* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Mminil » dl. set. 17, 2018 2:37 pm

Uohhhhh!!!! MOLTISSIMES FELICITATS NATA!!!!

[color=#0000FFPortava aquests dies creuant els dits!!! M'alegro moltíssim!!! Ha costat, però ha arribat i segur q va super mega bé!!!![/color]

Que bé poder tancar aquest post d'estiu amb un gran positiu tant esperat!!! >.-<: >.-<:

Les demés, esteu també super aprop d'aconseguir-ho!!! I tant q si!!!! Aniré entrant per celebrar tots els positius!!!!!

Una super mega abraçada, super mega forta!!!!!!!!!!!! :***:
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dl. set. 17, 2018 4:02 pm

Naaaaataaaa!! T'escric modo soso des de el mòbil!! Enhorabona preciosaaaaaa!! Que bé tancar l'estiu així!! Et desitjo tota la felicitat del món!! Una abraçada gegant!
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dl. set. 17, 2018 4:43 pm

Felicitats Nata!! Quina bona noticia, que contenta!! T'ho mereixes molt i segur que aquest cop anirà tot perfecte.
Ja ens aniràs explicant!
Un petó mami!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dl. set. 17, 2018 5:28 pm

Moooltissimes Gràcies a totes Noies!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Haig de confessar, que no sé si seràn les hormones, però m'ha caigut la llagrimeta llegint els vostres comentaris.

Han estat 11 mesos de cerca molt intensos, amb moments de molta il·lusió però també moments molt durs, com l'abort, o el veure passar els mesos sense resultat. Però si una cosa m'ha reconfortat durant tot aquest temps, ha estat el vostre recolzament :love: Us agraeixo infinitament a cadascuna de vosaltres tot aquest acompanyament perquè sense vosaltres no hauria estat el mateix. Sempre quedarà un lloc al meu cor per vosaltres, perquè heu format part de la meva cerca, i si tot surt bé, i l'embaràs segueix el seu curs i aquest cigronet segueix endevant, quan el tingui en els meus braços de bén segur que també pensaré en totes vosaltres.

M'entristeix per això mateix deixar aquest post així que si m'ho permeteu us seguiré llegint, seguiré treient el nas, i també us fotaré de tant en tant els meus "rotllos" :content:

Us envio una forta abraçada i molts moooooolts mooooolts ànims!!!! :-()-) Desitjo bén aviat cantar també els vostres positius :b-)))

No perdeu mai l'esperança ni la il·lusió perquè qualsevol dia pot sortir el sol :***:

MIL GRÀCIES!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: nostreta » dl. set. 17, 2018 10:56 pm

Enhorabona Nata!!!! Quina il·lusió >.-<:

I quines paraules més boniques, et desitjo el millor!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: METX » dt. set. 18, 2018 4:37 am

Hola noies!!
Estic bastant desconectada.... no us escric pero us vaig llegint . Entro per la Nata. Enhorabona bonica!! Q tinguis un bon embaraç, una hora curteta i un bebit@ sanisim i precios!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Eia_ » dt. set. 18, 2018 7:53 am

Nata!!!! ENHORABONA PRECIOSA!!!!!! :b-)))
M’alegro molt del teu positiu! :-()) Us toca disfrutar. Un petonas enorme! :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dt. set. 18, 2018 7:58 am

Nata!!!! He entrat pensant en el teu test! I veig que positiu!!! Moltes felicitats bonica!!!! Ja et tocava!!!! <:-< Ara a disfrutar i a gaudir d'aquest embaràs tan desitjat!!! Una forta abraçada!!

A la resta... també! Una abraçada ben forta i molts ànims!! Que la tardor arriba i vindrà carregada de positius, ja ho veureu!!! :oset:
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: martonagc » dt. set. 18, 2018 12:42 pm

Hola!!!
Fa dies que no entro gaire pq no tinc gran cosa a explicar, ara tot just entrem en la SW, aviam com anirà... no estic massa inspirada, el peque ha començat P3 i bfff...
però he vist la notícia de la Nata i havia de felicitar-la! :-()) >.-<:
ENHORABONA NATA!!! Me n'alegro moltíssim, ja veuràs com tot anirà genial!!! :b-)))
I molts ànims a tota la resta, aviat ho aconseguirem!
Imatge
Avatar de l’usuari
Miyu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 3:48 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Miyu » dc. set. 19, 2018 10:21 am

Hola a totes,

Després de molt pensar-m'ho, finalment he decidit apuntar-me i viure de nou aquesta etapa al SocPetit.
Us he llegit una mica durant aquest mes que ja hem començat la cerca i com avui ha resultat finalment un cicle improductiu, aquí em teniu per compartir penes i glories!

Passo dades:

NOM: Miyu
EDAT DELS DOS: Jo 33, ell 45
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena preciosa de 4 anys
CICLE DE CERCA: aquest serà el segon
DNW: 19 d'octubre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tenim una nena de 4 anys de la qual vam trigar 5 cicles a quedar-nos embarassats. Se que sempre es diu però va ser així: el mes que em vaig relaxar i vaig estar per un altre tema és el mes que em vaig quedar.
Ara iniciem cerca molt il.lusionats però alhora amb molta por de que ens passi el mateix, m'explico: la nostra nena NO VA DORMIR MÉS D'1 HORA SEGUIDA FINS ALS 3 ANYS, ho vam passar fatal, sobretot jo que era la que li donava pit i no dormia res! però fatal fatal eh, pèrdua de pes, ànims pel terra, mal humor... casi ens costa el matrimoni i tot! però després de molt pensar-hi i ara que ja va al cole i dorm més ( es segueix llevant entre 2 i 3 cops per nit), ens llençem a la piscina i que sigui el que deu vulgui!!

Per aquells temps vam fer el grup de mares de gener 2014 i ara, 5 anys després, som molt amigues, no només les mamis, pares i nens també! Quedem molt i els nens s'ho passen pipa junts. Va ser molt maco compartir-ho tot i en guardo molt bon record.

En fi... Res més a dir, només que espero que la cerca sigui curta!

Salutacions a totes! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dc. set. 19, 2018 11:24 am

Enhorabona nata per aquest super positiu!! :-()) :-())
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dc. set. 19, 2018 2:14 pm

Hola boniques,

Eiii, però si totes hi sou... entenc perfectament que necessiteu desconnectar de fòrum, però m'ha fet molta il·lusió llegir-vos, amb moltes de vosaltres fa dies que em compartit quasi el dia a dia.
Per descomptat el positiu de la Nata es mereix una bona cantada!!! >.-<: >.-<:
Però ara que arriba el temps de tardor (mai l'havia esperat tan com aquest any) potser podeu fer una miqueta més de tribu. Sempre amb molta il·lusió... :b-)))
Miyu Benvinguda bonica!! I que tinguis una cerca ben curteta. En breu tanquem el post d'estiu i encetem tardor amb nova jefaza!!! : lasito :
Ego No estic massa bé... estic molt nerviosa. No sé com explicar-ho, però estic convençuda que vosaltres em podreu entendre... dormo poc, una nit poc i l'altre menys, i em noto molt neguitosa. Són molts anys esperant aquest moment... i ho tinc a a tocar. Avui he anat a l'herbolari per demanar algo que em relaxi, tinc por que al estar tan tensa no em baixi la w o que compliqui la ia. M'han donat L-Theanine. També he encomanat el llibre que surt demà de la Miriam Tirado "Maternidad a flor de piel" ... no sé... sembla que arribi a la "punyetera" meta. ;-))) ;-)))

Rosae Si em deixes continuaré llegint-vos i dient la meva... però des de un altre punt. Aquí sempre m'hi he sentit molt còmode.

Una abraçada gegant per totes!!!


(Actualitzo l'entrada)
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dj. set. 20, 2018 11:15 am

Bon dia wapes

Primer de tot. Coaner, normal que estiguis nerviosa.... ha arribat el momento tant desitjat i que et portarà la panxu tan buscada. Ja sé que és fácil de dir, però has d'estar el més tranqui possible, a veure si lo que t'han donat et va bé. :-o00m
Em fa peneta llegur el teu últim missatge pk sona a despedida... siusplau, no deixis d'entrar i d'explicar-nos tot el teu procés!! Et necessitem! :ok: A tu i el teu optimisme.

Miyu, benvinguda! El meu nen és del 31/1/2014 però jo vaig estar al grup de mamis FEbrer 2014 pk la meva DPP era 05/02/14. Quasi coincidim! I em va pasar com a tu en primer embaras, em vaig quedar el mes que vaig desconnectar del meu cos i de la cerca... Espero que tinguis una cerca ben curteta! :ok:

Redberry com estas maca?

La resta com aneu??

EGO: avui us faré una mica de ego, en ppi ovulo cap el dilluns, així que podriem dir que començo SW però no estic gaire inspirada la veritat. La meva nova DNW és el 8/10.... Com ja sabeu que estic una mica de bajón, ja us dic que confiança 0 en quedar-me... :ufs: a més són les festes de la Mercè i estarem amunt i avall així que estarem rebentats a les nits...

Espero que passeu bon dijous, i que acabeu bé la setmana. Una abrçada súper forta per totes!! :love:

PD: la veritat és que veient la portada deprimeix una mica les poques panxus que hem aconseguit aquest estiu! A veure si la tardor ens porta més sort a totes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dv. set. 21, 2018 5:16 am

Bon dia guapes,

Arigalma Siiii... ha sonat una miqueta a despedida. És cert que em sento una miqueta en aquesta perspectiva. Passo a una altre tipologia de cerca.... per dir-ho d'alguna altre manera. jejeje Continuaré entrant!! Clar que si!! Vull veure com aneu i cantar amb vosaltres els positius, però intueixo que serà més de tan en tan. I evidentment us aniré explicant el procés.
Molts molts pepos bonica!!! I a veure si aquesta Mercè et porta moltes alegries. Deixa que tot flueixi!!! :-o00m

Ego He aconseguit allargar el despertador. Imagino perquè el meu cós va dient prou, i suposo que també vaig serenant la situació.
Avui dnw... i a l'espera de que tot comenci.

Les que sou de la capi.... Molt bona Mercè!!!!
A la resta, bon cap de setmana!!! :b-))) :b-)))

Mil abraçades!! :-()-)
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dv. set. 21, 2018 7:46 am

Ja he obert el post de la Tardor!!
Coaner que vagi tot genial, ves passant i ens expliques, com he dit tu també ets una trobadora!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » ds. set. 22, 2018 1:44 pm

rosae7 ha escrit:Ja he obert el post de la Tardor!!
Coaner que vagi tot genial, ves passant i ens expliques, com he dit tu també ets una trobadora!!


Gràciesss bonica!!! Quines ganes de llegir-lo!!
Ens veiem al post de tardor ;)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airyn_jp » dg. set. 23, 2018 9:44 pm

Noies he estat molt desconectada, pero he de dir... Nataaaa moltes felicitaaats!!!

Despres us explicaré ja al post de tardor! Petonets a totes!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::