* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dt. set. 11, 2018 9:17 am

Hola noies, ja hem tornat de vacances i ja m'he posat al dia.
Nata, esperem que ens donis el positiu!! Creuem dits.
Llunadexocolata, quant de temps... Esta bé que mirem les coses el que penso és que no tenim bons assessors que ens donin confiança i ajudin a trobar algunes respostes...
Arigalma, ho sento... Potser la tardor ens ajuda!
Airuni esperem la NW i sense esperances seria mes sorpresa, jeje.
Martonagc, com he dit abans la tardor ens portara bones noticies.
Eia, doncs no he fet mai lo de les tempes, ho veig més s complicat, no sé ... Però o pot ser una solució io.
Doncs aquests dies de desconnexió han estat bé, hem vist moltes coses, caminat molt i pensaments 0, només que la nena continua demanant un bebé... Pobre, anb tants nous cosins crec que li està entrant les ganes, si ella sabés...
De la visita a la gine no he volgut pensar. Potser els TO si han detectat els pics en orina i trigo en eliminar-los, entencque la gine no s'equivoca... L'unic que segueixo amb un doloret al costat esquerre, gairebé es constant durant el cicle però tot es veu normal així que esperarem...
Els dos últims cicles han estat més curts de lo normal. 25 i 26 dies. Avui estic a dc 24 i no tinc senyals com sempre així que sospito que serà més aviat de 28, com fa tres cicles i el que era mes habitual en mi...
No tinc psicosintomes especials, com dic el doloret de sempre i una mica els pits de forma intermitent aixi que no sospito res.
Com comença un nou curs jo també ho faré, necessito perdre pes i m'estic informant de la dieta de moda de menjar real i sa, a veure con va. Quan em posso tinc molta força i ho faig, ja vaig perdre 18kg però no sóc constant i després em deixo anar... També vull centrar-me a la feina i amb la nena, està més amb ella, es fa gran i té tantes preguntes... I suposo que tornaré a l'acupuntura, vaja un pack, jeje.
Us aniré explicant, a veure si ve o no la w.
Molts pepos i bona diada!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dt. set. 11, 2018 6:00 pm

Boniquesssss, us he llegit amb el mòbil... feia un munt que no entrava. En començar el nou cicle veia que seria de relaxing total. I bé, més o menys... De relaxing perquè estic una mica més esquerpa (ho associo a deixar de fumar) i els dies d'ovulació em estat fora amb uns amics, per tant veig que de possibilitats poca cosa. Continuo pensant molt amb la ia de st.Pau... crec que algú em demanava... tinc de trucar-hi jo quan em baixi la pròxima w.
Parlàveu del nou curs... jo també m'he plantejat mirar de centrar-me més amb mi, buscar una miqueta el meu equilibri... estic a la que salto i això no m'agrada gens.
Perdoneu el meu modo ego, però no volia (després de tan de temps) passar i no dir res...
Intentaré entrar durant aquesta setmana i personalitzar.
Ultimament m'he aficionat a seguir mamis per el insta, algú més ho fa?
A veure si anem omplint el setembre de positius!!

Que acabeu de passar una bona diada ||*||
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dc. set. 12, 2018 8:47 am

Booooon Diaaaaaaaaaaaaaaaa :b-)))

Com ha anat aquesta tornada a l'escola ¿? :love:

ROSAE Em semblen fantàstics tots aquests propòsits pel nou curs... :ok: I sento una gran admiració per la teva força de voluntat al perdre 18 kg >.-<: >.-<: >.-<: Jo m'he proposat perdre'n 5.... De moment he deixat l'alchol, tampoc és que en prengui massa però una cerveseta de tant en tant si que queia.. ara zero...ni tampoc cap extra de menjar... Tot sa... i running :p-) Ja ens aniràs explicant què tal avança tot... el tema de la acupuntura jo també m'ho estic plantejant, de fet la gine m'ho va recomanar...

COANER Molts ànims :-()-) Deixar de fumar no és fàcil, i és normal que tinguis canvis d'humor, lo important és que ho has deixat, i la resta ja s'anirà posant a lloc mica en mica :ok:

Jo si que segueixo a moltissimes mamis... jejejeje i al youtube també... Especialment segueixo a la Verdeliss (deesa de la fertilitat, no ho entenc...7 fills i casi tots a la primera, mal repartit està el món). També segueixo a JustCoco, que per cert, aquesta setmana ha fet un vídeo a youtube explicant l'abort que va tenir fa dos anys. La veritat, que jo que he passat per això, m'està agradant que últimament s'estigui donant visibilitat a aquest tema. Jo ja he explicat vàries vegades la meva experiència i sempre he sentit que és un tema tabú, he sentit que ho he hagut de portar en secret, i la veritat encara no li trobo un perquè. Personalment trobo molt bé que s'estigui intentant normalitzar aquest tema perquè crec que pot ser de gran ajuda. També segueixo des de fa molts anys a una artista que m'agrada molt, Paula Bonet, de fet tinc un cuadre seu a casa i casualment ha patit aquest any dos abortaments i està donant molta veu a aquest tema. Ha tret un llibre que crec que sortirà a la venda a finals d'aquest mes sobre això. Jo explico això al Nato per exemple i ho veu com una tonteria, i em dóna molt ràbia. Però jo crec que les que hagueu passat per això entendreu el que vull dir.

Una mica més de EGO: Entre avui i demà DNW... Estic súper nerviosa la veritat.. és súper decisiu aquest cicle...Perquè si baixa la W ja entrarem en el cicle 12 :ufs: i haurem de començar amb les proves tal i com ens va dir la gine... i la veritat que no en tinc gens de ganes... si una cosa no volia quan vam decidir ser pares és precisament haver de passar per això... és com que tot es complica massa i a vegades em pregunto si realment hauriem de continuar o hi ha una força superior que ens està dient que no hauríem de tenir un fill.... Aquesta nit he tingut uns dolors horribles d'ovaris, molt molt forts, no he pogut dormir, ho he passat bastant malament... Mentre no hi hagi W hi ha esperança per això.... :ok:
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dc. set. 12, 2018 11:30 am

Bon dia wapes

Nata espero que no baixi la W :ok:

Coaner mai se sap, encara que siguin poques les possibiilitats estan, i si baixa la W, ja saps a trucar a St.Pau i a iniciar el procés que es portarà la panxu tan desitjada!! Ja falta molt poc pel teu positiu! >.-<:

Rosae :-o00m amb el despesero. Espero que no baixi la W.

Lluna m'alegra saber de tu. Molts ànims preciosa.

Espero que totes tingueu més sort que jo. La veritat és que estic una mica depre... se'm tira el temps a sobre, crec que m'estic pressionant amb el tema de l'edat (tant la meva i la deu meu marit, com amb la del nen que cada vegada es va fent més gran i més mandra em fa tornar a començar). Total, que aquesta vegada m'està costant animar-me i ja veig impossible aconseguir la panxu pk no aconsegueixo desconnectar de la cerca... em mata haver d'anar sempre mirant el calendari.... No sé, tenia l'esperança que les vacances ajudarien i al final res de res... Perdneu el mau EGO, però necessitava dir-ho...

No sé si desconnectar una mica del foro o si seguir per compratir la depre.... no sé què serà millor... tb em fa por veure que em quedaré sola per aquí buscant.... aix, avui no estic gaire animada. Sorry.
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 12, 2018 12:00 pm

Hola noies!

Tornada al cole superada!
Nata ànims, esperem que no hi hagi W.
Coaner, jo de vegades tinc ganes de fumar, ni que sigui un, jeje. Mai he sigut una fumadora compulsiva i de vegades cada cert temps un cau... però clar ho controlo bastant bé.
Si no heu fet diana, al menys ho teniu més a prop ja voràs i ST.Pau té molt bones critiques!
Arigalma, t'entenc perfectament, jo de vegades penso igual, sobretot el fet que la nena vingués a la primera era com que tot el que havia planejat a la vida per primer cop no em sortia quan jo volia, potser he tingut molta sort i ara em toca ser pacient, tinc esperances... segur que ho aconseguirem.
Nata, quins nervis!! bones energies per tu!!
Doncs jo també segueixo per Instagram a la verdeliss, però en plan cotilleo, no a nivell d’admiració. Segueixo també algunes noies que han patit un abort, com dius tu Nata és un tema que no es parla ni és visualitza. I els homes de vegades no ho entenen...
Tinc força de voluntat amb el menjar però no amb l’esport, no en faig res, no m’agrada i excepte si feia algo amb una amiga, la meva activitat 0 i és una cosa que sé que no puc canviar perquè mira menjar menys o menjar sa està bé i m’agrada però l’esport... potser si m’aprimo m’entraran ganes perquè l’esforç serà menys però vaja...
Per cert, el maridin divendres es farà les proves de fertilitat. Com va anar a revisió del tema de la pròstata li va comentar al metge si podia interferir i li va dir que podia ser així que una cosa menys!! Ara li han receptat antibiòtic que hauria de millorar la inflamació així que si hi ha algo que no va bé, li ajudarà, el tractament són dos mesos.
I avui si que estic psicosimptomàtica, dolors de pits i d’ovaris... encara no tinc filets com sempre així que sospito que fins dissabte o diumenge no vindrà ja que m’avisa normalment dos dies abans... serà un cicle de 28 dies imagino. Quan porto dos de seguits de 25 o 26 normalment el tercer si és més llarg. Si divendres no tinc filets... dissabte em faria TE, però Bueno no vaig a pensar encara... que després el patapam és dur.
Per cert, a partir de la setmana vinent haurem de fer nou Post, l’estiu no ha vingut amb moltes bones noticies i haurem de pensar en castanyes i bolets, jeje.
Algú va dir de portar el post entre varies, si voleu jo també hi participo!
Bona setmana noies!!

Petons,
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dc. set. 12, 2018 2:14 pm

Hola guapes!!

Ara si qeu ja hem tornat a la rutina, jo estic una mica bipolar, per una part tenia ganes de tornar a la normalitat, però per un altra em fa mandra una altra vegada amb els horaris i a còrrer tot el dia :-o00m

Arigalma ho sento molt! ànims! potser et va bé desconnectar, pensa també que les vacances desconnectem però tenim més temps per pensar-hi, en canvi ara amb la feina, el nen...potser no hi penses tant, no se. També està el tema de les hormones que ens faran tornar boges.

LlunadeXocolata m'alegro que t'hagi anat bé la desconnexió i que hagueu començat a mirar coses, cada pas que feu és un menys, espero que acabi de sortir tot bé. Molts ànims!!

Nata com va el desespero?

Rosae ànims amb el desespero, estem pendents de vosaltres a veure si porteu bones noticies.

Coaner m'alegro que hagis deixat de fumar, jo també soc exfumadora i reconec que de tant en tant em ve de gust, encara que fa molts anys que ho vaig deixar, penso que és una cosa que ho portaré sempre perquè a mi mai m'ha disgustat fumar i fins i tot em fa por tornar-hi i no ser capaç de deixar-ho, de tant en tant tinc malsons i tot :-D
Sempre hi ha alguna possiblitat a veure si tant temps esperant la visita a St. Pau i al final no hi has d'anar. Molta sort!
Sobre l'insta jo no les segueixo el qeu si faig és mirar a fotos suggerides i em surten moltes mamis i embarassades.

Sobre obrir nou post, jo no tinc temps i per fer-ho entre varies el problema és que la primera pàgina només l'ha podrà editar la que ho obri, va a veure si alguna s'anima que diuen que porta sort ser la jefa. Va jo em presento voluntaria per obrir novembre que penso que estaré més tranquil·la i em sembla que continuaré per aqui.

EGO Porto des d'ahir tacant, no se que pensar, he estat un cicle sencer sense warry i ara s'adelanta 4 dies...que tampoc se si és la warry perquè estic tacant poc però té pinta de que s'ha adelantat, si ho miro positivament millor així que no haver de desesperar 2 mesoss.


Ens anem llegint!
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dc. set. 12, 2018 7:45 pm

Hola boniques,

Nata Creuarem els dits per tu preciosaa!!! Mmmmm... no el faig servir massa el Youtube (de moment) però veig que estàs molt al dia :ok: Tema tabac, també espero i desitjo que tot es vagi normalitzant. El meu home que fa 12 anys que és ex fumador, em diu que són uns 3 mesos així (sempre de més a menys) el que veig és que mentre estic sola, vaig fent, però amb ell estic més revolucionaria... :: orrr:: (Pobreeet :r) )
Arigalma Eiii bonica.... ànims amunt!!!! Som aquí per el que faci falta... però potser fer un replantejament de la cerca?? En plan... buscar noves propostes?? I provar l'acupuntura??? Jo no ho descartaria i t'ho comento des de la meva més humil opinió. Una abraçada!!!
Rosae Esperem que aquestes proves del maridin vagin molt bé!!! El tema esport, estic convençuda que quan et trobis més còmode et serà molt més fàcil practicar-lo. I tema tabac... jo no podria de cap manera fer-ne un de tan en tan, per mi era un hàbit i estic segura que tornaria a recaure.
Airuni Segur que de cara la setmana vinent ja estàs més habituada! :-o00m A mi també em passa com a tu... m'agradava fumar. I el cafè.... aiii molt. Però ja no toca... prefereixo tenir salut per anys. I tema insta, vaig començar com tu... també em sortien embarassades i nadons com a suggeriments... segueixo poca cosa: miriam tirado, maretameva... i alguna noia de criança respectuosa. Que per cert, el tema m'encanta.

Tema jefa: Jo us aconsellaria una sola jefa... només una podrà omplir dades inicials. I no es tanta feina... amb una estoneta ho tindreu llest. I com diu la Rosae... ja qüasi és temps de bolets, castanyes i aviat de manteta. I per decomptat una miqueta d'aire nou li anirà molt bé al fòrum!!

Petonetssss
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dj. set. 13, 2018 12:26 pm

Hola noies,

Últimament estic amb súper ego, però és que no puc evitar-ho... ja tinc senyals així que la w vindrà entre demà i dissabte. De vegades preferiria que vingués en plan Xof i no estar amb el paper per veure si taco o no. Demà he quedat per sopar amb la meva amiga que ja està de 37 setmanes. Just quan jo tenia l'avortament ella s'hi quedava, com són les coses!! Espero no estar toveta, encara que avui doncs com sempre, ja m'enteneu, tot és una m, ja no vull buscar més, no sé.
A sobre amb la dieta ja estic notant la baixada de sucre i estic que em pujo per les parets, aixxx que bé em vindria un piti ara.
Si voleu obro jo el post de la tardor, ho faré divendres 21!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dj. set. 13, 2018 1:55 pm

Holaaaaaa Guapesssssssss :***:

ROSAE Em sembla genial que obris el post :ok: Jo la veritat que estava esperant a veure si algu s'oferia perquè ara mateix no em sento amb masses ànims ni força. T'entenc perfectament, tinc una amiga que es va quedar embarassada just com jo, ella va seguir amb el seu embaràs i jo el vaig perdre. Va donar a a llum fa unes setmanes, quan jo també ho hauria d'haver fet, i és dur la veritat. T'envio una abraçada i molta força :-()-)

COANER M'agrada molt a mi el youtube. Miro bastants vídeos. A la filla petita del meu home també li agrada molt i segueix a moltes mamis i a vegades ho mirem juntes o comentem les jugades... jejejejeje :love: Tema tabac, endevant, no et rendeixis.... >.-<: Quan passin aquests tres mesos segur que ja ni te'n recordaràs i agrairàs tot el que has passat.. i el teu home també... jejejejeeje

AIRUNI Què tal ¿? Com ha evolucionat aquest tacat ¿?

ARIGALMA No et puc dir massa més cosa que t'entenc perfectament. A mi també se'm tira el temps a sobre. Molt a sobre. I tot plegat al final m'està resultant massa angoixant. El que va començar amb molta il·lusió i alegria ara ja no ho és tant perquè per molt que volguem cada vegada costa més estar desconectada, és complicat. Però sàpigues que aquí estem per escoltar la teva "depre" si ho vols... D'això es tracta, de compartir, i de ajudar-nos, de entendre'ns :-()-)

MODO EGO: Esperant a que baixi la W. .. I dic esperant perquè encara no ha baixat però en tinc tots els síntomes, porto 3 dies anant al lavabo i mirant si taco, de moment res, però crec que d'avui ja no passa :ufs: Espero que el nou post ens porti molta més sort a totes, i també alegries. La veritat que ha estat un estiu un tant depresiu, no hem tingut masses bones notícies i algunes veig que estem en plan "depre". Així que espero la tardor ens porti més bolets que castanyes :love:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dj. set. 13, 2018 8:42 pm

Holaaaa guapiiiis!!!

Nataaaaaa..... Aiiiii.... que no baixi la maleïda!!! Em faria una il·lusió bestial cantar el teu positiu!!! I si no... calma. Que tot arriba!! Abraçades mil, preciosa!! :love:
Rosae Nooooo.... pitis no!! jejejeje pensa que les hormones són unes traïdores!! I tot aquest estat seguríssim que és cosa d'elles. El tema dieta, a mi em va anar super bé, que en començar la dieta, la mateixa dietista em va donar un suplement de vitamines. Ara t'hi ajudaria moltíssim!! Entre el canvi d'horaris, de rutines, d'estació... jo acostumo a fer força esforç físic en la meva feina... i no em vaig trobar fluixa en cap moment. Molts Pepos!!!
I seguríssim que seràs una gran jefa!!!! :love:
Has decidit encetar el post el mateix dia de la meva dnw. :oset: :oset:

Que descanseu,
Bona nit!!! zz:-) zz:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. set. 14, 2018 7:25 am

Nata32 ha escrit: EGO: Entre avui i demà DNW... Estic súper nerviosa la veritat.. és súper decisiu aquest cicle...Perquè si baixa la W ja entrarem en el cicle 12 :ufs: i haurem de començar amb les proves tal i com ens va dir la gine... i la veritat que no en tinc gens de ganes... si una cosa no volia quan vam decidir ser pares és precisament haver de passar per això... és com que tot es complica massa i a vegades em pregunto si realment hauriem de continuar o hi ha una força superior que ens està dient que no hauríem de tenir un fill....


Jo també he estat en aquest punt... Crec que cap de nosaltres espera a haver de fer-se proves de fertilitat pensant que potser hi ha algun problema que ens està obstaculitzant... Però malauradament de vegades és així... De vegades potser és una tonteria com una hormona que no acaba de fer el pic... i de vegades potser alguna cosa més seria.... :-o00m Però avui en dia tot té solució, el problema és l'espera!
El meu gine em va explicar que cada vegada es troben més casos d'infertilitat masculina...

I el que comentes de la senyal... jo també ho he arriba a pensar, fins i tot he arribat a pensar que potser no hem de ser pares junts ... però això tan sols és fer-se més mal.... I tant que és una senyal, una senyal de que encara no és l'hora... però que ja arribarà.. no et desanimis!!! Una abraçada ben forta!!

Arigalma Et veig un xic desanimada... entenc que tot se't fa una muntanya... Ànims! Al final aquests pensaments ens fan més mal que no pas una altra cosa... a mi desconnectar del fòrum m'ha anat molt bé... Senti que vivía lligada al calendari i que centrava tota la meva vida en la cerca! I a la que vaig desconnectar de veritat la cosa va canviar... Podries provar-ho per si et fa sentir millor.

Rosae Molts ànims!
Tema tabac... jo per deixar de fumar (era una fumadora compulsiva com poques) vaig llegir-me un llibre que em va anar de perles...."Dejar de fumar es fácil si sabes como" Us el recomano a totes, fumadores i exfumadores recents... Bàsicament em va anar bé per entendre que el tabac no és cap sortida... i que realment no et fa sentir millor... tan sols serveix per callar al monstre de la nicotina cada vegada que reclama una dosis i això és el que et dòna aquella sensació de "calma" ... Gràcies al llibre ho vaig deixar de cop, sense parxes....xiclets ...res! I em va anar super bé, casi no el vaig ni sentir el mono .... Si que una setmana després estava més que em costava poc saltar jaja però va ser la única cosa!


Bon divendres flors!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » ds. set. 15, 2018 8:05 am

Hola Noies!!!!

M’haureu de perdonar però entro un moment ràpid des de el mòbil perquè necessito fer un súper ego.

Porto 3 dies de retard i “ni rastre” de la W....ho poso entre cometes perquè a estones tinc doloes forts al baixventre, i aleshores és com la sensació de que m’estigui baixant, però res... És una sensació molt extranya, una mica com tenir la W però sense tenir-la... A alguna li ha passat mai??? Porto com dues setmanes així...

Amb el Nato hem decidit esperar fins dilluns a veure que passa...

Estic una mica nerviosa, no em vull fer falses il.lusions, però no puc evitar pensar que potser és alguna cosa més... Per altra banda si ha de baixar prefereixo que ho faci ja... Jo no tinc mai retarda.. Sóc com un rellotge...

Bé, sento el ego... Lluna m’alegro moooltissim d’haver-te llegit...

Que passeu un bon dissabte!!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » ds. set. 15, 2018 10:31 am

Bon dia wapes

Us vaig llegint però no tinc gaires ganes de comentar res, la veritat. Entro només pel que diu la Nata... en serio que esperareu fins dilluns??????????????????? Nena, que això té molt bona pinta!!!!!!!!!!!!!! Ja ens diras preciosa però crec que en breu cantarem la teva panxu!!! >.-<: >.-<: Aniré entrant per veure quan ho dius!

Bon cap de setmana a totes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » ds. set. 15, 2018 7:33 pm

Naaaaataaaaaa, estem super pendents de tu!!
Arigalma, ànims cuca!! Deixa fluir.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dl. set. 17, 2018 5:58 am

Bon dia boniques,

Nataaaaaa..... Com vas???? Tenim notícies??
Arigalma Desprès del cap de setmana anem millor d'ànims???

I la resta, com esteu?? Rosae, Airuni, etc...

Ego Doncs jo començo a estar mooooolt neguitosa. Avui m'ha estat impossible dormir gaire. Miraré d'anar a algun herbolari a buscar algo que em relaxi, tampoc m'agradaria que els nervis interferissin en res. Però es que desprès de taaants anys arribar-hi, és un cúmul de sentiments. No sé com explicar-vos ho... Ara però, començo amb els dubtes de que tot hagi d'anar bé. Crec que m'és molt bo ser conscient de que pot no funcionar, però no estic prou preparada per assumir-ho. Més que res per assumir el temps d'espera fins a una fiv. N'hi que sigui de manera privada.
Ara a esperar que arribi la w... i començarem amb tot el procés.

Bon dilluns a totes!!! :love:
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dl. set. 17, 2018 8:26 am

Boooooon Diaaaaaaa Guapissimesssssss :***:

ARIGALMA Com estàs ¿? Una mica més animada ¿? És normal no tenir ganes de d'escriure ni de res quan baixa la W, és una patacada més, però és un cicle menys que queda per aconseguir l'objectiu.. Mira-t'ho així... Jo últimament ho he intentat fer... cada vegada que venia la W pensava "buenu, un mes menys que em queda per aconseguir-ho..." :ok: Mooooolts ànims Preciosa :-()-)

LLUNA El meu home també va deixar de fumar amb el llibre que comentes (llàstima que al cap de uns anys hi va recaure de nou) , l'he sentit anomenar moltissim i tot i que sembli un miracle si que és veritat que hi ha molta gent que ho ha aconseguit així. M'alegra molt, com ja vaig dir, d'haver-te llegit i saber que d'alguna forma segueixes per aquí, gràcies per les teves paraules :-()-)

COANER Potser si que et funciona alguna cosa natural per estar més relaxada i poguer descansar bé. És normal que estiguis neguitosa, són molts mesos, molta lluita, però ja hi ets. Estic segura que bén aviat podràs dir-nos com n'ha valgut la pena tot aquest temps d'espera :love: De fet, ojalà no baixi la W aquest mes...Però sinó, pensa que ja ho tens a tocar...

MODO EGO: 5 dies de retràs, ni rastre de W... Avui farem el TE. Ja sé que pensareu que hem tardat massa i que no haguéssiu aguantat tant però la veritat que aquest cicle ho tenia clar que volia esperar. Són moltes patacades i desil·lusions que ens hem endut tots aquests mesos i la veritat és que ara mateix sento molt de pànic.. Tinc por de fer el TE i que surti negatiu, i per això hem esperat tant... És com que vull fer durar una miqueta la il·lusió que sento ara de que potser ho estic i no vull afrontar la realitat de que potser surt negatiu, tot i que en principi tot apunta a que serà positiu, però ja us dic, no em vull fer falses il·lusions. Estic cagadissimaaaaaaa de por. Estic dormint molt molt moooolt malament. Em llevo unes 7 vegades cada nit per fer pipí i quan dormo tinc unes punxades horroroses al baixventre (més fortes que la W) i em llevo per prednre un paracetamol i que se'm calmi una mica. No sóc gens d'abusar de medicació, no m'agrada, però de veritat que les nits són horroses... A veure en què desemboca tot això... :content: Després us escric :-()-) :-()-) :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dl. set. 17, 2018 8:52 am

Hola noies!

Nata, Aixx tan de bo tanquem el post d’estiu amb la bona noticia!!
Coaner, ja ho tens a tocar. Jo segueixo a @mamaingeniera, ella va fer la FIV i explica les emocions i el procés de forma molt clara i sorpresa, després és va quedar embarassada de bessons de forma natural! Per si et bé de gust llegir alguna experiència.
Airuni, t’ha arribat finalment la w o segueixes només tacant?
Llunadexocolata, jo realment no he sigut una fumadora fumadora, m’explico quan era joveneta era més bé social, amb el maridin no fumava mai (odia el tabac) i només ho feia en alguna sortida de nit... i ara doncs ja et dic en 15 anys potser em dona per fumar un o dos cops a l’any en plan durant 2 ó 3 setmanes em compro paquets i vaig fent... però està molt lligat a l’ansietat així que quan estic bé deixo de fumar i ja està! És algo estrany ho sé, però l’altre dia amb els nervis m’hagués fumat algun i ara per exemple doncs no em vindria de gusta... vaja fumadora social-ansiosa.
Arigalma, t’entenc tan... aixx que ens costa aquest segon, molts ànims guapetona.
Modo ego: doncs a punt de marxar la w i a tornar a començar... ja estic amb la dieta i super bé, cap de setmana superat!! El maridin es va fer l’espermograma divendres, els resultats li donaran divendres, a veure que tal. I jo més tranquil·la, divendres vaig parlar ambla meva amiga embarassada de 37, dissabte al matí vaig acompanyar a la meva cunyada a fer la corva del sucre i Bueno li vaig explicar una mica el que us vaig compantar a vosaltres quan li vaig donar totes les coses del bebè... que va ser una mica com un alliberament, en el sentit que si no ho estic i a priori de moment no hi ha previsió de quan passarà i ella ho necessitarà abans que jo... ella mateixa ja va dir que si ho necessitava es compraria el que calgués o m’ho tornaria tot, però vaja genial perquè potser la vida vol que primer ho gaudeixi el meu nebodet i després ja ho recuperi jo...
Ahir vaig quedar amb uns altres amics que no volen tenir un segon i de repent vaig veure que no em visualitzava de nou embarassada, ni un altre nen corrent per la casa o anant de vacances sent tants, potser amb la w ve el bajón però ara escrivint això penso, si en vull!! Aixx quina vida de muntanya russa...
Bona setmana boniques.
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dl. set. 17, 2018 12:37 pm

Noiesssssssssssss ||*||

Estic EMBARASSADAAAAAAAAAAAA >.-<: >.-<: >.-<:

Hem fet el Clearblue i m’ha sortit “embarazada 2-3 semanas”

Estic taaaaaaaant nerviosa... No sé si riure o plorar... Felicitat però també mooolta por....

I molta molta moooooolta il.lusió de compartir-ho amb vosaltres!!!! :love:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dl. set. 17, 2018 1:16 pm

Nata he entrat amb el mobil per llegir-te i quan he vist el teu primer missatge t'anava a dir que feies el TE o vinc i t'obligo a fer-lo, sobretot quan has dit lo del pipi per la nit, estava clar que era un super positiu!! Enhorabona!!!! Tots els positius fan ilusió però el teu em sembla que totes l'estavem esperant amb moltes ganes.

Despres si puc entro a personalitzar, però de moment us confirmo que va baixar la warry,a veure ara quan dura amb aquest descontrol
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dl. set. 17, 2018 1:45 pm

FELICITATS NATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Crec que totes esperavem el teu positiu ja, almenys jo m'he passat tot el matí actualitzant la pàgina al telf. per veure quan ho confirmaves!! Estic molt contenta per tu!!! Disfruta moltíssim de la panxu :-()) :-()) i ja ens aniras explicant!!! Enhorabona preciosa!!

Quina bona manera de tancar el post d'estiu!

Rosae, jo hi ha dies que també tinc sentiments contradictoris. i més quan me baixa la W, comenó a pensar, ara que comencem a viure, que comencem a recuperar la vida "individual" de cada un, ara que el peque ja és autònom... ara que m'agradaria fer diesta per perdre pes, que m'apuntaria al gym per fer tantes coses, segur que en vull un altre?? I llavors arriba un dia que torno a pensar en com trobo a faltar tenir un bebé, poder reviure el que ja he viscut i espero portar millor algunes coses que amb el primer fill potser no acabes de controlar.... COm tu dius, muntanya russa total. I no només me passa a mi, al meu marit tb li passa, pk hi ha vegades, sobretoto quan tenim mal dia amb el peque, que deixa anar comentaris tipus "·i tu en vols un altre?? acabarem divorciats".... però weno, ja sé que són el calentón del moment... :-o00m :-o00m

Airuni ànims amb la W i a pel proper cicle :: orrr::

Coaner, ànims amb aquests nervis, segur que tot va bé! :ok: :ok:

Bon dilluns i bona setmana.

PD: No us poso EGO pk seria massa depriment, i prefereixo celebrar l'alegria de la NATA.
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::