* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nata32
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

dt. juny 26, 2018 1:30 pm

Holaaaaaaaaaaa Guapissimesssssssss :content:

Jo també feia molts dies que no entrava... Molt malament eh... :ufs: Ho hem de animar una miqueta això....

ARIGALMA Qué bé que caigui en finde la SW, així podreu fer molts deures i bén fets :sex-|:

REDBERRY Lo important és que ho passessiu bé... :ok: No sempre es poden fer tots els deures que es vol...i de totes maneres, ja sabem, que igualment, és una loteria això, així que mai se sap...

ROSAE M'alegra llegir-te i veure que estàs molt millor >.-<: Mica en Mica... :-o00m

AIRUNI Penso exactament com tu.. de moment a gaudir de l'estiu, de les terrassetes, de la platja, dels gintonics, dels mojitos, de fer esport, que ja és molt... :b-)))

METX En saps alguna cosa més ¿?

COANER Veig que segui a tope de feina.... Espero trobeu moments de relax i de parella per tal de desconectar de tant en tant :-o00m No t'angoixis per no poguer respondre ni escriure... Sabem que estàs a aquí igualment i això és el que compta :-()-)

Sento si m'he deixat a algú.. no tinc més temps, però no volia deixar passar més dies sense escrirue.. Si puc demà o més tard entraré per fer una mica de EGO.

Mentrestant us deixo una cançó que penso que és molt maca per totes vosaltres:

Espero us agradi... La intenció de la cançó, tot i semblar que és trista, és només donar-vos el missatge que com diu la cançó: Com els corredors, sempre cap endevant :-()-) :-()-) :-()-)
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

dt. juny 26, 2018 3:06 pm

Bona tarda boniques!!!!

Quina calorrrrr!!! :***: :***:
Que tal les revetlles??? Veig que us aneu animant amb els mojitos, gin-tònics... i les terrassetes!!! ;-))) ;-)))
Ànims amunt, que tard o d'hora tot arriba!!!
Personalitzo una miqueta:
Llunadexocolata Fantàstic això de crear VIDA!!! :love: I molt contenta de que la visita amb la llevadora anés tan bé. Jo sempre hi he cregut molt amb el tema de cames amunt!! Crec haver-ho comentat abans, però una amiga... fent-ho, en els dos embarassos s' en va quedar fàcilment.
Metx Com vas?? Has estat molt nerviosa i/o angoixada... això també i influeix molt!!
Rosae Molt important deixar l'angoixa. Seré molt pesada... però pensa en tu!! ;) I tens dnw? Encara no tens w... i la data no és el 28?? Estàs segura que vindrà la w????
RedBerry Entres ja en desespero??? Va que volem cantar positius!!! A veure si comencem a animar aquest Juliol!!! :b-)))
Arigalma A fer honor a la teva frase... Ànims amunt i calces avall!!! Bona sw, guapa!!! :p-)
Nata Mil gràcies per el comentari :love: I la cançó!! :ok: :ok: Com va aquest ego?? ;) Em falta la teva dnw...

Ego Ja una mica més relaxada... si més no m'ho agafo tot una mica més piano a piano... crec que el mateix estrès m' en fomentava més. Em dèieu del moment romàntic... no en tindrem ben bé fins a finals de Juliol, principis d'Agost. No veig quasi al maromo... (Em marxa abans de les 8 i em torna passades les 11 de la nit, dissabte i diumenge inclòs) i aquest any no entenc massa el perquè però el trobo molt a faltar. No tinc desespero!! Estic molt tranquil·la perquè no hi van haver pinxitos ben acabats... ja us parlava dies enrere del seu super estrès. No em preocupa... necessitava aquesta pausa, veig la llum passat aquest estiu... i desprès de tants to, te (com deia la Rosae jejejej ) de tanta cerca amb el sr. Google, de tan desespero en general. I sobretot de la revolució d'hormones que m'ha fet el tractament d'Omifin... necessitava relax!!!

Rosae estem pendents de tu.... si no ja passem al Juliol!!

Pepos a totes i una abraçada gegant!!! :-()-)
Imatge
Imatge
rosae7
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

dc. juny 27, 2018 11:59 am

Hola noies,

Ara si puc personalitzar.
Coaner, el relax també és important i jo m’ho estic prenent en serio i crec que l’estiu ens servirà per això!
Redberry amb 1 n’hi ha prou!!
Airyn, aviat ja comences SW, a gaudir!!
Arigalma, tu tb comences SW segur anirà genial i si es cap de setmana sempre millor!!
Nata, sempre endavant, cert!
Metx, alguna novetat?
Airuni, t’entenc tant... que només puc dir-te que nos ens deixem enfonsar per les nostres hormones, jo el que no m’acostumo es a les muntayes russes emocionals...
Lluna de xocolata, tens tota la raó, jo també estic farta de sentir que la fase lútia és constant perquè jo, encara que no faci tempes, si calculo des de l’últim TO (i això que faig varios en el dia per veureu clar) fins la data de la W, no sempre dona el mateix, tinc entre 11 i 13 dies.

Modo ego. Primer de tot hi ha una cosa que no us he explicat aquests mesos, no ho he compartit perquè a priori no pensava que fos ni rellevant ni important però ara penso que si ho és.
Al maridin que té 35 anys (farà 36 a l’agost) cada any es fa xequejos de salut. Al mes de març es va fer un anàlisis de sang i li va sortir el PSA alternat, aquest paràmetre té a veure amb la pròstata i com el seu pare té càncer de pròstata doncs sembla important anar-ho mirant. Li va sortir poc alterat però suficient per fer proves... li van fer una prova més especifica del PSA i va sortir també alterat. A partir d’aquí van haver-ho ecografies, ressonàncies amb contrast, tacte, anàlisis d’orina i de semen. Finalment el diagnòstic es que té hiperplasia benigna de pròstata. La pròstata és una glàndula que va creixent amb la edat i en principi l’únic que no s’ha de constatar és que hi hagi res maligne però ell té una pròstata com si tingués gairebé 60 anys... de fet la majoria d’homes ho tindran però al ser tan jove i amb antecedents del seu pare...
El maridin quasi tot el procés l’ha portat una mica en solitari perquè ell és així mai vol preocupar a al resta però jo el conec i sé com és... ahir el vaig tornar estrany i he vist que ha tornat a demanar una segona opinió, aquest cop li han donat una medicació.
Jo he estat mirant i com la pròstata és l’encarregada de fabricar una part del semen i d’acompanyar els bitxitos doncs em fa pensar que això també ens està dificultant l’embaràs.
Comento tot això perquè de vegades les dones ens maxaquem si les culpables som nosaltres, que sinó ens hem quedat amb les cames amunt (jo en els dos embarassos no ho vaig fer), si ens hem engreixat o no hem pres bé les vitamines prenatals o sinó ovulem bé, si tenim òvuls vells... que no dic que en alguns casos ho sigui però tota això em fa replantejar que potser aquest tema m’està afectant directament i les causes podrien ser la correcta expulsió dels bitxitos... li he insinuat de fer-se un estudi, perquè quan li van fer la prova amb el semen només miren que no hi hagi cèl·lules malignes, no fan estudi d’altre tipus... també penso que potser ara que està començant les pastilles i que al setembre ha de tornar per veure com va i jo que he començat l’acupuntura doncs que passem un estiu tranquils i al setembre tornem a posar-nos. Això no vol dir que prenem precaucions però si potser que no em faré to.
Segueixo amb senyals de w així que baixarà definitivament a la tarda-nit o demà!
Petons,
Nata32

dc. juny 27, 2018 1:21 pm

Holaaaaaa Noiessssss ja torno a ser per aquí :content:

LLUNA Vaig oblidar mencionar-te ahir quan vaig personalitzar :ufs: Simplement volia dir-te que m'alegro moltissim d 'haver-te llegit i de que segueixis per aquí :-()-)

ROSAE Em sap greu tot això del maridin, les proves i tot això per el què heu hagut de passar vulguis o no també segur que afecta, els nervis i l'angoixa i tot plegat... Jo sincerament, en la meva húmil opinió, penso que t'aniría molt bé relaxar-te una mica :-o00m deixar estar els TO i demés, i simplement viure el moment. Estic segura que si aconsegueixes relaxar-te i no estar tant pendent de tot al final ho aconseguireu... >.-<: Ja sé que és molt fàcil de dir però només intentant-ho segur que en treus quelcom de positiu, n'estic segura... :ok: Per cert, quan fa que esteu buscant aquest embaràs ¿?

COANER La meva DNW serà el 19/07. M'alegro que estiguis en modo relax :-o00m Tal i com he di a la Rosae jo penso que és molt important. I que trobis a faltar al maromo és molt macu en realitat :love: Això, amb fills o sense, que duri per sempre :love:

Modo EGO: Doncs jo la veritat que també estic súper tranquila i súper relaxada :-o00m Aquest cicle ni tant sols he comptat encara quan és la SW, ni tampoc havía mirat la DNW fins que li he hagut de dir a la Coaner, ni cerques al Google.. Estic en plan passota total... jejejeejeje La realitat és que crec que hi ha dos factors que ajuden a això: 1. que ja és el 9e ciclè, i al final, com tot, doncs t'hi acabes acostumant... ja tinc com molt més assumit que cada cicle és el mateix fins que em ve la W, és com que cada vegada tinc menys esperançes i per tant, la caiguda cada cop és més amortiguada. No ho dic en el sentit negatiu eh... El factor 2. és que pensant-ho fredament aquest és un cicle en el que no m'importaria gens no quedar-m'hi... és estiu.. i ara per un mes doncs la veritat que prefereixo gaudir de tot el que estic fent ara, fent running cada dia, mojito aquí i mojito a allà, menjant el que vull i em ve de gust... Gaudint de l'estiu en definitiva... :***: La meva germana marxa a finals d'agost a Australia 9 mesos així que també penso que així si em quedo més tard potser podrà estar aquí pel possible part... Tot i que vist d'una altra forma també m'agradaria poguer-li dir en persona si algún dia estic embarassada i no estant fora... En fí, masses pensaments jejejejeeje No sé si els hauré sabut ordenar bé... Petons per totes!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
rosae7

dc. juny 27, 2018 4:06 pm

Nata32 ha escrit:Holaaaaaa Noiessssss ja torno a ser per aquí :content:

LLUNA Vaig oblidar mencionar-te ahir quan vaig personalitzar :ufs: Simplement volia dir-te que m'alegro moltissim d 'haver-te llegit i de que segueixis per aquí :-()-)

ROSAE Em sap greu tot això del maridin, les proves i tot això per el què heu hagut de passar vulguis o no també segur que afecta, els nervis i l'angoixa i tot plegat... Jo sincerament, en la meva húmil opinió, penso que t'aniría molt bé relaxar-te una mica :-o00m deixar estar els TO i demés, i simplement viure el moment. Estic segura que si aconsegueixes relaxar-te i no estar tant pendent de tot al final ho aconseguireu... >.-<: Ja sé que és molt fàcil de dir però només intentant-ho segur que en treus quelcom de positiu, n'estic segura... :ok: Per cert, quan fa que esteu buscant aquest embaràs ¿?

COANER La meva DNW serà el 19/07. M'alegro que estiguis en modo relax :-o00m Tal i com he di a la Rosae jo penso que és molt important. I que trobis a faltar al maromo és molt macu en realitat :love: Això, amb fills o sense, que duri per sempre :love:

Modo EGO: Doncs jo la veritat que també estic súper tranquila i súper relaxada :-o00m Aquest cicle ni tant sols he comptat encara quan és la SW, ni tampoc havía mirat la DNW fins que li he hagut de dir a la Coaner, ni cerques al Google.. Estic en plan passota total... jejejeejeje La realitat és que crec que hi ha dos factors que ajuden a això: 1. que ja és el 9e ciclè, i al final, com tot, doncs t'hi acabes acostumant... ja tinc com molt més assumit que cada cicle és el mateix fins que em ve la W, és com que cada vegada tinc menys esperançes i per tant, la caiguda cada cop és més amortiguada. No ho dic en el sentit negatiu eh... El factor 2. és que pensant-ho fredament aquest és un cicle en el que no m'importaria gens no quedar-m'hi... és estiu.. i ara per un mes doncs la veritat que prefereixo gaudir de tot el que estic fent ara, fent running cada dia, mojito aquí i mojito a allà, menjant el que vull i em ve de gust... Gaudint de l'estiu en definitiva... :***: La meva germana marxa a finals d'agost a Australia 9 mesos així que també penso que així si em quedo més tard potser podrà estar aquí pel possible part... Tot i que vist d'una altra forma també m'agradaria poguer-li dir en persona si algún dia estic embarassada i no estant fora... En fí, masses pensaments jejejejeeje No sé si els hauré sabut ordenar bé... Petons per totes!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Qué positiva!! La veritat es que vull fer igual. Aquests pròxims cicles no vull calcular res!
Responent a la teva pregunta, Estem cercant des de juliol de 2017, ara farà un any. Tècnicament no porto un any, ja que al Novembre va ser quan vaig quedar embarassada i ho estem tornant a provar des de maig. En cicles ara començaria el 9e cicle de cerca.
Coaner

dc. juny 27, 2018 9:47 pm

Bona nit guapes!!!

Rosae Ostres!!! Em sap molt greu lo del teu maridin. Com et diu la Nata l'estrès i l'angoixa que heu passat no ajuda gens. Reconec molt bé aquest caràcter.... el meu home és igual. He intentat anar-lo moldejant, perquè al principi d'estar junts els problemes (per petit que fos) s'he li feien un món, mil voltes a tot, nits sense dormir. Tot plegat no porta a res de bo. Jo sóc tot el contrari... si tinc algo a dir: ho he de dir! Perquè sinó em fa mal la gola. jejeje i si algo em preocupa tres quarts del mateix. Parlar, compartir ajuda molt a viure més tranquil amb un mateix. Però és algo que costa molt canviar.... I parlant de temes de salut, s'ho deu haver passat fatal.
Nosaltres al setembre farà 3 anys de cerca... i ara per ara sé que no serviria de res continuar pressionant, al meu maromo... l'estrès no el deixa estar al 100% per tan el moment arribarà, potser abans de setembre, però ara toca gaudir de l'estiu. Sense pressions, sense forçar res, perquè el relax és molt important per tots dos. Molts pepos reina!!! :-()-)
Nata Em plantejava que potser no estic al post que tocaria... ja que hi ha un post de IA a Sóc Petit. Passat el temps, les esperances minven... però mai s'acaben. Fa uns mesos que compartim cerca i oi que m'has vist carregada d'il·lusions? I de cop.... pufff!! Bufetada!! És molt duu, i no tothom ho entén... però viu la troballa com si cada cicle fos el que aconseguissis panxu. Perquè et quedaràs amb això: amb la il·lusió, amb el positivisme, amb l'amor sempre a flor de pell. Aquest estat et permetrà ser feliç, espero que no hi hagin més w, si hi són... són quatre dies. Deixa't mimar per el teu homenet i ànims amunt i a seguir somiant.

Ego Una mica el que li deia a la Nata potser hauria de passar al post de IA, vaig entrar-hi fa un temps (en avisar-me de les proves) però sense ànim de critica, no vull viure el que em queda de troballa només pendent de les proves i de la IA en si. És la meva màxima esperança, però crec que l'essència de la troballa està en la il·lusió, i amb vosaltres la puc compartir millor!! :love:

Que descanseu!!! :mumint: :mumint:
Imatge
Imatge
rosae7

dj. juny 28, 2018 9:11 am

Coaner ha escrit:Bona nit guapes!!!

Rosae Ostres!!! Em sap molt greu lo del teu maridin. Com et diu la Nata l'estrès i l'angoixa que heu passat no ajuda gens. Reconec molt bé aquest caràcter.... el meu home és igual. He intentat anar-lo moldejant, perquè al principi d'estar junts els problemes (per petit que fos) s'he li feien un món, mil voltes a tot, nits sense dormir. Tot plegat no porta a res de bo. Jo sóc tot el contrari... si tinc algo a dir: ho he de dir! Perquè sinó em fa mal la gola. jejeje i si algo em preocupa tres quarts del mateix. Parlar, compartir ajuda molt a viure més tranquil amb un mateix. Però és algo que costa molt canviar.... I parlant de temes de salut, s'ho deu haver passat fatal.
Nosaltres al setembre farà 3 anys de cerca... i ara per ara sé que no serviria de res continuar pressionant, al meu maromo... l'estrès no el deixa estar al 100% per tan el moment arribarà, potser abans de setembre, però ara toca gaudir de l'estiu. Sense pressions, sense forçar res, perquè el relax és molt important per tots dos. Molts pepos reina!!! :-()-)
Nata Em plantejava que potser no estic al post que tocaria... ja que hi ha un post de IA a Sóc Petit. Passat el temps, les esperances minven... però mai s'acaben. Fa uns mesos que compartim cerca i oi que m'has vist carregada d'il·lusions? I de cop.... pufff!! Bufetada!! És molt duu, i no tothom ho entén... però viu la troballa com si cada cicle fos el que aconseguissis panxu. Perquè et quedaràs amb això: amb la il·lusió, amb el positivisme, amb l'amor sempre a flor de pell. Aquest estat et permetrà ser feliç, espero que no hi hagin més w, si hi són... són quatre dies. Deixa't mimar per el teu homenet i ànims amunt i a seguir somiant.

Ego Una mica el que li deia a la Nata potser hauria de passar al post de IA, vaig entrar-hi fa un temps (en avisar-me de les proves) però sense ànim de critica, no vull viure el que em queda de troballa només pendent de les proves i de la IA en si. És la meva màxima esperança, però crec que l'essència de la troballa està en la il·lusió, i amb vosaltres la puc compartir millor!! :love:

Que descanseu!!! :mumint: :mumint:

Doncs si coaner, el maridin és tal qual, des de que vem començar a sortir, i accentuat amb la mort de la seva mare, bastant traumàtica que va fer que s'ensorrés encara més cap a dins. Mai expressa el que sent, diu que no té la necessitat de fer-ho, ni de cridar-ho i tan sols de tant en tant plora per desfogar-se. De fet em vaig enterar del que li passava justament perquè un dia va començar a plorar... en fi... només li he pogut canviar una miqueta però l'he conegut així i així me l'estimo...
Respecte al que deies sobre el fil de IA i amb tot el respecte, estiguis amb IA o no continúes sent una trobadora!! una altre cosa és que vulguis tenir opinions de noies que ho están fent per tal de compartir el procés, però vaja a mi m'agradaria que continuessis per aquí! : lasito :
Coaner

dj. juny 28, 2018 9:50 am

Rosae Doncs el meu igual, però amb la mort de la iaia. Es tenien un amor tan incondicional, la iaia vivia per ell i ell n'estava enamorat. I li ha costat molt arrancar. Jo m'el estimo igual, també. Però reconec que en algun moment he tingut que parar i agafar aire... intento psico analitzar-ho tot. De fet, el meu caràcter ja és així. Al principi era com si quan es trobava malament, mai sabia el perquè... i sempre hi ha un motiu. Pensa que el temps, tot ho va posant a lloc.
Infinites gràcies per les paraules!! :love: Continuaré aquí!! ;)
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

dv. juny 29, 2018 10:42 am

Bon dia wapes!!!

Com aneu? Aquesta semana estic una mica out, sorry.

Rosae ànims amb lo del marit. Segurament si que afecta l'estrés i les preocpuacions. A veure si l'estiu, el deixar de calcular i tot us relaxa i us ajuda a trobar la panxu desitjada!! :ok: Í m'alegra que estiguis una mica més animada!!

Coaner, no ens abandonis please!!! M'encantaria que tot i que entris al foro de IA estiguessis per aquí mab nosaltres fins que facis el salt a panxus!! Però clar, ho has de decidir tu. : lasito :

Nata, a veure si aquest relax va bé... A disfrutar de l'estiu i si arriba la panxu bé, i sinó, a seguir practicant :sex-|: Almenys que ens ho passem bé.

Metx novetats?

La resta com esteu??? Perdoneu si no personalitzo més :-()-)

EGO: doncs res, de moment SW fallida, per un motiu o per un altre de moment no hem començat deures, per sort encara no he tingut el positiu del TO així que espero que estiguem a temps de fer feina aquest cap de semana, tot iq ue avui tinc un sopar i no crec que pugui enganxar al maromo perquè ja estarà dormint quan arribi... intentarem fer deures dissabte i diumenge i si cal dilluns i dimarts, ja els vaig avisar ..::·· ..::·· que es prepari... com em surti avui el positiu al TO (dia 13 de cicle crec).. en veig despertant-lo quan arribi...

Ens anem llegint precioses! A veure si aquest mes ens porta més sort!!!
Imatge

Imatge
airuni
Entrades: 305
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

dv. juny 29, 2018 7:02 pm

Hola boniques!!
Per fi divendres!!

Coaner M'alegra llegir-te tant animada. En no res serà setembre i si no ho ha estat abans serà el vostre mes.
Sobre lo de seguir aqui, hi tant que si, sempre seràs benvinguda, jo el que faria seria anar seguint els dos, d'aqui no pots marxar sense panxu, la cerca continua igual, si que és veritat que segur que tindràs dubtes quan comenceu IA que nosaltres no podrem resoldre i per compartir experiencies també m'apuntaria a IA però per aqui has de continuar igualment.

Rosae Jo crec que faries bé en agafar juliol i agost com un descans, sense prendre mesures però sense TO ni res i al setembre quan torni al metge comentar-ho. Se que és fàcil de dir i dificil de fer, però aprofitant que es estiu i que fins al setembre no torna al metge t'ho pots prendre com unes vacances mentals per començar setembre a tope.

Nata m'alegro de llegir-te a tu també tant animada, al final suposo que és això t'acabes acostumant. Espero que aviat puguis donar-li la noticia a la teva germana per skype.

Arigalma tu quan arribis a casa el despertes, si has ovulat tindràs els deures ben fets i sino per practicar.

EGO Vaig molt liada i al final no vaig comprar els TO, així que torno a estar perduda, se suposa que estic amb SW casi no hem pogut deures, intentarem aprofitar el cap de setmana per si de cas encara no he ovulat.

Que vaig molt bé el finde!!!
Imatge
Arigalma

dl. jul. 02, 2018 8:31 am

Bon dia guapíssimes!

Es nota que és estiu i que estem més desconnectades eehh!!

Com aneu? Alguna té novetats?

El meu EGO és fácil, ahir vam tenir TO positiu així que vem fer pinxito i quan vem acabar em vaig posar el coixí sota el trasero uns 10-15 minuts... de moment no m'atreveixo a posar les cames amunt a saco no vagi ser que el meu marit s'espanti :content: Però segueixo pensant que és impossible que es quedi tot a dins...
Intentarem fer deures avui també i dimarts si cal... com el mes passat, a veure si hi ha sort. Ara mateix tinc una mica de doloret d'ovaris, es deu acostant la ovulació. Quants estona és des de que surt el positiu aprox? unes 24-36h?

Que passeu bon dilluns! i ànims que ja queda menys per vacances!! :p-)
Imatge

Imatge
sika
:: peixet
Ubicació: Terrassa
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm

dl. jul. 02, 2018 2:39 pm

Hola!!

Fa molt de temps que no entrava al SocPetit!!

Al 2015 vaig estar per aquí, quan cercava panxu, i va arribar la petita Arlet. Ara, 3 anys després tornem per doblar alegría a casa. :)

Hem començat a cercar panxu i ja estem fent feina. Torno amb el FF, mesurant tempes, àcid fólic, de tot una mica!! I em va molta ilu!

No sé si estic a temps d'afegir-me!!

Us deixo les meves dades per si un cas:

:***: NOM: sika
EDAT DELS DOS: el meu home, 38 i jo 33
N° DE FILLS I EDAT: 1, Arlet!
CICLE DE CERCA: 1er
DNW: 19 de Juliol
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Quan cercàvem l'Arlet tot va ser molt ràpid i ben bé a la primera. Ara, veurem com va! Creuarem els dits i a veure si canto panxu aviat! En tinc moltes ganes!!

A veure si llegeixo i em poso al día!

Ens seguim!!
nostreta
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

dt. jul. 03, 2018 1:20 pm

Hola boniques!

Entro per fer un ego total, no us he pogur seguir aquest últim mes... Sento haver estat desapareguda, aquesta cerca m'està sobrepassant i he necessitat desconnectar. Aviat farà un any que estic en aquest món de cercadores i encara no hi ha hagut sort... És dur perquè amb el nen va ser al primer cicle i no entenem què està passant.

Ara estem de vacances i esperem que amb lo relaxats que estem fem diana! Hem deixat de fer TO ni SW, tiem del sexy month, a darlo todooo jejeje. I demà és el meu aniversari, 26 anyets, a veure si a final de mes tinc un bon regal :-())

Una abraçada a totes
Imatge

Imatge
Nata32

dt. jul. 03, 2018 1:38 pm

Holaaaaaaaa Noiessssssssssss :content:

Si que es nota si que ja és estiu eh... i cada vegada costa més escriure, entre la feina i tot plegat... Però no podem deixar que això es desanimi :love:

COANER La veritat és que si.. sempre t'he llegit amb il·lusió, i la veritat que sempre he tingut certa admiració cap a tu.. Hi ha poca gent que sigui tant positiva, i és molt important. El millor de les persones positives és tenir-les al teu voltant, i sincerament, a mi m'encantaria que seguissis en aquest post, m'agrada molt llegir-te i sempre m'encanten els teus comentaris i consells. Però sobretot m 'agradaria que continuessis a aquí perquè moro per cantar el teu positiu :b-))) :b-))) :b-))) i tinc la sensació que serà bén aviat >.-<: De fet, alguna vegada, he pensat que tu i jo potser estem predestinades a passar juntes a l'altre cantó del fòrum... jejejejeje :love:

SIKA Sempre s'hi està a temps de afegir-se >.-<: Benvinguda i et desitjo una estada bén curteta en aquest costat :-()-)

ARIGALMA Jo amb això dels TO no et puc ajudar perquè no ho he provat mai :ufs: Sobre el tema de les postures i tot això després de fer els deures jo penso que no passa res si no queda a dins res, pel que tinc entès són pocs segons, els més ràpids pujen de seguida cap amunt ..::·· Els altres crec que moren casi a l'instant.. Però insisteixo que "CREC".. Tu tranquila, a fer molts deures i algún segur que puja cap amunt... :ok:

AIRUNI Espero hagueu pogut fer molts deures el cap de setmana :sex-|: No pensis en si has ovulat o no, tu per si de cas a fer deures fins la DNW... Que mai se sap... :ok:

NOSTRETA M'alegro de llegir-te... estic segura que us anirà genial això de desconectar, estar relaxats, i no pensar en TO ni amb SW ni amb res... :-o00m

MODO EGO: Jo segueixo molt tranquileta la veritat :-o00m :-o00m :-o00m Crec que en principi estic en SW però la veritat que no vull pensar-hi ni capficar-m'hi... Dissabte i Diumenge vam fer deures :love: Ahir no, i avui ja veurem... :content: Coninuo amb la postura de no volguer fer TO, ni mirar DNW, ni DPP, ni dies fèrtils.. etc... i segur que moltes penseu doncs que amb 9 mesos de cerca potser ho hauria de fer però la veritat és que em sento molt millor així, estic anant a còrrer cada matí, em sento forta i en forma, estic tranquila amb mi mateixa, no em sento tant angoixada i atabalada com mesos enrere i crec que potser això m 'ajudarà :-o00m El que si que faig és prendre l'Ovusitol però sóc poc constant en aquest sentit i a vegades me'noblido :content: Fixeu-vos si estic desconectada que el mariditu l'altre dia em va comentar i tot que si ja no volia que tinguessim un fill... jejejejeej Pobret... La il·lusió no l'he perduda... Continua a aquí.. Continuo sentint nostàlgia quan vaig a la platja i veig una panxu i ho trobo preciós i penso que jo havía de passar l'estiu així, i m'emociono quan veig bebés... Però m'ho prenc ara d'una altra forma... No sé si entendreu el que vull dir ...

Petons a totes!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Coaner

dt. jul. 03, 2018 3:41 pm

Bona tarda precioses!!!

Personalitzo una miqueta:
Arigalma No abandono, no!! ;) Va ser una petita reflexió, més de cara a vosaltres. Ja que entenc que estic en una posició diferent. Molt rebé aquests pinxitos!! >.-<: >.-<: Espero que hàgiu caçat l'ovulet!! Desprès de TO positiu tens 36h d'ovulació.
Airuni Com van els deures??
Sika Benvinguda guapa!!! I tan que hi ets a temps... ara t'hi afegeixo. M'encanta el nom d'Arlet. :love:
Nostreta Per moooooolts anys bonica!!!! Fantàstic això del sexy month!! :sex-|:
Nata Ooooooooh!!! Moro d'amor!!! :love: :love: :love: jejejeje infinites gràcies per les paraules!! :) Si em de compartir panxu, no vull pas fer-te esperar fins al setembre. Creuarem els dits perquè sigui abans.... si no, la podem compartir igual. ;) Tot el que dius en el teu modo ego, més que correcte!! T'ajudarà moltíssim aquesta actitud!! I evidentment que t'entenem!! Jo recordo que vaig passar una època que em costava, s'em feia feixuc veure panxus, canalla... i vés quina cosa que m'apareixien per tot arreu. Una bona amiga em va dir: mira de empatitzar-hi, et relaxarà. I així és!!! No et nego que a vegades pensi... I jo quan? O jo també vull... però amb un altre sentiment.
Red Berry Com vas guapa?? Tens dnw d'aquí res...

Ego: Doncs contentíssima perquè he aconseguit treure'm aquells quatre quilets de sobre. Trobo molt més que important trobar-se bé amb un mateix... ;) W acabada. Tinc dnw el 28 de Juliol. Però el meu home encara té tres setmanetes seguides de feina intensa a fora. :ufs: :ufs:
Paciència!!!! :-o00m :-o00m

Molts, molts PEPOOOOS a totes! :-()-)
Imatge
Imatge
Arigalma

dc. jul. 04, 2018 8:21 am

Bon dia precioses

Com esteu??

Nata, molt bé aquesta calma, segur que ajuda!! :ok: I és evident que no fer TO, ni tempes ni res ajuda al relax... jo vaig començar a fer To perquè alguns mesos em vaig notar que se'm descontrolava una mica el tema i ja que fem "poca feina" almenys fer-la els dies que són bons :content: que anem tan cansats que hem de gestionar les forces jajajaja (a més que ja tenim una edat i no tinc tot el temps del món).
Si et serveix, jo el primer embaras el vai tenir el mes que vaig estar més relaxada sense mirar res, ni controlar res perquè em vaig plantejar retardar la cerca fins passades les vacances :miko:

Coaner ja em pensaba que havies marxat a IA aixxxxx, que em feies patir sense escriure! M'encanta que et quedis per aquí... al ser jo una mica pessimista, m'agrada llegir-vos a tu i la Nata amb el vostre optimismo, sou uns :***:
Si que és important si sentir-se bé amb una mateixa! :ok: A veure si arriben les vacance si el maromo està més tranquilet! :-o00m

Nostreta, que vagin molt bé les vacances, segur que el relax ajuda molt!! a Disfrutar! :p-)

Sika, benvinguda!! Espero que la cerca sigui curteta i aconsegueixis ràpid la :-())

La resta què tal???

EGO: weno, noies, després de tenir el positiu diumenge, vem fer deures diumenge i dilluns, ahir va ser impossible. Dilluns a la tarda vaig tenir bastant mal d'ovaris i ronyons, així que espero que ovulés en aquell moment i a la nit amb els deures amb sort vam enganxar-lo... volia rematar ahir nit però com he dit impossible... Creieu que avui encara hi hauria possibilitats? Creieu que están els deures ben fets? Pinxito divendres-diumenge (TO postitiu)-dilluns (mal ovaris)???
Això d'haver d'esperar tants dies per saber si has encertat o no és un rotllo!!! :-o00m :-o00m

Ens anem llegint wapes!!
Imatge

Imatge
Coaner

dc. jul. 04, 2018 9:37 am

Bon dia boniques!!!

Arigalma Molt bé aquests deures!!!! Jo continuaria, no perquè els deures no estiguin ben fets... tot el contrari, però crec que relaxar-se (algo que estem tenint super present últimament) és molt important. Tan per tu, com per demostrar-li al teu maromo que no tot és troballa.

Com esteu la resta????

Bon dimecres!!! :b-)))
Imatge
Imatge
sika
Ubicació: Terrassa
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm

dc. jul. 04, 2018 3:11 pm

Noies... encara no us conec gaire, així que em sap greu no personalitzar molt. Poc a poc m'aniré posant al día. :ok:

Arigalma, jo també continuaría fent deures, qui sap! això no crec que sigui una ciencia exacta... Jo normalment provo día sí i dia no.

Nata, conec de casos que desconnectar i viure sense pressions els hi ha ajudat moltíssim. Potser és el que us cal. Allunyar-vos de l'stress i les pressions i tenir temps per vosaltres!!

Moment Ego. Jo l'altre cop vaig fer servir l'app de FF i crec que molt bé, al segon cicle ja vam tenir +. Però aquest cop tinc molts dubtes. Ara per ara, prenc Euritox per hipotiroidisme, i no sé si tema tiroides pot fer que sigui "menys fèrtil". L'altre cop tot va ser tan fàcil, que em fa por que aquest cop s'allargui molt i molt. Suposo que ens vam ben acostumar amb el primer embaràs!!

He començat a prendre tempes pel matí, i he perdut molta pràctica! Recordo que a la primera cerca tenía controladíssim el tema de les grafiques i ara,... vaig molt perduda!!

Us vaig llegint!! :--/)
Nata32

dc. jul. 04, 2018 5:52 pm

Holaaaaaaa Guapissimes!! Ja torno a estar per aquí :content:

SIKA Tant de bo tinguis tanta sort com amb el primer :-()-) La veritat que a vegades es desespera una miqueta quan portes tants mesos però també t'hi acostumes i acabes inclús trobant el "gustillo" a mantenir sempre aquesta il·lusió latent...

ARIGALMA Jo també m'he casi plantejat ja deixar-ho estar fins després de vacances.. No posem precaucions però estic molt relaxada i no m'importa que passi l'estiu... A verue si així m'enduc una sopresa jejejejeje Jo per si de cas faria deures itant... La ginecòloga em va dir que de possibilitats, per petites que siguin, sempre n'hi ha... que mai se sap...

COANER No m'importa que sigui al Setembre.. Ja posats.. ja no ve de dos mesos jejejeje Tot i que si és abans doncs PERFECTE... tant per tu, com per mi... >.-<: Jo també miro les panxus i els bebès amb una altra perspectiva ara. Fa un temps, sobretot després de l'abort, ho passava molt malament, plorava i tot, i sentia inclús molta ràbia cap a gent que no volia tenir fills i en tenien o sobre persones que pensava que no s'ho mereixien.. i ara veig això amb llunyania i em sento molt malament per haver tingut aquests sentiments... :ufs: Però per sort ara ho veig diferent, simplement se'm cau la baba quan veig un bebè, i quan veig una embarassada no sabria descriure la sensació, però sento molta emoció... sento felicitat... FELICITATS per aquests 4 quilets >.-<: >.-<: >.-<: és el més important en aquesta vida sentir-se bé amb un mateix i estimar-se per poguer estimar :love: I paro que m'enrollo més que una persiana... :content:

MODO EGO: Noies tinc un dubte.. des de avui a la tarda tinc un dolor súper fort al baixventre, al costat esquerre...no m'havia passat mai.. Però he recordat que la gine em va dir que amb el Ovusitol notaria més la ovulació (i en aquell moment la veritat que no sabia que volia dir perquè la ovulació no la noto pas mai jo... ). El cas és que com que em fa tant de mal he comptat els dies i estic en el dia 13.... Per tant, pot ser que estigui ovulant i que aquest dolor sigui per això ¿? No és que em preocupi el tema de la ovulació, sinó que sigui una altra cosa pitjor com l'apendis o no sé... Alguna ha pres mai Ovusitol i li ha passat això ¿? Cada més ovulem a un cantó oi ¿? Perquè també recordo que durant la última W em va fer força mal el costat esquerre, per tant, tindria relació que ara fós el dret en els dies de ovulació ¿? Aiiii.. estic una mica preocupada.. espero em passi aviat... Perquè un dia vaig començar així i vaig acabar a Urgències amb diagnòsitc de possible apendis que va acabar sent un còlic nefrític...

Per cert, avui tinc sopar romàntic amb el maromo, així que cauen deures segur :inthebed:

PEPOOOOOOOOOOS per totes :-()-) :-()-) :-()-)
rosae7

dj. jul. 05, 2018 11:52 am

Hola noies!!

Sika benvinguda, espero tinguis una estada curteta.
Arigalma, jo sempre em pregunto el mateix, sobre les 24-36 hores que diuen que pot sortir l’òvul després de detectar el pic de l’hormona al test. I com després diuen que l’òvul sobreviu 24 hores, no sé si ja va inclòs en aquelles 24-36 així que de vegades no ho tinc clar, però segur has fet una bona SW. Respecte al tema dels bitxitos, em van comentar que una vegada s’expulsa el semen a dins, els bitxitos al entrar en reacció amb el ph de la vagina i ja van disparats cap a on han d’anar i que no es queden enganxats al líquid, com a molt ho faran els que no tenen velocitat o estan malament, “els bons” prenen el camí correcte. Ho sé perquè una coneguda li van fer la IA, es va quedar 10 minuts recostada en posició horitzontal i li va sortir part i li va dir al metge i va ser quan li va explicar això, que encara que a la IA t’ho injecten més a dins, els bitxitos que no son forts no corren estigui mes o menys a dins...
Nostreta t’entenc perfectament, la meva peke també va arribar a la primera així que la decepció és total, sobretot perquè ho planifiques i després no surt igual...
Nata, jo també prenc ovusitol D i en efecte és nota molt l’ovulació, de fet ara em queda 1 sobre i no en compraré més... perquè si ja em rallo amb els psicosintomes de forma habitual doncs afegir l’ovulació es criminal i jo sempre he tingut regles normals i crec que mes l’està avançant una mica.
Modo ego: diumenge vaig estar de concert i vaig tenir una mica de bajon, perquè estava sentada sola, ja que quan vaig comprar les entrades estava embarassada i no podia anar a pista amb els amics però Bueno se’m va passar ràpid.
Comencem un nou cicle, la setmana vinent serà la SW, però segueixo tranquil·la i pensant que estic en bon camí, ja porto dos sessions d’acupuntura i de moment bé, es un procés i ja veurem si m’ajuda o no.
Ara a gaudir de l’estiu, al menys em posa contenta la platja, la piscina, dinar fora, em sento viva!
Anem parlant floretes,

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: