*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

*TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. set. 21, 2018 7:32 am

Hola noies!!

M'animo a obrir nou post ara que arriba la tardor. Nom poc original però així seguim el fil per noves incorporacions que segur ens substituiran a moltes de nosaltres.
Tardor, comença la fresqueta, temps de rovellons, castanyes i esperant l'arribada de l'hivern. Bona època... però sento comentar-vos amigues que l'any vinent ens quedarem sense vacances ni viatges, ni platja, ni piscina perquè moltes serem mamis :cnena: :cnen: !!

Podria repetir i copiar en aquest primer post, moltes coses respecte a consells, paraules de com anomenem certes fases però la veritat és que cadascuna ha de viure el procés com millor vulgui i pugui gestionar. Per què la Malaída, la Warry, la menstruació o simplement la regla pot ser la nostre adversària però també ens obre l'oportunitat a un nou cicle ple d'esperances perquè arribarà el moment i potser el cicle anterior no ho era... No hi ha postures màgiques, ni aquarius que faci miracles.
Crec que ens hem de deixar portar per que el nostre objectiu arribarà :-()) , no sempre quan i com vulguem. Important utilitzar les nostres paraules per poder parlar, desfogar-nos, animar i parlar des de la nostre experiència.


Així que si us sembla, començo amb un fragment d'un poema del Miquel Martí i Pol:

Nosaltres, ben mirat

Nosaltres, ben mirat, no som més que paraules,
ordenades, si voleu, amb altiva arquitectura
contra el vent i la llum,
contra els cataclismes,
en fi, contra els fenòmens externs
i les internes rutes angoixoses.
Ens nodrim de paraules
i, alguna vegada, habitem en elles:
així en els mots elementals de la infantesa,
o en les acurades oracions
dedicades a lloar l’eterna bellesa femenina,
o, encara, en les darreres frases
del discurs de la vida.
Tot, si ho mireu bé, convergeix en nosaltres
perquè ho anem assimilant,
perquè ho puguem convertir en paraules
i perduri en el temps,
el temps que no és res més
que un gran bosc de paraules.
I nosaltres som els pobladors d’aquest bosc.
I més d’un cop ens hem reconegut
en alguna antiquíssima soca,
com la reproducció estrafeta
d’una pintura antiga,
i hem restat indecisos
com aquell que desconeix la ciutat que visita.
Però la nostra missió és parlar.
Donar llum de paraula
a les coses inconcretes.
Elevar-les a la llum amb els braços de l’expressió viva
perquè triomfem en elles.
Tot això, és clar, sense viure massa prop de les coses.
Ningú no podrà negar que la tasca és feixuga.

Així que noies, aneu passant!! Estaré encantada de cantar els vostres positius.
Us deixo la presentació inicial per fer les presentacions oficials:

NOM:
EDAT DELS DOS:
N° DE FILLS I EDAT:
CICLE DE CERCA:
DNW:
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:

Per últim, agrair a la Coaner que hagi estat la jefa d’estiu, continues sent trobadora, eh. Encara que entris en una altre fase ho ets i ens agradaria que ho compartissis amb nosaltres, encara que entenc que durant el procés siguin altres mamis en situacions similars que et puguin ajudar en coses concretes, l’objectiu és el mateix i la cantada de panxu també!!

Queda oficialment obert el post de la tardor! >.-<:

Que l’únic que caigui siguin les fulles dels arbres, ànims amunt!! :p-)
rosae7 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 24, 2018 9:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *Trobadores de Tardor!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. set. 21, 2018 7:42 am

DNW Setembre

29 de setembre Nostreta :-()-)
30 de setembre Eia_ :-()-)
30 de setembre lasonai :-()-)

DNW Octubre

05 d'octubre martonagc :-()-)
08 d'octubre Arigalma :-()-)
10 o 11 d'octubre cassiopea :-())
12 d'octubre Rosae7 :-()-)
12 d'octubre Airuni :-()-)
17 d'octubre LlunadeXocolata :-()-)
20 d'octubre Coaner :-()-)
23 d'octubre Airyn :-()-)
23 d'octubre Eia_ :-()-)
25 d'octubre metiarc :-()-)
26 d'octubre nostreta :-()-)

DNW Novembre

05 de novembre Arigalma :-())
05 de novembre Rosae7 :-()-)
05 de novembre martonagc :-()-)
07 de novembre Redberry :-())
07 de novembre metiarc :-()-)
11 de novembre airuni :-())
15 de novembre Coaner :-())
18 de novembre Nostreta :-())
19 de novembre bervic :-())
19 de novembre Eia_
20 de novembre clareta :-())
23 de novembre Layi :-())


DNW Desembre

07 de desembre martonagc
07 de desembre Rosae7 :-()-)
07 de desembre metiarc

NOM: Rosae7
EDAT DELS DOS: 36
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena 4 anys i mig.
CICLE DE CERCA: 6 Post avortament.
DNW: 12 d’octubre
QUALSEVOL COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Em vaig quedar embarassada de la meva filla en el primer cicle de cerca, al juny del 2013. Al mes de juliol del 2017 em vaig apuntar al fòrum de cercadores. La veritat és que al venir d'un primer embaràs tan ràpid em vaig començar a obsessionar bastant amb el tema... al primer embaràs vaig fer servir els TO i ho vaig trobar tan fàcil... però en aquesta cerca no va ser així... la ginecòloga em deia que tot estava bé i que fins 1 any era normal, que la primera vegada vaig tenir sort...
Finalment al mes de novembre em vaig quedar embarassada... però quan estava de 7+3, només estava el sac, quan ja estava de 8+6 setmanes m'ho van confirmar per si havia ovulat més tard... però jo sabia que no anava bé. Encara que hagués pogut posar-me de seguida (la regla em va venir al cap del mes del avortament i vaig expulsar tot correctament, vam decidir parar uns mesos, preparar un viatge i posar-nos de nou al maig i aquí estic.
Visc en una muntanya russa d’emocions, de vegades trista, de vegades optimista, així anem però de moment amb esperança.

NOM: LlunadeXocolata
EDAT DELS DOS: 28 i 34
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 14
DNW: 17 d'octubre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Em sembla mentida que aques sigui ja el 14è cicle de cerca :-o00m Com s'ha allargat! Ara estem fen proves de fertilitat per la mútua, i sembla que potser acabem amb IA ... Estem força animats i ho seguim intenan per la manera natural a veure si amb sort sona la campana jeje :camio:

NOM: martonagc
EDAT DELS DOS: el meu home 32 i jo 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de gairebé 3 anys
CICLE DE CERCA: diria que és el 3er
DNW: 5 d'octubre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ja vaig estar en aquest fòrum amb el primer embaràs i em va anar molt bé compartir aquests moments i per això he tornat! Amb el primer ens vam quedar a la primera i el meu home es pensava que ara també seria així de fàcil, però ja li he dit que és més difícil del que es pensa. Ara mateix hem acabat la SW però no hem fet massa bé els deures, amb el cansament ens està costant molt últimament, però wenu no perdem l'esperança, algun dia arribarà!

NOM: Arigalma
EDAT DELS DOS: 38 i 44
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys (5 al gener)
CICLE DE CERCA: oficialment des de gener però algún mes ens l'hem saltat
DNW: 8 d'octubre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: doncs res, aquí seguim, tot i que no sé si em convindria més deconnectar una mica... Aquesta última W m'ha sentat molt malament i encara arrossego una mica de baixón, cosa que no mola gaire pk comencem SW.... Crec que em pressiono molts amb els temps pk ens veig grans, i el calendari escolar em fa ballar el cap en cas de tenir bebé en época de vacances.... així que res, sé que he d'intentar relaxar-me però em costa :-o00m :-o00m

NOM: Coaner
EDAT DELS DOS: 32 i 43
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: Pufff.... 3 anys!!
DNW: 20/10
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Fa 9 mesos que vaig descobrir Sóc Petit... vaja.... com un embaràs. I m'ha ajudat tantíssim.. una cerca llarga, dura i pesada... i quan ja no podia més, poder compartir i sentir-te sempre recolzat ha estat imprescindible.
Ara ja pendent de una IA, i amb molta il·lusió!!

NOM: Airuni
EDAT DELS DOS: 30
N° DE FILLS I EDAT: 1
CICLE DE CERCA: abril-maig, he perdut el compte
DNW: Diria que 12/10
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vam comennçar la cerca al maig del 2017 a l'agost vam der un paron i hem tornat a l'abil-maig d'aquest any.

NOM: Eia_
EDAT DELS DOS: jo 35 i el maridin 39
N° DE FILLS I EDAT: 1 nineta preciosa de 3 anys
CICLE DE CERCA: 3r cicle, despres d'un paron de 7 mesos per temes laborals. Portavem 6 mesos de cerca abans del paron.
DNW: 30 de setembre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs, amb moltissimes ganes de tenir entre nosaltres un nou membre a la familia, :love: a veure si no triga gaire. Em vaig quedar embarassada de la peque al 2n cicle, i ingenua de mi, vem començar l'any passat pensant que trigariem lo mateix o relativament poc, fins que vem veure que es va allargar. Vem decidir fer un apron per uns canvis laborals, i ara aquest juliol vem tornar al lío. Faig servir TO, tempes, prenc acid folic i gestgyn.

NOM: Nostreta
EDAT DELS DOS: jo 26, ell 29
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de març del 2015
CICLE DE CERCA: 1r post avortament (però ja he perdut el compte dels cicles q portem, crec que uns 14, vam començar el setembre del '17)
DNW: 29 setembre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest cicle estic molt de bajón, portem un temps bastant xungo, com una muntanya russa i espero que aviat surti el sol. Com ja he dit portem molts cicles de cerca amb 3 avortaments consecutius que no passen de les 7 setmanes. Tenim pendents proves de coagulació per descartar trombofilies que fan que no arribi sang al fetus i per això els perdo, ojalà tingui un diagnòstic per poder seguir endavant amb una explicació i medicació, no podria tornar a passar pel mateix un altre cop. Així que amb força, esperança i pendent dels resultats.

NOM: cassiopea
EDAT DELS DOS: 34 jo i 40 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1, de 2 i mig
CICLE DE CERCA: oficialment 5 o 6
DNW: 10 o 11 oct
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: en tenim moltes ganes! i amb el primer el socpetit ens va donar sort!

NOM: lasonai
EDAT DELS DOS: 33 i 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 guerrera de quasi 3 anyets
CICLE DE CERCA: 5è post avortament
DNW: 30/09/2018
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Quan vaig buscar a la meva nena, vam trigar nou cicles...se'ns va fer etern... i ara trobo que no era per tant...però vaja som ànsies tots dos i mira... hem d'acceptar com som jeje...
Vaig deixar les pastilles al gener i de seguida em vaig quedar però en la setmana 6 el vaig perdre i el vaig expulsar sola... de seguida vaig tacar.. una meee...
Quan vaig buscar a la primera vaig prendre progesterona per tenir cicles més llargs.... el meu problema és que tinc cicles molt curts...
Ara prenc àcid fòlic i perles d'oli d'onagra i tinc hora a finals d'octubre a la SS per comentar-li q prenc això i que els cicles continuen sent curts...
Em sembla que hauré de prendre de nou progesterona crec...

NOM: metiarc
EDAT DELS DOS: 34 i 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 de gairebé 3 anys
CICLE DE CERCA: el primer
DNW: Qui sap! Si fos un cicle de 28 dies el 25 d'octubre, que a més és el dia del meu cumple, jejeje
ALGUNA COSETA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: jo vaig ser grafiquera ja fa uns quants anys amb la cerca del meu primer fill, però quina va ser la nostra sorpresa quan, després d'uns 12 anys de prendre anticonceptives no em venia la regla. Resulta que les anticonceptives havien agreujat els ovaris poliquístics que tenia, produint-me amenorrea. Vam passar per ovusitol i omifin, però res. Res em feia ovular i cada certs dies havia d'acabar prenent progesterona per a fer-me baixar la regla i començar de nou. Així vam estar un temps fins que vam acabar anant a parar a una FIV. Aquí vam tenir molta sort perquè vam aconseguir positiu a la primera transferència i vam poder congelar un bon grapat d'embrionets per a quan volguéssim anar a pel germanet/a. Durant tot aquest temps però jo no em vaig quedar satisfeta amb que el meu cos no fos capaç d'ovular per ell mateix. Em negava a resignar-me al que em deien els metges, que tot ho solucionaven amb anticonceptives mentre no volgués més fills i amb fiv quan en volgués. Així que vaig investigar molt, vaig veure que l'alimentació hi tenia molt a veure i vaig fer un canvi de dieta radical! Amb això vaig aconseguir millorar molt d'altres coses però seguia amb l'amenorrea, fins que fa uns mesos vam començar a deslletar al meu fill i, quan ja només feia les tomes d'adormir-se, em va venir la regla! I jo just acabava de fer la primera visita a la clínica de RA per tornar a començar després de l'estiu! No us podeu imaginar lo feliç que vaig ser! :b-)))
Des de llavors m'ha vingut la regla unes quantes vegades amb cicles llargs, fins avui, que m'ha vingut per primera vegada amb un cicle exacte de 28 dies! Increïble per a mi! Així que avui comença la nostra nova cerca. De forma natural una altre cop almenys durant uns quants mesos. Ja que el meu cos ha decidit posar-se a treballar, almenys li donarem l'oportunitat d'intentar-ho per ell mateix. I si l'estiu vinent veiem que la cosa no tira de forma natural, doncs anirem a buscar als embrionets congelats.

NOM: Airyn
EDAT DELS DOS: 35 els dos
N° DE FILLS I EDAT: 1 (2anyets i 8 mesos)
CICLE DE CERCA: 6 post avortament
DNW: 23/10
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vaig patir un avort a l'abril. Despres d’aixo de seguida vam tornar a probar pk tot estava ok. Jo tinc ovaris micropoliquistics aixi que anem prenent omifin i hem tornat a punxar ovitrelle... a veure si aquest mes hi ha sort!!

NOM: Lays
EDAT DELS DOS: 34 i 33
N° DE FILLS I EDAT: Ho explico més abaix, soc mare d'un nen que va morir a les 37 setmanes de gestació
CICLE DE CERCA: 6è
DNW: 24/11
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Al febrer d'aquest any 2018 estava embarassada de 37 setmanes i vam anar a fer monitors, tot va sortir correcte, però aquella tarda em notava rara i no es movia, pensava en possitiu que no sempre s'estan movent i que estaria descansant, veien que continuava a la tarda així al vespre al arribar la meva parella vam anar a urgencies, allà ens van dir que no hi havia batec i va començar tot el proces de dol que ha dia d'avui encara estem gestionant, no van trobar causa i les meves analisis van sortir bé, així que vam decidir deixar passar una mesos i tornar.ho a provar. Aquest serà el 6è mes que ho intentem, la veritat es que el primer mes de començar a provar-ho em vaig obsessionar molt i tenia molta ansietat, no m'hi vaig quedar i vaig tenir un gran bajon, cada mes que ve la regla es un bajon, ara ja estic començant a gestionar que vindra quan hagi de venir, quan el meu cos estigui preparat, això no treu que ens fa molta ilusio i que estem cada mes prensant-hi...

NOM: bervic
EDAT DELS DOS: 37 i 43 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: des d'agost
DNW: 19 novembre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: el 2015 vaig crear el grup de mamis de juliol. El primer embaraç va ser molt ràpid, al 3er cicle pam, panxu! Aquest veurem si seguim amb la mateixa sort..
rosae7 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 10, 2018 12:37 pm, en total s’ha editat 40 vegades.
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dv. set. 21, 2018 8:35 am

Hola a totes! Aquest cop m'agradaria apuntar-me de nou!! La meva DNW és el 17 d'octubre.

NOM: LlunadeXocolata
EDAT DELS DOS: 28 i 34
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 14
DNW: 17 d'octubre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Em sembla mentida que aques sigui ja el 14è cicle de cerca :-o00m Com s'ha allargat! Ara estem fen proves de fertilitat per la mútua, i sembla que potser acabem amb IA ... Estem força animats i ho seguim intenan per la manera natural a veure si amb sort sona la campana jeje :camio:

Per cert noies, de moment a mi totes les proves m'han sorit bé, de manera que em fan una histeropingografia... per mirar si hi ha obstruccions a les trompes...he sentit a parlar força d'aquesta prova... i no massa bé, en el sentit que diuen que és una prova dolorosa i invasiva... :menjadonuts: Estic força agobiada per aquesta prova jeje ... Alguna de vosaltres se l'ha hagut de fer o coneix a algú que l'hagi fet?
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dv. set. 21, 2018 12:34 pm

NOM: martonagc
EDAT DELS DOS: el meu home 32 i jo 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de gairebé 3 anys
CICLE DE CERCA: diria que és el 3er
DNW: 5 d'octubre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ja vaig estar en aquest fòrum amb el primer embaràs i em va anar molt bé compartir aquests moments i per això he tornat! Amb el primer ens vam quedar a la primera i el meu home es pensava que ara també seria així de fàcil, però ja li he dit que és més difícil del que es pensa. Ara mateix hem acabat la SW però no hem fet massa bé els deures, amb el cansament ens està costant molt últimament, però wenu no perdem l'esperança, algun dia arribarà! :-())
Espero que aquesta tardor ens porti molta sort a totes!!! :***:
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. set. 21, 2018 12:47 pm

Bon dia wapes

M'apunto tot i que nos les tinc totes...

NOM: Arigalma
EDAT DELS DOS: 38 i 44
N° DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys (5 al gener)
CICLE DE CERCA: oficialment des de gener però algún mes ens l'hem saltat
DNW: 8 d'octubre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: doncs res, aquí seguim, tot i que no sé si em convindria més deconnectar una mica... Aquesta última W m'ha sentat molt malament i encara arrossego una mica de baixón, cosa que no mola gaire pk comencem SW.... Crec que em pressiono molts amb els temps pk ens veig grans, i el calendari escolar em fa ballar el cap en cas de tenir bebé en época de vacances.... així que res, sé que he d'intentar relaxar-me però em costa :-o00m :-o00m

Rosae moltíssimes gràcies per obrir el post, espero que et porti molta molta molta sort!! I ja que tu i jo anem a la par amb moltes cosestes si tens sort espero que se m'encomani algo jajajaja :ok:

Espero anirmar-me aquests dies i no ser la pessimista del grup... Com he dit, no sé si em convindria més desconectar una mica però en el fons us trobaria a faltar, així que per aquí estaré.

Lluna ni idea de la prova aquesta que dius, a veure si algú et pot ajudar.

Coaner, espero seguir llegin-te de tant en tant! :-()-) :-()-)

Ens anem llegint reines!!
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. set. 21, 2018 1:55 pm

Que bé, ens estem animant!!
És lògic voler desconectar, sincerament i amb molta pena, si de vegades ho necessitem és millor fer-ho però en el fons totes sentim el mateix...
Arigalma i tant que anem a la par i segur que coincidim a l'altre banda!! A mi tampoc m'agrada l'estiu per tenir un fill i menys amb un peke a casa però com planificant no surt... potser quan no volem, patapam! Igual que tampoc m'agrada a final d'any i em penso que hi ha números...
llunadexocolata, he sentit parlar de la prova i sé que és una mica incòmode però cadascuna té un llindar diferent, a mi per exemple les citologies no em fan mal, però em depiles amb cera i veig les estrelles!
martonagc, una altre mami que vol repetir!! >.-<:

De moment ho tinc al dia, aquest finde marxem fora amb els meus pares i la peke, el maridin té un comiat de solter i es quedarà de rodriguez. La veritat és que em ve de gust anar amb els papis i la nena!
Per cert, us vaig dir a l'altre post que maridin s'havia de fer un espermograma i ahir li van trucar que la mostra era insuficient, avui ha tornat però m'ha dit que tampoc ha sortit gaire més... i com té un problemilla d'inflamació a la próstata que s'està tractant potser influeix... a veure si aquest cop si ha anat bé i li poden revisar els bitxitos.

Molts Pepos i bon finde :sex-|: :inthebed: !!!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Coaner » ds. set. 22, 2018 2:20 pm

Bona tarda futures mamis!!!!

Rosae Nenaaaaa.... que xulo el post!! Seràs una gran jefa!! Aquesta frase de que sols caiguin les fulles dels arbres m'ha semblat :love: :love: (En faré una historia.... jejejej)
Mil gràcies per citar-me!! : lasito : Siii... segueixo sent cercadora. Evidentment ara des de una altre punt de vista. Continuaré aquí! M'encanteu i vull seguir per compartir i cantar els vostres positius. (Crec que ho combinaré amb un post de ia que hi ha al fòrum, però més que res per info)
Lluna de xoco A mi m'he l'han fet aquesta prova. Vaig anar-hi molt espantada perquè la mateixa gine em va dir que feia mal.... i no!!! Tinc que dir que l'infermer i doctor van tenir molt tacte i em va resultar molt més còmode, ja que d'entrada els hi vaig dir que la gine ja m'havia espantat el dia de la citació de la prova. Consells: Respira!! Respira conscientment i a poc a poc... t'ajudarà moltíssim!!! Per mi va ser com un dolor de warry fort. Res més.... I sobretot durant un parell de dies una mica de repòs, i evita moviments bruscos. Passa ràpid... no pateixis!! Jo desprès d'aquesta prova... li vaig dir al maromo... Nen, quina sort que tens tu... jejejeje Una abraçada guapa!!

Ego Benvinguda warry!! Dia 1 del cicle... i comencem tractament. Tinc dos dies de respòs i dilluns em començaré a hormonar.
Estic rendida... continuo dormint poquet... avui he anat al fisio i m'ha dit que aixecava les espatlles com si volgués arrancar el vol... de la tensió que tinc. El massatge m'ha anat de conya, i ara miraré d'ajudar-me amb una mica de Melatonina per dormir. Si aconsegueixo dormir una miqueta més... segur que tot va perfecte.

M'apunto!!

NOM: Coaner
EDAT DELS DOS: 32 i 43
N° DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: Pufff.... 3 anys!!
DNW: 20/10
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Fa 9 mesos que vaig descobrir Sóc Petit... vaja.... com un embaràs. I m'ha ajudat tantíssim.. una cerca llarga, dura i pesada... i quan ja no podia més, poder compartir i sentir-te sempre recolzat ha estat imprescindible.
Ara ja pendent de una IA, i amb molta il·lusió!!

Abraçades infinites per a totes!!
Imatge
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dg. set. 23, 2018 9:32 am

Hola boniques!
M'he pensat si m'apunto o no perquè porto uns mesos de baixón però bueno allà vamos.

NOM: Airuni
EDAT DELS DOS: 30
N° DE FILLS I EDAT: 1
CICLE DE CERCA: abril-maig, he perdut el compte
DNW: Diria que 12/10
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vam comennçar la cerca al maig del 2017 a l'agost vam der un paron i hem tornat a l'abil-maig d'aquest any.

Rosae gràcies per obrir el nou post! esperem que la tardor ens torni a la rutina i una mica d'alegria. Espero que surti bé la prova.

LlunadeXocolata jo no et puc ajudar amb lo de la prova, espero que sorti bé i no sigui gaire dolorosa, pensa que és un pas més per aconseguir panxu.

Arigalma no se que dir-te perquè jo també estic de baixón i és complicat, només dir-te que de vegades les coses arriben quan menys les esperes, si ha de ser a l'estiu que sigui a l'estiu, al final un cop t'hi trobis amb els dos ja t'ho arreglaràs, ens pensem que no podrem i al final sempre ens sortim.

Coaner quina ilusió, per fi ha arribat el cicle, molta sort! esperem que vagi bé el tractament, estem totes aqui preparades per cantar la teva esperada panxu.

EGO Doncs com us he dit estic de baixón desde que vaig tenir el quist i vam haver de parar que tinc dies que penso que si que tinc moltes ganes de tenir un altre fill però hi ha dies que tinc ganes però em pesen més els contres, tornar a començar, la feina, la edat del gran, estem començant una adolescencia i no em veig amb un bebé, ara més o menys anem a on volem, tornem a ser una parella i perdre tot aixó durant 10 anys més ufff...en fin que a veure en quin punt estic per la SW i així farem.

Que acabeu de pasar un bon diumenge!
Imatge
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dg. set. 23, 2018 12:00 pm

Bones a totes!! Ja tenim aqui el nou post de la tardor, vinga, com diu la Rosae, anims amunt que aquesta tardor tindrem moltes panxetes.

NOM: Eia_
EDAT DELS DOS: jo 35 i el maridin 39
N° DE FILLS I EDAT: 1 nineta preciosa de 3 anys
CICLE DE CERCA: 3r cicle, despres d'un paron de 7 mesos per temes laborals. Portavem 6 mesos de cerca abans del paron.
DNW: 30 de setembre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Doncs, amb moltissimes ganes de tenir entre nosaltres un nou membre a la familia, :love: a veure si no triga gaire. Em vaig quedar embarassada de la peque al 2n cicle, i ingenua de mi, vem començar l'any passat pensant que trigariem lo mateix o relativament poc, fins que vem veure que es va allargar. Vem decidir fer un apron per uns canvis laborals, i ara aquest juliol vem tornar al lío. Faig servir TO, tempes, prenc acid folic i gestgyn.

Ens anem llegint boniques! A per totes :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dg. set. 23, 2018 8:09 pm

Hola noies!!

Veig moltes cares conegudes, a veure si la tardor ens porta moltes panxulines :-())
M'apunto!

NOM: Nostreta
EDAT DELS DOS: jo 26, ell 29
N° DE FILLS I EDAT: 1 nen de març del 2015
CICLE DE CERCA: 1r post avortament (però ja he perdut el compte dels cicles q portem, crec que uns 14, vam començar el setembre del '17)
DNW: 29 setembre
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Aquest cicle estic molt de bajón, portem un temps bastant xungo, com una muntanya russa i espero que aviat surti el sol. Com ja he dit portem molts cicles de cerca amb 3 avortaments consecutius que no passen de les 7 setmanes. Tenim pendents proves de coagulació per descartar trombofilies que fan que no arribi sang al fetus i per això els perdo, ojalà tingui un diagnòstic per poder seguir endavant amb una explicació i medicació, no podria tornar a passar pel mateix un altre cop. Així que amb força, esperança i pendent dels resultats.

Sento entrar tant baixa d'ànims, a veure si amb l'arribada de la tardor tot torna al seu lloc. :-o00m

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dl. set. 24, 2018 5:39 pm

Bona tarda wapes

Nostreta, ànims guapa. Entro bàsicament per comentar-te el cas de ma germana, que no sé si te l'he comentat altres vegades i potser et porta una mica de llum. Ma germana ha tingut 4 aborts seguits (com tu, no passava de la setmana 7-8), i en l'últim intent que es va proposar es va començar a punxar heparina i a prendre aspirina (crec que infantil) cada dia (i encara ho fa) des del moment del positiu, i ja està de 21 setmanes. No sé si et pot servir per confiar en què potser hi ha alguna espernça. A ells li van dir que provés però que no tenia pk funcionar lo de la heparina però al final ha resultat que si. Espero que aconsegueixis aviat la desitjada :-())

Com aneu la resta? Nos en SW. Ahir vaig tenir + del TO (només me'l vaig fer ahir així que no sé si ve de divendres ja o no, tot i que avui he tingut mal d'ovaris cosa que pinta que he ovulat avui com un rellote a dia 15 de cicle) i vem fer deures, i no sé si és millor tornar a fer deures avui o esperar a demà... opinions? Weno, deixarem fluir una mica si hi ha o no ganes però si deixem fluir molt, amb lo cansats que anem.... :ufs: sempre ens pot la son...

Espero que acabeu de passar bon dilluns.

Pepos per totes. :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dl. set. 24, 2018 10:12 pm

Hola noies!! Veig que això s'anima! Se que es dur el camí i que molts cops estem de baixon, tot plegat es costa amunt i ja no sabem el perque... Amb permis de les que esperen el primer fill estic veient que moltes de nosaltres tenim un denominador comú i és quan el segon no arriba... En principi ja ens vem quedar minim un cop i després o no ens hem tornat a quedar o hem tingut un avort. La natura és de vegades capritxosa i ens sentim malament, ja no som les mateixes? El nostre cos ha canviat, o els dels maridin? Perquè no podem portar un germanet o germaneta? Aixx són tantes preguntes sense resposta que només podem esperar i amb això si estem totes iguals. Aquest finde he estat amb la meva mare i m'ha recordat que després del meu germà va tenir dos avorts i que quan li van dir que potser la solució seria passar per quiròfan amb el meu pare va decidir que no... Al mes següent és va quedar de mi. No m'agrada pensar que està capficada en el procés sigui motiu de no quedar-me embarassada, un obsessió no pot ser pensar en algo bonic...
Nosaltres de moment seguirem fins desembre despres ja replantejarem que fem, a veure que diuen al maridin de les proves. Que per cert avui hi ha hagut tema i si he trobat que hi havia poc semen... Espero que la repetició de les proves vagi bé per veure resultats.
Aquesta setmana, entro en SW, potser intentarem afinar una mica mes per això de la quantitat, no ho sé... Estic intentant veure info de les tempes però em dona una mica de pal. Qui fa tempes i TO veieu clara l'ovulació?
Que tingueu bona setmana!!
Avatar de l’usuari
Eia_
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Eia_ » dt. set. 25, 2018 7:31 am

Bon dia reines!

Aixxx.....com ens fan patir aquests positius, desespera quan es fa trigar tant!
Rosae, jo amb les tempes ho veig clar quan s ha donat l’ovulació. La tempe no et prediu quan es dòna, sino, q ja ha passat, però va molt bé tenir aquesta info. Tot i aixi, és cert que es un pal fer-ho cada dia, però al final t’acostumes.

Modo ego: diumenge és la meva DNW, estic a 5 dies i 0 simptomes, res de res. Tot i aixi, vaig demanar el TE first response, q és un d’aquests de hipersensibilitat, i si estas embarassada et marca el positiu 6 dies abans. En principi m’arriba avui, i potser me’l faig demà que estare a DPO 11 (si no s’adelanta la regla abans :-:)
Ja us explicaré, però vamos, amb poca confiança per no notar cap simptoma. Deures em fet, 3 dies seguits amb TO+.

Bon dimarts boniques!
Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. set. 25, 2018 7:37 am

Arigalma ha escrit:Bona tarda wapes

Nostreta, ànims guapa. Entro bàsicament per comentar-te el cas de ma germana, que no sé si te l'he comentat altres vegades i potser et porta una mica de llum. Ma germana ha tingut 4 aborts seguits (com tu, no passava de la setmana 7-8), i en l'últim intent que es va proposar es va començar a punxar heparina i a prendre aspirina (crec que infantil) cada dia (i encara ho fa) des del moment del positiu, i ja està de 21 setmanes. No sé si et pot servir per confiar en què potser hi ha alguna espernça. A ells li van dir que provés però que no tenia pk funcionar lo de la heparina però al final ha resultat que si. Espero que aconsegueixis aviat la desitjada :-())

Com aneu la resta? Nos en SW. Ahir vaig tenir + del TO (només me'l vaig fer ahir així que no sé si ve de divendres ja o no, tot i que avui he tingut mal d'ovaris cosa que pinta que he ovulat avui com un rellote a dia 15 de cicle) i vem fer deures, i no sé si és millor tornar a fer deures avui o esperar a demà... opinions? Weno, deixarem fluir una mica si hi ha o no ganes però si deixem fluir molt, amb lo cansats que anem.... :ufs: sempre ens pot la son...

Espero que acabeu de passar bon dilluns.

Pepos per totes. :-()-) :-()-)


Ostres, doncs no sé que dir-te. Des se que la gine em va dir amb TO + que ja havia ovulat... Jo potser ho hagues fet ahir, ja que els bitxitos són els que més duren respecte l'òvul...
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dt. set. 25, 2018 7:48 am

Eia_ ha escrit:Bon dia reines!

Aixxx.....com ens fan patir aquests positius, desespera quan es fa trigar tant!
Rosae, jo amb les tempes ho veig clar quan s ha donat l’ovulació. La tempe no et prediu quan es dòna, sino, q ja ha passat, però va molt bé tenir aquesta info. Tot i aixi, és cert que es un pal fer-ho cada dia, però al final t’acostumes.

Modo ego: diumenge és la meva DNW, estic a 5 dies i 0 simptomes, res de res. Tot i aixi, vaig demanar el TE first response, q és un d’aquests de hipersensibilitat, i si estas embarassada et marca el positiu 6 dies abans. En principi m’arriba avui, i potser me’l faig demà que estare a DPO 11 (si no s’adelanta la regla abans :-:)
Ja us explicaré, però vamos, amb poca confiança per no notar cap simptoma. Deures em fet, 3 dies seguits amb TO+.

Bon dimarts boniques!


Aixx tan de bo ens donis bones noticies!! No tenir símptomes no vol dir res, jo he tingut més psicosimptomes sense estar-ho que estan...
La temperatura es pren a l'axila?
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dt. set. 25, 2018 9:16 am

Bon dia

Rosae si que ens fa patir si això del germanet/a.... Jo ja em feia la idea que aniria per llarg però en el fons suposo que esperaba tenir sort o no ratllar-me tant en cas que no arribés, però com ja vaig dir a l'altre post, crec que sóc jo que m'estic pressionant per tema de dates i edat... però no ho puc evitar :-o00m :-o00m
Ah, i ahir al final va ser impossible fer deures... així que res, provarem si avui hi ha sort per si de cas i sinó donarem el mes quasi per perdut (dic quasi pk vem fer deures el dia de TO+, i ahir el To ja va sortir molt fluixet així que estic segura que vaig ocular ahír el matí amb el doloret que vaig tenir, espero que es trobessin els bixitus que espero que estiguessin a dins, pk jo crec que cau tot.... amb l'ovul).
L'altre dia ho comentavem amb el marit, que per tema edat, segur que si els bixtus de normal aguanten 36h dins vius (que no recordó quantes hores agunaten) nosaltres ja hem de contar 8 o 10 hores menys i els meus òvuls segur que tb aguanten menys vius o són de pitjor qualitat, amb lo qual això és com jugar a l'euromillón.... :ufs: :ufs:

Lo de les tempes, te l'has de prendre cada dia a la mateixa hora i just abans d'aixecar-te del llit crec. Jo un mes que ho vaig fer amb el primer embaras ho feia a l'aixella si.

Eia ja diras, estarem pendents.

EGO; ja us l'he fet abans així que es més... segueixo una mica depre així que poques esperances en el pinxitos fets (divendres, diumenge amb TO súper + i espero que avui...). En part aquest mes, havia pensat fer dia si dia no a veure si ens portava més sort que 3 dies seguits com els anteriors... que no va servir de res i va ser una mica forçat ... I diuen que dia si dia no els bixitus es recuperen no? Potser hauria d'haver fet dijous, dissabte, dilluns?? ?-) ?-) Weno, ara ja està fet...

Que passeu bon dimarts!
NO sé si em deixo de comentar alguna cosa, sorry.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cassiopea
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dl. abr. 13, 2015 6:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: cassiopea » dt. set. 25, 2018 8:48 pm

hola família! feia anys q no escrivia, però he decidit unir-me al grup de tardor!
molts ànims a totes!

NOM: cassiopea
EDAT DELS DOS: 34 jo i 40 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1, de 2 i mig
CICLE DE CERCA: oficialment 5 o 6
DNW: 10 o 11 oct
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: en tenim moltes ganes! i amb el primer el socpetit ens va donar sort!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dc. set. 26, 2018 9:01 am

cassiopea ha escrit:hola família! feia anys q no escrivia, però he decidit unir-me al grup de tardor!
molts ànims a totes!

NOM: cassiopea
EDAT DELS DOS: 34 jo i 40 ell
N° DE FILLS I EDAT: 1, de 2 i mig
CICLE DE CERCA: oficialment 5 o 6
DNW: 10 o 11 oct
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: en tenim moltes ganes! i amb el primer el socpetit ens va donar sort!


Benvinguda cassiopea!! Segur ens donem sort totes plegades!!
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Mminil » dc. set. 26, 2018 10:13 am

[size=150]Bon dia boniques!!!![/size]

Entro per que amb algunes de vosaltres hem coincidit molts mesos, moltes experiències i hem compartit molts estats d'ànims. Vaig decidir mantenir-me inactiva al fòrum a partir d'un avortament bioquímic al maig, encara que com ja sabeu, us he anat llegint a l'ombra i he sentit tristessa en els moments tristos, i alegria en els grans moments que heu anat compartit!! Ara el grup s'està fent gran, i les noves participants també vénen carregades d'energia positiva i això segur que es contagia!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Bé, entro per informar que finalment m'atreveixo a dir que estic de 12 setmanes!!!!!!!!!!!!! :-()) :-()) :-()) :-()) DEsprés de molt patir, de repòs relatiu per hematoma... i per altres mil històries... Sembla que el meu petit/ta vol seguir endavant!! Encara tinc estones de moltíssima por... perquè, portem una temporada... que Deu ni dó... molt torçada!!! Però a veure si aquest petit/a torna a portar la llum i l'energia positiva!!!!

Volia entrar per animar una mica l'ambient, i a fer un reset d'energies!!!!

ARIGALMA:
Vinga amunt bonica!!!!! Si ho vau fer amb el TO+ teniu moltes possibilitats d'encertar!!! I pel tema de l'edat, no et " maxaquis",que no ets gran!! NO ho pensis, tu respira i intenta estar tranquila!! Ja veuràs que tot anirà encaminant-se!!! A mi em va molt bé, no fer-me cas!! ajajajaja Que si no, jo mateixa sòc capaç deser molt destroyer!! Tu amunt bonica!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

ROSAE
: Hem coincidit poc, però intens!! CRec que és molt important poder parlar d'altres experiències del que a vegades costa quedar-se del segon, i com a vegades les coses es compliquen... Espero que tot sorti molt bé, proves i relax mental!! Així, que segueix pensant en positiu i segur que ben aviat cantaràs!!!!!!! Una abraçada molt forta!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

NOSTRETA: Espero que molt aviat puguis saber el resultat de les proves, i si hi ha algun barem alterat et puguin donar la solució. Estic convençuda, no, estic convençudissima que tot anirà bé i a la propera serà perfecte, i podràs tenir el teu dessig en braços!! és normal que estiguis baixa d'ànims, ho sé, perquè també ho he viscut, i tenia molt clar, que si aquest petit no seguia endavant, jo, parava, perquè emocionalment no podia més. Així que t'entenc, però també vull que no perdis l'esperança, doncs ara ja estàs controlada i segur que et donen una solució!!! Una abraçada molt gran!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

AIRUNI: Com estàs bonica? Espero que estiguis més animada, i amb moltes ganes i optimisme!! Són pensaments normals, i és lògoic que et plantegis tot una mica. TU tranquila, decideixis el que decideixis, aqui estarem!! Vinga amunt aquests ànims!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

COANER: Aishhhhhhhh,deus estar nerviossima davant del final de la teva cerca!!!! Està tant a prop!!!!!!! Seràs oficialment trobadora!!! I aquell dia cantarem el teu positiu, tant alt, tant alt, tant alt... que es sentirà arreu del món!!!!!!!!!!!!!! Espero de tot cor que vagi tot perfecte bonica!!!!!!!!!!!!! Ets una lluitadora increíble!!!!!!!!!!:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

LLUNADEXOCOLATA: Com estàs? Ja et van fer la prova de les trompes? UNa amiga meva se la va fer, i em va dir que no li va fer mal. Espero que aviat ens puguis explicar la teva experiència. Dessitjo de tot cor, que tot surti perfecte i que en uns mesos tot això sigui un record llunyà. UNa super abraçada!!! :-()-) :-()-) :-()-)

A totes us dessitjo una estada ben curtaen aquest post de tardor, i que aviat salteu al cantó de panxulines!!!!!!!!!!!
No us desanimeu, i sempre ÀNIMS AMUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Us seguiré llegint, i si tot va bé, us aniré explicant com va tot!!! MOLTS PEPOS!!!
lasonai
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. set. 26, 2018 1:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: lasonai » dc. set. 26, 2018 1:13 pm

Hola noies!!!!

¿què tal?

NOM: lasonai
EDAT DELS DOS: 33 i 35
N° DE FILLS I EDAT: 1 guerrera de quasi 3 anyets
CICLE DE CERCA: 5è post avortament
DNW: 30/09/2018
ALGUNA COSETA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Quan vaig buscar a la meva nena, vam trigar nou cicles...se'ns va fer etern... i ara trobo que no era per tant...però vaja som ànsies tots dos i mira... hem d'acceptar com som jeje...
Vaig deixar les pastilles al gener i de seguida em vaig quedar però en la setmana 6 el vaig perdre i el vaig expulsar sola... de seguida vaig tacar.. una meee...
Quan vaig buscar a la primera vaig prendre progesterona per tenir cicles més llargs.... el meu problema és que tinc cicles molt curts...
Ara prenc àcid fòlic i perles d'oli d'onagra i tinc hora a finals d'octubre a la SS per comentar-li q prenc això i que els cicles continuen sent curts...
Em sembla que hauré de prendre de nou progesterona crec...


Dubtava si entrar o no de nou... però em va ajudar tant amb l'altra búsqueda que m'he animat... a més veig que hi ha una coneguda meva per aquí... Hola Eia!!!!!! q guay trobar-nos!!!

Bé, aquí estem!!! amb piles a tope... esperant el positiu!

una abraçada boniques! :globus:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::