Embaras despres de una cesaria

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nuvol
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 11, 2018 12:05 am

Embaras despres de una cesaria

EntradaAutor: Nuvol » dc. jul. 11, 2018 12:25 am

Bona nit a tots i totes!

Volia coneixer experiencies de noies que han tingut un segon fill després d’una cesaria. Quant us vau esperar a tenir el segon? Vau tenir un part normal o vau tenir una altre cesaria?

Com us podeu imaginar jo vaig tenir una cesaria i m’agradaria anar a per un segon fill i que es portin poc temps amb el primer, però no se quant esperar per tornar-ho a intentar.

També voldria coneixer experiencies de noies que despres d’una cesaria han tingut més de dos fills. Heu tingut tot cesaries despres? Heu tingut alguna situacio de risc? Despres de dos cesaries us han desaconsellat tenir més fills?

Moltes gràcies per avançat
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: Embaras despres de una cesaria

EntradaAutor: Arigalma » dc. jul. 11, 2018 7:59 am

Bon dia Nuvol

Jo vaig tenir una cessària, però encara no he aconseguit el segon embaras, així que en això no et puc ajudar. De totes maneres el meu és un cas especial i ja sé que si tinc un altre fill será per cessària programada entre la 37 i la 39.

En quant al temps d'espera després d'una cessària jo sempre he sentit que mínim 1 any, ideal 2 anys...
En quant al segon part, coneixo gent de tot, gent que ha tingut part vaginal després d'una cessària i gent que no, que ha tingut que repetir experència. En prinicpi no hi ha cap inconvenient en tenir un part vaginal després d'una cessària, però també dependrà del metge que et trobis crec... O si hi ha alguna complicació.
Fins i tot he llegit casos de noies que han tingut un tercer part vaginal després de 2 cessàries.
En quant al número de cessària permeses, crec que avui dia no aconsellen més de 3 cessàries, jo tinc una amiga que ha tingut 3 cessàries i el metge li va recomanar ja tancar paradeta tot i que li va deixar a la seva voluntat.

Doncs crec que no et puc dir res més... potser és poc útil tot elq ue t'he dit però és la info que tinc jo...A veure si añguna altra mami amb experiencia et pot ajudar! :ok:

Slts
Imatge

Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Embaras despres de una cesaria

EntradaAutor: jellwill2 » dc. jul. 11, 2018 9:47 am

Hola Nuvol,

jo he tingut dues cesàries.

Sobre el temps d'espera, a mi la ginecòloga em va dir que esperés un any, o una mica més per cicatritzar bé. I també que com més temps passés, més opcions de PVDC tenia. En el nostre cas, vam decidir anar a buscar el segon quan el primer tenia 3 anys.

Quan em vaig quedar embarassada del segon, jo volia un part vaginal. La ginecòloga em va comentar que normalment hi ha un 50% de possibilitats de part vaginal o de cesària. En el meu cas, va ser cesària per què tenia la panxa immensa, em tibava molt la cicatriu (i a la ginecòloga no li agradava que em tibés sense tenir ni una contracció i amb el coll de l'úter verdíssim), i no em posava de part. Vam intentar varies coses per començar el procés, tacte "fort", caminar molt, i no hi havia manera. De fet, fins el mateix dia del part, van posar-me les corretges per saber si tenia contraccions (ja et dic jo que ni una, i que el coll estava dur i ni esborrat). A nosaltres la ginecòloga ens dóna molta confiança, i ben argumentat i estant ella intranquila amb un part vaginal en les meves condicions (no ho he posat tot, no cal), doncs jo no volia arriscar-me a res, el nen és lo primer.

I mira, com que ja sabia de què anava, doncs una altra cesària. Lo important era que tot anés bé.
Nuvol
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 11, 2018 12:05 am

Re: Embaras despres de una cesaria

EntradaAutor: Nuvol » dt. jul. 17, 2018 12:54 am

Hola,

Moltes gràcies a les dues per compartir les vostres experiencies. El meu ginecoleg també em va recomanar esperar mínim un any. Tot i que m’agradaria saber si hi ha algun cas que no hagin esperat tant i com ha anat.

Esta bé saber però que no necessariament ha de venir una segona cesaria si n’has tingut una primera, encara que despres tinguis mes números.

Em faria molta ilusio tenir tres fills, però em fa por no arribar a tenir temps de tenir-los, perque entre el temps que has d’esperar i que normalment la cosa no va bé a la primera o acaba essent molt dificil quedar-te embarassada ... :/

De totes maneres, millor seguir les recomanacions si així hi ha mes possibilitats que tot vagi be.

:-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::