Fluxe cervical fèrtil i ovulació

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
eveve
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

Fluxe cervical fèrtil i ovulació

EntradaAutor: eveve » dj. juny 07, 2018 2:13 pm

Hola a totes!! Sóc cercadora “activa” desde fa força mesos i per identificar la ovulació tiro de TO i d’analitzar el fluxe i els còlics que pugui sentir.

Doncs bé, així com alguns mesos he tingut tres i quatre dies seguits de moc cervical fèrtil molt notable (el que veus quan vas al lavabo), hi ha altres cicles que no l’he sabut veure. Aquest cicle mateix, ahir em va sortir TO súper positiu però en els dies previs (ni tampoc avui) he trobat rastre de clara d’ou (avui una mica de fluxe transparent, però no el típic clara d’ou...).

Penseu que encara que no hagi tingut cap descàrrega de moc cervical fèrtil, pot ser que igualment en tingui a dins per ajudar els bitxitos? Creieu que afecta a la fertilitat? Ovularé igualment tot i no haver vist clara d’ou?

Aixxxx em passa que essent el novè mes de cerca, m’entren els dubtes de fins i tot les coses més bàsiques! :miko:

Si alguna em pot respodre ho agarié molt!!!

Gràcies!!
Bea
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 327
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Fluxe cervical fèrtil i ovulació

EntradaAutor: Bea » ds. juny 09, 2018 8:45 pm

Hola eveve,

Jo diria que si el TO et dona un positiu evident, el balanç hormonal ha de ser correcte i molt probablement ovules, i el fluxe que puguis tenir hauria de ser correcte per concebre. El pic de LH només es desencadena si previament hi ha un increment d'estrogen suficient, i aquest increment d'estrogen és el que modifica la textura i ph del fluxe per fer-lo fèrtil i facilitar la subsistència dels espermatozoos a dintre. Sí que penso que com nés fluxe clara d'ou millor, però encara que no en tinguis tant, hauria de ser prou per permetre un embarás.

També és veritat que de vegades hi ha pic de lh i finalment no s'aconsegueix l'ovulació, tot i que no és molt freqüent i ho notaries perqye el cicle s'allargaria molt o s'acurtaria molt, la fase lutea ja saps que sempre és estable.

En tot cas, et recomano que miris de millorar l'alimentació i fer una mica d'esport per millorar la fertilitat, i potser podries provar un complemet tipus ovusitol, soniase o similar, sobre tot si tens cicles irregulars.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix princesa gran
Set'12 TE+/Mar'13 Princesa petita marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 Príncep gran marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix príncep petit
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+
eveve
Entrades: 164
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 10:28 pm

Re: Fluxe cervical fèrtil i ovulació

EntradaAutor: eveve » dl. juny 11, 2018 9:08 am

Hola Bea,

Mil gràcies per la teva super explicació, què crack! Em sembla que sí que vaig ovular aquells dies perquè vaig tenir alguns còlics que només sento quan ovulo... així que ara toca esperar :-o00m

Gràcies per les recomanacions! Em sembla que la dieta que faig és prou equilibrada i d’activitat física en faig tres cops per setmana (més tot el que camino cada dia, que no és poc). I quant a vitamines alterno ovusitol (que em sembla caríssim) amb Gestagyn. L’altre dia vaig llegir que existeix un altre que també té Inositol i no és tant car, es diu Ovoforte. Quan acabi la capsa de gestagyn el probaré.

Bé, gràcies de nou per respondre’m guapa! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: