* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
airuni
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

dt. maig 29, 2018 7:10 pm

Hola boniques!!
Poso les dades i a veure si demà personalitzo, no em dona per més...

:***: NOM: Airuni
EDAT DELS DOS: 30
N° DE FILLS I EDAT: 1
CICLE DE CERCA: 2n cicle
DNW: 7/06
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Poca cosa, el mes passat vaig començar amb els To però aquest mes no he tingut temsp de fer-los així que no se quan he ovulat i vaig perduda.

Demà continuo personalitzant.
Imatge
Coaner
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

dc. maig 30, 2018 5:39 am

Bon dia guapiiiis,

:***: Post actualitzat!!! :ok:

Arigalma Espero que tota aquesta il·lusió del Juny et porti molta, molta sort!!!! I a més a més amb un meset taaan distret!! >.-<:
Red Berry Ostres, quin greu el tema de la maca... :( Però esperem que aquests deures profitosos et portin el teu positiu!!! : lasito :
Nata Bonica, gràcies per el comentari. Sempre sóc del parer que compartir la cerca m'ha anat genial. Trobo rebé la teva visita al gine... ja ens explicaràs.
Rosae Estem pendents de tu!!!
Airuni Benvingudaaa!!! ;)

El meu ego us el faig a la tarda.... que ja vaig tard!! ;-)))
Imatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

dc. maig 30, 2018 1:07 pm

Bon dia noies

Avui tinc mal dia així que entro només per desfogar-me. Ahir ens van donar els resultats de l'analítica que li hem fet al peque i ha sortit positiu en els anticossos del gluten... així que més que probable que sigui celíac... Així que ni TO ni pinxito ni res ahir...
JA sé que avui dia hi ha molta cosa sense gluten, que no és res greu, iq ue pot viure perfectament amb això però ha sigut com una gerra d'aigua freda... ara que començavem a viure una altra vegada, que començavem a estar més tranquils, a dormir... Ara toca això... Suposo que será qüestió d'agafar la rutina dels menjars i després ja ho veuré tot d'una altra manera, però ara mateix, se'm fa una muntanya... Haurem de fer un màster sobre productes amb i sense gluten i reeducar-lo i explicar-li que hi ha coses que fins ara menjava que ja no podrá menjar...

Perdoneu el rotllo.

Anem parlant!
Imatge

Imatge
RedBerry
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

dc. maig 30, 2018 3:10 pm

Bon dia boniques!!! :***: :***:

No se com treieu el temps fisic per contestar i personalitzar :miko: :miko:

Arigalma Em sap molt greu aixo del petit. Es el que dius avui dia hi ha molta cosa sense gluten i aixo fara que sigui mes facil. Els canvis costen pero pensa que es per la seva salut, poc a poc. T'envio molts anims!!!

Crec que era la Nata la que deia que es netejava al acabar pinxito. Dir-te que en la meva primera panxu, vaig trigar nomes 1 cicle de cerca, que va ser SM a tope, de pinxito si dia tambe i algun dia doblete, que al començar el mes de cerca em va agafar una super infeccio d'orina i a urgencies em van dir que lo millor perque no pases es al acabar anar a fer pipi i netejarse, Aixo va passar molt abans de la SW i va acabar en panxu. Desde que m'ho van dir ho faig aixi i 0 problemes. Soc de la que pensa que els que es queden son el mes rapids a la cerca de l'ovulet ..::·· ..::··

Crec que les que estan en desespero estan encare ballant per l'altre post oi? :-()-) Hi Ha alguna en SW? :p-) :p-)

:-o00m A veure si alguna em pot ajudar que sou expertes en clara d'ou i jo em lio una mica. En aquest cicle vaig tenir 2 dias amb clara d'ou a tope,elastica i transparent, i despres d'aquest dos dies 1 va ser mes espesa i groguenca, aleshores quan creieu que vaig ovular? Em faig un lio eh! Per cert he mirat per internet i com la maca ha sigut fracas absolut crec que provare amb jalea real i ginseng, que no es especificament per la libido pero algo fara :content: :content:

Ens llegim :-()-) :-()-)
rosae7
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

dc. maig 30, 2018 3:31 pm

Arigalma ha escrit:Bon dia noies

Avui tinc mal dia així que entro només per desfogar-me. Ahir ens van donar els resultats de l'analítica que li hem fet al peque i ha sortit positiu en els anticossos del gluten... així que més que probable que sigui celíac... Així que ni TO ni pinxito ni res ahir...
JA sé que avui dia hi ha molta cosa sense gluten, que no és res greu, iq ue pot viure perfectament amb això però ha sigut com una gerra d'aigua freda... ara que començavem a viure una altra vegada, que començavem a estar més tranquils, a dormir... Ara toca això... Suposo que será qüestió d'agafar la rutina dels menjars i després ja ho veuré tot d'una altra manera, però ara mateix, se'm fa una muntanya... Haurem de fer un màster sobre productes amb i sense gluten i reeducar-lo i explicar-li que hi ha coses que fins ara menjava que ja no podrá menjar...

Perdoneu el rotllo.

Anem parlant!

Molts ànims Arigalma!! Al principi imagino serà dur perquè hauràs d'empapar-te d'informació però una vegada ho tingueu clar vosaltres, el nen i els que us envolten, ho portareu controlat.
Petons bonica.
Coaner

dc. maig 30, 2018 8:39 pm

Bon vespre boniques,

Personalitzo una miqueta:
Arigalma Com et diuen la resta... quan tinguis tota la informació, llavors ja et resultarà més fàcil i còmode. Jo tinc amigues celiacas i també amb nens que ho són, i no els resulta n'hi de bon tros un problema, comparteixen estones de cuina amb els nens i això també ajuda a que ells relativitzin la intolerància, gaudint igual de la cuina. Ànims bonica!!! De seguida ho tindràs apamat!!
Red Berry Jo diria que la clara d'ou elàstica i transparent és la que et marca l'ovulació!!

Ego Esperant que em baixi la maleïda... vaig deixar la progesterona abans d'ahir, per tan a d'estar al caure... ja tinc algun doloret pre-w total.
I res... us vull explicar una mica com em sento... no sé si la comparació és la més adequada :)) Sabeu quan aneu tard i teniu moltíssima gana, i la cosa es complica i acabeu dinant a quarts de quinze... doncs una mica així. Tinc moltes ganes de ser mare, continuo desfent- m'he quan veig un nadó i quan conec d'algú que està esperant també segueixo emocionant-me i preguntant-me i perquè nosaltres encara no?? Però s'ha allargat tan... i el que ens queda encara. Que ara em sento una mica xof ... també sé que és fruit de que s'aproxima la w... i que quan torni a marxar tornaré a il·lusionar-me com sempre. N'estic segura!!
Demà tenim la primera visita amb la doctora a st.Pau, a veure quin camí tindrem de seguir!!

S'acosten positiussss..... :-()) :-())
Nostreta 1 de Juny
Rosae 2 de Juny
Com esteu????

Que descanseu!!! :-o00m
Imatge
Imatge
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

dj. maig 31, 2018 11:35 am

Booooon Diaaaaaa Noiessssssss :***: :***: :***:

Noies quina primavera més desastre... Entre el mal temps que està fent, l'estiu que no acaba de arribar, les panxus que tampoc arriben, i algunes que han acabat malament no està sent una primavera de flors i violes... :ufs:

Però bé, lo important és que seguim... que estem a aquí, que ens acompanyem, que compartim, i que al final sempre surt el SOL :***:

COANER Estic segura que quan aneu a St. Pau i parleu amb la doctora segur que trobes il·lusió altra vegada i t'animes de nou.. Amb l'arribada de la W a mi també em passa sempre això, em poso en plan depre xof total, i inclús em qüestiono si seguir amb la cerca o no... Però és marxar la W i tot torna al seu lloc >.-<: Si és que mira que n'és de maleïda eh... jejejejeje Molts ànims.. Estic segura que ja esteu al final del camí... Ho presenteixo.... :b-)))

ARIGALMA Vulguis o no és un daltabaix perquè haureu de fer un canvi de costums total... i adaptar-vos a tot serà una mica complicat però quan ho tingueu tot per la mà i us hi acostumeu podreu fer vida normal sense problema. Jo tinc alguns de celíacs al meu voltant, la meva cosina (que li van detectar molt tard i va tenir molts problemes) i una companya de feina i els seus fills i ho porten amb normalitat, és acostumar-s'hi :-()-) Et recomano un llibre súper xulo que potser de cara a parlar amb el nen us aniria bé, a mi em va agradar molt:

https://www.verkami.com/projects/20486- ... glutenista

REDBERRY Moltes gràcies per el comentari :-()-) Jo el primer mes també em vaig quedaar (tot i no acabar bé) i feia això de treure-ho tot i netejar.. Així que jo també crec que els que valen són els més ràpids, els que pujen directe... jejejejeje

EGO: De moment no hem aturat al cerca així que esperant a que arribi la SW..Que serà tota la setmana que ve >.-<: Aquesta setmana ja començarem a fer deures per això i espero que aquest mes ens els prenguem bén en serio.... :p-)
airuni

dj. maig 31, 2018 2:07 pm

Hola!!

Arigalma, al final mirant-ho fredament hi ha coses molt pitjors, però reconec que per mi també seria un pal, sobretot tant petit haver-li d'explicar que hi ha coses que ell no pot menjar. Molts ànims! :-()-)

Redberry amb la clara d'ou ni idea, sort amb el ginseng i jalea real, jo encara he de provar lo de la maca, quin desastre.

Coaner ja ens explicaràs com ha anat la visita, molts ànims!

Nata sort amb la SW! ..::··

Com van els desesperos?

Jo deia que estava tranquil·la i ja se m'ha acabat la tranquilitat, avui tornem amb els psicosimptomes, pit i panxa inflats, marejos, mal de panxa...quina desesperació :ufs: Intentaré aguantar el màxim sense fer TE però no crec que pasi del cap de setmana...

Petonets!
Imatge
airyn_jp
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

dj. maig 31, 2018 9:43 pm

Hola boniques!

Arigalma, es un pal, pero com t’han dit segur que de seguida agafeu rutines noves i els nens son una pasada lo rapid que s’adapten a tot! Molt anims boniques!

Coaner: com ha anat x Sant Pau? Ha aparegut ja la warry? Es una maleida que nomes fa que empipar...

Airuni: les desespero son una kk, per molt tranquil•la que vulguis estar al final sempre acabes histèrica...

Redberry: en teoria la ovulacio es dona quan hi ha clara d’ou, un cop desapareix ja has ovulat, o aixo tinc entes... es veu que el fluxe mea elastic afavoreix l’arribada dels espermatozous....

Nata: anims amb la SW... mes o menys coincidim!

Mode ego: no hi ha gaire que explicar... ahir vam acabar l’omifin, aixi que dema anirem a control de folicles a veure que... de moment ahir vam començar a fer deures que com diuen que els bixitus poden viure fins a una setmana a veure si se’ns passara el dia... de tots manera els to envara donaven negatiu aixi que ja us anire dient!

Parleeem!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
nostreta
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

dj. maig 31, 2018 10:38 pm

Hola boniques!

Arigalma, ostres quin greu, però avui en dia els celíacs poden portar una vida completament normal i sent tant petit s'adaptarà millor als canvis. La feina ara és teva a posar-te al dia amb tot el tema sense gluten! Ànim guapa!

Coaner: vinga ànims amunt, les cerques llarguen desesperen i quan arriba la warry és un super bajón però esteu a res d'aconseguir-ho!! :-()-)

Airuni: ànims amb el desespero!

Redberry: jo tampoc m'aclareixo amb la clara d'ou, ho reconec xq vaig molt mullada, amb molt de fluxe quan dona TO positiu.

Nata i Airyn, pinxitos a tope vinga :: orrr::

Ego: ja tinc aquí la maleïda, s'ha avançat un dia per no fer-me patir. Ara a esperar que passi per tornar a fer pinxitos a tope, si tot va com ha d'anar la propera NW ja estarem a casa (estem fent obres i portem 4 mesos a casa els meus pares i això no ajuda a fer bebitos jeje).

Una abraçada a totes
Imatge

Imatge
Coaner

dv. juny 01, 2018 4:45 am

Bon dia boniques!!!

Personalitzo una miqueta:
Nata Tenies tota la raó... vam tornar de st.Pau super contents e il·lusionats. Explico la visita al modo ego ;) Fa uns anyets va sortir una cançó que no hauríem d'haver deixat mai d'escoltar:

jejejejej M'encanta!! :love: A disfrutar dels pinxitossss!!! :globus: :globus:
Airuni Estem pendents d'aquest te!!
Ayrin Ja ens diràs que tal aquests folis... I que vegis el to positiu ben aviat!!! Pepos!
Nostreta Quin greu aquesta w!! :-()-) Però et dono tota la raó amb l'estrès del canvi de casa, i de les obres... Ja veuràs que quan tot torni a la normalitat, amb l'ajuda del bon temps, el relaxing d'estiu i tot plegat aconseguiu panxolina. Una abraçada bonica!!!

Ego Contentíssims perquè ja tenim data prevista!!! Al setembre. Començant el dia 1 del cicle de setembre, ja puc trucar-hi perquè em programin les proves... he de fer un tractament aquella mateixa setmana, que ve a ser el mateix que estic fent ara amb l'estimulació del Omifin, però en comptes de en pastilla, punxat... des del dia 8 del cicle fins el dia 20 màxim em controlaran amb ecos cada dos dies per trobar el millor moment per la ia, i ja està!! Ja tinc tota la medicació que necessitaré i no hi em de tornar fins la data prevista!! Si... són 4 mesos, però perquè encara m' en queda un amb Omifin, i perquè tenim l'Agost entremig, però sincerament ara això no ens importa gens... Al setembre farà 3 anys que vam començar la troballa, i quatre mesos ja no és res. :p-) Més que contents perquè no ens fan repetir n'hi una sola prova!! L'analítica a sortit molt bé, em va fer una eco i tot bé. Ara l'únic problema és el meu maromo... jo diria que els seus semenogramas són del setembre del any passat, espero que amb la medicació hagi millorat molt i durant aquests quatre mesos suc de taronja cada dia i ja tinc hora amb una dietista, per poder-li controlar l'alimentació, i que així no tinguem de passar més enllà de ia. Són 3 intents. Si no directament cap a FIV, 1 any i mig més d'espera i no compta el temps passat! Inviable!!! Llavors si o si que aniríem per privat.
Ara doncs... aquests 4 mesos em dedicaré única i exclusivament a cuidar-me i a gaudir de l'estiu. Menjar sà, prendre el sol i sortir molt a córrer per a preparar el cós. Que l'any vinent a aquesta època ja estaré a punt a punt de viure el millor moment de la meva vida!!! :)
Perdoneu el rotllo!!! Ho necessitava!!! ;)
Cosetes,
Aaaaaah!!!! La doctora Saiz em va dir que el medicament que prenem (àcid fòlic i vitamines) està molt ben triat. Us ho dic per si teniu previst fer canvis o comandes... Jo prenc L' Acfol receptat per la s.s i per el meu compte... Gestagyn preconcepció. I el maromo Gestagyn men.
I tots dos continuarem amb la maca :)

Bon divendres!!! :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
Coaner

dv. juny 01, 2018 5:15 am

Eeeeeeeiiiiiiiiii, m'ha agradat molt això de col·locar la url de youtube i que m'aparegui el vídeo clip. :mu::
Us animo a totes a que omplim el post d'Estiu de música!!! :b-))) Que no s'arregla amb una bona cançó??? Sóc de les de pujar el volum i cantar!! Cantem doncs?? Que la tribu de Trobadores passi el que passi no perdi mai l'alegria i aquestes ganes de tot... >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Arigalma

dv. juny 01, 2018 7:42 am

Bon dia reines

Coaner m'encanta veure't tant animada, em contagies l'alegria, tot i que encara estic una mica de bajón... al final la meva SW es convertirá en un pinxito sol i fora de dies... aixxxxx :ufs: . A veure si recuperem el ritme el finde... sinó mes perdut again...

M'encanta el tema de les cançons així que després (quan estigui a casa) si puc pujo alguna que em porti bon rotllo ara mateix...

Nostreta sap greu la W, a pel següent cicle!!! :: orrr::

Nata, m'alegro que seguiu la cerca!

Airuni ja ens diras :-o00m

Airyn espero que el folicles siguin ben macos i pogueu aprofitar el cicle!!

EGO: Ara que hi penso en quant a lo del fluxe, vaig tenir el flux aquest transparent i elàstic a ppis de semana (just acabar la W) i dimarts em vaig fer TO i negatiu, ahir tb negatiu... Ara ja no tinc fluxe, però teòricament ovulo el diumenge/dilluns... CRec que hi ha mesos que el flux de clara d'ou el tinc en 2 fases... a veure si és així aquesta vegada, sinó haurem perdut el mes... tot iq ue si hagués ovulat dilluns hagués ovulat el a D9 del cicle... massa aviat no?

Anem parlant wapes.
Imatge

Imatge
airuni

ds. juny 02, 2018 10:31 am

Hola!!
Faig un súper ego desesperant.
La meva DNW es dimarts o dimecres, he fet TE no surt segona linia pero hi ha una ombreta, no em vull fer ilusions però ja sabeu que es imposible.
El meu dubte es tinc un clear blue a casa que farieu? Tampoc el vull malgastar. El que m'he fet es un TE de tira one step que ve amb els TO quin es mes sensible? Faci el que faci millor esperar a demà al mati no? Quins nervis!!!
Imatge
Arigalma

ds. juny 02, 2018 11:28 am

Bon dia

Airuni, ja sé que es fàcil dir-ho i dificil fer-ho però jo esperaria a la DNW... Així vas sobre segur.
No sé sir-te quin és més sensible, si el CB o el one step... però amb lo que valen els CB jo aniria una mica més al dia que segur que sria fiable la lectura.

Ja ens diras wapa!! Ànims amb el desespero i espero de tot cor que la ratlleta que has vist sigui un súper positiu!! >.-<: >.-<:

Que passeu bon dissabte.
Imatge

Imatge
Bea
Entrades: 337
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

ds. juny 02, 2018 12:18 pm

Amb el vostre permís m'infiltro...

Airuni, el One Step és més sensible que el Clear Blue, si només surt ombreta al One Step, quasi segur que el CB et donarà negatiu.

Si no pots esperar un dies (cosa normal, jo no podria), redueix el consum de líquids i aguanta el pipi tant com puguis (ideal 6h o 7h). I aleshores fes un altre test de tira. A mi amb el primer pipi del dia sempre em marca menys, perque prenc molta aigua sopant i està diluit. En canvi si faig pipi després de dinar, no prenc més aigua i aguanto pipi fins abans de sopar, em marca molt més fort.

Sort!
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
rosae7
Entrades: 217
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

ds. juny 02, 2018 9:21 pm

Airuni, se que dir-ho es facil... Pero potser seria millor esperar un parell de dies. Tinc una amiga que el clearblue li donava positiu abans que les tires... Li ha passat en els dos embarassos.
Modo ego: gracies pels anims. La veritat que deu ser tot hormonal perque avui estic molt be, animada i ja desitjant que arribi els dies claus... Tinc uns mesos d'estiu molt macos per gaudir de les vacances, del marit i la meva petita que es un sol i veure si fem diana. Sino ja ens plantejarem si continuem o no.
Molts petons
airuni

dg. juny 03, 2018 9:23 am

Hola!!
Començo pel EGO, el problema és que durant tota la setmana no ens aixequem junts per això hauria estat bé veure el + durant el cap de setmana perquè en el cas d'estar-ho fins el proper dissabte no el podriem fer junts. El CB posa que pot sortir + fins a 5 dies abans de la falta per això pensava que era més sensible, però us he fet cas i el guardo, he tornat a provar amb un de tires i res blanc completament, comparant-lo amb el d'ahir, ara ho veig més clar que al d'ahir hi havia algo però debia ser el que diuen linia d'evaporació. M'havia fet ilusions però bueno que hi farem a esperar la warry i a tornar una altra vegada.

Airyn espero que hagueu aprofitat la SW :sex-|:

Nostreta ànims amb la warry, a veure si estreneu bé la reforma amb :-()) Segur que ara estaràs més tranqui·la.

Coaner 4 mesos ja no són res i més amb l'estiu al mig, aprofita per fer molts gin-tonics, menjar molt pernil, relaxar-te, disfrutar de la platja...en no res haurà passat l'estiu i estaràs amb panxu :-())
Sobre la medicació prens acfol i gestagyn alhora?

Arigalma jo em perdo molt amb lo del fluxe i la ovulació, jo ovulo a dia 16 o 17 però em sembla que és més tard del normal, no et puc ajudar gaire, espero que no s'hagi passat i ovulis ara a veure si l'agafeu ..::··

rosae m'alegro que estiguis més animada, amb l'estiu segur que estarem més tranquiles i ho aconseguim.

Que acabeu de passar bon diumenge i bon inici de setmana.
Imatge
Arigalma

dg. juny 03, 2018 10:41 am

Bon diumenge

Airuni, si al final no hi ha línia doncs a pel proper cicle amb moltes energies!!

EGO: hir ja em va començar a sortir el TO positiu i vem fer deures... avui ja li he dit al maromo que tb haurem d'intimar :sex-|: Estic a D14 del cicle, més o menys com el mes passat que el positiu va sortir ben marcat el dia 15 de cicle. Així que la meva clara d'ou va fer acte de presència quasi 6 dies abans de la ovulació.

US deixo que estic treballant des de casa una estona i després em toca començar a preparar les maletes per dimecres que ja marxem a Disney.

Muacks
Imatge

Imatge
airyn_jp
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

dl. juny 04, 2018 9:39 pm

Coaner: que be que ja tingueu data! Ara aprofiteu aquests mesos que queden que mai se sap!

Airuni com va? Tenima noticies de la warry?

Arigalma: que be aquests deures ben fets! Passeu-lo be a Disney i aveure ai de Paris us porteu un nou baby!

Mode ego: Divendres vaig anar al gine i va dir que tenia un foli madur a punt a punt i q divendres o dissabte ovularia. He estat mirant els to i fins avui no ha començat a marcar-se mes fort, tot i que encara no he vist un clar positiu... hem anat fent deures pero jo avui m’he ficat malalta y m’estic morint de les nausees i el mal d’estomag i panxa aixi que avui no hi haura sexyday... a veure si dema estic millor i podem aprofitar una mica mes...

Bona nit boniques!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::