com aneu noies?? Heu fet vacances? Heu aprofitat per fer feina? :: orrr::
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dt. ago. 14, 2018 10:12 pm

Bona nit precioses
Com aneu?

Nataaaaaa aixxxx que tinc el pressentiment que heu Fet Diana!!

Sika sap greu la W. A tope el proper cicle.

Rosae espero que tinguis més Sort que jo...

Perdoneu que estic amb el telf i en costa personalitzar.

Ego: la W va baixar ahir ben puntual :-( La veritat és que aquest mes tot i saber que era complicat m'ha sapigut molt greu que baixés. suposo que estar amb ma germana embarassada influeix i m'hagués fet gràcia poder explicar-li el positiu abans que marxés. En fin, que estic una mica depre...
I ja s'acaben les vacances... Bufffdd

Ho sento si em deixo algo. Anem parlant.
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dc. ago. 15, 2018 11:25 am

SIKA i ARIGALMA sento molt aquesta W... Molts ànims per totes dues, una abraçada i moltissima força :-()-) :-()-)

La meva DNW era ahir... i de moment ni rastre../ molts molts molts nervis... sé que en qualsevol moment pot aparèixer... Esperarem a demà a veure què passa :-o00m
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dc. ago. 15, 2018 5:47 pm

Hola boniques!

Com van l'estiu i les vacances?

RedBerry no se si entraràs i ho llegiràs, però t'he llegit al post de març, mols ànims!! ho sento :-()-)

Airyn espero que el teu home tingui molt bon regal d'aniversari, ja queda poc per sortir de dubtes.

Coaner espero que et trobis millor i acabeu d'aprofitar la SW

Arigalma no pareu. Ànims amb la warry, sort pel proper cicle

Nata la cosa pinta molt bé, no t'has fet TE?

Sika ànims!! espero que puguis descansar i desconectar i que aquest cicle sigui el definitiu

Rosa ànims amb el desespero, molta sort!!

Està la cosa molt parada, pocs positius i amb mala sort, a veure si s'anima la cosa.

Jo continuo igual, hi ha dies que tinc mal de panxa que sembla que hagi de baixar però no baixa, ahir i avui sobretot em fa molt mal i vaig continuament al lavabo pensant que ha baixat. Aquests últims dies he tacat una mica marrò, però res. He tornat a demanar hora al gine pel setembre, com que tarden tant en donar cita, ja m'ha avançat i si mentrestant acaba baixant ja ho anul·lare, de moment fa més de dos mesos que no baixa, es desesperant, però bueno que hi farem.

Que acabi d'anar bé les vacances i la tornada a la feina!!

Petonets!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dj. ago. 16, 2018 7:17 am

Bon dia boniques!!!

Nataaaaaaaa Creuarem els dits per tu, perquè ens portis bones notícies!!! <:-) <:-) Espero que aquests dies de vacances acabin donant el seu fruit. Estaria més que contenta de poder cantar el teu positiu. :love: Moooolts pepos!!
Sika Maleïda w!! Molts ànims bonica!! :-()-)
Rosae Tot i que amb més mesura podem desconnectar del tema, i més fàcil ens ho posa l'estiu, estar pendent del nostre cós és inevitable.
Arigalma Bonica, tot plegat sona a cocktal de sentiments. L'amor per compartir amb t'he germana ( i al no poder perquè la tens lluny) i la cerca... i per descomptat les hormones. Agafa aire i endavant. En res tindràs el teu positiu... i ho celebrareu igual. Una abraçada!!
Airuni Imagino que tot plegat et fa estar molt tensa... Pot ser que ajudi a l'hora de que si és que ha de baixar la w, baixi. Ja has acabat vacances??? Espero que tinguis respostes aviat. Moltsss pepos!!

Ego Ahir vaig repassar els papers de st.Pau (tinc un croquis del que em de fer cada dia del cicle de la ia) vam intentar veure sobre el calendari com aniria tot (estic convençuda que serà com anirà, ja que sóc molt puntual en tema de w) i soooooom tan gafes que el primer dia del cicle que he de trucar-hi s'em escau en dissabte. Si és així s'avisa el dilluns següent. Però som tan rematadament gafes que el dilluns següent és la Mercè!! Festiiu a tot Barcelona, oi??? Intentaré trucar-hi unes setmanes abans per veure si trucant-hi el dimarts no hi ha problema.
Però jo vaig mentalitzant-me per la ia, i el meu homenet em diu que tinc psimptomes d'embarassada. </;-) </;-) Que no, no pot pas ser. Encara estic a 10 dies de la dnw.

Tribu He buscat una miqueta enrere, i no llegeixo dnw. Igualment ja anem encetant cicles nous, per no anar remenant el tema, però perquè quedi una miqueta clar a la presentació qui forma part de la tribu. L' entrada l'actualitzo només amb noms i emogis. ;)

Una abraçada gegant a totes!!
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dj. ago. 16, 2018 7:33 am

Boooooon Diaaaaaaa Guapissimes :***:

REDBERRY... T'he llegit al post de Marones de Març... Ho sento moltissim... :ufs: Em sap tant taaaaant de greu.... Per si ens llegeixes a aquí t'envio una forta abraçada i molts molts molts ànims... :-()-) T'estarem esperant a aquí per quan et recuperis :-()-)

COANER Carai si que sou una miqueta gafes si... jejeejeje però estic segura que això no serà cap impediment...i tot seguirà igualment el seu curs. Tinc la sensació que bén bén aviat pdorem cantar el teu positiu tant esperat :b-))) i la veritat que em farà molta il·lusió >.-<: Ojalà el teu homenet no s'equivoqui...

AIRUNI T'havia passat mai això de que tardés tant en baixar la W ¿? No pots d'alguna manera avançar aquesta visita ¿? Espero que tot estigui bé i que bén aviat tinguem bones notícies :-()-)

MODO EGO: Be, ahir a la tarda, en plan "modo desespero" vam anar a la farmàcia a comprar un TE. La DNW era entre dimarts 14 i dimecres 15. Així que amb tota la il·lusió vam fer el TE ahir a la nit, després de sopar, i la il·lusió va durar bén poc.. va sortir un NEGATIU com una casa :ufs: Ho vam fer amb el Clearblue així que no hi ha dubtes. Vaig llegir que la fiabilitat de la prova és de un 99% així que dubto i MOLT que precisament siguem el 1% restant :ufs: Segueixo trobant-me malament. Aquesta nit molt mal de panxa, malestar, i ganes de vomitar. Avui seguim igual, I ja porto moltissims dies així sense que baixi la W. Ara mateix no més desitjo que baixi ja i que tot segueixi funcionant bé. No puc negar que després del negatiu estem una mica tristos :ufs: Són ja 10 mesos de desil·lusions... :ufs:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dj. ago. 16, 2018 7:42 am

Aiiii cuca.... em sap molt greu aquest te!!! :( Quan estem en nivells d'eufòria pensant que tenim panxu... ens fumen una bufetada. Però res... tot plegat us carregarà d'amor amb el teu Nato i de fortalesa tan a nivell de parella com personal. Estic convençuda que encara que no és de la millor manera, ens fa valentes i madures.
Una abraçada infinitaaaa!!! :love: :love:
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dj. ago. 16, 2018 11:57 am

Hola noies,

En primer lloc, ho sento molt Redberry, al veure els comentaris, he anat al post de març i ho he llegit. Espero que aviat puguis tenir forces per intentar-ho i no et desanimis, a vegades hi ha proves dures que ens posa la vida... un petó molt fort.
Nata, ho sento, quan estem oficialment en retard i fas un TE la patacada sembla més gran però segur que aviat ho aconseguiràs!! Un abraçada molt forta.
Ego: doncs noies, ahir vaig fer una cosa que tinc al maridin que es puja per les parets... i en el fons té raó perquè jo sóc molt bleda i mai sé dir que no... resulta que la meva altre cunyada està embarassada, amb la primera que ja va tenir el fill, només em va demanar de coses de criatures la minicuna però en aquell moment jo també estava embarassada i encara no ho havia dit així que li vem dir que era una mica antiga i que el nostre regal seria una nova.. la veritat es que no ens ha demanat gaire coses més i jo li he deixat el coixí d’embarassada, una musselina i el coixí anti vuelco. Doncs la cunyada actual em va dir si jo tenia coses per deixar-li i li vaig dir que alguna cosa en tenia... ahir va venir a casa i al final s’ha endut moltíssimes coses: cuna viatge, parque, maxicosi, cadireta, llençols, ... excepte els carros i la banyera perquè no li cap... jo li anava ensenyant perquè em fa il·lusió, l’aprecio molt (la única família que té és a nosaltres i l’embaràs li ha portat 9 mesos)Total que els armaris de la peke han quedat buits de trastos i excepte roba (pq ella espera un nen) li he donat quasi tot. Em va preguntar si li molestava que li deixés (suposo que per la cara del maridin durant el procés que estava al sofà i ni tan sols ajudava a baixar les coses al seu germà) jo l’únic que li vaig dir es que és clar que no me molestava però tot fos que li hagués de demanar abans d’hora (ella sap que estic en cerca del segon).
Total que ara em sento estranya, m’he desfet de moltes coses per aquell bebè que no acaba d’arribar i no sé si he fet bé o no. La realitat es que no ho necessito ara i ella fins el desembre no tindrà el nen. A partir d’aquí els cosins es portarien 5 mesos mínim ) això si dimecres tinc bones noticies sinó doncs a sumar... a dolentes l’altre cunyada que ja tindrà el nen més gran podrà anant aportant coses, aixxxx no sé. Estic una mica estranya, potser estic tancant la porta abans de temps? Si estic segura de que em quedaré perquè m’he desfet de tantes coses que a sobre no son de bebè a utilitzar d’immediat sinó més endavant. I en cas de que em quedi, queda una mica malament haver de tornar-li a demanar? Estic ratllada i el maridin emprenyat!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::