* TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
RedBerry
:: peixet
Entrades: 294
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: * TROBADORES D'ESTIU 2018!!! *

dt. juny 05, 2018 10:22 am

Bon dia noies!! :***: :***:

Nata32 Que be que no hagueu aturat la cerca! Ara atacar al maromo per aprofitar be la SW!

Airuni Com van aquest psicosimptomes? Es avui la DNW no? Vas tornar a fer TE?

ayrin Tambe he escoltat aixo que dius de que els bitxitos duran una setmana. Si heu fet deures abans de TO positiu i tens per alla un bixito esperant, diuen que amb les defenses baixes es mes facil favori la implantacio, aixi que mai se sap. :content:

Nostreta La veritat que si te que venir la W millot que s'adalanti que no al contrari. Aixi S'en va abans i començam abans la cerca de la panxu. Que ve que despres de tants mesos ja torneu a casa! Segur que amb tanta intimitat feu panxu :-()) :-())

Arigalma Aixo dels TO no ho domino gens, i amb la clara d'ou i aixo no m'acabo d'aclari Pot ser has pogut confondre al D9 fluxe molt aquos amb la clara d'ou? Quines ganes que tindreu d'anar a eurodisney, era dema? A veure si els bebes venen de paris! Paseu-ho molt be >.-<:

Coaner Quina ilusio la visita al St Pau >.-<: >.-<: >.-<: Esta reque te be el plan d'estiu per preaparar el body per la IA :miko: :miko: El septembre es a tocar i qui sap a seguir fent deures que mai se sap. Has omplert de positivisme el post i aixo sempre va estupendo !!!!

EGO. La meva DNW es dissabte,es a dir :content: :miko: DESESPERO :miko: :content: A mes tenim plan romantic aixi que seria estupendo poder celebrar-ho doblement. Encare que no tinc moltes esperances amb els deures fets aquest mes si que tinc algun psicosintome, he tingut varies punxadetes a la zona del baix ventre i avui em noto els pits super inflats i molt sensibles. Tambe vaig cansada pero res fora del normal, a la feina no parem, fa calor; dissabte semblava que tenia com un sofoco constant, no parava de dir-li al marit la calor que tenia, i ell que home que feia calor pero no era tan, avui el peque ha tingut mala nit zz:-) zz:-) aixi que vaig zombie. Estic molt tranquila la veritat (de moment).

Molts anims amb els desesperos i a les que esteu en sexy week, a tope de pinxitos!!!

Ens llegim! :-()-) :-()-)
Nata32
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

dt. juny 05, 2018 1:33 pm

Holaaaaaaaaa Noiesssssssss :***:

REDBERRY Molts ànims amb aquests psicosímptomes i desespero... A mi cada mes em passa el mateix, em noto cansada, els pits inflats, punxades... :-o00m Espero que els teus acabin amb una SUPER panxu d'estiu :-())

AIRYN Jo porto un parell de dies o tres igual que tu, xungueta de l'estòmag, amb dolors, i amb nàuseas... que no sé si tinc gana o ganes de vomitar...Però m'he fet la forta i he fet veure que no em passava res i que estava bé perquè estem en plena SW i el maromo quan estic malalta em diu que na nai de la china de fer res :ufs: Així que he hagut de sobreactuar per no perdre aquesta SW... jejejejejeje Mireu si podeu de fer encara que sigui dia si / dia no... :ok:

ARIGALMA A tope amb aquesta SW :p-) Aiiiiiiiiiiii que tornareu amb regalet de París.... :cnena: Que ho passeu MOLT i MOOOOOOOLT bé.... >.-<: i gaudeix molt i desconecta :-o00m

AIRUNI Jo també penso que millor esperar com a mínim fins la DNW... I així no "malgastes" el clearblue en el cas que no es pogués veure encara... Tot i que si estàs molt molt angoixada i nerviosa jo si me'l faria... i sinó a esperar, i molta paciència :-o00m Jo no sé quin TE és sensible o no però la meva ginecòloga em va dir que utilitzés qualsevol, el més barat de la farmàcia, perquè si era que si tots són igual de senseibles, però suposo que es referia a un cop passada la DNW , quan ja es pot detectar en orina...

ROSAE Les hormones juguen molt males passades... Ara estàs a dalt i ara abaix... Però ja veuràs que ara amb els dies clau i quan us hi torneu a posar segur que tornen tots els ànims i totes les forçes i il·lusió :p-) Jo també penso a vegades, per no desanimar-me, que si encara no aconseguim panxu em qeuda tot l'estiu per gaudir, de tots dos sols, de les seves nenes, de les vacances, dels mojitos... Tot té la seva part positiva :ok:

COANER MOOOOOOOLT guai això de poguer penjar vídeos de youtube... No descarto quan tingui un momentet enviar-vos alguna cançoneta per pujar els ànims i alegrar el dia :-()-) Gràcies per compartir la teva... :love: M'alegro moltissim que ja hagueu anat a la visita i que tot estigui bé i no hagueu de repetir proves >.-<: >.-<: >.-<: 4 mesos és res.. ja ho tens a aquí.... cada vegada més a prop....

MODO EGO: Nosaltres estem ja en plena SW :love: En principi van començar els dies fèrtils diumenge així que ja vam començar a "fer nene" ("fer nene" és l'expressió que utilitzem nosaltres quan anem al lio... jejejejeje) :: orrr:: I a mi la veritat que em posa tendre i tot quan em diu "avui toca fer nene eh" :love: Veig al maromo molt posat...els primers mesos el notava molt nerviós, però ara és com si ja tingués pressa i sembla ser que s'ha posat les piles així que a veure si aquest mes l'encertem d'una vegada ..::·· Hem decidit que com a mínim farem deures dia si /dia no i així crec que més o menys tenim les possibilitats controlades :sex-|: La setmana que ve tinc hora al gine, per fer la sitologia i parlar amb ella una mica el tema de la cerca i de tot el que ha passat aquests últims mesos, i al fer-me la revisió també crec que em quedaré més tranquila si em diu que tot està correcte >.-<: Li he dit al maromo que m'hi acompanyi i m'ha dit que no.. però crec que ho ha dit de broma... jejejejeje Ja veurem...

Tema Feina: Estic una mica nerviosa... aquesta setmana he rebut una gran oferta de feina, però l'he rebutjat perquè com tinc intencions de ser mare he pensat que no era el moment, així que he deixat anar la oportunitat... També perquè el que tinc ara no em puc queixar la veritat... Però si que he aprofitat per parlar amb el meu cap i mirar si puc millorar les condicions que tinc on estic ara, perquè també he pensat que ara és el moment de deixar-ho tot a lloc i bén lligat, abans de quedar-me embarassada, així que nerviosa perquè m'ha dit que s'ho ha de pensar i em dirà alguna cosa :p-)

Us he fotut un rollo que tela eh... jajajajajajaja :content:
Nata32 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 05, 2018 1:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Arigalma
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

dt. juny 05, 2018 1:34 pm

Bon dia

Doncs si ja marxem demà!!!!! :p-) :p-) LA pena és que enganxarem mal temps :ufs:

Ànims amb el desespero RedBerry!!

EGO: crec que els deures están molt ben fets per ser nosaltres, 3 dies seguits de pinxitos!!! >.-<: >.-<: No us diré els anys que feia que no teniem tanta activitat seguida! jajajajaa, per fi el meu marit s'ha posat les piles! :love: :love:

Ara a veure si es troben l'ovul i el bixito, que si es ho fan suposo que ja ho hauran fet i es queda ben enganxadet...

Aquests dies no sé si us podré seguir gaire així que espero que quan torni hi hagi molts positius!!

Anem parlant!!
Imatge

Imatge
Coaner
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

dt. juny 05, 2018 8:18 pm

Bon vespre boniques!!!!

Perdoneu que us he estat uns dies una mica desconnectada, però estava col·lapsada a la feina, uns dies i ja aniré una miqueta més tranquil·la.

Personalitzo una miqueta:
Airuni Ànims bonica!!! Siii... ho prenc tot alhora.
Arigalma Aixxxxx.... que em pensava que marxaries i no et podria desitjar bon viatge..... Moooooolt booooon viatge, guapa!!! :-)(-: Disfruteu moltíssim d'aquests dies!!! I m'encanta veure't tan a tope!! Ja veuràs com aquest serà el teu mes!!! Una abraçada!!!
Airyn Com et trobes?? Espero que et passi ràpid aquesta descomposició i tinguis molts bon deures!! ;)
Red Berry Gràcies bonica!!! Ànims amb aquest desespero.... perquè això pinta super bé!!! Va... que dissabte cantarem ben alt!! ;) Pepos
Nata Res de rotllos!! Aquí estem per el que convingui. M'ha agradat molt llegir tot el que has comentat... (menys que el maromo no vingui al gine... jejeje però segur que és mentida) Si tens dubtes els resoldràs i si tot està bé et relaxaràs molt!! I això és molt important!!! I tema feina... jo ho sento per qui opini el contrari, però s'ha de tocar de peus a terra. I trobo que ho has fet super bé, pensant que estàs bé i podent millorar condicions, genial!!! Amb el que transmets quan escrius estic convençuda que el jefe no et deixarà escapar.

No ho comento per pressionar ningú, simplement perquè hi han foreres que trobo a faltar.... : lasito :
Nostreta, Perséfone, Lluna de xoco Com esteu???

Ego Doncs no volia continuar amb l'Omifin. Em queda un sol cicle, però noto molt els canvis hormonals, i el Juny, Juliol el meu home no para per casa i quan arriba al vespre està ko. Jo ja m'havia conscienciat que m'agafava aquests 4 mesos de relaxing, però el maromo em diu que no. A st.Pau em van dir d'esperar a Setembre, perquè encara em queda un cicle al hospital i perquè hi ha l'Agost entremig. Tenim por, que al negar-nos a fer-lo em repercuteixi per st.Pau. Així que endavant, però sense pressió. Avui l'he començat. Dnw: 29 de Juny.

Una abraçada a tutti!!!
Imatge
Imatge
airuni
Entrades: 310
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

dc. juny 06, 2018 2:04 pm

Hola boniques!!

Arigalma no se si ens llegiràs, però que vagi bé el viatge, així el desespero passa més ràpid.

Airyn espero que estiguis millor i que hagueu pogut acabar d'aprofitar la SW.

RedBerry espero que aquest cap de setmana tingueu molt que celebrar!

Nata A tope amb la SW, si feu dia dia no jo crec que està perfecte. Espero que el maromo ho hagi dit en broma i t'acompanyi, al final la cerca és dels dos, ja ens diràs que et diuen a la visita.
Has fet molt bé amb la feina, a mi em va passar semblant, amb la diferencia que la feina que em van oferir era millor, però vaig pensar que era millor renunciar i continuar amb la cerca, això va ser uns mesos que vam estar cercant l'any passat al final no m'hi vaig quedar però se que era el que havia de fer si volia seguir buscant la panxu.

Coaner fas bé d'agafar-ho amb calma, aprofitar l'estiu, passarà el temps volant i mentrestant qui sap si ve per sorpresa.

EGO sense novetats, entre ahir i avui compto que era la meva dnw però avui he tornat a repetir TE que no em feia gràcia per si sortia + m'agradaria estar els dos junts però no m'he pogut aguantar i negatiu, però sense warry, m'imagino que entre avui i demà acabarà baixant, estic bastant agobiada per la feina, casa...així que podria ser que tardi una mica més, paciència...

Ens anem llegint!
Imatge
alivipa
:: formigueta
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

dj. juny 07, 2018 11:20 am

Hola, boniques!
Em torneu a tenir per aquí. L'embaràs no ha anat bé i espero que aviat ens hi tornarem a posar (no sé quan). No sé si entraré molt o no, però formo part d'aquest grup de cercadores. Ànims a totes!
rosae7
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

dj. juny 07, 2018 11:45 am

Hola noies,

Alivia, molts ànims, si necessites res aquí estem. A part he patit algo semblant així que t'entenc perfectament.
Redberry, estarem expectants a dissabte.
Nata32, quins deures més ben fets!
Arigalma, sexy week a tope! gaudeix del viatge.
Coaner, segur anirà tot genial, ja sigui ara o a partir de setembre...
Airuni, esperem noticies.
modo ego: la setmana vinent començarem la SW, ahir li comentava al maridin que no sé tinc males sensacions, que potser no serem pares de nou, no vull ser pesimista però mira... a sobre estic mirant "pròxims SW i coincideixen en dates no molt afortunades, viatges amb amics, nosé, tampoc ho penso i estic pel terra, al menys ho volem intentar i en això estem. Dilluns començaré amb els TO
La meva data de NW serà el 28/06.
airuni

dj. juny 07, 2018 8:03 pm

Hola!

Alivipa ho sento molt...espero que aviat ho pogueu tornar a intentar. Anims.

Rosae espero que estiguis més animada.

Jo continuo igual, TE negatiu i sense warry, sempre ve puntual i estic a dia 32 ara si que estic desesperant...
Imatge
airyn_jp
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

dj. juny 07, 2018 10:45 pm

Redberry millor tranquileta! A veure si el peque et deixa descansar... i pels deures pensa que amb un n’hi ha prou!! A veure que passa dissabte!!

Nata32: anims acabant la sexyweek!! I molt anims tambe amb la feina, a veure sinhi ha sort i el jefe et dona el que has demanat!

Arigalma: que bé que el maromo s’hagi ficat les piles i estiguin ben fets els deures! Ara calma i a esperar!

Coaner: vinga amb força que cada cop esta mes a prop el baby!!

Airuni: quin rollo el te negatiu :( i aquesta warry si ha de venir que vinguinràpid!!

Alivipa: quin greu que hagi anat malament, si necessites qualsevol cosa ja saps que jo ho tinc recent tb! T’envio una abraçada enorme!!

Rosae: molt anims que et llegeixo molt tristona! Les meves proximes dates de SW tambe son fatals pero bueno un ben fet es suficient... i mai se sap! Vinga no et deixis invair per les males sensacions que segur que vindra un petit!!

Mode Ego: pues x aqui al final va haver to positiu i deures crec que ben fets tb, podriem haver rematat avui pero no s’ha donat el cas, tot i aixi estic prou satisfeta... ara a veure que passa! Tan de bo es trobin i el bitxet s’agafi ben fort.... tot i aixi m’ho prenc amb molta calma, se que aixo pot trigar molt en tornar a arribar...

Un petonet per totes i anims ben amunt!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Coaner

dv. juny 08, 2018 11:22 am

Bon dia boniques!
Entro en modo soso des de el mòbil. I més que res per donar molta força a l'Alivipa! Ànims cuca! El temps tot ho va posant a lloc... ja veuràs com de seguida tindreu en braços el germanet/germaneta per el teu xic! Una abraçada infinita.
Rosae, et llegeixo tristona també. Ànims amunt i calces avall! Sense preveure res ja veuràs com aconseguiu panxu. Un petonàs!
Airyn, molt bé aquests deures!
Airuni, això fa molt bona cara!
Red Berry, com estàs? A punt?

Ego: Jo feliç!! Jejeje Entro en sw, dilluns tinc la eco. Però sense gens de pressió! Estic super mentalitzada que serà al setembre. I encantada de la vida de tenir aquests mesets de preparació. Dimecres vaig començar amb la dietista, per treure'm aquests 4 quilets de mes que amb les punyeteres hormones no hi ha manera. Així que animada e ilusionada!

Va noies... que ja tenim el cap de setmana aquí!!
Pepos per totes!!
Imatge
Imatge
alivipa
Entrades: 98
Membre des de: ds. gen. 02, 2016 8:05 am

dv. juny 08, 2018 1:26 pm

Guapes,
Entro només per donar-vos les gràcies pels vostres missatges.
Bon cap de setmana i bons deures a qui toqui i relax per les que esteu en desespero! :-()-)
Nata32
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

dv. juny 08, 2018 2:01 pm

Holaaaaaaaa Noiessssssssssssss :***:

Va que ja estem a cap de setmana gairabé, i sembla ser que aquest cap de setmana el temps ens donarà una mica de "tregua" :***: Així que a la beach a aprofitar... Ja ens explicaràs què tal la eco de dilluns... :-()-)

CONAER M'alegra llegir-te tant contenta i feliç, animada i il·lusionada :love: La veritat que ja ho tens casi a tocar :-()) Això de no tenir presió és el millor que pots fer :ok: Encara us endureu una sopresa ..::··

AIRYN Molt bé això dels deures bén fets... Ara toca esperar i NO desesperar... jejejejejeje :-o00m

AIRUNI Mira de relaxar-te una mica :-o00m i tal i com ho escric sóc conscient de que és impossible però intenta-ho... A mi per culpa dels nervis se m'ha atrassat alguna vegada la W... Esperem que no sigui el teu cas :ok:

ROSAE No cridis el mal temps abans d'hora, pensa en positiu, perquè si penses que no segur que serà que no, així que ànims amunt!!!! :p-) Segur que trobareu la forma de trobar-vos encara que tingueu compromisos...

ALIVIPA Sento molt que no hagi anat bé l'embaràs... :ufs: T'envio una forta abraçada :-()-) A mi també em va passar, i sé el que se sent... és dur, però et repondràs i recuperaràs la il·lusió, molts ànims :-()-) :-()-) :-()-)

LLUNA, PERSÉFONE, MMINIL Se us troba a faltar... Estic segura que ens llegiu la ombra, així que sense ànims de presionar, espero que algún dia us animeu i escribiu, per saber com esteu... Us esperem :-()-)

EGO: Doncs nosaltres acabant amb la SW... Tampoc hem fet masses deures la veritat, però no perdo l'esperança... Vam fer deures diumenge i dimarts només....Però avui farem deures i dissabte i diumenge segurament que també per acabar de rematar >.-<: >.-<: >.-<: El que no he notat aquest cicle és el fluxe de clara d'ou... ni rastro...i dilluns visita amb la gine a veure què tal.. si que vindrà eh el maromo amb mi :love:
RedBerry

dv. juny 08, 2018 3:45 pm

Bon dia noies!!! :***: :***:

Començo per l'EGO. Doncs dimecres vaig tenir el que jo juraria que era un sagnat d'implantacio, amb el meu petit el vaig tenir i ho vaig veure molt clar. Vaig tacar rosa palid. Estava super feliç, apart estava amb la tensio baixa, molt mal als pits. Pero, no se si tindra res a veure, pero vaig tenir un dia molt dolent per culpa de conflictes familiars que al final vem poder arreglar.
Dijous es van convertir en filets marrons, tota la ilusio es va esfumar, els pits s'em van d'esinflar, estava super cansada, i bueno per dintre pensava bueno a lo millor continua la implantacio pero, es aixo que ho dius com per enganyarte a tu mateixe perque saps que no sera aixi... :-o00m
Avui ja a aparagut la W... Ha sigut com un plof, encara que ho venia venir. A mi normalment la W no em molesta practicament, y avui esta sent horrible. :-o00m :-o00m Aixi que la proxima DNW es el 5/7.
Aixi disfrutarem aquest sant joan a tope, amb el cava i les coques >.-<: >.-<: >.-<: Avui estic una mica de bajon, pero no em desanimo gens, el proxim mes tinc que exprimir al maromo que ell o esta desitjan i jo tambe :sex-|: :sex-|: Quan em ve la W, lo primer que faig es mirar quina seria la DPP, aixi que ja seria per el març amb la caloreta, la primavera :-()-) :-()-)

Alivia Em sap molt greu bonica, espero que tinguis una cerca ven corteta!!
Airyn Com tu dius amb un n'hi ha prou!! Segur que els deures estan molt ben fets.
Coaner Que be aquesta eco!! Ja diras que tal va.
Nata Ole aquests anims plens de positivisme!! :ok: :ok:

Ens anem llegin boniques bon cap de setmana!
airuni

dg. juny 10, 2018 4:47 pm

Hola boniques!!

Redberry sento aquesta warry, sobretot quan ja t'havies fet ilusions, pero bueno a per un altre cicle, jo també ho faig lo de calcular la DPP que em tocaria cada mes.

Anims a tots els desesperos, molta sort!

Jo continuo igual sense warry i TE negatiu, si demà no baixa, demanaré hora al gine, al principi em vaig fer ilusions però veient tants TE negatius, també vaig fer el CB amb 4 dies de retard hauria d'haver sortit segur.
Perdoneu que no personalitzi mes però els ànims están una mica baixos.

Ens anem llegint!
Imatge
Coaner

dg. juny 10, 2018 7:56 pm

Bon vespre boniques,

Personalitzo una miqueta:
Nata Ens expliques que tal la visita... però segur que tot va molt bé!!! No descartem que potser ho encertem abans, però si no... no passa res!! Quasi que al contrari... perquè ja m'he fet molts plans per l'estiu!! jejeje >.-<:
RedBerry Quin greu la maleïda!! :( :-()-) Una abraçada gegant!!
Airuni Ànims amunt bonica!! Creuem els dits per tu!!

Ego Demà tenim la eco, i ja em començat la pre- escalfament. Relaxats... :-o00m I personalment esperant que pari de ploure!!!! Volem solet, volem bon temps i dies d'estiu!!! :b-)))

Pepos a tutti!! : lasito :

Actualitzo post!!
Imatge
Imatge
RedBerry

dl. juny 11, 2018 9:48 am

Bon dia boniques!! :***: :***:

Airuni Molts anims amb aixo de la W que no baixa, a lo millor va ovular mes tard? no recordo si vas fer TO, si no fas molt be anant al gine que a vegades el cap fa males passades! Ja ens aniràs dient saps que estem aqui per el que necessitis.

Coaner Ja ens diras que tal va la eco. La de avui per que era? Si t'arriba la panxu abans no crec que t'importi molt que t'aspatlli els plans d'estiu <:-< <:-<

Es nota que arriba l'estiu que aixo esta una mica paradet. Alguna estava en DNW? o en SW?

Calculo que avui s'anira la W ja, i començarem d'hora amb els pinxitos, ovulo bastant aviat i com els bitxos duran mes habra que possar-se les piles >.-<: >.-<: Aquest mes crec que acabare el blister de yodocefol fare pausa, em comprare alguna cosa mes completa en plan gestgyn o natalben, a veure si tenim sort.

Molts petons, ens llegim! :-()-) :-()-)
Arigalma
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

dl. juny 11, 2018 1:09 pm

Hola wapíssimes

Ja estic aquí!!

A veure si puc anar personalitzant.

Redberry, sap greu aquesta W... ja saps, ara que ja marxa :: orrr:: :sex-|:

Coaner què tal la eco?? Ja queda poquet per setmebre, i si esteu més ralxats potser ajuda a que arribi abans!! :p-)

Airuni com vas?

Nata, com ha anat el remate de la SW?? et veig animada!! >.-<: >.-<:

Airyn ànims amb el desespero! :-o00m

Rosae anima't va! sigues positiva!! I si necessites parlar ja saps on som!! I gràcies pels MP!! :ok: :ok:

Alivipa, em sap greu preciosa, una abraçada ben forta!! :-()-) Si necessites entrar per desfogar-te ja saps on son, i si necessites desconectar, sempre estarem per aquí per quan vulguis.

EGO: doncs res noies, aquí ja de tornada, feta caldo però molt contenta. El peque s'ho ha passat molt bé :b-)))
En quant al tema de la cerca, doncs res, estem esperant que baixi o no la W... jo crec que baixarà... ja sabeu que sóc una mica pesimista. Símptomes 0 (només una mica de doloret de W 2 dies allà alparc una estona) però amb les patejades que hem fet i les atraccions, si hi havia ovulet fecundat no sé si s'haurà pogut enganxar bé... De totes maneres he decidit (que ja veurem si ho aconsegueixo) que no m'agobiaré, que anirem provant, si arriba la panxu bé, i sinó, doncs em quedo només amb el meu peque... no puc estar eternament buscant que ja tinc una edat i cada vegada em fa més mandra tornar a començar, que el meu fill té 4 anys i ara comencem a viure una altra vegada... Així que res, espero pasar una desesperos bastants tranquils a partir d'ara.

Perdoneu el rotllo!! I perdoneu que no hagi dit res aquests dies però a la nit arribàvem tant petats a l'hotel que només volia dormir.

Anem parlant wapes!!
Imatge

Imatge
Coaner

dt. juny 12, 2018 6:35 am

Bon dia boniques,

RedBerryEspero que aquest cicle sigui el teu!! :love: I tens molts raó... de fet, no m'importarà massa si aconsegueixo panxu abans. Però estic tan mentalitzada que serà al setembre... es que són masses il·lusions trencades.
Jo també trobo que tenim el fòrum apagadet...
Arigalma Que bé que ja hagis tornat >.-<: >.-<: I molt millor que disfrutessiu del viatge!! :b-))) Tens la dnw el 18 de juny, ja tenies símptomes pre w??? Vols dir?? Trobo que aquest relax t'anirà super bé. No et desil·lusionis abans d'hora segur que aviat aconseguiu el germanet!! Qui et diu que ja no el tens? ;)

Ego La eco molt bé!! Tinc dos folis ben macos (25/23) i un a cada costat. Així que entrem oficialment en sw, controlaré amb to però, estic convençuda que ovulo dijous.

Una abraçada a totes!!!
I bon dimarts!! :b-)))
Imatge
Imatge
rosae7
Entrades: 217
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

dt. juny 12, 2018 8:20 am

Arigalma, m'alegro que us ho passessiu molt bé!!
Coaner, ànims en aquesta SW
Redberry, bon desespero, creuem dits!!
Nata32, entres ja en desespero, no? segur passa ràpid i ens dones bones noticies
airyn_jp els deures segur estan ben fets.
airuni, alguna novetat?
modo ego: dons jo entro també a la meva SW, de moment TO negatiu, imagino començarà a donar positiu entre demà i dijous, així que espero poder exprimir al maridet, juny ens va donar sort al 2013, aixx a veure si encertem també! a sobre la meva cunyada està a puntet de parir, crec que està esperant per donar-me el relleu, jeje. Avui estic animada, aixx quins altibaixos tenim. Petons.
airuni

dt. juny 12, 2018 2:05 pm

Hola boniques!!

RedBerry espero que pugueu aprofitar i fer molts pinxitus d'escalfament.

Arigalma, mai se sap potser porteu un bebe de París i no ho saps :cnen: . Si no, fas bé prenent-ho amb calma, ja arribarà, tampoc portes molt no? encara que entenc que per poc que sigui es fa llarg, però segons tinc entès lo normal es que costi uns quants cicles. També t'entenc amb el tema de que et fa mandra, a mi també em fa, el meu té 10 anys així que imagina't, penso que ara mateix és quan estem millor, totalment independent, tenim molta llibertat, dormim i encara no hem començat amb problemes preadolescents.

Coaner a veure si enganxeu l'òvul, molta sort!

Rosae segur que juny us porta sort i que el nou nebot portarà un cosinet. A veure si es comença a marcar el TO i podeu aprofitar.

EGO Al final ahir va baixar la warry, ja ho imaginava que el cap de setmana em relaxaria i que dilluns baixaria per començar bé la setmana, al menys s'ha acabat el patiment de perquè no baixa.
Em toca fer nova comanda de TE i TO i vaig comprar maca però no la he començat a prendre per si de cas al final hi havia panxu, divendres la començare, em fa una mica de por que no em deixi dormir per la nit, per això la vull provar de cara al cap de setmana.

Que passeu una bona setmana, a veure si s'arregla aquest temps
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::