* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dj. jul. 05, 2018 12:30 pm

Bon dia!!

Com anem??

Rosae, espero que et vagi molt bé l'acupuntura! Ànims amb aquests moments de bajón! :-()-) I com tu dius l'estiu dóna vida!! El canvi de rutines, les vacamces, etc... així que a disfrutar, relaxar-te i a tope amb la SW :p-)

Nata, amb el tema de l'ovusitol no et puc ajudar perquè no en tinc ni idea... jo sense prendre res hi ha mesos que noto molt la ovulació! A vegades em fa igual de mal que la regla, així que imposible pasar del tema.
Disfruta molt del sopar romàntic :sopant: i del que vingui després! Nos estem esperant a que el peque acabi el casal i que es quedi algún dia amb els meus pares per poder fer algún pla solets >.-<:

Sika segur que agafes ràpid la pràctica amb les tempes tot i que espero que no et doni temps a fer gaires perquè voldrà dir que heu fet diana :ok:

K tal la resta? Redberry avui és DNW no?

EGO: doncs ahir vem rematar la SW però va ser una mica forçat, dels de "avui toca"... A veure si hi hagut sort... tot i que estic molt tranqui, i si no arriba doncs res, anirem provant fins que em cansi i tanqui paradeta... com us vaig dir fa un temps no vull estar eternament buscant, el peque es fa gran i nosaltres també... Així que suposo que entro oficialment en desespero... fins el dia 17/7 aprox....

A veure si van arribant les DNW de juliol i anem cantant algún positiu que ho tenim molt paradet el tema... Espero marxar de vacances sabent que ha arribat alguna panxu al grup!! Inclosa la meva :content:

Anàcdota: fa 5 anys un cap de semana (29 abril) vam pujar amb uns amics a la Cerdanya i va ser la meva última regla abans de quedar-me embarssada, aquest finde tornem a pujar amb ells a la Cerdanya... a veure si em porten sort aquesta vegada també... Quina tontería oi?? jajajajaja coses que passen pel cap quan estas en cerca... :-o00m

Us vaig llegint! Que passeu bon dijous i molts pepooooooos per totes!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dv. jul. 06, 2018 11:31 am

Bon dia noies!

Em sap molt greu perque vaig de p... cul, estem a tope al treball, i ara a entrar un noi nou a veure si em desatasco una mica i entro en condicions.
He llegit no en diagonal no en perpendicular, aixi que perdo perdo, si puc el finde o dillusn personalizo be.

Benvinguda sika et desitjo una cerca ven corteta, rosae veig que ja estas una mica mes animada, seguix aixi a disfrutar de l'estiu! Coaner jo tambe penso que has de seguir per aqui. Nata crec que has fet molt bons deures aixi que anims amb el desespero. Arigalma tu tambe molts anims amb el desespero.

Em deixo de tot.... :miko: :miko: :miko: :miko:

He de dir que no se quan es la meva DNW, vaig taaaant de cul que no ho vull mirar, pero no ratllarme pero crec que ja ha passat i la malaida no ha fet acte de presencia. :ok: Si puc aquest finde o miro i segons quan hagi sigut la DNW comprare TE...

Petons :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dv. jul. 06, 2018 2:29 pm

Hola boniques!! per fi divendres! :p-) :p-)

intento personalitzar, a veure si em dona temps.

Arigalma jo lo de les cames a dalt no ho faig ni crec que ho faci, em sento molt ridicula i es com si ho fas allà en plan insemina'm, no se perd tot el romanticisme :-D A més al final acaba marxant tot però això no vol dir que els bixitos pugin, segons tinc entes l'orgasme afavoreix amb les contraccions que els bixitos arribin fins a l'ovul per tant encara que acabi marxant tot, jo crec que no perjudica, els bixitos pugen i la resta acaba sortint, perdò per ser tant explicita :-D Espero que la Cerdanya et torni a portar :-())

Sika benvinguda!!

Nostreta fas bé de desconectar, la ment també necessita vacances, relaxeu-vos i disfruteu de les vacances quan menys t'ho esperis arribarà i felicitats! per l'aniversari, a veure si tens un bon regal que arribi en 9 mesos.

Nata m'alegro de llegir-te tant tranquila, et dic el mateix que a la Nostreta, va bé desconectar i al final arribarà, cada cicle és un menys. NO et puc ajudar amb lo de la ovulació perquè no noto res, espero que hagi anat bé el sopar.

Coaner ànims!! a veure si podeu aprofitar una mica de SW.

Rosae espero que pugueu aprofitar la SW i que vagi bé l'acupuntura.

RedBerry ves a comprar TE ja, espero que sigui un +, ja ens aniràs dient.


Jo segueixo molt tranquil·la a hores d'ara el mes passat ja havia fet minim un TE i aquest cicle al escriure m'he donat compte que la DNW és dimarts i que hauria d'estar amb psicosimptomes i no en tinc cap, però veig que estem la majoria desconectades, jo entre la feina i que tinc ganes de platja, piscina i disfrutar de l'estiu no estic pensant. Si al final ve segurament tornaré a fer comanda de TE i TO, però de moment tinc la ment ocupada.

Que paseu un bon finde!! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: METX » dv. jul. 06, 2018 5:13 pm

Hola boniques!!
Perdoneu la desconexio pero entre la rallada q tenia i q vaig fer vacances i vam estar fora h3 estat bastant desconectada.
COARNER ni se t ocurreixi deixar-nos... si vas x IA tb ets trobadora i hem d cantar el teu positiu ben fort.
SIKA benvinguda! Espero q pasis poc temps x aki!
ARIGALMA Jo crec q estan molt ben fets akets deures... a veure si heu encertat
REDBERRY a veure si ens dones una alegria estem pendents
ROSAE anims en aquesta SW a veure si hi ha sort
NATA jo hi ha varis cicles q he notat l ovulacio ara tot just porto 2 sobres d OVUSITOL D aixi q no se si ho notare mes.
NOSTRETA espero q akest sex month vagi molt be
Segur q em deixo alú perdoneume
MODE EGO
Al final la meva W va fer acte de presencia aixi q propera DNW 23/7. Dimarts vaig anar a fer citologia i em van receptar OVUSITOL D fa 2 dies q mel prenc.. a veure com va. Estem en contacte. Pepos x tothom!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dg. jul. 08, 2018 12:47 pm

Bon día!! :***: :***:

Súper EGO!!
Doncs la meva DNW era el 5/7 i con ahir no va apareixer aixi que vaig anar a la farmacia a per un TE . Ahir va ser un día bastante estresante i no vaig fer-ho. Auxi que aquest mati le fet i ha surtir un súper positiuuuu :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Sentó Fer nomes el ego pero estic desde el móvil.

:-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dg. jul. 08, 2018 3:20 pm

Entro ràpid amb el mobil. Enhorabona RedBerry!!!! Em fa especial ilusió perquè mes o menys vam començar juntes la cerca. A disfrutar de la panxu!!
Imatge
Avatar de l’usuari
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: METX » dg. jul. 08, 2018 3:55 pm

ENHORABONA REDBERRY!!! Ja tocava cantar un positiu!! Disfruta de l embaraç bonica!! :-()) >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dg. jul. 08, 2018 8:45 pm

Moltes felicitats Redberry!!!! Disfruta molt de la panxu!!!
He entrat desde el telf esperant noticies teves i mira que bé!!! M'alegro molt wapa!
Imatge

Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Nata32 » dl. jul. 09, 2018 8:50 am

Boooooon Diaaaaaaaaaaaa Noiesssssssss :-()-)

REDBERRY!!!!!!! UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU... Primer positiu de l'estiu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: MOLTISSIMES FELICITATS :b-))) :b-))) :b-))) La veritat que em fa molta il·lusió perquè ens fa una mica de falta omplir aquest post de positius que últimament no hem tingut massa sort... Així que felicitats per estrenar l'estiu :love:

ARIGALMA T'envio molts ànims per aquest desespero :-()-) Espero tingueu molta sort aviat i no hagis de tancar la paradeta... Potser si que aquest cap de setmana a la Cerdanya us porta molta sort... :ok: Ja sabeu que jo hi crec molt en aquestes coses...

AIRUNI La teva DNW és demà.. a veure si ara que hem estrenat l'estiu amb el positiu de la Redberry tu també segueixes el relleu :love: Jo aquest cicle també estic molt desconectada.. molt tranquila... i atabalada amb la feina així que no tinc massa temps per pensar, i en el tema de al cerca crec que això ens ajuda :-o00m

METX Jo també vaig anar a fer la citología i també em van receptar l'ovusitol D... Molts ànims i força amb aquest nou cicle!! :-()-)

ROSAE Jo també he acabat la caixa de Ovusitol D i tampoc en penso comprar més...Sento lo del concert, la veritat que a vegades hi ha situacions que et van viure aquests moments que no són massa agradables, jo intento ser positivia però si que és veritat que a vegades em trobo en algún moment o situació que fan que em vingui una mica avall... L'altre dia la meva millor amiga m'explicava que la filla d'una amiga de la seva mare havía tingut un abort estàn de 2 mesos i que estava molt malament.. i que, que fort... etc... i no vaig sapiguer què dir però què jo només pensava "a mi m'ha passat el mateix i no t'ho "puc" explicar...i sé el que aquesta noia sent..." i gairabé que em poso a plorar...Inclús em va preguntar si em passava alguna cosa i li vaig dir que no...Són moments...T'he llegit molt més positiva en aquest últim post així que me'n alegro moooooooolt.. Molts ànims amb aquest nou cicle!!! :-()-) :-()-) :-()-)

COANER Com estàs ¿?

MODO EGO: Crec que ja ha acabat la SW...I si penso en els deures la veritat que crec que hem fet bons deures, un dia si i un dia no més o menys... :love: Però aquesta vegada no m'hi he capficat...abans quan ho féiem només pensava en si em quedaria o no em quedaria embarassada... aquest cicle com ja us he dit vàries vegades m'ho he prés amb calma i simplement he gaudit del moment :-o00m Com li deia a la Rosae vaig acabar la caixa de Ovusitol D i ja no en penso comprar més... En primer lloc perquè ho trobo un ROBO el què costa... i no em dóna la gana... jejejeje Així que com que tenia a casa una caixa de Gestagyn avui em torno a passar al Gestagyn...
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dl. jul. 09, 2018 9:57 am

Moltes felicitats Redberry!! Gaudeix molt de l'embaràs, podràs gaudir de l'estiu igualment, només que les cervesetes de l'estiu hauran de ser 0%, jeje.
Quina alegria, segur ens portes molta sort!!
Petons bonica.
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: martonagc » dl. jul. 09, 2018 1:20 pm

Hola!!
Fa temps que us llegeixo des de l'ombra però fins ara no ens hem atrevit a posar-nos en la búsqueda d'un nou baby. Em presento una mica:

NOM: martonagc
EDAT DELS DOS: el meu home 32 i jo 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 1er
DNW: 29 de Juliol (el meu sant!)
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ja vaig estar en aquest fòrum amb el primer embaràs i em va anar molt bé compartir aquests moments i per això he tornat! Amb el primer ens vam quedar a la primera i tan de bo ara també però no crec que sigui tan fàcil. El meu home es pensa que si, que serà igual de fàcil però jo no les tinc totes. Ara mateix comencem la SW i aviam què passarà!
A part la DNW és el dia del meu sant, seria un molt molt bon regal!
Ah i m'estic prenent àcid fòlic tot i que no sóc massa constant...

No volia despedir-me sense felicitar la RedBerry!! Enhorabona!!! :-()) >.-<:
Aviam si em vaig posant al dia! Molta sort a totes!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dl. jul. 09, 2018 1:35 pm

Bona tarda wapes

Airuni notícies??

Nata, molt bé aquest relax que portes, a veure si porta bona sort i més si els deures están ben fets! :ok: Ja falta menys per saber-ho.

Benvinguda Martonagc, esperem que tingueu la mateixa sort que amb el primer.

Com diu la Nata espero que el positiu de la Redberry signifiqui un estiu ple de positius!!! A veure si tenim sort! >.-<: >.-<: perquè el cicle passat va ser una mica desastre no?? :ufs:

Coaner com vas? I els altres??

Jo no tinc ego, esperant :-o00m tranquileta i amb alguna punxadeta de tant en tant i poca cosa més, però vamos, lo normal de cada mes. Així que res especial a comentar.

Que passeu bon dilluns i paciència per les que estem en desespero, A per totes per les que esteu en SW i pepos per totes!!!
Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Mminil » dl. jul. 09, 2018 2:41 pm

MOLTISSIMES FELICITATS REDBERRY!! :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

M'analegro tantissim!!!! No podía deixar de felicitart-te!!!!

Airuni!!! Aishhhh, ojalá tb ens donis molt Bones noticies també!!!! :-o00m

Nata, vinga q la meva bruixa interior en DIU q aquesta deures tindran molt Bona nota!!!! :-()) :-())

Aprofito aquesta entrada per donar molts ànims a aquestes increíbles cercadores d'estiu, q són sens dubte les persones més lluitadores, lleials i fortes!!! No us desanimeu, q l'estiu acaba de començar!!!!

:***:

Una abraçada molt forta!!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Arigalma » dt. jul. 10, 2018 10:27 am

Bon dia

Fa dies que vaig dir que us penjaria jo també una cançó que m'agradés i per fi ho faig.... aprofitant el bon rotllo del positiu de la redberry que smebla que ens ha animat una mica, us deixo aquesta cançó que per mi és una gran dosi d'optimisme. Espero que us agradi :ok:



Que passeu bon dimarts
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: RedBerry » dt. jul. 10, 2018 10:43 am

Bon dia guapes!!! :***: :***: :***:

Moltissimes gracies per totes les felicitacions, com heu dit unes quantes desitjo ser el primer de moooolts positius :miko: :miko: :miko: Pendre cerveses sense alcohol es una maravella :-()) :-())

Mminil Bonica com vas?? Una abraçada ven forta per tu tambe :content:

Arigalma Esta molt be que t'ho prenguis amb calma, la panxu arriba a vegades quan "menys" en lo esperem. Quan era la DNW? Que be aquest positivisme a topeee!!! :ok: :ok: :ok:

Martonagc Benvinguda!!! Et desitjo una cerca ven corteta!!! :-()) :-()) :-())

Airuni Novetats?? Volem saber de tu!! A veure si fem triplet i compartim banqueta, trobadores i marones >.-<: >.-<:

Coaner Estas desapareguda total!!!

Nata32 Molt be aquest deures :ok: :ok: dia si dia no esperem que cantis un positiu ven alt! :p-)

Soc com sempre un desastre perque personlalitzo super rapid :-)(-: :-)(-:

Noies he de dir-vos, que aquesta panxu la he aconseguit, sense fer cames amunt, tot lo contrari, acabar fer pipi i netejar, que vaig començar la caixa de gestagyn 2 dies abans del TE+, nomes prenia el yodocefol, que la maca no la vam prendre ni jo ni el maromo, que no mes vaig fer 2 super pinxitos, i que he anat taaaant estresada i taaaant de cul que no he tingut cap simptome, una super punxada d'ovulacio, i una setmana abans de la DNW una altre que pensava que era la W que es preparava. Conclusio, la panxu arriba quan te que arribar, no cal fer ni molts ni pocs deures, si no disfrutar a tope!!! :sex-|: :sex-|: :sex-|: :inthebed: Encare em pasare per aqui que vull veure tots aquest positius de l'estiu :-()) :-()) :-()) :-())


Espero positiuss!!1
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: airuni » dt. jul. 10, 2018 2:16 pm

Hola!!

Nata Ànims amb el desespero, ojalà aquesta tranquilitat acabi amb un positiu :-())

Martonagc benvinguda!!! Espero que tingueu la mateixa sort que amb el primer.

Arigalma ànims amb el desespero, a veure si la RedBery ha obert la capsa del positius i en tenim un cadascuna.

Jo segueixo igual, sense warry però després del cicle anterior no em vull ver ilusions, no tinc cap simptoma de res, l'únic que diumenge vam fer un pinxito i després d'un bon rato al anar a fer pipi em van sortir uns filets de sang, de vegades em passa que em surt una mica de sang però no així amb filets.
No se si esperar a comprar TE divendres si encara no m'ha vingut per fer-lo els dos junts o comprar-lo ja i fer-lo sola per acabar amb la desesperació. Ja us aniré informant.

Una abraçada!
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: nostreta » dc. jul. 11, 2018 3:40 pm

Redberry enhorabona nenaaaa!!! :-()) >.-<: ja era hora un positiu que això estava molt apagat!! A veure si et podem fer companyia, tindràs un/a marcero/a??? El meu fill és del març i vam fer un grupet molt xulo aquí al SP.

Airuni quina intriga!!! Jo no em podria aguantar sense fer-me TE, esperem bones notícies <:-<

Ego: jo acabo la SW i les vacances, hem fet cada dia deures durant 10 dies, això sí que son deures ben fets jejeje es nota que estàvem de relax totaal. Ara a esperar a que no apareixi...

Una abraçada a totes
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dj. jul. 12, 2018 12:12 pm

Bon dia floretes,

Martonagc, benvinguda! Espero tinguis una estada curteta.
Arigalma, ànims amb el desespero!! D’aquí poquet surts de dubtes!
Redberry, de vegades el mes que menys es pensa s’encerta, ja ens aniràs explicant, la meva peke va néixer al març així que són dates genials.
Airuni, alguna novetat??
Nostreta, deures súper ben fets o almenys gaudits, jeje.
Coaner, has començat SW, ha donat tregua el teu marit amb la feina? apunta’m la data de NW per el 27/07, just quan començo vacances!!
Airyn_jp, com vas?
Sika, tinc una amiga que amb el segon embaràs va tenir problemes de la tiroides i pren medicació, doncs s’ha tornat a quedar embarassada i ha trigat molt poquet així que no ha d’influir negativament.
Metx, a veure si et funciona l’ovusitol d!, al segon embaràs, casualitat o no em vaig quedar al prendre la primera caixa, encara que ara ho he deixat de prendre.
Nata, com portes el desespero?
Mminil, tu també ets lluitadora, lleial i forta!! Molts ànims.
Llunadexocolata, jo també estic d’acord amb tu sobre la fase lútia, inclús hi ha ginècologs que a molts blogs diuen que dura 14 dies, i jo no sóc grafitera, però si em baso en els TO, els 14 dies no surten ni de conya, a mi em va entre 11 i 13 dies segons el mes...

Modo ego: doncs aquest mes com us vaig dir, m’ho estic prenent molt en calma i mira si ho és... que dilluns vaig recordar que no tenia TO de tires, del clearblue em quedaven 4 però són tan cars que preferia combinar-los i vaig fer comanda per amazon... hi vaig pensar perquè vaig tenir un fluxe clara d’ou com no recordava... jo sempre que deixa que no notava la diferència doncs aquest cop si, de fet porto des de dilluns amb fluxe abundant, així que em va fer sospitar. Vaig anar a buscar el paquet a casa dels meus pares i al arribar a casa vaig fer el TO i va donar positiu, per molt poc no ho enganxo perquè estava convençuda que seria sobre el cap de setmana. Dimarts vem tenir pintxito i ahir també (encara que vem estar a punt de no perquè ens vem enfadar i de fet em vaig anar a dormir, i pensava si no ha de ser aquest mes tampoc doncs res, però el maridin va venir a arreglar-ho).
Jo no sé si l’acupuntura funciona o és un placebo però estic molt relaxada i tranquil·la, sense pressió. No sé si amb el desespero aconseguiré no tenir psicosimptomes i si estaré positiva. De moment penso que com el 30 marxo de vacances i el 3 tinc una boda al sud podré beure els rebujitos que tan m’agraden, jeje.
Divendres tenia hora amb un ginecòleg nou perquè just veies si tenia molts fol·licles (pensant que ovularia durant el finde) però ara no sé si té sentit anar, si ho deixo estar dins de la meva calma que vull tenir o de pas li pregunto a ell a veure... no sé avui ho acabo de pensar!
Petons,
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dj. jul. 12, 2018 2:30 pm

Bona tarda boniques,

Per descomptat primer: Enhorabona Red Berry guapíssima!!!!! :-()) :-()) Gaudeix-la moltíssim!! Ja ens aniràs explicant!! :love:
T'he de confessar que tenia aquest pressentiment!!! :-)(-: :-)(-: Així que primera panxu de l'estiu!! :***: I ara que no parin els positius siusplau!! z2:-)
Perdoneu la meva desconnexió, però seguim molt enfeinats. I entre la feina, i si he tingut algun momentet de desconnexió l'he aprofitat per fer estones de piscina. :glub: Que l'estiu passa volant i s'ha d'aprofitar... Però us trobava molt a faltar i necessitava el meu moment :-.:·::
Personalitzo una miqueta:
Nata Siiii, jo et dono tota la raó que amb el Ovusitol notaràs molt més l'ovulació. Si que varia, però de totes maneres jo acostumo a ser més d'esquerres. El tema Gestagyn o Ovusitrol, quan ha de ser serà, tan amb una cosa, com amb l'altre, com amb res... Però jo si tindria en compte el tema de la Vitamina D!! Continuo sent igual de pesadeta.... jajaja L'Ovusitrol D el trobo super encertat només per això, però caríssim! I si en parles amb el teu metge de capçalera?? Ell et podria receptar la Vitamina D. Crec que et vaig passar algun nom... Jo només em prenc una pastilleta d'aquelles al mes. Així que quasi ni pensar-hi.
Arigalma Que xulo això de la Cerdanya!!! :love: Nosaltres i pugem cada any! En som uns enamorats!! I la cançó de 10!! M'encanta qualsevol de Txarango!!! :love: Com tens el desespero???? A punt a punt!! ;p
Airuni Doncs és tot el que necessitem.... Ment ocupada!!! :-o00m estem pendents de tu.... Creuarem els dits perquè la sort ens acompanyi el que queda d'estiu!!!! >.-<: >.-<:
(Això a sonat una miqueta a anunci de loteria... jejejeje)
Metx Gràcies per el comentari, bonica! :love:
Martonagc Benvingudaaa guapa!!
MmnilOOoooooooh!!! Que bé tornar-te a llegir!! :love: Com vas guapa?????
Nostreta Això són pinxitos i la resta tonteries!!! Que bé que s'està quan s'està bé!!! ;) A gaudir!! I esperem cantar el teu positiu.... JA!!!
Rosae Espero que comencis aquestes vacances FELIÇ!!! ;)

Ego Moltes dieu que passeu de controlar res, i tal. Jo també.... però avui la meva app m'ha avisat que comença la ovulació!! Maleïda app!!! :dimoni: Jo que pensava passar de tot... Entro en sw! Però no sé pas coma aniran aquests pinxitos... espero trobar el moment.

Pepos i abraçades infinites a totes!!!! :-()-)

Post actualitzat!! :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: Coaner » dv. jul. 13, 2018 10:02 am

Bon dia guapes!!!

Com es presenta el cap de setmana?
Entro per fer una mica de modo ego en plan rollasso!! jejeje
És el que comentava ahir a la Nata ... Guapa! Recordes que et vaig dir que era d'esquerres?? Doncs, ahir vespre vaig començar a notar molt dolor ovàric, però al cantó dret!! :gat: jejeje. Ja no em vaig estar de fer TO, però eren passades les 20:30h i bec moltíssima aigua... així que negatiu. Però estic convençuda que era ovulació. Així que quan va arribar el maromo no va tenir alternativa... :: orrr::
Així que aquest mes tornaré a tenir desespero!! ;-))) ;-))) Per tant.... FELIÇ!!!! >.-<:

Cosetes que volia comentar... l'altre dia parlava amb la meva cunyada sobre el tema. Dient-li que aquest temps abans de la IA, m'encantava! Perquè sobretot ho necessitàvem!! Ara crec que ens retrobem de nou en el tema sexe, un sexe més passional i no tant de cara a la cerca. Importantíssim per tots dos!! I la resposta: Però que fèieu pinxitos quan tocava?? Jo no podria pas...
Au va!!!! Brutal!!! Cada vegada em torno més partidària de que qui no ho passa... no entén res. (Simplement només ho poden fer veure) La meva resposta va ser... si fes 3 anys que cerques una criatura, segurament podries... l'esforç no és pas tan gran.
Ens portem molt bé, eh!!! Però temps enrere havia insistit molt en què la gent entén el tema. I cada dia ho poso més en dubte.
I comento tot això, perquè disfruteu i gaudiu tan com pugueu del sexe. He sigut la primera que degut al temps de cerca, he condicionat molt les relacions, i ha estat un gran error.
:-)love(-:

Bon divendressssss!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::