* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

EntradaAutor: rosae7 » dt. ago. 28, 2018 2:03 pm

lavida moltes felicitats!! M'alegro molt!! Gaudeix molt de l'embaràs.
Martonagc, jo crec que mai he ovulat dos cops en un mateix mes així que no sé quin pot ser el motiu... també diuen que el TO pot donar positiu si hi ha embaràs però si has fet TE i és negatiu doncs, nosé...
Ariagalma, la pregunta del millon... quan realment ovulem després del positiu, jo tinc clar que amb la nena ho vem fer només dos vegades, els mateixos que va donar positiu... de totes maneres el geriàtric pot servir també!!
Coaner esperem noticies aviat!!
A veure si ja comencen les bones noticies!!
Modo ego: crec que la SW s'avançarà una mica, ja començo a tenir dolorets i ahir el TO ja s’intuïa sinó millor el finde que Divendres és l'aniversari del maridin, deixem la nena amb la meva mare i marxarem a sopar...
Dilluns comencem vacances un altre cop així que no estaré tant rallada pensant si sí o si no... Quan tornem i la nena comenci el cole ja sabré en breu si ha anat bé i sinó, doncs a començar amb un nou pla de vida...
Per cert, dilluns tinc hora amb la ginecòloga, vull veure que tal i comentar-li algunes coses, a veure si em dona confiança i li puc explicar tot el que passa sense pensar que estic “desesperada”.
Si em dona temps abans de marxar fora, us dic que m’ha dit la gine, sinó ja us explicaré a la tornada.
Molts pepos!!
Coaner
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

EntradaAutor: Coaner » dc. ago. 29, 2018 6:21 am

Bon dia boniques,

Personalitzo una miqueta,

Arigalma Ànims bonica!! No donis res per perdut abans d'hora. Que bé que també deixessis de fumar. Jo crec que aquesta serà la definitiva, no he tingut ganes de tornar-hi i tampoc vull de cap de les maneres. És un pas important que ens carregarà de beneficis. >.-<: >.-<:
Martona Que no vingui, que no vingui.... Estem pendents de tu!!! A veure si continuem amb l'alegria que ens ha deixat lavida
Rosae Que vagi molt bé aquesta visita amb el gine... espero que puguis resoldre tots els dubtes. I sobretot bona escapadeta. :ok:

Ego Fa dies que em continuo notant tensa i més nerviosa que de costum. Ahir li deia al meu homenet que he de tornar a fer una miqueta d'esport per desestressar-me una mica, s'em estan acumulant varies coses... a veure si puc començar a planificar-me estones de sortides.
Tema cicle, tinc ovulació un cap de setmana que som fora amb amics. Així que... :ufs:

Bon dimarts!!! :b-)))
Imatge
Arigalma
:: cèrvol
Entrades: 599
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dj. ago. 30, 2018 8:20 am

Bon dia reines

Començo per EGO total, no només tinc trancasso sinó que tb tinc infecció d'orina i un mussol a l'ull :ufs: :ufs: :ufs: deu meu, estic feta una meeeeeeeeee. Així no es pot....

Martona com vas??? HA vingut o no?

Rosae, ja ens diras què tal amb el gine. A veure si tinc la sort que vas tenir tu amb el primer i fent pixito els diez del positiu hem encertat, però entre el trancasso, la infecció i tot, pobret, si realment cualla el cigronet, començarà ben dopat... :-(( Ah, i que vagi bé l'aniverasri del marit i que disfruteu molt de la nit solets :ok:

Coaner, a veure si podeu fer alguna coseta encara que etsigueu amb amics... un silenciós... :content:

Nata, com vas?? fa dies que no sabem res de tu. Espero que estigis de vacances i disfrutant del relax i tornis amb energies renovades!! :-()-)

I la resta? com aneu???
Pepos per totes.
Imatge
Nata32
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

EntradaAutor: Nata32 » dj. ago. 30, 2018 6:18 pm

Hola Guapissimes!!!!! :-()-)

Ho sento he estat molt molt mooooolt desconectada... hem estat de vacances i la veritat que m’he près molt al peu de la lletra el tema desconnexió :ufs: la última arribada de la W i el TE negatiu van ser una patacada important perquè teníem moltíssimes esperançes :ufs: Però crec que ens ha anat molt bé estar uns dies de vacances :love:

LAVIDA Moltíssimes Felicitaaaats!!!! >.-<: >.-<: >.-<: ha sigut una alegria tornar a entrar al fòrum i veure que per fí tenim bones notícies :p-) Gaudeix mooooooolt d’aquesta panxu :b-)))

MARTONAG Mentre no hi hagi W hi ha esperança, moooolta paciència i estarem pendents de tu :p-)

ARIGALMA No dónis encara el mes per peedut... heu fet deures així que hi ha possibilitats... no perdis encara l’esperança... i mooolts ànims amb aquest costipat, mussol... :-()-) Esperem et recuperis bén aviat...

Continuo després...
Nata32

EntradaAutor: Nata32 » dj. ago. 30, 2018 6:37 pm

EIA Benvinguda al post!!! :-()-)

ROSAE En SW i aniversari del maridin... això pinta moooolt bé així que aprofiteu per fer bons deuees :love: i després a gaudir de les vacances i desconectar moooolt :-o00m

COANER Ho tens ja a tocar... que bé!!!!! >.-<: Et desitjo mooooltissima sort en aquest nou curs :love: estic bén segura que el vostre moment serà bén aviat... queda molt poquet... així que ara un últim esforç, això ja està fet... Enhorabona per deixar de fumar!!!! Ara només falta incorporar de nou la rutina de esport per estar preparada per ser una SUPERMAMI jejejeje :-()-)

EGO: noies he pensat molt en vosaltres tots aquests dies que he estat “desconectada”... volia escriure però mai trobava el moment... Estem ara en plena SW i la veritat que molt bé... fent deures a tope... prenent el gestagyn (per fí de forma constant) i el hidroderol... que no sigui perquè no hi hem posat ganes... jejejeje han sigut dies de tot, de desconectar, de platja, de estar amb les filles del Nato, de riures, de compartir moments amb amics, de sortir, de festes, de mojitos, cerveses i daikiris... i també moments no tant bons... com quan ahir vaig quedar per esmorzar amb les meves amigues de tota la vida i totes van venir amb el seu bebé menys jo... :ufs: en aquests moments no em sento massa bé... sobretot perquè n’hi ha una que ha donat a llum aquest mes, just el mateix dia que jo hauria donat a llum si l’embaràs hagués sortit bé... m’alegro molt per elles però no puc evitar sentir-me extranya... com trista... com desencaixada en un món del que precisament vull formar part... suposo que vosaltres m’entendreu...

També hi ha una altra cosa que m’ha fet ballar el cap... la filla més petita del Nato té 10 anys. Sempre ha estat insistint en que tinguessim un fill perquè vol un germanet però nosaltres vam decidir esperar fins ara que fós una mica més gran perquè al ser els pares separats i tal no volíem que això li pogués afectar negativament. Així que vam pensar que el millor era esperar a que fós una mica més gran per així no treure-li protagonisme ni atenció i que no es pogués senrir mai desplaçada per no entendre-ho al ser més petita. El cas és que aquests dies de vacances que hem estat junts li ha donat per dir que no vol cap germà i que no vol que tinguem un fill i això m’ha fet bastant de mal la veritat... just ara se’ns posa de cul... el Nato diu que no li donem importància però a mi em fa por que a ell li pugui afectar... Avur vaig parlar de nou amb ella i em va dir que es mor de ganes de tenir un germanet, que li encantaria, que li voldrà fer de cangur, cuidar-lo, vestir-lo... i vaig aprofitar per preguntar-li perquè havia dit que no aleshores... i em va dir que té por que la deixi de estimar... se’m va trencar el cor... i li vaig dir que res ni ningú podrà canviar mai el que sento per ella, que tot i no ser la seva mare la conec des de que va nèixer i l’estimo mooooltissim i això no canviarà mai :love: Us heu trobat amb experiències semblants? A mi sempre m’ha fet molta por tenir un fill i que les seves germanes (les filles de el Nato) no l’acceptin i no l’estimin tant...

Estic molt mooolt susceptible... la meva germana marxa demà i m’està afectant molt també... ploro per qualsevol cosa...

Apa... per si trobaveu a faltar els meus rotllos aquí us n’he deixat un bon tastet... jejejeejeje :content:
martonagc
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

EntradaAutor: martonagc » dv. ago. 31, 2018 9:53 am

Hola!!!
Entro en plan ràpid, segueixo sense W, 5 dies de retràs... Demà farem TE i a veure què passa! Ja us informaré! Merci a totes i bon cap de setmana!!
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dv. ago. 31, 2018 10:08 am

Bon i plujosos dies

Nata ben tornada!! :p-) Espero que hagis disfrutat molt de les vacances!! M'encanten els teus "rotllos" com dius tu, així que espero que els segueixis fent :ok:
Pobreta la nena... per ells és complicat. Al meu quan la gent li pregunta (jo no li pregunto mai) si vol un germanet/a ell sempre diu que no i jo crec que és pk no ens vol compartir... no sé com s'ho prendrà si al final arriba...

Martona molta sort amb el TE, estarem pendents de tu. A veure si el positiu de la Lavida obre una mica la lluna a que en surtin més!! >.-<:

No tinc gaire cosa més explicar. Sembla que el meu cos ja es va posant al dia i ja estic millor de tot :-o00m

Passeu molt bon cap de semana i les que esteu en SW a tope :: orrr::
Imatge
martonagc

EntradaAutor: martonagc » dl. set. 03, 2018 12:04 pm

Hola noies!
Finalment dissabte vam fer TE i va sortir negatiu, i continuo sense W, 8 dies de retras... Aviam si baixa ja d'una vegada i podem començar un nou cicle!
Espero que hagi anat bé el finde, sobretot per les q estaveu en SW!
Imatge
rosae7
Entrades: 198
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

EntradaAutor: rosae7 » dl. set. 03, 2018 3:40 pm

Hola noies, entro rapid per explicar la visita a la ginecologa. La noia seca, com quasi totes que trobo... M'ha fet citologia, exploracio mamaria i eco. Li he comentat que gairabe cada mes em fa mal el costat esquerra i li he comentat que tenia por per si nomes ovulava d'aquell costat. La sorpresa es que m'ha dit que semblava que acabava de fer-ho per el costat dret. Lo curios es que el TO ha donat positiu ahir i avui... Es a dir potser no ovularia fins avui o dema pero diu que ja ho he fet? No entenc res, no li he dit lo del TO pq la noia no donava per mes, que si en 6 mesos no em quedo torni i ja parlarem, he preguntat per l'ovusitol d i diu que no es magic i serveix per per regular cicles, que si ho tinc be amb l'acfol es suficient. L'altre dia vaig trucar al hospital on vaig tenir el proces del segon embaras perque l'últim cop va ser quan l'abort i com tenia dolorets al costat esquerre i la recepcionista tonta em pregunta perque era i al explicarli rm diu, home sino has aconseguit embaras jo agafaria hora directament amb fertilitat, al dir-li que no estic interessada en cap proces i em diu que alla tambe em fan controls d'ovulacio, consells, i clar primera visita gratuita, les següents pagant i em vaig emprenyar perquè aixo no ho hauria de fer una ginecologa o que??
Sento el parrafon... Pero ho volia compartir i sobretot, que penseu sobre que ja he ovulat i el TO positiu ahir i avui?
Petonets
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dt. set. 04, 2018 7:45 am

Bon dia!

MArtona, baja, a veure si baixa ja la W i pots començar nou cicle. Fa poc li va pasar a alguna el mateix (ara no recordo qui).

Rosae, aix deu, què els costaria ser una mica més amables :-o00m ... respecte a lo del TO positiu i haver ovulat ja... potser que ovulis dels 2 costats?? i per això encara et marca el positiu? o que la tia tonta es va equivocar... mira que si em dius això, jo tb em lio amb els dies que toca i no toca fer pinxitus :content: :content: que jo faig sobretot els dies del positiu!! Quins dies de cicle vas fer el TO? POtser que el que vas vuere enlloc de ser positiu fos ja la baixada de la hormona? que encara marca una mica? No sé... només pregunto, però o en tinc ni idea. A veure si alguna altra et pot dir algo.

I la resta com aneu?????????

No tinc ego, esperant i convençuda que no hi ha panxu, així que res, avui aniré a zumba i a esperar la W la semana que ve. Símptomes 0, només i com cada mes, algún doloret de tant en tant, però res significatiu ni destacable.

Molts pepos per totes. Ens anem llegint. :-()-)
Imatge
airuni
Entrades: 225
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dt. set. 04, 2018 8:59 am

Hola!!
feia molts dies que no entrava, m'està costant tornar a la rutina.

lavida enhorabona!! a disfrutar de la panxu :-())

Rosae Jo vaig molt perduda amb els TO, penso com la Arigalma que potser va ser la baixada el que vas veure, jo confiaria més amb la ginecologa que amb els TO però si no era gaire espavilada, no se...
Que tonta la de la recepció, no s'hi haurien de posar amb aquestes coses, a mi em va pasar semblant amb la llevadora, si tu vols hora pel ginecoleg que te l'ha de donar i si després de la consulta considera que és millor que vagis a fertilitat ja t'ho dirà el ginecoleg i no la recepcionista.

Martonagc molts ànims! espero que baixi aviat, a mi em va passar al juliol, vaig estar 1 mes i mig sense warry i es pasa malament.

Nata és normal que et sentis així amb les teves amigues, però aviat també tindràs el teu bebe.
Sobre la filla petita, és normal que es senti així, ja són grans, en el meu cas amb el meu fill també es portarien molts anys i tampoc li fa gaire ilusió, està acostumat a ser fill únic i tenir-nos per ell, en el cas de pares separats, suposo que encara és pitjor, però un cop que vegin que els estimem igual, que també tindrem temps per ells...jo crec que estaran molt contents.

Arigalma no ho donis tot per perdut mais se sap, molts ànism amb el desespero.

Coaner,aprofita el setembre per agafar noves rutines i fer més esport, jo ho tinc pendent, però vull introduir tantes coses a la rutina que no se si arribaré a tot :-D Quan comences el tractament?

Jo ja dono aquest mes per perdut, estic en SW però hem discutit i no he fet TO ni res, així que entre unes coses i altres, anirem pel 5è cicle.

Una abraçada! :-()-)
Imatge
Eia_
Entrades: 178
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dc. set. 05, 2018 1:18 pm

Hola reines!

Airuni, estas en plena SW, a veure si les coses van millor i podeu fer feina!! No el donguis encara per perdut!

Lavida, com et vas trobant? M’agrada tant llegir positius : lasito :

Rosae, has provat de prendre la temperatura? Aixo si q no falla. El que tinc entes es que quan fa la baixada es que ja es dòna l ovulació, però si t anuda a veure amb exactitud quan has ovulat.

Martonagc, t ha vingut la warry?! Aixo de l’espera es tremenda eh!?! A veure si baixa ja i començeu cicle!!

A mi em va baixar just ahir, ja vaig veure la baixada de tempe i era evident, ademes 0 simptomes. A veure si aquest cicle tenim més sort! Menys mal que sóc de cicles curtets!

Les demes que tal?

Petonets :-()-)
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dj. set. 06, 2018 10:21 am

Bon dia wapes

Eia, sap greu aquesta W!! ânims amb el proper cicle, a per totes! :: orrr::

Airuni, has pogut aprofitar la SW? Espero que si, com sempre es diu, amb una vegada hi ha prou! Molta sort! :ok:

Martona com vas?? Ha baixat ja?

Rosae que vagin molt bé els vacances!! :b-)))

Nata, Coaner com aneu??? I les altres? Totes bé?

EGO: doncs res, aquí amb símptomes pre W ja (una mica de mal humor, dolorets al baix ventre...), en ppi l'espero per dilluns... :-o00m :-o00m SInó vingués (que ho dubto) la diada potser la comencem amb un TE, seria una diada molt recordada la veritat si sortís poitiu ||*|| z2:-) >.-<: sinó, doncs res a per un cicle nou.

Molts pepos guapíssimes.
Imatge
martonagc

EntradaAutor: martonagc » dj. set. 06, 2018 12:53 pm

Bondia!!
Arigalma Ostres seria genial que sortís el positiu dilluns, aviam si la diada us porta sort! ||*||
Eia_ molta sort amb el nou cicle!! Aviam si aquest serà el nostre! :ok:
Airuni espero que ho solucionessiu amb el maromo amb un pinxitu i qui sap potser serà el pinxitu clau!
rosae7 potser havies ovulat i com l'hormona encara es detecta uns dies... però si no vas veure a la gine massa convençuda no sé pas... i la recepcionista si que es va posar on no li tocava, però potser t'ho deia per estalviar-te algun pas.

Ego: a mi finalment em va venir ahir la W, i la meva pròxima data NW és el 05/10, aviam si aquest cicle anem a per totes i fem diana! Però treballant que fa tot més mandra ja veurem...
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dv. set. 07, 2018 6:52 pm

Hola reines

Començo amb ego: PSICOSÍNTOMES MODO ON!! :-o00m :-o00m Diossssss, porto tot el dia donant voltes a que em fan mal els pits, cosa que no em sol passar últimament amb la regla i trobo que els símptomes de W han començat molt aviat.... aixxxxxxxxxxxxxxxxx Necessitava dir-li a algú, sorry!!

Martona, ara a pel nou cicle :: orrr:: :: orrr::

ültimament estic una mica pesadeta oi?? NO paro d'escriure... aprofitant els dies abans que el peque comenci el cole i tornem a les rutines i l'estrés.

Pepos!!
Imatge
airuni
Entrades: 225
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dg. set. 09, 2018 9:42 am

Hola boniques!

Eia ànims! i sort amb aquest nou cicle.

Arigalma com vas? quan faras TE dimarts? molta sort! estarem pendents a veure si és una super :-())

Martonagc ànims amb la warry, a veure si aquest nou cicle hi ha més sort.

Jo estic a una setmana de la warry, però ja vaig dir que no tenia molts esperances i si ha de venir que vingui puntual, que els últims cicles sembla que estigui de broma.

Coaner, Nata com aneu? fa dies que no escriviu.

Nostreta, RedBerry també fa dies que no sabem res de vosaltres, espero que tot vagi bé i aviat torneu per aqui.

Que vagi bé la tornada a la rutina.
Petonets! :-()-)
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dg. set. 09, 2018 7:00 pm

Bon tarda

Com aneu??

Ja no tinc ni mal de pits ni res... però si la sensació aquesta de que la W ha de baixar de forma inminent, així que res, en ppi demà hauria de fer acte de presència ja, i estic de mala llet, amb i sense motiu... :-o00m

Airuni ànims amb l'espera, ja saps que amb 1 vegada és suficient.

Que acabeu de passar bon diumenge.
Imatge
Arigalma

EntradaAutor: Arigalma » dl. set. 10, 2018 6:01 am

Hola noies
Puntualíssima ja ha baixat. :ufs:
Imatge
LlunadeXocolata
:: peixet
:: peixet
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. set. 10, 2018 8:16 am

Hola a totes flors!!!!!

Ara si que feia potser més d'un mes que no entrava a veure-us!!! Però ho necessitava... Necessitava deixar de centrar la meva vida, el meu dia a dia en la cerca... I menys mal, perquè aquí seguim! Ara fa poc més d'un any que escrivia en un post de cercadores per primera vegada.... Pensant que... pel proper estiu ja tindria una panxona o un nadó... I no ha estat així... aquest és el 13è cicle de cerca :-o00m Estic bé, com us he dit ho he après a portar... Cada vegada que baixa la W és un bon pal, però ja inueixo dies abans...

Hem començat a veure metges, en el meu cas sembla que tot està correcte, estem a l'espera d'uns anàlisis, i a no ser que surti alguna cosa malament, estaré perfecte ... Les proves del meu home en canvi sembla que no van sortir tan bé... té un % baix de ..::·· productius... :-o00m Estem pendents també de que ens truquin de l'Institut de fertilitat...

Per cert... al final he hagut d'anar a un gine privat... la ginecològa del meu CAP un desastre, poc empàtica i es veu de lluny que no li importa ni mica el que li expliques, de fet vaig anar a veure-la al maig i vaig sortir aguantant les llàgrimes de la consulta... Quin poc tacte!!! :-:) En fi,.. paciència i tot arriba tard o d'hora.... :oset:

Molts ànims a totes!!!! Com veieu m'enrecordo de vosaltres!!!!! Es crea una tribu increíble en aquestes pàgines :content:
Una abraçada i molts ànims amb aquestes cerques!!!!
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.
Nata32

EntradaAutor: Nata32 » dl. set. 10, 2018 10:59 am

Booooon Diaaaaaaa Guapissimessssss :content:

Avui m'he incorporat a la feina després de casi un mes de vacances :love: Sort que demà és festa per això ||*|| així la tornada a la rutina no serà tant pesada.... :b-)))

Miraré de anar-me posant al dia mica en mica...

LLUNA M'alegro moltissim de llegir-te per aquí :-()-) Espero acabin de sortir bé aquestes últimes proves... Ja ens aniràs expilcant com avança... Jo estic al 11è cicle i la vertita que també he hagut de desconectar una mica i m'ha anat força bé... tot i que és inevitable pensar-hi, així com també emportar-se el pal cada mes amb la W... Es fa molt llarg i molt pesat... Però ho aconseguirem!!!! >.-<:

ARIGALMA Sento aquesta W... Molts ànims preciosa i a seguir amb la lluita i amb força el proper cicle que ve :-()-) I per cert, no estàs gens pesadeta, a mi de fet, m'encanta que escriguis tant >.-<:

AIRUNI Molts ànims amb aquests últims dies abans de la DNW i esperem que no baixi.. mai se sap... :ok:

MARTONA Molts ànims a tu també amb el proper cicle :-()-)

EIA Molta sort en aquest nou cicle :ok:

COANER Com estàs ¿? Ja us han trucat de St. Pau ¿?

MODO EGO: Doncs bé noies, com ja he dit avui m'he incorporat al a feina i també he començat a anar a còrrer (hi aniré cada dia com abans a partir d'avui). He pujat bastant de pes la veritat aquest mes, molt més del que hagués pensat, casi 3kg en només dues setmanes i tampoc he fet tants excessos la veritat :ufs: Són molts kg ja que sóc molt petita. Tinc un cos molt desagraït la veritat... jejejejeje la meva DNW és entre dimecres i dijous d'aquesta setmana. La veritat que porto dues setmanes trobant-me molt malament :ufs: Molt de dolor d'estòmac, però no ha derivat en vòmits ni en res més, nomès dolor, de fet vaig estar a punt de anar al metge i tot perquè també em passava el dolor a l'esquena (tipus el còlic nefrític). Des de fa un parell de dies el dolor d'estòmac és com si hagués anat baixant cap avall i ara tinc ja els dolors al baixventre i no tant a l'estòmac. També molt de dolor pits. Així que a dos dies de la DNW suposo que està a punt de fer la seva visita :ufs:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: